ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

„Duet Lokat” – lokata 2,3% i 2,5% z premią 140 zł dla nowych lub 70 zł dla obecnych klientów Toyota Bank

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Kolejna akcja promocyjna z cyklu „Rok Korzyści z Toyota Bank” od Agory

Rusza kolejna akcja z cyklu „Rok Korzyści z Toyota Bank” przygotowanego przez Agorę we współpracy z Toyota Bank. Dzięki akcji promocyjnej „Duet Lokat” mamy możliwość uzyskania nawet 140 zł premii za założenie nowej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni z oprocentowaniem 2,5% oraz Depozyt Plus na 2,3%. Dodatkowo można zarobić nawet 250 zł na poleceniach oferty swoim znajomym! Z promocji nadal mogą korzystać obecni klienci banku – dla nich przewidziano premię 70 zł za spełnienie tych samych warunków. Naszym zdaniem bardzo dobra akcja i lokaty!

Warunki przystąpienia do akcji promocyjnej „Duet Lokat”

W ramach cyklu promocji „Rok Korzyści” organizowanego przez znaną już nam Agorę dziś startuje kolejna już druga akcja pod hasłem „Duet Lokat. To jedyna znana nam promocja i jedyny bank – a tak naprawdę ciągły cykl promocji – który zawsze premiuje również obecnych klientów oferując jednocześnie przyzwoite lokaty. Jak widać w tym przypadku nie sprawdziła się reguła zamknięcia konta po wzięciu pierwszej premii o czym wspominaliśmy ponad rok temu. Osoby, które zakładały konta w pierwszej edycji promocji Agory i ich nie zamknęły sięgną obecnie bodajże już 6 raz po nagrodę za założenie lokat. Rewelacja!

Zgodnie z regulaminem promocja potrwa do 08.03.2017 i jest przeznaczona zarówno dla nowych jak i dla obecnych klientów Toyota Bank pod pewnymi warunkami. Mianowicie przystąpić do akcji promocyjnej możemy jeżeli w okresie pomiędzy 01.01.2016 a 14.02.2017 nie posiadaliśmy Konta Jedynego (Nowy Klient) lub gdy posiadamy aktywne konto otwarte w jednej z poniższych akcji organizowanych w przeszłości przez Agorę (Obecny Klient):

Warto również zauważyć, że osoby, które w okresie od 01.01.2016 roku do 14.02.2017 roku rozwiązały z bankiem umowę o prowadzenie Konta Jedynego są wykluczone z promocji! Jeżeli zatem jesteśmy w okresie wypowiedzenia a konto nie zostało jeszcze zamknięte można wycofać rezygnację na infolinii banku – to da nam możliwość skorzystania z promocji o ile spełniamy powyższe warunki.

Nagrodą podstawową w akcji „Duet Lokat” jest premia w wysokości 140 zł dla nowych klientów oraz 70 zł dla starych klientów w zamian za założenie dwóch lokat: nowej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na 2,5% oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy na 2,3%. Dodatkowo premię można powiększyć o zwrot za paliwo w promocji moneyback „Tankuj korzyści do pełna”, która została przedłużona do końca roku 2017.

140 zł dla nowych lub 70 zł dla starych klientów za założenie lokat na 2,5% i 2,3%

Obecny Klient Toyota Banku może otrzymać 70 zł premii jeżeli spełni łącznie wszystkie poniższe warunki:

  • w terminie do 08.03.2017 roku zarejestruje się na stronie promocji podając swój adres email, potwierdzi uczestnictwo w akcji promocyjnej klikając w aktywny link udostępniony w wiadomości email przesłanej na podany uprzednio adres, następnie ponownie zaloguje się w aplikacji i wybierze z dostępnego menu opcję „Mam Konto Jedyne w Toyota Bank”. Następnie należy kliknąć udostępniony link, który przekieruje na stronę Toyota Banku,
  • posiadać w banku wyrażoną zgodę marketingową z wcześniejszych akcji promocyjnych,
  • na stronie promocji wyrazi zgodę na przekazywanie przez bank organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji, w szczególności przyznawania oraz wydawania premii,
  • za pośrednictwem bankowości internetowej Toyota Banku (do której zostaliśmy przekierowani ze strony promocji) maksymalnie do dnia 15.04.2017 roku zwiększy saldo posiadanych na dzień 14.02.2017 depozytów poprzez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy – do otrzymania premii wymagane jest założenie jednej jak i drugiej lokaty na kwotę minimum 5000 zł każda,
  • utrzyma wymagane saldo min. po 5000 zł na założonych wyżej lokatach przez okres min. 90 dni,
  • utrzyma saldo depozytów, posiadanych na dzień 14.02.2017 przez co najmniej 30 dni licząc od dnia założenia wyżej wymienionych lokat (saldo depozytów rozumiane jest jako kwota środków pieniężnych zdeponowanych na wszystkich kontach i lokatach na dzień 14.02.2017 roku powiększone o kwotę min. 10 000 zł w związku z założonymi lokatami).

Na spokojnie wczytując się w te warunki można sądzić, że największą trudność przysporzy ostatni warunek promocji. Dotyczy on jedynie tych klientów, którzy na dzień 14.02.2017 posiadali zdeponowane jakieś środki w Toyota Bank. Osoby, które w tym dniu nie posiadały żadnej lokaty w tym banku mają sytuację bardzo prostą.


PRZYKŁAD! Aby ułatwić Wam życie po konsultacji z organizatorem i bankiem przedstawiamy przykład obrazujący posiadanie lokaty na dzień 28.08.2016. Warunki wstępne symulacji:

  • na dzień 14.02 posiadamy lokaty w kwocie 12000 zł
  • w dniu 16.02 zakładamy wymagane lokaty Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy
  • w dniu 20.02 kończą nam się stare lokaty o wartości 12000 zł
  • od 16.02 (czyli dnia założenia lokat wymaganych przez promocję) przez 30 kolejnych dni należy utrzymać saldo wszystkich lokat (starych i nowych)

Istotne jest utrzymanie salda lokat z dnia 14.02.2017 przez 30 dni od momentu założenia wymaganych lokat. W momencie gdy stare lokaty zakończą się i wrócą na konto są dalej traktowane jako saldo depozytowe, co oznacza, że spełniamy warunki utrzymania salda pomimo, że środki z lokat są już na koncie. Oczywiście nie można tych środków wypłacić/przelać z Toyota Bank, gdyż wtedy warunek utrzymania salda depozytów nie zostanie spełniony. W momencie gdy 20.02 zakończy się „stara lokata” na 12000 zł to należy ją odnowić lub utrzymać te środki na koncie (przez 30 dni licząc od 16.02). Mamy nadzieję, że to rozwieje wszelkie wątpliwości.


Nowy Klient Toyota Banku może otrzymać aż 140 zł premii pod warunkiem spełnienia wszystkich poniższych warunków:

  • w terminie do 08.03.2017 roku zarejestruje się na stronie promocji podając swój adres email, potwierdzi uczestnictwo w promocji klikając w aktywny link udostępniony w wiadomości email przesłanej na podany uprzednio adres, następnie ponownie zaloguje się w aplikacji i wybierze z dostępnego menu opcję „Nie mam Konta Jedynego w Toyota Bank”,
  • kliknie w udostępniony link w aplikacji, który przekieruje na stronę banku,
  • przejdzie przez proces zakładania Konta Jedynego oraz lokat Plan Depozytowy na 160 dni i Depozyt Plus na 12 miesięcy jak niżej.

Wniosek o Konto Jedyne wypełniamy po kliknięciu w link udostępniony po zarejestrowaniu się w promocji, w którym należy:

wypełnić wymagane dane w formularzu w celu złożenia wniosku o Konto Jedyne. Wymagane dane to m. in.: dane osobowe, numer dowodu osobistego, dane adresowe i kontaktowe. Prawidłowe wypełnienie formularza jest potwierdzane przez Bank poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail Uczestnika potwierdzenia złożenia wniosku o Konto Jedyne wraz z numerem wniosku oraz datą złożenia;

Należy również pamiętać aby we wniosku zaznaczyć odpowiednie zgody konieczne z punktu widzenia promocji:

na przesyłanie informacji handlowych o ofercie Banku za pomocą poczty elektronicznej i wiadomości SMS, oraz na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego Banku;
oraz
na przekazywanie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji, w szczególności przyznawania oraz wydawania premii i nagród Klientom Banku, będącym Uczestnikami Promocji;

Następnie w ciągu 2 dni roboczych od złożenia wniosku bank skontaktuje się z nami na podany we wniosku numer telefonu, aby potwierdzić przyjęcie wniosku i umówić nas na wizytę kuriera w celu podpisania umowy. Do 3 dni roboczych od daty rozmowy, za pośrednictwem kuriera bank wyśle umowę na wskazany we wniosku adres. Wraz z umową otrzymamy hasła oraz token do konta.

Gdy już będziemy mieli dostęp do bankowości internetowej należy do dnia 15.04.2017 roku założyć co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni oraz co najmniej jedną lokatę Depozyt Plus na 12 miesięcy – każdą z nich na kwotę minimum 5000 zł. Założone lokaty należy utrzymać przez co najmniej 90 dni licząc od dnia ich założenia.

Pamiętajmy jednak, że z promocji można skorzystać tylko za pomocą dedykowanej strony. Jakiekolwiek działania na innych stronach lub bezpośrednio na stronach Toyota Bank będą wykluczone z promocji. Wykonujemy zatem czynności zgodne z naszym powyższym opisem.

Organizator zastrzega, iż wnioski o zawarcie umowy dotyczącej Konta Jedynego składane z innego źródła w Internecie, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski złożone po 8.03.2017 roku nie będą brały udziału w Promocji.

Polecaj ofertę znajomym – możliwość zarobienia nawet 250 zł!

Tak jak i w poprzedniej promocji tak i w tej mamy możliwość zarabiania na poleceniach oferty swoim znajomym. Za każdą skutecznie poleconą osobę, która spełni warunki promocji otrzymamy 50 zł premii. Maksymalnie można polecić 5 osób co daje nam łączną premię w wysokości 250 zł. W celu polecenia oferty należy najpierw wygenerować kod polecenia po zarejestrowaniu się w promocji:

Dla identyfikacji osoby Polecającej i Poleconej wykorzystany zostanie Kod poleceń – 8 znakowy ciąg znaków generowany przez Uczestnika w Aplikacji, zwany dalej Kodem. Każdy Polecający może wygenerować w Aplikacji indywidualny Kod, który następnie przekazuje Poleconemu w celu przystąpienia do Akcji „Lokata”.

Poleceń możemy dokonywać w okresie trwania promocji:

Kod może zostać wygenerowany przez Polecającego w okresie trwania Akcji, tj. od 15.02.2017 roku do 8.03.2017 roku i w tym czasie może być wykorzystany.

Najważniejsze jest aby osoba polecona przez nas użyła przekazanego kodu – tylko wtedy będzie szansa na zgarnięcie dodatkowej premii:

Uczestnik Polecony, przed złożeniem wniosku o Konto Jedyne na stronie Partnera, powinien w Aplikacji Organizatora wprowadzić Kod otrzymany od Polecającego, a także jego imię, nazwisko oraz adres e-mail, które zostały użyte przez Polecającego podczas rejestracji w Aplikacji. Brak wprowadzenia Kodu lub wprowadzenie Kodu nieprawidłowego uniemożliwi Organizatorowi identyfikację Uczestnika Polecającego i wypłatę Premii dodatkowej

i oczywiście musi spełniać podstawowy warunek karencji, czyli możemy polecać tylko takie

osoby, które nie posiadają i nie posiadały w okresie od 1.01.2016 roku do 14.02.2017 roku Konta Jedynego w Banku

Wypłata premii podstawowej oraz dodatkowej

Teraz przyszedł czas na najprzyjemniejszą części promocji, czyli kiedy i jak nastąpi wypłata obu premii (podstawowej za skorzystanie z promocji oraz dodatkowej za polecenia). Otóż jeżeli spełnimy warunki promocji organizator powiadomi nas o tym fakcie mailem, który będzie wysłany do dnia 31.07.2017. Następnie do dnia 10.08.2017 roku musimy się zalogować na stronie promocji i uzupełnić następujące dane osobowe: imię, nazwisko, numer swojego aktywnego Konta Jedynego (na który zostanie przekazana premia) oraz adres zamieszkania. Premie zostaną wypłacona na wskazane konto do 25.08.2017 – należy zatem do tego czasu posiadać aktywne konto w Toyota Bank!

Ile zapłacimy za Konto Jedyne?

Należy zwrócić uwagę, że założone w promocji Konto Jedyne jest darmowe pod warunkiem wykonania transakcji kartą na łączną sumę min. 400 zł w danym miesiącu rozliczeniowym (bank w takim wypadku zwraca opłatę pobraną za prowadzenie konta). Jeżeli nie wykonamy takich płatności bank naliczy nam opłatę za konto w wysokości 2,49 zł. Wzięcie udziału w wyżej omawianej promocji gwarantuje nam zwrot tej ew. pobranej opłaty w przypadku gdy będziemy mieli aktywne obie założone w promocji lokaty:

Zwrot opłaty za Konto Jedyne nastąpi za te miesiące kalendarzowe, w których Uczestnik posiadał jednocześnie aktywne dwie lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do końca 2017 roku. Zwrot opłaty nastąpi przelewem bankowym do 15-go dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki do zwrotu.

Szczegóły pozostałych opłat znajdują się w tabeli opłat i prowizji.

Aż 130 tys. zł na lokacie 2,5%

Poniżej prezentujemy podstawowe parametry lokaty wymaganej przez promocję. Warto zauważyć, że bank umożliwia założenie aż dziesięć takich lokat co powoduje, że możemy ulokować nawet 130000 zł na 2,5%. Po ostatnich mocnych obniżkach oprocentowania lokat jest to bardzo dobra oferta lokaty i zapewne sporo z Was zdecyduje się założyć ich więcej aniżeli jedna sztuka wymagana przez promocję.

  • nazwa lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni
  • oprocentowanie: 2,5% w skali roku
  • okres depozytu: 160 dni 
  • wartość lokaty: min. 3 tys. zł, max. 13000 tys. zł (możliwość założenia 10 lokat na łączną kwotę aż 130 tys. zł)

oraz

  • nazwa lokaty: Depozyt Plus na 12 miesięcy
  • oprocentowanie: 2,3% w skali roku
  • okres depozytu: 12 miesięcy
  • wartość lokaty: min. 5 tys. zł

I tym miłym akcentem dobiegamy do końca opisu promocji. Powodzenia!

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 8 marca 2017 zarejestruj się w promocji i ewentualnie załóż Konto Jedyne jeżeli jesteś nowym klientem
do 15 kwietnia 2017 załóż minimum jedną lokatę Plan Depozytowy na 160 dni oraz minimum jedną lokatę Depozyt Plus na 12 miesięcy – każdą na min. 5 tys. zł (pamiętaj jednak o utrzymaniu sald zgodnie z opisem i warunkami promocji)
do 31 lipca 2017 zostanie wysłane powiadomienie o spełnieniu warunków premii podstawowej i dodatkowej
do 10 sierpnia 2017 należy się zalogować na stronie promocji i podać dane do wypłaty premii
do 25 sierpnia 2017 nastąpi wypłata premii podstawowej i dodatkowej

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



47 komentarzy dla wpisu: “„Duet Lokat” – lokata 2,3% i 2,5% z premią 140 zł dla nowych lub 70 zł dla obecnych klientów Toyota Bank

  • Jan pisze:

    A jakie negatywne skutki po zerwaniu lokat po 90 dniach?

  • Karol pisze:

    „wartość lokaty: min. 3 tys. zł, max. 13000 tys. zł (możliwość założenia 10 lokat na łączną kwotę aż 130 tys. zł)”

    Czy nie powinno tam być zamiast 3k – 5k ?
    I pytanie nr 2
    Roczna lokata na 2,3 % ? Czy już po wypłacie premii (w sierpniu 2017) można tę lokatę bezkarnie zerwać ?

    • ZnB pisze:

      1. Nie ponieważ samą lokatę można założyć w zakresie 3-13 tys. zł – max. 10 szt. To promocja wymaga min. 5 tys. zł.
      2. Lokatę można bezkarnie zerwać po wymaganych 90 dniach :) i nie trzeba czekać do wypłaty premii

  • Maciej pisze:

    ZnB, orientujecie się czy zrywając jedną i drugą lokatę po 90 dniach dostajemy w odsetki za ten okres?

    • ZnB pisze:

      nie, odsetki przepadają dlatego też lokatę na 160 dni warto potrzymać do końca a tylko tą roczną zerwać po 90 dniach :)

  • nexus79 pisze:

    tylko zrywajac po 90 dniach przyjdzie placic za konto bo tylko utrzymanie obu lokat zwalnia z oplaty za konto do konca 2017 – oczywiscie w przypadku nowych klientow. No chyba, ze ktos bedzie robil obroty karta – min. 400/mc zeby miec konto za free. Wiem, 2,49 to nie majatek ale …

  • Ola pisze:

    Kartę do konta trzeba wybrać i czy jest opłata za konto?

    • ZnB pisze:

      Nie doczytałaś :) Karty nie musisz brać ale lepiej ją wziąć. Konto jest darmowe do momentu gdy masz lokaty. Później trzeba wydać min. 400 zł miesięcznie kartą aby było darmowe.

  • Pioter pisze:

    Czy w formularzu Agory przy rejestracji w promocji trzeba wyrazić wszystkie 3 zgody na przetwarzanie danych w tym trzecią: Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agory S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa na mój adres e-mail informacji handlowych dotyczących kontrahentów Agory. Czy wystarczy tylko pierwszą i drugą ?

  • Jon pisze:

    Gdy założe konto w lutym a dopiero w kwietniu założę lokaty to za miesiać marzec bede musiał zapłacić za utrzymanie konta ?

    • ZnB pisze:

      Najprawdopodobniej opłata taka zostanie naliczona. Sugerujemy w takim razie skorzystanie z oferty w marcu.

  • Ola pisze:

    Złożyłam wek w tamtym tygodniu i cisza? Tak to wygląda?

    • ZnB pisze:

      Kiedy dokładnie wypełniłaś wniosek o konto? Podałaś prawidłowy numer? Nasz znajomy wypełniał wniosek w czwartek a piątek miał telefon.

    • nexus79 pisze:

      wyglada, ze promocja sukces – u mnie tez cisza – wlasnie mija 4 dzien

  • Ola pisze:

    W czwartek

  • vs pisze:

    cyt maila z toyoty:
    „Dziękujemy za udział w naszej promocji i złożenie wniosku o Konto Jedyne w Toyota Banku!

    Pragniemy poinformować, że z uwagi na bardzo duże zainteresowanie ofertą, pewnemu wydłużeniu uległ proces obsługi klienta. Kontakt ze strony pracowników Toyota Banku, mający na celu potwierdzenie złożonego wniosku może się nieco opóźnić w stosunku do podanych w regulaminie 2 dni.

    Opóźnienie kontaktu ze strony Banku nie będzie miało wpływu na spełnienie przez Ciebie warunków promocji. Prosimy o cierpliwość. „

  • Beniel pisze:

    ZnB, jeszcze jedno pytanie:
    wczoraj wieczorem po długiej walce z wypełnieniem wniosku w końcu się udało. Czytając komentarze wyżej zapowiada się, że do końca promocji (8 marca) moje konto nie zostanie do końca aktywowane. Czy na ten moment, będąc już zarejestrowanym w promocji i mając dostęp do wygenerowanego kodu poleceń z aplikacji, można skutecznie polecać kolejne osoby?
    Dzięki z góry za odpowiedź.

    • ZnB pisze:

      Tak, polecać można od razu po rejestracji w promocji. Jednak same premie zostaną wypłacone dopiero gdy Ty i Polecony spełni warunki.

  • ZnB pisze:

    W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy taką oto informację dot. promocji:

    Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie ofertą Duet Lokat w Toyota Banku, wydłużeniu uległ proces obsługi klienta. Kontakt ze strony pracowników Toyota Banku, mający na celu potwierdzenie złożonego wniosku może się wydłużyć do 4-5 dni w stosunku do podanych w Regulaminie. Opóźnienie kontaktu ze strony Banku nie będzie miało wpływu na spełnienie przez Państwa warunków promocji. Prosimy o cierpliwość.

  • Taxx pisze:

    Trzeba zakładać kartę do konta?

    • ZnB pisze:

      Promocja jest już zakończona. Karty nie trzeba wyrabiać ale bez niej później nie zniesiesz opłaty za konto więc lepiej ją wziąć.

  • porto pisze:

    Witam.
    Podpisałem dokumenty przesłane kurierem w poniedziałek i cisza… Wysyłają z Toyota Banku informację o aktywowaniu rachunku, czy sam mam telefonować na infolinię ??? Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      Powinieneś dostać instrukcję z umową. Jeżeli nic się nie zmieniło w stosunku do tego co było rok temu to aktywacji dokonujesz sam na infolinii.

  • porto pisze:

    Dzięki – konto już aktywne. Jeszcze raz pozdrawiam.

    P.S. Nie doczytałem instrukcji…

  • twardomir pisze:

    Porto, otrzymałeś swój telekod razem z umowami? U mnie w instrukcji piszę że telekod wysyłają oddzielnie a też już kilka ładnych dni minęło i nic…

  • porto pisze:

    Umowę podpisałem ( był kurier ) – 13.03. Dzisiaj dostałem telekod osobną przesyłką priorytetową, czyli wyrobili się w czasie 4 dni roboczych jak podają w informacji.

    • twardomir pisze:

      Ja czekam grubo ponad tydzień. No trudno, najwyżej się upomnę. Dzięki.

  • Pioter pisze:

    Czy tę kartę Toyota trzeba uaktywnić czy wystarczy ją mieć nieaktywną?

  • mały pisze:

    zarejestrowałem się w promocji przed 08.03.2017, jednak umowę podpisałem dopiero
    21.3.2017, czy załapie się na te 140zł?

  • Anna pisze:

    Gdzie jest zapisane o zwrocie o opłaty za konto w przypadku utrzymania lokat? Nie dostałam takiego zwrotu.

  • Anna pisze:

    Dzięki,napiszę reklamację.

  • Simon pisze:

    Mam to samo. Opłata za konto w miesiącu kwietniu nie została zwrócona. Czy bank pozytywnie rozpatrzył Twoją reklamację?

  • Andu pisze:

    Do dzisiaj miały maile dojść o spełnieniu warunków otrzymania premii. Nic nie otrzymałem… Pisać w sprawie reklamacji już czy czekać do 10 ?

  • Łukasz pisze:

    Na konkurencyjnej stronie czytałem, że kilka osób otrzymało e-maile..Jak jest u Was?? U mnie brak nadal…oni wysyłają partiami te e-maile ? Nie bardzo wiadomo co myśleć w tym temacie, czy czekać czy pisać reklamacje, a jeśli tak to do kogo i pod jaki adres..

  • Jacek pisze:

    premia 140 zł wpłynęła na konto

  • edek264 pisze:

    jest premia potwierdzam tez :)

  • Ernest pisze:

    Pytanie do Admina. Jak rozumieć ten zapis Regulaminu:”Zwrot opłaty za Konto Jedyne nastąpi za te miesiące kalendarzowe, w których Uczestnik posiadał jednocześnie aktywne dwie lokaty: Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do końca 2017 roku.”
    Posiadałem obydwie lokaty do 11.09.2017r., czy wystarczy to do zwolnienia z opłaty za wrzesień czy trzeba posiadać obydwie lokaty przez cały miesiąc ?

    • ZnB pisze:

      Szczerze powiedziawszy nie wiemy i nie chcemy wprowadzać w błąd. Do tej pory nikt o to nie pytał ale z tego co kojarzymy z poprzedniej edycji to w takim przypadku zwrot był naliczany. Może ktoś z czytelników odpisze na 100%.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.