ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja 24.11.2015] 100 zł premii za Konto Godne Polecenia – bardzo łatwe warunki i darmowe konto oraz karta w BZ WBK!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 27.11.2015] OFICJALNE OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA AKCJI ORAZ BANKU:

„W wyniku bardzo dużego zainteresowania akcją „Konto Godne Polecenia na 4% bez opłat za kartę i z premią pieniężną aż 100 złotych” wystąpiły pewne opóźnienia w procesie obsługi złożonych wniosków. Bank informuje, że każdy z prawidłowo złożonych wniosków internetowych zostanie obsłużony zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami. Informujemy, że czas otwarcia wszystkich kont założonych w ramach akcji pozwoli na swobodne spełnienie przez Klientów pozostałych wymagań akcji, niezbędnych do otrzymania premii przewidzianej Regulaminem.

Wszystkich uczestników Akcji, którzy otrzymali automatyczną informację o odrzuceniu ich wniosku przez Bank, a którym nie udało się ponownie złożyć wniosku, prosimy o kontakt z Organizatorem Akcji, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem http://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/kontakt/ . Takie zgłoszenia będą rozpatrywane w trybie indywidualnego postępowania reklamacyjnego.”

Także mamy nadzieję, że rozstrzygnięcie akcji promocyjnej zakończy się dla wszystkich sukcesem a tym czasem promocja jest jeszcze do północy aktywna. Kto nie skorzystał i się jeszcze nie zraził ma szansę na darmowe konto z oprocentowaniem 4% oraz premią 100 zł. :) Powodzenia!

[Aktualizacja 24.11.2015] Organizator poinformował o przedłużeniu akcji do 27 listopada 2015 ze względu na bardzo dużą popularność, którą cieszy się ta edycja promocji. Mamy zatem jeszcze 4 dni na skorzystanie z niej. To jest ten czas dla spóźnialskich – 100 zł premii czeka na Was! :)

Bardzo proste warunki i przyzwoita premia w wysokości 100 zł!

Agora we współpracy z BZ WBK po raz kolejny przygotowała promocję z premią za założenie konta. Najnowsza odsłona promocji jest bodajże jedną z łatwiejszych – zakładamy konto objęte promocją „Konto na 4%”, wykonujemy transakcje kartą na min. 100 zł i zgarniamy 100 zł premii gwarantowanej. Dodatkowo na koncie otrzymamy oprocentowanie 4% a część opłat za kartę zostało zniesionych. Promocja będzie aktywna do 23 27 listopada 2015.

BZ WBK Konto Godne Polecenia 100 zl Agora

100 zł za założenie Konto Godne Polecenia i wydanie kartą 100 zł

Aby wziąć udział w najnowszej promocji zorganizowanej przez Agorę we współpracy z BZ WBK pod hasłem „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł” nie można było posiadać konta w banku po dniu 31 sierpnia 2015. Wychodzi zatem na to, że osoby które skorzystały z ostatnich promocji BZ WBK nie mogą wziąć w niej udziału. Nowi klienci jak i osoby, które do 31.08.2015 zamknęły konta w BZ WBK mają szansę na kolejne bankowe łowy.

Standardowo jak to w promocjach Agory zaczynamy od zarejestrowania się na stronie akcji promocyjnej na co mamy czas do 23 27.11.2015 r. – podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji. Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil czyli jedno konto. Należy również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora (pierwszy od góry checkbox – nie są to zgody marketingowe tyko w celach obsługi promocji) – jest to warunek konieczny.

BZ WBK Agora 100 zl zgody

Po potwierdzeniu rejestracji na stronie akcji zostanie nam udostępniony link przekierowujący do wniosku uprawniającego do otwarcia promocyjnego Konta Godnego Polecenia z wymaganą kartą debetową MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni. Po kliknięciu tego linku wypełniamy wniosek o konto podając nasze dane osobowe (przygotuj sobie skany dwóch stron dowodu osobistego – są one wymagane na etapie wniosku).
WAŻNE! Pamiętajmy aby wyrazić we wniosku o konto zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej, w zakresie określonym w formularzu oraz wszelkie zgody marketingowe (zaznaczamy wszystkie checkboxy):

a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Na koniec wykonujemy tzw. przelew autoryzacyjny podpisujący umowę (przelew wykonujemy na 1 zł) i czekamy na dane dostępowe do konta. Konto zostanie aktywowane po potwierdzeniu przez bank danych autoryzacyjnych. Jeżeli nie mamy konta w innym banku możemy wybrać wersję podpisania umowy poprzez kuriera (w tym przypadku konieczne jest dostarczenie ksera dowodu).

Oczywiście najwygodniejszą i polecaną przez nas metodą jest przelew autoryzacyjny. Pamiętajmy również, że wersja z kurierem nie zwalania nas z zarejestrowania się na stronie promocji.


UWAGA!II Jeżeli będziemy korzystać z promocji w kilka osób przy użyciu jednego tego samego komputera cały proces rejestracji w promocji należy wykonać od początku dla każdej osoby. Zatem należy najpierw zarejestrować się w promocji podając maila i złożyć wniosek. Kolejna osoba to samo przechodzimy na stronę promocji, rejestrujemy się podając maila i składamy wniosek. W przeciwnym wypadku mogą wystąpić problemy w naliczeniu premii jak to miało ostatnio miejsce w przypadku promocji Toyota + 140 zł.


Warunki otrzymania premii 100 zł

Jak już na wstępie napisaliśmy gwarantowaną nagrodą w promocji jest 100 zł w gotówce. Aby ją otrzymać musimy założyć Konto Godne Polecenia w BZ WBK oraz

do dnia 31 grudnia 2015 roku (włącznie) zawrzeć umowę o zamawiane produkty oraz wykonać płatność lub płatności bezgotówkowe Kartą wydaną do konta na łączną kwotę minimum 100 zł. Przez płatność rozumie się transakcje w Internecie oraz w tradycyjnych punktach sprzedaży. Transakcja bankomatowa i przelew z konta nie będą brane pod uwagę. Nie będą brane pod uwagę również płatności anulowane oraz płatności niezaksięgowane.

Gdy spełnimy powyższy warunek organizator powiadomi nas o przyznaniu premii pieniężnej najpóźniej do dnia 31.01.2015 r., przesyłając wiadomość e-mail na adres podany podczas rejestracji w promocji. Następnie

do dnia 14 lutego 2016 roku uzupełnić w Aplikacji numer swojego aktywnego Konta Godnego Polecenia w promocji „Konto na 4%” założonego zgodnie z § 3 Regulaminu oraz adres zamieszkania.

I co najważniejsze:

Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Konta Godnego Polecenia w promocji „Konto na 4%” składane z innego źródła w Internecie, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie Konta Godnego Polecenia w promocji „Konto na 4%” złożone po 23 27 listopada 2015 roku nie będą brały udziału w Akcji.

Także pamiętajmy, przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego nam po rejestracji wypełniamy wniosek o konto. W przeciwnym wypadku nie zostanie naliczona premia! Nie wypełniamy wniosków dostępnych bezpośrednio na stronie banku BZ WBK i innych dostępnych w sieci o ile nie macie pewności, że dany

Jeżeli spełnimy wszystkie powyżej opisane warunki promocji otrzymamy gwarantowaną nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł, która zostanie przekazana przez organizatora akcji w terminie do dnia 29.02.2016 r.

Uczestnicy, którzy spełniają łącznie warunki wymienione w § 2 i 3 Regulaminu, w tym uzupełnią numer swojego aktywnego Konta Godnego Polecenia założonego zgodnie z § 3 Regulaminu otrzymają od Organizatora premię gwarantowaną o wartości 100 zł, która zostanie przekazana na aktywne tj, niezamknięte Konto Godne Polecenia w promocji „Konto na 4%” Uczestnika, założone zgodnie z § 3 Regulaminu.

Kilka słów o Koncie Godnym Polecenia w promocji „Konto na 4%”

Zakładane w BZ WBK konto jest kontem darmowym, nie ma opłaty za jego prowadzenie. Standardowo karta wydawana do tego konta jest płatna bez możliwości uniknięcia takiej opłaty – nas jednak ratuje promocja „Konto na 4%” w ramach, której bank gwarantuje pewne ulgi zgodnie z poniższym:

  • opłata miesięczna za kartę MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni – bez opłat,
  • sprawdzanie dostępnych środków na koncie w bankomatach – bez opłat.
  • prowadzenie konta – bez opłat
  • zlecenia stałe – bez opłat,
  • polecenia zapłaty – bez opłat.

To nie wszystko! Kolejnym atutem promocji jest oprocentowanie promocyjne konta. Dla środków do 4 tys. zł bank będzie naliczał aż 4% (nadwyżka powyżej 4 tys. zł tylko na 1%). Wszystkie powyższe warunki (zwolnienie z opłat oraz oprocentowanie konta) będą obowiązywały aż do końca czerwca 2017 roku! Informacje o promocji „Konto na 4%” znajdziemy tutaj a szczegółowy wykaz pozostałych opłat tutaj.

Zwracamy również uwagę na fakt, że BZ WBK to bank, który regularnie wypuszcza drobne promocje umożliwiając w ten sposób zgarnianie kolejnych premii. Najczęstsze z nich to zwroty w wysokości 20 zł za zakupy, parkingi czy też bilety komunikacji miejskiej. Więcej możemy przeczytać o nich tutaj.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 23 27 listopada 2015 zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto
do 31 grudnia 2015 zawrzyj umowę o Konto Godne Polecenia wraz z kartą MasterCard Omni oraz wykonaj nią płatności na łączną kwotę min. 100 zł – warunek otrzymania 100 zł premii
do 31 stycznia 2016 organizator drogą mailową powiadomi nas o spełnieniu warunków promocji i przyznaniu nagrody
do 14 lutego 2016 należy podać na stronie promocji swoje dane osobowe i numer otworzonego rachunku, na który zostanie wypłacona nagroda
do 29 lutego 2016 zostania wypłacona nagroda

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



181 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja 24.11.2015] 100 zł premii za Konto Godne Polecenia – bardzo łatwe warunki i darmowe konto oraz karta w BZ WBK!

  • kacper pisze:

    jak ktos dostanie maila z potwierdzeniem, to dajcie znac

  • kacper pisze:

    dostalem maila

  • Janusz pisze:

    Dostałem meila ze spełniłem warunkiale przy próbie logowania wyswietla mi sie ze podaje złe hasło..
    Nawet jak przypominam sobie hasło i wpisuje to co dostalem to jest to samo… Też tak macie?

    • Andrzej pisze:

      też tak miałem , w końcu udało mi się zalogować , pieniądze miały wpłynąć do 29.02.2016 roku ale nie wpłynęły

  • Rob pisze:

    maile zaczynają spływać :-)

  • Slawko pisze:

    witam
    jak będziecie wprowadzać dane do aplikacji to zwróćcie uwagę na konto bankowe: bo jak skopiujecie z BZWBK to długość konta ma 26 cyfr+ 6 znaków spacji, a w aplikacji jest miejsce tylko na 26 znaków w związku z powyższym poucina wam 6 ostatnich znaków i konto będzie nie prawidłowe, a po „zapisaniu” chyba nie ma możliwości poprawienia danych. w rubryce „ulica/miejscowość” wpisałem miejscowść+nr zamieszkania nie wiem czy ma to znaczenie czy wystarczy samą miejscowość.
    pozdrawiam

    • pio pisze:

      w tej rubryce wpisujesz ulica chyba ze mieszkasz chyba na wsi i nie masz ulicy – chyba to proste

  • ZnB pisze:

    Może ktoś z Was wkleić tutaj treść maila od Agory. Zamieścimy wpis na blogu dla wszystkich co by pomóc innym :)

    • Slawko pisze:

      „Gratulujemy!

      Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 100 zł w promocji Konto Godne Polecenia 4% z Premią Bank Zachodni WBK i Agora!
      Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew.
      W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem godnepolecenia.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
      Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 14 lutego 2016r.
      Premie zostaną wypłacone do dnia 29 lutego 2016r.

      Link do aplikacji”

    • ZnB pisze:

      Dzięki! Wrzucone. Kolejna promo odhaczona ;-)
      Done.

  • karolp pisze:

    witajcie. Z jakiego adresu dostaliście wiadomość o uzupełnieniu danych? bo ja z noreplay, czy tak ma być?

  • em pisze:

    Czy ktoś jeszcze nie dostał maila mimo spełnienia warunków promocji?

  • Kozo pisze:

    U mnie na 2 kontach w bzwzbk dzisiaj błędnie wyświetla środki dostępne tzn. nie dolicza odsetek – Dzwoniłem do nich i mi babeczka powiedziała, że mają błąd i do jutra wszystko powinno być już ok. Zobaczymy.

  • Slawko pisze:

    Przelew wskoczył :)

  • pasa pisze:

    a u mnie i znajomych dupa :-) mimo spełnienia wszystkich warunków premii tak jak myślałam nie otrzymaliśmy… i znowu kolejne reklamacje…..

    • Andrzej pisze:

      ja takze nie otrzymałem premii pomimo spelnienia wszystkich warunków , zobaczymy co dalej

  • agata pisze:

    u nas tez nie ma 100… ale u tesciow jest… wiec nie wiem co sie dzieje ;/
    reklamacje do agory czy banku posylac? ;/

  • takaja pisze:

    U mnie też premii brak, mimo iż warunki zostały spełnione.
    Za to u znajomej, która warunków nie spełniła stówka się pojawiła :)

  • Jacek pisze:

    Warunki spełnione, premii brak no cóż jaki bank taka premia, mam ich w d.

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie dotyczące jak rozumiem promocji „Konto Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł ” uprzejmie informuję, że zgodnie z regulaminem promocji o ile warunki zostaną spełnione zostanie wypłacona do 29-02-2016r. Jeżeli do końca dnia nie otrzyma Pan premii wówczas może Pan złożyć reklamację:

    Telefonicznie :
    Infolinia 1 9999
    Z zagranicy +48 61 81 19999(opłata za połączenie zgodna z taryfa danego operatora)

    Elektronicznie:
    BZWBK24 internet (Klient indywidualny poprzez usługi bankowości elektronicznej)
    iBiznes24 (klient firmowy)

    Formularz Kontaktowy na stronie internetowej naszego Banku, adres: bzwbk.pl – zakładka „kontakt” – zadaj pytanie przez formularz – wybór tematu Reklamacja: http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/kontakt/kontakt-reklamacje.html

    Osobiście:
    W dowolnym oddziale banku Reklamacja może być zgłoszona ustnie lub pisemnie.
    Aby ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje się na głównej stronie internetowej Banku, adres: bzwbk.pl – Oddziały i bankomaty.

    Listownie:
    Reklamacja może zostać przesłana na adres banku:
    Bank Zachodni WBK
    ul. Rynek 9/11
    50-950 Wrocław

    Kontakt on-line:

    Video, Skype, Czat

    Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne. W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu

  • Rob pisze:

    U mnie stówki się pojawiły, chociaż warunki spełniłem pod sam koniec promocji :-)

  • ajk pisze:

    ja też nie mam kasy i mejla również nie dostałem ale dane do przelewu uzupelniłem. wysłałem pisma przez formularz ale widzę że chyba będzie trzeba złożyć pozew zbiorowy przeciwko AGORA

  • pasa pisze:

    widzę że nie tylko ja mam tutaj problem, już w styczniu bezpodstawnie mnie i innym osobom pobierali za kartę, już wtedy wiedziałam że z wypłatą premii bedą problemy, niestety się nie pomyliłam – pisałam reklamcję do agory – bez żadnego odzewu, dzisiaj przed chwilą wysłałam do bzwbk poprzez serwis transakcyjny, ciekawe co odpiszą…. już współczuję ludziom którzy brali udział w promocji z dodatkowymi środkami u GROUPON – tam to bedzie zabawa, trzeba bedzie wysyłać reklamacje i do bzwbk i do grouponu:)

  • ZnB pisze:

    Poczekajcie. Dla uporządkowania sytuacji gdy ktoś nie dostał zasłużonej premii:
    1. Agora jest organizatorem i płatnikiem premii
    2. Reklamacje składamy do Agory – przez kontakt na stronie promocji http://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/kontakt/
    3. Agora wypłaca premię na podstawie danych przekazanych przez BZ WBK – nie wieszajmy zatem psów z każdym problemem na Agorze, są po części uzależnieni od banku, który przekazuje informacje o tym czy wyrażone wszelkie zgody i czy spełniono warunki
    4. W każdej promocji jest jakiś procent błędów i reklamacji
    5. Reklamacje kierowane do Agory do tej pory były rzetelnie rozpatrywane także spokojnie zgłaszajcie je i cierpliwie czekajcie, jeżeli będzie to trwało dłużej aniżeli regulaminowy termin wtedy spróbujemy eskalować temat

    Powyższe w praktyce dotyczy każdej promocji – zmieniają się tylko strony: organizator + bank.

    • Marcin871 pisze:

      Złozyłem reklamację do Agory przez ten formularz już wczoraj ale nie otrzymałem na maila żadnego potwierdzenia że została przyjęta czy też potwierdzenia jej złożenia – to tak ma być? Czy tylko ja tak mam i coś źle kliknąłem ??

      Wydaje mi się to o tyle ważne że od momentu jej złożenia mają określony czas na odpowiedź a teraz po mojej reklamacji tak naprawdę nie ma śladu …

    • ZnB pisze:

      Tak, masz rację. Słabe jest to rozwiązanie, że z automatu nie ma potwierdzenia – zwrócimy im uwagę na to!

  • Marcin871 pisze:

    Robi się coraz ciekawej. Przed chwilą otrzymałem telefon od Pani z BZ WBK z cyklu czy jestem zadowolony z ich usług i konta. Oczywiście wspomniałem o braku wypłaty nagrody. Jakież było moje zdziwienie gdy Pani powiedziała że z tego co widzi nagrody nie dostałem bo nie mam wyrażonej zgody na przekazywanie informacji handlowej która była wymagana przy zakładaniu tego konta. I że w związku z tym pobiorą mi opłatę 7 zł za kartę. Co ciekawe z styczniu też pobrali te 7 zł bo rzekomo zgody nie było, po reklamacji zwrócili i w lutym opłaty już nie było.
    Jako że byłem przy komputerze, szybkie logowanie na konto i widzę że zgoda jest. Na pytanie jak to możliwe że ja zgodę widzę a oni jej nie mają słyszę „nie wiem”. Ostatecznie skońćzyło się na tym że Pani u siebie też potwierdziła moją zgodę żeby opłata w marcu nie była pobrana. Ja natomiast na wszelki wypadek zrobiłem printscreena pulpitu na koncie, zapisałem godzinę rozmowy i czekam na odpowiedź na reklamację Agory.

    Nie wiem czy mają taki burdel czy to celowe działania ale powoli sie uprzedam do tego banku i Agory …

    • ZnB pisze:

      Wychodzi na to, że to celowe działanie BZ WBK, które nawet w trybie reklamacyjnym potrafi odpisać, że zgody nie ma jak na koncie i w umowie jest. Poszła druga reklamacja i czekamy. Niekompetencja, arogancja i brak proklienckiego podejścia.

      Agora nie ma absolutnie z tym nic wspólnego zatem jak w kogoś rzucamy to konkretnie określajmy cel ;-)

    • pasa pisze:

      miałam identyczną sytuację, wmawiano mi że nie zaznaczyłam zgód itp, dodatkowo dzisiaj jeszcze zalogowałam się do aplikacji Agory (tam gdzie podawało się dane do wypłaty premii) powitał mnie miły komunikat, że ja nawet nie założyłam konta :)) a dokładnie 30.01 otrzymałam mail że warunki promocji zostały prze ze mnie spełnione i uzupełniałam tam dane tak więc bajzel mają zarówno w banku bzwbk jak i agorze – wiem że w każdej promocji jest jakiś procent błędów i reklamacji ale tutaj są tylko i błędy i reklamacje, wcześniejsze doświadczenia z bzwbk wcale nie są lepsze, lepiej dać Sobie spokój i iść na piwo…..

  • Jacek pisze:

    Właśnie dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi że podobno nie zaznaczyłem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Oczywiście na moich dokumentach otrzymanych przy otwieraniu rachunku wszystkie zgody są zaznaczone co potwierdziła konsultanta z banku. Sprawa została przekazana gdzieś dalej i obiecano mi ze w piątek do godziny 14 osoba z banku do mnie zadzwoni. Mam już dosyć walki z wiatrakami, bank ewidentnie robi z klientów kretynów którzy nie potrafią zaznaczać zgód na wnioskach ( zawsze to jakieś oszczędności). Czekam do piątku na odpowiedź i zamykam to gówniane konto.Nikt nie będzie robił ze mnie kretyna żebrzącego o 100 zl.

  • Jacek Wroński pisze:

    Dzwoniąc na infolinie powiedziano mi ze nie zaznaczyłem zgodny na przetwarzanie danych osobowych. po informacji że na moim wniosku wszystkie zgody są zaznaczone pani na infolinii też je zobaczyła. Do piątku mam dostać odpowiedź bo sprawa została przekazana dalej. Ewidentnie naciągają klientów robiąc z nich durni którzy nie potrafią zaznaczyć odpowiednich zgód, zawsze to jakieś oszczędności. Czekam do piątku i zamykam to gówniane konto, szkoda mi czasu na walkę z wiatrakami i proszenie się jak głupi o 100 zł. NIGDY WIĘCEJ BZ WBK!!!

  • Tom pisze:

    Premii do 29 lutego nie otrzymałem. Skontaktowałem się z Agorą przez ich formularz. Szybka odpowiedź z ich strony – nie mają informacji o tym abym wyraził zgodę na wiadomości handlowe. Zgodę taką wyraziłem podczas reklamacji za pobrane 7 zł (jakoś w styczniu). Poinformowałem o tym Agorę, a oni na to:

    Szanowny Panie,

    Dziękujemy za informację. Po 20.03.2016 otrzymamy raport potwierdzający uzupełnienie zgód, wówczas przekażemy informację o przyznaniu premii.

    pozdrawiam
    Agnieszka Sosnowska

    Dlaczego mam ponosić konsekwencje wadliwego przekazu danych między Agorą a BZWBK?

    Głupie 100 zł, a tyle zachodu.

    • Marcin871 pisze:

      Mi też napisali że nie mam zgód mimo że mam. Teraz czekam na ich odpowiedź.
      Na wszelki wypadek reklamację napiszę też do BZ WBK że mają bajzel ze zgodami. Żeby u jednych i drugich był ślad reklamacji …

  • agata pisze:

    nam dzisiaj odpisali ze nie mamy niby wykonanych transakcji na 100zl… jeszcze w listopadzie się rozliczyly i to na 189zl… ale jeśli się z tym nie zgadzamy mamy napisać jeszcze raz reklamacje :]

    • Slawko pisze:

      ja przerabiam to samo z eurobankiem gdzie musiało wpłynąć wynagrodzenie 500 zł dla polecanego i polecającego. czekam na odp na drugą reklamację i podobno już wysłali, a że bonusu nadal nie ma więc pewnie nie uznają i trzeba będzie odpuścić :/.

    • ZnB pisze:

      Eurobank musisz cisnąć kilka razy – to taki bank, który próbuje na początku zmęczyć klienta. Wysyłaj reklamacje do skutku i w końcu wypłacą ;-)

    • Slawko pisze:

      nie mam już argumentacji, ewentualnie, że moje imię zostało nadszarpnięte z powodu polecenia konta promocyjnego, które okazało się oszustwem, ale musiałbym wysłać plik na którym widać wpływ wynagrodzenia poleconego i mój, bo tak to mogą sobie pisać, że któryś z nas nie spełnił warunku, a głupio prosić kogoś o takie prywatne rzeczy.

    • agata pisze:

      dodam, ze wszystkie osoby ktore u nas nie dostaly tej 100 dostaly takiego samego maila… napisali ze to nie wina banku… skoro nie nasza.. nie banku… to jednak Agory… bo sami przepraszaja za pomylke… wiec jak… dalej ktos bedzie bronil Agory? ;))

  • J. pisze:

    W BZ WBK mówią że za wszystko odpowiada Agora bo to ona organizowała promocję. To po jaką cholerę wiązali się z taką firmą i tylko psują sobie przez to swoją reputację. Srał pies te 100 zł ale z BZ WBK uciekam najdalej jak mogę.

    • ZnB pisze:

      odpowiadając na Twoje pytanie i na pytanie wyżej Agaty: z tego co udało nam się ustalić Agora popełniła pomyłkę przy wysyłce mailingu o spełnieniu warunków. Taki mailing trafił do zbyt dużej liczby osób (ota taka pomyłka, każdemu może się zdarzyć). Zatem osoby, które nie spełniły warunków też mogły otrzymać mailing. Osoby, które spełniły warunki ale bank twierdzi, że np. nie mają zgód też mogły dostać mailing (a w sumie nie powinny).

      Tym samym powstało zamieszanie i obecnie Agora próbuje wyjaśnić wszystkie sprawy indywidualnie z każdym klientem. Jak już wyżej też wspomniano będzie dogrywka wypłaty nagród.

      Reasumując: nikogo nie chcemy bronić ale czasami wczesne oskarżenia lub pomówienia bez pełnej wiedzy o źródle problemu mogą wypaczać wizerunek danej firmy/banku innym czytelnikom na przyszłość. Jak już wielokrotnie pisaliśmy błędy się zdarzają – plus tutaj jest taki, że jest dobra wola i chęć wyjaśnienia każdego przypadku a nie jednokrotnie z tym właśnie był problem!

  • pasa pisze:

    k***** dzisiaj dostałam odpowiedź na reklamację od banku…. w skrócie cyt. „premia 100zł nie zostanie wypłacona, na dzień przystąpienia do promocji nie wyraziła Pani zgody na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną…”

    to już jest horror, wszystkie zgody wyraziłam podczas składania wniosku, już w styczniu bezpodstawnie z tego samego powodu pobierali mi opłatę za kartę, po reklamacji kasę zwrócili a teraz znowu to samo, zaznaczonych zgód nie widzą i mówią że to moja wina – powiedziałam że zgody mam zaznaczone w umowie którą dostałam od banku a poza tym wczesniejsza reklamacja potwierdza wyrażenie zgód, usłyszałam tylko że to bez znaczenia bo premii i tak już nie dostanę bo oni w systemie tego nie mają, dodatkowo Pani przez telefon poinformowała mnie, że chyba mają błąd bo jednak ta opłata 7 zł powinna być mi naliczana więc powinnam jak najszybciej wyrazić wymagane zgody… a jak chcę to mogę składać kolejną reklamację na wcześniejszą reklamację…. to już jest taki burdel, że masakra…. a agora? odpowiada mi po tygodniu, że dostaną raport od bzwbk itd. i niby co mi po tym raporcie? przecież w nim dalej bedzie samo…

    gdyby agora była w porządku i naprawdę podchodziła indywidualnie to mogłabym przesłać skany/zrzuty ekranu i w sumie wszystko co im tylko potrzeba do zweryfikowania, że od początku do końca spełniłam wszystkie warunki promocji – niech przeleją mi należną premię a bajzel wyjaśniają Sobie z bzwbk, zamiast tego czekamy na raport w którym bedą te same bzdury i znowu bedą mi wmawiać te wszystkie pierdoły… pozdrawiam wszystkich oszukanych:)

  • Jacek pisze:

    pasa masz zupełną rację, Ja tez dostałem pismo z banku ze premia nie zostanie wypłacona z powodu braku zgody na otrzymywanie informacji droga telefoniczną, chociaż kolejna konsultantka widzi wszystkie moje zgody zaznaczone. Oczywiście poradziła mi złożyć kolejną reklamację od reklamacji. Widocznie mailing trafił rzeczywiście do zbyt dużej liczby osób i zabrakło pieniędzy dla tych którzy ewidentnie spełnili warunki promocji, więc trzeba szukać bzdurnych powodów żeby nie dać im premii. Wizerunek danej firmy/banku został jak widać już dawno wypaczony więc dlaczego mam siedzieć cicho??? Bo co, bo nie znam źródła przyczyny dlaczego zostałem oszukany? Potwierdzam jeszcze raz srał pies te 100 zł ale z BZ WBK uciekam najdalej jak mogę.

    • ZnB pisze:

      Nie, nie. Nie odpuszczajcie! Bank tylko na to liczy, że ktoś się zmęczy a przecież to tylko jedna wiadomość w bankowości internetowej, 10 min. Czasami dla zasady trzeba cierpliwie ich zmęczyć! Jeden, drugi raz jak każdy odpuści to później będzie przyzwolenie na to. My w reklamacjach często dla zasady żądamy dodatkowo ustawowych odsetek i taki np. Toyota Bank takie odsetki wypłacił bez zająknięcia!

  • pasa pisze:

    szkoda, że nie mogę poprzez formularz kontaktowy wysłać im pliku – wysłałabym im swoją umowę, ciekawe czy dalej wciskali by mi te bzdury… no nic jutro idę do oddziału pomachać tą umową i tymi zasranymi zgodami komuś przed oczami aby je fizycznie zobaczyli bo przez infolinię i formularz nic nie przejdzie…

    ZnB ja na pewno im nie odpuszczę, nie pozwolę z Siebie robić idiotki i w 100% się zgadzam, że nikt nie powinien odpuszczać w żadnej kwestii bo to się później obraca przeciwko nam,

    info dla pozostałych:
    najpierw wyrwijcie wszystko co wasze co do grosza a następnie reklamujcie dosłownie każdą transakcję na swoim koncie, na każdą bedą musieli udzielić pisemnej odpowiedzi więc do czerwca 2017roku trochę wydadzą na wysyłke listów, możliwości są naprawdę nieograniczone – dla przykładu samo naliczanie odsetek można reklamować kilkanaście razy prosząc o wyjaśnienia itp

    ja miałam zamykać konto odrazu po wypłacie premii ale ze względu na zaistniałą sytuację potrzymam je do czasu aż bedzie darmowe, może to dziecinada ale do czerwca 2017roku dzień w dzień bedę im uprzykrzać życie jak tylko się da….

  • Walu pisze:

    Wczoraj otrzymałem negatywną odpowiedź na reklamację z BZWBK, w której m.in. napisano „W związku z tym,że na dzień przystąpienia do promocji nie wyraził Pan zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną – premia 100 zł nie została wypłacona”. To jest jakaś kpina!!! Zgody oczywiście były udzielone (dowodem jest umowa przesłana z banku o czym pisałem w reklamacji). W odpowiedzi nie ma żadnych dodatkowych informacji np. na podstawie czego piszą że zgody nie było. Z infolini wiem że w chwili obecnej w systemie jest wprowadzone że zgodę udzieliłem. Więc w końcu kiedy tą zgodę udzieliłem!!! Albo inaczej, jak mogłem zgody nie udzielić, jeśli jest w systemie!!! Nikt nic nie wie. Byłem w oddziale banku, także porażka. Nie są mi w stanie pomóc albo coś wyjaśnić. Nie ma też możliwości skontaktować się telefonicznie z osobą, która moją reklamację rozpatrywała. W moim przypadku widać że wina leży ewidentnie po stronie banku. Na razie wysłałem odwołanie od negatywnej reklamacji i dołączyłem umowę ze zgodami, którą otrzymałem z banku. Niestety muszę przyznać że ta promocja to totalna porażka i jeśli nie otrzymam premii konto natychmiast zlikwiduje. Nawet 4% mnie nie zatrzyma. A z BZWBK już nie będę miał nigdy nic wspólnego. Szkoda zdrowia i nerwów.

  • Walu pisze:

    Dziś Dodzwoniłem się do Agory. Oto nowe informacje. Wszyscy, którzy nie udzielili zgody, maja czas do 13 marca na ich udzielenie. BZWBK do 20 marca ma przesłać nową listę osób, która ma uwzględniać wszystkie osoby, które na 29 lutego były zaraportowane jako nie udzielające zgody. Więc powinni jeszcze raz to sprawdzać. Agora od 21 marca powinna zacząć jak najszybciej przelewać premie. Będzie także wysyłać maile o przyznaniu premii do osób, które się ponownie zakwalifikowały do wypłaty. Więc jeśli ktoś po 21 marca nie otrzyma maila ani premii to powinien jak najszybciej kontaktować się z Agorą i składać znowu reklamacje i prowadzić dalsze boje z BZWBK o premie za konto NIEgodne polecenia. W mojej opinii cała wina leży po stronie banku. Po rozmowie z Agorą widać, że chcą jakoś wyjść z tej sytuacji ale wszystko zależy od banku.

    • ZnB pisze:

      To też Wam próbowaliśmy wyżej przekazać. Z Agorą można śmiało działać i się nie bać – widać, że ta firma chce naprawić całą tą kichę pewnie nawet po kosztach. Bank dał ciała ze zgodami a że Agora była Organizatorem to pewnie po kosztach chcą wyjść z twarzą. Dlatego nie psioczyć :P będzie dobrze no a że tak wyszło no to cóż… bywa… szkoda tylko że niektórym się ciśnienie podniosło niepotrzebnie :)

  • Jacek pisze:

    Drogi Uczestniku akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł”,

    po ponownej weryfikacji wyników akcji potwierdziliśmy, że wyraziłeś zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną, tym samym spełniając regulaminowe warunki wypłaty premii. Dziękujemy za uzupełnienie zgody. Przelew premii wykonamy na rachunek, który podałeś w aplikacji pod adresem godnepolecenia.zpremia.pl najpóźniej do dnia 31.03.2016.

    No cóż prawda zawsze wychodzi na wierzch, co potwierdza otrzymany email ale BZ WBK juz dawno stracił wszystko w moich oczach.

    • ZnB pisze:

      To jest to o czym pisaliśmy. Dodatkowo weźcie pod uwagę fakt, że to zasługa głównie Agory, która cały ciężar doprowadzenia tej promocji to ładu i składu wzięła na siebie. Nie ukrywamy, że z naszej strony również przez cały czas trwania akcji interweniowaliśmy co najmniej kilkanaście razy i to właśnie do Agory a nie do banku, z którym ciężko się gada! Otrzymywaliśmy zapewnienia, że sprawa nie pozostanie nie wyjaśniona i miejmy nadzieję zakończy się pomyślnie mimo całej tej niepotrzebnej zadymy.

      Trzymajmy się razem i nie odpuszczajmy bankom!

  • Walu pisze:

    W ostatnim mailu z agory napisali ze premie wyplaca max po piatku (25.03.2016). Premia oczywiście NIE wpłynęła. Totalna porażka. A jak u was to wyglada. Dostaliscie premie?

  • abc pisze:

    Witam
    Zbliża się koniec promocyjnych warunków. Kiedy i w jaki sposób najlepiej zamknąć konto, aby zgarnąć jeszcze oprocentowanie na koncie za czerwiec, a jednocześnie uniknąć opłat od 1 lipca?
    Dzięki za wskazówki.

    • Slawko pisze:

      myślę, że pewnie w czerwcu trzeba zastrzec kartę, aby nie pobrali opłaty 7 zł. poza tym konto jest bez opłat miesięcznych.

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.