22 02 2017
Uczestniku promocji: „Money Mania 9” z premią 100 zł za konto w BZ WBk – uzupełnij dane do przelewu!
UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje.
Pamiętaj o uzupełnieniu danych do przelewu nagrody z promocji!
Organizator akcji Money Mania 9: 100 zł premii za założenie konta na 4% w BZ WBK czyli firma Money rozesłał do uczestników promocji maila (sprawdź również folder SPAM), w którym to informuje o spełnieniu warunków promocji. Pamiętajmy, że mamy teraz czas do 27 lutego 2017 na uzupełnienie danych do przelewu. Po zalogowaniu się na stronie promocji należy podać numer konta BZ WBK, które otworzyliśmy w ramach promocji.
Czas na finalizację promocji! Odbiór nagrody już blisko…
Link do opisu promocji: Money Mania 9: 100 zł premii za założenie konta na 4% w BZ WBK (wystarczą tylko dwa przelewy!)
Wiadomość o spełnieniu warunków promocji powinna być widoczna po zalogowaniu się w panelu aplikacji Money Mania oraz na adres e-mail. Będziemy wdzięczni za ewentualne podesłanie do nas treści tej wiadomości na skrzynkę Kontakt.
Postępujemy zatem zgodnie z treścią przekazaną w mailu.
Jeżeli nie otrzymaliśmy jednak maila warto sprawdzić folder SPAM lub inne miejsca gdzie mógłby taki mail się schować :) Nawet jeżeli nie odnajdzie się taki mail zalogujmy się do panelu aplikacji i wypełnijmy dane już teraz nie czekając do ostatniego dnia czyli do 27 lutego 2017. Dane do logowania otrzymaliśmy w mailu od organizatora po rejestracji w promocji. Pamiętajmy aby podać numer konta bankowego BZ WBK otworzonego w ramach promocji bądź posiadanego już wcześniej.
Wszelkie kwestie dotyczące braku powiadomienia mailowego czy też wypłaty nagrody (która powinna nastąpić do 10 marca 2017) należy wyjaśniać z organizatorem firmą Money zgodnie z regulaminem:
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi na adres reklamacje-mania@firma.money.pl, w terminie 90 (dziewięćdziesięciu) dni od daty zakończenia Akcji, o której mowa w § 3 ust 4 Regulaminu.
Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail będący loginem w aplikacji, numer wniosku o Konto oraz szczegółowy opis problemu.
Nie załapałeś się na promocję konta BZ WBK?
Nic straconego. Nadal bowiem jest szansa skorzystania z podobnej promocji konta BZ WBK z premią nawet 200 zł przy założeniu, że skorzystamy również z karty kredytowej. Jeżeli natomiast szukasz innych bądź kolejnych dobrych ofert to polecamy przejrzeć wszystkie AKTUALNE PROMOCJE bankowe, których jak widać w lutym znów nie brakuje i każdy znajdzie coś dopasowanego do siebie. Najciekawsze z nich, które powinny Cię zainteresować to:
- Nawet 50 zł zwrotu co miesiąc – 5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe
- 140 zł premii za założenie dobrej lokaty na 2,5% w Toyota Bank
- 100 zł za podpisanie umów w nju mobile dla klientów mBank
- 200 zł za założenie konta i karty kredytowej BZ WBK
- 400 zł do wydania w sklepie Mall.pl do darmowej karty Simplicity
- 100 zł za założenie konta w PKO BP – V edycja programu „Mam PKO”
- 200 zł za otwarcie Konta z Lwem w ING Bank Śląski i płatności kartą
- 400 zł na zakupy w Douglas za wyrobienie darmowej karty kredytowe!
- 3% tańsze paliwo z kartą Santader Bank
- 200 zł za iKonto w BGŻ BNP Paribas
- 300 zł za konto Citi Priotity w Citibank
- Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!
… i wiele, wiele innych. Przejrzyj wszystkie AKTUALNE PROMOCJE.
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?
Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.400 zł w bonie do perfumerii Douglas za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citibank Simplicity – II edycja [Aktualizacja] 200 zł za otwarcie Konta Direct dla Firm i przelew do ZUS w ING Bank Śląski
emaila nie dostałem, zalogowałem sie na konto money mania, danych nie uzupełniałem mam taką informację : Konto Godne Polecenia MM9 100 zł Przyznana premia ….. rozumiem,że jest ok bez emaila i uzupełniania danych ?
a już wcześniej nie podawałeś danych?
nie mogliśmy brać udziału w tej akcji więc nie wiemy dokładnie jak przebiegnie akcja powiadamiania itp.
poczekajmy może jeszcze na innych czytelników :)
numer konta trzeba było uzupełnić w zakładce moneymania MOJE DANE wpisując numer konta jaki został nam przydzielony przy zakładaniu konta.pozdrawiam
Gdzie można składać reklamację bo wszystkie warunki spełniłem,a premii do dziś nie otrzymałem?
Relamacja na stronie money manii nie chce się wysłać,więc proszę o jakiś emial do nich.
Masz we wpisie podaną procedurę reklamacyjną jak i email
Ja również do dziś dnia nie otrzymałam premii choć spełniłam warunki…
Normalnie oszustwo, numer rachunku nagle zniknął u mnie i u męża, premii tez nie otrzymaliśmy. Po wysłaniu reklamacji informacja zwrotna ze pani przebywa do 19 na urlopie- żarty :/
U mnie to samo.
Słuchajcie, pewnie wystąpił jakiś błąd bo jak widać dotknęło to więcej osób. Poczekajmy do poniedziałku i może się wyjaśni. My ze swojej strony też puścimy oficjalne zapytanie o co kaman :)
Witam
Ja też nie dostałem kasy
U mnie niestety to samo:( słabo, raczej nie wezmę udziału w nowej edycji MM
A czy ktoś już dostał premie
U mnie już doszedł przelew dzisiaj, może jednak to nowe MM nie będzie takie złe:P
Jest 12 a pieniędzy dalej nie ma. Ja też miałem problem, że konto zniknęło ale uzupełniłem jeszcze raz. Teraz złożę reklamację
A gdzie złożyć reklamację
Na maila z regulaminu. Z tego co jest w tym artykule to adres reklamacje-mania@firma.money.pl
premia dziś wpłynęła,myślę że zaczynają działać :)
Ja też już otrzymałem
Przy wypłacie premii zawsze trzeba brać pod uwagę ewentualny poślizg +1 dzień z uwagi na księgowanie przelewów. Oni pewnie zlecili je zgodnie z regulaminem 10 marca 2017 ale na kontach docelowych zaksięgowały się dopiero dziś bo był weekend.
Zgadzam się, ale tu problemem była niepewność związana ze zniknięciem numeru rachunku z zakładki moje dane – a to był wymóg konieczny uzyskania premii. To było trochę dziwne.