22 07 2016
Uczestniku promocji: 120 zł za założenie Konta Godnego Polecenia w BZ WBK – uzupełnij dane do przelewu!
UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje.
Pamiętaj o uzupełnieniu danych do przelewu nagrody z promocji!
Organizator promocji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł” (firma Agora) rozesłał do jej uczestników maila (sprawdź również SPAM), w którym to przekazał informacje o zakwalifikowaniu do premii. Pamiętajmy, że mamy teraz czas do 31 lipca 2016 na uzupełnienie danych do przelewu. Po zalogowaniu się na stronie promocji należy podać numer konta BZ WBK, które otworzyliśmy.
Czas na finalizację promocji! Odbiór nagrody już blisko…
Link do opisu promocji: 120 zł premii za darmowe Konto Godne Polecenia na 4% – II edycja promocji BZ WBK i Agory (brak wymogu płatności kartą!)
Treść maila jaki został wysłany przez organizatora:
Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 120 zł w promocji „Konto Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł” Banku Zachodniego WBK i Agora S.A.! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o podanie w aplikacji promocyjnej niezbędnych danych do realizacji przelewu premii.
Prosimy o zalogowanie się do aplikacji pod adresem konto.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.Dane należy uzupełnić do dnia 31.07.2016. Premia zostanie wypłacona do dnia 24.08.2016.
Zaloguj się na konto.zpremia.pl i uzupełnij dane do przelewu premii
Postępujemy zatem zgodnie z treścią przekazaną w mailu.
Jeżeli nie otrzymaliśmy jednak maila warto sprawdzić folder SPAM lub inne miejsca gdzie mógłby taki mail się schować :) Nawet jeżeli nie odnajdzie się taki mail zalogujmy się do panelu aplikacji i wypełnijmy dane już teraz nie czekając do ostatniego dnia czyli do 31 lipca 2016. Dane do logowania otrzymaliśmy w mailu od organizatora po rejestracji w promocji. Pamiętajmy aby podać numer konta bankowego BZ WBK otworzonego w ramach promocji.
Wszelkie kwestie dotyczące braku powiadomienia mailowego czy też wypłaty nagrody należy wyjaśniać z organizatorem firmą Agora. W razie potrzeby korespondencję kierujemy za pośrednictwem Aplikacji (po zalogowaniu) opisując szczegółowo ewentualny problem podkreślając jednocześnie, że zgłoszenie jest reklamacją.
Nie załapałeś się na promocję konta BZ WBK?
Nic straconego! Nadal możesz założyć dobrze oprocentowane na 4% konto BZ WBK jednocześnie zgarniając bonus za transakcje kartę. O nowej promocji informowaliśmy wczoraj we wpisie: Teoretyczne 360 zł za otworzenie konta w BZ WBK i transakcje kartą
Jeżeli natomiast szukasz kolejnych dobrych ofert to polecamy przejrzeć AKTUALNE PROMOCJE bankowe, których jak widać w lipcu nie brakuje i każdy znajdzie coś dopasowanego do siebie. Najciekawsze z nich, które powinny Cię zainteresować to:
- 400 zł na zakupy w empik.com do darmowej karty Citibank Simplicity
- Money Mania 7: 100 zł premii za założenie Konta ZOŚKA PRO z oprocentowaniem do 3% w Idea Bank
- Smartfon LG K8 LTE w prezencie do darmowej karty Simplicity od Citibank!
- Nawet 25 zł zwrotu co miesiąc – 5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe
- Aż 400 zł do wydania na morele.net za wyrobienie karty Simplicity od Citibank!
- Aż 400 zł do wydania na nexterio.pl za wyrobienie karty Simplicity od Citibank!
- 100 zł za założenie konta w Inteligo – XI edycja programu „Mam Inteligo”
- Nawet 300 zł za wyrobienie karty kredytowej Fair w BPH
- „Zyskuj z eKontem – II edycja” – nawet 500 zł od mBanku dla nowych klientów
- 300 zł za założenie karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe oraz 100 zł za jej polecenie
… i wiele, wiele innych. Przejrzyj wszystkie AKTUALNE PROMOCJE.
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?
Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.400 zł na zakupy w empik.com do darmowej karty Citibank Simplicity Idea Bank: Lokata GO na 2,75% dostępna dla wszystkich bez wyjątków!
Hmm. Kłopot. Maila z gratulacjami nie dostałem. Warunki spełniłem – mam wszystko na koncie. Po zalogowaniu na konto.zpremia.pl jedyne co widzę to:
„Konkurs zakończony
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji. W razie wątpliwości użyj formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie.”
Macie jakas podpowiedz skad ten blad? Mam przelewy w kwietniu, maja i czerwcu. Wszystko jak nalezy.
Jak w każdej promocji jest zawsze jakiś procent błędu, to normalne. Sprawdź jeszcze tylko czy w umowie i w ustawieniach banku masz zaznaczone zgody marketingowe (jak są zrób screena). W formularzu kontaktowym zgłoś reklamację. Jak nie odpiszą w ciągu około tygodnia daj nam znać ;-)
Zrobiłem jak wspomniałeś, dzisiaj dostałem wiadomość sms, że odpowiedź na moje zgłoszenie została wysłana na adres korespondencyjny. Że niby na adres pocztowy to wysłali? Dzisiaj? Chyba specjalnie, żeby nie zdążyło dojść do 31 lipca. Potem będzie za późno. Niezbyt mi się to podoba :/
Zadzwoń, niech Ci przedyktują treść odpowiedzi.
Ale Ty zgłosiłeś reklamację do banku? Czy do Agory poprzez formularz kontaktowy?
Złożyłem reklamacje przez konto bankowe bzwbk. Dzisiaj bylem w oddziale i zapytałem o sytuację, treść wysłanego pisma zawiera informacje, że Reklamacje mam zgłaszać do Agory a nie do banku. Tak wiec musze znaleźć odpowiedni adres i zrobić kolejne zgłoszenie.
Przecież masz we wpisie informację, że reklamację zgłaszamy do Agory a nie do BZ WBK ;(
Zgadza się, mój błąd. Miejmy nadzieję, że Agora wykaże się wyrozumiałościa. Zobaczymy.
na stronie logowania trzeba wpisać mail oraz hasło. Cały czas mi wyrzuca, że jest błąd logowania. Czy ktoś ma podobnie? Jakieś sugestie. Zaznaczam, że nie ma opcji wpisywania numeru klienta.
Na stronie promocji podajesz mail i hasło jakie podałeś podczas rejestracji w promocji a nie hasło do konta bankowego!
Dzięki faktycznie potrzebne było hasło z rejestracji to sobie skopiowalem z maila. Nie zmienia to jednak faktu, że proces weryfikacji nie należał do najprostszych i jestem ciekaw ile procent osób poległo tuż przed metą. Patrząc także na poprzednie komentarze.
Dodatkowo mail nadawcy taki „zwykły” a tyle się ostrzega o phisingu. Przyznam, że trochę w portki narobilem widząc te błędy logowania.
Jest 17 września i nie mam na koncie w BZ WBK obiecanej premii 120 zł. W sierpniu dostałem powiadomienie o zakwalifikowaniu do wypłaty premii 120 zł i terminowo uzupełniłem dane konta i adres zamieszkania w panelu na stronie kontozgroupon.zpremia.pl. Czy ktoś z Was ma podobną sytuację? Czy ten przelew może przychodzić z innego banku niż BZ WBK i powienienem zaczekać jeszcze do wtorku czy już w poniedziałek składać reklamację? Zgodnie z regulaminem reklamację nalezy składać za pomocą aplikacji http://kontozgroupon.zpremia.pl/promocja/kontakt/ więc nie będę miał nawet potwierdzenia że złożyłem reklamację w terminie bo nie ma tam dla mnie dostępnej funkcjonalności przechowywania historii składanych pism (a wiem to stąd że już jedno pismo z pytaniem wysyłałem do organizatora w maju).
To jest wpis dotyczący promocji bez groupona więc nawet jeśli ktoś go subskrybuje to Ci może nie odpowiedzieć. Z promocjami Groupona tak niestety czasami jest, że trzeba się na użerać więc my zatem sceptycznie do nich podchodzimy. Poczekaj do wtorku i pisz reklamacje i tyle
Organizatorem promocji ( której dotyczy opisany przeze mnie powyżej problem ) jest Agora Performance.
Ja z Grouponem nie miałem najmniejszego problemu w tej akcji bo już w sierpniu dostałem obiecane 75 zł na zakupy u nich.
Poczytaj historyczne wpisy, nie ważne kto był organizatorem akcji, w akcjach grouponowych zawsze były problemy. Jeżeli Cię nie spotkały to tylko podziękować. Poza tym sam groupon jest problemytczny – spróbuj coś reklamować, żeby coś pomogli jeżeli ich partner się na Ciebie wypina itp. Ważne że sprzedadzą a potem martw się sam
Premia 120 dziś dotarła na moje konto :) Przelew był zlecony 16 września z banku Pekao SA.