ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 07.01.2017] Pojawiła się nowa edycja promocji z krótszym okresem karencji dla starych klientów! Opis promocji: https://zarabiajnabankach.pl/smartfon-lg-k8-lte-do-karty-simplicity-od-citibank-krotszy-okres-karencji/Można skorzystać aż do 31 marca 2017!

[Aktualizacja 02.10.2016] Citibank postanowił przedłużyć promocję bez zmiany jej warunków. Tym samym można z niej korzystać aż do 06.01.2017 – liczy się data wypełnienia formularza zatem czas jest do końca dnia.

To już jest prawdziwa inwazja Citibanku – kolejna świetna promocja karty kredytowej!

Tego jeszcze nie było – to już czwarta równolegle prowadzona akcja promocyjna kart kredytowych Citibanku z prezentem! Najnowsza promocja oferuje jednocześnie najbardziej wartościową nagrodę jaką jest telefon LG K8 LTE o wartości 549 zł. Smartfona otrzymamy za wyrobienie darmowej karty Simplicity i zrealizowanie transakcji bezgotówkowych na min. 3 tys. zł w ciągu kwartału. Promocja potrwa aż do 6 stycznia 2017.

Citibank karta kredytowa smartfon LG K8 LTE

Smartfon LG K8 LTE o wartości 549 zł do darmowej karty Simplicity!

Promocje z tabletami i smartfonami Citibank wypuszcza regularnie od kilku lat. Cieszą się one bardzo dużą popularnością wśród Was z uwagi na proste i czytelne warunki oraz brak większych problemów z bankiem. W ostatnich dniach bank wypuścił jednak zupełnie odmienne promocje z nagrodami w postaci… voucherów! I tak na chwilę obecną możemy wybierać pośród takich promocji jak: 400 zł do wydania w morele.net, 400 zł do wydania w nexterio.pl200 zł na przejazdy z iTaxi400 zł do wydania na Allegro oraz 5% moneyback za zakupy. Czyli dla każdego coś miłego (jednak naszym skromnym zdaniem najbardziej opłacalna jest promocja z voucherem na zakupy w Allegro).

W najnowszej promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i odbierz telefon LG K8 LTE” bank powrócił do tradycji i ponownie zaoferował gadżet w postaci telefonu LG K8 LTE o wartości 549 zł (specyfikacja telefonu). Promocja ta również nie ma haczyków i można śmiało z niej korzystać. Nie poniesiemy z jej tytułu żadnych kosztów!

Zanim jednak przejdziemy do wypełniania formularza o kartę należy wspomnieć, iż z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich ponad 2 lat nie posiadały karty w Citi – dokładniej precyzuje to regulamin:

Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku której łącznie spełnione są poniższe warunki:
a) od 1 stycznia 2014 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

Jeżeli nie korzystaliśmy w tym czasie z żadnej karty Citi i łapiemy się na promocję możemy wypełnić formularz kontaktowy, który jest podstawowym warunkiem skorzystania z tej oferty. W formularzu podajemy swoje dane i klikamy „Wyślij”. Na wypełnienie formularza mamy czas do 1 października 2016 r. 6 stycznia 2017 r. ale zanim go wypełnisz najpierw przeczytaj dokładnie cały wpis i warunki promocji – będzie Ci łatwiej podjąć decyzję, która promocja jest właśnie dla Ciebie! :)


UWAGA! Liczy się data wypełnienia formularza promocji a nie spełnienia warunków. Do promocji można się zgłaszać do końca dnia 6 stycznia 2017 wypełniając ten formularz! Potwierdzone z bankiem jak niżej:

„wszystkie osoby, które wypełnią formularz do końca promocji i spełnią warunki otrzymają nagrodę. Nieprecyzyjne sformułowanie w regulaminie nie ma na to wpływu. Postaramy się, aby w przyszłych akcjach ten punkt był bardziej zrozumiały”.


Minimalne i podstawowe wymagania banku w celu otrzymania karty kredytowej to:

  • wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
  • w przypadku firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata.

Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom. Jeżeli sami nie mamy możliwości skorzystania z promocji bo już np. wzięliśmy tablet w innej promocji warto pokusić się o ten rejestrator na kogoś z rodziny :)

Po wypełnieniu wniosku o kartę pozostaje nam czekać na kontakt ze strony banku. W rozmowie pracownik będzie nas pytał o podstawowe dane osobowe, status materialny (zarobki, wydatki, kredyty itp.) i adres pod który zostanie wysłany kurier z umową.

Jak zgarnąć nagrodę w postaci smartfona LG?

Aby stać się posiadaczem gadżetu oferowanego w ramach promocji należy w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy przez bank dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 3000 zł (jako pierwszy licząc miesiąc następujący po miesiącu, w którym została podpisana umowa). To pierwszy warunek.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub CitiMobile (co prawda mamy na to 30 dni od podpisania umowy ale po co czekać – jest to bowiem jeden z koniecznych warunków):

a)  zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę. Datę zawarcia umowy Uczestnik pozna w momencie otrzymania tej umowy,

Nagroda zostanie do nas wysłana kurierem w ciągu 30 dni od otrzymania informacji o spełnieniu warunków promocji. Informację tę bank rozsyła do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki. W praktyce z poprzednich edycji nagroda zostawała wysyłana sprawnie i bez wyczekiwania do końca terminu.

Umowa, karta i opłaty… po raz pierwszy wszystko za darmo!

Mamy dobrą wiadomość! W tej promocji Citibank ponownie dopuszcza możliwość wnioskowania o kartę kredytową Citi Simplicity, która jest całkowicie darmowa i ma wiele zalet i dodatkowych usług zwolnionych z opłat. Nie ma zatem sensu rozważać pozostałych kart, jeżeli zależy nam tylko na zdobyciu nagrody ponieważ za kartę World MasterCard przyjedzie nam zapłacić aż 18 zł miesięcznie (szczegóły opłat w TOiP). Więcej o karcie Simplicity pisaliśmy tutaj. Wybór jest prosty i tylko jeden – bierzemy kartę Simplicity!

Umowa będzie do nas wysłana firmą kurierską po pozytywnej akceptacji wniosku przez analityka finansowego, który również określi limit karty jaki zostanie nam przyznany. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu kurierowi wymaganych dokumentów przez bank kurier zabiera oba egzemplarze umowy (tak, oba zatem nie wystraszcie się, drugi egzemplarz bank przesyła listem po podpisaniu przez upoważnione osoby banku). Jeżeli macie możliwość sugerujemy zrobienie ksero umowy lub fotki zanim oddacie całość kurierowi – będziecie mogli wtedy na spokojnie ją sobie przeczytać w domu i mieć pewność, że to co wróci to to samo co podpisaliście.

Natomiast karta będzie wysłana dopiero po tym jak podpisana umowa wróci do banku i ponownie ktoś ją zatwierdzi. O wysłaniu karty jesteśmy informowani SMSem (tak było w poprzednich edycjach tej promocji) i maksymalnie do 3 dni roboczych powinna być u nas (o ile nie nawali poczta).

Gdy już otrzymamy kartę musimy ją aktywować i nadać jej PIN. Można tego dokonać przez internet lub telefonicznie. Po aktywacji karty dokonujemy również rejestracji w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl przy pomocy numeru karty i nadanego PINu ustawiając swój login i hasło do bankowości internetowej.

Pamiętajmy również o wyłączeniu usługi CitiPhone ponieważ bank wprowadził od stycznia 2015 opłatę za tą usługę w wysokości 6 zł za miesiąc. Usługa w sumie nie jest nam do niczego potrzebna ponieważ i tak jest bezpłatnie dostępna dla dyspozycji, których nie możesz wydać z poziomu Citibank Online (np. aktywacja karty lub jej zastrzeżenie). Z usługi rezygnujemy poprzez Citibank Online i dyspozycję złożoną w wiadomości do banku. W teorii usługa ta nie powinna być włączana dla karty Simplicity ale lepiej profilaktycznie zadbać o to aby jej nie było.

Mamy nagrodę i chcemy zrezygnować z karty…

Gdy już mamy nagrodę w domu możemy śmiało przystąpić do rezygnacji z karty. Jest to banalnie proste jeżeli wybierzemy opcję opisaną w podpunkcie d):

1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30–dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez:
(a) złożenie Bankowi w Oddziale Banku pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy;
(b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze Wzorem podpisu Klienta złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia;
(c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
(d) złożenie wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej po zalogowaniu do Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile oraz Citi Handlowy for iPad).

który sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia.

Alternatywne równolegle prowadzone promocje Citibank! Jeszcze łatwiejsze warunki!

Jak już na wstępie informowaliśmy Citibank standardowo prowadzi na raz kilka akcji promocyjnych. Zanim zatem podejmiemy decyzję o złożeniu wniosku warto zapoznać się z każdą z nich celem jak najlepszego dopasowania nagrody pod siebie. Naszym skromnym zdaniem voucher do Allegro jest najbardziej optymalnym wyborem ponieważ:

  • otrzymujemy voucher o wartości 400 zł, który relatywnie jest tyle wart,
  • na Allegro kupujemy co nam się żywnie podoba,
  • gadżet w postaci produktu realnie jest wart mniej aniżeli deklaruje bank,
  • warunki do spełnienia są nieznacznie.

Do wyboru mamy zatem jeszcze dwie inne promocje:

400 zł do wydania na Allegro za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu (400 zł przez rok) za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank

Porównanie wszystkich promocji w formie tabelarycznej zamieściliśmy w dedykowanym wpisie, w którym zamieszczamy wszystkie oferty Citibanku. Zachęcamy do lektury pod adresem: Promocje Citibank – smartfon lub vouchery do 400 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Poprzednie promocje Citibank z tabletem

Warto zapoznać się z poprzednimi promocjami i np. z komentarzami pod poniższymi wpisami gdzie wiele osób podzieliło się wrażeniami z poprzednich edycji. Wszystkie promocje Citibanku znajdują się pod tym adresem: promocje Citibank.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 1 października 2016 6 stycznia 2017 wypełnij wniosek o kartę kredytową
do 30 dni od daty podpisania umowy zaloguj się do Citibank Online lub CitiMobile
w ciągu 3 kolejnych pełnych miesięcy od daty podpisania umowy wykonaj otrzymaną kartą transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 3 tys. zł
do 14 dnia miesiąca po miesiącu w którym spełnimy warunki zostaniemy poinformowani o przyznaniu nagrody
do 30 dni od dnia poinformowania o przyznaniu nagrody zostanie do nas wysłana kurierem wybrana nagroda

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



539 komentarzy dla wpisu: “Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

  • Darson pisze:

    A czenu „artur” aię nie odzywa? /od 19 stycznia/
    Pisał że 11go stycznia spełnił i info o nagrodzie ma!
    Kolego. przyszedł K8 czy nie{
    Nic się tu jakoś od tej pory nie odezwałeś!

  • Caesar pisze:

    Tak wiem z jakiego linka składałem formularz ale nie jestem w stanie tego udowodnić, na umowie nic nie pisze o promocji tylko są zawarte same warunki.

    • ZnB pisze:

      Jeżeli to jest ich błąd to nie ma że się nie da! Napisz im reklamację, powiedz żeby odtworzyli sobie treść rozmowy z Tobą (podczas której na pewno rozmawialiście o nagrodzie) i tyle – mają obowiązek wydać Ci telefon jeżeli spełniłeś warunki! Czasami pomaga też popchnięcie sprawy wiadomością na ich profilu https://www.facebook.com/Citihandlowy/?fref=ts – spróbuj.

  • Caesar pisze:

    Napisałem ponownie reklamację, z prośbą o przedstawienie owego formularza.
    FB nie posiadam, nie czuję takiej potrzeby,

    • Bartek pisze:

      To naprawdę paskudna sytuacja i bank powinien pozytywnie rozpatrzyć twoją reklamację. Najlepiej wstrzymać się z rejestracją do promocji przez pewien czas i sprawdzić jak rozwiąże się twoja sytuacja. Miejmy nadzieje że to tylko incydentalne zdarzenie i że szybko zostanie ono naprawione.

    • ZnB pisze:

      no pewnie, że incydentalne bo przez ostatnie 2 lata nie było u nas ani jednego takiego zgłoszenia a setki nagród wydano bezproblemowo :)

  • artur pisze:

    Ja jeszcze nie dostałem telefonu, ale wg regulaminu mają 30 dni więc nie ma co siać paniki u mnie – jeśli nie przyjdzie w terminie, to będzie reklamacja i żądanie dodatkowej rekompensaty. Kolega już otrzymał w tym miesiącu. Czekam i mam nadzieje ze do 11 lutego przyjdzie ;)

  • Artur pisze:

    Telefon został dostarczony dzisiaj :)

    • ZnB pisze:

      Sporo osób dziś dostało bo znajomi od kilku godzin nam dziękują telefonicznie :)

  • Caesar pisze:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informuję, że zgodnie z ofertą specjalną: „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i odbierz telefon LG K8 LTE”( paragraf III pkt 1) Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku która w trakcie trwania Oferty łącznie spełniła poniższe warunki:

    a) od 1 stycznia 2014 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

    b) wypełniła i przesłała dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Banku: http://www.citihandlowy.pl/nagrody („Formularz”)

    c) podczas kontaktu z przedstawicielem Banku, podjętego na podstawie wypełnionego i przesłanego Formularza, złożyła wniosek o wydanie Karty Kredytowej Citibank World MasterCard, Citibank PremierMiles lub Citi Simplicity („Wniosek”),. Pod uwagę nie będą brane osoby, które złożyły Wniosek pochodzący z innego źródła w Internecie,

    d) podpisała niniejszy Regulamin

    e) do Wniosku dostarczyła wymagany przez Bank, ważny, czytelny i aktualny dokument dochodowy potwierdzający deklarowane na Wniosku dochody („Dokument dochodowy”), zgodnie z listą wymaganych przez Bank Dokumentów dochodowych dla

    poszczególnych form zatrudnienia klientów, która stanowi załącznik do Regulaminu,

    f) otrzymała i aktywowała główną Kartę Kredytową Citibank („Karta”), na podstawie zawartej umowy o Kartę Kredytową Citibank.

    Wyjaśniam, że w punkcie b) podany jest link do formularza.

    Dodatkowo wyjaśniam, że Bank podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

    Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online.

    Z poważaniem,

    tu link do rejestracji karty podany w mailu: https://www.online.citibank.pl/formularz/karta-kredytowa/lg/

    wynika z tego, że link jaki wkleiłem w poście powyżej jest nieprawidłowy, szkoda tylko iż zadziałał i kartę wydali

    • Caesar pisze:

      Ale zamiast słabego LG K8 kupiłem xiaomi redmi 4 pro prime (http://www.mgsm.pl/pl/katalog/xiaomi/redmi4highedition/ ), komuś obiecałem telefon wiec słowa trzeba było dotrzymać.

    • ZnB pisze:

      Nie no to już lekka przesada bo ktoś nienormalny obsługuje tę reklamację. Link jeden a drugi to to samo tylko różni się zapisem – w regulaminie to skrót a ten fizyczny jest właśnie taki jak podałeś. Masz jakiegoś wyjątkowego pecha albo konsultant który Cię obsługuje dał sobie za zadanie zrzucić Cię do lasu. Zaraz napiszemy w Twojej sprawie oficjalnie bo to lekka przesada. Napisz (prosimy) do nas poprzez Kontakt abyśmy wiedzieli jakie dane podać do Citi!

  • Darson pisze:

    Też oczekuję na telefon i info o prxyznaniu nagrody za spełnienie warunków w styczniu. Zaniepokoiło mnie to nieco co pisze „Caesar” i cofałem komentarze o wiele wpisów wstecz. Caesar kiedyś już pisał że natychmiast rozwiązał umowę o kartę – być może dlatego robią mu takie problemy z uznaniem reklamacji?
    cyt:

    Caesar napisał(a):
    27 stycznia 2017 o 08:27

    Ta promocja to jedna wielka ściema i oszustwo ze strony banku.Spełniłem wszystkie warunki bo dokładnie tego pilnowałem i zamiast telefonu dostałem list, że nagroda mi się nie należy.Przepraszają za pomyłkę pracownika banku ale zarejestrowałem się na złym formularzu.
    Zgodnie z 7w
    – napisałem o właściwy produkt -city simplicity
    – spełniłem właściwe warunki – w ciągu tygodnia zalogowałem na stronie banku ( a miałem na to miesiąc )
    – spełniłem właściwe koszty – w ciągu 3 miesięcy następujących po rejestracji wydałem 4k zamiast 3k zł
    – we właściwym czasie – rejestracja we wrześniu podczas trwania promocji
    – we właściwym miejscu – poprzez linka z tej strony
    – jako właściwy konsument -wcześniej nie miałem karty z city i nie korzystałem z ich promocji
    – we właściwym stanie – bo dokumenty przysłał kurier

    a telefonu i tak nie dostałem, natychmiast rozwiązałem z nimi umowę jako z niewiarygodnym partnerem, którego nie polecam, bo jak ktoś oszukuje to nie jest wiarygodny.

    Ale równie zastanawiające jest to że:

    Caesar napisał(a):
    3 lutego 2017 o 19:09

    Ale zamiast słabego LG K8 kupiłem xiaomi redmi 4 pro prime (http://www.mgsm.pl/pl/katalog/xiaomi/redmi4highedition/ ), komuś obiecałem telefon wiec słowa trzeba było dotrzymać.

    Po co tu link do xiaomi? czyżby Piotr się nie mylił pisząc:

    Piotr napisał(a):
    27 stycznia 2017 o 08:47

    mi to wygląda na jakiegoś trolla lub jakieś działania konkurencyjne :) akurat citek to jedyny bank z którym idzie wszystko załatwić a kilka komentarzy wyżej to tylko potwierdza :) Dałeś ciała koleś albo trolujesz i tyle :P

    Widział ktoś wcześniej komentarze „Ceasara”, czy wogóle pisał coś wcześniej.
    Jak znajdę czas to przewertuję wszystkie bo mi to coś nieładnie pachnie.

    Jeszcze prośba do „Znb”, napiszcie co w jego sprawie załatwiliście w Citi?
    O ile wogóle dane o które „Ceasara” prosicie do Was dotrą?

    • ZnB pisze:

      Ten czytelnik pod tym nickiem/mailem nie pisał innych komentarzy – śledziliśmy już to wcześniej.
      Co do danych – na razie nie było kontaktu z nami.

  • Darson pisze:

    Być może ja i Piotr dobrze „węszymy”?

    • ZnB pisze:

      Może… my nie chcemy z góry oceniać negatywnych komentarzy abyśmy nie byli posądzani o bronienie banków bo nie takie jest nasze zadanie. Ciężko nam też stwierdzić co jest prawdziwe, co jest trollowaniem a co ew. działaniami umyślnymi innych osób mających coś na celu… Zatem zawsze zostawiamy i nie moderujemy takich komentarzy aby poddać to ocenie już Wam.

      My możemy jedynie dodać, że w każdej promocji zdarzą się problemy ale niezwykle rzadko nie udaje się ich rozwiązać w drodze reklamacji (tym bardziej w Citibanku).

  • Krzysztof pisze:

    Witam, wysłałem prośbę o kontakt do banku w sprawie promocji z telefonem LG K8. Póki co echo ale zgodnie z regulaminem maja 7 dni jak kojarzę. Moje pytanie dotyczy sposobu wydania założonych 3 tysięcy w okresie 3 miesięcy. Czy można gdzieś znaleźć informację jakie zakupy się kwalifikują do realizacji a jakie defińitywnie odpadają ? Np. karty podarunkowe do Rossmana czy innych sklepów odzieżowych ? Jeżeli powielam temat to z góry przepraszam.

  • Krzysztof pisze:

    Dziękuje.

  • Mw pisze:

    Witam 31 stycznia aktywowałem kartę , 1 lutego rozpoczął się okres rozliczeniowy – dokonałem zakupów na 3.5 tysiąca zł – czy w tym miesiącu 14 zostanę wzięty pod uwagę przez bank w kwestii spełnienia warunków czy dopiero za miesiąc?
    Pozdrawiam

    • Batman pisze:

      Z tego co rozumiem to w następnym miesiącu po spełnieniu warunków. Trzeba także przynajmniej jeden raz zalogować się do banku.

    • ZnB pisze:

      nie ma reguły, często osoby które z początkiem miesiąca wyrobiły obrót nagrodę dostawały jeszcze w tym samym miesiącu – także poczekasz i zobaczysz :)

  • Caesar pisze:

    Na tą stronę trafiłem, że tak powiem przypadkiem 1,09,16, koleżanka z pracy biurko obok wspominała iż jej mąż jakąś ciekawą ofertę znalazł z banku.
    Więc odpalam neta i tu trafiłem, przeczytałem o co chodzi i spróbuję co mi szkodzi.
    Wypełniłem formularz, jakoś w połowie września kurier przywiózł dokumenty. Zacząłem się bawić kartą.
    W excelu sprawdzając ile mi brakuje do spełnienia warunków, po każdej płatności kartą city w tym samym dniu lub na drugi dzień wyrównywałem saldo na 0 robiąc przelew z mojego konta.
    Łącznie wydałem trochę ponad 6k z czego od października do grudnia 4134 zł, czyli ta kwota spełnia warunki. Pierwsze logowanie na stronie było 21,09 czyli 2 warunek spełniony.
    Oczekiwałem na informację ze strony banku do 14,01.
    Ze brak wcześniejszych wpisów, nie znalem strony, później testowałem ofertę , po zakończeniu testu zrobiłem tu wpis i chyba złamałem tym panujące zasady bo widzę ze to strona pracowników city banku i tylko peany zachwytu są dozwolone.
    Ponieważ uważam, ze bank nie wywiązał się z oferty, wypowiedziałem u mowę o kartę.
    Może oferta samej karty nie jest zła ale łączenie ją z promocją,której się nie dotrzymuje dla mnie wyrobiło opinię o tym banku i jego zasadach.
    Co do moich danych, mogę je podać ale nie interesuje mnie dalsza współpraca z tym bankiem ani jego „nagroda”. Obecnie ten telefon był by mi zbędny bo kupiłem ten z linka (link po to by osoby nie znające rynku telefonów mogły sobie porównać nieznane modele z tymi popularnymi, wysoka ocena, przyzwoita cena,świetne parametry).
    I to by było chyba tyle w tym temacie.
    Nie pracuje w banku, jestem logistykiem co można było zauważyć po jednym z postów powyżej.

    • Darson pisze:

      Co do tej pracy w logistyce to nie idzie i tak nic z wcześniejszych wpisów wywnioskować. Dobra, ale nie o to przecież chodzi.
      Być może że nie jesteś z konkurencyjnego banku, ale zrozum nas!
      Posiałeś nieco zamętu takim jak my. oczekującym, którzy po Twoim wpisie się nieco zdezorientowali. Strona nie jest raczej dla pracowników banku, co najwyżej, jak wiem, redagujący ją, mają tylko od tych poleceń promocji symboliczne prowizje. Ale przeciętnym Kowalskim takie porady się przydadzą przecież.
      Dla mnie dziwne jest Twe podejście – skoro „Znb” wręcz z prośbą się zwracają do Ciebie o dane by bankowi „dopiec” – odpisujesz że masz gdzieś taką współpracę z bankiem bo stać Cie na zakup lepszego telefonu. Ok!!
      Regulamin mówi – że należy się jak psu buda /po spełnieniu/ i widzę że „Znb” też starają się tej zasady trzymać. Ja i zapewne wielu innych, nie poddał bym się tak bez walki. We wcześniejszych komentarzach są potwierdzenia że ludzie drogą reklamacji wywalczyli co było obiecane.
      Uczynisz jak zechcesz!
      A tak k woli ścisłości to w końcu na czym miałby polegać ten niby błąd pracownika banku?
      A że uważnie czytam – to ponoć nie z tego formularza zaczynałeś????????

    • ZnB pisze:

      Szkoda, że nie można jakoś scesjować tych praw do nagrody bo my byśmy chętnie ją wyciągnęli z banku :P

      Tak czy siak reasumując coby innych nie odstraszać – błędy się zdarzały, zdarzają i zdarzać będę. W jednym banku częściej w drugim mniej (do tych należy Citibank). Z naszych statystyk wychodzi, że jest to nie więcej jak 1% uczestników co jest mocno zawyżone bo Ci zadowoleniu rzadziej jednak piszą aniżeli Ci, których spotkały problemy.

      My nadal jesteśmy skorzy do pomocy – jak coś wystarczy tylko kontakt z nami. Nie jednej osobie już pomogliśmy lub poprowadziliśmy jaką ścieżkę obrać.

  • Darson pisze:

    Ja tam bynajmniej gdybym miał „zbędny” telefon o chociaż takich parametrach jak LG K8 – tym bardziej za darmo – zapewne bym na nim „spieniężył”
    Pewnie nie tylko ja…..
    Majętny ten kolega musi być chyba…
    Ciekawe czy te problemy to przez zły formularz, czy przez pracownika banku?
    Poczekajmy na odpowiedż.

    • ZnB pisze:

      Tu już pewnie ciężko będzie dociec prawdy ponieważ kolega wypowiedział umowę i nie ma już ochoty wyjaśniać sprawy. Błędny formularz to pewnie takie L4 odpisującego reklamację, trafił pechowo na jakiegoś laika co nie wiedział co odpisać i to wywołało lawinę złości.

  • Caesar pisze:

    siedem zasad logistyki – 7W
    Ogólne sformułowanie charakteryzujące rolę logistyki w przepływie dóbr. Stwierdza ono, że rolą logistyki jest dostarczenie właściwych produktów, we właściwej ilości i właściwej cenie oraz o właściwej jakości, na właściwe miejsce we właściwym momencie właściwemu odbiorcy.

    • ZnB pisze:

      Caesar – otrzymaliśmy maila od Ciebie, odpisaliśmy Ci, będziemy w kontakcie już na priv a tutaj wstrzymajmy się już z komentowaniem do czasu wyjaśnienia sprawy. W toku…

  • Darson pisze:

    Zwracam Honor „Caesarowi”
    Na logistyce istotnie nie znam się na tyle, Dziękuję, rozumiem.
    A co do walki o należny telefon, życzę Ci Caesar by „ZnB” w Twym imieniu „wydarli” im ten telefon, zasłużyłeś i Ci się należy.
    Powodzenia, napiszcie jak poszło.

  • tede pisze:

    witam serdecznie.
    Odnosnie promocji mam pytanie,zarazem prosbe>A mianowicie jestem”zielony”jesli chodzi o karty kredytowe jak i platnosci nimi.Prosze uzytkownikow o rade/namiar na strone „jakiegos”serwisu gdzie moge placic karta kredytowa za czynsz,prad,gaz.Slyszalem,ze mozna na zapas kupic np.bony na paliwo.Wszystko po to aby”nabic”3000zl i odebrac nagrode.A odnosnie karty skoro ona jest bez terminu jak i calkowicie bezplatna to nic nie szkodzi na przeszkodzie aby na dluzej zostalaw portfelu.Z gory dzieki za podpowiedzi,sugestie.Pozdrawiam wszystkich.Tworcow tej witryny w szczegolnosci.

    • lukasz pisze:

      rachunki typu gaz, prad, komorka na stronie operatora po zalozeniu i zalogowaniu sie na konto. Albo przez smartfona – aplikacja sprytny bil.

  • lukasz pisze:

    Witam,
    Dostalem ostatnio telefon. Czy ktoś wie od jakiego dnia jest liczona gwarancja?

    • ZnB pisze:

      powinno się liczyć od daty na specyfikacji dołączonej do paczki – chyba że jej nie było to nie wiemy :(

  • tede pisze:

    A takowa stronke znalazlem.Czy tu mozna placic/oplacac karta kredytowa wszelakie rachunki:czynsz,gaz.energie
    pozdr

  • Darson pisze:

    Oj tam chłopaki!
    Czy Wam się nie chce czytać wcześniejszych komentarzy?
    Wystarczy poczytać i na Wasze pytania – odpowiedzi padały już dawno!!!
    Zatem. Wszystko co Zrobisz kartą się liczy,Teraz nawet na Poczcie można..
    Byle by to nie były transakcje typu wypłata z bankomatu i przelewy z karty!!!!!!
    Muszą być to tzw, transakcje bezgotówkowe. Pamiętajcie, zespół „ZnB” myślę że też Wam by doradził lekturę komentarzy wcześniejszych.Pozdro…

  • grzechubk pisze:

    Podpisalem umowe w styczniu, zalogowalem sie przez internet, przedwczoraj zrobilem zakup karta na allegro na 3200zl. Czy spelnilem juz wszystkie warunki? powinienem dostac do 14 dnia nastepnego miesiaca wiadomosc z przyznaniem nagrody czy bede musial przeczekac 3 miesieczny okres ?

    • ZnB pisze:

      zgodnie z regulaminem max. w lutym powinieneś dostać informację o przyznaniu nagrody

  • Andrzej pisze:

    Witam, zamiast wysyłania kuriera zaproponowano mi, abym (po sprawdzeniu danych w BIKu) wysłał dane potwierdzające zarobki i skan dowodu osobistego na adres formularz@citi.com – czy to normalna procedura? Nie widziałem informacji o takiej możliwości ani w regulaminie promocji ani też w komentarzach…

    • ZnB pisze:

      Spotkaliśmy się z tym ale na zasadzie wymiany dokumentów, umowa i tak miała być podpisana u kuriera. A jak to miałoby wyglądać u Ciebie dalej? Może coś usprawnili…

  • Andrzej pisze:

    Jeżeli dobrze zrozumiałem konsultantkę – dzięki temu karta zostanie szybciej wysłana ponieważ umowa ze strony banku zostanie od razu podpisana po potwierdzeniu zgodności danych z wniosku z przesłanymi mailem dokumentami…Ale nie jestem pewien – stąd pytanie do Was

    • ZnB pisze:

      Być może coś zmieniono na lepsze. Daj znać jak to się zakończy bo to chyba jakaś nowość :)

  • Rozi pisze:

    Dziś 10 luty, a info o spełnieniu warunków jeszcze nie ma. Czekam na drugi telefon od nich. W styczniu 11 dostałem info o spełnieniu warunków na pierwszy telefon, a 17 stycznia była paczka. Teraz się opóźni, bo w weekend chyba nie wysyłają wiadomości. W poniedziałek będzie już 13 luty. Jak dostaniecie info o spełnieniu warunków to dajcie znać.

  • Rozi pisze:

    Dostałem właśnie wiadomość o spełnieniu warunków w styczniu. Teraz tylko czekać za telefonem. W tym miesiącu wysłali tak jak ostatnio czyli 11 dnia miesiąca.

  • R pisze:

    Sprawdziłem konto i też otrzymałem dzisiaj wiadomość o przyznaniu telefonu:
    „Drogi Kliencie,

    Dziękujemy za udział w ofercie Citi Handlowy.

    Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania nagrody.
    Nagroda zostanie wysłana w ciągu 30 dni od wysłania tej wiadomości.
    Mamy nadzieję, że Karta Kredytowa Citibank oraz nagroda przyniosą Tobie wiele radości.”

  • Darson pisze:

    Po odczytaniu komentarzy kolegów „R” i „Rozi” natychmiast otwieram stronkę Citi, jakaż niespodzianka – masz 1 wiadomość.
    Też mi przyznali, ta sama treść co u kolegi „R”
    Dzisiaj rozsyłali, tak więc sprawdzajcie wszyscy oczekujący
    Podziękowania dla zespołu „ZnB” za tą stronkę.

  • Mario pisze:

    Dzięki śliczne za taką promocję!!!!.Właśnie odebrałem swój smartfon,najdłużej zeszło z przyznaniem nagrody parę dni przed końcowym terminem(mieli 30 dni jak dobrze pamiętam). Za to ekspresowo wysłali smartfona.Od przyznania (wiadomość na poczcie mojego konta)minęło dosłownie 6 dni razem z weekendem.Dzięki ,dzięki i jeszcze raz dzięki!!!!!

    • Darson pisze:

      „Mario”, mam pytanie:
      Dzwonił kurier jak dostarczał?
      Mam taki problem że nie zawsze jestem w domu.
      Ponoć o wysyłce przychodzi wiadomość od Banku.
      Ja wiadomość o przyznaniu otrzymałem w sobotę 11-go lutego, więc oczekuję, ale gdyby pod moim adresem mnie akurat nie było?
      Być może inni którzy też już otrzymali zaglądają jeszcze w komentarze i też coś z doświadczenia podpowiedzą?
      Która firma kurierska dostarcza? Może by się dało uprzedzić np kuriera bo z reguły to Ci sami – mają swoje rejony

  • tede pisze:

    Ja podałem dane żony/wysłałem formularz i minał tydzień-nikt nie oddzwanił.Trzy dni temu podałem swoje dane,wysłałem formularz i do dzisiaj nikt nie oddzwania.Co jest „grane”?

    • ZnB pisze:

      używasz jakiś adblocków itp? możesz również zadzwonić na infolinię Citi żeby się dowiedzieć czy widzą Twój wniosek.

  • tede pisze:

    Po wypełnieniu wniosku i wysłaniu pojawia się info,że pomyślnie wysłany(czy coś podobnego),więc raczej wnisek „poszedl)

  • Batman pisze:

    Masakra :) W sobotę info o spełnieniu warunków a dziś już mam telefon w ręku :)

  • Mario pisze:

    Mam pytanie telofon ma sim locka bo nie działa w sieci t-mobile

  • mw pisze:

    1 lutego pierwsza transakcja .W ciągu tygodnia wydałem 3 tysiące a dziś numer nadania z telefonem .

  • Mario pisze:

    Już wszystko ok,działa.

    • Darson pisze:

      „Mario” – w komentarzach tamej edycji zadałem Ci pytanie – nie odpowiadaj ponieważ telefon DOTARŁ dzisiaj i akurat miał kto odebrać!!
      Ku ścisłości – kurier nie powiadamiał że jedzie i
      nie ja go odbierałem. Na paczce widnieje mój nr.tel. więc pewnie w razie problemu to by się kontaktował?
      Wynika z nalepki że kurier był z UPS.
      Na dzień dzisiejszy Wielki Szacunek – dla twórców tej stronki!!!
      Przetestuję go bo niedawno wróciłem do domu – wrażeniami zapewne się z wszystkimi podzielę.
      Zaraz paczkę otwieram!!
      Ale uradowany jestem. Pozdrawiam wszystkich.

  • Rozi pisze:

    Mam pytanie, czy u was LTE jest na obydwu kartach? Ja mam tylko na jednej, bez względu na gniazdo do którego włożona jest sim. Na drugiej karcie sim jest tylko Edge. A chciałbym aby internet był akurat z tej drugiej karty

    • ZnB pisze:

      w dual simach przeważnie właśnie tak jest że tylko jedno gniazdo ma 3G, albo mają oba ale tylko jedno może w tym trybie pracować

  • Andrzej pisze:

    Witam ponownie – jak wspomniałem u mnie wyglądało to troszkę inaczej – w trakcie rozmowy zaproponowała konsultantka by umowę podpisać na odległość – tzn,. po zweryfikowaniu na podstawie informacji z BIK że ja to ja :) Zostały do mnie przesłane dokumenty – m.in. umowa oraz Aneks do Umowy (Porozumienie) w którym strony uzgadniają że zawarcie umowy następuje drogą elektroniczna przez podanie w trakcie kolejnej rozmowy z konsultantem kodu wygenerowanego indywidualnie , oraz wymieniony wcześniej kod.Po kilku dniach kolejna miła Pani w trakcie krótkiej rozmowy ustaliła kiedy będę mógł spokojnie odbyć taką rozmowę.Kolejny telefon – sprawdzenie danych , podanie kodu – i teraz czekam tylko na kartę.Całość bez wizyty kuriera.Żeby nie było tylko wspaniale – jest i łyżka dziegciu w tej beczce miodu – limit na karcie został dla mnie na starcie zaproponowany (jak dla mnie) wysoki – i wg informacji konsultantki „ona nie może go zmienić – dopiero po zalogowaniu się sam Pan ustali” – a z powyższych wpisów wnioskuję – mogła a nawet powinna ona zrobić..

    • Darson pisze:

      Nie wiem co Ci odpowie zespół „ZnB” ale myślę że pewnie to samo.
      Limitu nie ma co ustawiać na jakieś wygórowane wartości!
      Do spełnienia warunków wystarczy ok. 4 tys.złotych.
      Ponieważ im wyższy ten limit – tym bardziej spada nasz wizerunek w oczach innych banków. To tak nawiasem gdybyś potrzebował jakiegoś kredytu.

  • Caesar pisze:

    Czyli temat zaspamowany i umarł.
    City bank nie daje nic za darmo.
    Sprzedaj się, daj się naciągnąć i wydoić.
    A potem płacz i płać. Tyle z tego wszystkiego, oferta dla tych co dadzą się złapać. Ja się nie dałem.
    Pozdrawiam.
    Gajus Julius Caesar

    • ZnB pisze:

      Co masz na myśli „temat zaspamowany”? W Twojej sprawie trwa interwencja, odpytywaliśmy się kilka dni temu o status i sprawa nie pozostanie bez odpowiedzi. Prosimy Cię poczekaj cierpliwie na odpowiedź.

  • mylo123 pisze:

    ubezpieczenie za samochód wlicza się do tej promocji

    • ZnB pisze:

      każda płatność kartą się tu wlicza

    • Darson pisze:

      Płaciłem ubezpieczenie na auto i weszło.
      Od niedawna Poczta Polska przyjmuje płatności kartą.
      Piękna sprawa do tej promocji: Płaciłem za prąd i weszło.
      Oby tylko kartą!!!!
      Telefon już uzyskałem gdybyś nie czytał wcześniejszych komentarzy.
      Działaj!!

      A tak przy okazji podpowiem redakcji ZnB, bo ktoś kiedyś pytał – czy oba sloty w K8 odbierają LTE?
      Ja kupiłem nową startówkę w LTE i śmiga – no ale jak by tu nie sprawdzać reszty? Gniazdo nr 2 wolne – przydało by się tam też coś „utknąć”
      A że w starym telefonie w sieci Orange mam spore zasoby na koncie promocyjnym, więc dzisiaj ze starej karty sim. takiej tradycyjnej, pod niewielkim ryzykiem, zleciłem wyciąć z niej malukie „nano sim” i bez problemu chodzi na slocie nr.2. Nie ma LTE – ale jak się pewnie okazuje to karta za stara pewnie była. Jak się zamieni karty miejscami to LTE jest na tej nr 2.
      Podejrzewam że to wina starej karty – bo komuś pisaliście że możliwe że tylko jedno gniazdo w LTE pracuje. – Nie do końca jestem o tym przekonany – bo jak by tak może dwie nowe karty się podpięło to byśmy pewni byli.
      Przypominam że obciąłem kartę do wymiarów „nano” która już około 5 letnia jest – więc to chyba jej wina ze nie ma na niej LTE ani w slocie nr.1 ani 2.
      Pozdrawiam wszystkich i zespół „ZnB’

  • R pisze:

    ZnB dziękuję za pomoc! Nagroda dotarła w poniedziałek, 20 lutego.

    PS Mail z linkiem do śledzenia otrzymałem dopiero dzisiaj ;)

  • KoniecPolski pisze:

    Można wszystko załatwić bez odwiedziń punktu city handlowy? Wszystko przez internet/telefon?

    • ZnB pisze:

      Tak na prawdę to nawet nie ma innej opcji jak internet/telefon. W punktach tej promocji nie ma. Musisz wypełnić formularz i czekać na kontakt telefoniczny z banku.

  • tede pisze:

    Wiem,ze rejestrujac sie na stronce bm mozna placic rachunki karta i to spokojnie wlicza sie do „obrotu.Tak mam zamiar zrobic,bo karta juz „idzie”.Ale tu pytanie z innej beczki czy moge zaplacic karta w tym serwisie na konto:mamy,taty,kolegi… jesli tak to czy to tez zalicza do obrotu.

    • ja pisze:

      Rozmawiałem przed chwilą z BM i okazało się, że kartą można płacić tylko za te rachunki, ĸtóre pobiorą bezpośrednio od operatora przez e-BOK. Czyli mając papierową fakturę przed sobą mogę ją opłacić „ręcznie” ale tylko poprzez konto w BM.

  • ja pisze:

    Dajcie znać czy teraz otrzymywane telefony mają specyfikację z 2016r. czy już są z tego roku.

    • Darson pisze:

      A jak sprawdzić tą specyfikację? Telefon mam ale dokumentacji tam okrutnie mało jakoś….

  • robson pisze:

    wniosek złożony 1 marca i cisza…zapodaję dzisiaj drugi raz.Jak ta powtórka nie zaskoczy to lipa.

    • ZnB pisze:

      dziś zadzwonili do znajomego na wniosek z 27 lutego :) – załatwia to mailowo bez kuriera, jak przejdzie i zda nam relację to opiszemy tą procedurę :)

  • ja pisze:

    Oj długo trzeba czekać. Wniosek złożyłem 6 lutego, rozmowa telefoniczna 15 lutego, decyzja banku 7 marca, karta w drodze. Dodam, że nie miałem żadnych problemów formalnych typu inne kredyty czy dochody. Pewnie mają dużo roboty.

  • ja pisze:

    Gdzieś na początku wątku było niedowierzanie, że rozdają telefony za darmo i jednym z wytłumaczeń było uniknięcie kosztownych kampanii reklamowych. Dzisiaj widziałem reklamę tej karty (bez telefonu) w TV. Kto ich zrozumie?

    • ZnB pisze:

      hehe dobre :) może mieli budżet do wydania i musieli go wydać, banksterów nie zrozumiesz ;-)

  • robson pisze:

    …wracam honor jednak zadzwonili:)

  • mylo123 pisze:

    czy przelewy na blue media karta są bezpłatne (np. za czynsz gaz prad )

  • Ja pisze:

    Dostajecie info z banku o spełnieniu warunków promocji?

  • Mike pisze:

    Umowa podpisana w lutym. Wiadomość o spełnieniu warunków w bankowości internetowej przyszła 09.03.

  • Łogo pisze:

    Chciałbym się pochwalić/poinformować, że właśnie otrzymałem telefon. Wszystko poszło bardzo sprawnie. 11 marca dostałem informację o wypełnieniu warunków promocji a dziś telefon trafił w moje ręce. Dziękuję administratorom serwisu za wskazanie tej jakże zacnej promocji. pozdrawiam serdecznie

  • Darson pisze:

    Ciekawi mnie ilu nas jest – tych szczęśliwie obdarowanych?

1 3 4 5 6

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.