ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[FAQ] Promocje Citibank – gadżety lub vouchery o wartości od 500 zł do aż 1200 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Kilka promocji karty kredytowej Citibank w jednym miejscu – którą wybrać?

Od 2016 roku Citibank regularnie króluje w temacie promocji bankowych. W szczycie było dostępnych nawet 9 promocji i to w jednym czasie! Nie inaczej jest w bieżącym roku – na dzień dzisiejszy mamy bowiem do wyboru kilka różnych ciekawych promocji z nagrodami o wartości od 300 do nawet 1200 zł. Zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu i odpowiedzieliśmy na najważniejsze oraz nurtujące Was pytania. Wybierzcie promocję i nagrodę sami :)

Smartfon, voucher a może jeszcze coś innego – oto jest pytanie :)

Oferty Citibanku to taki promocyjny zawrót głowy :) Bo przecież doskonale wiemy, że czasami zbyt duży wybór jest bardziej problematyczny aniżeli go nie ma. Citibank regularnie funduje całkiem niezłe nagrody w promocjach ale od 2016 roku zafundował nam całą gamę nagród w wielu odmianach promocji: darmowy smartfon LG K4 lub K8 LTE lub Xiaomi Redmi 6A, vouchery o wartości 300/400/500 zł do sklepów morele.net, empik.com, nexterio.pl a w późniejszym terminie dołączyły jeszcze vouchery do Allegro, Biedronki, OleOle!, czy też perfumerii Douglas.

Najbardziej pamiętny i obfity w nagrody okres promocji Citibanku to okolice 2015 roku. To wtedy bank oferował tablety Samsung i Lenovo, czytniki Amazon Kindle, rejestratory jazdy Mio, laptop czy też nawet telewizor 32″ :) Niemniej jednak największym hitem była promocja z nagrodą w postaci tabletu Apple iPad mini 2 o wartości grubo ponad 1000 zł.

W 2019 roku historia się powtarza i w ofercie banku pojawiły się kolejne świetne promocje z nagrodami takimi jak: smartfon OPPO AX7 o wartości 799 zł, telefon Xiaomi Redmi Note 9, voucher 400 zł do Allegro, Biedronki i Leroy Merlin, telefon LG K30 Dual SIM czy też 2 lata darmowego dostępu do serwisu muzycznego TIDAL!

W 2020 roku do zgarnięcia były słuchawki OPPO, bony do Allegro, Biedronki czy Lidla oraz nawet 720 zł zwrotu za tankowanie paliwa na stajach BP.

Z kolei 2021 roku to głównie promocja z bonem 400 zł do Allegro. Oczywiście pojawiły sie też nagrody rzeczowe takie jak Xiaomi Redmi 9 czy też Note 9 a w ostatnim czasie telefon VIVO Y11s.

Kolejne lata czyli 2022 oraz 2023 rok przyniósł ponowne ożywienie i znaczny wzrost wartości nagród w promocjach. Kilka razy była już możliwość i nadal jest możliwość zgarnięcia aż 1000 zł za kartę kredytową oraz do 600 zł za konto osobiste co łącznie daje aż 1600 zł bonusu w jednym banku. Szok… :)

Na koniec warto wspomnieć również o promocji konta osobistego z premią od 150 zł do aż 600 zł lub promocji z kontem oszczędnościowym na 9,5% przez pół roku, którą można połączyć z promocją kart kredytowych. Tak czy siak cieszmy się z tego, że wybór jest tak ogromny i że każdy znajdzie coś dopasowanego dla siebie :)

Porównanie wszystkich aktualnych promocji Citibanku:

Uwaga! W tabeli znajduje się wiele kolumn i w zależności od rozdzielczości ekranu mogą nie wyświetlać się wszystkie kolumny. Można przewijać tabelkę w prawo i w lewo!

PromocjaTelefon Samsung Galaxy A15 + 300 zł premii900 zł w bonach w punktach Bezcenne Chwile699 zł premii do darmowego CitiKonta1200 zł zwrotu za tankowanie i mycie auta na stacji BP320 zł premii do darmowego CitiKonta + 7,1% na koncie600 zł w gotówce w ramach moneyback
Ważna do:18 czerwca 2024 r.
(tylko 250 wniosków)
3 czerwca 2024 r.
(tylko 1500 wniosków)
18 maja 2024 r.30 września 2024 r.9 maja 2024 r.13 sierpnia 2024 r.
Wartość nagrody:900 zł 900 złwalizka podróżna + 370 złdo 1200 zł320 zł + 7,1%600 zł
Karencja dla byłych klientów:brak karty kredytowej po 1 kwietnia 2023 r.brak karty kredytowej po 1 kwietnia 2023 r.brak konta po 31 grudnia 2021 r.brak karty kredytowej po 1 lipca 2023 r.brak konta po 31 grudnia 2021 r.brak karty kredytowej po 1 kwietnia 2023 r.
Warunki promocji:przez 12 miesięcy płacić kartą min. 200-1000 zł / mscprzez 8 miesięcy płacić kartą min. 200 zł / mscpłatności na min. 300 zł i wpływy na min. 2000 złpłatności kartą na kwotę min. 500 zł (w tym tankowanie na BP na kwotę min. 250 zł płatności na min. 100 zł i wpływy na min. 2000 złprzez 6 miesięcy płacić kartą - za każdą płatność zwrot 5 zł max. 100 zł msc
Przyznanie nagrody:do 60 dni po otrzymaniu informacji w Citibank Online o przyznaniu nagrodydo 30 dni po otrzymaniu informacji w Citibank Online o przyznaniu nagrodyco miesiąc w formie przelewu na kontoco miesiąc po spełnieniu warunkówco miesiąc w formie przelewu na kontodo 30 dni po otrzymaniu informacji w Citibank Online o przyznaniu nagrody
Link do wniosku:złóż wniosekzłóż wniosekzłóż wniosekzłóż wniosekzłóż wniosekzłóż wniosek
Opis promocji:szczegóły promocjiszczegóły promocjiszczegóły promocjiszczegóły promocjiszczegóły promocjiszczegóły promocji
Informacje aktualne na dzień 23 kwiecień 2024 r.

Najważniejsze pytania i odpowiedzi dotyczące promocji i karty kredytowej Citibanku:

Jakie warunki muszę spełniać aby otrzymać kartę kredytową?

Minimalne i podstawowe wymagania banku w celu otrzymania karty kredytowej to:

  • wiek – min. 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce;
  • w przypadku firm – wiek min. 18 lat, działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata.

Bank bardzo chętnie przyznaje karty kredytowe emerytom i rencistom. Jeżeli sami nie mamy możliwości skorzystania z promocji bo już np. wzięliśmy tablet w innej promocji czy też nie mamy zdolności warto pokusić się o tą nagrodę na kogoś z rodziny :)

Czy promocję kart kredytowych można łączyć?

Nie. To byłoby zbyt cudowne :) Jest jednak bardzo dobra wiadomość i pewna furtka w tym temacie – promocję można połączyć z inna promocją ale nie karty kredytowej a konta osobistego Citi Priority. Na chwilę obecną jest dostępna poniższa promocja konta:

Czy bank przeprowadza weryfikację w BIK?

Tak. W praktyce każdy bank, który udziela kredytu w formie karty kredytowej weryfikuje Twoją wiarygodność w BIK. O samym BIKu i darmowym dostępie do niego można przeczytać w tym artykule.

Czy można podpisać umowę o kartę kredytową zupełnie online?

Od końcówki roku 2016 już tak! Umowę można zawrzeć przez telefon a całą dokumentacje potrzebną do zawarcia umowy wymienić pocztą elektroniczną bez wizyty kuriera. Tym samym czas od pierwszego kontaktu z bankiem do podpisania umowy skracamy do około tygodnia. Oczywiście nadal dostępna jest forma podpisania umowy przez kuriera. Ten proces również przebiega dość sprawnie (max. 2 tygodnie) a wizyta kuriera trwa nie więcej jak 10 min.

W roku 2019 wprowadzono możliwość weryfikacji wniosku zdalnie, na odległość przy pomocy tzw. biometrii czyli porównania zdjęcia twarzy ze zdjęciem znajdującym się w dowodzie osobistym, którego skan będzie trzeba przekazać w trakcie składania wniosku. W przypadku gdy nie mamy możliwości skorzystania z takiej weryfikacji przyspieszającej znacznie realizację wniosku i podpisania umowy lub nie wyrażamy zgodny na „weryfikowanie” naszej twarzy możemy przerwać proces i dokończyć go jedną z metod opisanych wyżej.

W jaki sposób złożyć wniosek o kartę kredytową w promocji?

Wystarczy wypełnić odpowiedni dla danej promocji wniosek o kartę kredytową. Na jego podstawie bank skontaktuje się z nami telefonicznie w celu przeprowadzenia dalszego procesu wnioskowania o kartę kredytową. Przykładowe promocje:

Ile czasu upływa od momentu złożenia wniosku do otrzymania karty kredytowej?

Tutaj trudno odpowiedzieć. Cały proces przyznania karty od momentu wypełnienia wniosku do otrzymania fizycznego karty kredytowej może trwać w najlepszym wypadku od tygodnia do nawet 3 tygodni. Wszystko zależy od tego czy nasza wiarygodność dla banku jest nieskazitelna. Samo dostarczenie karty od momentu podpisania umowy trwa ok. 7-10 dni.

Czy podpisanie umowy u kuriera jest jednoznaczne z przyznaniem karty?

Nie! Po podpisaniu umowy, obie kopie z naszymi podpisami i wymaganymi dokumentami przez bank ponownie trafiają do analityka banku. Może zdarzyć się tak, że analityk rozpatrzy nasz wniosek negatywnie nawet na tym etapie wnioskowania. W takim przypadku w ciągu ok. 2 tygodni przyjdzie informacja listowna o odmowie udzielenia karty kredytowej.

Czy karta kredytowa to kredyt?

I tak, i nie. Bank w ramach karty kredytowej udziela nam pewnego limitu kredytowego. Do momentu gdy nie skorzystamy z niego to nie ma mowy o jakimkolwiek zadłużeniu. Należy jednak pamiętać, że w BIKu taka karta kredytowa jest traktowania podobnie do kredytu i jednocześnie obniża naszą zdolność kredytową do momentu wypowiedzenia umowy.

Czy płatności internetowe są zaliczane na poczet spełnienia warunków?

Tak, każda płatność kartą w internecie jest zaliczania do promocji. Wyjątkiem są jakieś „szczególne” transakcje polegające na zasilaniu elektronicznych portfeli czy zakłady bukmacherskie, które wyklucza regulamin kart kredytowych. Warto zwracać uwagę na wykluczenia w danej promocji (czytać regulamin!)

Czy zwrócenie zakupów dokonanych kartą może wykluczyć nas z promocji.

I tak, i nie. Należy pamiętać, iż transakcja dokonana kartę kredytową ze zwróconymi produktami nie będzie zaliczona do transakcji spełniającej warunki promocji. Wyjątkiem może tu być zwrot w formie gotówki chociaż my dla ostrożności sugerujemy zliczanie tylko takich transakcji za zakupy, które nie zostały zwrócone.

Czy obrót kartą dodatkową wydaną do karty głównej również jest zaliczany do promocji?

Tak. Obrót z obu kart (głównej i dodatkowej) jest sumowany i wliczany do wymaganego obrotu przez daną promocję. Zostało to potwierdzone z bankiem:

W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że obrót przy wspomnianych ofertach jest zliczany zarówno z karty głównej jak i z kart dodatkowych wydanych do tej karty.

Należy jednak mieć na uwadze, że naklejka zbliżeniowa (nie mylić z kartą z funkcją płatności zbliżeniowych) nie jest traktowana jako karta dodatkowa i transakcje wykonane przy pomocy naklejki nie wliczają się do wymaganego obrotu (chyba, że regulamin danej promocji wyraźnie o tym mówi – np. w promocji z LG K8 można płacić naklejką):

Uprzejmie informuję, że naklejka zbliżeniowa jest dodatkowym nośnikiem płatniczym powiązanym z rachunkiem karty głównej. Nie jest on jednak traktowany, jako karta dodatkowa.

Przed rozpoczęciem płatności należy zatem dokładnie przeczytać regulamin danej oferty.

Którą kartę kredytową Citibanku wybrać?

Jedynym sensownym wyborem na dzień dzisiejszy jest karta Simplicity, która jest wydawana całkowicie za darmo i często nie ma żadnych kosztów jej prowadzenia (w zależności od promocji). Niestety nie zawsze warunki promocji pozwalają skorzystać z karty Simplicity – zdarza się to jednak coraz rzadziej.

Czy od przyznanych nagród należy odprowadzić podatek?

Nie. Kwestiami podatkowymi w tym przypadku zajmuje się całkowicie bank, który odprowadza zryczałtowany podatek do Urzędu Skarbowego. Nie otrzymujemy żadnych pitów i nie martwimy się o ew. odprowadzenie podatku od nagrody.

W jaki sposób wyłączyć płatną usługę Citiphone?

Usługa Citiphone na dzień dzisiejszy kosztuje 6 zł miesięcznie. W przypadku karty Simplicity domyślnie usługa ta powinna być wyłączona. Można jednak profilaktycznie zgłosić dodatkowo chęć rezygnacji z niej. Dokonujemy tego poprzez wysłanie wewnętrznej wiadomości do banku po zalogowaniu się do Citibank Online. W odpowiedzi na taką wiadomość powinniśmy otrzymać potwierdzenie wyłączenia usługi lub, że usługa jest już nieaktywna.

Jakie są koszta utrzymania karty kredytowej Citibank?

Koszty wydana czy też utrzymania są określone w TOiP. Najczęściej dana promocja, z której skorzystamy umożliwia uniknięcie opłat przez pewien okres czasu lub po spłenieniu odpowiednich warunków.

Jak uniknąć płacenia odsetek od kwoty wydanej kartą kredytową?

Aby nie dać zarobić bankowi na naszych operacjach kartą należy spłacać zadłużenie w wyznaczonym przez bank na wyciągu terminie bezodsetkowym. Najlepiej spłacić całe zadłużenie od razu po wykonaniu transakcji potrzebnych do spełnienia warunków promocji. Unikniemy w ten sposób ew. problemu pamięci ;-)

Jak spłacić zadłużenie na karcie kredytowej?

To bardzo proste. Wystarczy wykonać zwykły tradycyjny przelew na rachunek karty kredytowej z innego konto bankowego. Numer rachunku bankowego przypisanego do karty znaleźć można po zalogowaniu się do bankowości internetowej Citibank Online w szczegółach karty kredytowej (26-cyfrowy numer rachunku znajduje się pod numerem karty).

Czy mogę zrezygnować z karty po odebraniu nagrody?

Tak, o ile warunki promocji nie stanowią inaczej czyli nie wymagają pozostawienia karty przez jakiś czas. W przeciwnym wypadku może zostać naliczona kara umowna w np. wysokości 200 zł jak to było w przypadku promocji z vouchererm do sklepu morele.net.

Mimo, iż umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy to w każdym momencie jej trwania można ją wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Można ją również wypowiedzieć natychmiastowo w przypadku gdy bank wprowadza zmiany w Regulaminie kart kredytowych lub w tabeli opłat. Wtedy nawet kara umowna i zobowiązania do utrzymania karty przez okres wymagany w regulaminie promocji przestaje obowiązywać. Warto jednak w takim przypadku i przed takim ruchem napisać do Citibanku prośbę o potwierdzenie, że rezygnacja nie spowoduje naliczenia kary (taka sytuacja miała miejsce w listopadzie 2016 – zmieniono regulamin kart kredytowych i bezkarnie można było zerwać każdą umowę!).

Jak wypowiedzieć umowę o kartę kredytową w Citibank?

To proste a cała operacja sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym Citibank Online, iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia. Aktualizacja: w nowym serwisie transakcyjnym wysyłamy zwykłą wiadomość o wypowiedzenia umowy po zalogowaniu się do serwisu.

P.S.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania bądź propozycje pytań i odpowiedzi, które powinniśmy zamieścić dajcie nam znać w komentarzach! :)

 



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



137 komentarzy dla wpisu: “[FAQ] Promocje Citibank – gadżety lub vouchery o wartości od 500 zł do aż 1200 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

  • Adam pisze:

    Witam

    Znalazłem pewną nieściłość. W regulaminie promocji poleć kartę znajomemu i odbierz smartfona w punkcie 9.d. jest zapisane:

    „dokona nowowydaną Kartą transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 1.000 PLN nie później niż przed upływem miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została wydana Karta, przy czym za transakcje bezgotówkowe uważa się spełniające łącznie następujące kryteria:”

    Nie ma mowy tutaj o 3 000 zł jak podano w artykule tylko o 1000 zł .

  • Adam pisze:

    Czy dobrze rozumiem zapisy przyznania nagrody – vouchery 400 zł w praktyce przyznane zostaną dopiero po ponad roku od założenia konta i przyznania karty kredytowej ?

    • ZnB pisze:

      Nie, poprawiliśmy czytelność tego warunku. Nagroda będzie przyznana po pierwszym logowaniu się do bankowości internetowej w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy.

  • Klara pisze:

    Wiecie coś, czy będzie przedłużona promocja za polecanie kart w citibank? Wtedy nie tylko osoba biorąca karte dostawała, ale też ten, kto juz posiada.

  • Artur pisze:

    Złożyłem wniosek ponad tydzień temu, bank skontaktował się za mną telefonicznie i miałem czekać na telefon od kuriera w ciągu 3 dni. I tak sobie czekam…
    Kilka lat temu składałem w City wniosek o kartę, która miała mi dawać „miliony” punktów Payback. Robiłem to w ostatnim dniu promocji. Na następny dzień okazało się, że pani w placówce zapomniała gdzieś się podpisać i wniosek odrzucono. Chyba nie mam szczęścia do City.

    • Beata pisze:

      Ja musiałam interweniować w firmie kurierskiej i sama dzwonić do kuriera, bo im chyba nie specjalnie zależy, a potem prosić się (kolejny telefon do biura obsługi firmy kurierskiej) aby dostarczyli dokumenty z powrotem przynajmniej do 29.08. Po wielu perturbacjach karta dotarła 02.09. Dziś kolejny e-mail do banku z jaką datą mam podpisaną właściwie umowę, bo dostałam samą kartę, którą od razu aktywowałam. Domniemam, że umowa jest z datą sierpniową, na czym mi bardzo zależało, ponieważ dostałam 30.08 sms potwierdzającego przyznanie karty.
      Czy komuś też nie odesłali umowy ?

    • ZnB pisze:

      Podpisaną umowę odsyłają osobnym listem mniej więcej po tygodniu od karty.

  • Renata pisze:

    Witam,
    usiłuję bezskutecznie wysłać formularz z voucherem do nexterio.pl. Czy to możliwe,że promocja jest już nieaktualna i dlatego link nie jest aktywny?

    • ZnB pisze:

      Sprawdziliśmy, wszystko działa i aktualne. Może wyłącz różnego rodzaju adblocki w przeglądarce?

  • łoterek pisze:

    Od pierwszego września jest jeszcze dostępna promocja „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank
    i otrzymuj 5 % zwrotu za wydatki”.

    • ZnB pisze:

      mamy to w kolejce do opisania ale promocja jest bardzo słaba, zwrot 400 zł otrzymujesz w ratach co miesiąc po 50 zł a żeby całość nagrody zgarnąć trzeba wydać aż 8000 zł kartą! Na tle obecnych promocji wygląda najgorzej…

  • T pisze:

    Po jakim czasie można liczyć na kontakt ze strony konsultanta city? Składałem wniosek w sobotę i do do tej pory nie ma żadnego odzewu z ich strony…

    • ZnB pisze:

      Max. do 5 dni. Po tym czasie sugerujemy złożyć wniosek ponownie lub kontakt z bankiem, żeby odszukali Twoje zgłoszenie.

  • xwro pisze:

    Czy można łączyć voucher (400zł) z płatnością kartą kredytową za ponad 3400zł aby załapać się na telefon?
    Oczywiście dwie różne karty kredytowe Citybanku.

  • Krzysztof pisze:

    NIektóre oddziały City Handlowego dają w prezencie walizkę za zakup dwóch produktów, np. karty kredytowej i konta osobistego. Czy skorzystanie z tej promocji nie wyklucza z voucherów do Allegro? Innymi słowy, czy vouchery otrzymuje się również składając wniosek o kartę w oddziale? Otóż oddział dorzuca walizkę gratis. Jeśli vouchery są tylko przez zamówienie internetowe, wówczas nie ma szans na tą walizkę.

    • ZnB pisze:

      Nie ma szans połączyć tych promocji z dwóch względów:
      – Allegro dostępne jest tylko przez formularz internetowy i kuriera
      – promocje w Citi nigdy się nie łączyły (oprócz programu poleceń)

  • Daniel pisze:

    Jeśli chodzi o promocję z telefonem to mogę np: zapłacić kartą 1500 zł w jednym miesiącu a następnie spłacić to i w następnym miesiącu tak samo ? Czy muszę się zadłużyć na 3000 i dopiero spłacić ?

  • Lejak pisze:

    Czy w przypadku korzystania z dwóch kart, głównej i dodatkowej, kwota wydatków stanowiąca podstawę do wydania nagrody (voucher na Allegro) jest liczona z konta tylko karty głównej, czy z sumy konta karty głównej i subkonta karty dodatkowej?

    • ZnB pisze:

      Żeby nie wprowadzać Cie w błąd wyjaśniamy to z bankiem. Odezwiemy się po ustaleniu tego.

    • ZnB pisze:

      Mamy odpowiedź:

      W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że obrót przy wspomnianych ofertach jest zliczany zarówno z karty głównej jak i z kart dodatkowych wydanych do tej karty.

      zatem obrót z karty głównej i dodatkowej jest sumowany i wliczany do promocji :)

    • Lejak pisze:

      Piękne dzięki.

    • ZnB pisze:

      To my dziękujemy za pytanie – właśnie dzięki Wam można wtedy przygotować kompleksowy wpis. Dodaliśmy to do wpisu jako jedno z pytań/odpowiedzi – przyda się zapewne innym!

  • Robson pisze:

    Jeżeli chodzi o promocję z Mall.pl, czy jeżeli ja zamówię kartę dla siebie i żona dla siebie to dostaniemy dwa vouchery na 400 zł?

  • sebo pisze:

    Witam złożyłem wniosek o kartę z telefonem po 3 dniach oddzwonił bank podałem dane i za 2 dni przyjechał kurier podpisałem umowę,minął tydzień i cisza ,aż ty dziś dzwoni pani z banku i prosi o uzupełnienie danych a ja jej mówię że już kurier odebrał umowę o kartę więc po co mam po raz kolejny podawać dane i ona mówi że nie ma mnie w systemie i że to jakaś inna baba się tym zajmuje,czy ktoś miał taki przypadek i co mogę z tym zrobić

  • sebo pisze:

    Była taka mocno zaskoczona jak jej powiedziałem że podawałem już dane i że kurier zabrał już dokumenty i powiedziała tylko że to jaj koleżanka się tym zajmuje i jej przekaże by sprawdziła co się dzieje z moim wnioskiem ,ale minie zastanawia skąd pojawił się nowy wniosek skoro ja go drugi raz nie wysyłałem

  • sebo pisze:

    Ok napiszę,wysłałem do nich maila no i mam nadzieje że się to wyjaśni.Pozdrawiam.

  • sebo pisze:

    Witam no i sprawa się wyjaśniła odrzucili wniosek nie podali konkretnego powodu tylko że nie spełniłem ich wymogów chyba dochodowych (czyli jestem chyba mało wiarygodny)i proponowali bym ponownie złożył wniosek ale dałem sobie spokój chyba mają tam lekki bałagan.Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      jeżeli to problem dochodów to raczej kolejny wniosek nic nie pomoże – z jakiego tytułu uzyskujesz wynagrodzenie i w jakiej wysokości?

  • Lejak pisze:

    Sprawozdanie z części formalności związanych z kartą Simplicity Allegro: pierwsze zgłoszenie z dnia 16 października przeszło bez echa. Drugie, złożone tydzień później (23 października) zaowocowało telefonem od przedstawiciela Citi wczoraj po południu, ok. 15:00. Rozmowa trwała ok. 25 minut, podałem bez problemów wszystkie niezbędne dane (poza danymi personalnymi i numerem dokumentu oraz danymi ogólnymi jak własność mieszkania, w którym się mieszka, stan rodzinny i osoby na utrzymaniu, potrzebna jest konkretna kwota dochodów oraz przybliżone nieuniknione wydatki życiowe, w przypadku małżeństwa i braku rozdzielności majątkowej podzielone na pół). Pojawiła się oferta 10000 zł kredytu na rok za 20 zł miesięcznie (która w moim przypadku wpasowuje się nieźle w spłatę pozostałej części kredytu samochodowego z zaoszczędzeniem ok. 200 zł na odsetkach po uwzględnieniu kosztów w Citi). Dziś przed 11:00 był kurier z dokumentami, w tej chwili dokumenty są już w drodze do banku, ale sam kurier był zdziwiony tempem akcji, bo od jednego z klientów w województwie dowiedział się, jak już do niego dotarł, ze czeka na kuriera… 3 miesiące :-O

  • Lejak pisze:

    Aha, potwierdziłem bezpośrednio w banku (choć rozmówczyni sama musiała się upewnić u kogoś innego :-) ), że do spełnienia wymogów promocji dotyczących wydatków kartą zaliczane są również transakcje z karty dodatkowej.

  • Lejak pisze:

    Ciąg dalszy procedury: wczoraj (3 listopada) otrzymałem SMS z informacją, że karta została wydana, a dzisiaj pocztą dotarła do mnie. Rejestracja na Citionline bez przeszkód, limit kredytowy zgodny z zadeklarowanym przez przedstawiciela Citi w rozmowie 28 października.

    Jak na razie wszystko (może poza oczekiwaniem na pierwszy kontakt z banku) idzie błyskawicznie i jak z płatka.

    • ZnB pisze:

      pierwszy kontakt wynika z dużego zainteresowania – nie ma się co dziwić kilka promocji i każda bardzo dobra! :)

  • Sebaa pisze:

    Witajcie, pani z banku opowiedziała mi telefonicznie jak wygląda cała procedura. Powiedziała, że kurier będzie z umową itd, ale muszę mu dać ksero dowodu. Jak było u Was, nie da się tego obejść ? Ostatnio naczytałem się o „skradzionych” tożsamościach i strach dawać ot tak ksero dowodu.

    • ZnB pisze:

      Nie da się tego obejść. Poza tym jak jesteś w banku to też kserują Ci dowód. Czy wg. Ciebie pracownik banku a kurier z odpowiednimi uprawnieniami i szkoleniami czymś się różni? Zarówno jeden jak i drugi może być osoba nieuczciwą. Tutaj nic nie wskórasz…

    • Lejak pisze:

      Bank jako taki z mocy chyba nawet prawa, a w tym przypadku nawet jeśli dokumenty przechodzą przez zewnętrzna firmę, to nie jest to byle firma znaleziona na ulicy, jest instytucją zaufania publicznego, co powinno dla klientów oznaczać, że nie muszą się obawiać powierzać bankowi danych i kopii dokumentów wrażliwych.
      Kurier w Twojej obecnosci wszystkie dokumenty, które podpiszesz i mu przekażesz, wkłada do koperty bezpiecznej i plombuje. Kurier nie ma do nich dostępu, nie wiem tylko, czy trafiają bezpośrednio do banku, czy najpierw do pośrednika, który w imieniu banku się z Tobą kontaktował, ale w tym przypadku to ostatnie i tak nie ma znaczenia, bo pośrednik obciążony jest odpowiedzialnością za bezpieczeństwo Twoich danych na równi z bankiem.

      Nie jestem fachowcem, tak sobie to tylko wyobrażam.

    • ZnB pisze:

      Lejak: dokładnie tak jak piszesz, wszyscy po drodze mają specjalne uprawnienia itp. Odpowiadają za to również. Więc czy to pracownik banku, kurier czy pośrednik to jeden czort. Jak coś zginie to nie masz na to wpływu a szukanie odpowiedzialności na końcu i tak się rozmywa. Także nie ma co stawać oporem przed kurierem bo nie ma to najmniejszego sensu.

  • Sebaa pisze:

    Rozumiem, dzięki i pozdrawiam

  • Szymon pisze:

    Czesć, ja mam takie pytanie do Was, mianowicie jak teraz spłacić zadłużenie na karcie? Skorzystałem z tej opcji o której ktos wyżej wspominał z walizką (w sumie nawet spoko, tylko jej wartosć to jakies 200zł, a nie jak w ofertach w internecie 400zł do wydania w różnych serwisach). Musiałem wykonać transkację kartą na min. 1zł i wszystko ok. Wykonałem, walizkę odebrałem, a teraz nie wiem jak spłacić tą 1zł bo chcę już zamknąć kartę. Dodam, że do karty nie mam przypisanego rachuku, a przynajmniej nigdzie nie ma o tym mowy. Pozdrawiam :)

    • ZnB pisze:

      jak się zalogujesz i wejdziesz w szczegóły karty to pod jej numerem jest 26-cyfrowy numer rachunku, robisz na niego tradycyjny przelew i już :)

    • Lejak pisze:

      A z jakiego drugiego produktu skorzystałeś? Nie masz dostępu do Citibank Online?

      Zdaje się, że zawsze możesz z takiego dostępu skorzystać. Mając kartę kredytową i znając swoją datę urodzenia oraz kiedy podałeś wcześniej numer telefonu komórkowego do kontaktu, w każdej chwili sam możesz uzyskać dostęp do Citibank Online, a tam będziesz miał informację o numerze rachunku do spłaty karty. Ja w każdym razie z tym problemów nie miałem.

      A dlaczego już chcesz zrezygnować? Nie ma żadnych warunków zastrzegających utrzymanie produktów przez określony czas dla skorzystania z promocji?

    • Szymon pisze:

      Lejak: Mam dostęp do Citibank Online, zaraz to sobie sprawdzę, więc dziękuję za odpowiedź ZnB. Chcę zrezygnować bo nie potrzebuję tej karty, nie chce mi się jej nosić i uwzażać na limity kiedy spłacić etc. Założyłem kartę ze względu na walizkę, już ją otrzymałem więc rezygnuję :)

  • anna pisze:

    Czy z promocji kart kredytowych można też skorzystać w oddziale banku?

    • ZnB pisze:

      Nie można. Co więcej, tych promocji nie znajdziesz nawet na stronach banku. Korzystać trzeba tylko za pośrednictwem formularzy do których kierujemy w artykule. Taka polityka marketingowa banku…
      Ale spokojnie, promocje Citibanku są chyba najlepiej dopracowanymi promocjami i inne banki powinny się od nich uczyć.

  • ukasz pisze:

    Jak najszybciej i bez problemowo zrezygnować z usługi CitiPhone?
    Ktoś ma to za sobą i może doradzić?

    • ZnB pisze:

      W przypadku karty Simplicity usługa Citiphone powinna być domyślnie wyłączona. Dla pewności można ją profilaktycznie zgłosić do wyłączenia poprzez wiadomość wewnętrzną po zalogowaniu się do banku.

    • Lejak pisze:

      Mnie z kolei, przy składaniu wniosku o kartę, pytano wyraźnie o CitiPhone z informacją, że to kosztuje i na czym polega. Od razu zrezygnowałem.

    • ukasz pisze:

      W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że usługa obsługi za pośrednictwem serwisu bankowości telefonicznej CitiPhone dla rachunku Pana Karty Kredytowej Simplicity jest wyłączona.

  • Michał pisze:

    Promocja do Allegro voucher za 400 zł ważna jest do końca roku . Czy zatem decyduje o tym data podpisania umowy z kurierem ? Data otrzymania karty ? Czy jak ?
    Boje sie ze jak teraz zgłoszę sie po kartę to nie zdążę już z promocą .

  • Michał pisze:

    Cześć!
    Przygoda mojej rodziny z Citi już się kończy, wykorzystałem wszystko co się dało z kart kredytowych Citi – 800zł z poleceń + Tablet Lenovo + 50 zł (za wydanie 500 zł z 10% cashback tylko dla klientów rezygnujących, w celu przyciągnięcia ich z powrotem). Teraz zamierzam je zamknąć i czekać jakieś 2 lata na minięcie okresu karencji. Właściwie to z jednej już zrezygnowałem, ale dalej mogę zalogować się do panelu bankowości internetowej w którym bezustannie kręci się kółeczko odświeżania rachunku.
    Jak myślicie, czy posiadanie bankowości internetowej jest w stanie uniemożliwić skorzystanie z przyszłych promocji po upływie okresu karencji? Czy lepiej dla pewności zamknąć cały panel Citibank Online?

    Pozdrawiam
    Michał

    • ZnB pisze:

      Nie powinno mieć to znaczenia, z tego co pamiętamy to po rezygnacji z karty i wzięciu jej ponownie za jakiś czas (tak się wtedy udało wyciągnąć rejestrator bo miał krótką karencję) login do bankowości trzeba było utworzyć od nowa a po zalogowaniu i tak widać było całą poprzednią historię, wiadomości itp włącznie z wypowiedzeniem :) także raczej nie powinno mieć to znaczenia ale jak chcesz być na „czysto” to możesz spróbować to domknąć np. telefonicznie.

  • Aga pisze:

    A czy ktoś miał problem z przejściem pierwszego etapu, ja jakiś miesiąc pierwszy raz wypełniłam formularz z promocji z voucherem do douglasa, Pani zadzwoniła 2 dni później, ale że nie miałam DO przy sobie to umówiłyśmy się na następny dzień na rano, niestety Pani nie oddzwoniła, czekałam kilka dni – cisza. Później złożyłam wniosek ponownie i podobna sytuacja, a najgorzej było po 3 próbie, gdzie w końcu udało mi się podać wszystkie dane, ale Pani się system „zrestartował” i ich nie zapisał, więc drugie podejście i znowu to samo…umówiłam się na telefon na drugi dzień i do tej pory cisza….trochę słabe takie podejście Citibanku.

  • Ivan pisze:

    Cena LG K8 to min 529 zl http://m.ceneo.pl/45009346
    Tak więc za 400 zł nie kupimy lepszego telefonu.

    • ZnB pisze:

      Dlatego też to najlepsza obecnie promocja od Citi jak i zresztą wśród wszystkich innych aktualnie dostępnych :)

  • renata pisze:

    witam . chcę złożyć wniosek o kartę w promocji lgk8 ale wniosek na Państwa stronie nie otwiera się . jedyny aktywny to z promocja do merlin .pl. proszę o pomoc

    • ZnB pisze:

      Wszystko jest jak należy – sprawdziliśmy. Może masz jakieś dodatki blokujące w przeglądarce typu AdBlock – wyłącz je i spróbuj ponownie.

  • Be pisze:

    Jest jeszcze jedna promocja dotycząca polecenia nowego klienta, z bonusem dla polecającego i polecanego. Szczegóły tu: https://www.citibankonline.pl/formularz/pozyczka/polec-nas/?prID=Logoutpage

  • kilerus pisze:

    Witam.
    W ostatniej promocji zapisałem się na voucher do mall (promocja od 5.10-31.12.2016). Umowę otrzymałem podpisaną z wbitą datą na ostatniej stronie 04-01-2017. W styczniu i lutym 2017r. zrealizowałem po jednej transakcji. Czyli teraz jak mniemam mam czekać do końca marca 2017r. mam otrzymać voucher?

    • ZnB pisze:

      W promocji Mall.pl do 31.12.2016 warunkiem uzyskania vouchera było zalogowanie się do Citibank Online w kolejnym miesiącu po podpisaniu umowy. Jeżeli logowałeś się w lutym to spełniłeś warunki i do końca marca powinieneś otrzymać bon. Aby jednak nie płacić kary musisz dokonywać co najmniej 1 transakcji kartą co miesiąc przez rok.

    • kilerus pisze:

      Przytoczę jeszcze raz część mojej poprzedniej wypowiedzi, bo widzę, że chyba niedokładnie opisałem problem. Umowę wypisywałem z kurierem w grudniu 2016 przed świętami. Na początku stycznia dostałem umowę tak jak pisałem wbitą datą na ostatniej stronie 04-01-2017. Robiłem po jednej transakcji w każdym miesiącu (styczniu i lutym), którą spłaciłem następnego dnia. Toteż, musiałem się logować do serwisu bankowego, żeby sprawdzić rachunek do spłat.
      Problemem jest, to, że mogę otrzymać voucher 31 marca, a jego ważność wg. regulaminu pkt 5. 5.6 jest ważny do 31-03-2017r.

      Czyli uściślając, całe wywołane zamieszanie prze zemnie :D Do końca marca powinienem otrzymać voucher poprzez ich aplikację mobilną?

    • ZnB pisze:

      Tak, do końca marca dostaniesz wiadomość z vocuherem. Może to być 10 marzec, może być to 17 czy 28 marzec. Jeżeli dostaniesz voucher z datą ważności 1 czy 2 dni to piszesz do nich iż nierealnym jest wykorzystanie go. Z tego co kojarzymy podobna sytuacja były z promocją morele i na końcu okazało się, że vouchery rozsyłane w ostatnim miesiącu promocji miały dłuższą datę ważności aniżeli wynikało to z regulaminu.

    • kilerus pisze:

      Gwoli wyjaśnienia. Otrzymałem voucher z terminem do 30.06.2017 r.

    • ZnB pisze:

      Czyli jak zawsze stanęli na wysokości zadania :)

  • Lejak pisze:

    Wygląda mi na to, że się spóźniłeś. Jeśli termin promocji jest ten, który podałeś w nawiasie, to z umową podpisana 4 stycznia nie masz szans. Wyraźnie jest to ujęte wszędzie (regulamin, objaśnienia): za termin podpisania umowy bierze się datę wstawioną na umowie. Owszem, Ty poznajesz ją dopiero, jak otrzymasz zwrot twojego egzemplarza z podpisem przedstawiciela Banku i wpisaną przez niego datą, ale taka niedogodność dla Ciebie jest ujęta w regulaminie i godzisz się na nią, podpisując jako pierwszy umowę.

    • ZnB pisze:

      Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo liczy się data wysłania formularza a nie data umowy!

    • Lejak pisze:

      Rzeczywiście z pamięci trochę namieszałem – szczegóły regulaminów nieco się różnią, ale data zawarcia umowy nie jest w nich istotna, od niej tylko liczy się spełnienie późniejszych warunków (transakcje, logowania itp.).

      Przepraszam.

    • ZnB pisze:

      Dokładnie tak, ona jest istotna do warunków a nie do samego uczestnictwa :)

  • Lejak pisze:

    Przy okazji odpowiadania komuś opowiem jeszcze jedną historię, swoją. W mojej promocji (voucher Allegro) już nie, ale może w innych się komuś przyda.
    Spełniłem, jak mi się wydawało, bez zastrzeżeń wymogi promocji, w tym dokonałem w określonym miesiącu płatności kartą na ponad 2000 zł (w sumie 200% normy). Okazało się ostatecznie, że początkowo jedna z transakcji, na kwotę ponad 2800 zł, którą była odroczona płatność za ubezpieczenie samochodu, ale z fizycznym udziałem karty i transakcją potwierdzoną PINem, nie została przez Bank uznana jako spełniająca warunki promocji, tylko nie wiedzieć czemu pewnie potraktowana jak przelew z rachunku karty i nie przyznano mi vouchera. Najpierw delikatnie zapytałem przez Citi Online, a wobec oschłej odpowiedzi „bo nie spełniłem warunku” następnie niestety musiałem przysiąść i napisać papierową reklamację, dołączając przy tym ksero polisy i potwierdzenia płatności. Dopiero wtedy – bez żadnego komentarza, wyjaśnienia – suche „bank postanowił uznać” – przyznano mi voucher.
    Warto reklamować, jakby co, choć w przypadku kilerusa, któremu wyżej odpowiedziałem, pewnie to i tak nie da efektu, bo tu sytuacja jest dla mnie oczywiście negatywna.

    • ZnB pisze:

      Oczywiście, że warto reklamować. Czasami zdarzają się nadinterpretacje i błędy po stronie banku ale na szczęście to jakiś ułamek procenta.

      Co do kileresa to nie zgadzamy się bo w każdej promocji Citibanku liczy się data złożenia wniosku a nie data umowy co kilkukrotnie potwierdzaliśmy z bankiem.

  • Emerytka pisze:

    Nie za bardzo zrozumialam sposób zawarcia umowy droga elektroniczna. Czy to znaczy, ze kurier, plombowanie koperty, odsylanie umowyitd. w takim przypadku nie ma miejsca?
    Wszytsko odbywa się za pomoca bankowisci elektronicznej?
    Chcialabym skorzystac z promocji do Morele.net

  • Spenser pisze:

    Mamy pytanie dotyczace ew zwrotu zakupu a zakwalifikowanie tej transakcji do otrzymania nagrody. Robie zakupy za 500 zl, czym spelniam warunek i po regulaminowym czasie otrzymuje nagrode. Po jej otrzymaniu robie zwrot towaru i kasa zwracana jest na konto. Jakies obostrzenia sa? Cos w regulaminie o tym? Ktos spotkal sie z czyms podobnym?

    • ZnB pisze:

      A nie możesz zrobić tego bardziej „elegancko” a nie tak na beszczela? ;-)

    • Spenser pisze:

      W koncu „zarabiaj na bankach” :-) a tak na powaznie to zwyczajnie mnogosc promocji chyba mnie do tego zmusi. Jedna karte bym „obskoczyl” ale i citi i t-mobile w jednym miesiacu moge sie po prostu nie wyrobic :-) wracajac – przerabiales 'moj’ problem? Przeszedl?

    • ZnB pisze:

      Bardziej „elegancko” oznacza, że rób tak aby środki nie trafiły na to samo konto a najlepiej na żadne tylko np. do kieszeni.

  • om pisze:

    Czekam już 3 tydzień na przesyłkę telefonu. Wiadomość o spełnieniu warunków otrzymałem. Czy ktoś jeszcze tak długo czekał? Z tego co czytam to wszyscy dostają po 2-3 dniach.

  • Tomasz pisze:

    Panie odnośnie dokumentów. Czy banku chce dowodu naszego zatrudnienia w postaci skanu umowy i prace czy wszystko odbywa się na podstawie oświadczenia?

    • ZnB pisze:

      Wykaz dokumentów znajduje się na końcu regulaminu promocji. Może to być np. PDF z przelewu wynagrodzenia pobrany z Twojego konta.

  • Tomasz pisze:

    Dziękuję bardzo za opowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie płatności kartą tym razem. Czy ktoś ma sprawdzony sposób aby „elegancko” spełnić warunki płatności kartą. Zwroty. Myślałem o „alledrogo”.

  • Spenser pisze:

    Dostal ktos juz ten vocher? Jak to wyglada czasowo? Bank rzeczywiscie czeka do konca miesiaca nastepujacego po miesiacu w ktorym zrealizowano 1000 zl czy wysyla wczesniej?

  • JarekC pisze:

    Witam.
    Taka sytuacja mam kartę Citi Siplicity z poprzedniej edycji z voucherem do morele.net.
    Jest tam karencja posiadania karty przez 12 m-cy i wykonywanie co najmniej jednej transakcji miesięcznie. Jeśli się tego nie zrobi 200zł kary. Teraz Citi wprowadza zmiany regulaminu opłat i prowizji. Czy jeśli zrezygnuje z karty w związku z wprowadzanymi zmianami to będę musiał płacić karę?
    Pozdrawiam
    Jarek

  • beata pisze:

    Witam, w którym miejscu regulaminu dotyczącego promocji voucher do Morele.net jest mowa o karze umownej 200zł w przypadku rezygnacji z karty? niestety nie mogę nigdzie znalezc informacji o karze za rezygnacje z karty po otrzymaniu nagrody?
    pozdrawiam

  • Kasia pisze:

    A czy przy nowych promocjach (2017) do operacji kartą wliczają się wypłaty z bankomatów czy jedynie płatności w sklepach za konkretne rzeczy? Internetowa płatność kartą oczywiście też się wlicza? :)

    • ZnB pisze:

      Liczą się wszystkie transakcje bezgotówkowe (w tym internetowe) a bankomat to jak nie patrzeć kasa do łapy czyli gotówka :)

  • Gregor-69 pisze:

    A czy po skorzystaniu z planu ratalnego i odebraniu vouchers z wyzsza kwota mozna dokonac wczesniejszej calkowitej splaty i nie ponosic kosztu (20 zl/m-cznie) obslugi zadluzenia z gory? Taki koszt jest niestety aktualny.

    • ZnB pisze:

      A taki koszt wyskoczył Ci przy próbie rozłożenia zadłużenia na raty? Na różnych kontach i na różne sposoby to robiliśmy i nigdzie ten koszt (oprócz odsetek) nam nie wyskoczył :(

  • Gregor-69 pisze:

    Tak, dzwonilem na infolinie w tej sprawie.

  • MAKSON pisze:

    Gdzie można szukać osób chcących założyć kartę kredytową? Nie chcę zawracać głowy znajomym i tłumaczyć, przekonywać każdego z osobna. Szukam konkretnych, zdecydowanych osób. Ludzie posiadający umiejętność czytania ze zrozumieniem poszukiwani! :)

    • ZnB pisze:

      Ciężko, nie ma w ogóle chętnych bo oferta z bonem 500 zł Allegro jest ciekawsza :(

  • pietrov89 pisze:

    Ja czekam już 3 dzień na telefon od kuriera i coś czuję, że prędko się nie doczekam. O ile w ogóle.Trudno. Ich strata. Swoją drogą mają umowę z jakąś nieznaną dla mnie firmą.

    • ZnB pisze:

      Ale jak czekasz – kurier Cię zwodzi czy co?

    • pietrov89 pisze:

      Dostałem maila od Citi, że została nadana paczka z dokumentami i że w ciągu 3 dni roboczych kurier się ze mną skontaktuje. No nie skontaktował się. Zobaczę może zadzwonię na infolinię w poniedziałęk do firmy kurierskiej.

    • pietrov89 pisze:

      Zadzwoniłem dzisiaj do firmy kurierskiej i w ciągu godziny się ze mną kurier skontaktował i przywiózł dokumenty ;) mam nadzieję, że dzwonić nie będę musiał ponownie do nich, żeby dowieźli teraz dokumenty do banku.

  • Irek pisze:

    W zestawieniu oferta Citi z Mall jest do 30.06 w dzisiejszym mailingu od Was że do 30.05 – zdecydujcie się

    • ZnB pisze:

      ahh ten chochlik ;-) mieliśmy zamienione daty pomiędzy promocjami morele <=> mall – poprawione dzięki za uwagę!

  • karol pisze:

    Witam,
    czy mogę prosić o wyjaśnienie na czym polega skorzystaniu z planu ratalnego na jakimś konkretnym przykładzie, tak aby jako nagrodą za założenie karty był telefon LG K10, a nie K3? Głównym warunkiem jest wydanie kwoty 500pln no więc załóżmy, że tę kwotę wydaję i co dalej? Z jakimi kosztami się to wiąże? Raty kojarzą mi się z pewnym okresem ich spłaty, tak więc przez dłuższy czas nie można wypowiadać karty?
    z góry dzięki za wyjaśnienia, pozdrawiam

    • karol pisze:

      Dzięki ZnB, wszystko (prawie) jasne ;)

    • ZnB pisze:

      No to dawaj co tam jeszcze potrzeba to doprecyzujemy :) Zadaj konkretne pytania ;-)

    • karol pisze:

      Prawie, bo nie mam zwyczaju kupować niczego na raty i podchodzę do tematu nieufnie jak pies do jeża ;) Ze wskazanego linka zrozumiałem, że wystarczy dla jednej z wykonanych transakcji, np. zakupów za 500pln, w portalu online wybrać opcję rozłożenia na raty i wtedy przez 6 miesięcy, będę spłacał daną transakcję, odsetki od niej oraz comiesięczną opłatę 20pln, tak? Ta ostatnia opłata, która jest w tabeli opłat i prowizji (Opłata operacyjna za obsługę Planu Spłat Ratalnych „Komfort” w ramach Limitu kredytu, dodana do kwoty miesięcznej raty (dla Planów otwartych od 1.01.2015) martwi mnie najbardziej, bo po 6 miesiącach robi się z tego 120pln. No i pytanie, czy nagrodę dostaje się dopiero po zakończeniu spłaty rat i czy można wybrać mniejszą ilość rat.
      Tak czy siak, jak będę działał już z kartą, to się wszystko wyjaśni, chyba że w międzyczasie ktoś definitywnie temat rozgryzie

    • ZnB pisze:

      I tak i nie ponieważ na naszym przykładzie (i kilku innych osób) wyszło, że opłata miesięczna nie została naliczona. W momencie rozkładania na raty jest obowiązek podsumowania wszystkich kosztów przed zatwierdzeniem a tam widnieją tylko odsetki co potwierdzali również nasi czytelnicy np. w tym komentarzu (odsetek wyszło 10 zł).

      Najmniejsza ilość rat to 6 miesięcy.

      Nagrodę otrzymujesz po spełnieniu warunków promocji czyli nie czekasz na nią do momentu spłaty rat.

  • Tomek pisze:

    Witam.
    Skorzystałem z oferty Citi z bonem do Morele, oczekuje teraz na kuriera i mam takie pytanko, ponieważ wymagane dokumenty to ksero dowodu oraz wyciąg z konta za ostatnie 3 miesiące.
    Chciałbym spytać, czy to musi być pełny wyciąg z każdego z tych trzech miesięcy ze wszystkimi transakcjami (a tych trochę mam, ponieważ bardzo często płacę kartą lub kupuje coś przez neta), czy wystarczy tylko pierwsza strona z danymi z danego miesiąca oraz strona na której jest udokumentowany wpływ wynagrodzenia z firmy, w której pracuje?
    Z góry dziękuje za odpowiedź, ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie.
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Wystarczy tylko i wyłącznie wydruk z transakcji wpływu wynagrodzenia (nie musi a nawet nie powinna to być cała Twoja historia). Listę akceptowanych dokumentów prez Citi masz na końcu każdego regulaminu jako załącznik.

  • Tomek pisze:

    Rozumiem. Tak wiem, że jest ta lista, jednak nie byłem do końca pewny, ponieważ gdzieś wyczytałem że nie które banki chcą pełnych wyciągów, a wolałbym uniknąć pomyłki, żeby nie dosyłać dokumentów.

    Jeszcze pytanie, czy pierwsza strona wyciągu tez musi być? ponieważ sama strona z wpływu wynagrodzenia wygląda w sumie mało wiarygodnie i każdy by mógł ja sobie napisać np w wordzie :D. Czy np trzeba pokazać oryginał kurierowi i wtedy on potwierdza autentyczność wydruku?

    • ZnB pisze:

      Co to znaczy pierwsza strona wyciągu? Wchodzisz w szczegóły transakcji i drukujesz jej potwierdzenie. Taki dokument jest dokumentem elektronicznym nie wymagającym podpisu (taka klauzula pewnie na dole się znajdzie). Podrabianie takich dokumentów wiąże się z odpowiedzialnością karną więc… :)

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.