ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł za założenie konta w programie „Polecam Przekorzystnie” Banku Pekao (V edycja) oraz do 1500 zł premii za polecenia + 50 zł w programie Bezcenne Chwile

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Zyskaj 100 zł za założenie konta w Banku Pekao oraz do 1500 zł za polecanie…

Wystartowała V edycja programu poleceń kont osobistych „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao, która niesie ze sobą pozytywne zmiany! W ramach omawianej promocji można uzyskać 100 zł premii w gotówce za założenie konta oraz po 100 zł za każde polecenie innej osoby przy czym nie więcej jak 1500 zł łącznie w ramach całej edycji. Pekao, w końcu ugięło się i wypłaci również nagrodę osobie Polecanej a nie tylko Polecającej jak to było dotychczas. A co więcej w promocji tej nie ma okresu karencji dla byłych klientów ;)

100 zł za założenie Konta Przekorzystnego przez nowego klienta

Bank Pekao po raz pierwszy wynagradza nowych klientów, którzy założą Konto Przekorzystnie z polecenia innej osoby w ramach programu poleceń „Polecam Przekorzystnie”. Nagrodą dla nowego klienta jest premia w wysokości 100 zł wypłacana przelewem na konto. Największym plusem tej promocji jest fakt, iż nie posiada ona tzw. okres karencji dla byłych klientów a co za tym idzie premię może uzyskać każdy klient, który na dzień złożenia wniosku nie posiada konto w Pekao. Dodatkowo można zyskać kolejne 100 zł w punkach programu Bezcenne Chwile o czym piszemy w dalszej części.

Aby skorzystać z tej promocji i uzyskać 100 zł premii należy spełnić poniższe warunki w terminie do 30 czerwca 2021 roku zawrzeć z Bankiem Pekao umowę o Konto Przekorzystne wraz z kartą na podstawie wniosku, w którym wpisze kod polecenia otrzymany od Polecającego w polu jak niżej (jeżeli nie posiadasz takiego kodu możesz go uzyskać od nas wypełniając ten formularz):

oraz po zawarciu umowy o konto i nadaniu numeru klienta (CIS) wypełnić na stronie internetowej www.pekao.com.pl/mgm formularz przystąpienia do programu, w którym należy:

  • podać swoje: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz numer CIS klienta,
  • zaakceptować regulamin oraz zasady V edycji programu poleceń,
  • wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną i informacji o charakterze marketingowym drogą telefoniczną,
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu zapewnienia jego udziału w programie,
  • złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z przepisami RODO,
  • udzielić bankowi upoważnienia do ujawnienia wobec Polecającego tajemnicy bankowej w zakresie informacji, iż jest klientem spełniającym warunki programu, tj. o dokonanych przez niego jako Nowego Klienta i przez Bank czynnościach bankowych w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Polecającego Nagrody.

Inaczej i prościej mówiąc pod formularzem przystąpienia do programu poleceń należy zaznaczyć wszystkie sześć „ptaszków”. Oczywiście Nowy Klient czyli osoba Polecona może również od tego momentu polecać konta swoim znajomym zyskując przy tym po 100 zł za każde skuteczne polecenie.

Otwórz Konto Przekorzystne z kodem polecenia i zyskaj 100 zł premii na start!

Następnie w terminie najpóźniej do 21 lipca 2021 roku należy:

  • zapewnić jednorazowy wpływ na konto w wysokości min. 500 zł,
  • wykonać minimum jedną płatność bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do konta lub za pomocą aplikacji PeoPay, poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary lub usługi,
  • zalogować się przynajmniej raz do aplikacji PeoPay,
  • złożyć wzór podpisu oraz udostępnić dokument tożsamości (zweryfikować swoją tożsamość) w dowolnej placówce banku w przypadku, gdy do założenia konta dojdzie poprzez stronę internetową banku lub poprzez aplikację mobilną PeoPay.

Umowę można podpisać na trzy sposoby: poprzez stronę internetową banku, poprzez aplikację mobilną PeoPay lub w dowolnej placówce banku. Nagroda w wysokości 100 zł za założenie konta i spełnienie powyższych warunków promocji zostanie wypłacona na konto w terminie do 31 sierpnia 2021 roku.

UWAGA! Składając wniosek o konto z kodem polecenia przysługuje premia 100 zł za założenie konta w ramach programu „Polecam Przekorzystnie”. Program poleceń nie łączy się z promocją „Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium na selfie i otrzymaj nagrodę 100 zł – edycja I” opisywaną tutaj. Można otrzymać tylko jedną nagrodę za założenie konta w ramach promocji organizowanych przez Pekao. Klien sam decyduje wtedy, z której promocji chce skorzystać, składając stosowne oświadczenie bankowi w terminie:

  • do 20 sierpnia 2021 roku w przypadku kont założonych w kwietniu 2021 roku,
  • do 20 września 2021 roku w przypadku kont założonych w maju 2021 roku.

Z informacji jakie pozyskaliśmy poprzez kontakt mailowy z bankiem wynika, że używając kodu polecenia we wniosku o konto domyślnie korzystamy z promocji „Polecam Przekorzystnie”. Brak użycia kodu to przypisanie do promocji, która w danej chwili jest aktualna czyli na dzień pisania tego artykułu to „Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium na selfie i otrzymaj nagrodę 100 zł – edycja I”. Jeżeli zatem użyjecie kodu polecenia we wniosku ale chcecie korzystać z alternatywnej opcji należy złożyć stosowne oświadczenie do banku o czym wyżej wspomnieliśmy.

Przystąpienie do programu „Polecam Przekorzystnie” przez obecnego klienta

Do programu „Polecam Przekorzystnie – Edycja V” może przystąpić każdy pełnoletni klient Banku Pekao posiadający dowolny rachunek płatniczy w walucie PLN, który w terminie do 30 czerwca 2021 roku na stronie internetowej banku wypełni formularz przystąpienia do programu podając w nim: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz numer CIS klienta (jest to numer będący jednocześnie loginem do bankowości internetowej) oraz zaakceptuje regulamin i zasady V edycji programu poleceń. Należy również pamiętać aby:

  • w momencie swojego przystąpienia do programu wyrazić zgody wskazane w regulaminie czyli: na przetwarzanie danych osobowych, na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną i informacji o charakterze marketingowym drogą telefoniczną oraz złożyć oświadczenie w sprawie RODO,
  • do momentu wypłaty nagrody nie składać sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, ani nie wycofywać powyższych zgód.

Po przystąpieniu do programu bank wyśle stosowne potwierdzenie przystąpienia do programu poleceń w formie wiadomości SMS. Zarejestrowanie się w Programie Poleceń jest czynnością jednorazową i jest równoznaczne z możliwością uczestnictwa w kolejnych Edycjach Programu. Jeżeli dokonywaliście rejestracji po 1 lipca 2020 roku to teraz nie ma konieczności ponownej rejestracji.

Jak uzyskać do 1500 zł nagrody za polecenia kont?

Jak już na wstępie napisaliśmy w ramach omawianego programu poleceń osoba Polecająca (czyli udostępniająca swój kod polecenia) otrzyma 100 zł premii za każde skuteczne polecenie Konta Przekorzystnego, Konta Świat Premium lub Konta Przekorzystnego Biznes lub Konta Świat Premium. W ramach obecnej edycji programu bank wynagradza Polecającego za pierwsze 15 poleceń co powoduje, że łącznie można zyskać nawet 1500 zł bonusu w gotówce.

Aby polecenie było skuteczne warunki promocji muszą być spełnione zarówno przez osobę Polecającą jak i Poleconą w terminie wskazanym dla V edycji czyli pomiędzy 1 kwietnia 2021 a 31 lipca 2021 roku.

Osoba Polecająca (Obecny Klient) musi spełnić niżej wymienione warunki:

  • zapewnić jednorazowy wpływ na swój rachunek osobisty kwoty w wysokości min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewu wewnętrznego pomiędzy rachunkami własnymi),
  • wykonać minimum jedną płatność bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do swojego rachunku, lub za pomocą aplikacji PeoPay, poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary lub usługi,
  • zalogować się przynajmniej raz do aplikacji PeoPay.

Osoba Polecona (Nowy Klient) musi natomiast spełnić warunki, o których napisaliśmy szczegółowo na początku tego artykułu czyli m.in.:

  • złożyć wniosek o konto z kodem polecenia, wyrazić wymagane zgody marketingowe oraz podpisać umowę,
  • zapewnić wpływ na konto 500 zł, dokonać jednej płatności kartą lub poprzez PeoPay, zalogować się do aplikacji mobilnej oraz złożyć wzór podpisu w banku,
  • przystąpić do programu poleceń poprzez wypełnienie formularza.

Wypłata nagród za polecenia

Po spełnieniu wszystkich powyższych warunków programy przez obie strony polecenia nagroda zostanie wypłacona w formie przelewu na rachunek Polecającego w terminie najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2021 roku. Nagroda w ramach niniejszego programu jest wydawana w ramach sprzedaży premiowej czyli jest wolna od podatku dochodowego.

Otwórz Konto Przekorzystne z kodem polecenia i zyskaj 100 zł premii na start!

Zgarnij nawet 6800 pkt o wartości 100 zł za rejestrację karty w Bezcenne Chwile

VI edycja promocji punktów Bezcenne Chwile w Pekao wnosi pewne zmiany względem poprzednich edycji oraz dwukrotnie wyższą ilość punktów – teraz aż 6800 pkt! Promocja ta przeznaczona jest dla klientów Banku Pekao i podzielona na dwie części każda z nich po 3400 pkt. Pierwsza połowa punktów przysługuje dla posiadaczy karty debetowej, druga dla osób które podpiszą umowę o kartę kredytową.

By zdobyć pierwsze 3400 pkt powitalnych programu Bezcenne Chwile należy dokonać rejestracji karty debetowej (oznaczoną marką Maestro lub Mastercard) wydanej do konta osobistego, która przed dniem 6 kwietnia 2021 roku nie była zarejestrowana w programie lojalnościowym. W przypadku gdy posiadamy już kartę zarejestrowaną w promocji to zgodnie z regulaminem promocji możemy otrzymać punkty pod warunkiem podpisania umowy o kolejną kartę a następnie ją zarejestrujemy. Na rejestrację karty jest czas do 30 czerwca 2021 roku jednak trzeba mieć na uwadze, że ilość nagród jest ograniczona i wynosi 30000 sztuk (całkiem dużo!). Następnie w terminie 30 dni od rejestracji karty w programie Bezcenne Chwile należy dokonać min. 4 płatności zarejestrowaną kartą debetową w sklepach stacjonarnych lub internetowych lub za pomocą płatności zbliżeniowych PeoPay z daną kartą na dowolna kwotę.

Kolejne 3400 pkt dodatkowych programu Bezcenne Chwile zyskamy za zarejestrowanie karty kredytowej Mastercard wydanej na podstawie umowy kredytowej zawartej w terminie od 6 kwietnia do 31 lipca 2021 roku przy czym promocja ta dotyczy klientów, którzy na dzień 5 kwietnia 2021 roku nie posiadali innej karty kredytowej Pekao. Jeżeli zatem nie posiadaliście takiej karty kredytowej Pekao to możecie ją sobie wyrobić zyskując przy okazji kolejne punkty. Po podpisaniu umowy o kartę kredytową należy dokonać jej rejestracji w prgoramie Bezcenne Chwile a następnie w terminie 30 dni od rejestracji karty w programie należy dokonać min. 4 płatności zarejestrowaną kartą kredytową w sklepach stacjonarnych lub internetowych lub za pomocą płatności zbliżeniowych PeoPay z daną kartą na dowolna kwotę.

O szczegółach tej promocji pisaliśmy tutaj: 6800 pkt w programie Bezcenne Chwile czyli 100 zł bonusu dla klientów Banku Pekao – VI edycja

200 zł premii za wyrobienie karty kredytowej i 4 płatności kartą miesięcznie

Osoby, które zdecydowały się założyć Konto Przekorzystne w opisywanej tutaj promocji (pod warunkiem założenia konta w terminie do 31 maja 2021 roku) mają możliwość skorzystania dodatkowo z promocji karty kredytowej „Zyskaj 200 zł za transakcje kartą kredytowąz Kontem Przekorzystnym lub Kontem Świat Premium – edycja I” o ile na dzień 1 kwietnia 2021 roku nie posiadały już karty kredytowej w Pekao. W takim przypadku wystarczy, że w okresie do 30 września 2021 roku zostanie dodatkowo podpisana umowa o dowolną kartę kredytową Mastercard w oddziale, telefonicznie podczas nagrywanej rozmowy telefonicznej z konsultantem infolinii banku lub w usłudze bankowości elektronicznej w serwisie internetowym Pekao24 oraz jednocześnie:

  • wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez nas danych osobowych w celu wzięcia udziału w promocji i otrzymania nagrody,
  • potwierdzisz zapoznanie się z treścią regulaminu i jego akceptację,
  • potwierdzisz zapoznanie się z treścią informacji administratora danych dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych, co stanowi spełnienie obowiązku informacyjnego wynikającego z przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.

Nagrodą za udział w tej promocji jest premia pieniężna w wysokości 200 zł. Aby otrzymać nagrodę za transakcje kartą kredytową należy w okresie kolejnych trzech pełnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym zawarta została umowę o kartę kredytową wykonać min. 4 transakcje kartą kredytową.

Nagroda pieniężna w wysokości 200 zł za płatności kartą kredytową i spełnienie warunków promocji zostanie wypłacona w formie przelewu na konto najpóźniej do końca czwartego miesiąca po miesiącu podpisania umowy. Szczegóły promocji znajdują się w regulaminie.

Jeżeli chodzi o koszty to najtaniej wyjdzie Karta Kredytowa Elastyczna, której wydanie to jednorazowy koszt 15 zł a miesięczny koszt obsługi wynosi 0 zł pod warunkiem dokonania minimum jednej transakcji kartą miesięcznie (a dokładniej w poprzednim cyklu rozliczeniowym). Tabel opłat dla kart kredytowych znajduje się tutaj.

Otwórz Konto Przekorzystne z kodem polecenia i zyskaj 100 zł premii na start!

Alternatywna promocja Konta Przekorzystnego – którą wybrać?

Jak już wyżej wspominaliśmy skorzystanie z kodu polecenia podczas składania wniosku o konto w celu uzyskania premii 100 zł wyklucza możliwość skorzystania z równolegle trwającej promocji również z premią 100 zł za założenie konta. To, z której promocji skorzystasz zależy tylko od Ciebie. Główne różnice na plus dla promocji z programu poleceń to:

  • brak jakiegokolwiek okresu karencji (z promocji może skorzystać każdy nowy klient, który na dzień składania wniosku o konto z kodem polecenia takiego konta w Pekao nie posiada),
  • warunki jakie należy spełnić aby otrzymać 100 zł w programie poleceń spełniamy tylko raz a nie przez okres 3 miesięcy jak w alternatywnej promocji, pomijając już fakt wymaganej mniejszej ilości płatności kartą.

O szczegółach alternatywnej promocji pisaliśmy tutaj: 100 zł premii za założenie Konta Przekorzystnego w Banku Pekao

Nie posiadasz kodu polecającego z programu poleceń Banku Pekao?

Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h) na podstawie, którego podeślemy Ci kod polecenia. Z góry ślemy podziękowania! :)

    Proszę o przekazanie kodu polecenia z programu "Polecam Przekorzystnie" Banku Pekao

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Karta rewolucyjna bez kosztów przewalutowania i prowizji za płatności w walucie obcej!

    Karta Rewolucyjna MasterCard Debit FX wydawana do Konta Przekorzystnego to jedna karta do płatności w kraju jak i za granicą. Karta ta to gwarancja niskich kursów przewalutowania na całym świecie dzięki przeliczaniu transakcji po średnim kursie organizacji MasterCard, bez dodatkowej marży banku i bez prowizji banku za przewalutowanie. Nie zapłacimy również za wypłaty z bankomatów za granicą, jeśli spełnione zostaną warunki bezpłatności konta o których piszemy poniżej.

    Karta rewolucyjna sama rozliczy transakcje w ramach środków znajdujących się na rachunku PLN i przeliczy je po średnim kursie organizacji płatniczej MasterCard. Aby płatność została przewalutowana tylko po średnim kursie organizacji płatniczej MasterCard, nie akceptuj oferty przewalutowania na złote, którą możesz otrzymać w punkcie sprzedaży. Jest to zatem idealna karta na podróże zagraniczne i warto o tym pamiętać biorąc pod uwagę możliwość skorzystania z tej promocji.

    Ile kosztuje Konto Przekorzystne w Banku Pekao?

    Konto Przekorzystne znajdujące się w ofercie Pekao oraz wydawana do niego karta Mastercard Debit FX mogą być zupełnie darmowe. Wystarczy, że w każdym miesiącu zapewnimy jednorazowy wpływ na konto min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych i przelewów wewnętrznych) oraz wykonamy przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową kartą debetową lub aplikacją mobilną PeoPay – w przeciwnym wypadku zapłacimy 6 zł za konto oraz 3 zł za kartę. Dla osób do 26 lat bank oferuje Konto Przekorzystne bez opłaty miesięcznej za rachunek jak i kartę.

    Po spełnieniu powyższych warunków uzyskujemy dodatkowo:

    • brak opłaty za dwie pierwsze wypłaty kartą w miesiącu z obcych bankomatów w Polsce,
    • brak prowizji za wypłaty tą kartą w bankomatach za granicą.

    Bezwarunkowo do Konta Przekorzystnego bank dorzuca jeszcze:

    • brak opłaty za wszystkie wypłaty tą kartą z bankomatów Pekao S.A. w Polsce,
    • brak dodatkowych prowizji banku za przewalutowanie czy też bez doliczania dodatkowej marży banku do kursu wymiany waluty przy transakcjach za granicą.

    Pamiętajcie jednak, iż bank pobiera 20 groszy za każdy SMS autoryzacyjny. Warto zatem od razu przejść na darmową autoryzację transakcji poprzez aplikację mobilną PeoPay.

    Warto dodać, że do momentu autoryzacji w placówce Banku Pekao ograniczona jest kwota miesięcznych przelewów zewnętrznych (poza rachunki własne) jeżeli konto było otwierane poprzez biometrię. Limit ten wynosi 5000 zł. – jest to tzw. limit biometryczny, niezależny od limitów jakie można ustawić w bankowości internetowej. Jeżeli zatem planujemy zrealizować większe kwoty przelewów należy udać się do placówki, przedstawić dowód i poprosić o usunięcie limitu biometrycznego (ew. zmodyfikowanie kwot tego limitu).

    Pozostałe opłaty znaleźć można standardowo w TOiP.

    Harmonogram promocji:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 30 czerwca 2021 pozyskaj kod promocyjny Pekao – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do 30 czerwca 2021 wypełnij wniosek o Konto Przekorzystne, podpisz umowę i dokonaj aktywacji rachunku bankowego 
    do 31 lipca 2021 spełnij warunki opisane w artykule
    do 31 sierpnia 2021 zostanie wypłacona premia dla Polecającego oraz Polecanego

    Otwórz Konto Przekorzystne z kodem polecenia i zyskaj 100 zł premii na start!

    Programy poleceń w innych bankach – korzystaj ze wszystkich i polecaj znajomych!

    Tzw. program poleceń kont czy kart kredytowych dostępny jest również w wielu innych bankach. Najczęściej taki program poleceń daje zarobić obu stronom polecenia (czyli osobie Polecającej – obecny klient – jak i osobie Polecanej – nowy klient). Takie programy poleceń znajdziemy m.in. w: Santander Bank Polska, Millennium Bank, VeloBank, PKO BP, Nest Bank, mBank, ING Bank Śląski czy też w Banku Pekao. Na chwilę obecną na poleceniach możemy zyskać w:

    Szeroko o programach poleceń we wszystkich bankach możecie poczytać w dedykowanym wpisie na naszym blogu. Znajduje się tam również tabela porównawcza tychże programów oraz zbiór wszystkich kluczowych informacji o programach poleceń (daty danej edycji, nagrody dla Polecającego i Polecanego, limity dla nagród, warunki promocji itp.). Zachęcamy zatem do lektury wpisu: Bankowe programy poleceń czyli gwarantowana nagroda dla obu stron – kompendium wiedzy!
    [ssba_hide]



    , , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    177 komentarzy dla wpisu: “100 zł za założenie konta w programie „Polecam Przekorzystnie” Banku Pekao (V edycja) oraz do 1500 zł premii za polecenia + 50 zł w programie Bezcenne Chwile

    • Kuba pisze:

      Próbując założyć konto, po wprowadzeniu nr tel. pokazuje się komunikat:
      „Wystąpił błąd
      Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany. Popraw wprowadzony numer telefonu lub przyjdź do najbliższego oddziału.”
      Co teraz z tym fantem zrobić? Iść do oddziału, wyrejestrować nr tel. (kiedyś miałem konto w Pekao, ale zdawało mi się, że wszystkie dane powinny być usunięte wraz z zamknięciem konta) i jeszcze raz spróbować założyć konto poprzez formularz internetowy?

      • ZnB pisze:

        Nie spotkaliśmy się z takim przypadkiem w Banku Pekao. Nie mamy zatem sprawdzonego rozwiązania tego problemu, który byśmy przetestowali. Tak jak piszesz pozostaje się udać do oddziału i wyjaśnić tą sprawę i ew. wyrejestrować numer z systemu banku.

      • Piotr pisze:

        U mnie to samo

      • andre pisze:

        Co ciekawe, próba rejestracji po innym numerze telefonu też się nie powiodła – na końcu wyrzuca komunikat, że jestem już ich klientem, choć konto zamykane ze dwa lata temu.

    • Kuba pisze:

      Kolejna sprawa, wchodząc przez link artykułu na stronę banku, pod przyciskiem „ZAŁÓŻ KONTO ONLINE” widnieje:

      „Regulamin promocji „Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium na selfie i otrzymaj nagrodę 100 zł ”– edycja I trwa do 31.05.2021 r.

      Regulamin promocji „Zyskaj 200 zł za transakcje Kartą kredytową z Kontem Przekorzystnym lub Kontem Świat Premium” – edycja I trwa do 30.09.2021 r.”

      Nie widać tu nigdzie informacji o programie „Polecam Przekorzystnie” Banku Pekao (V edycja), więc czy aby na pewno właściwy link podajecie, celem założenia konta w opisywanej promocji? Też podczas próby rejestracji nigdzie nie zauważyłem pola/okienka, gdzie należy wpisać kod rekomendacyjny/polecający.

      • ZnB pisze:

        Tak niestety jest to skonstruowane w Pekao. Mają jeden wniosek do wszystkiego (zresztą podobnie jest w Getin Bank czy Credit Agricole). Kod rekomendacji podaje się na drugim kroku wniosku oznaczonym jako „Oferta dla Ciebie” czyli tam gdzie wybiera się konto, kartę i ew. konto oszczędnościowe/walutowe. Na końcu tego kroku pokazuje się miejsce do wpisania kodu.

        Z uwagi na to, że Pekao opiera wszystkie promocje o jeden wniosek stąd też znajdują się zapisy w regulaminie, że promocje ze sobą się nie łączą o czym zresztą wspominamy w opisie programu poleceń.

    • grzybowy_swistak pisze:

      Jestem klientem Idea Banku od kilkunastu lat. Czy mogę wziąć udział w tej promocji? Formalnie Idea Bank został przejęty przez Pekao, nie wiem zatem czy mogę być traktowany jako nowy klient tego banku.

      • ZnB pisze:

        Będąc klientem Idea Banku po wymuszonym przejęciu banku przez Pekao stałeś się klientem Pekao. Zatem w rozumieniu banku jesteś już klientem Pekao. Ale… literalnie patrząc na regulamin i zasady edycji programu poleceń można stwierdzić, że nie ma w tych dokumentach żadnych wykluczeń. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w promocji jest fakt założenia konta np. Konta Przekorzystnego zatem nie posiadając takiego konta z oferty Pekao będziesz mógł złożyć wniosek i podpisać umowę. I to w zasadzie powinno wystarczyć (poza spełnieniem warunków do wypłaty premii).

        Należy zauważyć, że to pierwsza tego typu promocja Pekao gdzie wypłaca nagrodę Poleconym. Tym samym nikt nigdy w przeszłości nie miał styczności z tym procesem i nie mamy żadnego doświadczenia oraz przygód, którymi moglibyśmy się podzielić tak jak w przypadku innych znanych nam promocji.

        P.S. Kto nie próbuje ten nie zyskuje ;)

    • Irek pisze:

      Czy ta promocja to coś innego niż promocja PEKAO z końcem 31/05/21 ?

    • Maciek pisze:

      czy moj login to nr do polecenia konta? bo chiałbym poleceć dalej i nie co podać?

    • york671 pisze:

      niestety przy składaniu wniosku Internet na koniec pojawił się na czerwono komunikat plus minus treści „wygląda na to, że już jesteś klientem naszego banku” – w oddziale doradca stwierdził, że mogę wnioskować w tej promocji o konto w oddziale, że w takim wypadku dopuszczają taką możliwość procedury wewnętrzne; przy składaniu wniosku poprosił też o kod polecający; nadmienię, że ostatni raz klientem Pekao byłem w 2019 roku; ktoś miał jaki sam problem?

      • ZnB pisze:

        Ta promocja (zgodnie z regulaminem) pozwala założyć konto w oddziale z kodem polecenia. Nie mamy pojęcia dlaczego Pekao po rozwiązaniu umowy nie usuwa numeru telefonu tak aby kolejne wnioskowanie o konto było możliwe :(

    • Grzegorz pisze:

      Jeśli założę konto z Waszego polecenia, to otrzymam 200 zł nagrody (100 zł za założenie konta + 100 zł za to, że było to z czyjegoś polecenia.
      Jeśli następnie założę konto dla żony z mojego polecenia, to żona otrzyma 200 zł nagrody (100 zł za założenie + 100 zł za założenie z polecenia) i ja otrzymam 100 zł za to, że ktoś założył konto z mojego polecenia.

      W sumie do zgarnięcia 500 zł za założenie 2 kont – dobrze liczę?

      • ZnB pisze:

        Przecież wyraźnie napisaliśmy w opisie, że promocje nie łączą się :)

      • Grzegorz pisze:

        Ach, faktycznie – teraz doczytałem. Błędny tok myślowy został pewnie rozpoczęty przez niezbyt niefortunny opis na samym początku: „W ramach omawianej promocji można uzyskać 100 zł premii w gotówce za założenie konta oraz 100 zł za polecenie innej osoby (…)”.

      • ZnB pisze:

        Nieeee, zapewne masz podobny syndrom jak my. Zawsze i wszędzie chcemy kumulować aby było jak najwięcej – niestety czasami nie jest to możliwe ;)

    • Kuba pisze:

      Tak jak w pierwszym komentarzu wspomniałem, musiałem udać się do oddziału w celu założenia konta.
      Twierdzą, że to błąd systemu i nie wiadomo kiedy naprawią (może za miesiąc albo rok…), więc byli klienci banku, którzy kiedyś korzystali z konta Przekorzystnego, ponownie nie otworzą (póki co) konta przez Internet. Swoją drogą sam proces zakładania konta też przebiegał z problemami w oddziale. Założyły się 2 konta (system jednak zaczytał, że przez Internet była próba otwarcia konta, więc siłą rozpędu dokończył przerwany proces zakładania konta on-line) i jedno trzeba było skasować w takim układzie (to, gdzie próbowałem przez Internet założyć). Ogólnie potwierdziło się, że to najgorszy bank i dodam, że poprzednie konto zamykałem on-line w 2019 r., a i tak zadzwonili z oddziału, że muszę przyjść osobiście, bo system nie mógł poprawnie zamknąć konta :)

      • Weronika pisze:

        @Kuba Rozumiem, że finalnie udało Ci się otworzyć konto i teoretycznie bierzesz udział w promocji?

      • Kuba pisze:

        Teoretycznie tak, ale to tylko zapewnienia pracowników w oddziale, więc nie mam 100% pewności…
        Nie mam zaufania do tego banku (nad moim wnioskiem w banku 3 pracowników głowiło się co i jak…), żadnego potwierdzenia na piśmie nie dostałem, tylko ustne potwierdzenia… W najgorszym wypadku wpadnie tylko premia od Bezcenne Chwile…

      • Weronika pisze:

        Dzięki za informację. Pomyślę jeszcze, czy wgl warto się w to bawić, skoro wszystko jest takie zawiłe…chociaż i tak muszę iść do banku, mam wątpliwości odnośnie tej umowy ramowej, chociaż wydaje mi się, że skoro system woła o pin pierwszego logowania to wszystko jest ok. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, gdzie na infolinii nie można uzyskać informacji o dacie wypowiedzenia umowy r.

      • Kuba pisze:

        Dodam jeszcze, że póki co mam 2 aktywne konta, ale wg zapewnień pracowników w oddziale po północy będzie aktualizacja systemu i jedno konto z automatu zostanie usunięte. Tylko nie mam teraz pewności, czy to nie przeszkodzi w otrzymaniu premii, ale tego nawet bank nie wie :)

      • ZnB pisze:

        @Kuba, dziękujemy za informacje. Z tego wynika, że w zasadzie każdy kto miał kiedyś konto to teraz będzie miał problem otworzyć je ponownie przez internet – masakra :( Co do dalszej sprawy odnośnie premii. Jeżeli nie wpadnie za użycie kodu polecenia pamiętaj aby złożyć reklamację. No i fakt, widać w tym banku PRL pełną gębą :(

      • Weronika pisze:

        Dziwna sytuacja. Miałam już kilka epizodów bankowych, ale z czymś takim się nie spotkałam.

      • Kuba pisze:

        @ZNB, na pewno nie odpuszczę im i w razie czego będę składał reklamację, a jeśli to nie poskutkuje, pójdę jeszcze dalej (skargi, kontakt z UOKiK czy KNF itp.).

        Swoją drogą pracownicy banku też mocno niedoinformowani. Najpierw upierali się, że nie kwalifikuję się do promocji, bo jest okres karencji, którego nie spełniam. Po wyjaśnieniu, że jest nowa promocja bez warunku karencji, zostałem poinformowany, że nie kwalifikuję się do promocji, bo nie wypełniłem formularza przystąpienia do programu :) Uświadomiłem miłej pani, że najpierw muszę założyć konto, aby podać odpowiednie dane w formularzu, odwrotnie nie da się :)

        Ogólnie w kontakcie z bankami trzeba być dobrze zorientowanym w regulaminach i warunkach promocji, bo w przeciwnym wypadku łatwo mogą wprowadzić w błąd i to często nieświadomie (przez brak wiedzy oraz niekompetencję pracownika czy konsultanta).

    • Weronika pisze:

      Cześć. Mam ten sam problem co Kuba, generalnie myślałam, że wynika on z faktu nie rozwiązania przeze mnie umowy ramowej. Zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem, czy aby takiej umowy nie posiadam. W odpowiedzi usłyszałam od pracownika, że nie może on udzielić pożądanej informacji i problem z dokończeniem wniosku występuje, ponieważ Bank ma prawo przetwarzać moje dane przez 5 lat itd. informacja ta wydała mi się niespójna. Niemniej teraz zastanawiam się, czy obok ich problemów w systemie o których wspomniał Kuba przeszkodą nie jest również moja domniemana umowa ramowa. Przyznam, że kiedy zamykałam konto Pekao byłam osobą początkująca w temacie promocji bankowych. Rachunek wypowiadałam w oddziale, gdzie otrzymałam propozycję likwidacji rachunku w trybie natychmiastowym na mocy porozumienia (wpływy na rachunku zapewniałam sama przelewem z innego banku) i dlatego konto Pekao mogłam zamknąć odrazu. Wyciągnęłam z szafy owe wypowiedzenie (z początku roku 2020)…nie widzę na nim żadnej wzmianki o rozwiązaniu umowy ramowej. Oczywiście przed podpisaniem wypowiedzenia zaznaczyłam wyraźnie, że proszę o wypowiedzenie umowy podstawowej i ramowej – dostępów elektronicznych. Pracownica banku zapewniała, że wszystko będzie w porządku, a dostęp elektroniczny zostanie wyłączony tego samego dnia i rzeczywiście, jeśli o to chodzi pamiętam, że już po chwili nie mogłam się zalogować przez aplikację. Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że również na www nie było takiej opcji, raczej sprawdzałam. Na chwilę obecną, gdy wpisuje stary nr klienta system prosi mnie o pin, nie hasło tylko pin. W Pekao pin służy tylko do pierwszego logowania, więc to bez sensu. Czy skoro nie wyświetla mi się okienko na hasło to mogę uznać, że dostęp elektroniczby został zamknięty? Jak sprawdzić, czy moja umowa ramowa jest aktywna, czy nie? Przepraszam za długi post, z racji doświadczenia w tematach bankowych może Wy coś mi doradzicie… Pierwsze raz spotykam się z opisaną sytuacją. Myślałam, że jeśli nie jestem w stanie zalogować się do danego banku to jest to gwarancja wypowiedzenia umowy ramowej, a teraz nie jestem już pewna. Jak to wygląda w Pekao? Jakieś doświadczenia?

      • ZnB pisze:

        W tym przypadku (po tym co piszecie) i z informacji zasięgniętych w jednym z oddziałów wynika, że problemem nie jest fakt nierozwiązania umowy tylko „systemu” banku. Widocznie nikt nie ogarnął u nich tematu, że ktoś za jakiś czas znowu będzie chciał założyć konto z pominięciem oddziału. Co do przetwarzania danych to tak, takie jest prawo i 5 lat minimum muszą trzymać ale nie do swoich celów marketingowych itp. tylko z uwagi na zapisy prawa (to tak jak w telekomach). Kiedyś podobny problem był w PKO/Inteligo gdzie przy rozwiązywaniu umowy nie ogarniali deaktywacji numeru w apce IKO i później próba ponownej jej aktywacji po otworzeniu konta była niemożliwa. trzeba było dzwonić i ręcznie usuwali powiązanie. Zatem jak widać nasze „czołowe” banki nie radzą sobie do dziś z podstawami ;)

    • Maciek pisze:

      też miałem problem z otwarciem konta online, bo byłem dwa lata temu klientem. Podjechałem do oddziału i mi otworzyła od ręki, problem polegał na tym, ze ich wniosek nie przewiduje byłych klientów i nie moze wniosek na ten sam PESEL otworzyć konta (trochę to słabe). Ponadto u mnie był dodatkowy problem, bo przez te dwa lata zmienił mi się dowód osobisty i formularz nie potrafił zaakceptować innego nr dowodu osobistego, musiała doradczyni zaktualizować moje dane osobowe. Jak macie problem to nie dzwońcie na infolinie tylko podjedzcie do oddziału bo i tak bedziecie musieli złozyc wzór podpisu w oddziale, słabo u nich z tym online, ale nikt nie każe być u nich za długo ;)

      • Kuba pisze:

        Ten bank jest najmniej on-line spośród dużych banków. 2 lata temu też zakładając konto w ramach promocji, musiałem udać się do oddziału..

      • Weronika pisze:

        Hej, dziękuję za komentarz. Zakładałeś konto z polecenia? W poniedziałek udam się do oddziału i mam nadzieję, że tam pomogą rozwiązać mój problem i będę mogła wziąć udział w promocji. Przed wizytą w oddziale anulowałeś wniosek rozpoczęty online, czy zrobiła to osoba z banku? Chciałabym uniknąć ew. zdublowania wniosku o którym wspomniał Kuba.

      • Maciek pisze:

        opowiedziałem historię życia, że składałem wniosek i zawisł, próbowałem nawet zadzwonić na infolinię, ale po oczekiwaniu paru minut bez informacji, który jestem w kolejce oczekujących odpuściłem. Więc Doradczyni najpierw zaktualizowała moje dane osobowe, następnie anulowała wniosek i wprowadziła raz jeszcze i podałem jej nr polecenia. Więc powinno być ok.

      • Weronika pisze:

        Ok, dzięki za pomoc :) Miałam to samo odczucie dzwoniąc na infolinię, bo nagadałam się za wszystkie czasy, a problem i tak nie został rozwiązany.

      • ZnB pisze:

        Infolinie w zasadzie działają podobnie w większości banków (i nie tylko). Najlepszym źródłem wiedzy jesteśmy my tu wszyscy skupieniu wokół promocji. Szybciej sobie wzajemnie pomożemy i rozpykamy te ich systemu :P Człowiek całe życie się uczy a i tak głupi umrze ;)

    • Weronika pisze:

      @ZnB Podpowiecie, gdzie mogę uzyskać informację czy posiadam w tym banku aktywną umowę ramową? Czy infolinia aby napewno nie ma uprawnień do udzielenia takiej informacji? Próbowałam zalogować się z użyciem starego nr klinenta, może niepotrzebnie, bo teraz zastanawiam się czy aby czegoś nie zablokowałam,chociaż zakładam, że gdyby dostęp był wyłączony jak należy to nie ma czego blokować. Komunikat „Wybrany serwis jest nieaktywny.
      Odwieszenie serwisu jest możliwe w serwisie telefonicznym lub w dowolnym oddziale Banku” niewiele mi mówi. Co to znaczy „nieaktywny”? Wyłączony? W poniedziałek postaram się udać do oddziału, ale szczerze mówiąc mam wątpliwości, czy na miejscu będą w stanie udzielić konkretnych informacji.

      • ZnB pisze:

        Szczerze napiszemy, że nie mieliśmy aż takich doświadczeń z tym bankiem ponieważ do tej pory nie oferował on aż takich atrakcji aby ciągle do nich wracać jak Citi czy Paribas. Pekao uczymy się w zasadzie teraz razem z Wami :(

      • Weronika pisze:

        Zaznaczę, że próbowałam się zalogować, ponieważ otrzymałam komunikat o nr telefonu, ale również wskazujący, że jestem klientem Banku i dlatego nie mogę dokończyć wniosku, a będzie to możliwe w serwisie Pekao24 zakładce „oferta dla ciebie”.

      • Weronika pisze:

        Dzięki. Może jeśli do banku spłynie więcej komunikatów o nieprawidłowościach to stopniowo postarają się je skorygować, bo póki co słabo to wygląda :(

      • ZnB pisze:

        Z tym logowaniem to byśmy się nie przejmowali. W wielu bankach po wpisaniu starego loginu (po rozwiązaniu umowy) system zachowuje się tak jak przy pierwszym logowaniu. Co więcej, w takim np. Paribas zawsze ma się jeden login i historię wstecz. My już tam chyba z 5 raz otwieraliśmy konto i widać przeszłość ;) no ale przynajmniej kolejne wnioski o konto wchodzą bez problemu a nie tak jak w Pekao ;)

      • Weronika pisze:

        Dzięki za informację. Nie no generalnie można się nawet trochę wystraszyć, jeżeli człowiek dzwoni na infolinię, a tam konsultant arcypoważnym tonem recytuje prawo banku do przechowywania danych przez minimum 5 lat powołując się na przepisy a,b,c o dłuuuugich nazwach. A do tego dochodzi kategoryczne odmawianie udzielenia informacji o dacie wypowiedzenia umowy. Oczywiście, że to bank, więc z założenia trzeba dbać o profesjonalizm, ale w tym wszystkim przydałoby się trochę więcej przystępności i zrozumienia dla klienta. Poczułam się trochę jak winna jakiegoś przestępstwa :D Kontakt przez infolinię innych banków wspominam „trochę” bardziej przyjaźnie :)
        Pozdrowienia :)

    • Kuba pisze:

      Przesyłają sms powitalny o zakwalifikowaniu do V Edycji Programu Polecam Przekorzystnie. O tyle dobrze, że w razie braku wypłaty premii za otwarcie konto w promocji, będzie można w reklamacji powołać się na sms jako dowód.

      • Weronika pisze:

        @Kuba W między czasie napisałam maila do Banku wyjaśniając „mój” problem z założeniem konta w promocji. Otrzymałam odpowiedź, że powinnam udać się do oddziału w celu sprawdzenia, czy moje dane rzeczywiście figurują w systemie. Polecono mi również kontakt telefoniczny z dedykowaną infolinią, by tam wydać dyspozycję anulowania wniosku. Przez telefon zapytałam przy okazji, czy podpisując nowy wniosek w oddziale zakwalifikuję się do promocji. Pani odpowiedziała mi, że nie jest pewna i być może lepiej byłoby w takim razie, aby wniosek nr 1 wisiał w systemie, jako dowód, że próbowałam go bezskutecznie dokończyć. No nie wiem… Poprosiłam o anulowanie, raczej odpuszczę sobie póki co to konto. Nikt nic nie wie. Nie sądzę, żeby w oddziale byli bardziej zorientowani.

      • Weronika pisze:

        W zasadzie pytałam już o sprawę na infolinii ogólnej, ogólnym mailu Banku i wspomnianej infolinii nr dwa. Zagadką jest, gdzie w takim razie można uzyskać konkretne, pewne informacje, bo wychodzi na to, że… nigdzie, eh :)

      • Kuba pisze:

        @Weronika, to jest bardzo dobre podsumowanie, jak (nie)działa ten bank…

    • Wiesław pisze:

      Witam, coś nie tak z tymi linkami zawsze otwiera mi się :

      Załóż Konto Przekorzystne
      na selfie, weź udział w aktualnych
      promocjach, płać kartami

      i zyskaj do 300 zł!
      Gdzie linki o otwarcie konta z polecenia ?

      • ZnB pisze:

        Wniosek do obu promocji jest ten sam. Jak użyjesz kodu polecenia bierzesz udział w promocji „Polecam Przekorzystnie”. Jeżeli go nie użyjesz to bierzesz udział w promocji, która jest prezentowana na stronie wniosku. Tak to sobie Pekao wymyśliło ;)

    • me pisze:

      Po jakim czasie dostaliście sms z potwierdzeniem przystąpienia do programu Polecam Przekorzystnie?
      Ja wypełniłam formularz ok 40 min temu i nic.

      • ZnB pisze:

        Do nas docierał przeważnie po 1-2 dniach.

      • Weronika pisze:

        @ZnB Jeszcze dopiszę, że w wczorajszym komentarzu do Kuby nie chodziło mi o punkty z Bezcennych Chwil, tylko premię pieniężną. Po prostu umieściłam komentarz w złym miejscu,yy bywa :), ale myślę, że rozmówca wyłapał z kontekstu w czymrzecz.
        Jeśli nie otrzymam nagrody za założenie konta z polecenia, będę składać reklamację i pani z banku poleciła mi, żeby zrobić to w Pekao24.Nie na marne jechałam rowerem w deszczu do Banku :D Pogoda nie rozpieszcza ostatnio, więc szkoda, że nie udało się załatwić wszystkiego z domu, ale chociaż próbowałam i w moim odczuciu zrobiłam, co mogłam. Teraz kolei Pekao.

    • Piotr pisze:

      Zwróćcie uwagę, że w regulaminie poleceń nie ma wzmianki o obowiązku 1 x logowania do PeoPay jak tu w opisie poleceń.

    • Marcin pisze:

      czy jest karencja dla byłych klientów?

    • reniferek pisze:

      Konsultantka twierdzi że zupełnie nowy klient musi być, proszę podać cytat z regulaminu który mówi że jest inaczej?

      • ZnB pisze:

        A jak konsultant powie, że jutro będzie najcieplejszy dzień w historii Polski to też mamy w to wierzyć? Niech Ci poda cytat z regulaminum, że byli klienci są wyłączeni ponieważ my takiego zapisu nie widzimy. A jeżeli obecnie konta w Pekao nie posiadasz i właśnie będziesz zakładał konto to nie jesteś nowym klientem? ;) Stwierdzenia „zupełnie nowy klient” też nie ma. Regulamin to regulamin i nie ma z nim dyskusji :)

        P.S. Dlaczego my mamy podawać cytat mówiący o tym, że jest inaczej aniżeli konsultant twierdzi? Regulamin mówi tylko o założeniu konta i nie posiada żadnych innych warunków/wykluczeń zatem nie mamy czego cytować chyba że ” ” ;)

      • Adrian pisze:

        Konsultantka to sobie może twierdzić, ale jaka jest aktualnie pogoda za oknem :D Biorąc pod uwagę ich ogólny poziom doinformowania w takich sprawach (choć nie generalizujmy, bo zdążają się wyjątki :))

    • Kuba pisze:

      Odnośnie rejestracji karty w programie Bezcenne Chwile. cyt. „Na rejestrację karty jest czas do 30 czerwca 2021 roku jednak trzeba mieć na uwadze, że ilość nagród jest ograniczona i wynosi 30000 sztuk (całkiem dużo!)”

      Karta dziś przyszła (a nawet dwie, bo jedna do konta, które przez pomyłkę założył doradca w banku i choć konto zostało od razu zamknięte, to kartę zdążyli wyrobić i przesłać :D – kolejny kwiatek w temacie (nie)działania banku) i została zarejestrowana w programie, tylko jak sprawdzić, czy karta została zakwalifikowana do promocji? Pytam w kontekście, jak sprawdzić, czy pula 30000 rejestracji nie została wyczerpana?

      • ZnB pisze:

        Nie sprawdzisz tego, nie ma opcji takiej. Niemniej jednak to są takie liczby, że jeszcze chyba nie zdażyło nam się nie zdążyć ;)

        Poza tym regulamin mówi, że „Partner będzie informował Uczestników Programu na stronie internetowej Partnera (www.pekao.com.pl/bezcennechwile) (i) na 7 dni przed szacowanym wyczerpaniem puli Punktów Powitalnych lub puli Punktów Dodatkowych oraz (ii) w dniu wyczerpania odpowiednio puli Punktów Powitalnych lub puli Punktów Dodatkowych – o wyczerpaniu puli Punktów Powitalnych lub puli Punktów Dodatkowych.” a na stronie banku cisza więc… ;)

      • Kuba pisze:

        OK, domyślnie to raczej nie ma szans na wyczerpanie takiej puli :)
        Ale zdarzają się ograniczone pule (np. do 3000 sztuk) i wtedy warto wiedzieć, co i jak sprawdzić :)

      • ZnB pisze:

        Jasne, staramy się ze 2x w tyg. sprawdzać takie promocje i strony banków czy jest jakieś info by ew. dać znać na blogu. Ale różnie to bywa…

      • Weronika pisze:

        @Kuba Dzięki za odpowiedź. Daj znać, czy wpadła premia :) Jeśli u mnie na koncie się nie pojawi to oczywiście złożę reklamację. Nawet w placówce rekomendowano mi, żeby w razie „w” reklamować w Pekao24.

      • ZnB pisze:

        @Weronika, ewentualne reklamacje dotyczące punktów składa się na infolinii Bezcenne Chwile :)

    • Sylwek pisze:

      U mnie długo ale poszło, rano doszło do momentu selfie i dostałem odpowiedź że przedłuża się weryfikacja i dostanę resztę na maila. Przed chwilą dokończyłem i konto otwarte z polecenia ZnB, Zaznaczę tylko że kiedyś miałem u nich konto i nr telefonu ten sam. Długo ale nie musiałem nigdzie dzwonić.

      • Weronika pisze:

        @Kuba Mam jeszcze pytanie, czy na nowo podpisanej umowie masz inny nr klienta niż miałeś w przeszłości? Znalazłam dzisiaj chwilę i byłam w placówce. Oczywiście pani na miejscu nie wiedziała więcej niż osoby z infolinii, czy kontaktu mailowego. Stwierdziła też, że jeśli jest jakiś problem to niestety odsyłają klienta do placówki, bo tak najprościej. Coś w tym jest. W każdym razie podpisałam umowę, kod polecenia przeszedł, a nr klienta mam ten sam, co kiedyś.

      • Weronika pisze:

        @Sylwek Może to jest trop i warto próbować otwierać konto na selfie w takim razie. Ja nie korzystałam z tej opcji niestety.

      • Kuba pisze:

        @Weronika, mam ten sam nr klienta, co kiedyś. Ale to częsta praktyka w bankach.

      • ZnB pisze:

        No i wniosek, że wszystkich starych klientów odrzuca umarł co potwierdziliśmy na numerze telefonu znajomego, który aktualnie ma nawet konto w Pekao. Nie było żadnego komunikatu, że numer jest już zarejestrowany i mogliśmy przechodzić kolejne kroki. Bareja ;)

    • Weronika pisze:

      @ZnB Wczoraj będąc w placówce pytałam, czy mam umowę ramową z bankiem i nie, nie mam. A moje dane były w systemie, choć w stanie niekompletnym. Pani z banku musiała wszystko aktualizować, drukować potwierdzenia tej tych kroków. Dopiero później podpisałam nowy wniosek o konto. Powiedziała, że moje dane to osad w systemie, a nad moją historią tylko się uśmiechnęła stwierdzając, że Infolinia często wysyła zdezorientowanych klientów do placówki. Jeszcze jako ciekawostkę powiem, że ponoć w systemie zostają czasem nazwy urządzeń na których logowaliśmy się do banku, a gdy będzie ich powyżej trzech oznaczać to może trudności z dodaniem czwartego i dlatego na miejscu zostałam poproszona o sprawdzenie, czy z zakładce „urządzenia zaufane” w Pekao24 jest pusto.

    • Weronika pisze:

      @ZnBJeszcze trochę posiedzę w temacie i będę mogła napisać referat. Masakra, ale oni dostarczają mi materiału:)

      • ZnB pisze:

        Spójrz na to z drugiej strony. Przejście przez takie zawiłości da Ci doświadczenie i pewność siebie. Później będziesz szła przez promocje jak walec tak jak my to robimy nie zastanawiając się za bardzo czy jest sens czy nie ;)

    • Kuba pisze:

      Ciekawe, że karta Pekao ma uboższą ofertę w Bezcenne Chwile niż inne banki :(
      Nie ma np. Circle K, które jest na wszystkich innych kartach, jakie posiadam w Bezcenne Chwile (tj. Santander, Alior, Getin). Nie wiem, skąd taka różnica na niekorzyść posiadaczy karty Pekao?

      • Weronika pisze:

        @Kuba Za jakiś czas dostanę punkty z innego banku, jeśli dobrze pójdzie i interesują mnie vouchery do RTV Euro AGD, może chciałbyś się wymienić? Czy Pekao ma w ofercie ten sklep? Chętnie wymienię się za Circle K :)

      • Kuba pisze:

        @Weronika, super sprawa :) Pekao akurat ma vouchery RTV Euro AGD i chętnie je wymienię na Circle K.
        Dziś spełniłem warunek 4 transakcji na karcie Pekao i czekam na przyznanie bonusowych punktów, mam nadzieję, że do wtorku będzie je miał przyznane i dam tu znać (chyba, że punkty bonusowe są przyznawane np. w terminie do 30 dni, jak to się zdarzało w promocjach kart innych banków).

      • ZnB pisze:

        Pekao też ma Circle K ale widocznie nie w tej chwili.

    • Weronika pisze:

      @Kuba Jestem.
      U mnie mają aż 45 dni na przyznanie punktów, ale wymagane transakcje dokonałam praktycznie na początku promocji (zaksięgowały się 6 kwietnia). Liczę, że punkty wpłyną wcześniej. W każdym razie mnie nigdzie się nie spieszy, więc jeśli Ci to odpowiada to umówmy się wstępnie na wymianę i pozostaje czekać. Bądźmy w kontakcie, będę tu zaglądać, ale w razie czego zostawiam mój mail: ********** Do napisania :)

    • Weronika pisze:

      @Kuba Jesteśmy wstepnie umówieni na wymianę i będę tu zaglądać oczywiście. Więcej wyjaśniłam w komentarzu, ale wylądował w moderacji, ponieważ podałam mój adres mail. Mam nadzieję, że nie jest to niezgodne z regulaminem bloga i wkrótce będziesz mógł odczytać całość :)

      • Kuba pisze:

        Nie znalazłem regulaminu bloga, więc trzeba zapytać @ZnB, czy można w komentarzu podać adres e-mail, a jeśli nie, to czy moderator może w inny sposób podać nasze adresy e-mail, np. w wiadomości e-mail wysłanej na nasze skrzynki przez @ZnB? Proszę admina o odpowiedź/pomoc w tym zakresie. Jakby nie patrzeć, blog pełni też funkcję portalu społecznościowego, co pokazuje wiele komentarzy pod artykułami na blogu :)

      • ZnB pisze:

        Domyślnie adresy są blokowane, żeby spam ich nie zasypywał. Podajcie jest sobie w formie bez małp a jak się już wymienicie możecie dać znać i skasujemy komentarz z nim :)

      • Kuba pisze:

        Dzięki @ZnB, mam już kontakt mejlowy z @Weronika :)

      • Kuba pisze:

        Podałem wyżej adres e-mail bez @ i proszę @ZnB o usunięcie wpisu z podanym e-mail.

      • ZnB pisze:

        Posprzątane :)

    • Kuba pisze:

      Dziękuję :)

    • Piotr pisze:

      Jak tylko wejdą to również chętnie wymienię 2 x vouchery do RTV Euro AGD na Circle K

    • dgal pisze:

      Konto założyłem dzisiaj w Oddziale ( tak chyba jest najlepiej bez komplikacji i problemów technicznych, ponieważ kiedyś miałem konto w tym Banku ) z kodu polecenia przesłanego przez ZnB , zapisałem się również do programu poleceń na stronie promocji dziękuję za przesłany kod.

    • Sylwek pisze:

      Za wcześnie się cieszyłem (dotyczy wpisu z 16 kwietnia 2021 o 18:41), mi zajęło założenie cały dzień ale nie musiałem jechać do oddziału, żona to z trzy razy podchodziła i tez wreszcie poszło ale za to córka to już trzy dni walczy kilkanaście razy. Zaznaczę tylko że wszyscy mieliśmy kiedyś konto, jednak trzeba będzie przejechać się do oddziału.

    • Michał pisze:

      Pytanie o kartę kredytową, elastyczna kosztuje 15 zł, jak z innymi kartami? czy wybierając Silver i zamykając przed rozpoczęciem 2 roku nic nie zapłacę?

      • ZnB pisze:

        Jeżeli chodzi o koszty to naszym zdaniem najtaniej wyjdzie Karta Kredytowa Elastyczna, której wydanie to jednorazowy koszt 15 zł a miesięczny koszt obsługi wynosi 0 zł pod warunkiem dokonania minimum jednej transakcji kartą miesięcznie (a dokładniej w poprzednim cyklu rozliczeniowym). Pozostałe karty są płatne z góry a nie po pierwszym roku.

    • Kuba pisze:

      Punkty w programie przyznane na początku maja za rejestrację karty w Bezcenne Chwile.
      Po zamianie punktów na nagrodę (w tym wypadku voucher RTV EURO AGD), czekam już tydzień na dostarczenie vouchera. Reklamacja oczywiście złożona, ale wygląda ogólnie to coraz gorzej. Nie ma już zamiany punktów na doładowania telefonu, cześć nagród ma podwyższony próg punktowy (np. Circle K 50 zł zamiast 3400 pkt. jest już wymagane 4000 pkt.).

      • ZnB pisze:

        Program Bezcenne Chwile miał/ma jakąś awarię i są opóźnienia w dostarczaniu nagród. Zadzwoń ponownie i ubiegaj się o rekompensatę tej sytuacji – dorzucają 3400 pkt gratis.

      • Kuba pisze:

        O dzięki za info, zaraz dzwonię :)

      • Piotr pisze:

        U mnie reklamacja trwa już prawie miesiąc. Przypominam się mailowo co tydzień i nadal nic.

      • Kuba pisze:

        Dzwoniłem co 4-5 dni, bo inaczej nic bym nie wskórał. I jak powiedziałem, że chcę wycofać nagrodę i z powrotem przywrócić punkty z powodu niezrealizowana nagrody (w tym wypadku voucher) i w tym wypadku łamania przez nich własnego regulaminu, to bardzo szybko wysłali voucher i następnego dnia w ramach przeprosin dorzucili 3400 pkt.

      • Piotr pisze:

        U mnie lecą kolejne tygodnie i nadal reklamacja nie rozpatrzona. Dzwonię ale efekt jest znikomy.

    • Kuba pisze:

      Zaproponowali 1000 pkt., ale nie będę marudził :)

    • Kuba pisze:

      Dorzucili dodatkowe 3400 pkt., czyli razem 4400 pkt. :)
      Trzeba przyznać, że rekompensata przewyższa niedogodności związane z oczekiwaniem na realizację vouchera.
      Duży plus dla programu Bezcenne Chwile.

    • zd_an pisze:

      Przez internet nie mogłam założyć konta z polecenia ze względu na – „Wystąpił błąd. Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany.
      W oddziale spędziłam ponad godzinę. Okazało się, że poprzednie konto nie zostało zamknięte (saldo na koncie -0,20 zł). Ja nie miałam dostępu do bankowości, więc nie wiedziałam o tym. W oddziale banku przy zamykaniu konta wypłacili mi wszystkie środki. Poprzednie konto w Pekao założone na początku roku miałam otwarte tylko 1 M ze względu na problemy z lokatą dla nowych klientów.
      Obecnie Pani w oddziale zaproponowała założenie nowego konta i złożenie Reklamacji, zgodziłam się na to. Ale nie wiem czy to coś da?
      Chcę też skorzystać z promocji karty kredytowej. Ale jakie warunki promocji będą wówczas dotyczyć tej karty kredytowej – 4 transakcje w kolejnych 3 miesiącach czy 10 % od transakcji

    • kamil887 pisze:

      Czy brak prowizji przy przewalutowaniu dotyczy również zakupów w Internecie (np. Aliexpress), czy tylko płatności fizycznie kartą za granicą?

    • darki pisze:

      „Przez internet nie mogłam założyć konta z polecenia ze względu na – „Wystąpił błąd. Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany.”
      Potwierdzam problem. Również pojawia mi się błąd. „Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany. Popraw wprowadzony numer telefonu lub przyjdź do najbliższego oddziału.”
      Super wniosek Online.

    • Piotr pisze:

      Powoli zbliżamy się do terminu wypłaty bonusów :-)

    • Adrian pisze:

      Dajcie znać, gdy wpłyną pieniądze. U mnie póki co pusto. Chyba czekają do końca terminu niestety :)

    • Piotr pisze:

      U mnie na razie też nic.

      • ZnB pisze:

        Też z niecierpliwością czekamy czy będą jazdy z tym jak ostatnio czy Bank w końcu poszedł po rozum do głowy.

    • york671 pisze:

      no 21.08 i brak żadnego info o tym, że będzie wypłata a teoretycznie chyba do 20.08 powinno przyjść jakieś powiadomienie?

      • ZnB pisze:

        W tej promocji nie ma żadnych powiadomień o tym, że będzie nagroda. Czas na wypłatę mają do 31 sierpnia i wtedy się dopiero okaże co i jak poszło :)

    • Piotr pisze:

      24.08 weszło 100 pln bonusu na konto

    • york671 pisze:

      u mnie też tak było, że musiałem w palcówce zakładać konto, ale pracownik zapewniał mnie, że jest pewien tego, że dopuszcza to regulamin i dostanę bonus więc zobaczymy, jeśli kasa nie wpłynie do 31.08.2021 to reklamacja :)

    • Dejv pisze:

      Czy ktoś już dostał bonus za otwarcie konta?

      • ZnB pisze:

        Wyżej masz info, że były już wypłaty za założenie konta. Czy już wszystkie to tego nie wiemy, czas mają do jutra bodajże.

    • york671 pisze:

      w razie nie otrzymania premii za założenie konta gdzie składać reklamację?

      • ZnB pisze:

        Piszesz wiadomość z reklamacją po zalogowaniu się do banku.

        A tak w ogóle, ktoś otrzymał chociaż stówkę z poleceń?

    • me pisze:

      Również nie dostałam przelewu za założenie konta z polecenia, dzwoniłam na infolinię, dowiedzialam się jedynie że maja czas do końca dnia – a jak do jutra sie nie pojawi to żeby składać reklamacje

    • york671 pisze:

      ostatnia sesja chyba o 17:30; jeśli miałby być to przelew zewnętrzny przychodzący ale jeśli wewnętrzny pomiędzy kontami Pekao to może taki teoretycznie do 23:59.

    • me pisze:

      Update: dostałam premię po 16tej :)

      • Adrian pisze:

        Pewnie zakładałaś konto po raz pierwszy? Ja jako klient powracający u mnie premii brak, eh. Będzie się trzeba jak widać szarpać, pisać reklamację.

      • Kuba pisze:

        Też jestem klientem powracającym i premii brak. Widać, że zupełnie nowym przelali, a reszta będzie reklamować…

    • me pisze:

      Nie, już tam kiedys miałam konto, tym razem zakładałam w placówce banku

      • Adrian pisze:

        A pamiętasz może, czy nadali Ci nowy numer klienta? Czy korzystasz z poprzedniego? U mnie tak jest.

    • Maciek pisze:

      Hej Wszystkim, dostałem 100zł oraz członek rodziny też dostał 100zł, oboje byliśmy wcześniej klientami w Pekao. Natomiast pytanie czy nie powinienem jeszcze jednej stówy dostać za polecenie drugiej osoby, bo warunki spełniła, bo wnioskuję, że dostaliśmy tylko za otwarcie kont, a za polecenie już nie dostałem. Należy mi się, czy nie?

    • me pisze:

      Nadali mi nowy numer w oddziale banku

    • Kuba pisze:

      Premii nie ma, trzeba składać reklamację :(
      Potwierdza się, że to najgorszy bank, zawsze ze wszystkim problemy…

    1 2

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.