ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 07.01.2017] Pojawiła się nowa edycja promocji z krótszym okresem karencji dla starych klientów! Opis promocji: https://zarabiajnabankach.pl/smartfon-lg-k8-lte-do-karty-simplicity-od-citibank-krotszy-okres-karencji/Można skorzystać aż do 31 marca 2017!

[Aktualizacja 02.10.2016] Citibank postanowił przedłużyć promocję bez zmiany jej warunków. Tym samym można z niej korzystać aż do 06.01.2017 – liczy się data wypełnienia formularza zatem czas jest do końca dnia.

To już jest prawdziwa inwazja Citibanku – kolejna świetna promocja karty kredytowej!

Tego jeszcze nie było – to już czwarta równolegle prowadzona akcja promocyjna kart kredytowych Citibanku z prezentem! Najnowsza promocja oferuje jednocześnie najbardziej wartościową nagrodę jaką jest telefon LG K8 LTE o wartości 549 zł. Smartfona otrzymamy za wyrobienie darmowej karty Simplicity i zrealizowanie transakcji bezgotówkowych na min. 3 tys. zł w ciągu kwartału. Promocja potrwa aż do 6 stycznia 2017.

Citibank karta kredytowa smartfon LG K8 LTE

Smartfon LG K8 LTE o wartości 549 zł do darmowej karty Simplicity!

Promocje z tabletami i smartfonami Citibank wypuszcza regularnie od kilku lat. Cieszą się one bardzo dużą popularnością wśród Was z uwagi na proste i czytelne warunki oraz brak większych problemów z bankiem. W ostatnich dniach bank wypuścił jednak zupełnie odmienne promocje z nagrodami w postaci… voucherów! I tak na chwilę obecną możemy wybierać pośród takich promocji jak: 400 zł do wydania w morele.net, 400 zł do wydania w nexterio.pl200 zł na przejazdy z iTaxi400 zł do wydania na Allegro oraz 5% moneyback za zakupy. Czyli dla każdego coś miłego (jednak naszym skromnym zdaniem najbardziej opłacalna jest promocja z voucherem na zakupy w Allegro).

W najnowszej promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i odbierz telefon LG K8 LTE” bank powrócił do tradycji i ponownie zaoferował gadżet w postaci telefonu LG K8 LTE o wartości 549 zł (specyfikacja telefonu). Promocja ta również nie ma haczyków i można śmiało z niej korzystać. Nie poniesiemy z jej tytułu żadnych kosztów!

Zanim jednak przejdziemy do wypełniania formularza o kartę należy wspomnieć, iż z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich ponad 2 lat nie posiadały karty w Citi – dokładniej precyzuje to regulamin:

Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku której łącznie spełnione są poniższe warunki:
a) od 1 stycznia 2014 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

Jeżeli nie korzystaliśmy w tym czasie z żadnej karty Citi i łapiemy się na promocję możemy wypełnić formularz kontaktowy, który jest podstawowym warunkiem skorzystania z tej oferty. W formularzu podajemy swoje dane i klikamy „Wyślij”. Na wypełnienie formularza mamy czas do 1 października 2016 r. 6 stycznia 2017 r. ale zanim go wypełnisz najpierw przeczytaj dokładnie cały wpis i warunki promocji – będzie Ci łatwiej podjąć decyzję, która promocja jest właśnie dla Ciebie! :)


UWAGA! Liczy się data wypełnienia formularza promocji a nie spełnienia warunków. Do promocji można się zgłaszać do końca dnia 6 stycznia 2017 wypełniając ten formularz! Potwierdzone z bankiem jak niżej:

„wszystkie osoby, które wypełnią formularz do końca promocji i spełnią warunki otrzymają nagrodę. Nieprecyzyjne sformułowanie w regulaminie nie ma na to wpływu. Postaramy się, aby w przyszłych akcjach ten punkt był bardziej zrozumiały”.


Minimalne i podstawowe wymagania banku w celu otrzymania karty kredytowej to:

  • wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
  • w przypadku firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata.

Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom. Jeżeli sami nie mamy możliwości skorzystania z promocji bo już np. wzięliśmy tablet w innej promocji warto pokusić się o ten rejestrator na kogoś z rodziny :)

Po wypełnieniu wniosku o kartę pozostaje nam czekać na kontakt ze strony banku. W rozmowie pracownik będzie nas pytał o podstawowe dane osobowe, status materialny (zarobki, wydatki, kredyty itp.) i adres pod który zostanie wysłany kurier z umową.

Jak zgarnąć nagrodę w postaci smartfona LG?

Aby stać się posiadaczem gadżetu oferowanego w ramach promocji należy w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy przez bank dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 3000 zł (jako pierwszy licząc miesiąc następujący po miesiącu, w którym została podpisana umowa). To pierwszy warunek.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub CitiMobile (co prawda mamy na to 30 dni od podpisania umowy ale po co czekać – jest to bowiem jeden z koniecznych warunków):

a)  zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę. Datę zawarcia umowy Uczestnik pozna w momencie otrzymania tej umowy,

Nagroda zostanie do nas wysłana kurierem w ciągu 30 dni od otrzymania informacji o spełnieniu warunków promocji. Informację tę bank rozsyła do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki. W praktyce z poprzednich edycji nagroda zostawała wysyłana sprawnie i bez wyczekiwania do końca terminu.

Umowa, karta i opłaty… po raz pierwszy wszystko za darmo!

Mamy dobrą wiadomość! W tej promocji Citibank ponownie dopuszcza możliwość wnioskowania o kartę kredytową Citi Simplicity, która jest całkowicie darmowa i ma wiele zalet i dodatkowych usług zwolnionych z opłat. Nie ma zatem sensu rozważać pozostałych kart, jeżeli zależy nam tylko na zdobyciu nagrody ponieważ za kartę World MasterCard przyjedzie nam zapłacić aż 18 zł miesięcznie (szczegóły opłat w TOiP). Więcej o karcie Simplicity pisaliśmy tutaj. Wybór jest prosty i tylko jeden – bierzemy kartę Simplicity!

Umowa będzie do nas wysłana firmą kurierską po pozytywnej akceptacji wniosku przez analityka finansowego, który również określi limit karty jaki zostanie nam przyznany. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu kurierowi wymaganych dokumentów przez bank kurier zabiera oba egzemplarze umowy (tak, oba zatem nie wystraszcie się, drugi egzemplarz bank przesyła listem po podpisaniu przez upoważnione osoby banku). Jeżeli macie możliwość sugerujemy zrobienie ksero umowy lub fotki zanim oddacie całość kurierowi – będziecie mogli wtedy na spokojnie ją sobie przeczytać w domu i mieć pewność, że to co wróci to to samo co podpisaliście.

Natomiast karta będzie wysłana dopiero po tym jak podpisana umowa wróci do banku i ponownie ktoś ją zatwierdzi. O wysłaniu karty jesteśmy informowani SMSem (tak było w poprzednich edycjach tej promocji) i maksymalnie do 3 dni roboczych powinna być u nas (o ile nie nawali poczta).

Gdy już otrzymamy kartę musimy ją aktywować i nadać jej PIN. Można tego dokonać przez internet lub telefonicznie. Po aktywacji karty dokonujemy również rejestracji w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl przy pomocy numeru karty i nadanego PINu ustawiając swój login i hasło do bankowości internetowej.

Pamiętajmy również o wyłączeniu usługi CitiPhone ponieważ bank wprowadził od stycznia 2015 opłatę za tą usługę w wysokości 6 zł za miesiąc. Usługa w sumie nie jest nam do niczego potrzebna ponieważ i tak jest bezpłatnie dostępna dla dyspozycji, których nie możesz wydać z poziomu Citibank Online (np. aktywacja karty lub jej zastrzeżenie). Z usługi rezygnujemy poprzez Citibank Online i dyspozycję złożoną w wiadomości do banku. W teorii usługa ta nie powinna być włączana dla karty Simplicity ale lepiej profilaktycznie zadbać o to aby jej nie było.

Mamy nagrodę i chcemy zrezygnować z karty…

Gdy już mamy nagrodę w domu możemy śmiało przystąpić do rezygnacji z karty. Jest to banalnie proste jeżeli wybierzemy opcję opisaną w podpunkcie d):

1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30–dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez:
(a) złożenie Bankowi w Oddziale Banku pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy;
(b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze Wzorem podpisu Klienta złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia;
(c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
(d) złożenie wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej po zalogowaniu do Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile oraz Citi Handlowy for iPad).

który sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia.

Alternatywne równolegle prowadzone promocje Citibank! Jeszcze łatwiejsze warunki!

Jak już na wstępie informowaliśmy Citibank standardowo prowadzi na raz kilka akcji promocyjnych. Zanim zatem podejmiemy decyzję o złożeniu wniosku warto zapoznać się z każdą z nich celem jak najlepszego dopasowania nagrody pod siebie. Naszym skromnym zdaniem voucher do Allegro jest najbardziej optymalnym wyborem ponieważ:

  • otrzymujemy voucher o wartości 400 zł, który relatywnie jest tyle wart,
  • na Allegro kupujemy co nam się żywnie podoba,
  • gadżet w postaci produktu realnie jest wart mniej aniżeli deklaruje bank,
  • warunki do spełnienia są nieznacznie.

Do wyboru mamy zatem jeszcze dwie inne promocje:

400 zł do wydania na Allegro za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu (400 zł przez rok) za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank

Porównanie wszystkich promocji w formie tabelarycznej zamieściliśmy w dedykowanym wpisie, w którym zamieszczamy wszystkie oferty Citibanku. Zachęcamy do lektury pod adresem: Promocje Citibank – smartfon lub vouchery do 400 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Poprzednie promocje Citibank z tabletem

Warto zapoznać się z poprzednimi promocjami i np. z komentarzami pod poniższymi wpisami gdzie wiele osób podzieliło się wrażeniami z poprzednich edycji. Wszystkie promocje Citibanku znajdują się pod tym adresem: promocje Citibank.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 1 października 2016 6 stycznia 2017 wypełnij wniosek o kartę kredytową
do 30 dni od daty podpisania umowy zaloguj się do Citibank Online lub CitiMobile
w ciągu 3 kolejnych pełnych miesięcy od daty podpisania umowy wykonaj otrzymaną kartą transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 3 tys. zł
do 14 dnia miesiąca po miesiącu w którym spełnimy warunki zostaniemy poinformowani o przyznaniu nagrody
do 30 dni od dnia poinformowania o przyznaniu nagrody zostanie do nas wysłana kurierem wybrana nagroda

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



539 komentarzy dla wpisu: “Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

  • Darson pisze:

    Brydko się przynać,ale chcieliśmy ją tylko dla telefonu!
    Ale prrzecież póki co to darmowa

  • Darson pisze:

    S0RKI… Miało być „nie brydko”/ a brzydko.sorki

  • Darson pisze:

    Czołem Szanowna Redakcjo.
    Dzisiaj 01 grudnia więc już chyba mogę rozpocząć płacenie kartą Simplicity skoro na dole umowy pracownik banku wstemplował datę 10.11.20016 ?
    Nurtuje mnie jednak pytanie – gdyż na innej ze stron która reklamuje tę samą promocję CITI wyczytałem :że okres rozliczeniowy w bankach z reguły, to 30 dni od daty podpisania umowy i za ten okres przychodzi rozliczebie. I tak co miesiąc,
    U mnie jak na razie to zero płatności kartą.

    Zatem wstrzymać się jeszcze do dnia otrzymania pierwszego wyciągu,czy też do 10 grudnia, czy płacić od dziś?

    • ZnB pisze:

      Okres rozliczeniowy to jedno a warunki promocji to drugie – to odrębne tematy a Ciebie na chwilę obecną najbardziej interesują warunki promocji, które zapewne są Ci znane i jasne. Im szybciej je zrealizujesz tym szybciej otrzymasz nagrodę.

  • Darson pisze:

    Dzięki bardzo za szybką odpowiedz.
    Warunki znam.
    Jak najszybciej wydać 3 tys PLN
    Logowania już za mną, więc pewnie jak nie zdąże spełnić ich w pierwszym okresie to w następnych?
    Czyli mam czas prez kaledarzowe: grudzień, styczeń i luty?

  • Konrad pisze:

    Cześć,
    Czas trwania promocji jest do 06.01.2017. Jeżeli umowa będzie podpisana w grudniu (konsultanci citibanku są tragiczni, miesiąc zwlekali z kontaktem i wyjaśnieniem wątpliwości do zmian które naniosłem przy podpisywaniu papierów przy kurierze..) to i tak się łapię na promocję?

    Ogólnie wniosek złożyłem w październiku, mamy początek grudnia i dopiero jest szansa że coś się ruszy. Konsultantka która mnie obsługuje powinna zostać zwolniona za niekompetencję.

    • ZnB pisze:

      Liczy się data wypełnienia formularza także spokojnie można wypełniać go w ostatnich godzinach. W Twoim przypadku jak najbardziej bierzesz udział w promocji.

    • mas pisze:

      Faktycznie źle trafiłeś. U mnie przy dwóch kartach calosc procedury od momentu złożenia wniosku online do otrzymania telefonu trwała w obu przypadkach do miesiąca nie dłużej.

    • Darson pisze:

      U mnie to jakoś zupełnie inaczej-bo expresowo poszło.
      Pisałem o tym wcześniej
      Tylko że ja „z kurierem nie walczyłem”
      Co do mojej konsultantki to też zastrzeżeń nie mam.
      Z karty korzystam od 02 grudnia, więc zobaczymy co będzie?

    • ZnB pisze:

      Z zasady promocje Citi idą sprawnie. Kolega coś wspominał o zmianach które naniósł na umowę a to samo z siebie musiało wydłużyć proces. Ogólnie na Citi raczej nikt nie narzeka, dają dobre nagrody i bezproblemowo.

  • kamij pisze:

    Podpisałem umowę w październiku, wykonałem transakcję 31 października, która została zaksięgowana z datą 01 listopada, regulamin tego nie precyzuje ale czy taka transakcja będzie liczona do kwoty 3000 z promocji?

    • ZnB pisze:

      Jak sam zauważyłeś regulamin nie precyzuje tak dokładnie tej kwestii. Jednak mowa jest o dokonaniu transakcji co bliżej jest temu do wykonania aniżeli do zaksięgowania. Sugerujemy kontakt z bankiem poprzez wiadomość wewnętrzną – nich Ci potwierdzą, że zaliczą tą transakcję i będzie wiedział na czym stoisz.

    • kamij pisze:

      Tak informacyjnie – wlicza się :)
      Dodam, że wysyłka telefonu błyskawiczna, 14-go grudnia info z banku o spełnieniu warunków i tego samego dnia wysyłka telefonu.

  • K pisze:

    cholerny bank odrzucili mój wniosek, wstępnie przyznali mi aż 16500zł., przysłali kuriera zabrali moje dane wraz ze wzorem mojego podpisu i po kilkunastu dniach wysyłaja pismo, że ze wzgledu na przyjęte przez bank zasady przyznawania KK nie pozwalaja obecnie na pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku.

    Granda zabieraja tylko czas i zbieraja dane osobowe, zero wyjasnień czemu – a tak bylem zapewniany że cacy wszystko pojdzie, że nawet zrezygnowałem z obecnie posiadanej karty.

    NIE POLECAM

    • Gregor pisze:

      widocznie nie przeszedłeś jakiejś weryfikacji dochodów, BIKu itp. – też tak miałem jakiś czas temu to jak się później okazało w BIKu nie miałem domkniętego jakiegoś zobowiązania i najpierw musiałem to powyjaśniać z pieprzonym Aliorem

      także to raczej nie wina Citka jak wstepnie było oka a po przesłaniu potwierdzeń dochodu już nie – coś gdzieś masz nachlapane :D

  • K pisze:

    kucze ale już podczas wstępnej sprawdzają moje kredyty – historię spłat moich zobowiązań mam na kilkaset tyś. zł. zawsze wszystko w terminie i po uwzględnieniu moich dochodów (i z uwględnieniem moich zobowiązań0 przyznali mi dość spory limit

    szkoda zachodu, teraz bede musiał odzyskać uprzednio wypowiedzianą juz KK w innym banku

    • ZnB pisze:

      I tak i nie, jak sam piszesz to wszystko było wstępnie i niestety często jest koloryzowane. Później do tego dopada się analityk i … może uwalić taką umowę.

  • K pisze:

    podałem wsio zgodnie z rzeczywistością, a tu – no trudno

    wysłałem do nich żądanie zwrotu moich dokumentów, wraz ze zwrotem podpisanej przezemnie umowy, trochę to wygląda jak pozyskanie danych osobowych – pełnych, bo i DO i wzór podpisu i nawet zarobki, info o wydatkach o rodzinie, wykształceniu – ogolnie wsio dostali za darmo

    także ludziska zastanówcie sie zanim podejmiecie jakiekolwiek kroki z tym bankiem

  • Darson pisze:

    Ten „K” to chyba coś niejasno pisze i moim zdaniem „miesza”
    To tak na mój rozum – wcale nie twierdzę ale coś tu nie tak chyba….

    • ZnB pisze:

      Nie no, zdarzają się takie odrzuty. Zresztą bank ma do tego prawo jeżeli „coś mu nie gra” ale zdarza się to na serio rzadko a poza tym nie jest to powód aby nie polecać tak świetnej promocji :)

  • k pisze:

    w bik to mnie juz na wstepie konsultantka sprawdziła, zatem nie ma mowy o jakichś zaległych płatnościach, nawet o jakichkolwiek opóźnieniach w spłacie kredytu (w lutym brałem kredyt hipo niewielki ale jednak i bank ing nie miał problemu)

    mam kredyty i mam kartę kredytowa w innym banku i to własnie ona sprawdziła – moje zarobki i obciążenia pozwoliły na przyznanie wstepne limitu 16500zł. – tak miałem zapisane na umowie, a dodatkowo mogłem wnioskowac jeszcze o 2 tys. (tez taki zapis był na umowie)

    ogólnie żal mam do banku, bo konsultantka naobiecywała, ja zrezygnowałem z karty w obecnym banku – a bank mi wysyła odmowę – a wczesniej pozbierał wszystkie moje dane włącznie z danymi członków rodziny

    • Darson pisze:

      Ja jestem takim samym laikiem być może jak i Ty?
      Tylko nie bardzo kumam czemu piszesz w sprawie o jakiejś „odmowie” banku.
      Wczesniej tzn. w tym samym komentarzu pisales przeciez ze masz umowe.

      na 16 500 zl masz limit to itak wiele przeciez- nie mylisz sie?
      Moze admin Ci odpowie?
      Ale moim zdaniem cos Ci nie zaufali?!!!
      U mnie to bez problemu bylo.

    • k pisze:

      udało mi sie ustalić, że w moim wniosku analityk wpisał o 1800zł. mniej niż faktycznie zarabiam – a czemu tak zrobił, to konsultantka nie była w stanie odpowiedzieć

    • ZnB pisze:

      a to ciamciaki :) złóż jeszcze raz i podkreśl im 5x podczas rozmowy aby się nie pomylili :)

  • edek264 pisze:

    i poszlo zgloszenie :)

  • Nowicjusz pisze:

    Witam ostatnio bylem w PZU , opłacić ubezpieczenie domu. Dalem pracownikowi. Zapłaciłem ubezpieczenie w taki sposób: pisalem pracownikowi kartę, wbiłem pin, otrzymałem potwierdzenie zapłaty. Czy taka płatność jest traktowana jak zwykła płatność kartą na poczet tych 3 tys. i bez żadnej prowizji – czy może jak przelew z konta? Dziękuję
    PS jeśli jest traktowane jako zwykła płatność kartą i kwalifikująca sie do tych 3 tys to w dniu dzisiejszym miałbym ten warunek spełniony i pozostało by mi czekać na info o spełnieniu warunków najpóźniej do 14 stycznia tak?

  • Nowicjusz pisze:

    Tak mialo być, T9 namieszal.

    Witam ostatnio bylem w PZU , opłacić ubezpieczenie domu. Zapłaciłem ubezpieczenie w taki sposób: podałem pracownikowi kartę, wbiłem pin, otrzymałem potwierdzenie zapłaty. Czy taka płatność jest traktowana jak zwykła płatność kartą na poczet tych 3 tys. i bez żadnej prowizji – czy może jak przelew z konta? Dziękuję
    PS jeśli jest traktowane jako zwykła płatność kartą i kwalifikująca sie do tych 3 tys to w dniu dzisiejszym miałbym ten warunek spełniony i pozostało by mi czekać na info o spełnieniu warunków najpóźniej do 14 stycznia tak?

  • Darson pisze:

    A ja jako pomysłowy „Dpbromir” próbę dzisiaj podjąłem – by teLefon na kartę podładować ze „SimpLicity”
    Próba nieudana- wie ktoŚ coś o tym czy się da?

  • edek264 pisze:

    zlozylismy wniosekm przyszla informacja sms ze wstepna decyzja pozytywna, kurier ma byc do 48 h.

  • Darson pisze:

    Poprzez stronę orange online – w kolejnyvh krokach zaznacza się tam sposób płatności – wybrałem „zapłać kartą płatniczą”, wybrałem MasterCard bo Sipli ma takie logo i system E Card wywala niebieską stronę o błedzie i przeterminowanej sesji – co nieprawdą jest

    Po przemyśleniu jednak, zdaje się że raczej może ilepiej bo jakby ktoś prztpadkowo tak wszedł w posiadanie obcej karty?

  • Ania pisze:

    Czy ktoś w tym miesiącu dostał już decyzje o przyznaniu telefonu?

  • Ania pisze:

    ok dzięki:)

    • wiesław pisze:

      Ja dostałem info 13-go a 15-go już była wielka paka z malutkim pudełkiem w środku. :-) Trochę się zdziwiłem jak zobaczyłem pudło prawie 50×50. Siostra stwierdziła, że ktoś mi psikusa zrobił. Zaglądamy, a tam telefon…

    • wiesław pisze:

      A i jeszcze jedna sprawa. Interesuje mnie, jak wygląda sprawa z gwarancją na ten sprzęt?

    • wiesław pisze:

      dobra juz wszystko wiem. na meila wyslali gwarancje. wpis można skasować

  • Batman pisze:

    Czy jeżeli wykonam jednorazową płatność na 3 tyś to z automatu spełniłem warunek? Czy mimo wszystko musi być te minimum 1 tyś ale w trzech kolejnych miesiącach?

    Dostałem maila, że kurier w ciągu trzech dni się ze mną umówi a dziś minął czwarty czy piąty i ani widu ani słychu pana z firmy kurierskiej…

    • ZnB pisze:

      może to być jedna płatność na min. 3k

      jest taki a nie inny okres i kurierzy zarobieni po pachy :(

  • edek264 pisze:

    kurier byl, czekam na karte :)

  • edek264 pisze:

    w regulaminie pisze ze nie moga byc przelewy obejmujące utrzymanie domu, ????? czyli jak place rachunki na poczcie i dokonuje platnosci karta to ze sie nie licza ????

    • ZnB pisze:

      przelew z karty to przelew z karty (to taka usługa Citi), a płatność kartą to płatność kartą!

    • Batman pisze:

      Każda płatność się liczy. Przelew za prąd się nie liczy ale płatność kartą za prąd już się będzie liczyć.

  • Darson pisze:

    do : Znb!
    Podziwiam Cię za Twą cierpliwość!!
    Widać nie wszyscy czytają wcześniejsze komentarze, choć powinni, bo wiele pytań było już powyjaśnianych!!!

    Piszmy tylko jsk czegoś nie rozumiemy. bo chłop ma dużo roboty i widzę że w „innych promocjach” też ludziom odpisuje.
    Poczytajmy więc!!!!

  • Ania pisze:

    jest wiadomość o przyznaniu nagrody:)

  • A.Lusc pisze:

    potwierdzam , również przyszła informacja o otrzymaniu nagrody, ciekaw jestem ile trwa wysyłka , pewnie kurierem , teoretycznie mają 30 dni , no ale może szybciej to idzie?

    • ZnB pisze:

      różnie to bywało – przesyłki dochodziły już od 4 dni od powiadomienia ale z reguły trwa to około 14-20 dni

    • A.Lusc pisze:

      telefon otrzymałem w ciągu 1 dnia od informacji o spełnieniu warunków

    • bruner pisze:

      Informację o spełnieniu warunków otrzymałem 13 grudnia, a telefon przyszedł dzisiaj

  • Darson pisze:

    Otrzymałem dziś od „Waszej strony” informacje o aktualnych promocjach
    Między innymi – jest też trwająca do 9 stycznia w Media Expert „rabat do 250 zł”
    polegająca na założeniu i zapłaceniu MasterPass.
    Czyli dla przykładu:
    Zakładam ten elektroniczny portfel MasterPass, rejestruję w nim swoją Simplicity i co dalej?
    Przykładowo zechcę u nich zakupić coś powyżej 2 tys.zł aby otrzymać ten maksymalny rabat ale muszę zapłacić poprzez ten elektroniczny portfel – bo to warunek chyba konieczny.
    W sklepie rozumiem, że może i rabat otrzymam, ale jak to się ma do naszej promocji Citi? Transacja zaliczona zostanie do tych 3 tys. skoro będzie przez MasterPass ?

    • ZnB pisze:

      Tak zostanie zaliczona bo to będzie płatność kartą tylko że poprzez podpięcie jej do portfela MasterPass.

  • Darson pisze:

    A czy MasterPass przyda mi się w jakimś innym jeszcze celu?
    Piszą że w okresie promocji nie pobierane będą opłaty – czyli ma się rozumieć że ponosi się jakieś koszty za ten rodzaj płatności?

    • ZnB pisze:

      Nie ma opłat, to ew. sklepy mogą coś „dorzucać” do kosztów w przypadku płatności elektronicznej. Bank sam z siebie nic nie dodaje. Pewnie że się przyda – zobacz ile promocji ma MasterPass.

  • Piotr pisze:

    Ja złożyłem wniosek kartę za pośrednictwem kuriera w ub. tygodniu. Troszkę mnie zdziwiło to, że wstępnie przydzielony limit jest ponad 10-krotnie wyższy niż chciałem i nie można go obniżyć. Od Konsultanta dowiedziałem się, że można to zrobić później konfigurując kartę (jak ją już będę miał w ręku) poprzez WWW.
    Na start został ustawiony limit w kwocie wynikającej z maksymalnego limitu mojej zdolności kredytowej z bazy BIK. Wtedy nie wiedziałem gdzie jest kruczek – o tym później.
    Dodatkowo oprócz limitu Konsultant zaproponował mi gotówkę na dowolny cel (w moim przypadku była to naprawdę spora sumka) i był to kredyt na moim zdaniem bardzo atrakcyjnych warunkach (spłacanych poprzez rachunek z karty). Stąd jak najbardziej zdecydowałem się również na tą dodatkową gotówkę przelewaną na wskazany przeze mnie rachunek bankowy.
    Kilka dni potem zgłosił się kurier z umową, sprawdził dowód osobisty i poświadczył za zgodność, ponadto dostarczyłem wyciągi bankowe dokumentujące przelewy pensji.
    Dwa dni temu skontaktował się Citi z prośbą o dosłanie dodatkowych dokumentów – m.in. oryginału (papierowego) zaświadczenia z zakładu pracy o dochodach oraz oryginału (papierowego) zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu ze składkami. Powiem szczerze, że mnie to dość mocno zdenerwowało – domyślam się, że konieczność dostarczenia takich dokumentów wynikała z wysokiego limitu kredytowego jaki ustawił Citi (a którego w takiej wysokości nie chciałem). Stąd oczywiście zrezygnowałem z karty i wspomnianego kredytu.
    I BARDZO DOBRZE SIĘ STAŁO !!!
    Jak podzieliłem się tą przygoda ze znajomym bankowcem – to ten mi wyjaśnił w czym rzecz i że powinienem się cieszyć, że tak to się skończyło. To to co mnie spotkało to znana praktyka Citi – jego zdaniem dlatego Citi na karcie ustawia maksymalny limit kredytowy wynikający z BIK aby zablokować posiadaczy takiej karty kredytowej przed ewentualnym skorzystaniem z innych produktów kredytowych (u konkurencji). Pośrednio w ten sposób skazując go wyłącznie na Citi.
    Wtedy nawet tak popularne zakupy na x rat 0% w sklepach mogłyby nie być możliwe – pozostawałaby tylko karta Citi. Dla Citi rośnie wtedy prawdopodobieństwo, że klient nie będzie spłacał całości zadłużenia na karcie i pojawi się zadłużenie oprocentowane. Moim zdaniem nie dość, że użytkownik karty staje się swego rodzaju niewolnikiem Citi (tracąc pewną wolność w zakresie możliwych opcji kredytowych na przyszłość) – to jeszcze rośnie szansa, że będzie go to kosztowało więcej.
    Ja wiem, że później można limit karty obniżyć – ale na bazie tego co się dowiedziałem osobiście nie mam pewności, czy Citi w takim przypadku dokonałby odpowiedniej korekty w BIK. Jedynym pewnym wyjściem wydaje się w takim przypadku zrezygnowanie w ogóle z karty kredytowej (zamknięcie rachunku). Z tym, że wtedy może to już nie być takie łatwe jeżeli w międzyczasie zadłużyliśmy się na tyle, że nie jesteśmy w stanie spłacić jej za jednym razem. Dodatkowo taka rezygnacja może być jeszcze trudniejsza, jeżeli nie daj Boże zdecydowaliśmy się na dodatkową gotówkę. Moim zdaniem Citi zarzuca tutaj niezłą sieć na swoich klientów – i uważam, że takie działania są nie do końca etyczne. Zatem PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH przed pochopnym skuszeniem się na „DARMOWY” telefon, który wcale nie musi się okazać taki darmowy. Celem niniejszego przydługiego tekstu nie jest zniechęcenie potencjalnych klientów na ten produkt – ale podkreślenie, jak bardzo ważne jest wcześniejsze dokładne przyjrzenie się na co chcemy się zdecydować zanim podejmiemy decyzję.
    Mam nadzieję, że Ci co doszli do tego miejsca wybaczą mi taki długi elaborat, jak również docenią jego przesłanie i nie będą żałować wysiłku włożonego w czytanie.
    Pozdrawiam
    Piotr

    • Markus pisze:

      Jesteś w wielkim błędzie lub ktoś Cię w ten błąd wprowadził. To Ty decydujesz jaki limit ma być na karcie podczas rozmowy i w cale nie musisz się zgadzać na ten maksymalny. Mi proponowali 10k a kartę wziąłem na 3k.W takich promocjach nikt nikogo nie zwalnia z myślenia ?

    • Darson pisze:

      do Piotr:
      A mnie to Pani konsultantka pytała – jaki wysoki chcę limit?
      nie było problemu – bo wybrałem taki na miarę moich możliwości-nie szalałem i obym nie zaszalał dalej./też go nieco zawyżyła/
      A co do propozycji od konsultamtów Citi – grzecznie im odmawiam kredytów z ich strony i powiem że całkiem wyrozumiali byli.Podziękowałem-oni mnie też.
      Pozdrawiam.

  • edek264 pisze:

    lg k8 lte mozna juz kupic za 499zł :)

  • Darson pisze:

    No przecież na kasę nie lecimy!
    A telefon, jak telefon, cudo może nie jest, ale jak dla mnie to i tak będzie wielkim wyzwaniem ponieważ już młody nie jestem /dot. obsługi/

  • Piotr pisze:

    do Markus
    Zatem wygląda, że zostałem wprowadzony w błąd – zaznaczałem, że limit jest za wysoki i chce niższy. Tak jak napisałem zostałem poinformowany, że mogę sobie go zmienić jak już będę miał kartę logując się do portalu Citi.
    Nie wiedząc tego co już teraz wiem nie miałem z tym problemu – zmiana parametrów poprzez www nie wydaje się zbytnim kłopotem. Ale mając teraz szerszy pogląd na temat widzę, że okazałem się zdecydowanie zbyt małą asertywnością. Mam nauczkę na przyszłość – w tej chwili najważniejsze jest, że dość przypadkowo udało mi się uniknąć uwikłania w ten produkt. I to w zasadzie dzięki Citi – jakby nie zażądali dodatkowych dokumentów, to byłbym „załatwiony” :)

    • ZnB pisze:

      No dokładnie, musisz się pilnować i nie dawać namawiać na takie dodatkowe gifty. Nigdy też nie bierz takich wysokich limitów bo nie skorzystasz z innej promocji czy też nie weźmiesz sobie TV na raty :)

      A poza tym jak to będziesz robił z głową to tylko same korzyści spłyną do Ciebie.

  • Mariusz pisze:

    I telefon otrzymałem – zgodnie z w/w/ opisaną instrukcją.
    Dziękuję za poradę autorowi serwisu.

  • edek264 pisze:

    pogratulować :)

  • Batman pisze:

    Pięknie się zaczyna współpraca z bankiem… Kurier był 13 grudnia, podpisywałem dokumenty i generalnie na dzień dzisiejszy… wszyscy zadają mi pytanie „czy był u Pana kurier?” Odpowiadam im „tak – 7 dni temu”.
    Wygląda na to, że komuś podarowałem wszystkie moje dane – komuś bo bank potwierdza, że na dzień dzisiejszy nie posiada moich dokumentów, które miał im dostarczyć kurier którego sami mi przysłali 7 dni temu…
    Powoli przechodzi mi chęć na ten telefon…

    • Paweł pisze:

      Ja dopiero co podpisałem dokumenty u kuriera, ale też miałem mały problem z nim bo przyjeżdżał już od kilku dni i przyjechać nie mógł. Mam nadzieję że dokumenty dotrą szybko do banku.

    • Darson pisze:

      Może kurier też miał wczoraj imieniny jak ja?
      To tak żartem – nie martw się ponieważ jest okres przedświąteczny.
      od 13tego do jeszcze nie jest długo

  • Darson pisze:

    A tak do autora serwisu:
    lub autorów – jak się domyślam: Wczoraj opłaciłem simką rachunek za prąd na POCZCIE POLSKIEJ. Od niedawna tam można płacić kartą i mnie pani zapewniała że to będzie „płatność kartą” – więc teoretycznie bezgotówkowo?
    Nie wiem czy się za bardzo nie „rozpędziłem” w tych płatnościach – ponieważ dzisiaj opłaciłęm w placówce PZU poprzez terminal, opłatę za OC pojazdu…..
    Na potwierdzeniu mam : „sprzedaż usługi” – z poczty też coś podobnie
    Ale pisaliście wcześniej że tylko żabka i spritny bill itp.
    Nie wjadę przez to w jakieś niepotrzebne odsetki? Płaciłem w przekonaniu że to bezodsetkowo jest – w końcu potwierdzają to jako „sprzedaż”

  • Wojtek pisze:

    Witam. W promocji otrzymujemy telefon. Extra. Co z gwarancją? Karta gwarancyjna jest, dokumentu zakupu nie ma, bo to gratis od Citi. Czy ktoś wie jak ten temat wygląda?

    • ZnB pisze:

      Regulamin, regulamin! :)

      VII. Gwarancja
      1. Nagroda objęta jest 24 miesięczną gwarancją producenta, realizowaną na podstawie protokołu wydania sprzętu z magazynu, który będzie zamieszczony razem z urządzeniem w przesyłce. Wszystkie pytania dotyczące warunków gwarancji producenta powinny być kierowane do LG Electronics Polska poprzez infolinię 801 54 54 54, bądź stronę internetową http://www.lg.com/pl/wsparcie

  • pk pisze:

    witam,
    w październiku podpisalem umowe, w listopadzie spelnilem warunki, placac m.in rachunki w zabce, ponad 3 tys. . Karta splacona, niestety do dzis dnia bank nie wyslal wiadomosci o spelnieniu warunkow i nagrodzie. Prosilem bank o potwierdzenie spelnienia warunkow, ale odpowiedz byla niejednoznaczna, tzn. ze bank sprawdza i procesuje tych ktorzy spelnili warunki. Poprosilem o jasne potwierdzenie – spelnilem czy nie, czekam na odpowiedz.
    Czy ktos ma podobna sytuacje? jakies porady?
    Pozdrawiam, PK

    • PiM pisze:

      U mnie dokładnie taka sama sytuacja. na zgłoszenie wysłane 15 !! dostałem odpowiedz za weryfikują i mają na to 14 dni ?!?. zgłosiłem ponownie z informacją ze już minęło 20 dni, na razie brak odpowiedzi.
      Pozdrawiam

  • Jagiellonczyk pisze:

    Widze ze ta promocja to chyba kolejny kit karty wydaja chetnie gorzej z wysyłka telefonu. A juz chcialem wziasc karte

    • ZnB pisze:

      Kolejny krytyk promocji przed skorzystaniem jej. Zobacz ile wpis ma komentarzy a ile osób spotyka się z problemem. Kilka komentarzy wyżej, można poczytać, że telefony dotarły bez problemu i to w bardzo szybkim tempie.

      Akurat promocje Citi należą do jednych z najlepszych promocji i najlepiej zorganizowanych a to że pewien procent osób spotyka się z jakimś problemem/opóźnieniem to niestety takie rzeczy się zdarzają. W całym tym procesie działa również czynnik ludzki, pomyłki i magiczne słowo „system”. Wystarczy złożyć reklamację/pytanie i jeżeli warunki były spełnione to nagroda zostanie wydana. Kwestia tylko czasu.

  • PiM pisze:

    Otrzymałem dziś odpowiedz na reklamację:


    W Pana przypadku część transakcji wymaganych w kryteriach promocji została dokonana
    za pomocą naklejki zbliżeniowej. W związku z tym nie została ujęta w procesie przyznania nagrody.

    Mając jednak na uwadze fakt, że na dzień wysyłki powyższej korespondencji, pozostałe wymagania wskazane w regulaminie oferty zostały spełnione, podjęliśmy decyzję o uznaniu Pana reklamacji. Nagroda zostanie wysłana na Pana adres korespondencyjny w ciągu 30 dni.

    Czyli bank zachował się OK.

    Jednak zastanawia mnie czy ma rację z nieuznaniem płatności naklejką (według mnie jest to karta dodatkowa).
    a w regulamin wyraźnie jest:
    będą transakcjami bezgotówkowymi w rozumieniu Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A.
    dokonanymi kartą główną lub kartą dodatkową .

    Ale ze względu na pozytywne załatwienie sprawy nie będę się droczył z bankiem.

    Pozdrawiam
    i
    Zdrowych i Wesołych Świąt

    • ZnB pisze:

      Hmm… aż z ciekawości zweryfikujemy to. Dziwne podejście.
      Dziękujemy, że napisałeś i podzieliłeś się tą informacją!

    • ZnB pisze:

      No faktycznie naklejki nie traktują jak karty – bez sensu:

      Uprzejmie informuję, że naklejka zbliżeniowa jest dodatkowym nośnikiem płatniczym powiązanym z rachunkiem karty głównej. Nie jest on jednak traktowany, jako karta dodatkowa.

  • Darson pisze:

    Ale przecież Simplicity działa zbliżeniowo bez żadnej naklejki.
    Przynajmniej moja.
    Ja tam żadnej dodatkowej naklejki nie otrzymałem i czyżby sie mniało nie „zaliczać” jak płacę zbliżeniowo??

    • ZnB pisze:

      liczą się zbliżeniowe transakcje, tu chodzi koledze o naklejkę np. na telefon czy portfel – wysłaliśmy pytanie do Citka bo coś nie pasuje nam takie podejście :D

  • Nowicjusz pisze:

    Witam ponownie. Przypomnę,że umowę podpisałem pod koniec października. Kartę dostałem okolo 12 listopada. 19 listopada dostałem na e-maila wyciąg transakcji ile zuzylem pieniędzy z karty. Tydzień pozniej splacilem zadłużenie. I dalej korzystałem z karty. Dzis mamy 26 grudnia a nadal nie wystawiono mi kolejnego rachunku do spłaty karty. Sądziłem że jak pierwszy rachunek dostałem 19 listopada to każdy następny bedzie za miesiąc czyli 19 grudnia… Mógłby się ktoś wypowiedzieć co jaki czas dostaje taki wyciąg? Bo chciałbym juz spalacić ta kartę bo juz ponad 5 tyg minęło od ostatniego wyciągu.

    • ZnB pisze:

      Zaloguj się do bankowości Citibank Online i sprawdź czy tam nie ma wyciągu. Może pop prostu nie dotarł e-mail…

  • Darson pisze:

    No i jak Nowicjusz? Sprawdzałeś?
    Bo ja też tak sobie myślę – co by nam trzydniowego np okresu do spłaty nie dali!!!
    Wtedy odsetki mieli by PEWNE!!!

    Zakładam jednak że to uczciwy Bank..

    • Nowicjusz pisze:

      Wyciągu do dzis dzień na e-maila nie otrzymałem. Ale faktycznie po zalogowaniu do City online tam juz wyciąg byl. Termin do 20stego któregoś stycznia więc jest OK

    • ZnB pisze:

      Przegrzeb SPAM itp. może gdzieś utknął i go przeoczyłeś :)

  • Piotr Pe pisze:

    Proszę o info czy transakcje wykonywane „naklejką zbliżeniową” zaliczane są do transakcji, które liczą się w ramach promocji?

    • ZnB pisze:

      NIE! Tylko karta i karta dodatkowa (transakcje tradycyjne, zbliżeniowe i internetowe) liczą się do obrotu. Naklejka zbliżeniowa nie jest traktowana w tym przypadku jako karta!

      Zbiór najważniejszych pytań i odpowiedzi oraz porównanie wszystkich promocji Citi znajdziesz tutaj: https://zarabiajnabankach.pl/5-promocji-citibank-smartfon-lub-vouchery-do-400-zl-porownanie-ofert-i-pytania/

    • Piotr Pe pisze:

      Nie doczytałem tego warunku i oboje z żoną robiliśmy zakupy. Teraz się okazuje, że połowa pieniędzy wydanych nie bierze udziału w promocji. To powinno być napisane DRUKOWANYMI I DUŻYMI LITERAMI!!!!

    • ZnB pisze:

      Spróbuj napisać do Citka, że nie do końca to było jasne w regulaminie i czy zakwalifikują te płatności. Zobacz komentarz https://zarabiajnabankach.pl/smartfon-lg-k8-lte-w-prezencie-do-darmowej-karty-simplicity-od-citibank/#comment-10909 Citi podchodzi pozytywnie do takich rzeczy :)

      A na przyszłość – karta to karta, naklejka to naklejka. Jak są wątpliwości to trzeba dopytać u nas lub w banku – my też nie o wszystkich szczegółach musimy wiedzieć, zwłaszcza, że naklejka nie jest domyślnie wydawana wszystkim.

    • PiM pisze:

      ??????
      Jak są wątpliwości to trzeba dopytać u nas lub w banku
      ??????

      Jeżeli dobrze pamiętam to gdy konsultant pytał czy chcę naklejkę to zapewnił mnie że płatność naklejką też będzie wliczona do wymaganego limitu (3000).

      Naklejka wygląda jak normalna karta z której można oderwać fragment i nakleić np. na telefon, ma swój numer wyświetlany w citionline.
      Dlatego też jestem zdziwiony podejściem banku, w regulaminie powinno być jasno określone co to jest karta dodatkowa (że karta (naklejka)dodatkowa do karty) nie jest kartą dodatkową, tak było by jasno i uczciwie.

      Wszystkim życzę szczęścia w Nowym Roku,
      i owocnych bezproblemowych promocji
      pozwalających zarabiać na naszych
      kochanych Bankach.

    • ZnB pisze:

      Zgadzamy się z Tobą jak najbardziej. Sami byliśmy zdziwieniu po komentarzu naszego czytelnika, do którego Cię odesłaliśmy i pisaliśmy w tej sprawie do banku. Bank potwierdził, że naklejka nie jest traktowana jako karta dodatkowa. Jeżeli miałeś takie zapewnienie to tym bardziej dodaj to w wiadomości do banku – sądzimy, że uznają Ci te transakcje!

    • Nowicjusz pisze:

      SPAM również przepatrywałem, na e-mailu nie było wyciągu. W City online owszem był, opłaciłem już. Teraz czekam na info o spełnieniu warunków ? (3k wydane łącznie w listopadzie i grudniu)

  • edek264 pisze:

    karta przyszla, logowanie bylo, zaraz w styczniu robie obrot …

  • Batman pisze:

    Szybkie pytanie – jak się upewnić, że uczestniczę w promocji z telefonem? W umowie nie mam ani słowa to takiej formie gratyfikacji.

    • ZnB pisze:

      Żaden bank w żadnej promocji nie potwierdza takiego faktu. Tak, wiemy tak nie powinno być ale tak jest. Musisz im zaufać a akurat w Citibanku pod względem obsługi promocji jest bardzo dobrze.

      P.S. Zapewne podczas rozmowy z konsultantem rozmawialiście o nagrodzie i taki ślad pozostał.

  • Darson pisze:

    Witam wszystkich w Nowym Roku. A jak to jest z tymi powiadomieniami CitiAlerts?
    „Nowicjusz” pisał że w końcu znalazł wyciąg jak się zalogował…
    Ja o pierwszym wyciągu zostałem zawiadomiony na e-mail, bez włączonych tych funkcji w zakładce CitiAlerts.
    Niedawno zaznaczyłem tam tylko kilka/3/ niezbędnych funkcji – bo ponoć bezpłatny jest?
    Lecz nieco niżej – na zielono wyświetla mi się tam pakiet premium a pod tym mój numer karty która będzie obciążana. Jak wybierze się pakiet standard to nie można w nim zaznaczyć by być zawiadamianym o wystawieniu wyciągu czy obciążeniu karty. czy zatem obie formy bezpłatne są?

  • Darson pisze:

    Dziękuję za link do najnowszej TOIP, bo ja mam na dysku z czerwca ub.roku.
    A często je zmieniają? Trzeba będzie tego jakoś specjalnie pilnować?
    Ta jest z grudnia 2016 więc bardzo wiarygodna.

  • Darson pisze:

    Dzięki!
    Ma się rozumieć że w marcu znowu zmienią, co nie dotknie k.Kred. Ulga.
    Już zaznaczam „newsletter” bo z „fejsa” nie korzystam.Pozdrawiam.

  • Anna pisze:

    Do kiedy jest wymagane podpisanie umowy ? Czy wystarczy, że do 6.01 wyślę wniosek online do banku i już zakwalifikuję się do odbiorów telefonu ? (Oczywiście spełniając 3K i logowanie).

    • ZnB pisze:

      Tak, liczy się data wysłania wniosku, pozostałe warunki spełniasz później

      Nieprecyzyjny zapis z regulaminu wyjaśnialiśmy oficjalnie z bankiem już wcześniej i wg zapewnień

      „wszystkie osoby, które wypełnią formularz do końca promocji i spełnią warunki otrzymają nagrodę. Nieprecyzyjne sformułowanie w regulaminie nie ma na to wpływu. Postaramy się, aby w przyszłych akcjach ten punkt był bardziej zrozumiały”.

      Poza tym akcje wcześniejsze już zakończone również miały podobne zapisy a osoby wypełniające wnioski w ostatnich dniach jak i na 5 min przed północą po spełnieniu warunków promocji otrzymały nagrodę.

      MACIE ZATEM CZAS DO 6 STYCZNIA 2017 ABY SKORZYSTAĆ Z TEJ PROMOCJI WYPEŁNIAJĄC TEN WNIOSEK :)

  • zibi pisze:

    Czy można ominąć kwestię spłaty zadłużonej karty zasilając ją wcześniej kwotą 3000 zł

1 2 3 4 5 6

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.