ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Money Mania 7: 100 zł premii za założenie Konta ZOŚKA PRO z oprocentowaniem do 3% w Idea Bank

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Kolejna edycja Money Mania – tym razem premia za założenie rachunku oszczędnościowego na 3%!

Dziś startuje siódma edycja promocji Money Mania z premią 100 zł za założenie rachunku oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO w Idea Bank i zasilenie go kwotą min. 1000 zł. Dodatkowo na oprocentowaniu oferowanym przez rachunku można zarobić do 3% odsetek. To pierwsza promocja tego produktu z dodatkową premią. Duży plus za banalnie proste warunki promocji. Z oferty będzie można skorzystać do 24 lipca 2016.

Money Mania 7 Idea Bank 100 zl za konto Zoska Pro

Premia w wysokości 100 zł za założenie rachunku oszczędnościowego na 3%

„Money Mania 7” to oferta przygotowana przez firmę Money z partnerem akcji jakim jest Idea Bank. Promocja jest skierowana do osób, które nigdy wcześniej nie posiadały jakiejkolwiek umowy o produkt finansowym w tym banku. Co więcej, zgodnie z regulaminem wykluczone są również osoby, które chociażby wnioskowały o otwarcie takiego produktu.

Uczestnikami Akcji, zwanymi dalej „Uczestnikami” mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, posiadające obywatelstwo polskie oraz miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki określone w Regulaminie oraz do momentu złożenia wniosku i założenia Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO:
a. nie zawarły z Bankiem umowy o dowolny produkt oferowany prze Bank,
b. nie złożyły wniosku o otwarcie żadnego produktu oferowanego przez Bank.

To bardzo rygorystyczne warunki, bowiem kto z nas nie posiadał chociażby najlepszej na rynku Lokaty Happy na 4%? Na domiar złego cała akcja jest limitowana i może z niej skorzystać max. 500 osób. Limit jak widać został ustawiony bardzo nisko ale biorąc pod uwagę fakt, że do akcji nie kwalifikuje się spora część osób to może się okazać nawet za duży ;-)

Jeżeli spełniamy powyższe warunki to śmiało można skorzystać z tej oferty. Standardowo jak to w promocjach organizowanych przez pośredników zaczynamy od zarejestrowania się na stronie akcji promocyjnej – mamy na to czas do 24 lipca 2016. Podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji. Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil czyli jedno konto. Po potwierdzeniu rejestracji na stronie akcji promocyjnej zostanie nam udostępniony link przekierowujący do wniosku uprawniającego do otwarcia promocyjnego konta oszczędnościowego ZOŚKA PRO w Idea Bank.

Po kliknięciu tego linku wypełniamy wniosek o rachunek oszczędnościowy podając nasze dane osobowe i zaznaczając zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej względem organizatora promocji – na to mamy również czas do 24 lipca 2016.

Pamiętajmy! W celu skorzystania z promocji przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego po rejestracji wypełniamy wniosek o konto. W przeciwnym wypadku nie zostanie nam naliczona żadna premia! Nie zakładajcie konta bezpośrednio na stronie banku!

Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO z innego źródła, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO złożone po 24 lipca 2016 roku nie będą brały udziału w Akcji.

Następnie w terminie do 21 dni od dnia wysłania wniosku o rachunek oszczędnościowy Konto ZOŚKA PRO (jednak nie później niż do 14 sierpnia 2016) należy:

  • podpisać z bankiem umowę o ten rachunek oszczędnościowy,
  • zasilić otworzony rachunek oszczędnościowy jednorazowo kwotą min. 1000 zł.

Jak widać warunki promocji są banalnie proste.

Warunki wypłaty premii

W celu otrzymania premii za spełnienie w/w warunków promocji należy do dnia 14 sierpnia 2016 zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do przelewu (podajemy numer otwartego Konta ZOŚKA PRO i swoje dane osobowe).

Organizator w terminie do 31 sierpnia 2016 powiadomi uczestników promocji o ewentualnym zakwalifikowaniu się do wypłaty nagrody poprzez informację na stronie promocji oraz w wiadomości e-mail. Premia zostanie przekazana przez Organizatora w tym samym terminie czyli najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2016

Dla kogo 3% na Koncie ZOŚKA PRO?

Oprocentowanie rachunku oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO wynosi od 1% do aż 3% i jest uzależnione od dwóch czynników:

  • czy posiadamy również rachunek indywidualny Konto IDEALNE,
  • jakie saldo środków przechowywane jest na Koncie IDEALNYM a jakie na Koncie ZOŚKA PRO.

Jeżeli nie założymy Konta IDEALNEGO razem z „zośką” to sytuacja jest prosta – wszystkie środki zgromadzone na rachunku oszczędnościowym Konto ZOŚKA PRO będą oprocentowane tylko na 1%.

Sytuacja wygląda inaczej gdy zdecydujemy się założyć wraz z „zośką” rachunek indywidualny Konto IDEALNE. W zasadzie w tej promocji nie mamy wyboru i Konto IDEALNE jest wymagane. W takim przypadku oprocentowanie rachunku oszczędnościowego będzie uzależnione od salda środków zgromadzonych na jednym jak i na drugim koncie i tak:

  • środki do wysokości 10-krotności salda na rachunku Konto IDEALNE będą oprocentowane na 3%,
  • pozostałe środki ponad 10-krotność będą oprocentowane tak jakbyśmy nie posiadali konta indywidualnego czyli na 1%.

Aby zobrazować sytuację bank przygotował rzeczywiste symulacje:

idea_bank_zoska_pro_tabela

Jeżeli natomiast chodzi o opłaty to zarówno Konto IDEALNE jak i Konto ZOŚKA PRO prowadzone są zupełnie za darmo. Jedyna opłata, na którą należy zwracać uwagę w przypadku tej promocji to wypłata środków z rachunku oszczędnościowego. Pierwsze w miesiącu jest zawsze bezpłatna ale już każda kolejna kosztuje 5 zł.

Szczegóły pozostałych opłat znajdują się w tabeli opłat i prowizji. Szczegóły dotyczące oprocentowania rachunków znajdziemy tutaj.

Harmonogram promocji Money Mania 7:

Data Warunek / zdarzenie
do 24 lipca 2016 zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto
do 21 dni od wysłania wniosku ale nie później niż do 14 sierpnia 2016 podpisz umowę o konto i zasil je jednorazowo kwotą min. 1000 zł
do 14 sierpnia 2016 należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do przelewu
do 31 sierpnia 2016 zostaniemy powiadomieni o przyznaniu premii
do 31 sierpnia 2016 zostanie wypłacona premia

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



94 komentarzy dla wpisu: “Money Mania 7: 100 zł premii za założenie Konta ZOŚKA PRO z oprocentowaniem do 3% w Idea Bank

  • Łukasz pisze:

    Wydaje mi się, że złożenie wniosku przez Moneymanie, jest jednoznaczne z jednoczesnym otwarciem Konta Idealnego, tak przynajmniej jest napisane w oknie wniosku z Moneymanii.

    „Do skorzystania z podwyższonego oprocentowania konta ZOŚKA PRO, potrzebujesz rachunku prowadzonego za 0 zł – Konta IDEALNEGO. Wypełniając poniższy formularz, wnioskujesz jednocześnie o otwarcie obu kont.”

  • ABC pisze:

    Czy wnioskując o konto przez MM mogę wnioskować o konto bez karty ?

  • ABC pisze:

    Konto Zośka PRO ma być jednorazowo zasilone kwotę min. 1 000 zł. Czy te środki muszą tam pozostać do końca promocji czy można ich za kilka dni przelać na inne konto ?

    • ZnB pisze:

      Nie ma w regulaminie wymogu trzymania tych środków

    • AM pisze:

      Szanowna Pani,
      W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej, uprzejmie informuję, że warunkiem otrzymania premii ze strony Money Mania jest wpłata na konto Zośka PRO min 1000 zł, natomiast bank nie określa minimalnego czasu, przez jaki środki powinny znajdować się na koncie. Może Pani wypłacić kwotę nawet następnego dnia.

      W przypadku pytań zapraszamy do ponownego kontaktu.

      Do dyspozycji pozostają konsultanci dostępni 7 dni w tygodniu w godzinach 8.00–20.00 pod numerem telefonu 22 101 10 10 lub 801 999 111 (opłata zgodna z taryfą operatora).

      Z poważaniem,
      Dominika Podleśna
      Starszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

  • Ronaldo pisze:

    Uwaga, promocja nie działa jak należy. Po wysłaniu wniosku przez stronę Moneymanii zakłada się tylko Konto Idealne, natomiast NIE MA konta Zośka Pro (konto założone wczoraj i już aktywowane). Ponadto na stronie MM wciąż mam komunikat „Brak wysłanych wniosków”. Sądząc po tym co ludzie piszą na konkurencyjnym blogu problem dotyczy PRAKTYCZNIE KAŻDEGO. Nie wiem czy komukolwiek udało się skutecznie skorzystać z promocji. CO ROBIĆ?

    • ZnB pisze:

      Czekamy na oficjalne info z Money jak to ma dokładnie wyglądać i kiedy pojawi się Zośka (ew. czy to jest błąd).

      Jeżeli chodzi o status to tutaj może minąć nawet kilka dni zanim zmieni się status – tak też było w poprzednich edycjach!

    • ABC pisze:

      U mnie taka sama sytuacja. Po wysłaniu wniosku przez MM mam założone jedynie Konto Idealne. Na MM wniosek ma status wysłany.

    • wienb pisze:

      U mnie wniosek wysyłany 4.06 (aktywacja 5.06) taka sama sytuacja – założone tylko konto IDEALNE. Ale siostra, która wysyłała wniosek 5.06 otrzymała dwie wiadomości na maila – jedna dotyczyła przelewu weryfikacyjnego dla konta IDELANEGO, a druga dla konta ZOŚKA PRO (ja otrzymałem maila wyłącznie dla konta IDELANEGO).
      Sądzę więc, że już coś poprawili, ale to dla tych, którzy dopiero teraz będą wnioskowali. Pytanie co z osobami, które etap wnioskowania mają już za sobą.
      Bo wprawdzie konto ZOŚKA PRO można założyć z systemu bankowości, ale taka akcja może nie kwalifikować się do premii !!

    • wienb pisze:

      Na mojego maila z opisem sytuacji otrzymałem w dniu dzisiejszym poniższą odpowiedź ze strony banku:

      Szanowny Panie,

      w nawiązaniu do korespondencji uprzejmie informuję, że wystąpił błąd operacyjny dotyczący Promocji, w dniu wczorajszym problemy techniczne zostały usunięte.

      Klienci, którym w ramach Promocji zostało założone tylko Konto Idealne, w najbliższym czasie otrzymają kontakt telefoniczny ze strony banku, celem założenia konta Zośka PRO.

    • jojen pisze:

      ja wysłałem wniosek 5.07 i czekam na kurwwiera z umową wiec nie wiem czy mam zośke czy nie

  • Łukasz pisze:

    No i ja dokładnie tak samo. Dodatkowo dostałem wczoraj telefon, że od 1 lipca zmieniły się przepisy i nie ma już możliwości potwierdzenia danych przelewem (skąd więc taka możliwość we wniosku?). Pani powiedziała mi, że są dwie opcje: mogę jej wysłać skan dowodu lub paszportu na maila lub może wysłać kuriera z umową, ale to potrwa 2 tygodnie. Na pytanie, czy mogę to załatwić przez oddział, stwierdziła, że jest taka możliwość.

  • ABC pisze:

    Dostałam właśnie maila od Idea Banku, że złożyłam wniosek o konto ZOŚKA PRO w ramach promocji MM. Jeśli nie widać go po zalogowaniu to mogę założyć sama lub poczekać na kontakt konsultanta. Zaistniały błąd techniczny nie ma wpływu na mój udział w promocji.

  • ABC pisze:

    Money Mania rozsyła takie same maile ;)

  • carving pisze:

    Zakładałem konto wczoraj i zostało mi utworzone i konto idealne i konto zośka

  • ZnB pisze:

    Problem techniczny po stronie banku został już usunięty. Osoby, które skorzystały z promocji a nie założyło się Konto Zośka Pro powinny otrzymać poniższą wiadomość:

    Dzień dobry,

    Złożyłeś/łaś wniosek o Konto Zośka PRO w ramach akcji Money Mania 7 z Idea Bankiem. Idea Bank odnotował chwilowe problemy techniczne z otwarciem Konta Zośka PRO i obecnie trwają prace nad ich rozwiązaniem.

    Jeśli po zalogowaniu do Bankowości Internetowej widzisz tylko Konto Idealne, Konto Zośka PRO możesz założyć samodzielnie w sekcji „Konta”, wybierając opcję „Nowe konto” lub poczekać na kontakt telefoniczny konsultanta, który pomoże Ci założyć Konto Zośka PRO.

    Powyższy błąd nie ma wpływu na Twój udział w Promocji i otrzymanie premii. Otrzymanie premii wynikającej z Regulaminu Promocji uwarunkowane jest wpłatą na Konto Zośka PRO minimum 1 000 zł oraz podaniem numeru swojego Konta Zośka PRO w naszym serwisie w ciągu 21 dni od wysłania wniosku.

  • Diabloo pisze:

    Bank będzie jakoś informował jeśli liczba 500 wniosków zostanie wykorzystana ?

    • ZnB pisze:

      W podobnych akcjach innych banków był stosowny komunikat na stronie. Jak będzie tutaj to jeszcze nie udzielono nam odpowiedzi.

  • Daniel pisze:

    Założyłem konto Zoska przez aplikację MM, konto juz aktywne, jednak nie ma zadnego wyslanego wniosku w aplikacji. Napisalem maila do MM, i odp. „Proszę przesłać numer wniosku, z którego założył Pan konto – nie mamy śladu po Pana aplikacji, musimy to sprawdzić w banku.” Skąd mam wziąć numer wniosku, skoro to jest problem który wlasnie zgłosiłem?

  • Rob pisze:

    Da się to konto aktywować przelewem? Złożyłem wniosek. Napisali, że dane do przelewu wyślą mailem i przysłali tylko dokumenty bankowe.

  • Ronaldo pisze:

    Nie, to jest KPINA i ŻART. Przebrała się po prostu miarka. Mam już otwarte Konto Idealne za pomocą przelewu weryfikacyjnego. Dziś pojawiła się Zośka Pro i kazali wysłać przelew jeszcze raz. Wysyłam więc 0,01zł Z TEGO SAMEGO BANKU (mBank) i jaki jest efekt? No zgadnijcie…

    „Twój wniosek dotyczący założenia konta nie został zaakceptowany ze względu na niezgodność danych podanych we wniosku o konto z danymi w banku, z którego wykonałeś przelew. ”

    W poniedziałek idę pozamykać te konta i skończyć tą farsę. Stracony czas i nerwy. Ostatni raz korzystam z jakichkolwiek usług zarówno MM jak i Idea Banku..

  • Monika pisze:

    U mnie wszystko działa. Udało się założyc jedno i drugie bez żadnego problemu. Ciekawa opcja, bo nie dość, że dostaje się tą premię to jeszcze korzystając aktywnie z kont ma sie oprocentowanie 3% w skali roku, a tyle nawet lokaty nie wszystkie mają. Z tego co rozumiem z umowy środki z oprocentowania są dodawane codzienie.

  • Rosomak pisze:

    Całą ta akcja to kpina z klienta.
    Moje przelewy aktywacyjne zostały odrtzucone, brak kontaktu z banku i nie iwm co dalej.

    Żona próbowała wyslać wniosek z strony moneymanii – nie mozna go wysłać.
    Brak komunikatu o tym co się dzieje. Konsultanci Idea Banku nie umiueją pomóc, ani powiedzieć czegoś na 100%.
    Można się domyslać, że pula 500 klientów już się skonczyła, ale tego nie wie nikt.

    Żenada

  • Milena pisze:

    Złożyłam dziś wniosek o ZOŚKA PRo przez moneymanię i… nie mogę popchnąć go dalej. Zatrzymuje się na etapie „Aktywacja” – uzupełniłam wszystkie dane, klikam „Przejdź dalej” i nic się nie dzieje. Czy to jakieś problemy techniczne, czy wyczerpał sie limit wniosków? Miał ktoś coś takiego?

    • misia pisze:

      tak jest ciagle od 2 dni kurdeeeeeeeeeee

    • zuzia pisze:

      wyjasnijcie ten problem plisss czemu nie mozna przejsc do aktywacji konta?// – przelew z innego banku. problem po ich str ewidentnie

  • ZnB pisze:

    Po wyczerpaniu wniosków podobno nowe wnioski będą zablokowane i pojawi się stosowna informacja. Taką informację pozyskaliśmy z Money. Także na chwilę obecną jeszcze limit nie został wyczerpany.

    • zuzia pisze:

      jprd jaka ściema masakra nie mozna wniosku zlozyc !!! najgorszy bank ever!!!

  • jojen pisze:

    dzisiaj dzwonił konsultant opisał mi wszystkie problemy i od razu założył telefonicznie zośke pro, po południu przyjechał kurwier z umową do podpisu o konto idealne, gratisowo dostajemy segregator firmowy idea banku jeśli podpisujemy w tej formie, w czwartek przyjedzie kurier jeszcze raz z umową o zośke

  • łoterek pisze:

    Za kartę do Konta Idealnego pobierana jest opłata miesięczna?

    • ZnB pisze:

      Nie ma opłaty miesięcznej za kartę do Konta IDEALNEGO

    • łoterek pisze:

      W rankingu kont osobistych jest taka informacja: 0 zł / 5 zł *
      * 0 zł jeżeli w danym miesiącu zostały zaksięgowane na koncie transakcje bezgotówkowe wykonane kartą na min. 100 zł

    • ZnB pisze:

      Fakt, jest pomyłka. Zaraz tam poprawimy!

  • Laura pisze:

    Witam, ile trwa otwarcie/aktywacja konta Zoska Pro i Idealne? Wczoraj poszedl wniosek z MM- weryfikacja przelewem, ale nie mozna zaplacic ze strony wniosku tylko ze swojego banku, przychodza 2 maile oddzielnie do wykonania przelewu na 1 gr do kazdego z tych kont. Ppzelewy zrobilam. W trakcie przyszedl sms z jakims loginem i haslo ale po wpisaniu nie dzialaja bo tak jakby konto nieaktywne- ktos cos wie? Na str MM info- brak wysłanych wniosków. Odpiszcie.

    • ZnB pisze:

      Przeważnie na drugi dzień. Max. 2 dni robocze.

    • Ronaldo pisze:

      „Brak wysłanych wniosków” to normalka, każdy to ma. Teoretycznie oznacza to, że nie zostałeś zakwalifikowany do promocji i nie masz żadnej gwarancji, że wypłacą ci choć złotówkę. Natomiast kont nie aktywujesz przelewem, bo będą nieaktywne i tak. Zadzwonią do Ciebie z banku i albo każą dosłać skan dowodu osobistego (co i tak nie aktywuje konta – u mnie tak było), albo każą umówić się z kurierem na sprawdzenie dowodu. Ja sfinalizowałem otwarcie kont w placówce, bo akurat miałem blisko i nie chciało mi się czekać na kuriera.

    • ZnB pisze:

      Status wniosku na MM jest aktualizowany co kilka dni na podstawie raportu z Idea Bank więc nie ma co gdybać, że nie dostaniesz złotówki. Po prostu raport tego statusu nie jest online i tyle. Money potwierdziło, że jak się skończy pula wniosków to pojawi się stosowna informacja.

  • Beata pisze:

    Założyłam konto zośka i ten przelew na 1000 pln ma być w tym miesiącu czy w przyszłym żeby dostać 100 pln ? Czy można jeszcze zakładać te konta w promocji jest jakaś wiadomość?

    • ZnB pisze:

      Co do zasilenia konta kwotą 1000 zł przeczytaj dokładnie wpis – jest tam to wyjaśnione. Co do limitu wniosków – nie ma jeszcze informacji, że się skończyły.

  • Milena pisze:

    Brałam udział w V. edycji MM i cały czas miałam status „Brak wysłanych wniosków”. Nie przejmowałam się tym za bardzo, gdzieś przeczytałam, żeby nie zwracać na to uwagi bo to właśnie kwestia aktualizacji bazy – premię otrzymałam jak należy i w terminie. Jak teraz się loguję do MM (biorę też udział w obecnej, VII edycji) to nadal brak wniosku, który w tej edycji wysłałam, ale w sekcji „poprzednie wnioski” widzę ten z edycji V. Radzę się nie przejmować tym, co aktualnie widać w MM (oni widać nie aktualizują tego za często), tylko śledzić komunikaty z banku, które przychodzą na maila. Ja dziś otrzymałam wiadomość z IB, że nie przyjęto mojego wniosku (o Zośkę Pro), bo niby dane z przelewu weryfikacyjnego są niezgodne z danymi we wniosku. Zadzwoniłam na infolinię, mają to zweryfikować i odpisać mailem. Jak do jutra nie dostanę, zmów zadzwonię do IdeaBanku (albo jeszcze lepiej – napiszę).

    • Ronaldo pisze:

      @Milena
      U mnie było to samo. Idealne aktywowałem przelewem bez gadania, a Zośki nie szło, mimo że przelewałem z tego samego banku co o Idealne. Przelałem jeszcze raz z innego banku i też się nie udało. Mam farta że oddział 15 minut spacerkiem, więc bez dodatkowych kosztów poszedłem do nich to załatwić. Pan 30 minut walczył z systemem banku, ale w końcu się udało.

      Niestety nie można już aktywować kont przelewami (regulacja KNF) i może dlatego wszystko odrzucają. Ja z Idealnym widać jeszcze fartem zdążyłem. Jeśli oddział masz daleko, to dogadaj się z nimi przez tel. żeby wysłali kuriera – nie będziesz wtedy dokładać do interesu na dojazdy (stówka to niewiele, więc dołożenie czegokolwiek już psuje efekt). Powodzenia.

  • Ronaldo pisze:

    Przed chwilą komunikat „Brak wysłanych wniosków” na stronie MM zniknął, a pojawił się STATUS – WYSŁANY. Do tej pory przecieram oczy ze zdumienia. Czyżby to sygnał, że z najbardziej pokręconej promocji tego roku jednak wyjdziemy na prostą? :)

    Poniżej kilka faktów, może się komuś przyda:
    – wniosek złożony 5 lipca i potwierdzony przelewem weryfikacyjnym (z mBanku)
    – pojawiło się tylko Konto Idealne i było aktywne, przelewy dochodziły
    – w MM widniał komunikat „Brak wysłanych wniosków”
    – później tel. z banku o skan dowodu, który wysłałem 7 lipca wieczorem
    – 8 lipca rano automatycznie pojawiła się Zośka Pro do aktywacji przelewem
    – przelew został odrzucony, zarówno z mBanku jak i BZ WBK (dane zgodne)
    – 13 lipca wizyta w oddziale i ostateczna aktywacja Zośki Pro
    – 14 lipca wrzucam 1000zł na Zośkę Pro
    – około północy 14/15 lipca w MM pojawia się komunikat STATUS – WYSŁANY

  • Banan pisze:

    Chciałbym zapytać co oznacza ten fragment „Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO z innego źródła, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO złożone po 17 lipca 2016 roku nie będą brały udziału w Akcji.”

    Czy już jest za późno na składanie wniosków czy mogę jeszcze wziąć udział w promocji?

    • ZnB pisze:

      Ale jesteś czujny. W pierwszej wersji akcja miała trwać do 17 lipca, później zmieniono datą startu zatem i końca promocji na 24 lipca. Jak widać zarówno my we wpisie, jak i organizator w regulaminie zapomniał zmienić tego jednego fragmentu. Wydaje się nam, że to zwykły chochlik ale zwrócimy zaraz uwagę Money na ten szczegół :)

    • ZnB pisze:

      Regulaminy i wpis poprawione. Możesz składać wniosek.

  • Milena pisze:

    @Ronaldo, dzięki! Do oddziału IB mam kawałek, więc na razie walczę zdalnie:) Na MM mój wniosek jest już na statusie „Wysłany”. Dziś dzwoniłam do IB ponownie z prośbą o odpowiedź, dlaczego odrzucili mój przelew (a właściwie 2 przelewy – do Zośki i do Idealnego musiałam zrobić osobno). Pierwszy telefon wykonałam 14.07., dziś drugi – trochę słabo im się spieszy z odpowiedzią:) Twierdzą, że dane nie są identyczne, ale to raczej mało prawdopodobne. Czekam nadal na info, tym bardziej, że zaraz po złożeniu wniosku zostały mi przydzielone nie tylko numery rachunków (które od razu skwapliwie uzupełniłam w MM), ale też login i 1/2 hasła do bankowości internetowej. Ciekawa jestem, jak się skończy ta historia:)

  • Beata pisze:

    A jak pozniej zamknąc ror zoska? w placówce czy mozna ze strony?

  • AM pisze:

    Czy jak zarejestrowałam się na stronie MM, wykonałam 2 przelewy po 0,01 zł to mam otrzymać jakiś link aktywacyjny do logowania??? Po jakim czasie ten link przyjdzie?

    „Podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji.”

    • ZnB pisze:

      Link aktywacyjny przychodzi na etapie rejestracji w promocji a nie jestracji wniosku.

  • jbk pisze:

    długo czekacie na karte do konta?

  • Tomek pisze:

    Do 20 sierpnia miały być wyniki na stronie oraz wiadomość e-mail od Money Mani, tak mówi regulamin. Ktoś z was dostała e-mail lub wie gdzie znajduje się stosowny komunikat z listą osób objętą promocją?

    • ZnB pisze:

      Regulamin był kilkukrotnie poprawiany i zmieniany i niestety zawiera jeszcze błędy w datach. Prawidłowy termin powiadomienia to do 31 sierpnia 2016. Dorzucamy do wpisu najnowszy regulamin.

  • AM pisze:

    Czy ktoś otrzymał już zwrot premii z promocji Zośka???

  • dejta pisze:

    dostał ktoś tą premię u mnie na koncie brak

  • ABC pisze:

    Premia zaksięgowana na koncie ;))

  • Tomek pisze:

    Ma ktoś jeszcze problemy z wypłatą premii czy tylko ja? :/

  • mikser pisze:

    chyba poleciel iw kulki z tą promocją, ktoś w ogóle dostał kasę?? Co mamy teraz składać reklamacje ??

  • ZnB pisze:

    Rozmawialiśmy przed chwilą z Money – wczoraj były puszczone przelewy zatem jak ktoś dziś do 18:00 nie dostanie przelewu to dajcie tu znać i jednocześnie złóżcie reklamację na reklamacje-mania@firma.money.pl

    Po komentarzach zobaczymy ilu osób ew. problem dotyczy. W kupie siła :) Będziemy interweniować jak coś.

  • Markus pisze:

    ja tez nie dostalem premii – poleciala juz reklamacja do skurczybykow! :(

  • Tomek pisze:

    Ponawiam mój komentarz z wczoraj – w dalszym ciągu nie dostałem premii. Reklamację napisałem wczoraj i też zero reakcji.

  • Paweł pisze:

    Ja otrzymałem bez problemu.

  • łoterek pisze:

    U mnie premia przyznana. Ale mam pytanie odnośnie wypłaty ze wszystkich bankomatów kartą wydaną do konta idealnego. Czy wypłata jest darmowa? Pytam w związku z promocją wypłat z bankomatów bzwbk.

    • łoterek pisze:

      Według toip zamieszczonego tutaj nie ma oplaty, natomiast na stronie banku znalazlem stary toip i to mnie zmyliło.

    • ZnB pisze:

      Zarówno u nas jak i na stronach Idea bank jest ten sam TOiP. Zasada u nas jest taka:
      – we wpisie linkujemy zawsze do TOiPa na stronie banku
      – na końcu wpisu jest kopia tego TOiPa (jest też tam data pobrania) na wszelki wypadek jakby zniknął na stronie banku – TOiP jest zawsze aktualny tylko na dzień powstania wpisu
      – na stronie banku może już być nowszy TOiP – to trzeba kontrolować w wielu bankach samemu (np. w mBank nowe TOiPy są zawsze pod tym samym adresem więc i link we wpisie będzie zawsze aktualny)
      innej rady nie ma i nie mamy innego pomysłu :)

  • Waldek pisze:

    premia przelana na konto żony, ale siostra i mama nie dostały! Reklamacje wysłane

    • ZnB pisze:

      No nam wychodzi że średnio 2/3 osób nie otrzymały premii. W sumie nie mamy żadnej znanej nam osobiście osoby, która premię dostała! a to świadczy o tym, że Money ma bardzo poważny problem z tą promocją! Piszcie reklamacje, informujcie znajomych, piszcie komentarze. Im więcej informacji tutaj w komentarzach tym lepiej ocenimy skale problemu!

  • Baku pisze:

    Ja dostałem premię

  • Artur pisze:

    Oboje z narzeczoną zakładaliśmy konto. Ona otrzymała maila 25.08, ja nie. Otrzymała też premię 31.08.
    Ja do tej pory nie. Skontaktowałem się z money pod adresem: moneymania@firma.money.pl i otrzymałem informację:
    „Dzień dobry
    Panie Arturze, Pana adres mailowy nie był został zakwalifikowany do wypłaty premii przez bank. Przesłałam Pana wiadomość do IB i dostałam odpowiedź, że Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Wypłacimy premię jak najszybciej.
    Pozdrawiam!”

    • ZnB pisze:

      Zakładaliście konto w tej Money Manii czy poprzednich?

    • Artur pisze:

      Nie do końca rozumiem. Zakładaliśmy konto w tej (Zośka Pro, 7) i ja w poprzednich BZ WBK i Millenium – w obu przypadkach premia przyznana. Narzeczona w Millenium – też przyznana. U mnie nadal premii nie ma.

    • ZnB pisze:

      Tak z ciekawości się pytamy, żeby złapać jakiś punkt zaczepienia. Niestety jak widać sporo osób nie dostało premii.

  • Łukasz pisze:

    Mimo spełnienie warunków nie dostałem premii, złożyłem reklamację i czekam.

  • Jacek pisze:

    ja tez nie dostalem kasy, teraz bedzie sie trzeba z nimi uzerac, ehhh :(

  • Tomek pisze:

    Ja nadal nie mam premii, a pisałem już z kilka maili na maila reklamacje, brak reakcji z ich strony.

  • Jacekwolf pisze:

    A tak wogole to komus odpisali na reklamacje? Ktos uzyskal kase po reklamacji? U mnie cisza i cisza…

  • Rafcio pisze:

    Mi odpisali, że nie spełniłem warunków a je spełniłem. Odrzuciłem im reklamację ale cisza do dziś – jedna wielka porażka ta firma Money

  • Artur pisze:

    Wciąż żadnej odpowiedzi ze strony Money. Chyba mogę się pożegnać ze stówką.

  • tomek pisze:

    To jest jakaś kpina piszę do nich maile co kilka dni i dostaje cały czas tylko odpowiedź że ktoś tam jest na urlopie i tak w kółko. A pieniedzy nadal nie mam!! Już nie mogę wytrzymać z tym, usuwam konto i to koniec mojej przygody z idea bankiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.