ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Nawet 300 zł premii i darmowe konto osobiste od Raiffeisen Digital Banku + konto oszczędnościowe z oprocentowaniem do 8% [aktualizacja]

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 21.11.2023] Mamy dla Was kilka dosyć istotnych informacji w temacie omawianej w tym wpisie promocji:

1. Podobno pula nagród nadal się nie wyczerpała i promocja powinna dotrwać do końca czyli do 30 listopada 2023 roku. Z doświadczenia jednak wiemy, że nie ma co czekać do ostatniej chwili jeżeli macie w planach z niej skorzystać.

2. Naprawiono problem braku widoczności oceny transakcji (łapki w górę lub w dół) na liście historii transakcji co zgłaszaliśmy do banku w pierwszych dniach promocji. Sprawdziliśmy. Potwierdzamy naprawienie błędu..

3. Po spełnieniu warunków promocji bank przesyła zarówno wiadomość e-mail o spełnieniu warunków promocji i przyznaniu nagrody (w naszym przypadku było to około po 10 dniach od spełnienia warunków) jak i wiadomość na chacie w aplikacji mobilnej (w tym przypadku było to po około 3 tygodniach od spełnienia warunków). Treść maila jaki otrzymaliśmy zamieszczamy obok ;)

4. Założenie konta odbywa się w trybie online na tzw. selfie i trwa maksymalnie około 10 minut. Spełnienie warunków czyli zakupów np. w internecie to kolejne max. 10 minut jeżeli wiemy co konkretnie kupić. Później pozostaje tylko kliknąć łapkę w górę lub w dół w aplikacji mobilnej na wykonanej transakcji. Banalnie łatwa i szybka promocja. Czekamy teraz do 15 grudnia na wypłaty premii. Mamy nadzieję, że Wam też sprawnie wszystko poszło :)

Otwórz konto mobilnie, zrób zakupy, dokonaj oceny i zgarnij 300 zł łatwej premii

Zupełna nowość na blogu! Do grona banków działających w naszym kraju dołączył austriacki Raiffeisen Digital Bank. Z tej okazji przygotowana została promocja, dzięki której w prosty sposób można zgarnąć do 300 zł premii pieniężnej za założenie darmowego konta osobistego oraz dokonanie płatności internetowych. Jakby tego było mało bank oferuje również konto oszczędnościowe i to z oprocentowaniem do 8% dla kwoty do 200 tys. zł. Wchodzicie w to? ;)

Tytułem wstępu…

Zapewnie część z Was pamięta, że w Polsce działał już kiedyś bank pod nazwą Raiffeisen Polbank (Raiffeisen Bank Polska), który w późniejszym czasie został przejęty przez BNP Paribas. Teraz na nasz rynek wchodzi nowy podmiot czyli austriacki Raiffeisen Digital Bank, który będzie świadczył swoje cyfrowe usługi.

Otwórz konto w Raiffeisen Digital Bank i zgarnij do 300 zł premii!

Promocja „Cashback z Pay&Rate” czyli jak zgarnąć do 300 zł zwrotu za płatności?

Zgodnie z regulaminem promocji „Cashback z Pay&Rate”, która potrwa nie dłużej jak do 30 listopada 2023 roku lub do wyczerpania się puli nagród wynoszącej 2000 sztuk (liczy się data podpisania umowy) może skorzystać każda osoba, która po raz pierwszy otwiera rachunek w Raiffeisen Digital Bank (w skrócie RDB) za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Posiadanie w przeszłości konta w Raiffeisen Polbank itp. nie wyklucza z niniejszej promocji. W przypadku wyczerpania się puli nagród RDB poinformuje o tym fakcie na swojej stronie internetowej i w swoich kanałach informacyjnych w mediach społecznościowych. 

Aby skorzystać z omawianej promocji należy założyć konto osobiste wraz z kartą w Raiffeisen Digital Bank, które to otwieramy w aplikacji mobilnej pobranej poprzez ten link na urządzenie mobilne. Z tego też względu dla pewności należy otworzyć naszą stronę w przeglądarce na telefonie i dopiero na nim kliknąć w link do pobrania aplikacji. Konto otwieramy całkowicie online, zdalnie, bez wychodzenia z domy podpisując umowę w aplikacji mobilnej banku.

W celu otrzymania zwrotu za płatności czyli tzw. moneyback w wysokości 50% kwoty wydanej na zakupy należy w terminie najpóźniej do 30 listopada 2023 roku:

  • dokonać co najmniej trzech płatności przez internet każda na kwotę min. 50 zł przy użyciu karty wirtualnej powiązanej z rachunkiem bieżącym w RDB,
  • dokonać oceny „pozytywna” lub „negatywna” co najmniej trzem różnym sprzedawcom (u których dokonaliśmy zakupu) używając w tym celu funkcji funkcji Pay&Rate w aplikacji Raiffeisen Digital Bank dostępnej w historii transakcji.

Jak łatwo policzyć dla uzyskania maksymalnego zwrotu wynoszącego 300 zł należy dokonać transakcji internetowych na łączną kwotę min. 600 zł u trzech różnych podmiotów. Nagrody będą wypłacane najpóźniej do 15 grudnia 2023 roku.

Należy jednak pamiętać, że poniższe rodzaje transakcji zostają wyraźnie wyłączone z niniejszej promocji i nie zalicza się ich do otrzymania nagrody:

  • Wypłaty gotówki w bankomatach dokonywane przy użyciu wirtualnej karty debetowej lub ręczne wypłaty gotówki w podmiotach oferujących ręczne wypłaty gotówki (np. na stacjach benzynowych, w bankach);
  • Przelewy dokonywane między rachunkami (przelewy pieniężne);
  • Transakcje realizowane pomiędzy kartami;
  • Przekazy pieniężne realizowane przy użyciu usług telegraficznych;
  • Transakcje zawierane z instytucjami pozafinansowymi w celu otrzymania przechowywanej wartości/ładunku, który może zostać wymieniony na towary oraz/lub usługi w takiej instytucji pozafinansowej (np. kupony zakupowe);
  • Transakcje zawierane w celu zasilenia rachunków u (1) maklerów/dealerów papierów wartościowych, (2) rachunków wykorzystywanych na potrzeby usług reklamowych (takich jak Google Ads), (3) rachunków u dostawców usług bukmacherskich/hazardowych, (4) instytucji finansowych świadczących usługi inwestycyjne (takich jak domy maklerskie) oraz (5) rachunków instytucji pozafinansowych świadczących usługi inwestycyjne (takich jak giełdy/brokerzy walutowi lub giełdy/brokerzy kryptowalut);
  • Transakcje zasilające rachunki w innych instytucjach finansowych;
  • Transakcje związane z kampaniami crowdfundingowymi, finansowaniem i darowiznami na rzecz: organizacji politycznych, organizacji religijnych, stowarzyszeń motoryzacyjnych, organizacji charytatywnych świadczących usługi społeczne oraz darowizn na rzecz wszelkich organizacji członkowskich innego typu, które nie mieszczą się w wyżej wymienionych typach organizacji.

Otwórz konto w Raiffeisen Digital Bank i zgarnij do 300 zł premii!

8% (lub 7,41%) na koncie oszczędnościowym dla kwoty do 200 tys. zł

Jeśli posiadasz już Konto Osobiste, otwarcie Konta Oszczędnościowego zajmie zaledwie kilka chwil. W ramach konta oszczędnościowego możemy otrzymać oprocentowanie 8% dla kwoty do 200 tys. zł. Oprocentowanie to będzie obowiązywało w terminie do 31 grudnia 2023 roku. Regulamin tej promocji znajduje się tutaj.

Pamiętajcie jednak, że Raiffeisen Digital Bank AG podlega przepisom austriackiej ustawy o systemach gwarantowania depozytów i rekompensat dla inwestorów (Einlagensicherungs- und Anlegerentschädigungsgesetz) i jest członkiem Österreichische Raiffeisen Sicherungseinrichtung eGen (taki odpowiednik polskiego BFG). Tym samym depozyty klientów Raiffeisen Digital Bank są objęte gwarancją maksymalnie do kwoty 100 tys. euro.

UWAGA! Ze względu na fakt, iż jest to austriacki bank podatek od zysków kapitałowych wynosi w tym przypadku 25% a nie tak jak to jest przyjęte w polskich bankach 19%. Tym samym realne oprocentowanie brutto w tym przypadku wynosi 7,41% jeżeli chcielibyśmy to przyrównać do oferty polskich banków. Istnieje możliwość zwolnienia z podatku austriackiego ale wymaga to dużego zachodu pozyskiwania zaświadczenia z naszych organów skarbowych i wysyłania zaświadczenia do siedziby banku w Austrii co uważamy za mało opłacalny ruch w kontekście poświeconego czasu na to. Dodatkowo wymagane będzie uwzględnienie wypłaconych odsetek od oszczędności w rozliczeniu rocznym PIT! Sugerujemy zatem albo pogodzenie się z wyższym podatkiem od odsetek i uwzględnieniu odsetek w PIT albo ulokowanie oszczędności w jednym z polskich banków. My wybraliśmy tą drugą opcję i skupiamy się tylko na samej promocji z premią 300 zł :)

Ile kosztuje konto osobiste w Raiffeisen Digital Bank?

RDB dołączył do grona nielicznych już banków, które oferują konto całkowicie bez żadnych kosztów. Tym samym za zupełne 0 zł otrzymamy:

  • prowadzenie konta,
  • utrzymanie karty do konta,
  • darmowe krajowe przelewy,
  • wypłaty z bankomatów z funkcją zbliżeniową w kraju i za granicą.

Bardzo ciekawie wygląda wykaz opłat tego banku, który to jest opisany jednym zdaniem „Wszystkie Usługi Bankowe świadczone w związku z Aplikacją Raiffeisen Digital Bank są bezpłatne do odwołania.” ;) Bardziej szczegółowe informacje znajdują się w TOiP.

 



, , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



145 komentarzy dla wpisu: “Nawet 300 zł premii i darmowe konto osobiste od Raiffeisen Digital Banku + konto oszczędnościowe z oprocentowaniem do 8% [aktualizacja]

  • Pit pisze:

    Czy jeżeli u 1 sprzedawcy zrobię zakupy za 500zl a u pozostałych 2 2x po 50 to również otrzymam zwrot 50% czy u każdego muszę zakupić po 200?

    • ZnB pisze:

      Jedyna kwota określona w regulaminie to kwota minimalnej płatności i wynosi ona 50 zł. Bank zwraca 50% z takich płatności ale sumarycznie max. 300 zł. Nie ma wymogu zakupów za min. 200 zł.

    • Karol pisze:

      W sobotę przelewem natychmiastowym z Santander przelałem trochę kasy do Raiffeisen Digital Bank.
      Minęły trzy dni kalendarzowe a jeden roboczy, a kasy nie ma jeszcze na koncie. To normalne w przypadku tego banku (rezydencja zagraniczna)?

    • ZnB pisze:

      U nas przelew z rana był już na koncie popołudniu.

  • Rafał pisze:

    Czy jeśli ktoś nie przeszedł przez link ale pozostałe warunki spełnia tj. nie był klientem RBD i zrobi obroty to premia się naliczy? (pytam z ciekawości – przez link przejdę)

  • Arek pisze:

    6.1 Zgodnie z austriackimi przepisami podatkowymi, Bank jest zobowiązany do potrącenia Podatku od
    Zysków Kapitałowych od Klientów otrzymujących odsetki z produktu oprocentowanego, jakim jest
    Rachunek Oszczędnościowy Start, w wysokości 25% od wypłaconych, tj. kapitalizowanych, odsetek.
    ….
    6.3 Klienci, którzy nie mają rezydencji podatkowej lub zamieszkania w Austrii zgodnie z sekcją 1
    Rozporządzenie o drugim miejscu zamieszkania [Zweitwohnsitzverordnung] (Austriacki Federalny
    Dziennik Ustaw II [BGBl. II] Nr. 528/2003) w Austrii, mogą ubiegać się o zwolnienie z austriackiego Podatku
    od Zysków Kapitałowych, dostarczając do Banku wystarczający dowód braku rezydencji w Austrii, jak
    określono na stronie internetowej Banku.

    Trzeba cos składać czy oświadczenie o rezydencji przy zakładaniu konta wystarczy?

  • Kamil pisze:

    Jak wygląda rozliczenie podatku w przypadku promocji Cashback z Pay&Rate 300 zł?

    • ZnB pisze:

      Wszystkie tego typu promocje działają na zasadzie tzw. sprzedaży premiowej zwolnione z podatku gdy nagroda nie przekracza jednorazowo kwoty 2000 zł. Niemniej jednak tu mamy austriacki bank i regulamin napisany w taki sposób aby nic nie wyjaśnić ;)

      Otrzymanie Nagrody w ramach niniejszej Promocji może rodzić potencjalny obowiązek podatkowy (np. obowiązek złożenia deklaracji oraz/lub dokonania płatności) po stronie Uczestnika, w zależności od kraju jego rezydencji podatkowej. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wyjaśnienie kwestii wszelkich zobowiązań podatkowych po stronie Uczestnika. RDB nie ma obowiązku obliczenia, potrącenia ani zapłaty podatków w imieniu Uczestnika w związku z niniejszą Promocją i nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności w przypadku, gdy Uczestnik nie wywiązał się ze swoich zobowiązań podatkowych.

      Osobiście nadal będziemy podchodzić do tego jak do pozostałych promocji czyli, że jest to nagroda z tzw. sprzedaży premiowej zwolniona z podatku dochodowego. Oczywiście jeżeli ktoś uważa inaczej może postąpić inaczej lub odstąpić od udziału w promocji :)

  • Kuba pisze:

    A jak jest z zakupami na Allegro? Wszystkie transakcje liczone są jako 1 sklep?

    • ZnB pisze:

      Obawiamy się, że tak bo jest to jeden podmiot (platforma Allegro) i bank nie miałby pojęcia o tym, że kupujesz od sprzedawcy X czy Y.

  • Kuba pisze:

    Czy Bank jest objęty BFG?

  • Mikołaj pisze:

    Witam jak wam sie zalsirgowały transakcje allegro ponieważ mi jako „obecna płatność kartą” a pozostałe dwie w innych sklepach jako transakcja interntowa i teraz nie wiem czy tamtą mi zaliczayczy to nie ma znaczenia

    • Kuba pisze:

      U mnie podobnie, z tym że Allegro naliczone jako transakcja internetowa, zaś Frisco jako obecna płatność kartą.

    • Kuba pisze:

      Choć mam wrażenie, że to nie ma znaczenia, bo tylko ostatnia transakcja widnieje pod nazwą „obecna płatność kartą”. Jeśli wykona się kolejną transakcję, to poprzednia przejdzie w stan transakcji internetowej, a nowa transakcja będzie widnieć jako „obecna płatność kartą”.

    • Mikołaj pisze:

      Ja pierwszą miałem allegro i mam taki dziwny wpis potem mam w dwóch innych sklepach i już jest transakcja interntowa napisałem do nich to mi odpisali że nie mam żadnych transakcji kwalifikowanych ponieważ nie zrobiłem łapki pozytywnej lub negatywnej a zrobiłem tylko po wylogowaniu ona znika zobaczę jak transakcje będą zaksięgowane to jeszcze raz zrobię te opinie i może wtedy zostaną już

  • Kuba pisze:

    Sprawdziłem i masz rację. Przy Frisco nie zrobiłem łapki, choć wydaję mi się, że dawałem łapkę. Czyli też mam problem ze znikającą łapką…

    • Kuba pisze:

      Zalogowałem się ponownie, łapka przy Frisco została, ale dalej transakcja widnieje „obecna płatność kartą”…

    • Mikołaj pisze:

      Ogólnie widać że ten bank to porażka i ta promocja gdzie nie wiadomo czy dostaniesz nagrodę czy nie i czy nie trzeba będzie podatku za nią płacić

    • Kuba pisze:

      Przypuszczam, że wiele osób nie załapie się na promocję, skoro pula nagród jest ograniczona tylko do 2000 sztuk. Gorzej, że bank nie informuje o wyczerpaniu puli nagród i wiele osób będzie rozczarowanych w przekonaniu, że jednak nagroda należy się. Przypuszczam, że pula nagród już została wyczerpana…

    • ZnB pisze:

      Nie rozumiemy skąd wyciągasz takie wnioski. Ograniczenie puli nagród to już w zasadzie standard w większości promocji bankowych i raczej nikogo już to nie dziwi. Zarzut w kierunku banku, że nie informuje o wyczerpaniu puli nagród raczej jest bezpodstawny na chwilę obecną. Bank sam zobowiązał się do poinformowania o tym fakcie i na chwilę pisania tego komentarza nigdy informacji i zakończeniu promocji nie ma zatem należy uznać, że pula nagród nadal jest niewyczerpana:

      RDB poinformuje niezwłocznie o osiągnięciu Limitu Nagród na swojej stronie internetowej i w
      swoich kanałach informacyjnych w mediach społecznościowych.

  • Heniutek pisze:

    Lipa totalna. Premia średnia jak na dzisiejsze warunki a zabawy z jakimiś ocenami i różnymi sprzedawcami jakby dawali tysiaka. O rachunku oszczędnościowym to już w ogóle szkoda gadać. Sami autorzy bloga odpuszczają coś o czym piszą. Super oferta;d

    • Tomasz pisze:

      Jeżeli dla Ciebie problemem jest 3x kliknąć w łapkę oceny co zajmie łącznie 15 sekund to w zasadzie nie rozumiem po co czytasz takie blogi z promocjami. Lipa to jest Twój komentarz a nie promocja 😂

    • ZnB pisze:

      Masz prawo do takiej oceny przy czym lipy totalnej to my tu nie widzimy. Promocja do ogarnięcia z kontem w max 30 min. i nagroda 300 zł to w przeliczeniu na czas jedna z najlepszych promocji. No ale najlepiej tylko narzekać.

      Co do rachunku oszczędnościowego. Tak, uważamy że szkoda zachodu (czasu) aby z niego skorzystać i to chyba dobrze, że dzielimy się swoimi przemyśleniami, nie?

      A opisujemy wszystko na co wpadniemy bez wyjątku. Dziwne wnioski wyciągasz.

  • Tomasz pisze:

    Jeżeli dla Ciebie problemem jest 3x kliknąć w łapkę oceny co zajmie łącznie 15 sekund to w zasadzie nie rozumiem po co czytasz takie blogi z promocjami. Lipa to jest Twój komentarz a nie promocja 😂

    • ZnB pisze:

      My też kompletnie nie rozumiemy w czym problem trzy razy kliknąć na łapkę przy transakcji ;)

    • Mikołaj pisze:

      U mnie jest problem oceniłem sprzedawców powujsciu z szczegółów transakcji łapka była zielona a po wylogowaniu i zalogowaniu łapka jest biała jak to u was wygląda łapka jest cały czas zielona bądź czerwona czy też zmieniła się na białą

    • ZnB pisze:

      W szczegółach transakcji widać zieloną łapkę. Na liście historii niestety jest biała. Zgłosiliśmy to do banku ;)

  • Alf pisze:

    A dlaczego piszecie, że musi być 3 różnych sprzedawców?
    W regulaminie nie ma o tym ani słowa.

    • ZnB pisze:

      Opieramy się zawsze na regulaminie, w którym wyraźnie jest napisane, że:

      3.1. Aby wziąć udział w Promocji, Użytkownik Aplikacji winien spełnić następujące kryteria
      (…)
      d. dać ocenę „pozytywną” lub „negatywną” co najmniej trzem różnym sprzedawcom, z którymi Użytkownik Aplikacji zawarł Kwalifikowalną Transakcję używając w tym celu funkcji Pay&Rate w aplikacji Raiffeisen Digital Bank.

    • Alf pisze:

      Rzeczywiście, mój błąd.

  • ZnB pisze:

    Apel do kolejnych komentujących. Wiemy, że ta promocja i bank to nowość. Nikt nie wie jak się zakończy ta promocja, jakie ew. błędy bank popełni (a może nie popełni, nie ma co z góry zakładać takiego stanu rzeczy).

    Jak już wyżej odpowiedzieliśmy kilku komentującym. Na chwilę obecną bank nie poinformował o wyczerpaniu puli nagród zatem PROMOCJA NADAL TRWA!

    Dodanie oceny do transakcji na potrzeby promocji zajmuje max 15 sekund zatem nie upatrujcie w tym problemu ;)

    Konto oszczędnościowe jest jakie jest i jak ktoś ma czas może się pobawić, jak nie to niech odpuści i skupi się na samej promocji.

    Wróćmy do merytorycznych komentarzy/pytań póki promocja jest :)

  • Mario pisze:

    Jak pózniej rozwiązać umowy z tym bankiem

    • ZnB pisze:

      Najprościej poprzez czat w aplikacji mobilnej ale to wyjdzie w praniu za jakiś czas. Na razie raczej każdy czek na wypłatę nagrody i ciężko na chwilę obecną doradzić jak to zrobić najszybciej.

  • Maciej pisze:

    Niestety, na żadnej przeglądarce nie mogę pobrać apki z tego linku, tak jakby on nie działał. Czy ktoś też miał taki problem?

  • Maciej pisze:

    3.1 a.
    „zostać klientem RDB otwierając po raz pierwszy rachunek bieżący za pośrednictwem
    aplikacji Raiffeisen Digital Bank w Okresie Obowiązywania Promocji”

    I w sumie tyle. Nie ma nic o konieczności pobierania apki z konkretnego linku. Wygląda to tak, jakby każdy klient zakładający konto był z automatu kwalifikowany do Promocji.

    • ZnB pisze:

      Spróbuj zatem pobrać apkę bezpośrednio, tylko dobrą ;)
      Sprawdziliśmy i u nas linki dobrze działają w każdej przeglądarce.

    • Maciej pisze:

      Dobra, sprawdzałem jeszcze na starym smartfonie. Problem był w tym, że mam ustawiony w telefonie DNS, który „wycina” sporo reklam (np. w aplikacjach). I on blokował tę stronę, z której RDB przekierowywał do pobrania apki. Musiałem po prostu na chwilę wyłączyć tego dns-a. Do tej pory nigdy nie musiałem tak kombinować…

  • Kuba pisze:

    Dostałem wiadomość e-mail od banku, cyt. „Dokonałeś już jednej kwalifikującej się transakcji eCommerce, podpowiemy Ci jak spełnić resztę warunków i uzyskać bonus. Aby to zrobić, musisz wykonać jeszcze co najmniej 2 transakcje powyżej 50zł przy użyciu wirtualnej karty debetowej Raiffeisen Digital Bank.”

    Hmmm, dokonałem powyżej 200 zł 3 transakcje, które spełniają warunki do otrzymania nagrody. Nie wiem, o co może się czepiać bank, że coś jest nie tak?

    • ZnB pisze:

      Każda była powyżej 50 zł i każda u innego sprzedawcy?

    • Kuba pisze:

      Tak, każda była powyżej 200 zł u innego sprzedawcy.
      Swoją droga tragiczny kontakt z bankiem, dodzwonić się nie da. Na czacie odpowiadają po godzinie czasu, dopytują się o szczegóły transakcji, jakby sobie sami nie mogli sprawdzić…

  • ZnB pisze:

    Do nas dziś taka wiadomość przyszła :)

    Z przyjemnością informujemy, że zostały spełnione warunki udziału w promocji Pay&Rate i dlatego kwalifikujesz się do wypłaty bonusu nawet do 300 zł.

    Bonus zostanie wypłacony 15 grudnia na Twoje konto w Raiffeisen Digital Bank.

    • Kuba pisze:

      A u jakich sprzedawców były transakcje? Dokonałem transakcji u trzech sprzedawców, tj. Allegro, Frisco i Flixbus i na razie bank uznał mi tylko jedną transakcję kwalifikującą do nagrody (swoją drogą nawet nie wiem, która to transakcja), choć każda transakcja była powyżej 200 zł.

    • Mikołaj pisze:

      Mi też przysłali że dostanę 300 te allegro zaliczyli też

    • ZnB pisze:

      Napisali Ci w jakiej wysokości dostaniesz nagrodę?

    • Mikołaj pisze:

      ZnB Nie tylko że kwalifikuję się do wypłaty do 300 zł jak wam i że wypłacą do 15 grudnia ale myślę że jeśli mi trzy transakcje uznali a zrobiłem na jakieś 800 no to 300 dostanę ☺️

    • Kuba pisze:

      Możecie napisać, u jakich sprzedawców dokonaliście transakcji?

    • ZnB pisze:

      No mamy nadzieję, że po 300 zł wpadnie ;)

      Zakupy różne były: Allegro, Polkomtel (rachunek sieci Plus), Empik, Lidl, CircleK, Orlen, Żabka, Amazon itd.

    • Mikołaj pisze:

      U mnie było allegro ,erli.pl ,systemy.kasia.rolety.pl

    • Kuba pisze:

      Dziękuję za odpowiedzi. Na czacie sprawdzili i odpisali, że jednak spełniam warunki promocji i kwalifikuję się do odbioru nagrody. Słabe to, bo najpierw był e-mail, że należy dokonać jeszcze 2 transakcji po min. 50 zł, żeby otrzymać nagrodę. Ogólnie w sieci krążą złe opinie o banku, więc i tak mam obawy.

  • M pisze:

    Czy jeśli dokonam transakcji w Reserverd, Mohito i Sinsay to te sklepy są liczone jako oddzielni sprzedawcy? Jest to jednak jeden podmiot -LPP

    • ZnB pisze:

      Zależy jak się przedstawiają w systemie bankowym. Jeżeli każdy będzie widniał jako LPP (w co wątpimy, że tak jest) to się nie zaliczy. Raczej są to osobni sprzedawcy…

  • Karol pisze:

    W sobotę przelewem natychmiastowym z Santander przelałem trochę kasy do Raiffeisen Digital Bank.
    Minęły trzy dni kalendarzowe a jeden roboczy, a kasy nie ma jeszcze na koncie. To normalne w przypadku tego banku (rezydencja zagraniczna)?

  • Laik pisze:

    Czy płatność w sklepie stacjonarnym przez Google Pay to płatność e-comerse ?

  • Laik pisze:

    b. użyć karty wirtualnej Użytkownika Aplikacji powiązanej z jego rachunkiem bieżącym w
    RDB do dokonania u sprzedawców co najmniej trzech płatności przez Internet
    (transakcje e-commerce), każda o wartości co najmniej 50 PLN w Okresie Obowiązywania
    Promocji („Kwalifikowalne Transakcje”);

    Czy takie transakcje też są uznawane ? Nie znam się na tych nazwach ( e-commerce ). Bo rozumiem że chodzi o płatności w sklepach internetowych ? Bo sprawdzałem w Google ” transakcje internetowe e-comerce ” i jedną z opcji była płatność Google pay .

    • ZnB pisze:

      Przecież masz napisane, że mają to być płatności przez internet zatem płatności w sklepie stacjonarnym nie są uznawane :)

  • Alf pisze:

    No, połaszczyłem się i już mam pierwsze spostrzeżenia +same niepochlebne).
    Zrobiłem transakcje i dla „spokojności”, zapytałem na czacie, czy te transakcje spełniają warunki regulaminu i są zakwalifikowane do promocji.
    No i się zaczęło.
    1. Czat odpowiada z takimi opóźnieniami, że to raczej przypomina wymianę listów pocztą, a nie rozmowę online
    2. Czat nie widzi transakcji (spierałem się z nimi, w końcu dla świętego spokoju wygenerowałem wyciąg i im wysłałem
    3. Ale czy to są transakcje online i czy są ocenione (pyta czat).
    Oni mnie pytają???!!!
    Przecież prosiłem, żeby sprawdzili, czy te transakcje spełniają warunki, a to były jedne z nich.
    Tu już dostałem piany i ostro uponniałem się, aby to oni wszystko sprawdzili i mi odpowiedzieli.
    I czekam…

    Ogólnie dno.
    Spróbuję dotrzeć do końca, żeby jednak dostać kasę, ale to żenada jest: aplikacja nie oferuje niczego, a obsługa to już kompletne dno – niekonpetencja wylewa się strumieniem.

    Jednego jestem pewiem – nigdy więcej banku Raiffeisen.
    A jeśli to są austriackie standardy, to nigdy więcej żadnego banku z tego kraju.

    • ZnB pisze:

      Nie będziemy ich bronić bo nie mamy zamiaru i swoje spostrzeżenia też mamy ale:
      1. Czat innych banków też nie raz grubo nawala i czeka się długo na reakcję
      2. Tu to jakaś wtopa albo jakiś student uczący się albo po drugiej stronie był jakiś Pan z Austrii i translator źle przetłumaczył ;)
      3. Tutaj nie mamy pewności czy aby od razu po transakcji bez jej rozliczenia jest szansa odróżnienia czy to transakcja internetowa czy stacjonarna bo wszystko leci przez portfel. Nie ma co się od razu spinać ;) A w temacie ocen jest jakiś błąd bo widać je tylko w szczegółach (zgłaszaliśmy to im)

      My jak i zarówno inne osoby otrzymały juz maila z potwierdzeniem spełnienia warunków promocji (nawet o takiego nie prosiliśmy, zatem robią to sami z siebie).

      Apka jak apka, ważne że umożliwia to czego promocja wymaga. Co Ci więcej potrzeba? Prostota wygrywa :)

      P.S. To chyba jeszcze nie widziałeś dna ;) hihi

    • ZnB pisze:

      Acha i jeszcze jedno:
      – założenie konta to jakieś max. 10 min
      – spełnienie warunków to kolejne max. 10 min
      – przyszło powiadomienie
      – czekamy na kasę

      Jak wpadnie premia bez problemu to promocję można ocenić 10/10 a nawet więcej patrząc pod kątem poświęconego czasu.

    • Alf pisze:

      No, chyba jednak trochę „krzyku” na czacie pomogło.
      Dostałem odpowiedź: „Witaj! Uprzejmie informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki promocji i kwalifikujesz się do otrzymania bonusu w promocji Pay&Rate. Pozdrawiamy”.
      Aczkolwiek uwierzę, gdy zobaczę.

  • Alf pisze:

    Niech chcę turaj rozpoczynać jakiejś długiej polemiki, wiem, że to nie miejsce (może jest jakiś osobny wątek do tego), bo inni mają też za uszami, np w Revolut mam Vaults (używam angielskich nazw, bo używam Revolut po angielsku) i traktowałem je jako schowki, więc miałem ich wiele w EUR. Odsetki, choć lącznie ich suma się zgadzała, to były rozkładane na poszczególnych Vaults nieproporcjonalnie do wartości kapitału na nich.
    Walczyłem z Revolut kilka miesięcy i nie mogli zrozumieć, o co mi chodzi – przecież dostaję tyle odsetek, ile trzeba (to prawda) – ale, że nie zgadzają się kwoty odsetek na poszczególnych Vault – tego nie potrafili zrozumieć.
    W końcu się poddałem, bo ogólna suma odsetek się zgadzała, a poza tym ich oferta mi odpowiadała na tyle, że zostałem.
    Poza tym to była ich jedyna wpadka – oorócz tego dostawałem pomoc szybko (używam angielskiej wersji Obsługi Klienta – próbowałem na początku używać po polsku, ale tam obsługa była żenująca – nic nie potrafili załatwić, a gdy raz okazało się, że obsługi nie ma przez tydzień, bo cała jest niedostępna z powodu święta czy szkolenia (nie pamiętam), to się poddałem i przeszedłem na angielski.

    A tu w Raiffeisen oferują bardzo mało, a obsuwa obsługi klienta duża, aby z nimi zostać; jeśli patrzeć tylko pod kątem zgarnięcia kasy i wyjścia, to jasne, że można wytrzymać, ale jeśli miałbym zostać ich klientem, to nie.

    Nieraz utrudnienia są na tyle duże, że nawet dobre promocje nie zachęcają mnie do powrotu.
    Tak mam złe doświadczenia z Santanderem – 2 razy uczestniczyłem w ich promocjach i 2 razy miałem ogrombe problemy z zamknięciem konta – przeciągali, jak mogli i teraz omijam szerokim łukiem, choć mają dobre promocje, bo szkoda mi nerwów.
    Dlatego też teraz krytycznie oceniam każdą nową instytucję, z której korzystam i tu (jak dla mbie) utrudnienia są za duże, żeby powracać.
    Bo to, że obsługa nic nie wie i nic nie może, to jest dla mnie dyskwalifikacja.
    Rozumiem, że mogą być wpadki, ale jeśli obsługa stara się je rozwiązać, to często mimo wszystko odbieram instytucję pizytywnie.
    Ale jeśli obsługa nie chce pomóc, to jest dla mnie koniec.

    Rozumiem, że nakład pracy jest nieduży, ale jeśli jest niepewność, a obsługa nie potrafi lub nie chce wyjaśnić wątpliwości lub rozwiązać problemów, to dla mbie nie warte zachodu.

    Jeszcze zobaczę, jak będzie z zamknięciem, bo dla mnie jest ważne, czy przebiega bezproblemowo, czy rzeczywiście potem nie atakują ofertami, jak wspomniany Santander.

    I ok, jeśli komuś to pasuje – powyższe to po prostu moja opinia.

    Rozpisałem się – postaram się więcej tego nie robić ( chyba, że mogę ;) )

    • ZnB pisze:

      Ależ oczywiście. Problemy się zdarzają i to wszędzie. Promocje tego typu to też dobra zachęta na to aby przetestować bank, produkty, obsługę i jednocześnie coś zyskać. To właśnie rolą banków jest aby „utrzymać” klienta złapanego na promocję. Jeżeli bank tego nie potrafi to pozostaje mu się tylko później żalić, że słaby klient bo wziął premię i nie został albo, że jesteśmy kiepskim blogiem bo nakłaniamy tylko do korzystania z promocji i nic więcej.

      Nic bardziej mylnego. Wychodzimy z założenia, że promocja ma przyciągnąć klienta, opisując je poniekąd pomagamy bankom złapać klientów. Ale dalej to nie rolą klientów czy też naszą jest zatrzymanie tego klienta, zachęcenie go do pozostania na dłużej bo warto. Jak bank tego nie potrafi bo ma mega słabą obsługę lub kiepskie produkty to klient ucieka tylko i wyłączenie z jego winy, nie z winy klienta czy naszej :)

    • Maciek pisze:

      Po jakim czasie po zaksięgowaniu transakcji dostaliście mail o spełnieniu wszystkich warunków? U mnie minął już tydzień, zakupy każde w innym sklepie: Reserved, Sinsay, House a maila o spełnieniu warunków brak… :(

    • ZnB pisze:

      Po około 10 dni od daty wykonania ostatniej wymaganej transakcji.

  • michał pisze:

    Czy warunki uzyskania bonusu się łączą? Tzn., czy każda z trzech ocenianych transakcji musi być za no najmniej 50 zł? Czy warunki się jednak nie łączą, tzn. wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 600 zł, zakupy u co najmniej trzech różnych sprzedawców za 50 zł i ocenić co najmniej trzech różnych sprzedawców?

  • Piotr pisze:

    Jak wygląda sprawa z virtualną kartą? Rozumie że normalnie się jej numer dodaje np: podczas płatności allegro i tyle w temacie? Czy muszę wcześniej ją jakoś specjalnie aktywować? Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      w apce musisz nadać jej bodajże pin i jest gotowa :)

    • Piotr pisze:

      Nie nadawałem pinu tylko wpisywałem podczas płatności pełne dane karty łącznie z datą ważności i cvv. Potem akceptowałem płatności w aplikacji. Czy coś takiego przejdzie? Apropo tych opinii o sklepach w których dokonałem zakupów, rozumie że chodzi tylko o danie łapki w górę lub w dół?

    • ZnB pisze:

      Tak, dajesz łapkę i tyle ;) A co do pinu, może od razu była aktywna. Już nie pamiętamy :(

    • Piotr pisze:

      Karta działa bez problemu, transakcję wykonane. Jest potrzeba potwierdzania w banku czy transakcję kwalifikują się do wypłaty bonusu?

    • ZnB pisze:

      To już od Ciebie zależy. My nie potwierdzaliśmy, po około 2 tygodniach przyszedł mail o spełnieniu warunków promocji.

  • Piotr pisze:

    Teoretycznie nie można kupować kart podarunkowych, ale skąd bank wie co ja kupiłem w sklepie, np: Allegro, mediaexpert, decathlon albo eurortvagd ?
    Czy zakup kart podarunkowych na tych stronach „przejdzie” ?

  • Brodaty pisze:

    Do 6 października dokonałem 4 transakcji łącznie powyżej 600 zł oraz dałem łapki w górę. Zalando, Notino, Amazon i Allegro. Tylko, Allegro ma status „obecna płatność kartą” pozostałe „transakcje internetowe”.
    Nie dostałem, żadnego potwierdzenia, że spełniłem warunki promocji. Wszędzie płaciłem kartą. Dziwna sprawa z tą promocją. Zrobiłem zapytanie na czacie, na razie brak odpowiedzi

    • ZnB pisze:

      Ten status transakcji nie ma żadnego znaczenia jeżeli nie została zwrócona. Poczekaj na odpowiedź banku :)

  • Maciej pisze:

    Wysłałem przez chat zapytanie o mój status w promocji, bo pomimo 3 tygodni od spełnienia warunków nie dostałem info o zakwalifikowaniu się do wypłaty nagrody. Dostałem odpowiedź jak z translatora, po której widać, że odpowiadający nie zrozumiał poprawnie mojego pytania.

    Wieczorem chciałem zadać podobne pytanie z apki partnerki (konto na nią, aplikacja na jej telefonie) i po wejściu w jej chat zauważyłem… dokładnie tą samą konwersację, którą rano odbyłem na mojej apce xD

    TO JEST HIT

    Wysłałem wiadomość testową na czacie z telefonu partnerki i… od razu wyświetliła się też na czacie na mojej apce (tak jakbym to ja ją wysłał).

    Nawet nie mam pomysłu jak to zgłosić Raiffaisenowi, żeby do nich dotarło co oni właśnie odjaniepawlili.

    • ZnB pisze:

      Serio? Czy jaja sobie robisz? ;)

    • Maciej pisze:

      100% serio. Aż parę razy sprawdzałem jednocześnie na mojej apce i apce partnerki czy w ogóle jesteśmy dobrze zalogowani.

      Wchodziłem w profil i widziałem u siebie swoje dane (i oczywiście moje transakcje kartą na koncie), u niej jej dane (i jej transakcje). Wchodzę w czat i widzę, że mamy go wspólnego. Jak ja coś wyślę do banku, to momentalnie wyświetla się to u niej na czacie (tak jakby wiadomość wysłana przez nią). Jak ktoś z banku odpowie, to wyświetla się to i u mnie i u niej. Jak ona coś napisze na czacie, to z kolei ja to widzę u siebie jakby wysłane przeze mnie.

      Jestem na 100% przekonany, że będziemy mieli problem z wypłatą bonusów

    • ZnB pisze:

      Szok :)

      A możesz sprawdzić jedną rzecz? Czy dzieje się tak zarówno gdy oba telefony będą tylko na sieci 3G/LTE czy też dzieje się to tylko gdy są połączone do jednego WiFi?

    • Maciej pisze:

      Tak, przy logowani po lte/5g jest to samo u mnie i u niej :|

    • ZnB pisze:

      No to grubo. Nie mamy pomysłu :)

    • Maciej pisze:

      Naprawili to kilka godzin po zgłoszeniu. Ale obawy co do wypłaty premii mam spore (konto założone na koniec października i praktycznie od razu spełnione warunki i cały czas brak powiadomienia o nagrodzie).

  • Mariusz pisze:

    Jak kartę dodam do Google Pay i zapłącę poprzez ten portfel, to oczywiście też spełnię warunki ?

  • Anw pisze:

    Założyłem dzisiaj konto i dokonałem trzech u różnych podmiotów, z czego jedną przez Google Pay (Allegro). Transakcja ta widnieje jako 'Google Pay’ w typie transakcji, pozostałe jako 'Transakcja internetowa’. Zastnawiam się czy zostanie zaliczona do wymaganego minimum czy lepiej dokonać dodatkowej transakcji

  • Jacek pisze:

    Przychodzą wam przelewy natychmiastowe na Raiffeisen? Czy są odnotowywane jak przelew zwykły czyli w dzień roboczy? Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Nie sprawdzaliśmy…

    • Mariusz pisze:

      W czwartek za dnia przechodziły natychmiastowe, ale późnym wieczorem (około 22.00) już nie i musiałem czekać do piątku około południa.

      Transakcje zrobione. Po pierwszej dostałem @, ze wykonałem już przynajmniej jedną transakcję kwalifikującą się do bonusu. Potem już nic nie dostałem.

  • Mip pisze:

    Czy trzeba wyrazić wszystkie zgody marketingowe, tak jak w przypadku praktycznie wszystkich innych promocji? Nie ma żadnej wzmianki o tym w artykule.

  • danek78 pisze:

    zrobiłem płatność za OC auta i dwie inne na ponad 600 – jakoś pomimo 1 miesiąca nie mam jeszcze potwierdzenia spełnienia warunków

    • Maciej pisze:

      Mam tak samo na dwóch kontach, obawiam się kłopotów z nagrodą i konieczności pisania reklamacji. A widzę po czacie, że konsultanci tam chyba korzystają z translatorów, więc nie są w stanie zrozumieć co się do nich pisze i odpowiadają nie do końca na temat.

    • ZnB pisze:

      Ciężko cokolwiek powiedzieć. To nowy bank, pierwsza promocja, pozostaje czekać na efekt końcowy czyli do dnia wypłaty nagrody. Do tego czasu można gdybać i snuć różne teorie… a i tak to nic nie da. Również czekamy i wtedy dopiero wyciągniemy wnioski.

  • paula pisze:

    Czy ma ktoś wiedzę dlaczego w tym banku jest taki problem z przelewami na konto? Przelewy albo są zwracane albo w ogóle nie dochodzą, na czacie zerowy odzew… Ktoś coś wie?

    • ZnB pisze:

      Nie mamy pojęcia w czym jest problem bo juz kilka razy sprawdzaliśmy te przelewy i za każdym razem i w jedną i drugą stronę idą u nas bez problemu (sprawdzane z mBank oraz Millennium).

  • Mariusz pisze:

    A w ogólne dostał już ktoś premię? Czy tylko niektórzy podostawali @ informujące o należnej nagrodzie, a z wypłatą czekają u wszystkich do 15.12 ?

  • Maciej pisze:

    U mnie dwa założone pod koniec października konta. I praktycznie od razu spełnione warunki. Ani na pierwszym, ani na drugim nie dostałem @ o nagrodzie (oczywiście żadnych 300 zł też nie dostałem). Z co raz większą niecierpliwością czekam na 15 grudnia

  • Monika pisze:

    Też mam tak samo,
    na trzech kontach,
    warunki spełnione ,zero informacji o nagrodzie,
    żadnego maila nie ma,
    dzisiaj 15.12 tak więc jutro biorę się za pisanie reklamacji,
    zobaczymy co z tego wyjdzie

  • Nagroda pisze:

    Hej. Dostał ktoś nagrodę? Bo 15 jest i ani kasy ani info o wypłacie. W innych bankach od razu miałem info ze została mi nagroda przyznana. Tutaj cisza.

  • Maciej pisze:

    Raiffeisen chyba już się przygotowuje do napływu reklamacji, bo na pracuj.pl wisi ogłoszenie rekrutacyjne na Specjalistę ds. Reklamacji:
    ttps://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-reklamacji-ruda-slaska-oswiecimska-9,oferta,1002984809?s=1f7c2c91&searchId=MTcwMjY1Mjk3MDAyNC41OTc=

    Jak nie będzie kasy na koncie do ~17:30, to nic tylko reklamować ;)

  • JanKa pisze:

    Wypłacili.

  • Ja pisze:

    Też mam👍

  • Agnieszka Stachowiak pisze:

    Też mam

  • Maciej pisze:

    Jest 300 zł :)

  • Kuba pisze:

    U mnie niestety nic nie wypłacili, więc trzeba będzie składać reklamację…

  • Robert pisze:

    Dawno tak mnie nie ucieszyła wypłata z promocji bankowej. Nie otrzymałem żadnego mailowego potwierdzenia spełnienia warunków, ale dzisiaj wpłynęło 300 PLN. Podziękowania dla @ZnB ;)

  • Karolina pisze:

    Jak to konto się wypowiada ?
    Czas zrobić miejsce na kolejną promocję 😃

  • Maciek pisze:

    U mnie to samo ale to chyba efekt znikających łapek w górę po ocenie transakcji

  • Mikołaj pisze:

    Ja też wczoraj dostałem

  • ZnB pisze:

    No to promocję można uznać za udaną. Tyle było narzekania, że nie wypłacą a tu proszę w terminie ładnie weszło :)

  • Kuba pisze:

    Przepraszam bardzo, ale pisałem wyżej, że mi nie wypłacili premii, więc narzekania są słuszne. I najlepsze jest to, że twierdzą, iż oceniłem tylko 2 transakcje, choć faktycznie są ocenione 3 transakcje, co widać na koncie. I co teraz ma zrobić?

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.