ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 07.01.2017] Pojawiła się nowa edycja promocji z krótszym okresem karencji dla starych klientów! Opis promocji: https://zarabiajnabankach.pl/smartfon-lg-k8-lte-do-karty-simplicity-od-citibank-krotszy-okres-karencji/Można skorzystać aż do 31 marca 2017!

[Aktualizacja 02.10.2016] Citibank postanowił przedłużyć promocję bez zmiany jej warunków. Tym samym można z niej korzystać aż do 06.01.2017 – liczy się data wypełnienia formularza zatem czas jest do końca dnia.

To już jest prawdziwa inwazja Citibanku – kolejna świetna promocja karty kredytowej!

Tego jeszcze nie było – to już czwarta równolegle prowadzona akcja promocyjna kart kredytowych Citibanku z prezentem! Najnowsza promocja oferuje jednocześnie najbardziej wartościową nagrodę jaką jest telefon LG K8 LTE o wartości 549 zł. Smartfona otrzymamy za wyrobienie darmowej karty Simplicity i zrealizowanie transakcji bezgotówkowych na min. 3 tys. zł w ciągu kwartału. Promocja potrwa aż do 6 stycznia 2017.

Citibank karta kredytowa smartfon LG K8 LTE

Smartfon LG K8 LTE o wartości 549 zł do darmowej karty Simplicity!

Promocje z tabletami i smartfonami Citibank wypuszcza regularnie od kilku lat. Cieszą się one bardzo dużą popularnością wśród Was z uwagi na proste i czytelne warunki oraz brak większych problemów z bankiem. W ostatnich dniach bank wypuścił jednak zupełnie odmienne promocje z nagrodami w postaci… voucherów! I tak na chwilę obecną możemy wybierać pośród takich promocji jak: 400 zł do wydania w morele.net, 400 zł do wydania w nexterio.pl200 zł na przejazdy z iTaxi400 zł do wydania na Allegro oraz 5% moneyback za zakupy. Czyli dla każdego coś miłego (jednak naszym skromnym zdaniem najbardziej opłacalna jest promocja z voucherem na zakupy w Allegro).

W najnowszej promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i odbierz telefon LG K8 LTE” bank powrócił do tradycji i ponownie zaoferował gadżet w postaci telefonu LG K8 LTE o wartości 549 zł (specyfikacja telefonu). Promocja ta również nie ma haczyków i można śmiało z niej korzystać. Nie poniesiemy z jej tytułu żadnych kosztów!

Zanim jednak przejdziemy do wypełniania formularza o kartę należy wspomnieć, iż z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich ponad 2 lat nie posiadały karty w Citi – dokładniej precyzuje to regulamin:

Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku której łącznie spełnione są poniższe warunki:
a) od 1 stycznia 2014 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

Jeżeli nie korzystaliśmy w tym czasie z żadnej karty Citi i łapiemy się na promocję możemy wypełnić formularz kontaktowy, który jest podstawowym warunkiem skorzystania z tej oferty. W formularzu podajemy swoje dane i klikamy „Wyślij”. Na wypełnienie formularza mamy czas do 1 października 2016 r. 6 stycznia 2017 r. ale zanim go wypełnisz najpierw przeczytaj dokładnie cały wpis i warunki promocji – będzie Ci łatwiej podjąć decyzję, która promocja jest właśnie dla Ciebie! :)


UWAGA! Liczy się data wypełnienia formularza promocji a nie spełnienia warunków. Do promocji można się zgłaszać do końca dnia 6 stycznia 2017 wypełniając ten formularz! Potwierdzone z bankiem jak niżej:

„wszystkie osoby, które wypełnią formularz do końca promocji i spełnią warunki otrzymają nagrodę. Nieprecyzyjne sformułowanie w regulaminie nie ma na to wpływu. Postaramy się, aby w przyszłych akcjach ten punkt był bardziej zrozumiały”.


Minimalne i podstawowe wymagania banku w celu otrzymania karty kredytowej to:

  • wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
  • w przypadku firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata.

Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom. Jeżeli sami nie mamy możliwości skorzystania z promocji bo już np. wzięliśmy tablet w innej promocji warto pokusić się o ten rejestrator na kogoś z rodziny :)

Po wypełnieniu wniosku o kartę pozostaje nam czekać na kontakt ze strony banku. W rozmowie pracownik będzie nas pytał o podstawowe dane osobowe, status materialny (zarobki, wydatki, kredyty itp.) i adres pod który zostanie wysłany kurier z umową.

Jak zgarnąć nagrodę w postaci smartfona LG?

Aby stać się posiadaczem gadżetu oferowanego w ramach promocji należy w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy przez bank dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 3000 zł (jako pierwszy licząc miesiąc następujący po miesiącu, w którym została podpisana umowa). To pierwszy warunek.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub CitiMobile (co prawda mamy na to 30 dni od podpisania umowy ale po co czekać – jest to bowiem jeden z koniecznych warunków):

a)  zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę. Datę zawarcia umowy Uczestnik pozna w momencie otrzymania tej umowy,

Nagroda zostanie do nas wysłana kurierem w ciągu 30 dni od otrzymania informacji o spełnieniu warunków promocji. Informację tę bank rozsyła do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki. W praktyce z poprzednich edycji nagroda zostawała wysyłana sprawnie i bez wyczekiwania do końca terminu.

Umowa, karta i opłaty… po raz pierwszy wszystko za darmo!

Mamy dobrą wiadomość! W tej promocji Citibank ponownie dopuszcza możliwość wnioskowania o kartę kredytową Citi Simplicity, która jest całkowicie darmowa i ma wiele zalet i dodatkowych usług zwolnionych z opłat. Nie ma zatem sensu rozważać pozostałych kart, jeżeli zależy nam tylko na zdobyciu nagrody ponieważ za kartę World MasterCard przyjedzie nam zapłacić aż 18 zł miesięcznie (szczegóły opłat w TOiP). Więcej o karcie Simplicity pisaliśmy tutaj. Wybór jest prosty i tylko jeden – bierzemy kartę Simplicity!

Umowa będzie do nas wysłana firmą kurierską po pozytywnej akceptacji wniosku przez analityka finansowego, który również określi limit karty jaki zostanie nam przyznany. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu kurierowi wymaganych dokumentów przez bank kurier zabiera oba egzemplarze umowy (tak, oba zatem nie wystraszcie się, drugi egzemplarz bank przesyła listem po podpisaniu przez upoważnione osoby banku). Jeżeli macie możliwość sugerujemy zrobienie ksero umowy lub fotki zanim oddacie całość kurierowi – będziecie mogli wtedy na spokojnie ją sobie przeczytać w domu i mieć pewność, że to co wróci to to samo co podpisaliście.

Natomiast karta będzie wysłana dopiero po tym jak podpisana umowa wróci do banku i ponownie ktoś ją zatwierdzi. O wysłaniu karty jesteśmy informowani SMSem (tak było w poprzednich edycjach tej promocji) i maksymalnie do 3 dni roboczych powinna być u nas (o ile nie nawali poczta).

Gdy już otrzymamy kartę musimy ją aktywować i nadać jej PIN. Można tego dokonać przez internet lub telefonicznie. Po aktywacji karty dokonujemy również rejestracji w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl przy pomocy numeru karty i nadanego PINu ustawiając swój login i hasło do bankowości internetowej.

Pamiętajmy również o wyłączeniu usługi CitiPhone ponieważ bank wprowadził od stycznia 2015 opłatę za tą usługę w wysokości 6 zł za miesiąc. Usługa w sumie nie jest nam do niczego potrzebna ponieważ i tak jest bezpłatnie dostępna dla dyspozycji, których nie możesz wydać z poziomu Citibank Online (np. aktywacja karty lub jej zastrzeżenie). Z usługi rezygnujemy poprzez Citibank Online i dyspozycję złożoną w wiadomości do banku. W teorii usługa ta nie powinna być włączana dla karty Simplicity ale lepiej profilaktycznie zadbać o to aby jej nie było.

Mamy nagrodę i chcemy zrezygnować z karty…

Gdy już mamy nagrodę w domu możemy śmiało przystąpić do rezygnacji z karty. Jest to banalnie proste jeżeli wybierzemy opcję opisaną w podpunkcie d):

1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30–dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez:
(a) złożenie Bankowi w Oddziale Banku pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy;
(b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze Wzorem podpisu Klienta złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia;
(c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
(d) złożenie wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej po zalogowaniu do Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile oraz Citi Handlowy for iPad).

który sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia.

Alternatywne równolegle prowadzone promocje Citibank! Jeszcze łatwiejsze warunki!

Jak już na wstępie informowaliśmy Citibank standardowo prowadzi na raz kilka akcji promocyjnych. Zanim zatem podejmiemy decyzję o złożeniu wniosku warto zapoznać się z każdą z nich celem jak najlepszego dopasowania nagrody pod siebie. Naszym skromnym zdaniem voucher do Allegro jest najbardziej optymalnym wyborem ponieważ:

  • otrzymujemy voucher o wartości 400 zł, który relatywnie jest tyle wart,
  • na Allegro kupujemy co nam się żywnie podoba,
  • gadżet w postaci produktu realnie jest wart mniej aniżeli deklaruje bank,
  • warunki do spełnienia są nieznacznie.

Do wyboru mamy zatem jeszcze dwie inne promocje:

400 zł do wydania na Allegro za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank
5% zwrotu z każdego zakupu (400 zł przez rok) za wyrobienie zupełnie darmowej karty Citibank

Porównanie wszystkich promocji w formie tabelarycznej zamieściliśmy w dedykowanym wpisie, w którym zamieszczamy wszystkie oferty Citibanku. Zachęcamy do lektury pod adresem: Promocje Citibank – smartfon lub vouchery do 400 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Poprzednie promocje Citibank z tabletem

Warto zapoznać się z poprzednimi promocjami i np. z komentarzami pod poniższymi wpisami gdzie wiele osób podzieliło się wrażeniami z poprzednich edycji. Wszystkie promocje Citibanku znajdują się pod tym adresem: promocje Citibank.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 1 października 2016 6 stycznia 2017 wypełnij wniosek o kartę kredytową
do 30 dni od daty podpisania umowy zaloguj się do Citibank Online lub CitiMobile
w ciągu 3 kolejnych pełnych miesięcy od daty podpisania umowy wykonaj otrzymaną kartą transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 3 tys. zł
do 14 dnia miesiąca po miesiącu w którym spełnimy warunki zostaniemy poinformowani o przyznaniu nagrody
do 30 dni od dnia poinformowania o przyznaniu nagrody zostanie do nas wysłana kurierem wybrana nagroda

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



539 komentarzy dla wpisu: “Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!

  • Domi pisze:

    Witam. Myślicie, że dostanę kartę jeżeli mam umowę o prace wygasającą 30 września? W TMUB odmowa, wymagają aby umowa była na co najmniej 12 miesięcy.

  • Piotrek pisze:

    jedna uwaga – tutaj można wydać 3 tys w miesiąc zgarnąć telefon i zrezygnować z karty czy trzeba ją trzymać przez rok jak w promocji z bonami?? Bo jak można spełnić warunki i zrezygnować od razu to i karencja do kolejnej promocji będzie krótsza :-)

    • ZnB pisze:

      Tak jak piszesz, obrotni powinni to zrobić w jeden dzień, poczekać na nagrodę, wypowiedzieć kartę i… czekać na kolejną promo z krótszym okresem karencji (tak jak np. rejestrator dawali). :)

  • Centuś pisze:

    Witam. Mam pytanie. Chodzi o te 3 tysie i transakcje bezgotówkowe. Trochę to dużo jeśli chciałoby się płacić tylko w sklepie za zakupy. Czy można tą kartą płacić za rachunki – czynsz, woda, gaz, prąd? A jeśli tak to gdzie?

    • promocyjnaaga pisze:

      można w Żabce, mają taką usługę „Drobne rachunki”, działa wyśmienicie na takie potrzeby jak ta promocja ;-)

  • Adam pisze:

    Witam,
    jeżeli wydałbym 3000 zł w jeden dzień płacąc kartą to czy po otrzymaniu nagrody mogę zamknąć całe konto? Piszecie w artykule o karcie, natomiast nie mogę się doszukać informacji co z kontem.

  • Bodzio pisze:

    Ktoś prześwietlił już nową promocje CitiBanku ?
    Na Grouponie za 5 zł można kupić groupon uprawniający do skorzystania z promocji upoważniającej do aktywacji karty kredytowej Simplicity MasterCard i otrzymania vouchera do sklepu internetowego NEONET o wartości 600 zł.
    Chodzi w tej promocji coś o przekewie z karty i rozłożenia tego na raty …

  • Adam pisze:

    Prześwietliłem cały regulamin kart simplicity i w tabeli opłąt i prowizji istnieje wpis o opłacie za dostarczenie karty przez kuriera w wysokości 30zł. Czy ta promocja zwalnia z tej opłaty czy jest ona nieunikniona?

    Mam jeszcze jedno pytanie związane z limitem na karcie. Znalazłem w tabeli opłat i prowizji pozycję „opłata za przekroczenie limitu” i dla kart smplicity opłata wynosi 0zł. Czy w takim przypadku niezależnie od tego jaki zostanie mi przyznany limit i tak mogę go przekroczyć bez żadnych konsekwencji? Chodzi o i hipotetyczną sytuację że będę miał do wydania np:4500zł na raz a mój limit będzie wynosił 3000zł. Czy w takim układzie mogę wydać 4500zł czy system nie przepuści takiej transakcji? (Wiem że to to pytanie średnio się ma do artykułu, ale macie doświadczenie z takimi zagadnieniami a wiem że w banku będą zachwalać swoje produkty i mogą nie odpowiedzieć jasno. Jestem zielony jeśli chodzi o karty kredytowe więc z góry dziękuję za wyrozumiałość :))

    • ZnB pisze:

      Kurier jest dodatkowo płatny. Wysyłka zwykłą pocztą to 0 zł.

      Co do limitu naszym zdaniem takiej transakcji nie uda Ci się zrealizować. Istnieje jednak możliwość wprowadzenia salda ponad limit na terminalach offline o ile w przypadku kart to też zadziała. Należy jednak pamiętać, że za każdą złotówkę i każdy dzień bank pociągnie od Ciebie odsetki.

  • Daniel pisze:

    Witam,
    Czy wypełnię warunki promocji, jeśli wyślę przelew z rachunku karty, oczywiscie za przelew w wysokosci 3000 zł?
    Jaka byłaby opłata za taki przelew?

  • Przemek pisze:

    Witam,
    czy potrzebne jest zaświadczenie z pracy o zarobkach ?
    czy weryfikują sami ?

  • mas pisze:

    Po ilu dniach od złożenia formularza odezwał sie do was ktos ???

  • Piotrek pisze:

    Wczoraj był u Mnie kurier i podpisałem dokumenty do karty Simplicity w ramach promocji ze smartfonem LG K8. Nie mam tylko pewności czy podpisałem Regulamin promocji w zakresie przekazania moich danych osobowych, co jest konieczne do uzyskania smartfona. Czy orientujecie się gdzie mogę zadzwonić? Pod jaki numer, aby upewnić się czy podpisałem Regulamin promocji i ewentualnie jak mam go dostarczyć???

  • bartek pisze:

    To jest pewne ze za kuriera sie placi 30 zl ? Nikt na infolinie mi o tym nie wspomnial, byl kurier podpisalem umowe, obeceni mam karte na ktorej mam dany limit i zero potracen za owego kuriera?

  • szp pisze:

    Trzeba mieć umowe o pracę?

    • ZnB pisze:

      lista wymaganych dokumentach jest w załączniku do regulaminu – zerknij to będziesz wiedział jakie formy zatrudnienia/wynagrodzenia są dostępne

  • Kamil pisze:

    Transakcje obejmują również zakupy na allegro? Mogę dokonać np 1 transakcji za 3500zł na allegro i warunki będą spełnione?

  • mariusz pisze:

    krótko i na temat; wniosek złożony 20 lipca, telefon po 7 dniach…. cisza…. złożony drugi wniosek, telefon po 7 dniach cisza…. brak kontaktu ze strony banku, informacja sms o wstępnej pozytywnej weryfikacji. mamy 20 sierpnia – czyli totalna olewka i wyciąganie danych prze bank.

    • Damian pisze:

      U nas to samo.
      Najpierw ksero dowodu nie takie, po dosłaniu, jak wydawało mi się odpowiedniego, 2 próby kontaktu z ich strony (niestety w czasie pracy, kiedy nie można było odebrać telefonu a na ten nr oddzwonić się nie da) i cisza..

  • Beata pisze:

    Tak zwykli oszuści, rzekomo wnioski już przygotowane (dostałam e-maila 20.08 br.)i miał się ze mną skontaktować kurier w ciągu 3 dni. Wyciągali informacje nawet gdzie pracuję i ile czasu, telefon do pracy. Chyba się rozmyślili lub nie ma już nagród, zaznaczyłam, że chciałabym aby umowa była podpisana w sierpniu. Dzwoniłam wczoraj wczesnym popołudniem miła Pani powiedziała tylko, że przekaże i nadal milczą. Właściwie zależy mi na podpisaniu umowy w sierpniu, we wrześniu będę miała większe wydatki (odnawianie i meblowanie pokoju)więc jednocześnie chciałam skorzystać z tej promocji. Chyba nie ma co zawracać sobie nimi głowy. Nauczka na przyszłość.

    • ZnB pisze:

      Nie dramatyzuj, jeden przypadek nie czyni reguły. Weź pod uwagę, że jest nadal okres urlopowo i trochę dłużej to trwa. Cierpliwość w promocjach to podstawa :)

  • Beata pisze:

    Tylko jak podpiszę umowę we wrześniu, to do promocji liczą się transakcje robione od października, a ja mam masę wydatków właśnie we wrześniu. Czyli promocja mnie nie obejmie, bo nie będę robić płatności na siłę z karty w październiku aby dostać telefon. Moje m-czne wydatki nie wynoszą 3 tys. zł.
    Każdy przypadek jest inny, co mi z cierpliwości jak promocja mnie nie obejmie. Takich kart bez nagrody jest mnóstwo. Im chodzi głównie o pozyskiwanie nowych klientów, których będą potem męczyć telefonami i wciskać swoje produkty. Dlatego się wkurzyłam.

    • ZnB pisze:

      Rozumiemy Cię i ok każdy ma swoje założenia. Ale dryga część wypowiedzi nie jest prawdziwa bo powtarzasz stereotyp o „atakowaniu telefonami” – pytanie czy to jest poparte doświadczeniem? My możemy na ten temat coś powiedzieć bo w grupie kilku osobowej skorzystaliśmy z dziesiątek (jak nie setek) promocji i nie potwierdzamy tego stereotypu!

      P.S.
      Co do wydatku 3000 zł – jak nie dasz rade napisz do nas przez kontakt. Coś zaradzimy ;-)

  • mariusz pisze:

    bez zmian w temacie; bank zassał informacje i tyle; nauczka na przyszłość. żeby z szemranymi instytucjami nie zadawać się

  • be pisze:

    Mam nadzieję, że po perturbacjach uda mi się dostać kartę. Co udało się załatwić do tej pory – napisałam do firmy kurierskiej na jakim etapie jest moja przesyłka dokumentów z banku, oczywiście wcześniej dzwoniłam do Citibanku. Oddzwonili z biura obsługi klienta i kurier miał się odezwać, bo podobno dokumenty czekają do przekazania. Kurier nie dzwonił więc znów mój telefon do kuriera w celu przyspieszenia sprawy. Poprosiłam aby jak najszybciej dokumenty wróciły, bo jak się okazało bank nadał 19.08 więc nie wiem ile jeszcze dni firma kurierska przesyłkę chciała trzymać u siebie.
    Co do telefonów z banków z ofertami, to teraz może mniej, ale zdarzają się (z tych banków gdzie kiedyś były zakładane przeze mnie lokaty) z ofertami oczywiście kredytów.

  • jimi pisze:

    jezeli podpisalem umowe np.15.08 zalogowalem sie 16.08 to od tego momentu lecą miesiące tzn. pelny miesiac to od 16.08 do 16.09 czy czekam do września i wtedy liczy sie pełny cały miesiąc?

  • klient pisze:

    Proszę o informacje jak wygląda sprawa z zakupami poprzez serwis Allegro? tam można płacić kartą ale robi się to przez serwis PayU. Czy bank te płatności także zaliczą na poczet tych 3000zł?

  • darth pisze:

    A jak spłacać kartę nie mając konta w CB?

  • pytaczka pisze:

    Kto wie, czy to będzie model k350nds (1.5 GB RAM/ 8 GB pamieć, dual sim, wyświetlacz TFT, szkło Arc Glass)
    czy k350n (1 GB RAM/ 16 GB pamieć, wyświetlacz IPS)?

    • ZnB pisze:

      Na końcu wpisu w dokumentach masz załączoną specyfikację – przejrzyj ją sobie – LG K8 LTE Dual SIM (LG-K350NDS)

  • wb pisze:

    1. Wypełniam zgłoszenie
    2. Dzwoni doradca
    3. Przyjeżdza kurier z umową
    4. Otrzymuję kartę
    Kiedy i jak dostarczam domkumenty o dochodach?

  • Adam pisze:

    „Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom.” Ale rozumiem że kryterium dochodowe również musi być spełnione? Czy renta mniejsza niż te 1200zł przejdzie?

    • ZnB pisze:

      Pamiętamy jak ktoś pod jednym z wpisów informował, że poszło na niższych dochodach. Spróbuj to nic nie kosztuje :)

  • Niezadowolony pisze:

    Wypełniłem wniosek i nie dzwonią do mnie od tygodnia :-(

    • ZnB pisze:

      No to już nie zadzwonią, złóż wniosek jeszcze raz lub zadzwoń do nich czy widzą Twój poprzedni.

  • Agata pisze:

    W kwietniu korzystając z takiej samej promocji podpisałam umowę, w maju zalogowałam się w serwisie internetowym, a w maju przekroczyłam 3000 zł obrotów. Do tej pory nie dostałam nagrody ani nawet maila z powiadomieniem o jej wysłaniu. Na infolinii nie chcieli przyjąć reklamacji tłumacząc, że u nich rozpatrywanie trwa 30 dni a przez internet 2 dni. Napisałam przez internet – dostałam odpowiedź, że mam przyjść do oddziału. W oddziale kazano mi przeczekać do końca lipca – mimo, że warunki spełniłam w maju. Przeczekałam i nadal nic. Ponownie udałam się do oddziału, gdzie skontaktowano mnie z osobą, z którą podpisałam umowę. Ta osoba kazała mi zadzwonić na numer podany na karcie. Numer okazał się infolinią i zatoczyłam kółko. Ponownie napisałam reklamację przez internet i dodatkowo złożyłam na infolinii i nadal cisza. A jest już połowa września (umowa podpisana w kwietniu). Co najdziwniejsze – składając reklamację w serwisie internetowym zachowałam wysłaną wiadomość, by pamiętać kiedy ją złożyłam i codziennie logowałam się sprawdzić czy jest odpowiedź. Odpowiedzi do dziś nie ma, a dziwnym trafem zachowana wiadomość po kilku dniach zniknęła. Nie dość, że nie otrzymałam nagrody, to zapłaciłam za kontakty z infolinią i bilety na dojazdy do oddziału. Tak CITI traktuje swoich klientów!!!

    • Agata pisze:

      * w czerwcu przekroczyłam 3000

    • ZnB pisze:

      Przykre jest to co napisałaś. Do tej pory chyba nikt się nie skarżył na Citi. Czy możesz dokładnie powiedzieć, o którą promocję Ci chodzi bo zapewne nie o tą w której napisałaś komentarz. Spróbujemy pomóc bo nie powinno się tego tak zostawić.

    • Agata pisze:

      Zgodnie z regulaminem: w 04 podpisałam umowę, w 05 i 06 zrobiłam obroty na ponad 3000 zł, do 14.07. powinnam dostać maila o wysłaniu nagrody, do 14.08. nagroda powinna zostać wysłana. Jest 14.09. i nic. Pracownik, z którym podpisałam umowę stwierdził, że przeczytałam nieaktualny regulamin… Z tego, co widzę – ciągle są takie same zasady…

  • Agata pisze:

    Taka sama promocja tylko wcześniejsza edycja – trwająca do końca kwietnia 2016

    • ZnB pisze:

      A co miało być w niej nagrodą? Tych promocji było tak dużo, że nie sposób się odnieść bez jasnych wskazówek.

    • Agata pisze:

      Smartfon lub tablet. Zgłosiłam się jak akcja trwała, a zanim do mnie oddzwoniono to skończyła się akcja z wyborem, a zaczęła z samym tabletem. Pracownik jednak powiedział, że ma możliwość zgłosić mnie jeszcze do tej akcji z wyborem i wybrałam smartfon. A nie dostałam nic.

    • ZnB pisze:

      Czyli zapewne piszesz o tej promocji https://zarabiajnabankach.pl/tablet-lenovo-a7-30-lub-telefon-samsung-glaxy-j1-karta-kredytowa-citibank/. Znajdziesz tam również kopię regulaminu (jest na końcu wpisu) więc nikt Ci nie będzie teraz wmawiał, że coś źle cytujesz. Z uwagi na to, że wspomniałaś o tym, że zginęła Ci reklamacja w systemie możesz złożyć ją również w inny sposób:

      Bank przyjmuje skargi i reklamacje od Klientów w formie:
      a. pisemnej – złożonej osobiście w Oddziale Banku w godzinach pracy Oddziału, albo przesłanej na adres: Citi Handlowy, Departament Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów, ul. Goleszowska 6, 01-249 Warszawa
      b. ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w Oddziale Banku;
      c. w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej Banku, przez Citibank Online po zalogowaniu w zakładce „Kontakt z bankiem” oraz na stronie http://www.citibank.pl korzystając z formularza reklamacyjnego.

      Ustnie odradzamy bo nie ma śladu. Jeżeli się nie zraziłaś do reklamacji online to jeszcze raz napisz taką reklamację, następnie po wysłaniu w wiadomościach wysłanych wydrukuj sobie treść reklamacji i numer zgłoszenia (do pdf lub screen). Jeżeli natomiast uważasz, że to nie ma sensu napisz krótką reklamację pisemną i podrzuć przy okazji do oddziału (niech na kopii potwierdzą Ci przyjęcie jej z datą).

      Powiemy tak, jesteś pierwszą osobą, która zgłasza tutaj taki problem. Tym bardziej jest to dziwne. Sami mieliśmy również okazję składać reklamację w Citi ale nadal uważamy (i nie tylko my), że to najmniej problemowy bank jeżeli chodzi o promocje.
      Daj znać jak zakończy się ta sprawa u Ciebie.

  • Agata pisze:

    Dziękuję za rady. W oddziale nie chcą przyjąć reklamacji tłumacząc, że oni nie mają nic wspólnego z promocjami internetowymi. Oni mają osobne promocje i tylko to nich przyjmują reklamacje. Byłam 2 razy. Napisałam dziś ponownie przez bankowość elektroniczną. Odezwę się za jakiś czas. Choć przestałam wierzyć, że ta sprawa zakończy się z korzyścią dla mnie.

    • ZnB pisze:

      Nie mają prawa Ci odmówić przyjęcia takiej reklamacji. OK, poczekamy zatem co odpiszą jak nie to podamy Ci procedurę włączenia w sprawę Rzecznika Finansowego – bardzo kompetentny organ przyjaźnie nastawiony do klientów :)

    • Agata pisze:

      Witam. Kolejny zbieg okolicznosci? Jak tylko poruszylam sprawe tutaj, dostalam w koncu odpowiedz na kolejna reklamacje. Nie dostalam smartfona z przyczyn technicznych lezacych po stronie banku. Przyczyna jest to, ze ten model smartfona przestal byc produkowany. Szkoda tylko, ze gdybym nie uparla sie i nie skladala reklamacji za reklamacja to wszystko by ucichlo a ja zostalabym bez nagrody, na ktora zapracowalam. W ramach rekompensaty za moje niezadowolenie otrzymam inny model smartfona. Jednak nie napisano kiedy zostanie wyslany. Polowa sukcesu :)

    • ZnB pisze:

      To nie musi być zbieg okoliczności – my też wysłaliśmy pewne niewygodne pytania tu i tam :)

      Napisz, że prosisz wprost o informację jaki to model smartfonu i kiedy dokładnie go dostaniesz. Zgodnie z regulaminem:

      2. Uczestnik, który spełni warunki określone w pkt IV ust1), otrzyma jedną z poniższych nagród („Nagroda”), zgodnie z wyborem dokonanym podczas wypełniania Formularza:
      • tablet Lenovo TAB 2 A7-30, każdy o wartości 449 pln brutto
      • telefon Samsung Galaxy J1 (Dual SIM), każdy o wartości 449 pln brutto
      3. Każdy Uczestnik Oferty może otrzymać maksymalnie jedną Nagrodę.
      4. Nagrody będą przekazywane wyłącznie w sposób określony w punkcie VI Regulaminu, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową. Także w przypadku rezygnacji z odbioru Nagrody Uczestnik nie otrzyma równowartości tej nagrody w formie pieniężnej.

      Tobie nie dawano żadnej możliwości zamiany produktu czy też wypłaty ekwiwalentu pieniężnego. Powołaj się na to i napisz im dodatkowo, że po otrzymaniu informacji o modelu i dacie dostawy określisz czy ta nagroda w pełni Cię satysfakcjonuje. Możesz również dodać, że w wyniku takich a nie innych przejść powinno zostać przyznana dodatkowa rekompensata za stracony czas, środki pieniężne itp. Swego czas bank oferował w takich przypadkach 50/100 zł w bonie do H&M/Merlin lub zwrot na kartę.

      Oczywiście wróć do nas z informacją co tam dalej się dzieje u Ciebie :)

      P.S. Ten obecny LG K8 będzie zdecydowanie lepszym wyborem niż J1 (o ile taki Ci zaproponują) :)

  • SLAY pisze:

    Czy przelewając na konto karty kredytowej więcej niż zrobiony debet przed wykonaniem płatności kartą na 3000zł wykluczam się z promocji? Przykład: w pierwszym miesiącu zrobiłem 1500zł debetu, następnie wpłaciłem na konto karty 3000zł i w przeciągu kolejnego miesiąca wykorzystałem z karty kolejne 1500zł.

    • ZnB pisze:

      Nie, spłata karty to zupełnie odrębny temat. Liczy się suma transakcji wykonanych kartą. Także spokojnie :)

  • Agata pisze:

    Napisali ze J3 :) napisze jeszcze o rekompensate. Dziekuje bardzo za pomoc :)

    • Agata pisze:

      Witam. Daje znac jak skonczyly sie moje reklamacje. Smartfon w koncu otrzumalam. Napisalam o dodatkowa rekompensate za stracony czas, nerwy i pieniadze wydane na kilkukrotne wydzwanianie na infolinie oraz na bilety na beznsowne dojazdy do oddzialu. Poprosilam o rekompensate pieniezna, jednak otrzymalam 2 vouchery do kina. Nie wiem nawet do kiedy sa wazne bo dostalam tylko numery mailem. Napisalam, ze nie jest to dla mnie zadna rekompensata, gdyz nie chodze do kina bo mam dwumiesieczne dziecko. Tum bardziej, ze wzielam udzial w promocjitylko dlatego, ze Bank oferowal smartfon z dualsim, a dostalam bez tej funkcji. Podziekowalam jednak zaniepozostawienie sprawy bez odzewu i na tym sie skonczylo.

    • ZnB pisze:

      Dziękujemy za informację. Jeżeli nadal nie jesteś usatysfakcjonowana rozwiązaniem Twojej sprawy i masz ochotę dalej powalczyć to bez problemu możesz dalej próbować. Argument DUAL SIM może być dobrym pretekstem do dalszych negocjacji. Jeżeli jednak masz już dość to … :)

    • Agata pisze:

      Wlasnie zrobilam blad bo jak napisali ze J3, to wpisalam w google i znalazlam bledna informacje, ze ma duala, wiec odpisalam, zw zgadzam sie na ten model. Dopiero jak przyslali to zobaczylam, ze jednak nie ma :(

  • SLAY pisze:

    Czy warunki promocji wykluczają płatność rachunków kartą kredytową? Płaciłem swoje rachunki za abonament w sieci Play kartą kredytową (nie przelew na konto), w menadżerze wydatków citionline jest to widoczne jako „opłata rachunków”. Czy zostanie to zaliczone do puli wymaganego limitu wydatków kartą określonego w warunkach promocji?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli nie był to Citibankowy przelew na rachunki tylko normalna płatność kartą to powinno to być uznane. Nie sprawdzaliśmy jednak tego więc na 100% nie możemy Ci potwierdzić. Może któryś z czytelników się wypowie.

  • jimi pisze:

    Wczoraj spełnione warunki, dzisiaj info z banku:

    „Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania nagrody.
    Mamy nadzieję, że Karta Kredytowa Citibank oraz nagroda przyniosą Tobie wiele radości.”

    Ciekawe czy równie szybko wyślą telefon :)

    • ZnB pisze:

      Pewnie złapałeś się na ostatnią chwilę przez „budowaniem paczki” osób, które spełniły warunki w miesiącu poprzednim ;-) Tak w Citi bywało często, że nie trzeba było czekać do kolejnego miesiąca na info.

    • Cwm pisze:

      Gdzie przychodzi wiadomość o otrzymaniu nagrody. W serwisie Citibank online nie widzę wogóle zakładki „wiadomości” w której możnaby taką wiadomość otrzymać.

    • ZnB pisze:

      Masz na górze po prawej kontakt z bankiem czy jakoś tak ;-)

  • Paweł pisze:

    Czy ktoś w ostatnich dniach się rejestrował i sontaktował się z nim doradca banku? Może ktoś wie jaki jest aktualny czas oczekiwania, bo czekam jakiś czas i cisza.
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      ile już czekasz na kontakt?

    • Paweł pisze:

      W sumie dopiero 2 dni, ale się martwię, że mi promocja przejdzie koło nosa.

    • ZnB pisze:

      Liczy się dzień wypełnienia formularza. Jak nie zadzwonią do czwartku to w piątek wypełnij go ponownie!

    • Paweł pisze:

      Niestety telefonu z banku nie było – wniosek składam ponownie. Zastanawiam się tylko nad jedną rzeczą – czy jeżeli złożę wniosek jeszcze raz, przed 01.10.2016, to czy jeżeli zadzwonią po tym terminie, to czy też będę brał udział w promocji? Oczywiście w razie czego zapytam się konsultanta, jeżeli do takiej rozmowy dojdzie, ale jeżeli ktoś już zna odpowiedź dziś byłbym wdzięczny :)

    • ZnB pisze:

      oczywiście, że tak – liczy się data wypełnienia formularza

    • Paweł pisze:

      Tylko, jak mniemam, konsultanci z banku nie są zobligowani do odpowiedzi na każdy wniosek. :)

    • ZnB pisze:

      a tego to chyba nawet oni nie wiedzą ;)

    • Paweł pisze:

      A czy bank dzwoni z numeru zastrzeżonego/nieznanego? Dzisiaj miałem taki telefon (już kilka misięcy nikt do mnie z takiego numeru nie dzwonił, także nic innego nie podejrzewam) – po odebraniu usłyszałem 2 sekundową ciszę i rozłączenie. Jeżeli to był kontakt z banku, to już mają odhaczone, że do mnie dzwonili :). W każdym razie poczekam jeszcze trochę i ponownie składam wniosek.

    • ZnB pisze:

      najczęściej dzwonią z kierunkowego 22, zdarza się że numer komórkowy, ale zastrzeżony chyba nie

    • Paweł pisze:

      No więc dzwoniłem na infolinię banku podpytać o swój wniosek. Pan mnie poinformował, że ma wpisane, że o godzinie 8:59 dziś konsultant do mnie dzwonił, ale nie odebrałem. Co jest jawną nieprawdą – sprawdzałem w rozmowach. Nie było żadnej próby. Obiecał, że ktoś jeszcze dzisiaj oddzwoni. Ale pierwszy kontakt nie wróży nic dobrego.

  • mariusz pisze:

    tak jak już pisałem wcześniej – amatorszczyzna, po entym telefonie do pseudobanku nadal brak kontaktu z ich strony, no bez urazy – olewka na całego. Dziękuję opaczności, że robię z nimi „interesów”.

  • mariusz pisze:

    pierwszy 20 lipca…… rozmów kilka miałem, za każdym razem z innym konsultantem…..

  • Kaser pisze:

    Witam też czekam na kontakt z banku zgłoszenie wysłałem 15.09. Mam jeszcze pytanie odnośnie tej promocji czy dobrze zrozumiałem regulamin mianowicie chodzi mi oto że aby załapać się na tą promocję wystarczy że wysłałem zgłoszenie w czasie trwania promocji a umowę mogę podpisać nawet w pazdzierniku czy musi być podpisana jeszcze w wrzesniu.

    • Kaser pisze:

      Witam własnie dzwoniłem na infolinie banku podobno jest bardzo duże zainteresowanie promocją i dlatego tak długo trwa zanim bank się odezwie, odnośnie podpisania umowy podobno wystarczy tylko złożyć wniosek w trakcie trwania promocji a umowę można podpisać pózniej aby zakwalifikować się do promocji.

    • ZnB pisze:

      Dokładnie tak jak piszesz :)

  • adam pisze:

    Mogę prosić o małe wyjaśnienie dot.
    >Aby stać się posiadaczem gadżetu oferowanego w ramach promocji należy w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy przez bank dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 3000 zł (jako pierwszy licząc miesiąc następujący po miesiącu, w którym została podpisana umowa). To pierwszy warunek.

    Załóżmy, że podpisałem umowę w lipcu. Czyli 3 miesiące, w które muszę zrobić obrót to sierpień, wrzesień i październik.
    Czy pieniądze wydane w lipcu (umowa podpisana na początku miesiąca, więc karta już w połowie lipca była w rękach) liczą się do tego obrotu, czy liczy się tylko obrót z 3 miesięcy o których pisałem powyżej?

  • on pisze:

    dzien dobry podpisalem umowe 15 wrzesnia czy transakcje licza sie do tych 3000 tysiecy od 15 oazdziernika czy od 1 pazdziernika i kiedy moge zrezygnowac z karty juz po zrobioniu obrotu czy po otrzymaniu info o przyznaniu telefonu czy po otrzymaniu telefonu pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      od 1 października, najlepiej poczekać do momentu otrzymania nagrody bo później będzie problem z ew. reklamacjami

  • Greg pisze:

    Witam,

    a czy mozna wykonac zakup przedmiotu placac karta a potem wykonac zwrotu. Czy takim sposobem zwrot srodkow na karte bedzie oznaczac ze to tak jakby transakcja sie nie odbyla?

    Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      Jak będziesz miał zwrot na kartę to taka transakcja odejmie sie od sumy Twoich transakcji (zgodnie z regulaminem).

    • Greg pisze:

      Przyszla mi na mysl jedna kwestia, sa firmy ktore zwrotu dokonuja w gotowce (nawet jesli platnosc byla karta) – czy to w jakis sposob tez zostaje odnotowane w banku?

      Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      teoretycznie nie, ale głowy uciąć sobie nie damy, to może zależeć od sklepu czy będzie chciał wtedy odzyskać prowizję z takiej transakcji czy liczy to jako swój koszt bo szkoda im czasu lub kasy na procedury i system

  • mas pisze:

    Pytanie dla tych co dostali juz telefon, jest tam czysty android czy jakis brand?

  • Nowicjusz pisze:

    Witam, czy dobrze rozumiem: Transakcje w łącznej kwocie 3000zl należy zrobić w przeciągu najpóźniej 3 miesięcy?(średnio 1tys. zł miesięcznie?)
    Czy może 3000zl co miesiąc?( 9tys w 3miesiace?)

    Nigdy wcześniej nie miałem podobnej karty i nie chcialbym sie wpakować w jakieś nieplanowane koszty…
    Krótko mówiąc jeśli otrzymałbym wspomnianą kartę to na niej będę miał jakies środki, którymi będę płacił za zakupy. I czy przez to jakieś opłaty,prowizje etc. będę z tego tytułu ponosił? Czy może mogę jakość wpłacić te 3tys. zl. na tą kartę i płacić tymi środkami w sklepach? Jak to dokładnie działa żeby nic nie dopłacić do interesu a zyskać LG K8, Jakby ktoś był uprzejmy to proszę o pomoc bo złożył bym chetnie wniosek o kartę ale póki co się trochę boje by się nie wpakować w jakieś kłopoty…

    • ZnB pisze:

      Łącznie min. 3000 zł w ciągu 3 miesięcy (nie 3×3000). Co do karty. Tak na karcie będziesz miał limit kredytowy zgodnie z tym na co się ugadałeś. Możesz z nich korzystać od momentu aktywacji karty i tak:
      – płacisz nią i spłacasz zadłużenie w tzw. terminie bezodsetkowym wskazanym przez bank (będzie to widoczne na wyciągu) w takim przypadku nie ponosisz opłat,
      – nadpłacasz ją dodatkowymi środkami i nie korzystasz z limitu – tu masz wtedy pewność że nie będzie odsetek

    • Ela pisze:

      Kurier zabral dokumenty, podpisalam umowe ale poproszono mnie o dodatkowe potwierdzenie dochodow uwzgledniajac uwzgledniajace obecny miesiac (dokumenty byly za trzy mies. wstecz czyli cze-lip-sie) liczy sie data podpisania umowy czy data jej akceptacji? Nie wiem czy zdaze do 1 paz i nie chce dostac tylko karty.

    • ZnB pisze:

      Liczy się data wypełnienia formularza a nie podpisania/akceptacji umowy. Także w promocji już bierzesz udział – teraz tylko kwestia czy dostaniesz kartę.

    • Ela pisze:

      Dzieki wielkie za odpowiedz i ogromne przepraszam za „kali jesc kali pic”, pisze bez PL klawiatury, na kolanie, na malym ekraniku.

  • Nowicjusz pisze:

    Dziękuję za odpowiedź.
    Jeszcze takie pytanie które mi się nasunęło – załóżmy, że wydam jakas tam kwotę z karty, następnie wpłacę co do grosza kwotę jaką wcześniej tą kartą wydałem i zapomnę o tej karcie ( odłożę ją do innych ważnych dokumentów)nie będę jej już używał. Jakieś opłaty w przeciągu miesiąca, roku sie mogą uskładać?(dodam ze wyłączył bym tą opcje za 6zl CitiPhone)Czy lepiej zamknąć /zrezygnować z karty? Z góry dziękuje za odpowiedź ?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli wybrałeś kartę Simplicity to na chwilę obecną jest ona bezpłatna. Oczywiście opłaty mogą się zmienić w każdej chwili także lepiej nie zapominać o niej na zawsze :)

  • Nowicjusz pisze:

    Załóżmy, że wczoraj złożyłem wniosek (jeszcze wrzesień) a ktoś skontaktuje się ze mna w październiku to umowa wchodzi w życie od października czy od daty złożenia wniosku? Pytam bo zastanawiam się od kiedy liczyć te 3 miesiące – czy od października czy listopada? Dziękuję.PS oby w ogóle zadzwonili…

    • ZnB pisze:

      Umowa jest z datą jej fizycznego podpisania przez bank zatem na pewno nie będzie to już wrzesień. Na 90% data będzie październikowa i jeżeli tak się stanie masz listopad,grudzień i styczeń aby spełnić warunki.

  • Nowicjusz pisze:

    Zauważyłem ze pare komentarzy wyżej jest podobne pytanie tylko mi zależało na uzyskaniu odpowiedzi od którego miesiąca liczą sie te 3 miesiące.Jesli niepotrzebnie spamuje to przepraszam

    • ZnB pisze:

      Masz to dokładnie napisane we wpisie i w powyższych komentarzach – zaczynasz od miesiąca następującego po miesiącu w którym została podpisana umowa (liczy się data wpisana w umowę).

  • Zalek pisze:

    Promocja będzie chyba przedłużona, bo na stronie jest już regulamin ważny od 02.10.2016 do 06.01.2017 (https://www.online.citibank.pl/documents/credit_cards/regulamin_lg_k8.pdf).
    Może ktoś sprawdzić czy coś się zmieniło (wydaje mi się, że nie).

  • Damian pisze:

    Czy w umowie, która do nas wraca po zatwierdzeniu przez bank jest gdzieś informacja o promocji z LG? Otrzymałam dziś umowę i nigdzie nie widzę takiego zapisu…
    Czy normalnym jest, że dostałam dwie karty? Jedną simplicity, drugą simplicity naklejkę.
    Jak to u Was wygląda?

    • ZnB pisze:

      Nie, w umowie nie ma informacji o promocji – taka informacja pojawia się tylko podczas rozmowy po wysłaniu formularza ale spokojnie w 99% przypadków promocja przebiega bez problemów.

      Co do kart to musiałby się ktoś wypowiedzieć kto ostatnio dostawał karty bo my mamy stare już :(

    • Damian pisze:

      Mam nadzieję, że ja tym 1% nie będę ;)

  • adam pisze:

    witam, jezeli umowe podpisałem 30.08 a tranzakcje na kwote 3000 zrobiłem w pierwszej polowie wrzesnia to kiedy mogę spodziewać się informacji o przyznanej nagrodzie.

  • Adela pisze:

    Witam. Czy zalicza się do tych 3000PLN płatność kartą np za gaz? Oczywiście jest to płatność online kartą nie żaden przelew.

    • ZnB pisze:

      Jeżeli nie jest to przelew z karty na rachunki (a taką usługę Citi świadczy) tylko zwykła płatność kartą tak jak np. płacisz na Allegro to pewnie, że się łapie.

  • Nowicjusz pisze:

    Witam ponownie. Początkiem października złożyłem wniosek, 2dni temu dzwonili do mnie z banku. Mam pare wątpliwości prosiłbym o pomoc.
    Dziś tj. 19.10.2016r.przyjechał kurier podpisałem cos takiego: Umowa o Kartę Kredytową Citibank(„Umowa”)
    – karta ma dotrzeć ponoć po 2 tygodniach,
    1.Czy to oznacza ze jak dzis podpisałem umowę a kartę załóżmy dostanę w listopadzie to od którego miesiąca zacznę promocje? Listopad, grudzień, styczeń? Czy grudzień, styczeń, luty. Wydaje mi się ze od listopada ale nie jestem pewny…
    2. Konsultantka podczas rozmowy zaproponowała usługę cityAlert- wybrałem smsy od razu po transakcji. Zapytałem czy to jest cos płatne – odparła że nie. Czytam teraz formularz a tu pisze ze ta usługa jest dobrowolna,odplatna… Proszę o pomoc jak to z tym faktycznie jest bo jak cos to chciałbym to wycofać.
    3. A teraz skoro załóżmy że chciałbym cos wycofać odnośnie wniosku np jakies zgody itp to nasuwa mi się pytanie w jaki sposób.
    4. O co chodzi z usługa cityPhone? Na czym ta usługa dokladnie polega. Idąc za Państwa radą prosiłem aby mi tej usługi nie uruchamiano. Ale na czym ta usługa polega, z czego zrezygnowałem? Z możliwości dzwonienia do nich, np właśnie z reklamacja? A jak sie dodzwonię to co wtedy. ( Kompletnie jestem tutaj zielony…Proszę o szersze wyjaśnienie tej usługi)
    5. I mysle najważniejsze przyznano mi całkowitą kwotę kredytu 4000zl / 4100 jak dokumenty szybko dotrą ALE czemu całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta wynosi 4219.96 / 4325.56zl
    Na dzień dobry mam im coś oddać?
    Bardzo proszę o pomoc bo mam 14 dni na ewentualna rezygnacje. Z niecierpliwością wypatruję odpowiedzi. Dziekuje

    • ZnB pisze:

      Ad.1. Liczy się data podpisania umowy przez bank – data będzie widoczna na umowie, którą bank Ci odeśle listem. Data otrzymania karty nie ma to znaczenia.
      Ad.2. Jeżeli wybrałeś kartę Citi Simplicity to ta usługa jest darmowa (formularz jest uniwersalny stąd widnieje potencjalna opłata) 0 liczą się jednak opłaty widoczne w TOiP
      Ad.3. Wszelkie dyspozycje można składać poprzez wiadomość po zalogowaniu się do banku. Nie ma sensu wyłączać usługi Citialert skoro jest darmowa w karcie Simplicity.
      Ad.4. Tak, Citiphone to usługa pozwalająca na obsługę Twoich dyspozycji poprzez telefon. Praktycznie wszystko można załatwić poprzez wiadomość więc nie ma sensu jej włączać.
      Ad.5. Całkowita kwota to symulacja kredytu czyli informacja (obowiązkowa wymuszona prawem) ile potencjalnie zapłaciłbyś odsetek gdybyś korzystał z karty na raty. Jeżeli będziesz spłacała całość zadłużenia w terminie bezodsetkowym to nie zapłacisz nawet 1 gr odsetek.

      Nic nie musisz im na dzień dobry oddawać. Citi i jego promocje są chyba najlepiej sprawdzonym produktem przez naszych czytelników i wszystko jest tak jak piszemy we wpisie :)

      Powodzenia! Mamy nadzieję, że odpowiedzi są wyczerpujące.

  • Nowicjusz pisze:

    Bardzo dziękuje za odpowiedź :) przynajmniej człowiek będzie mógł spać spokojnie… Wnioskowałem o Simplicity.
    Jeszcze takie 2 pytanka:
    „liczą się jednak opłaty widoczne w TOiP” co oznacza ten skrót i ile takie opłaty wynoszą.
    I czy jak mam wyłączona usługę CitiPhone to mogę do ich biura obsługi dzwonić z nurtującymi mnie pytaniami? Nie załatwię tam tylko kwesti włączenia / wyłączenia powiedźmy jakichś usług, zgód ale na moje pytania powinni bezpłatnie udzielić odpowiedzi?:)
    Dziękuję. Bardzo to cenne że tak szybko i bezinteresownie pomaga Pan/Państwo takim osobom jak ja. Jeszcze raz ogromne Podziękowania

    • ZnB pisze:

      TOiP – Tabel Opłat i Prowizji. Przeczytaj dokładnie wpis (sekcja Umowa, karta i opłaty) będziesz miał tam wszystko wyjaśnione i jest tam również link do TOiP. Dodatkowo wszelkie dokumenty podpinamy na końcu wpisu w sekcji dokumentów.

      Nie dzwoń. Wszelkie pytania zadawaj przez wiadomości w banku – masz wtedy ślad, możesz sobie wydrukować odpowiedź itp. Telefon to wiesz… rzecz ulotna.

      Nie ma za co :)

1 2 3 6

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.