7 05 2015
BZ WBK: nawet 170 zł za założenie konta + darmowa karta + starter T-Mobile z pakietem 1GB internetu
UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje.
Zyskaj potrójnie na promocjach – nawet 170 zł za założenie konta
Minęło zaledwie kilka dni od zakończenia bardzo fajnej promocji BZ WBK, w której mieliśmy do zgarnięcia 120 zł a tu wpada już kolejna. W ramach nowej promocji „Pakiet korzyści z kontem mobilnym” do wzięcia mamy dwie nagrody: bon Sodexo o wartości 20 zł oraz starter T-Mobile o wartości 5 zł z pakietem internetu 1GB. Wartość nagród może i nie powala ale pamiętajmy, że to nie wszystko! Nadal bowiem dostępna jest promocja „Zewsząd dostępne 150 zł” oraz promocja z darmową kartą. Wszystko to możemy razem połączyć. W dodatku od maja bank uruchomił możliwość otworzenia konta poprzez internet i przelew autoryzacyjny!
20 zł z bonie Sodexo za założenie konta
Nagroda przeznaczona jest dla 1000 osób, które jako pierwsze otworzą Konto Godne Polecenia metodą tzw. przelewu autoryzacyjnego. To nowość w BZ WBK ponieważ do tej pory umowę podpisywaliśmy za pośrednictwem kuriera. Niemniej jednak aby skorzystać z promocji to na dzień 04.05.2015 nie powinniśmy posiadać konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK – odpadają zatem osoby, które zakładały konta w ramach ostatnich akcji promocyjnych.
Czas na wypełnienie wniosku i zawarcie umowy o konto mamy aż do 30 czerwca 2015. Jednak z uwagi na ograniczoną ilość bonów nie należy zwlekać z tym faktem zbyt długo. Pamiętajmy, iż należy również wrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Nagroda zostanie przesłana na adres korespondencyjny podany we wniosku o założenie konta najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2015 r.
Starter T-Mobile z pakietem 1GB internetu
Dodatkową nagrodą dla wszystkich, którzy założą konto w BZ WBK jest starter T-Mobile o wartości 5 zł z pakietem internetu mobilnego 1GB. Nagroda w tym przypadku zostanie przesłana na adres korespondencyjny wskazany we wniosku o założenie konta najpóźniej do 31 lipca 2015 r.
Nadal dostępne 150 zł zwrot za bilety i doładowania i darmowa karta
Warto zauważyć, że powyższa promocja łączy się ze znaną już niektórym osobą promocją „Zewsząd dostępne 150 zł”, w ramach której bank przez 3 miesiące zwraca nam równowartość wydatków na bilety komunikacji miejskiej i doładowania telefonów. Łącznie zgarniemy nawet 150 zł zwrotu. Dwie promocje to dla niektórych za mało, dlatego mamy jeszcze w rękawie promocję z darmową kartą gwarantującą nie pobieranie opłat za kartę aż do końca roku.
Obie promocje zostały szerzej omówione w osobnym wpisie – zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.
Harmonogram promocji:
Data | Warunek / zdarzenie |
---|---|
do 30 czerwca 2015 | wypełnij wniosek o konto i zawrzyj umowę poprzez przelew autoryzacyjny (im szybciej tym lepiej, bonów jest tylko 1000 szt.) |
do 31 lipca 2015 | otrzymasz starter T-Mobile z pakietem internetu |
do 31 sierpnia 2015 | otrzymasz bon Sodexo o wartości 20 zł, jeżeli byłeś wśród pierwszy 1000 klientów |
Lokalna kopia dokumentów:
- Regulamin-promocji_Pakiet-korzysci-z-kontem-mobilnym_56364
- Promocja-Zewszad-dostepne-150-zl_55815
- Regulamin-Plac-mniej-za-Omni_55817
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?
Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.Aviva obniża oprocentowanie do 4,4% na swojej polisolokacie Wygraj do 50 tys. zł w loterii „Płać tak jak lubisz” – dodatkowo zgarnij 100 zł za założenie konta w ING
do 30 kwietnia 2015 wypełnij wniosek o konto i zawrzyj umowę poprzez przelew autoryzacyjny (im szybciej tym lepiej)- coś chyba nie tak
Poprawione. Dzięki! :)
Wlasnie zrezygnowalem z tego konta bo wprowadzili oplate za karte.
Wiec z tymi darmowymi kartami to bym juz nie wierzyl WBK.
Najpierw nabrac klientow, a pozniej wystraszyc by odeszli z banku.
No to masz okazję teraz wrócić wziąć co swoje i odejść. Klasyczna wisienka. :) Co do darmowej karty, zwolnienie z opłat jest do końca roku więc spokojnie zdążysz ogarnąć promocję i zamknąć konto zanim dopadnie Cię kolejna opłata.
Witam.
Chciałbym zapytać o taką rzecz w kontekście promocji BZ WBK ale tej która trwała do końca kwietnia, a mianowicie 120 zł od BZ WBK. Konto miałem aktywowane 21-22 kwietnia i uczestniczę w 3 promocjach…wiadomo też, że jest taki warunek jak jak zaznaczanie zgody we wniosku na przetwarzanie danych, upoważnienie Banku Zachodniego WBK do przekazywania mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej itd. aby uczestniczyć w promocjach. W umowie mam wszystko na TAK, dokładnie to samo zaznaczałem we wniosku. ALE dzisiaj zauważyłem, że w bankowości on-line w ustawienia/moje dane na dole nie ma ptaszka odnośnie upoważnienia Banku Zachodniego WBK do przekazywania mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej.
O co chodzi i co na to promocja 120 zł od BZ WBK, która się zakończyła ?? Dla mnie umowa jest wiążąca, to co tam jest zapisane, mam się czym przejmować ?? Proszę o jakąś sugestię…
Sprawdziliśmy to na kilku kontach i wszędzie taką fiszkę mamy zaznaczoną tak jak i w umowie. Jeżeli masz chwilkę czasu sugerujemy kontakt z bankiem celem wyjaśnienia dlaczego nie masz jej zaznaczonej mimo iż wyrażałeś taką zgodę i na umowie masz zaptaszoną opcję TAK. Być może lepiej zostawić ślad wcześniej, że interweniowałeś aniżeli później ganiać się z reklamacjami.
Tak też już uczyniłem pisząc e-mail w systemie bankowosci on-line i oczywiście zaznaczyłem tą fiszkę i potwierdziłem kodem sms. Zobaczymy co mi odpowiedza. Na dobra sprawę to jest ich problem, jakby nie było dla mnie umowa jest wiążąca i to sugeruje, że wszystko we wniosku zostało poprawnie zaznaczone ( i tak było bo kilka razy sprawdzam to co wpisuje i zaznaczam). Prawdopodobnie u nich coś nie tak, ale faktycznie lepiej wcześniej interweniować i mieć pózniej spokój.
Sprawa ma dalszy ciąg….minął prawie miesiąc od mojego poprzedniego wpisu w tym temacie…oczywiście otrzymałem wtedy potwierdzenie, że zgody są wszędzie i nie ma z niczym problemu. Jako, że dwa konta w BZ WBK mam podpięte pod jeden i ten sam adres e-mail zauważyłem, że z końcem maja nie otrzymałem bonów do Empiku ale nie mam 100% pewności z którego. Mieli czas na wysyłkę do końca maja a u mnie bonów brak na jednym koncie. Napisałem reklamacje z obu kont. Wszystkie zgody na umowach mam, warunki zostały spełnione więc w czym może leżeć problem?? Czyżby w tym co opisałem wyżej?? Może w tym samym adresie e-mail na dwóch kontach?? Nie mam już kompletnie pojęcia, na rozpatrzenie mają 30 dni…boję się, że ten „smród’ może się ciągnąć nie tylko za promocją 120 zł jak i również zewsząd 150 zł. Dwa doładowania już zrealizowałem. Zaczyna ten bank robić złe wrażenie na mojej osobie…
Rozumiemy, że reklamację pisałeś 7 maja do dziś nie otrzymałeś odpowiedzi na nią?
ZnB właśnie nie, 29 maja bo do końca miesiąca wg regulaminu mieli czas na wysłanie bonów do Empiku. A tak się nie stało i bonów nie otrzymałem.
Niestety, w tema ie tej promocji nie za wiele możemy pomóc. Poczekaj na spokojnie na odpowiedź, gdyby jednak ona nie była dla Ciebie satysfakcjonująca i będziesz miał problem z uzyskaniem tego co Ci się należy daj znać – nie pozostawimy tego…
ZnB dziękuję za wsparcie, to cieszy. Zwłaszcza, że przy każdej promocji podchodzę do wszystkiego z dużą uwagą i staram się niczego nie przeoczyć aby nie było jakiś niepotrzebnych problemów więc dziwi mnie to wszystko. Jak tylko otrzymam odpowiedz dam znać w tym temacie. Dzięki jeszcze raz.