ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Nawet 300 zł premii i darmowe konto osobiste od Raiffeisen Digital Banku + konto oszczędnościowe z oprocentowaniem do 8% [aktualizacja]

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 21.11.2023] Mamy dla Was kilka dosyć istotnych informacji w temacie omawianej w tym wpisie promocji:

1. Podobno pula nagród nadal się nie wyczerpała i promocja powinna dotrwać do końca czyli do 30 listopada 2023 roku. Z doświadczenia jednak wiemy, że nie ma co czekać do ostatniej chwili jeżeli macie w planach z niej skorzystać.

2. Naprawiono problem braku widoczności oceny transakcji (łapki w górę lub w dół) na liście historii transakcji co zgłaszaliśmy do banku w pierwszych dniach promocji. Sprawdziliśmy. Potwierdzamy naprawienie błędu..

3. Po spełnieniu warunków promocji bank przesyła zarówno wiadomość e-mail o spełnieniu warunków promocji i przyznaniu nagrody (w naszym przypadku było to około po 10 dniach od spełnienia warunków) jak i wiadomość na chacie w aplikacji mobilnej (w tym przypadku było to po około 3 tygodniach od spełnienia warunków). Treść maila jaki otrzymaliśmy zamieszczamy obok ;)

4. Założenie konta odbywa się w trybie online na tzw. selfie i trwa maksymalnie około 10 minut. Spełnienie warunków czyli zakupów np. w internecie to kolejne max. 10 minut jeżeli wiemy co konkretnie kupić. Później pozostaje tylko kliknąć łapkę w górę lub w dół w aplikacji mobilnej na wykonanej transakcji. Banalnie łatwa i szybka promocja. Czekamy teraz do 15 grudnia na wypłaty premii. Mamy nadzieję, że Wam też sprawnie wszystko poszło :)

Otwórz konto mobilnie, zrób zakupy, dokonaj oceny i zgarnij 300 zł łatwej premii

Zupełna nowość na blogu! Do grona banków działających w naszym kraju dołączył austriacki Raiffeisen Digital Bank. Z tej okazji przygotowana została promocja, dzięki której w prosty sposób można zgarnąć do 300 zł premii pieniężnej za założenie darmowego konta osobistego oraz dokonanie płatności internetowych. Jakby tego było mało bank oferuje również konto oszczędnościowe i to z oprocentowaniem do 8% dla kwoty do 200 tys. zł. Wchodzicie w to? ;)

Tytułem wstępu…

Zapewnie część z Was pamięta, że w Polsce działał już kiedyś bank pod nazwą Raiffeisen Polbank (Raiffeisen Bank Polska), który w późniejszym czasie został przejęty przez BNP Paribas. Teraz na nasz rynek wchodzi nowy podmiot czyli austriacki Raiffeisen Digital Bank, który będzie świadczył swoje cyfrowe usługi.

Otwórz konto w Raiffeisen Digital Bank i zgarnij do 300 zł premii!

Promocja „Cashback z Pay&Rate” czyli jak zgarnąć do 300 zł zwrotu za płatności?

Zgodnie z regulaminem promocji „Cashback z Pay&Rate”, która potrwa nie dłużej jak do 30 listopada 2023 roku lub do wyczerpania się puli nagród wynoszącej 2000 sztuk (liczy się data podpisania umowy) może skorzystać każda osoba, która po raz pierwszy otwiera rachunek w Raiffeisen Digital Bank (w skrócie RDB) za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Posiadanie w przeszłości konta w Raiffeisen Polbank itp. nie wyklucza z niniejszej promocji. W przypadku wyczerpania się puli nagród RDB poinformuje o tym fakcie na swojej stronie internetowej i w swoich kanałach informacyjnych w mediach społecznościowych. 

Aby skorzystać z omawianej promocji należy założyć konto osobiste wraz z kartą w Raiffeisen Digital Bank, które to otwieramy w aplikacji mobilnej pobranej poprzez ten link na urządzenie mobilne. Z tego też względu dla pewności należy otworzyć naszą stronę w przeglądarce na telefonie i dopiero na nim kliknąć w link do pobrania aplikacji. Konto otwieramy całkowicie online, zdalnie, bez wychodzenia z domy podpisując umowę w aplikacji mobilnej banku.

W celu otrzymania zwrotu za płatności czyli tzw. moneyback w wysokości 50% kwoty wydanej na zakupy należy w terminie najpóźniej do 30 listopada 2023 roku:

  • dokonać co najmniej trzech płatności przez internet każda na kwotę min. 50 zł przy użyciu karty wirtualnej powiązanej z rachunkiem bieżącym w RDB,
  • dokonać oceny „pozytywna” lub „negatywna” co najmniej trzem różnym sprzedawcom (u których dokonaliśmy zakupu) używając w tym celu funkcji funkcji Pay&Rate w aplikacji Raiffeisen Digital Bank dostępnej w historii transakcji.

Jak łatwo policzyć dla uzyskania maksymalnego zwrotu wynoszącego 300 zł należy dokonać transakcji internetowych na łączną kwotę min. 600 zł u trzech różnych podmiotów. Nagrody będą wypłacane najpóźniej do 15 grudnia 2023 roku.

Należy jednak pamiętać, że poniższe rodzaje transakcji zostają wyraźnie wyłączone z niniejszej promocji i nie zalicza się ich do otrzymania nagrody:

  • Wypłaty gotówki w bankomatach dokonywane przy użyciu wirtualnej karty debetowej lub ręczne wypłaty gotówki w podmiotach oferujących ręczne wypłaty gotówki (np. na stacjach benzynowych, w bankach);
  • Przelewy dokonywane między rachunkami (przelewy pieniężne);
  • Transakcje realizowane pomiędzy kartami;
  • Przekazy pieniężne realizowane przy użyciu usług telegraficznych;
  • Transakcje zawierane z instytucjami pozafinansowymi w celu otrzymania przechowywanej wartości/ładunku, który może zostać wymieniony na towary oraz/lub usługi w takiej instytucji pozafinansowej (np. kupony zakupowe);
  • Transakcje zawierane w celu zasilenia rachunków u (1) maklerów/dealerów papierów wartościowych, (2) rachunków wykorzystywanych na potrzeby usług reklamowych (takich jak Google Ads), (3) rachunków u dostawców usług bukmacherskich/hazardowych, (4) instytucji finansowych świadczących usługi inwestycyjne (takich jak domy maklerskie) oraz (5) rachunków instytucji pozafinansowych świadczących usługi inwestycyjne (takich jak giełdy/brokerzy walutowi lub giełdy/brokerzy kryptowalut);
  • Transakcje zasilające rachunki w innych instytucjach finansowych;
  • Transakcje związane z kampaniami crowdfundingowymi, finansowaniem i darowiznami na rzecz: organizacji politycznych, organizacji religijnych, stowarzyszeń motoryzacyjnych, organizacji charytatywnych świadczących usługi społeczne oraz darowizn na rzecz wszelkich organizacji członkowskich innego typu, które nie mieszczą się w wyżej wymienionych typach organizacji.

Otwórz konto w Raiffeisen Digital Bank i zgarnij do 300 zł premii!

8% (lub 7,41%) na koncie oszczędnościowym dla kwoty do 200 tys. zł

Jeśli posiadasz już Konto Osobiste, otwarcie Konta Oszczędnościowego zajmie zaledwie kilka chwil. W ramach konta oszczędnościowego możemy otrzymać oprocentowanie 8% dla kwoty do 200 tys. zł. Oprocentowanie to będzie obowiązywało w terminie do 31 grudnia 2023 roku. Regulamin tej promocji znajduje się tutaj.

Pamiętajcie jednak, że Raiffeisen Digital Bank AG podlega przepisom austriackiej ustawy o systemach gwarantowania depozytów i rekompensat dla inwestorów (Einlagensicherungs- und Anlegerentschädigungsgesetz) i jest członkiem Österreichische Raiffeisen Sicherungseinrichtung eGen (taki odpowiednik polskiego BFG). Tym samym depozyty klientów Raiffeisen Digital Bank są objęte gwarancją maksymalnie do kwoty 100 tys. euro.

UWAGA! Ze względu na fakt, iż jest to austriacki bank podatek od zysków kapitałowych wynosi w tym przypadku 25% a nie tak jak to jest przyjęte w polskich bankach 19%. Tym samym realne oprocentowanie brutto w tym przypadku wynosi 7,41% jeżeli chcielibyśmy to przyrównać do oferty polskich banków. Istnieje możliwość zwolnienia z podatku austriackiego ale wymaga to dużego zachodu pozyskiwania zaświadczenia z naszych organów skarbowych i wysyłania zaświadczenia do siedziby banku w Austrii co uważamy za mało opłacalny ruch w kontekście poświeconego czasu na to. Dodatkowo wymagane będzie uwzględnienie wypłaconych odsetek od oszczędności w rozliczeniu rocznym PIT! Sugerujemy zatem albo pogodzenie się z wyższym podatkiem od odsetek i uwzględnieniu odsetek w PIT albo ulokowanie oszczędności w jednym z polskich banków. My wybraliśmy tą drugą opcję i skupiamy się tylko na samej promocji z premią 300 zł :)

Ile kosztuje konto osobiste w Raiffeisen Digital Bank?

RDB dołączył do grona nielicznych już banków, które oferują konto całkowicie bez żadnych kosztów. Tym samym za zupełne 0 zł otrzymamy:

  • prowadzenie konta,
  • utrzymanie karty do konta,
  • darmowe krajowe przelewy,
  • wypłaty z bankomatów z funkcją zbliżeniową w kraju i za granicą.

Bardzo ciekawie wygląda wykaz opłat tego banku, który to jest opisany jednym zdaniem „Wszystkie Usługi Bankowe świadczone w związku z Aplikacją Raiffeisen Digital Bank są bezpłatne do odwołania.” ;) Bardziej szczegółowe informacje znajdują się w TOiP.

 



, , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



145 komentarzy dla wpisu: “Nawet 300 zł premii i darmowe konto osobiste od Raiffeisen Digital Banku + konto oszczędnościowe z oprocentowaniem do 8% [aktualizacja]

  • Alf pisze:

    Ogólnie do promocji nie mam zaastrzeżeń – 15 grudnia przyszła nagroda 300zł, następnego dnia złożyłem wypowiedzenie na czacie, i kolejnego dnia już konto ma status „Zamykanie konta”.

    Zatem samą promocję (warunki, trudność itd) oceniam bardzo dobrze.
    Minus za poświęcony czas i nerwy, bo jednak, żeby upewnić się, czy mam spełnione warunki, musiałem się z nimi trochę „poprzepychać”.

    Zastrzeżenia mam do obsługi, które już opisywałem.

    W wypowiedzeniu napisałem, że proszę o mejlowe potwierdzenie złożenia dyspozycji (nie dostałem go) oraz potwierdzenie, gdy dyspozycja zostanie zrealizowana (ciekawe, czy dostanę).
    Nawet nie odnieśli się do tych próśb.

    Ciekaw jestem, ilu klientów z nimi zostanie po zakończeniu promocji przy tak ubogiej ofetcie i kiepskiej obsłudze.

  • Jakub Wysocki pisze:

    Pisałem na czacie oraz wysłałem e-mail. Na e-mail 3 dni po wysłaniu odpowiedzi brak…
    Chyba, że należy inną droga składać reklamację?

  • Kuba pisze:

    „Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni” – nic takiego nie napisali na czacie.
    Tymczasem robią wszystko, żeby tej premii nie wypłacić! Dostałem koleją odpowiedź, że jedna z transakcji nie jest e-commerce…, co oczywiście jest bzdurą, bo wszystkie transakcje mają charakter internetowy. Póki co prowadzę nadal nierówną walkę o uzyskanie należnej premii :(

  • Kuba pisze:

    Stwierdzam, że na czacie pracują albo upośledzeni ludzie, co nie potrafią czytać ze zrozumieniem, albo specjalnie piszą nie na temat w celu zniechęcenia…

    • ZnB pisze:

      Weź pod uwagę, że najparwdopodobniej odpisują Ci osoby obcojęzyczne pomagając sobie translatorem. Tak my odczuliśmy kilka rozmów z nimi. Zatem staraj się tak pisać jakbyś z anglikiem lub niemcem gadał ;)

  • Kuba pisze:

    Bank upiera się, że jedna z transakcji nie miała charakteru internetowego…
    Oczywiście jest to nieprawda, bo wszystkie transakcje wykonałem przez Internet.
    I co mam teraz zrobić, skoro bank się upiera na zasadzie, że nie mamy pańskiego płaszcza i co nam zrobisz…?

  • Kuba pisze:

    Chodzi o transakcję wykonaną w sklepie frisco.pl. Bank twierdzi, że to nie była transakcja internetowa. Nadmienię tylko, że frisco.pl prowadzi wyłącznie internetową sprzedaż i nie jest możliwa tam sprzedaż stacjonarna! Niestety bank jest głuchy na te argumenty :(

    • ZnB pisze:

      Toteż do tego dążymy. Nie podałeś na wstępie wszelkich okoliczności zatem dopytujemy. Oczywiście, że w ty sklepie nie da się inaczej zapłacić. Złóż oficjalnie reklamację i cierpliwie poczekaj na odpowiedź. Wg naszej oceny takie dyskusje na czacie nic nie zmienią bo zakładamy, że nie jest to oficjalna odpowiedź na złożoną reklamację tylko „interpretacja” konsultanta na zadane przez Ciebie pytanie.

  • Kuba pisze:

    Tylko nie wiem, jak i gdzie złożyć oficjalnie reklamację? Tu jeszcze dochodzą inne fakty, tzn. twierdzą, że to sklep im przekazał, że transakcja nie miała charakteru e-commerce…
    Dodam jeszcze, że w październiku zarówno drogą e-mail i na czacie dostałem potwierdzenie, że spełniam warunki promocji, więc jeśli teraz twierdzą inaczej, to zostałem wprowadzony w błąd (będąc zapewniany, że premię otrzymam, nie dano mi szansy na reakcję, bo mogłem zrobić kolejną transakcję, żeby nie było żadnych wątpliwości). Od wielu lat biorę udział w promocjach bankowych i pierwszy raz mam sytuację, że bank nie chce przyznać się do swoich błędów… Z jednej strony rodzi to frustrację, z drugiej strony za takie podejście banku, nie zamierzam im odpuść, bo trzeba piętnować takie postawy i głośno o tym mówić.
    Już nawet nie chodzi o samą premię, tylko zwyczajnie o trzymanie się tego, co wcześniej powiedziano i obiecano.

  • Kuba pisze:

    W końcu po długich bojach przelali premię, ale i tak mam negatywne odczucia. W żadnej innej promocji nie miałem tylu problemów z uznaniem reklamacji, co w Raiffeisen.

    • ZnB pisze:

      Fajnie, że się wyjaśniło. Niestety w ostatnich dniach nie byliśmy online i nie odpisywaliśmy na wiadomości.

  • Kuba pisze:

    Dziękuję @ZnB za wsparcie :)

  • Kuba pisze:

    Zapomniałem dopisać, że tylko dlatego uzyskałem premię (choć bank uparcie twierdził, że premia się nie należy i przytaczał absurdalne argumenty), że zagroziłem wystąpieniem o zadośćuczynienie od pracowników banku, którzy zapewniali wcześniej (drogą e-mail i na czacie) o spełnieniu wszystkich warunków do otrzymania premii. I też argumentowałem, że gdyby pracownicy banku poinformowali inaczej, tzn. że nie spełniam jednak warunków do otrzymania premii, to na pewno wykonałbym jeszcze jedną transakcję, żeby rozwiać wątpliwości. Ale skoro na to nie było szans (poprzez zapewnienie, że premia będzie wypłacona), no to niech za swoje błędy płacą pracownicy banku.

    Ogólnie tak nieprzyjemna sytuacja dała mi do myślenia, że dobrze jest wszystko potwierdzać tak, aby na dowód został ślad (tu paradoksalnie dobrze wyszło, że do banku nie ma kontaktu telefonicznego i ze wszystkich rozmów został ślad na piśmie), wiec żadne potwierdzanie przez telefon, tylko i wyłącznie drogą e-mail, ewentualnie na czacie.

  • Alf pisze:

    No i kolejne problemy, tym razem z zamknięciem.
    Wypowiedzenie przyjęte przez bank 18 grudnia, czyli konto powinno być 18 stycznia zaknięte – do tej pory nie jest.
    Coś tam robią, bo przez jakiś czas rachunek miał status „Zamykanie konta”, a obecnie „zmienił się” w konto walutowe, bez żadnego statusu (przypuszczam, że rachunek techniczny, aczkolwiek pewności nie mam), jednak ciągle nie jest zamknięte.
    Na moje ponaglenia, bank odpowiada, że „Aktualnie mogą mieć miejsce opóźnienia w realizacji zgłoszeń. Dziękujemy za jeszcze trochę cierpliwości.”.
    Na moją sugestię
    „Minął okres wypowiedzenia.
    Umowa straciła ważność.
    PROSZĘ NATYCHMIAST ZAMKNĄĆ KONTO.”
    otrzymałem odpowiedź
    „Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje konto zostało zamknięte. Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Dziękujemy za wyrozumiałość.”.

    Jeszcze trochę poczekam i mam nadzieje, że zakończy się to pozytywnie, bo nie chciałbym „się wozić” z austriackim regulatorem.

  • Alf pisze:

    No i cały ten czas było „miganie się” banku od uznania wypowiedzenia, aż poszedłem po rozum do głowy i złożyłem oficjalną reklamację – poprzednie moje wiadomości były traktowane jak luźne sugestie.
    Po złożeniu reklamacji, następnego dnia konto zamknięte.
    Moja opinia się tylko utwierdziła – bank dno, szczególnie obsługa klienta.
    Będę odradzał każdemu.

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.