ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Aż 400 zł do wydania na morele.net za wyrobienie karty Simplicity od Citibank!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Zupełnie nowy pomysł Citibanku na promocję karty kredytowej!

Od dłuższego czasu czekaliśmy na nowy powiew świeżości w promocjach Citibanku. Tablety, rejestratory itp. gadżety powoli wieją nudą. W końcu się doczekaliśmy i w najnowszej promocji Citibanku za wyrobienie darmowej karty kredytowej Simplicity otrzymamy voucher o wartości 400 zł do wydania w sklepie internetowym morele.net. Promocja będzie dostępna do 31 sierpnia 2016.

Citibank 400 zl morele.net karta Simplicity

Voucher o wartości 400 zł do darmowej karty Simplicity!

Jak już na wstępie napisaliśmy w promocjach Citibanku mimo atrakcyjnych nagród od dłuższego czasu wiało nudą. W końcu doczekaliśmy solidnej zmiany i w najnowszej promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź voucher do sklepu morele.net o wartości 400 pln” możemy zgarnąć tytułową nagrodę, którą w zasadzie można przeznaczyć na wszystko co oferuje sklep morele.net (swoją drogą to sklep z przyzwoitymi cenami zatem te 400 zł jest bardzo realną nagrodą).

Zanim jednak przejdziemy do wypełniania formularza o kartę należy wspomnieć, iż z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich ponad 2 lat nie posiadały karty w Citi – dokładniej precyzuje to regulamin:

Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku której łącznie spełnione są poniższe warunki:
a) od 1 stycznia 2014 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

Gdy jednak nie korzystaliśmy w tym czasie z żadnej karty Citi i łapiemy się na promocję możemy wypełnić formularz kontaktowy, który jest podstawowym warunkiem skorzystania z promocji. W formularzu podajemy swoje dane i klikamy „Wyślij”. Na wypełnienie formularza mamy czas do 31 sierpnia 2016 r. ale zanim go wypełnisz najpierw przeczytaj dokładnie cały wpis i warunki promocji – będzie Ci łatwiej podjąć decyzję! :)

Minimalne i podstawowe wymagania banku w celu otrzymania karty kredytowej to:

  • wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
  • w przypadku firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata.

Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom. Jeżeli sami nie mamy możliwości skorzystania z promocji bo już np. wzięliśmy tablet w innej promocji warto pokusić się o ten voucher na kogoś z rodziny :)

Po wypełnieniu wniosku o kartę pozostaje nam czekać na kontakt ze strony banku. W rozmowie pracownik będzie nas pytał o podstawowe dane osobowe, status materialny (zarobki, wydatki, kredyty itp.) i adres pod który zostanie wysłany kurier z umową.

Jak zdobyć nagrodę o wartości 400 zł za jedno logowanie?

Aby stać się posiadaczem darmowych zakupów w morele.net o wartości 400 zł należy w ciągu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa o kartę (data zawarcia umowy będzie widoczna na umowie) zalogować się co najmniej 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online lub za pomocą aplikacji mobilnej Citi Mobile.

Nagroda zostanie przesłana poprzez wiadomość w serwisie bankowości internetowej Citibank Online w drugim tygodniu miesiąca, następującym po miesiącu, w którym spełnimy warunki oferty.

Ale uwaga bo to nie wszystko… :)

Roczna lojalność wobec banku!

400 zł za jedno zalogowanie do banku to byłoby nadzwyczajne przegięcie – takiej nagrody to my nie pamiętamy odkąd bawimy się w „bankopiaskownicy”. Dla zachowania nagrody w całości bank wymaga od nas dokonywania co najmniej jednej płatności kartą co miesiąc przez najbliższy rok. Nie jest to wygórowany warunek i w żaden sposób nie umniejsza to atrakcyjności oferty. Jeżeli jednak nie spełnimy tego warunku to bank nałoży na nas umowną karę w wysokości 200 zł. Aż dziwne, że nie wymagają zwrotu całej nagrody – wychodzi zatem na to, że realnie jedno zalogowanie do banku to zysk 200 zł :)

Dla wyjaśnienia wątpliwości związanej z tym od kiedy należy wykonywać transakcje przez 12 miesięcy wyjaśniliśmy tą kwestię z bankiem:

W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że w promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź voucher do sklepu morele.net o wartości 400 pln” zobowiązanie dokonywania przez okres 12 miesięcy minimum jednej transakcji miesięcznie przy użyciu Karty liczone jest od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa o kartę.

czyli tak jak standardowo w większości promocji – liczymy okres 12 miesięcy od kolejnego miesiąca a nie od miesiąca podpisania umowy.

Jak wykorzystać voucher na zakupy w morele.net?

Otrzymany voucher będzie ważny do 30.11.2016. Aby go aktywować należy wpisać numer vouchera w koszyku zakupowym morele.net w miejscu ,,Wpisz kod promocyjny:” i aktywować go poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij”. Minimalna wartość zamówienia potrzebna do aktywacji vouchera to 400,01 zł (nie obejmuje innych opłat np. dostawy bądź rodzaju płatności). Voucher powinien być zrealizowany w ramach jednego zamówienia.

Umowa, karta i opłaty… po raz pierwszy wszystko za darmo!

W tej promocji Citibank ponownie dopuszcza możliwość wnioskowania o kartę kredytową Citi Simplicity, która jest całkowicie darmowa i ma wiele zalet i dodatkowych usług zwolnionych z opłat. Nie ma zatem sensu rozważać pozostałych kart, jeżeli zależy nam tylko na zdobyciu nagrody ponieważ za kartę kredytową World MasterCard przyjedzie nam zapłacić aż 18 zł miesięcznie (szczegóły opłat w TOiP). Więcej o karcie Simplicity pisaliśmy tutaj.

Umowa będzie do nas wysłana firmą kurierską po pozytywnej akceptacji wniosku przez analityka finansowego, który również określi limit karty jaki zostanie nam przyznany. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu kurierowi wymaganych dokumentów przez bank kurier zabiera oba egzemplarze umowy (tak, oba zatem nie wystraszcie się, drugi egzemplarz bank przesyła listem po podpisaniu przez upoważnione osoby banku). Jeżeli macie możliwość sugerujemy zrobienie ksero umowy lub fotki zanim oddacie całość kurierowi – będziecie mogli wtedy na spokojnie ją sobie przeczytać w domu i mieć pewność, że to co wróci to to samo co podpisaliście.

Natomiast karta będzie wysłana dopiero po tym jak podpisana umowa wróci do banku i ponownie ktoś ją zatwierdzi. O wysłaniu karty jesteśmy informowani SMSem (tak było w poprzednich edycjach tej promocji) i maksymalnie do 3 dni roboczych powinna być u nas (o ile nie nawali poczta).

Gdy już otrzymamy kartę musimy ją aktywować i nadać jej PIN. Można tego dokonać przez internet lub telefonicznie. Po aktywacji karty dokonujemy również rejestracji w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl przy pomocy numeru karty i nadanego PINu ustawiając swój login i hasło do bankowości internetowej.

Jak zrezygnować z karty kredytowej?

Wypowiedzenie umowy o kartę kredytową w Citibanku jest banalnie prosta o ile wybierzemy opcję opisaną w podpunkcie d):

1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30–dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez:
(a) złożenie Bankowi w Oddziale Banku pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy;
(b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze Wzorem podpisu Klienta złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia;
(c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
(d) złożenie wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej po zalogowaniu do Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile oraz Citi Handlowy for iPad).

która sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia.

Alternatywne równolegle prowadzone promocje Citibank

Citibank standardowo prowadzi na raz kilka akcji promocyjnych. Zanim zatem podejmiemy decyzję o złożeniu wniosku warto zapoznać się z każdą z nich celem jak najlepszego dopasowania nagrody pod siebie (choć naszym skromnym zdaniem voucher do morele.net jest najciekawszy i najbardziej opłacalny).

Do wyboru mamy jeszcze dwie inne promocje:

Rejestrator jazdy MIO MiVue 600 za kartę kredytową Citibank
Rejestrator jazdy MIO MiVue 600 za kartę kredytową Citibank
Tablet Lenovo A7-30 za FREE + zupełnie darmowa karta Simplicity od Citibank!
Tablet Lenovo A7-30 za FREE + zupełnie darmowa karta Simplicity od Citibank!

Poprzednie promocje Citibank z tabletami, rejestratorami i inne

Warto zapoznać się z poprzednimi promocjami i np. z komentarzami pod poniższymi wpisami gdzie wiele osób podzieliło się wrażeniami z poprzednich edycji. Wszystkie promocje Citibanku znajdują się pod tym adresem: promocje Citibank.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 31 sierpnia 2016 wypełnij wniosek o kartę kredytową
w kolejnym miesiącu po podpisaniu umowy zaloguj się do Citibank Online lub CitiMobile
w ciągu 12 kolejnych dokonuj min. jednej płatności kartą
w drugi tygodniu miesiąca po miesiącu w którym spełnimy warunki otrzymamy voucher
do 30 listopada 2016 należy wykorzystać voucher

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



98 komentarzy dla wpisu: “Aż 400 zł do wydania na morele.net za wyrobienie karty Simplicity od Citibank!

  • Waldemar pisze:

    Czy mozna jeszcze byc poleconym aby zlozyc wniosek o kartę z tabletem ale tak aby wydać 1000 pln w ciągu 1 m-ca a nie 3tys w ciagu trzech

  • Tomek pisze:

    Nie działa link do przeniesienia do formularza

  • Jacek pisze:

    Witam!Co prawda napiszę tu o poprzedniej promocji Citibank-karta simplicity i KindleTouch WIFI-7ale może trochę ku przestrodze…..Do promocji zgłosiłem się w marcu 2016r(promocja trwała do 31 marca),spełniłem wszystkie finansowe warunki,kurier podpisał umowę ze mną 13 kwietnia .dostałem kartę,limit na kilka tysięcy i pozytywnie rozpatrzoną umowę.Jeszcze w kwietniu wykonałem 3 bezgotówkowe płatności w sklepie,każda powyżej 50 zł i wielokrotnie logowałem się do mojego konta(warunkiem otzymania czytnika Kindle było co najmniej raz zalogować się do konta i wykonać 3 bezgotówkowe płatności stacjonarne ,każda za kwotę nie mniej niż 50zł).Regulamin tej promocji ,mówi,że w ciągu 40 dni od podpisania umowy(czyli u mnie 23 maj)zostanę zweryfikowany i w drugim tygodniu miesiąca po miesiącu spełnienia warunków (czyli u mnie do 15 maja) zostanę poinformowany o przyzyznaniu nagrody i nagroda zostanie wysłana kurierem.Dziś jest 4 czerwic i………wielkie NIC.Na złożoną kilka dni temu reklamację(musiałem odczekać na odpowiedź regulaminowe 4 dni robocze) dostałem lakoniczną informację,że mam cierpliwie czekać…..Oczywiście w międzyczasi dostaję bez przerwy emaile i telefony z citibanku,żeby zwiększyć kredyt,kupić ubezpieczenie,polecać bank i kartę znajomym ale napisć słowo wyjaśnienia lub przepraszam,że nie dotrzymują umowy nie ma komu……Przepraszam za bardzo dłługi post ,ale jestem zbulwersowany zachowaniem citibanku bo robią bez przerwy nowe promocje a nie potrafią wywiązać się z poprzednich…..Na reputację i zaufanie pracuje się długo a dla mnie citibank już nie istnieje…..Sprawę kieruję do sądu bo mam pisemną umowę i wywiązałem się z wszystkich warunków a potraktowali mnie jak zwykłego naiwniaka i mówiąc wprost zostałem perfidnie oszukany i naciągnięty…..

    • ZnB pisze:

      Jacek, w każdej promocji jest jakiś promil osób, które spotykają się z jakimś problemem (a to systemowym, a to ludzkim itp.). Akurat w przypadku Citibank będziemy ich bronić bo to jeden z niewielu banków, które jest w zasadzie bezproblematyczny. Dlaczego cierpliwie nie możesz poczekać do zakończenia postępowania reklamacyjnego? Wiemy, że irytującym jest to jak trafi się na problem ale uwierz problemy na tym świecie zdarzają się wszędzie, nie tylko w banku. To tak jak popsułby Ci się telewizor który psuje się jeden na 10 tys. – Ty obrzucisz błotem taką firmę ale prawda jest taka, że na to nie zasługują. Uwierz, w Citibanku do tej pory było najmniej problemów a ew. reklamacje były rzeczowo rozpatrywane. Jeżeli spełniłeś warunki zapewne reklamacja zostanie uznana.

  • Jacek pisze:

    P.S. 10 maja 2016r moja córka i żona założyły kona w PKO z programu mam PKO i polecam. Dziś po niespełna miesiącu obie dostały z PKO po 100zł premii a ja 2 razy po 50zł za polecenie. Można? Można…..ale nie w citibanku……………

  • Jacek pisze:

    Dziękuję za słowa otuchy.ale ja nie czekam na rozpatrzenie reklamacji bo już dostałem odpowiedź na moją reklamację-prosimy o cierpliwość…..i nic więcej.Jak bym się nie odezwał to nikt o mnie już nie pamiętał..bo przecież kartę już mam. Chodzi mi o ludzki aspekt tej sprawy,że ja muszę dotzymać terminów i regulaminów a bank już niestety nie.Wystarczyło w odpowiednim czasie zadzwonić,napisać parę słow wyjaśnienia …..NIC CISZA. Człowiek sam musi walczyć i upominać się o swoje prawa.Teraz mam cierpliwie czekać-do kiedy,na co ,po co nic nie wiadomo i jak długo….Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      Jacek, ok rozumiemy Cię. Ale idąc dalej przykładem z telewizorem nikt do Ciebie nie zadzwoni czy Ci się nie popsuł, to Ty musisz dać znać że padł. To samo jest z promocjami, musisz dać znać, że coś jest nie tak i dopiero zaczną działać. Gdyby było inaczej to nigdy by nie było reklamacji i wszystko by szło ok. Tak powinno być ale świat jest inny i problemy zdarzają sie wszędzie.

  • opps pisze:

    polecam zapoznać się z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1348)

  • Agnieszka pisze:

    Jak długo czeka się na kontakt z banku w celu założenia tej karty? bo czekam, czekam, czekam…

  • K. pisze:

    Jak szybko bank oddzwania po złożeniu wniosku?

  • spidev pisze:

    czy w ramach jednego zamówienia na morele.pl mogę wykorzystać 2 vouchery ?

  • Maciej pisze:

    Czy płaci się za przesłanie karty??
    Załącznik nr 2. Tabela Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank
    Opłata za dostarczenie Karty przesyłką kurierską – 30 zł?

    • ZnB pisze:

      za przesyłkę listem się nie płaci, to co wskazałem to opcja dodatkowa aby otrzymać kartę szybciej :)

  • mateusz pisze:

    Podczas rozmowy podobno są potrzebne dane firmy w której się pracuje, jakie dane należny przygotować i po co im je?

    • ZnB pisze:

      Nas pytali tylko o nazwę pracodawcy i adres. Z tego co wiemy etat w „znanych markach” znacznie podnosi wiarygodność klienta dla Citibanku i łatwiej uzyskać kartę.

  • marto pisze:

    Ile wynosi opłata za wznowienie karty Simplicity po upływie 12 miesięcy ?

    • ZnB pisze:

      Karta jest wydawana na min. 3 lata a nie na 12 miesięcy. Wznowienie karty jest bezpłatne ale za 3 lata to nie wiadomo jak to będzie :)

  • Adam pisze:

    Nigdy nie miałem do czynienia z kartą kredytową ,prosił bym o jakiś link jak to dziąła.
    Czy dobrze rozumiem że w tej promocji nie muszę zakładać konta w banku.

    • ZnB pisze:

      Dokładnie, nie zakładasz żadnego konta. Masz tylko rachunek (numer konta) karty kredytowej, na który później robisz przelew wydanej kartą kwoty. Karta kredytowa to taki niby kredy z którego możesz skorzystać w każdej chwili kiedy tylko potrzebujesz.

      Najważniejsza zasada to spłacać całe zadłużenie w terminie wyznaczonym przez bank na wyciągu – wtedy masz 0 zł odsetek. W przypadku promocji dobrą praktyką jest spłacenie całości zadłużenia od razu nie czekając na wyciąg z banku.

    • Adam pisze:

      Czy płacić karta kredytowa mogę wszędzie tam gdzie kartą debetową?
      A jeżeli chodzi o promocję jednej płatności w miesiącu to rozumiem bez wysokości sumy np.20pln w sklepie spożywczym?

    • ZnB pisze:

      Płacisz tak jak zwykłą kartą :) tam gdzie zwykłą kartą. Tak, nie ma minimum zakupowego zatem możesz wydać 1 zł :)

  • Bulizzor pisze:

    Ja mam pytanie dotyczące terminu otrzymania vouchera.
    Na umowie o kartę kredytową, którą otrzymałem nie ma daty zawarcia umowy (pierwsza strona).
    Jest jedynie na ostatniej stronie pieczątka z datą 06.07.2016r w polu „DATA (wypełnia pracownik Banku)”.
    Czy mam rozumieć że umowa została zawarta właśnie w tym dniu? Na dokumentach, które podpisywałem z kurierem wpisywałem przy podpisie datę 30.06.2016 (data wizyty kuriera).
    Jeżeli jest to rzeczywiscie 06.07 to kiedy mogę spodziewać się vouchera? w drugim tygodniu sierpnia (8-14.08) czy września (5-11.09)?

    • ZnB pisze:

      Wg. nas ostateczną datą zawarcia umowy jest data wpisana przez bank – wtedy dopiero potwierdzili, że ostatecznie kartę otrzymasz (Twój podpis na umowie jeszcze nie świadczył o tym, że o otrzymasz kartę, nie raz bank po podpisaniu umowy później wycofywał się z niej z uwagę na analizę dokumentów dochodowych, które dałeś kurierowi).

      Tak czy siak, loguj się i wykonuj transakcję kartą już od teraz. Jakie to ma znaczenie kiedy ten voucher dojdzie? Najpewniej we wrześniu ale Citi juz nie raz w przeszłości pokazał, że wysyła nagrody znacznie wcześniej aniżeli mówi regulamin.

  • Bulizzor pisze:

    Ma duże znaczenie bo potrzebuje kupić nowy telefon przed wyjazdem urlopowym 14.08.
    Niezbędny jest mi dobry gps by wgrać mapy i się nie pogubić w Pirenejach.
    Potem nie wiem do czego wykorzystam voucher a teraz by się przydał idealnie.

    • ZnB pisze:

      Zatem aby rozwiać Twoje wątpliwości sugerujemy Ci wysłanie wiadomości z poziomu bankowości internetowej jak te dwie daty masz traktować i która jest kluczowa. Będziesz miał czarno na biały choć tak jak pisaliśmy wyżej, Citi nie raz wysyłał nagrody wcześniej. Być może już niedługo pierwsze osoby zaczną się chwalić w komentarzach, że mają już nagrodę.

  • Bulizzor pisze:

    Dzieki za info :)

  • Kris pisze:

    Karta przychodzi listem poleconym czy zwykłym?

  • Adamek pisze:

    Czy po spełnieniu wszystkich warunków wymaganych do otrzymania karty Simplicity bank może odmownie rozpatrzyć mój wniosek,bez podania przyczyny odmowy?

  • ASIMON pisze:

    Witam, czy dobrze rozumiem, że jeśli jestem zatrudniony w firmie, ale nie ukończyłem jeszcze 25 lat nie mogę wziąć udziału w promocji?

  • Maciej pisze:

    Czy jest możliwość podpisania umowy o kartę w oddziale banku? Jakoś nie podoba mi się fakt, że mam podać wrażliwe dane obcej osobie, której w życiu na oczy nie widziałem i której nie mogę w jakikolwiek sposób sprawdzić, czy na pewno jest tym za kogo podaje się.

    • ZnB pisze:

      Do tej pory nie było takiej opcji. Zawsze możesz złożyć wniosek i podczas rozmowy dowiedzieć się czy jest taka opcja. Co do bezpieczeństwa – uwierz szybciej nieuczciwą osobę znajdziesz w banku, gdzie ciężej zidentyfikować kto wykorzystał Twoje dane także argument ten nie ma uzasadnienia. Oczywiście rozumiemy Twoje obawy ale jak pewnie już wiesz sam KNF przedłożył umowy u kuriera ponad umowy zawierane przelewem, które dla wielu były bezpieczniejszą opcją.

  • Marta pisze:

    czy musze miec comiesieczny wpyw minimum 1200zl od pracodawcy,czy wystarczy tylko zaswiedczenie ze zarabiam powyzej tej kwoty

  • xyz pisze:

    Cześć. Co mogę zrobić w przypadku nie dostarczenia przez citybank vouchera? Warunki wypełniłem w lipcu, czyli do 14 sierpnia powinni mi wydać kod. Z racji tego, że jest to weekend a oni mieli wiele czasu przed terminem wydania, by go wydać nie sądzę by w sobotę ani tym bardziej w niedziele chciało im się je rozsyłać. Z racji tego, że ja się z umowy, którą podpisałem wywiązałem a oni nie, mogę wypowiedzieć umowę na kartę, a jednocześnie domagać się wydania vochera w postaci zadośćuczynienia?

    • ZnB pisze:

      Literalnie mają jeszcze czas także daj im szansę, zwłaszcza że w przypadku voucherów bez problemu może to robić automat.

      Raczej wstrzymalibyśmy się przed wypowiedzeniem umowy o kartę przed zakończeniem trybu reklamacyjnego. Wypowiedzenie jej teraz może zamknąć Ci drogę do celu ;-)

    • xyz pisze:

      Aha i co mi po tej reklamacji? W regulaminie mam zagwarantowaną datę najpóźniejszego dostarczenia vouchera… Złożę reklamację i będę czekać kolejny miesiąc aż będzie im się chciało ją rozpatrzyć? I potem dopiero wydadzą kod? Przecież zgodnie z prawem i ich regulaminem to oni nie dotrzymali warunków umowy i jako klient mam chyba prawo wypowiedzieć umowę bez żadnych negatywnych skutków dla mnie.

    • ZnB pisze:

      No to wypowiedz umowę, zapomnij o voucherze i cześć. Nie wiem jakiej rady od nas oczekujesz zwłaszcza, że nie minął nawet regulaminowy czas i dywagujemy o fikcji na dzień dzisiejszy.

      Poza tym weź pod uwagę, że czasami jakieś błędy w promocjach czy opóźnienia kilkudniowe w bankach się zdarzają. W Citi niejednokrotnie było tak, że z nagrodami spóźnili się 1-2 tygodnie ale nigdy nie było problemu z jej uzyskaniem.

      Może czasami warto podejść do tematu na spokojnie a nie od razu roszczeniowo? My po prostu podpowiadamy Ci wg. naszej najlepszej wiedzy ale zrobisz jak zechcesz…

    • xyz pisze:

      Ja podchodzę do sprawy tak jakby bank podszedł do mnie gdybym nie spełnił warunków umowy… Jakbym spóźnił się tydzień z wykonaniem płatności kartą zapewne ich reakcja byłaby taka sama. A mam takie pytanko. Przypuśćmy, że nie wysłali tego vouchera i składam reklamacje. Uznają ją i po tygodniu wysyłają ten kod. Ja od razu po wykorzystaniu kodu wypowiadam umowę powołując się na złamanie regulaminu. Czy mogą wtedy coś zrobić? Bo prawnie, to raczej mogą mnie tylko cmoknąć…

    • ZnB pisze:

      My tylko Ci podpowiadamy jak ze zdrowym rozsądkiem należy podchodzić do promocji bankowych. Oczywiście, że nie fajne jest to że bank nie dotrzymuje co do dnia umowy (choć tu jeszcze tego nie wiemy) ale faktem jest, że w Citi nagrody zawsze trafiają tam gdzie trzeba (czasami z poślizgiem).

      Co do sytuacji prawnej nie wypowiadamy się, nie mamy takich kompetencji. Z gwarze promocji nazwalibyśmy to zachowanie próbą „przycebulenia” ;-)

    • xyz pisze:

      ok. dzięki za odpowiedzi :)

    • ZnB pisze:

      Reasumując, czasem szkoda pary na dochodzenie dlaczego ktoś co do dnia nie dał CI nagrody. Lepiej ten czas poświęcić na kolejną promocję. Co innego gdyby to była promocja BZ WBK – tam od razu byśmy nakazywali Ci pisać reklamację i walczyć o swoje bo w WBK jest ciężko… oj ciężko… ;-)

    • ZnB pisze:

      xyz: a Ty dostałeś dziś bon?

  • Mike pisze:

    Voucher został przyznany.

  • agusiorek pisze:

    Też dostałam voucher :)

  • Damian pisze:

    Witam,
    do mnie bank/firma która obsługuje wnioski dla banku zadzwonił po 40 minutach od wypełnienia wniosku.
    Miałem dostać *zaraz* po rozmowie sms-a i email od banku. Minęły dwa dni. Nie dostałem jeszcze nic.

    Czy po rozmowie z konsultantem dostawaliście sms/emial, i ile czekaliście na kontakt od kuriera?

  • Tom pisze:

    Też dostałem voucher, następnego dnia postanowiłem dokonać zakupów.
    Po wpisaniu kodu okazało się, że kod został już wcześniej wykorzystany !!!
    Oczywiście zgłosiłem reklamację, zobaczymy jak to się skończy.
    Po prostu brak mi słów.

  • Prod pisze:

    Witam. Zamierzam skorzystać z promocji citibanku. Mam jednak pytanie. Czy do 31 sierpnia wystarczy złożyć tylko wniosek, a umowę którą dostarczy mi kurier mogę podpisać już po tym terminie? Czy wszystkie formalności wniosek rozmowa z konsultantem, podpisanie umowy muszę załatwić przed 31 sierpnia?

  • Andy pisze:

    Załóżmy,że formularz wypełnię dziś, umowę podpiszę we wrześniu. Czy dobrze rozumiem, że zalogować się do serwisu internetowego banku mam w październiku a voucher dostanę w drugim tygodniu listopada i będzie on ważny do końca listopada?
    Poza tym jestem emerytem, czy konsultant banku będzie pytał o wysokość emerytury i na tej podstawie przyzna prawo do otrzymania karty albo nie?

    • ZnB pisze:

      Pierwsze pytanie – tak, na to wychodzi, że w tym przypadku będziesz miał 2 tyg. na realizację bonu. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że voucher będzie miał dłuższą datę.

      Drugie pytanie – tak, z tym, że kurierowi na pewno będzie trzeba przekazać ksero jakiegoś dokumentu np. decyzji emerytalnej. W przypadku emerytów z „ładną” emeryturą to 90% wniosków przechodzi bez problemu :)

  • Damian pisze:

    Witam,
    mam jeszcze pytanie nie dotyczące promocji.
    Czy ktoś zamawiał naklejkę zbliżeniową? Czy przyszła Wam razem z kartą czy w osobnym liście?

  • mateuszm31 pisze:

    Mam, problem ja spłacić karte? wchodze na citibankonline.pl, loguje sie wybieram karte, wybieram spłać kartę i przekierowuje mnie na formularz przelew, gdzie ma od (moge tylko wyłacznie wybrać swoją karte) i do (czyli rachunek docelowy), z tego wynika ze przelew bedzie z karty kredytowej na podane konto. prosze o pomoc

    • ZnB pisze:

      Wchodzisz w szczegóły karty, masz tam numer rachunku do spłaty tej karty. Kopiujesz i robisz zwykły przelew na ten rachunek. To tyle :)

  • kubas pisze:

    Aktywowałem kartę dziś czy już w tym miesiącu muszę zrobić zakup kartą? Czy płatność kartą to musi być konkretnie w sklepie czy może być płatność kartą przez internet?

    • Markus pisze:

      Profilaktycznie zrób płatność i dziś. Cholera wie jak traktują te 12 miesięcy. Płatność może być internetowa

    • ZnB pisze:

      W zasadzie zawsze miesiąc podpisania umowy jest bezwarunkowy (chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej). Masz jednak rację, że powinno to być bardziej sprecyzowane a nie na zasadzie domysłu. Nigdy nie zaszkodzi wykonać tą jedna transakcję dziś – np. za 1 zł na Allegro.
      P.S.
      Swoją drogą odpytamy się banku jak to jest w rzeczywistości.

    • ZnB pisze:

      Jest odpowiedź:

      W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że w promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź voucher do sklepu morele.net o wartości 400 pln” zobowiązanie dokonywania przez okres 12 miesięcy minimum jednej transakcji miesięcznie przy użyciu Karty liczone jest od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa o kartę.

  • Adam pisze:

    Mam pytanie, dostałem właśnie umowę (z limitem na karcie 4000zł) i w umowie jest zapis: „całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta: 4219,96zł” – czy to oznacza, że nawet jeśli będę spłacał zadłużenie karty w regulaminowym czasie bezodsetkowym to będę musiał jeszcze spłacić tą różnicę 219,96zł?

    • ZnB pisze:

      nie, to symulacja spłaty karty i kosztów gdybyś brał to w kredyt – taki ustawowy wymóg :)
      jak spłacisz w terminie bezodsetkowym to Twój koszt = 0 zł

  • Klara pisze:

    Witajcie, czy znaleźliście gdzieś informacje, w jakim czasie trzeba podpisać umowę? Po kontakcie z bankiem, ustaleniu limitu itp. mamy czekać na kuriera – od kilku dni się nie odezwał, a mój chłopak (na niego jest karta) wyjeżdża w następnym tygodniu. Czy będzie ją mógł podpisać w drugiej połowie miesiąca bez straty bonu do morele?

    • ZnB pisze:

      Nie ma terminu na podpisanie umowy ale z uwagi na inne zapisy najlepiej podpisać ją do końca września! Pamiętaj jednak, że datę podpisania wpisuje bank po powrocie dokumentów do nich!

  • Klara pisze:

    Jesli chodzi o oferty citibanku to ja mam pozytywne doświadczenia – kilka miesiecy temu dostałam 200zł – ale za to przelewem na karte wiec do wydania gdzie chce.
    Odbyło sie bez kłopotów, musiałam sie tylko zalogowac. Telemarketer sam do mnie zadzwonił i nie bardzo wierzyłam, ze nie ma jakiś ukrytych kruczków, ale faktycznie, pieniadze dostałam na czas.
    Nie bardzo wierzyłam, że nic nie kręcą o tej premii- wiadomo jak to telemarketerzy przez telefon tłumaczą, A 200ZŁ wydało mi się duzą sumą, ale i tak mam zamiar odejść z wbk (wiadomo dlaczego), więc szukalam karty kredytowej gdzie indziej.
    Moja mama wiele lat temu dostała „darmową na zawsze” kartę kredytowa w citi i ciągle jej przedłużają na takich warunkach. ale bez premii :P

    Potem znalazłam waszą stronę i odkryłam, że mozna dostac więcej niz 200zł i namówiłam chłopaka ;-)

    a sama zmieniłam konto na mbank w money manii 7. Dzięki!

    • ZnB pisze:

      No to super. Polecamy się a Ty polecaj nas innym znajomym – niech zaglądają jak najczęściej bo od wczoraj już wpadło 5 promocji i to nie wszystko (p.s. będzie też za chwilę promocja dla Ciebie w mBank – do wzięcia 30 zł – odwiedź nas jeszcze dziś!) :)

  • Mateusz pisze:

    Karte mam od lipca a vouchera brak

    • ZnB pisze:

      Czyli lipiec karta, w sierpniu spełniasz warunki, we wrześniu (do połowy) powinien być bon – daj im jeszcze kilka dni i jak nie będzie to napisz wewnętrzną wiadomość.

  • Tomasz W pisze:

    Witam, kartę otrzymałem w poniedzialek 11.09, natomiast nie dostalem jeszcze podpisanej umowy.
    Kiedy bank odsyła podpisaną umowę ?

  • Tomasz W pisze:

    Witam, kartę otrzymałem 11.09, umowę dzisiaj (16.09) z datą podpisania umowy przez bank 08.09, czy mogę juz aktywować kartę i zalogować sie do serwisu WWW badz mobilnego czy mam czekać do pazdziernika z tymi czynnościami? Jeśli tak to czy 1 pazdziernika czy 9 pazdziernika ?

    • ZnB pisze:

      Możesz już teraz to zrobić, przy czym od października musisz zacząć spełniać warunki promocji. Liczą się pełne miesiące kalendarzowe do 1-ego do ostatniego dnia miesiąca.

  • Mateusz pisze:

    I nadal brak bonu na morele :/ karta od lipca, co miesiac sie zadluzam i w terminir splacam

  • xoxo pisze:

    Witam
    Mam pytanko w jakiej formie otrzymaliście Voycher ? Ja podpisałem umowę na początku sierpnia, co miesiąc regularnie płace i spłacam. I do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nic z CITI.

    Z góry dzięki za informację i pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Vouchery są rozsyłane poprzez wiadomość bankową. Jeżeli spełniłeś warunki i minął już termin w którym powinieneś otrzymać voucher napisz wiadomość z reklamacją.

  • Klara pisze:

    Jeszcze jedno pytanko:
    Co oznacza miesiąc po spełnieniu warunków? Miesiąc następujacy po podpisaniu umowy, czy po zalogowaniu się, czy po zakupach?
    Zgłoszenie było w sierpniu, umowa we wrześniu, ale z kartą było zamieszanie, zginęła i kolejna przyszła już w październiku. Wiec logowanie i pierwsze zakupy w październiku. Mam nadzieję, że kupon zdąży przyjść w listopadzie, zanim minie termin jego realizacji…

  • Tomasz W pisze:

    czy mozna zakupic 2 rzeczy w ramach jednego zamowienia jesli łączna ich wartosc przekroczy 400 zl ??

  • Andy pisze:

    Czy za towar w morele.net mogę zapłacić w dowolny sposób , czy musi to być płatność kartą kredytową Citi ?

  • azejzel pisze:

    Właśnie próbuję zrobić zakup na morele.net z użyciem vouchera i wyskakuje mi „Kod promocyjny jest błędny, został usunięty z koszyka.” !! mam niewiele czasu, za 3 godziny północ i już voucher przepada! z kim się skontaktować? co zrobić? proszę o odpowiedź!

    • ZnB pisze:

      Zrób screeny i napisz szybko wiadomość w poczcie wewnętrznej Citibanku jak i na kontakt sklepu – pozostanie ślad i będziesz miał podstawę do przedłużenia/wymiany vouchera.

  • Andy pisze:

    Mnie też przy próbie użycia vouchera wyskoczył komunikat „Kod promocyjny jest błędny, został usunięty z koszyka.” Pomogli na Infolinii , choć trudno się było dodzwonić. Okazuje się , że kod vouchera należy wpisać do okienka „Kod promocyjny” a nie do okienka”Voucher lub karta podarunkowa: :-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.