ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

4000 pkt programu Bezcenne Chwile o wartości 50 zł za płatności kartą Mastercard (promocja ogólnodostępna dla klientów różnych banków!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Zyskaj 4000 pkt programu Bezcenne Chwile w nowej promocji od Mastercard!

Pod dłuższym przestoju wraca lubiana promocja programu lojalnościowego Bezcenne Chwile przeznaczona dla klientów wszystkich banków uczestniczących w tym programie. Tym razem do zgarnięcia jest 4000 pkt na start (wymiennych na vouchery o wartości 50 zł) w zamian za dodanie już posiadanej karty do portfela cyfrowego Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay lub Xiaomi Pay oraz dokonanie płatności za jego pomocą na łączną kwotę min. 200 zł. Oczywiście można łączyć z nią promocje poszczególnych banków jeżeli takie w danej chwili występują :)

Punkty na powitanie w ogólnodostępnej promocji Mastercard

Promocja „Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje” będzie dostępna do wyczerpania puli nagród, która wynosi 37500 sztuk (każda jedna nagroda to 4000 pkt) jednak nie dłużej jak do 15 marca 2024 roku. O ewentualnym wyczerpaniu się puli nagród Mastercard poinformuje wcześniej na stronie programu. Dodatkowo na 1 dzień przed szacowanym terminem wyczerpania się puli nagród na stronie internetowej programu, pojawi się informacja o przedterminowym zakończeniu promocji.

Z promocji mogą skorzystać klienci wszystkich banków posiadających kartę z logo Mastercard (debetową lub kredytową), którą zarejestrowali w Programie Bezcenne Chwile przed dniem 15 stycznia 2024 roku (i od momentu przystąpienia pozostają nieprzerwanie w programie posiadając jednocześnie wyrażone zgody marketingowe na e-mail), którzy przed dniem 15 stycznia 2024 roku:

  • nie dodawali wspominanej karty do jednego z portfeli cyfrowych tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay lub Xiaomi Pay,
  • przynajmniej jeden raz zalogowali się na stronie internetowej programu lub w aplikacji po dokonaniu przystąpienia do Bezcennych Chwil,

oraz od dnia 16 grudnia 2023 roku do 14 stycznia 2024 roku wykonali transakcje bezgotówkowe przy użyciu w/w karty Mastercard na łączną kwotę min. 100 zł.

Jak widzicie tym razem warunki przystąpienia do promocji nie są banalne ;) i spora część z Was (jak i nas) zapewne nie ma szansy załapać się na nią. Zakładamy jednak, że znajdą się tacy szczęśliwcy i zgarną sobie 50 zł w bonie, dlatego też wrzucamy tę promocję na blog. Co więcej… jedna osoba/klient może otrzymać w ramach niniejszej promocji jedną nagrodę (czyli 4000 pkt) w odniesieniu do każdej zarejestrowanej karty Mastercard, przy użyciu której zostaną spełnione warunki promocji. A to oznacza, że można zdobyć wielokrotność omawianej w tym wpisie nagrody czyli nie 50 zł a może nawet 500 zł czy 1000 zł :D

Aby otrzymać 4000 punktów należy w czasie trwania promocji spełnić wszystkie poniższe warunki:

  • dodać kartę Mastercard do jednego z portfeli cyfrowych tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay lub Xiaomi Pay,
  • przynajmniej jeden raz zalogować się  do programu Bezcenne Chwile na stronie programu lub w aplikacji mobilnej programu,
  • dokonać płatności bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w sklepach stacjonarnych lub internetowych przy użyciu jednego z w/w portfeli, do którego została dodana karta spełniająca warunki promocji.

Wykluczone są jednak zakupy z określonymi w regulaminie kodami MCC – dotyczy to głównie różnego rodzaju przekazów pieniężnych ale i zakupów w aptekach czy hurtowaniach alkoholi. Wykluczone są również zakupy różnego rodzaju kart podarunkowych:

Zakup Premiowany – oznacza każdy zakup (transakcję) w złotych polskich dokonywany przez Uczestnika Programu za pomocą Karty Mastercard®, w tym Karty Mastercard® dodanej do Portfela Cyfrowego, zgodnie z § 3 ust. 2 lit. f) Regulaminu – z wyjątkiem: wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy); operacji przeniesienia sald; transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych; transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych; zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę; innych opłat lub obciążeń; wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach); transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code) – (i) 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, (ii) 5122 – określający m.in. właścicieli aptek, (iii) 5715 – określający hurtownie napojów alkoholowych, (iv) 5813 – określający pijalnie (napoje alkoholowe), bary, tawerny, kluby nocne i dyskoteki, (v) 5912 – określający drogerie i apteki, (vi) 5921 określający sklepy z piwem, winem, alkoholem, (vii) 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), (viii) 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), (ix) 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), (x) 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, (xi) 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), (xii) 6211- określający maklerów i dealerów papierów wartościowych, (xiii) 6533, 6536, 6537, 6538 – określający transfery pieniężne, (xiv) 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty), (xv) 7511 – określający obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, (xvi) 7995 – określający zakłady bukmacherskie, (xvii) 8999 – określający wolne zawody, (xviii) 9311 – określający podatki oraz wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych (w tym portfela elektronicznego „SkyCash”) oraz zakup lub doładowanie wszelkich kart podarunkowych, prezentowych oraz elektronicznych bonów, nawet jeżeli nie znajdują w ramach powyższych MCC; a także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika.

Dodatkowo wykluczone są standardowo transakcje wynikające wprost z zasad przyznawania punktów w programie, o których szeroko pisaliśmy tutaj w sekcji „Zasady naliczania punktów MasterCard Bezcenne Chwile”. Są to między innymi transakcje dokonane w punktach realizujących przekazy pieniężne, aptekach, drogeriach, pubach, klubach nocnych, dyskotekach czy sklepach alkoholowych. Warto zapoznać się z tymi zasadami.

Nagroda zostanie przyznana w ciągu 30 dni roboczych od dnia spełnienia powyższych warunków oferty. Punkty będą ważne przez okres 3 miesięcy od dnia ich przyznania. Można je wymienić np. na voucher o wartości 50 zł na zakupy w wybranych sklepach (Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Carrefour, W. Kruk, Time Trend, Smyk itp.) lub na inną nagrodę rzeczową dostępną w katalogu. Od jakiegoś czasu w ofercie nagród znajdują się również monety Allegro czyli defacto bony do Allegro.

Szczegóły promocji z punktami powitalnymi znajdziecie tutaj.

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



45 komentarzy dla wpisu: “4000 pkt programu Bezcenne Chwile o wartości 50 zł za płatności kartą Mastercard (promocja ogólnodostępna dla klientów różnych banków!)

  • Anderson pisze:

    Plus dla Was, że opisaliście promocje 🙂 Natomiast zastanawiam się, kto siedzi w tym MBCh i wymyśla warunki? Przecież oni nie ogarniają wydania puntów / nagród przy promocjach typu „zarejestruj nową kartę i wydaj nią 100 zł”. Ci dopiero z ogarnięciem przy tylu warunkach, do tego niektóre ze wsteczną data. System im zwariuje 🙂 I będzie ten ich standardowy „błąd techniczny”.

    • ZnB pisze:

      Staramy się jak możemy ;) Swój komentarz na temat tej promocji też dodaliśmy w opisie.

    • Adam pisze:

      Oj tak. Ja nie dostałem punktów z promocji velo. Bank przekierowuje do kontaktu z operatorem becennych, a tamci po ok. miesiącu łaskawie wysyłają potwierdzenie otrzymania wiadomości :)

  • gosia pisze:

    Błąd techniczny ostatnio jest standardem. Na maile nie odpowiadają, telefon jie jest odbierany. Chyba się zapętlili w ostatnich promocjach. Ja sama pisałam w grudniu 3 reklamacje i póki co żadna nie jest rozpatrzona,

  • Doris pisze:

    Czyli muszę płacić po dodaniu do GooglePay tylko telefonem te 200 zł czy mogę normalnie kartą, a chodzi tylko o samo dodanie karty do GPay?

    • ZnB pisze:

      Musi być poprzez portfel cyfrowy.

    • Jan pisze:

      wg mnie nie musi może być to normalna płatność bo w regulaminie jest napisane „wykonał transakcje, stanowiące Zakupy Premiowane, w ramach transakcji bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych lub internetowych”
      Czyli internetowe się kwalifikuję.

    • ZnB pisze:

      Każdy niech interpretuje sobie te zapisy jak chce ale w naszym mniemaniu zacytowałeś tylko skromny wycinek a jak zacytuje się dodatkowo kilka słów więcej:

      wykonał transakcje, stanowiące Zakupy Premiowane, w ramach transakcji bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych lub internetowych, przy użyciu zarejestrowanej w Programie Karty Mastercard®, dodanej do Portfela Cyfrowego (…)

      to uważamy, że jest to równoznaczne z tym, że autorowi chodziło o płatność z wykorzystaniem portfela cyfrowego, do którego została dodana karta. Nie byłoby sensu robienia warunku dodania karty do portfela cyfrowego po czym później uznawane były by również płatności dokonane bezpośrednio kartą.

      P.S. Tak… wiemy, że regulamin mógłby być jaśniej napisany i nie dawać pola do interpretacji (nie tylko ten) ale ponad 10 lat naszego doświadczenia robi swoje a prośby niejednokrotnie wysyłane po to aby pisali czytelne regulaminy promocji bankowych są brane pod uwagę w mega ślimaczym tempie. Osobiście stosujemy zawsze zasadę „lepiej spełnić bardziej prawdopodobny warunek aniżeli później mieć pretensje, że się nie dostało nagrody”. Stąd też w naszym opisie promocji zapisaliśmy to tak:

      dokonać płatności bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w sklepach stacjonarnych lub internetowych przy użyciu jednego z w/w portfeli, do którego została dodana karta spełniająca warunki promocji

    • Jan pisze:

      ZnB nie interpretuje go jak chce, tylko jest on tak napisany że ciężko czasami zrozumieć o co chodzi.

    • ZnB pisze:

      Niestety, bankierzy nie potrafią w humanistyke ;)

  • Rafał pisze:

    4000 punktów na kartę czy na konto? :)

  • nobody pisze:

    Czy jeden uczestnik może skorzystać wielokrotnie z tej oferty gdy posiada karty w różnych bankach?

    • ZnB pisze:

      Nawet nie muszą to być różne banki. Jedna karta = jedna nagroda przy założeniu, że są spełnione warunki dla każdej takiej karty.

  • Sylar pisze:

    W jakim okresie trzeba wydać daną kartą tę kwotę 200 ? Od 15.01 do 14.03?

    • ZnB pisze:

      W czasie trwania promocji a najlepiej jak najszybciej bo limit nagród może się wyczerpać jeżeli rozwleczesz te płatności bardzo w czasie :)

  • Sylar pisze:

    Rozumiem że warunek też jest taki że trzeba było mieć już kartę w grudniu by między grudniem a styczniem wydać 100 złotych i jednocześnie płacić plastikiem a dopinać ją do telefonu bo wtedy nie można wziąć udział w promce ?

  • Sylar pisze:

    to trochę jak z tym 20 letnim stażem i wiekiem w przedziale 20-30 w ofercie pracy

  • Piotr pisze:

    Tym warunkiem z wymaganiami wstecznymi to tak nie do końca fair zrobili

    „oraz od dnia 16 grudnia 2023 roku do 14 stycznia 2024 roku wykonali transakcje bezgotówkowe przy użyciu w/w karty Mastercard na łączną kwotę min. 100 zł „

  • Piotr pisze:

    Rozumiem że zakup z Allegro przez Google Pay zostanie zaliczony ? Czy tylko fizyczne użycie z NFC ?

    • ZnB pisze:

      Jeszcze raz zacytujemy ;)

      dokonać płatności bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w sklepach stacjonarnych lub internetowych przy użyciu jednego z w/w portfeli, do którego została dodana karta spełniająca warunki promocji

  • Sylwek pisze:

    Sprawdziłem wszystkie karty i jest jedna, City Handlowy akurat mam promocję 10% i jeszcze niecałe 100 zł do wydania. Wiec tylko na tej się łapie i tu znowu odzywa się moje szczęście.
    Dodaję kartę do portfela i pokazuje mi taki komunikat – Nie udało się skonfigurować karty pod kątem płatności zbliżeniowych itd. i mam zadzwonić do banku.
    Dzwonię, wszystko jest w porządku nawet podczas rozmowy dodaje kartę oraz drugi raz dodaje wpisując ręcznie i nic. Mam skonfigurować vpn w telefonie a nic z tego nie rozumiem.
    Zaznaczę tylko że płace nią zbliżeniowo w sklepie i w portfelu miałem już inne karty, BNP, Velo, Credit Agricole i jeszcze spróbowałem dodać Mbanu, bez problemu.
    Miał ktoś może taki problem i cos doradzi?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli zbliżeniowe transakcje w sklepie Ci działają to nie spotkaliśmy się z takim problemem. Bywały takie sytuacje ale do tej pory problemem była blokada na transakcje zbliżeniowego nałożona przez bank nie wiedzieć czemu.

    • Adam pisze:

      Moja karta citi dodana do g pay nie działa przy płatnościach powyżej 100 PLN. Odrzuca transakcję i tyle. Nie ma opcji potwierdzenia odblokowaniem tel czy ew. wpisaniem pinu. Bank na reklamację odpisuje jakieś głupoty. Przez to kiedyś ominęła mnie promocja punktowa, bo nie miałem karty fizycznie przy sobie :)

  • Piotr pisze:

    A czy e-mail przypisany do portfela Google musi być taki sam jak do BCH ?

  • Sylwek pisze:

    Dzwoniłem drugi raz na infolinię i po sprawdzeniu kazali mi napisać po zalogowaniu do działu technicznego.
    Dostałem taka odpowiedź – wklejam – Szanowny Panie,
    problem z dodaniem karty do usługi Google Pay wynikał z parametrów bezpieczeństwa.
    Potwierdzam, że ustawienia zostały zmodyfikowane, utrudnienia nie powinny już występować. Proszę o wykonanie kolejnej próby dodania karty do Google Pay, rekomenduję ręczne wpisanie danych nie skanowanie.
    Przepraszamy za powstałe niedogodności.
    Karta dodana i na zakupy.

    Z poważaniem

  • Piotr pisze:

    Czy dostaliście już może punkty ?

    • Natka pisze:

      Moj mąż tak.. ja czekam na punkty z dwóch kart ale dalej nic nie doszlo

  • Piotr pisze:

    A jak sprawdzić czy transakcja przeszła przez GPay ? W bankowości wyglądają jak zwykłe płatności kartą a w aplikacji Portfel widzę tylko ostatnie transakcje lub nawet żadnej.

  • Łukasz Michał pisze:

    Hej. Według moich wyliczeń punkty powinienem dostać 1 marca i niestety nic nie przyszło. Poczekam jeszcze do wtorku i będę się kontaktować z nimi. A ktoś z Was dostał już punkty?

    • Łukasz Michał pisze:

      Niestety trzeba dzwonić i się im przypomnieć. Po telefonie punkty wpadły po około godzinie.

    • Tomasz pisze:

      Potwierdzam – opłaca się składać reklamację telefonicznie. Punkty wpadają od ręki do kilku godzin.
      Szkoda, że nie wpadają same wg regulaminu, tylko dopiero po reklamacji.. Eh..

  • Piotr pisze:

    U mnie mija miesiąc od złożenia reklamacji. A dodzwonić się nie udało.

  • Michał pisze:

    Potwierdzam, że telefon na infolinię i następnego dnia punkty są naliczone. Dzwoniłem w sprawie kart, które były już od dawna w portfelu, a jedynie były na nich transakcje najpierw na te 100 zł do 15.01, a po tym dniu na 200 zł i bez problemu reklamacje zostały przyjęte.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.