ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

16000 pkt programu Bezcenne Chwile (o wartości 200 zł) za skorzystanie z usługi Alior Pay od Alior Bank (lub 500 za założenie konta osobistego)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 01.02.2024] Na stronie banku pojawiła się informacja o przewidywanym zakończeniu promocji: „Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie szacuje, że w dniu 1 lutego 2024 r. dojdzie do wyczerpania puli nagród w promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay” („Promocja”), co oznacza, iż dzień 1 lutego 2024r. jest ostatnim dniem okresu trwania ww. Promocji. Od 2 lutego 2024r. promocja „Bezcenne Chwile z Alior Pay” nie będzie już obowiązywać. „. Pełna treść komunikatu znajduje się tutaj.

Skorzystaj z Alior Pay i zgarnij nawet 200 zł łącznej premii w formie różnych bonów!

Powraca w nieco zmienionej formie promocja dla obecnych klientów Alior Bank. W zamian za skorzystanie z usługi Alior Pay bank oferuje 200 zł w bonach a dokładniej w formie 16000 pkt programu Bezcenne Chwile. Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem banku warto skorzystać z dostępnej promocji na start z premią 500 zł w gotówce za założenie Konta Jakże Osobistego. Dodatkowo za płatności mobilne telefonem bank oferuje do 20 zł zwrotu co miesiąc w ramach tzw. moneybacku.

Warunki udziału w promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay”

Zgodnie z regulaminem promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay” organizowanej bezpośrednio przez Alior Bank nagrodą jest 16000 pkt programu Bezcenne Chwile zamian za spełnienie pozostałych warunków promocji. Promocja będzie dostępna nie dłużej jak do 29 lutego 2024 roku lub do wyczerpania puli nagród wynoszącej 937 sztuk (każda nagroda to 16000 pkt o równowartości 200 zł). Informacja o wyczerpaniu się puli nagród zostanie podana na stronie Alior Banku z 1 dniowym wyprzedzeniem przed zakończeniem promocji.

Z omawianej promocji może skorzystać każda osoba, która:

a. Uczestnik od dnia rozpoczęcia Promocji [dop. od 02.01.2024] jest właścicielem lub współwłaścicielem Rachunku bankowego prowadzonego na jego rzecz przez Organizatora i nie utracił tego statusu;
b. Uczestnik od dnia rozpoczęcia Promocji [dop. od 02.01.2024] jest posiadaczem aktywnej i ważnej Karty Organizatora wydanej do Rachunku bankowego wskazanego w pkt 2 lit. a powyżej, zarejestrowanej w Programie [dop. Bezcenne Chwile] i nie utracił tego statusu;

Aby otrzymać nagrodę 16000 pkt programu Bezcenne Chwile należy spełnić następujące warunki:

  • wykonać dodaną do programu Bezcenne Chwile kartą transakcję bezgotówkową lub gotówkową na kwotę min. 50 zł,
  • w Aplikacji Mobilnej Alior Mobile zawnioskować o limit kredytowy Alior Pay oraz zawrzeć umowę o limit kredytowy Alior Pay, jednocześnie refinansując w ramach wykorzystania tego limitu wykonaną powyżej transakcję obciążającą konto bankowe na kwotę min. 50 zł,
  • od dnia rozpoczęcia promocji czyli od 2 stycznia 2024 roku mieć aktywne zgody na komunikację marketingową (z użyciem kanałów: sms, mms, telefon i IVR, email, bankowość elektroniczna, serwisy internetowe w tym portale społecznościowe).

Wykluczone są jednak zakupy określone w regulaminie oraz oznaczone kodami MCC – dotyczy to głównie różnego rodzaju przekazów pieniężnych:

Zakup Premiowany – oznacza każdy zakup (transakcję) w złotych polskich dokonywany za pomocą Karty Organizatora przez Uczestnika– z wyjątkiem: wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy); operacji przeniesienia sald; transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych; transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych; zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę; innych opłat lub obciążeń; wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach); transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code) – (i) 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, (ii) 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), (iii) 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), (iv) 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), (v) 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, (vi) 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), (vii) 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty) oraz wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych (w tym portfela elektronicznego „SkyCash”) oraz zakup lub doładowanie wszelkich kart podarunkowych, prezentowych oraz elektronicznych bonów, nawet jeżeli nie znajdują w ramach powyższych MCC; a także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika.

Dodatkowo wykluczone są standardowo transakcje wynikające wprost z zasad przyznawania punktów w programie, o których szeroko pisaliśmy tutaj w sekcji „Zasady naliczania punktów MasterCard Bezcenne Chwile”. Są to między innymi transakcje dokonane w punktach realizujących przekazy pieniężne, aptekach, drogeriach, pubach, klubach nocnych, dyskotekach czy sklepach alkoholowych. Warto zapoznać się z tymi zasadami.

Nagroda w postaci 16000 pkt zostanie przekazana w ciągu 7 dni roboczych od spełnienia warunków promocji. Punkty będą ważne przez 3 miesiące od ich przyznania. Można je wymienić np. na vouchery o wartości 50 zł na zakupy w sklepie RTV Euro AGD, Carrefour, Empik, Smyk, Decathlon, stacji paliw Circle K lub innych, które odbierzemy za 4000 pkt. Ponieważ w promocji można zdobyć do 16000 pkt zatem łatwo wywnioskować, że nagroda ta jest warta około 200 zł.

Szczegóły oferty znajdziecie w regulaminie.

Załóż Konto Jakże Osobiste w Alior Bank i odbierz 500 zł nagrody

Zwolnienie z opłat za konto i kartę na okres 12 miesięcy za skorzystanie z Alior Pay!

Oprócz powyższej promocji z premią 200 zł jest jeszcze dostępna promocja „Lepiej z Alior Pay”. Promocja polega na nienaliczeniu opłaty za prowadzenie rachunku oraz za obsługę karty płatniczej przez okres 12 miesięcy od uruchomienia usługi Alior Pay. Aby skorzystać z promocji należy zawrzeć z Alior Bank umowę o przyznanie limitu kredytowego Alior Pay, łącznie z odroczeniem transakcji na kwotę w wysokości min. 50 zł.

Szczegóły tej promocji znajdują się w odrębnym regulaminie.

500 zł w gotówce na start za założenie Konta Jakże Osobistego

Wystartowała XI edycja znanej już promocji konta osobistego oferowanego przez Alior Bank z bardzo wysoką premią pieniężną! Dzięki tej promocji jest szansa zgarnąć aż 500 zł w gotówce za założenie Konta Jakże Osobistego i spełnienie dość prostych warunków. Poza tym za dokonywane płatności mobilne telefonem bank oferuje do 20 zł zwrotu co miesiąc w ramach tzw. moneybacku. Osoby zainteresowane oszczędzaniem mogą skorzystać dodatkowo z konta oszczędnościowego na 5,5%.

O szczegółach tej promocji pisaliśmy tutaj: Łatwe 500 zł premii pieniężnej za Konto Jakże Osobiste w Alior Bank (XI edycja) + 20 zł zwrotu co miesiąc za płatności telefonem

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



80 komentarzy dla wpisu: “16000 pkt programu Bezcenne Chwile (o wartości 200 zł) za skorzystanie z usługi Alior Pay od Alior Bank (lub 500 za założenie konta osobistego)

  • mietek pisze:

    Czyli jeśli mam rachunek w Alior (od miesięcy), ale wczoraj nie miałem wyrażonych zgód marketingowych, to jestem wykluczony z promocji?

    • ZnB pisze:

      Tak wynika z regulaminu :(

    • Zegarek pisze:

      Czy po otrzymaniu punktów w bezcennych chwilach można od razu zrezygnować z Alior pay?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli nie chcesz mieć darmowego konta i karty to tak :)

    • Lukasz pisze:

      Akurat nie trzeba mieć paya by mieć konto za darmo, wszystko zależy kiedy i na jakich warunkach było założone :) Ja mam darmowe bo z czasów T-Mobile a dodatkowo mam inny produkt kredytowy czyli kk

    • ZnB pisze:

      A to zmienia postać rzeczy ;)

    • andre pisze:

      Ta kolejność jest ważna, tj. najpierw zakup na min. 50 zł, a później dopiero Alior Pay?

    • ZnB pisze:

      Ciężko powiedzieć… Raczej nie ponieważ nie ma wzmianki, że należy rozłożyć transakcję wykonaną w czasie promocji. Ale dla pewności możesz zrobić to w kolejności ;)

    • andre pisze:

      Co prawda z Aliorem nie mam negatywnych wspomnień (*), co do ew. reklamacji, ale jednak lepiej dmuchać na zimne :)

      (*) pomijając inny, aktualny wątek Bezcennych ;)

  • Bodzio pisze:

    Aktywując Alior Pay nie będe musiał spełniać warunków bezpłatności konta tj. Wpływ 1500zł i transakcje na kwote min. 300zł skoro konto bezpłatne ? A co wtedy też z cashbackiem 1% wartości zakupów ( max. 20zł/m-ąc ? Zostaje ?

    • ZnB pisze:

      Cashback 1% to osobna promocja i regulamin (nie wyklucza się to z Alior Pay). Regulamin zniesienia opłat za konto i kartę w przypadku posiadania Alior Pay znajdziesz tutaj => https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:54fbac28-2e9a-4466-b421-e6628fdcce58/regulamin-promocji-lepiej-z-alior-pay.pdf

    • Łukasz pisze:

      Przy wnioskowaniu o limit kaze mi odrazu wybrać transakcje do odroczenia,.czy przelew za rachunek telefoniczny lub wogole przelew będzie zgodny z regulaminem? Bo akurat na tym koncie dawno nie miałem płatności w sklepie i tylko przelewy podpowiada 🤔

    • Łukasz pisze:

      I drugie pytanie, mam zgodę na marketing email/SMS ale nie mam zgody na marketing ze strony spółek.grupy PZU, będzie ok?

    • ZnB pisze:

      Regulamin nie precyzuje jaką transakcję należy odroczyć (jedynie jest mowa o tym, że taką którą podstawia aplikacja) zatem nie powinno mieć to znaczenia. Co do zgody regulamin nic nie mówi o koniecznej zgodzie na marketing dla spółek zewnętrznych.

      Zalecamy jak zawsze zapoznać się z regulaminem promocji przed przystąpieniem do niej :)

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Właśnie złożyłem reklamacje gdyż bank nie uznał przelewu a twierdzą że ma być odroczona transakcja karta która to jest opisana w pkt 2 podpunkt j. Ja się powołałem na punkt 3 podpunkt 2 litera d gdzie była mowa o dowolnej transakcji obciążającej konto. Zobaczymy jak to rozpatrzą

    • ZnB pisze:

      W tym przypadku możemy Ci tylko przyznać rację. Z drugiej strony 3/4 regulaminów tak jest pisane. Nie mamy pojęcia co za ludzie to piszą, strach myśleć :P

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Nawet Pani na infolinię przyznała mi rację, że wystarczyło dopisać zamiast transakcji obciążającej konto, transakcja karta…z drugiej strony powołują się na punkt w którym są definicje słów użytych w regulaminie a dokładnie „zakup premiowany” ale to tylko definicja i słowo to później w regulaminie nie pada …..

    • ZnB pisze:

      Bo to jest typowy regulamin Mastercarda, który Alior sobie zaadoptował i dostosował pod siebie. Jak widać nieudolnie ;)

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Nie wiem czy to wpływ reklamacji czy jednak wzięli pod uwagę że parę dni po odroczeniu przelewu go spłaciłem i odroczylem transakcje kartowa a wtedy termin byłby do dziś (a z drugiej strony nie byłaby to transakcja odroczona podczas ,aiwerania umowy o aliorpay) ale finalnie właśnie wpadły mi punkty i to najważniejsze:)

    • ZnB pisze:

      Z jednej strony fajnie, że masz punkty. Z drugiej strony szkoda, że się nie dowiemy o co chodziło ;)

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Ogólnie odpowiedzi na reklamacje jeszcze nie mam więc jak odpowiedzą to może coś wywnioskuje albo odrzuca w tym przypadku jako bezzasadna a najlepiej jakby dali 2 raz punkty 😅

    • andre pisze:

      @Łukasz Moczulski z tym przelewem rozwaliłeś system :) Reklamację dostaniesz pocztą tradycyjną, u mnie tak było (szło tygodnie, ale doszło), więc podziel się proszę odpowiedzią

  • Łukasz pisze:

    w artykule jest napisane, że czeka konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 7%, a ja nie widzę takiej oferty, jest oprocentowanie 6%

  • zniecierpliwiony pisze:

    Wniosek o aktywację AliorPay odrzucony 5krotnie; po kontakcie z infolinią uzyskałem informację, że chodzi o zdolność kredytową- jest to niemożliwe, gdyż posiadam produkty kredytowe w innych bankach na o wiele większy limit. Ktoś też miał taki przypadek?

    • ZnB pisze:

      Ale wiesz o tym, że każdy bank ma swoje zasady przyznawania kredytu a posiadanie kredytu w innych bankach tylko pomniejsza każdą kolejną zdolność? Jeden bank da, drugi nie da i to niestety normalne.

  • Adam pisze:

    Czyli jeżeli nie mam karty Aliora na dzień 02.01.2024 w Bezcennych Chwilach to nie spełniam warunku?

    • ZnB pisze:

      Tak wynika z regulaminu co nie oznacza, że w praktyce tak jest ;)

      2. [Warunki otrzymania Nagrody] Do otrzymania Nagrody uprawnieni są Uczestnicy – klienci Organizatora, którzy w okresie trwania Promocji spełnią łącznie wszystkie poniższe warunki, przy czym z Promocji Uczestnik może skorzystać tylko raz:
      a. Uczestnik od dnia rozpoczęcia Promocji jest właścicielem lub współwłaścicielem Rachunku bankowego prowadzonego na jego rzecz przez Organizatora i nie utracił tego statusu;
      b. Uczestnik od dnia rozpoczęcia Promocji jest posiadaczem aktywnej i ważnej Karty Organizatora wydanej do Rachunku bankowego wskazanego w pkt 2 lit. a powyżej, zarejestrowanej w Programie i nie utracił tego statusu;

  • luic pisze:

    Proszę o Waszą poradę bo popełniłem kilka błędów. Czy da się to naprawić?
    Wykonałem transakcję na ponad 50 zł i zawnioskowałem o Alior Pay i zrobiłem tą kwotę Alior Pay. Ale zawałiłem tu bo zamiast kartą to zrobiłem tą transakcję BLIKiem. Więc wykonałem kolejną transakcję już kartą plastikową. I co teraz? Czy mogę ją Alior Pay? Regulamin mówi że „Uczestnik w Aplikacji Mobilnej Alior Mobile zawnioskował o Limit kredytowy Alior Pay oraz zawarł Umowę o Limit kredytowy Alior Pay, jednocześnie refinansując w ramach wykorzystania tego limitu wybraną transakcję obciążającą Rachunek bankowy na kwotę minimum 50 zł”. Chodzi o słowo „jednocześnie”. Czy wypowiedzieć Alior Pay i jeszcze raz zawnioskować o Alior Pay i wtedy zrobić tą transakcję w Alior Pay? Czy zrobić ją w Alior Pay które założyłem przy tej złej transakcji blikiem. Proszę o poradę :)

    • ZnB pisze:

      Ciężko cokolwiek nam doradzić w takiej sytuacji i raczej takie pytanie należałoby skierować do banku. Niemniej jednak czy czasem Twojego problemu nie rozwiązuje ten komentarz? => https://zarabiajnabankach.pl/16000-pkt-programu-bezcenne-chwile-o-wartosci-200-zl-za-skorzystanie-z-uslugi-alior-pay-od-alior-bank/comment-page-1/#comment-92631

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Ogolnie regulamin jest mega nie precyzyjny, transakcja 50zl powinna być karta ale nie jest napisane że nie może być zrobiona np. miesiąc temu (w niektórych pkt regulaminu jest napisane, że od dnia rozpoczęcia promo) a w tym punkcie nie ma info kiedy się liczy a tylko, że karta wydana do konta i dodana do bezcennych, transakcja do odroczenia też nie jest napisane nic po za tym, że transakcja która obciąża konto a blik jest taka transakcja…tak więc reklamować i powoływać się na nie precyzyjny regulamin

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Ja zamiast blika jak w twoim przypadku odroczylem przelew ale płatność kartą miałem również w tym dniu i dopiero reklamacja pomogła właśnie co już niżej opisałem :)

  • Marek S. pisze:

    Czy dotyczy to też KK(Kartka Kredytowa) czy musi to być KD (Karta Debetowa)?

    • ZnB pisze:

      Mowa jest o koncie i karcie do konta zatem KK raczej odpada :) KK samo w sobie jest kredytem zatem to by się kłóciło ;)

  • Anna pisze:

    Witam, czy po otrzymaniu punktów od Bezcennych Chwil można zrezygnować z Alior Pay i spłacić płatność odroczoną. Czy trzeba czekać aż bank sam pobierze kwotę za płatność odroczoną?

  • Franek333 pisze:

    Czy po wnioskowaniu o odroczenie płatności w Alior Pay zawsze dzwonią w sprawie sprawdzenia zdolności kredytowej? Trzeba im przedstawić jakieś dokumenty?

  • Waldek pisze:

    Mnie dzisiaj wpłynęło 2x 16000 pkt. (mnie i żonie).
    Transakcje były wykonane 6.01
    Fantazja

  • Juan Diablo pisze:

    Jak złożyć ten wniosek? To powinno być w ofertach w aplikacji? Z podobnych widzę tam tylko „Limit w koncie osobistym”, ale to chyba coś innego?

    • andre pisze:

      „Płatności i usługi” z dolnego paska, przewijasz w lewo na drugi ekran i na samym dole masz „Alior Pay”. Po wejściu powinien wyświetlić Ci listę transakcji ≥ 50 zł, pod warunkiem, że są już zaksięgowane, a nie dopiero w obciążeniu.

  • Mikołaj pisze:

    A ja złożyłem wniosek o Alior pay i odroczyłem płatność 03.01.2024 i do dziś punktów nie otrzymałem napisałem już reklamacje

  • Robert pisze:

    Otrzymał ktoś ostatnio te punkty , 05 stycznia wszystko zrobiłem i cisza

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Ja nie dostałem a termin już minął, pisałem reklamacje i zobaczymy

    • Mikołaj pisze:

      Dzwoniłem do Alior i konsultantka po przeczytaniu regulaminu oznajmiła mi że nie dostanę bo odroczyłem transakcję z 28 grudnia a powinienem z okresu trwania promocji dziwnie jest to zapisane w regulaminie i 200 poszło napisałem jeszcze wcześniej reklamacje ale pewnie tak samo odpowiedzą

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Czyli lipa bo ja też odroczylem z przed trwania promo czyli z 29.12

    • Łukasz Moczulski pisze:

      Ale w regulaminie nic nie widzę na temat, że transakcja ma być z okresu trwania promo

    • Łukasz Moczulski pisze:

      I ciężko by było odroczyć pierwszego dnia promo transakcje z tego dnia bo żadna może nie być widoczna z powodu nie zaksiegowania

    • ZnB pisze:

      Możecie śmiało to reklamować bo regulamin nie jest w tym zakresie precyzyjny. Oczywiście przez pryzmat 10 letniego doświadczenia my staramy się czytać między wierszami pewne rzeczy i brać to też na logikę stąd też z góry założyliśmy, że chodzi o wykonaną w czasie promocji płatność (bo taki warunek też jest wymagany).

      Niemniej jednak mogli to lepiej napisać i nie byłoby problemu :)

    • Łukasz Moczulski pisze:

      @Mikolaj, konsultanci nie znają regulaminu i każdy mówi co innego, w moim przypadku twierdzili, że musi być odroczona płatność kartą a ja odroczylem przelew…ogólnie Pani przyznała mi rację, że regulamin nie mówi o karcie, złożyłem reklamacje i finalnie wieczorem dostałem punkty ale nie wiem czy to wynik reklamacji czy i tak był dostał 🤷 W regulaminie nie ma nic na temat, że ma być transakcja wykonana w czasie promo (moja taka nie była a taka wybrałem przy wnioskowaniu o aliorpay a potem odroczylem jeszcze inna już kartowa). Ogólnie wykonałem wszystko podobnie jak Ty i na końcu pkt dostałem ale zagadką pozostaje czy reklamacja miała wplyw

  • Marcel pisze:

    Lepiej dzwonić, bo od ręki załatwiają. Minus taki, że trzeba poczekać aby połączyć się z konsultantem

    • andre pisze:

      Do Aliora czy Bezcenne?

    • ZnB pisze:

      To jest promocja Aliora zatem należy uderzać do banku ;)

    • andre pisze:

      Napisałem jednak, zamiast dzwonić. Umowa z Alior Pay 15.I, transakcja kartą z 12.I, brak punktów. Ostatnim razem odesłali do Mastercard, oby tym razem poszło szybko i skutecznie.

    • andre pisze:

      Nie poszło szybko i skutecznie – w wiadomościach na koncie bez reakcji, punktów brak

    • andre pisze:

      > To jest promocja Aliora zatem należy uderzać do banku ;)

      Niestety, po spędzeniu ponad pół godziny w oczekiwaniu na połączenie z infolinią usłyszałem, że po ich stronie wszystko jest ok i muszę złożyć reklamację w Mastercard :(

      Konsultant w międzyczasie kontaktował się z działem technicznym, który ponoć to potwierdził.

      Mój pech do promek BCh trwa

    • ZnB pisze:

      Trochę spychologia. Uczestnicząc w promocji zgodziłeś się na jej warunki zdefiniowane przez organizatora. Sami napisali, że reklamację ogarnia bank. Nie mogą Cię odsyłać gdzieś tam, niech sami to załatwiają.

      Przerabialiśmy kiedyś taki temat z mBank i suma sumarum przyznali równowartość tej nagrody w formie środków pieniężnych. Nie daj się ;)

    • andre pisze:

      Dzięki, nie daję się. Po komentarzu napisałem do Aliora, że zgodnie z regulaminem promo, to oni są Organizatorem + wydawcą karty, co też było gdzieś w tym regulaminie odsyłającym do regulaminu wydawcy karty, czyli Aliora.

      Procedują…

      Mam teorię, skąd to zamieszanie, ale nie wiem, czy pisać na forum, bo może to czytają pracownicy Aliora i zechcą wykorzystać, choć IMHO, jestem kryty

    • andre pisze:

      Alior:
      „Naliczyliśmy nagrodę zgodnie z regulaminem [1]. 15.01.2024 r. przekazaliśmy informację do Mastercard o
      tym, że spełnił Pan warunki promocji. W ciągu kilku dni od powyższej daty powinien Pan otrzymać
      16 000 pkt w programie. Z punktów może Pan skorzystać po zalogowaniu na stronie programu Mastercard
      Bezcenne Chwile.
      Jeśli nie otrzymał Pan punktów, proszę o informację”

      Na tę chwilę punktów brak

    • andre pisze:

      Reklamacja odrzucona, „jeśli nie otrzymał Pan nagrody w Promocji Bezcenne chwile, proszę, aby skontaktował się Pan z organizatorem promocji, firmą Mastercard”

      czyli jednak Mastercard, a nie Alior? Jeden z komentujących miał rację. 200 zł w plecy

    • ZnB pisze:

      To może zapytaj się ich czy czytali swój regulamin?

      [Organizator Promocji] Organizatorem Promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay” (dalej: „Promocja”) jest Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 38 D, 02-232 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000305178, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 1070010731, REGON 141387142, o kapitale zakładowym 1.305.539.910 zł w całości wpłaconym (dalej: „Organizator”).

    • andre pisze:

      Ostatnim razem, gdy napisałem, aby ponownie zlecili punkty, to nie dostałem nawet odpowiedzi, tylko marker „odrzucone”, ale oczywiście skorzystam z rady i cytatu.

  • Marcel pisze:

    A ja bym uderzał do Partera którym jest Mastercard (Bezcenne Chwile) Tam też jest oficjalny regulamin tej promocji.

    • ZnB pisze:

      To gdzie jest podpięty regulamin nie ma znaczenia. Podstawa to organizator a w tym przypadku jest to:

      Organizatorem Promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay” (dalej: „Promocja”) jest Alior Bank S.A. (…)

    • andre pisze:

      „jeśli nie otrzymał Pan nagrody w Promocji Bezcenne chwile, proszę, aby skontaktował się Pan z organizatorem promocji, firmą Mastercard”

    • ZnB pisze:

      Odeślich ich do regulaminu bo robią z siebie klaunów :)

      [Organizator Promocji] Organizatorem Promocji „Bezcenne Chwile z Alior Pay” (dalej: „Promocja”) jest Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 38 D, 02-232 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000305178, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 1070010731, REGON 141387142, o kapitale zakładowym 1.305.539.910 zł w całości wpłaconym (dalej: „Organizator”).

  • Marcel pisze:

    Ok.
    W takim razie sprostuję, że mój komentarz o skutecznych reklamacjach odnosił się do kontaktów z infolinią Bezcenne Chwile i nie dotyczył tej promocji.

    • ZnB pisze:

      A to tak. Wszelkie reklamacje gdzie organizatorem jest Mastercard lepiej zgłaszać na infolinię. Na maile obecnie odpisują po 3-5 tygodni :( albo i więcej.

  • Krzychoooo pisze:

    Myslicie ze jakbym dodal karte teraz, akurat jej nie mialem dopisanej, to szansy nie ma? Bo tam ogolnie burdel jest wiec moze…

  • Pp pisze:

    Otrzymał ktoś już punkty? Transakcje zrobiłem 4 stycznia i skorzystałem z alior pay. Składałem reklamacje na infolinii banku i cisza. Brak odpowiedzi i punktów.

  • andre pisze:

    @ZnB
    > Odeślij ich do regulaminu

    Udało się! :) Nie mam jeszcze odp na reklamację, ale punkty zostały naliczone!

    To teraz napiszę więcej, gdzie był problem – w apce Alior moja karta widniała jako zarejestrowana w BCH, ale w BCh takiej informacji nie było. Podejrzewam, że problem wynika z tego, że po kradzieży moja karta była przez Aliora wymieniona na nową i tutaj wypadła z programu.

    Czemu nie zorientowałem się od razu? Dawno nie korzystałem z programu BCh, a kiedyś wszystkie karty Aliora wchodziły na jedno konto, bez względu na to, z jakiej karty się korzysta i loguje do programu. Logowałem się po innej karcie Aliora sprawdzając punkty, dopiero po rozmowie z BCh ponowiłem logowanie po karcie z promocji i wyskoczył komunikat, że ona w programie nie istnieje.

    Uff, powolutku odbudowuję swoją wiarę w promki BCh, ale spychologia między „partnerami” w tej sytuacji mimo wszystko była irytująca.

    Dzięki za rady :)

    a.

    ps. nie działa przycisk odpowiedz, więc piszę poza wątkiem

  • Pp pisze:

    Punkty wpadły dzisiaj.

  • andre pisze:

    @Fajnie, że się udało :)

    Dzięki, ale piszę o sytuacji, bo może kogoś spotka.

    a.

    ps. znów nie działa przycisk odpowiedz i piszę nowy wątek

  • andre pisze:

    @ZnB, dzisiaj, jak widać, działa we wszystkich przeglądarkach, które posiadam, nic nie zmieniałem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.