ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Uczestniku promocji: 300 zł premii w promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – III edycja” od eBroker i Santander Bank Polska – uzupełnij dane do przelewu premii!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Pamiętaj o uzupełnieniu danych do przelewu nagrody z promocji!

Organizator akcji specjalnej „Konto Jakie Chcę z Bonusem – III edycja z premią 300 zł na start” czyli firma eBroker rozesłał do uczestników promocji maila (sprawdź również folder SPAM), w którym to przekazuje dalsze instrukcje dotyczące promocji. Pamiętajmy, że mamy teraz czas do 7 dni od otrzymania informacji na uzupełnienie formularza odbioru nagrody, który jest dostępny po zalogowaniu się na stronie promocji. Należy w nim podać swoje dane oraz numer rachunku otwartego w Santander Bank Polska na potrzeby wypłaty należnej premii.

Czas na finalizację promocji! Odbiór nagrody jest już blisko…

Na wstępie przekazujemy przydatne informacje o promocji:

Treść maila jaką powinniśmy zastać na swojej skrzynce od organizatora powinna wyglądać mniej więcej tak (może się różnić, to wzór z poprzednich promocji, prosimy o wklejenie w komentarzy do tego wpisu treści maila jaką otrzymaliśmy to zaktualizujemy):

Witamy,
z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej „Konto Jakie Chcę z Bonusem – III edycja”.

Do wypłaty wynagrodzenia niezbędne jest uzupełnienie danych do przelewu. Kliknij w poniższy link, zaloguj się i uzupełnij dane w formularzu.

[XXX]

Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta i numer PESEL) będą wykorzystywane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej.
Zaraz po dokonaniu przelewów dane zostaną usunięte z systemu informatycznego i nie będą dalej przetwarzane.

Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić do dnia 22.05.2020 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu.

Pozdrawiamy,
Zespół eBrokerPartner

Postępujmy zatem zgodnie z treścią przekazaną w mailu i uzupełnijmy wymagane dane z regulaminowym czasie. Teraz pozostaje już tylko czekać na należną nam nagrodę :)

Co zrobić gdy maila nie otrzymaliśmy?

Jeżeli nie otrzymaliśmy jednak takiego maila warto sprawdzić folder typu SPAM, Oferty, Reklamy itp. w swojej skrzynce pocztowej lub inne miejsca/foldery gdzie mógłby taki mail dotrzeć poprzez różne przekierowania i kategoryzacje stosowane w różnych systemach pocztowych :) Taki mail powinniście otrzymać do 15 maja 2020. Warto również spróbować zalogować się na stronie promocji https://bonussantander.ebrokerpartner.pl i sprawdzić czy pomimo braku maila jest możliwość podania danych do przelewu nagrody (mail bowiem mógł być zablokowany gdzieś po drodze i nie dotrzeć do nas).

Z uzupełnieniem danych do przelewu nagrody nie czekajcie do samego końca czyli do 7-go dnia od otrzymania informacji o przyznaniu nagrody – najlepiej zrobić to od razu i mieć spokojną głowę, że nie zapomnimy dokonać tego jutro czy pojutrze.

Wszelkie kwestie dotyczące braku powiadomienia mailowego o przyznaniu nagrody czy też wypłaty nagrody, która powinna zostać przekazana przelewem na konto bankowe do 31 maja 2020 należy wyjaśniać z organizatorem firmą eBroker zgodnie z regulaminem:

Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce „REKLAMACJE” podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r.

Na składanie reklamacji mamy czas do 15 czerwca 2020 roku.

Nie załapałeś się na promocję w Santander Bank Polska opisywaną wyżej?

Nic straconego. Obecnie jeszcze przez kilkanaście dni dostępna będzie bardzo podobna promocja z premią 250 zł na start + 300 zł zwrotu za opłacanie rachunków oraz 500 zł za polecenia.

Sprawdź szczegóły promocji Santander Bank Polska z premią minimum 250 zł

Polecamy również wszystkie AKTUALNE PROMOCJE bankowe, których jak widać znów nie brakuje i każdy znajdzie coś dopasowanego do siebie. Najciekawsze z nich, które powinny Cię zainteresować to:

… i wiele, wiele innych. Przejrzyj wszystkie AKTUALNE PROMOCJE.

 



, , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



66 komentarzy dla wpisu: “Uczestniku promocji: 300 zł premii w promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – III edycja” od eBroker i Santander Bank Polska – uzupełnij dane do przelewu premii!

  • Tokasz pisze:

    Konto założyłem ja i moja dziewczyna, ani jedno z nas nie dostało maila, po zalogowaniu na strone organizatora również brak jakiejkolwiek możliwości podania danych. Ktoś ma podobnie?

    • ZnB pisze:

      Napisz reklamację.

    • Marcin pisze:

      Mama dostała maila przed czasem. Tata, siostra, koleżanka i kolega nie dostali. Siostra dostała dzisiaj tj. 18 maja. Reszta nie dostała.

    • Wiesław pisze:

      Mam podobnie – również do chwili obecnej (19.05.2020r. g.10oo) nie dostałem e-maila pomimo spełnienia wszystkich warunków. Napisałem reklamację.

  • Tomasz pisze:

    Dzwoniłem do banku.
    Brak zgody Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK)jest przyczyną niewypłacenia premii za polecenie (50 zł) .Jeśli chodzi o 300 zł za otwarcie należy reklamować u organizatora promocji, ale powód odmowny jest ten sam – brak EKK.

    • Tomasz pisze:

      Niestety zabrakło informacji,że zgoda na EKK nie jest automatycznie włączona podczas rejestracji, i należy włączyć ją np. przez bankowość internetową.

    • ZnB pisze:

      Jak we wniosku wyraziłeś zgody to EKK jest włączane automatycznie od dłuższego czasu. Sprawdź w Ustawienia -> Forma otrzymywania korespondencji i zobacz co tam masz.

    • Jam80 pisze:

      Ja dostałem Premie za polecenie ale nie dostałem 300 zł mimo spełnienia warunków. Złożyłem reklamację ale dla mnie to jest kpina.

  • rozważna pisze:

    Otrzymałam mail, kliknęłam w link i niestety podałam błędny numer konta z pośpiechu. Zaraz po tym napisałam do organizatorów akcji maila i podałam poprawny numer konta. Próbowałam też wysłać wiadomość na stronie promocji, ale niestety cały czas pojawia się komunikat „czekaj” i wiadomość się nie wysyła.
    Co powinnam zrobic?

    • ZnB pisze:

      Wysłanie maila powinno wystarczyć. Ewentualnie spróbuj dziś ponownie zgłosić to przez stronę promocji.

  • Marcin pisze:

    Spełniłem warunki, maila jeszcze nie otrzymałem…

    • kacper pisze:

      ja tak samo

    • ZnB pisze:

      Piszcie reklamację. Po komentarzach wnosimy, że bank zrobił jakiś błąd w raporcie. Jutro zgłosimy to do eBrokera aby wymusili na banku ponowne sprawdzenie listy osób, które spełniły warunki.

  • Michał pisze:

    Ale wielkie oszustwo z mojej rodziny 5 osób skorzystało dostałem za nich pieniądze z polecenia ale tylko mija żona dostała bonus a reszta nie. Już zareklamowałem to ale narazie cisza…

  • ZnB pisze:

    Słuchajcie, po komentarzach tutaj jak i pod ów promocją wnioskujemy, że wystąpił jakiś błąd najprawdopodobniej po stronie banku, który przygotowywał raport uczestników promocji dla organizatora eBroker. Podobna sytuacja już miała miejsce jakieś 5 lat temu za czasów starego BZWBK – wtedy to bank zasłaniał się, że nie były wyrażone odpowiednie zgody na koncie klienta a jak się później okazało były a raport został błędnie przygotowany. Jutro zgłosimy do organizatora promocji ten problem i poprosimy o to aby na nowo bank zweryfikował listę osób spełniających warunki promocji.

    P.S. O tej promocji piszemy wyżej: https://zarabiajnabankach.pl/100-zl-premii-za-konto-godne-polecenia-bardzo-latwe-warunki/ – tutaj również był problem ze zgodami co finalnie naprawiono i nagrody wypłacono. Działamy i damy znać co dalej :)

  • jam80 pisze:

    Założyłem, spełniłem warunki i nie dostałem grosza. Kpina!

  • Piotr pisze:

    Jeszcze dziś sprawdziłęm wszystkie foldery – wiadomości od eBrokera brak.

  • Paulina pisze:

    Składałam reklamację u Ebrokera i do banku. Dzisiaj otrzymałam odpowiedź, że bank nie może wypłacić premii, ponieważ nie jest organizatorem promocji. Reklamacje proszą kierować do organizatora. To jak to wkoncu jest? Czy bank jest współorganizatorem? Na pytanie o brak maila w skrzynce Ebroker odpisywał, że wiadomości otrzymali wszyscy, którzy w ocenie banku spełnili warunki.

    • ZnB pisze:

      Nagroda 80 zł z polecenia jest wypłacana przez Bank (tu bank odpowiada za promocję. Nagrodę 300 zł za założenie konta wypłaca eBeoker (jako organizator promocji). Czekamy nadal na wyjaśnienia od organizatora.

  • Mateusz pisze:

    Kpina,spełniłem warunki a kasy nima. Nigdy wiecej Santander.

  • Rafał pisze:

    To jest amatorszczyzna i organizatora i banku. Takich osób jest mnóstwo, które nie dostały informacji.Bank niestety umywa ręcę w sprawie pomocy w wyjaśnieniu, pisać reklamacje.
    Życie mnie nauczyło, że jeśli już na początku są problemy z bankiem to później będą jeszcze większe. Niestety.

  • aaa pisze:

    Przeciez to bank gdzie Mateuszek był prezeem, wiec wiedza jak ludzi oszukac!!

  • Rafał pisze:

    Wkurza mnie to, że bank ma zgłoszenia i ma wywalone na nas. Sami mamy sobie to wyjaśniać, pisać reklamacje, a to przecież oni dali błędne dane, że nie spełniliśmy warunków promocji, to czemu zrzucają wine na organizatora.

  • Mateusz pisze:

    SANTANDER= OSZUSTWO

  • Rafał pisze:

    Adminie, czy już coś wiadomo, bo poleciłem konto znajomym i wyszedłem na durnia przed nimi. Ja bankowi i organizatorowi zgłaszałem już 15 maja że nie ma linków, czyli przez 4 dni nic nie zrobili, grają na czas, a jest termin 7 dni. Acha z organizatorem nie ma kontaktu po zalogowaniu poprzez formularz, bo tak jak wcześniej pisali użytkownicy, przez długi czas się kręci wiadomość, że wysyła, ale nie wysyła. Telefonu do nich też nie doświadczysz. Mnie takie ściemy strasznie irytują,jak ktoś mnie robi w ….., dlatego jutro składam rezygnację z karty i tego oszukańczego Santandera. Nigdy więcej tego banku.

    • marcin pisze:

      wyluzujcie trochę.
      Raz – to tylko 3 stówy.
      Dwa – mnóstwo osób nie dostało maila, więc jest u nich jakiś problem. Na pewno nam kasiorkę wypłacą.
      Trzy – Santander to akurat spoko bank, a przeszedłem w ostatnich miesiącach już wszystkie banki.

    • ZnB pisze:

      Marcin masz rację, ale my staramy się stać po środku – rozumiemy zarówno jedną jak i drugą stronę. Sami mamy również znajomych, którzy znaleźli się w grupie osób bez maila. Należy jednak zrozumieć, że obecnie priorytetem u organizatora jest wyjaśnienie sprawy z bankiem zatem nikt teraz nie będzie odpisywał na maile reklamacyjne bo nie ma obecnie podstaw aby udzielić merytorycznej odpowiedzi. Niemniej jednak reklamację należy składać dla porządku.

    • aaa pisze:

      Po zalogowaniu sa dwie opcje kontakt z organizatorem lub złozenie reklamacji. Ja tez nie mogłem wysłac maila, ale reklamacja jakos przeszła. Tez sie mocno zastanawiam nad złozeniem wypowiedzenia, jednkaże zamkniecie konta oznacza rezygnacje z premii jesli sprawa zakonczy sie pozytywnie.

  • Sławek pisze:

    Ja o 16:50 zgłosiłem reklamację (udało się) oraz załączyłem link na ta stronę aby dało im do zrozumienia że większość osób pomimo spełnienia warunków nie otrzymało potwierdzenia nagrody.

  • ZnB pisze:

    Otrzymaliśmy informację, iż organizator wyjaśnia tą sprawę z bankiem. Jak widzicie problem dotyczy wielu osób a fakt, że sporo Was otrzymało premię z polecenia a nie otrzymało maila od organizatora może świadczyć o jakimś błędzie ludzkim lub systemowym. Wyjaśnienie takich spraw czasami wymaga więcej czasu aniżeli 2-3 dni.

    Prosimy aby osoby, które nie otrzymały maila potwierdzającego spełnienie warunków promocji eBroker złożyło oficjalnie reklamację poprzez stronę promocji. Na każdą reklamację organizator jest zobowiązany odpisać a jeżeli w między czasie zostanie znaleziony jakiś błąd to zapewne masowo zostanie wysłany mailing do osób które go oczekują.

    • marcin pisze:

      Ten błąd, to wysypane makro jak sądzę. U nas w pracy mnóstwo jest takich projektów i po czasie makro się sypie hehe, i wtedy syf :)

  • Mateusz pisze:

    Cały ten BONUS i Santander to OSZUSCI!!!!! Złozyłem wniosek o konto wraz z karta. Po tygodniu sie okazało, ze wdług banku moj wniosek był złozony ale bez wnoisku o karte. Na infolini otrzymałem informacje, ze moge złozyc wniosek o karte oddzielnie a i tak załapie sie na promocje. Dzis dostałem odpowiedz „nie otrzymał Pan informacji o przyznaniu bonusu, gdyż zgodnie z informacją jaką otrzymaliśmy od banku w zintegrowanej umowie o Konto Jakie Chcę nie podpisał Pan umowy o debetową kartę płatniczą.” Pewno krecenia nauczył ich były prezes. Nigdy wiecej SANTANDER i BONUS (Rankomat Sp z o.o)

    • ZnB pisze:

      Jeżeli składałeś wniosek z kartą a bank jej nie dostarczył to odrzuć reklamację. Wniosku o konto nie da się przejść dalej BEZ WYRAŹNEJ odmowy, że się nie chce karty i zakładamy, że nikt z Was takiej odmowy nie składał bo wyraźnie napisaliśmy iż promocja wymaga złożenia wniosku o konto wraz z kartą. Odrzuć reklamację i walcz o swoje racje! :)

    • Mateusz pisze:

      Dodatkowo: Wypełniając wniosek o konto w SBP aby nie zamówić karty trzeba wyraźnie to we wniosku zaznaczyć klikająć „Nie potrzebuję karty do konta”

  • Scorp pisze:

    Przyszedł mail 18-tego. Drugi mail przyszedł 19-tego oraz odpowiedź na reklamacje ze no przeciez e-mail wysłany ;)

  • Rafał pisze:

    Nie wiem o co chodzi.Chciałem złożyć reklamację, jestem pewien loginu (emaila) i hasła i uwierzcie, że mam komunikat błędny login lub hasło.

  • reklamacja zadziałała pisze:

    Po złożeniu reklamacji otrzymałem 1 część premii 150 zł za przeniesienie wynagrodzenia. Czekam na 300 zł za spełnienie pozostałych warunków. Niby na 2 transzę jest czas do 31.05

    • marcin pisze:

      150 nie jest od ebrokera tylko od banku za przeniesienie wynagrodzenia.
      Po dzień dzisiejszy ebroker umywa ręce odf problemu. Na reklamacje nie odpisują.

  • Xxx pisze:

    Ktoś już dostał nagrodę 300 zł ?

  • Marcin pisze:

    50zł otrzymałem, 300zł już nie. Sprawdziłem pocztę, przeleciałem przez folder „Spam” i cisza. Video czat z pracownikiem banku nie wniósł do sprawy nic. Pracownik banku stwierdził, że organizatorem promocji jest eBroker i tam trzeba złożyć reklamację. Złożyłem takową, eBroker ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Kpina!
    Bank powinien w mojej opinii zachować się inaczej: bronić interesów swoich klientów. I to Bank powinien podjąć interwencję, a nie bezradnie rozłożyć ręce…
    Wniosek: ja poczekam na obiecane 300zł i następnego dnia zamykam konto.

  • sebo pisze:

    Witam czy ktoś dostał już odpowiedź na reklamację,80zł z polecenia otrzymałem ,ale maila potwierdzającego przyznanie 300zł już nie ,napisałem maile do nich zero odpowiedzi ,później złożyłem reklamację 16 maja i też cisza,wie może ktoś co się dzieje bo nie ma żadnego kontaktu z tą firmą?

    • Dawid110d pisze:

      Oni na odpowiedź mają czas do 30 dni. Z tego co czytałem na innej stronie to niektórzy dostawali ową odpowiedź już na drugi dzień. Także nie ma reguły, odpowiadają jak chcą

    • ZnB pisze:

      Nie do końca jak chcą. Odpowiadają w takiej kolejności w jakiej uzyskają info od Santandera. eBroker sam z siebie nie jest w stanie rozpatrzyć reklamacji bo opiera się na danych przekazanych przez bank.

  • Dawid110d pisze:

    Ja właśnie otrzymałem bonus 300 zł na konto

    • Rafał pisze:

      Czy ktoś z osób które składały reklamację dostał jakąś wiadomość albo kasę ?

    • Dawid110d pisze:

      Moja dziewczyna jak i jeden kolega złożyli reklamację 16 maja i do tej pory zero odzewu

  • Kasa pisze:

    Jest kasa ufff :)

  • sebo pisze:

    Witam żona dostała dziś kasę ,ja niestety nie ,złożyłem reklamację 16 maja i cisza do dziś ,na maila też zero odzewu,może ktoś otrzymał już odpowiedź na reklamację?

  • Agata pisze:

    O mnie też bonus doszedł dzisiaj.

  • ddfg pisze:

    Również nie otrzymałem odpowiedzi na reklamacje.

  • calcite pisze:

    Również brak odzewu na reklamację (złożoną formularzem ze strony i odrębnie mailem)

  • marcin pisze:

    brak odzewu ze strony ebrokera. Złożona reklamacja 16 maja. Syf i tyle z ich strony.

  • Sławek pisze:

    Też zero reakcji na moją reklamację. W sumie mają 31 dni więc jak 20 czerwca nic nie będzie (składąłem reklamcję 19 maja) to ich odpowiednio obsmarujemy w mass mediach.

    • Greg pisze:

      Ja dostałem na e-mail informacje ze reklamacja jest rozpatrywana i odpowiedz otrzymam w ciagu 30 dni

  • michal pisze:

    Co w sytuacji gdy nie odpowiedzą w ciągu ustalonych 30 dni? Reklamacja jest automatycznie rozpatrzona pozytywnie?

  • wienb pisze:

    Nie wiem jak u innych – u mnie reklamacja rozpatrzona pozytywnie :-)

  • Jasiek pisze:

    wczoraj rozpatrzyli pozytywnie super ale dlaczego powszechne było upominanie się o swoją kasę?? Niechbym ja nie w terminie spłacał kredyt, zaraz by dowalili odsetki i kary!!

  • Marcin pisze:

    Dziś otrzymałem 300zł premii. Niestety, ale w przyszłym tygodniu zmykam konto.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.