ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł za założenie konta w Inteligo – XII edycja programu „Mam Inteligo”

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Zgarnij 100 zł za założenie konta + 50 zł za każdą poleconą osobę!

Wystartowała kolejna już XII edycja programu poleceń „Mam Inteligo”. Po krótkiej przerwie nowi klienci mają ponownie możliwość zarobić 100 zł za założenie konta Inteligo a obecni po 50 zł za każdą osobę, która założy konto w Inteligo z polecenia. Obecna promocja potrwa aż do 09.02.2017. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć składając odpowiedni wniosek podając kod osoby polecającej.

Mam-Inteligo-100-zl

100 zł za założenie konta w Inteligo

Zasady XII edycji w zakresie nagrody głównej pozostały bez zmian. Aby otrzymać 100 zł nagrody za założenie konta wystarczy być osobą, która w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo (co ważne konta w PKO BP nie są tu brane pod uwagę – to zupełnie odrębne dwa banki!). Innymi słowy jeżeli byliśmy klientami Inteligo po dacie 09.11.2013 to nie możemy skorzystać z promocji.

Następnie należy:

Pamiętaj, aby zweryfikować czy wypełniany wniosek jest prawidłowy i posiada formularz do wprowadzenia kodu promocyjnego, który uzyskasz od nas. Tylko taki wniosek uprawnia do wzięcia udziału w promocji. Znajdziesz go pod tym adresem. Czas na złożenie wniosku i podpisanie umowy o konto mamy do 9 lutego 2017 czyli do końca trwania Edycji XII – tak wynika z regulaminu, który w tej edycji doprecyzowano:

Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto (…) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu oraz zawarcie umowy o Nowe konto, w trakcie trwania danej Edycji Programu

Mimo, iż w poprzednich edycjach złożenie wniosku w ostatni dzień i podpisanie umowy u kuriera po terminie promocji powodowało wypłacenie premii to bank do ostatniej edycji obstawał przy tym, że umowa powinna być podpisania w czasie trwania danej edycji. Jak widać stary regulamin wielokrotnie przynosił im problemy stąd go doprecyzowano i teraz jednoznacznie należy podpisać umowę w czasie trwania edycji (nie liczy się zatem data złożenia wniosku a data wizyty kuriera). Jeżeli zatem składacie wniosek w ostatnich dniach należy przyjąć taką taktykę, że w przypadku wizyty kuriera po terminie promocji nie podpisuje się umowy i tyle! Zapominalscy mogą zatem próbować składać wniosek do ostatnich chwil.

Pamiętajmy aby w poniższym polu oznaczonym na czerwono podać specjalny kod promocyjny. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz możesz go uzyskać w prosty sposób od Nas. Będziesz miał pewność, że korzystasz ze sprawdzonego i wiarygodnego kodu polecającego Inteligo. Przed wypełnieniem wniosku upewnimy się, że wniosek zawiera to pole!

Mam Inteligo kod promocyjny

Po złożeniu wniosku należy poczekać na kontakt zwrotny konsultanta banku. Podczas rozmowy potwierdzamy nasze dane i ustalamy adres pod który zostanie wysłany kurier z umową i kartą. Inteligo to jeden z niewielu banków, który dostarcza kartę od razu wraz z umową. Warto również podczas tej rozmowy potwierdzić z konsultantem, że złożony wniosek został prawidłowo zakwalifikowany do promocji z premią 100 zł.

Będąc już posiadaczem konta indywidualnego lub wspólnego musimy jeszcze wykonać określone operacje celem zgarnięcia tytułowej stówy. Warunkiem wypłaty nagrody jest bowiem

dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a)  co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz wypłat z bankomatów

lub w przypadku konta firmowego

dokonanie w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a)  co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b)  co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego konta za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.

Mam-Inteligo-polecaj-i-zarabiaj

50 zł za każde skuteczne polecenie nowego klienta

Drugą możliwą nagrodą w wysokości wielokrotności kwoty 50 zł jest nagroda za każde skuteczne polecenie nowego klienta, który zdecyduje się na założenie konta. Polecanie kont możliwe jest po wykonaniu poniższych działań:

  • na dzień przystąpienia do programu należy posiadać konto w Inteligo (zakładamy, że część osób dopiero je założyła jak powyżej)
  • należy zarejestrować się w programie Mam Inteligo na stronie www.maminteligo.pl wyrażając jednocześnie zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych i akceptując Regulamin Programu

Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać określone operacje kartą oraz aplikacją IKO. W przeciwnym wypadku premia z polecenia nie zostanie wypłacona.

Wypłata nagrody i szansa na nagrody dodatkowe nawet w wysokości 3000 zł!

Po spełnieniu warunków przez osobę polecającą jak i polecaną bank wypłaci nagrody w ciągu 94 dni od zakończenia danego etapu (w ostatnich edycjach wypłaty trwały ok 2-3 tyg po spełnieniu warunków). Program podzielony jest na 3 następujące po sobie miesięczne etapy:

  • 1 etap 09.11.2016 r. – 09.12.2016 r.
  • 2 etap 10.12.2016 r. – 09.01.2017 r.
  • 3 etap 10.01.2017 r. – 09.02.2017 r.

Bank przewidział również dodatkowe nagrody dla trzech osób, które polecą największą liczbę nowych klientów:

Organizator przyzna nagrody dodatkowe trzem Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają największej liczby skutecznych poleceń Nowych kont

Jest o co walczyć ponieważ nagrody dodatkowe zostały sporo powiększone i jest to:

  • 1000 zł dla Uczestnika o największej liczbie skutecznych poleceń,
  • 600 zł dla Uczestnika o drugiej, co do wielkości, liczbie skutecznych poleceń,
  • 300 zł dla Uczestnika o trzeciej, co do wielkości, liczbie skutecznych poleceń.

Dla nagród dodatkowych bank również dokonuje szczegółowej weryfikacji podobnie jak dla nagród gwarantowanych.

Korzystaj z IKO i zyskaj dodatkowe 10 zł zwrotu za dwa przelewy!

Premię za założenie konta można powiększyć o kolejne 10 zł za skorzystanie z aplikacji IKO i wykonanie dwóch przelewów na telefon. Nagroda zostanie wypłacona pierwszym 6000 uczestnikom na zasadzie kto pierwszy ten lepszy ale bank przewiduje opcję zwiększenia puli nawet do 10000 sztuk.

Więcej o promocji przeczytać można w dedykowanym wpisie: 10 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za dwa przelewy z IKO na telefon

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Rachunek, który jest otwierany w ramach programu poleceń Mam Inteligo to jeden z najtańszych rachunków na rynku. Jest całkowicie bezpłatny jeżeli nie będziemy posiadać karty lub będziemy nią wydawać min. 100 zł. W przeciwnym razie zapłacimy za nią 4 zł miesięcznie. Warunek bezpłatności karty wydaje się być warunkiem do spełnienia praktycznie przez każdego. Możecie porównać to konto z innymi dobrymi kontami, żeby się przekonać, że nie wypada najgorzej.

Wraz z kontem uruchamiana jest domyślnie usługa „Powiadomienia SMS”, która przez pierwsze dwa miesiące jest darmowa. Po tym okresie przyjdzie nam za nią płacić dlatego warto od razu po aktywacji konta wyłączyć te powiadomienia w bankowości internetowej.

Nie masz kodu polecającego?

Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):

    Proszę o przekazanie kodu polecającego Inteligo aby skorzystać z promocji Mam Inteligo - 100 zł za założenie konta.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Czy mogę skorzystać zarówno z programu „Mam Inteligo” i „Mam PKO”?

    Tak, programy poleceń banku Inteligo i PKO są zupełnie niezależne od siebie a co za tym idzie możemy korzystać z nich na raz a za jedną osobę otrzymywać nie 50 zł a 100 zł (po 50 zł z każdego programu) nagrody. O programie poleceń „Mam PKO” piszemy w osobnym wpisie.

    Istotna informacja: aplikacja IKO jest wspólną aplikacją dla Inteligo oraz PKO BP. Możemy do niej podpiąć tylko raz dany numer telefonu, zatem nie uda się korzystanie z IKO na jednym numerze zarówno w Inteligo i w PKO BP jednocześnie. W takiej sytuacji musimy przygotować sobie drugi numer telefonu lub usunąć aktywację IKO w jednym z banku aby móc dodać numer do IKO w drugim.

    Harmonogram promocji:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 9 lutego 2017 pozyskaj kod promocyjny Inteligo – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do 9 lutego 2017 wypełnij wniosek o konto i zawrzyj umowę
    do 30 dni (lub 40 dni dla firm) od daty podpisania umowy dokonaj transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO (klient indywidualny) lub dokonaj przelewu do ZUS (w przypadku firm)
    do 94 dni od daty zakończenia danego etapu otrzymasz premię za założenie konta lub polecenie klienta

     

    Lokalna kopia dokumentów:



    , , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    71 komentarzy dla wpisu: “100 zł za założenie konta w Inteligo – XII edycja programu „Mam Inteligo”

    • Konrad pisze:

      Czyli generalnie IDENTYCZNA promocja jak w PKO? :)

      Nurtuje mnie tylko jedna sprawa a mianowicie usunięcie aktywacji IKO w PKO – mogę to zrobić jeszcze przed wypłatą premii z PKO? Nie ma chyba nigdzie informacji, aby aplikacja IKo miała być aktywna na danym nr telefonu w momencie wypłaty premii. Bo warunki do PKO spełniłem wczoraj (płatność kartą w sklepie na ponad 200 zl + płatność BLIKIEM na min 10 zł) i czekam na premię.
      Ale chyba już sam sobie odpowiem, bo skorzystałem dodatkowo z promocji 10 zł za 2 przelewy na telefon po min. 5 zł. W tej promo aplikacja IKO MUSI być aktywna na dzień wypłaty premii. Akcja trwa do 30 listopada a bank może przedłużyć do 18 grudnia jeśli będzie znikome zainteresowanie i od dnia zakończenia promocji będzie 14 dni na wypłatę (więc max do 1 stycznia 2017) i chyba dopiero wtedy mogę usunąć nr telefonu z aplikacji IKO w PKO , a następnie przystąpić do promocji w Inteligo oraz wprowadzić ten sam nr do aplikacji IKO dla Inteligo.
      Proszę o info: jak łopatologicznie usunąć aktywację IKO w PKO tak, abym za kilka dni mógł aktywować ten sam nr w Inteligo.

      • ZnB pisze:

        dokładnie tak jak piszesz, z tą różnicą że w Inteligo po zastrzeżeniu karty nie ponosimy opłat za konto. Co do odpięcia numeru od IKO – masz tą informację na końcu wpisu.
        Co do promocji 10 zł – tak musisz trzymać IKO do wypłaty.
        Co do skorzystania z promocji – zawsze możesz Inteligo otworzyć na innym numerze co nawet jest wskazane!

    • zenio pisze:

      „Czyli generalnie IDENTYCZNA promocja jak w PKO? :) ABSOLUTNIE NIE !!!
      Przejechałem się na tym. PKO okrada na potęgę (nieuzasadnione pobranie opłat, reklamowałem reklamacja uznana, opłata za konto w trakcie wypowiedzenie, opłata za przelew nadwyżki, osoba od której wziąłem polecenie pisze mi że skasowali ją na 5 zł nie wiadomo dlaczego}. Inteligo takich „jaj” nie odstawia, nie naciąłem się na żadne opłaty poza opłatą za list polecony aby konto zamknąć. PKO a Inteligo to dwie różne od siebie bajki. Chyba PKO-wcom właśnie o to chodzi aby te dwie promocje kojarzyć że są takie same.

    • zenio pisze:

      Z czystym sumieniem mogę polecić przerobiłem 0 problemów Robisz obrót kartą i IKO zamykasz kartę i nie obawiasz się o ukryte haczyki. Zamykasz kiedy chcesz bo nie kosztuje Cię nic. W PKO tak słodko nie jest, tu zalecam głębokie przemyślenie czy warto bo z tych 100 zł zrobi się mniej, ile mniej? cholera ich wie na ile zdołają Cię skubnąć, próbować będą.

    • wienb pisze:

      Mam pytanie. Może się orientujecie, czy jeśli zarejestrowałem się w poprzedniej edycji programu poleceń (maminteligo.pl), to czy w nowym programie muszę rejestrować się na nowo (nowe konto, login itd.) ?

    • Marek S. pisze:

      Czy aby otrzymać nagrodę za założenie konta w Inteligo muszę wpisać kod promocyjny? Czy bez kodu promocyjnego też otrzymam 100zł?

    • zombik69 pisze:

      Czy w tej promocji określona jest min. wersja aplikacji IKO, z której musi zostać dokonana transakcja Blikiem? Pytam się, bo w promocji https://zarabiajnabankach.pl/10-zl-dla-klientow-inteligo-oraz-pko-bp-za-dwa-przelewy-z-iko-na-telefon/ jest wymagana wersja 3.0.

      • ZnB pisze:

        Należy przyjąć, że w tej promocji również chodzi o tą samą wersję. Jeżeli jest to dla Ciebie aż tak kluczowe możemy odpytać banku o tą kwestię.

      • zombik69 pisze:

        Jeśli byłaby taka możliwość, to będę wdzięczny za info zwrotne :) Mam Androida 2.3 i niestety nie mogę liczyć na aktualizację :/

      • ZnB pisze:

        pytanie poleciało :)

      • zombik69 pisze:

        W takim razie, czekam na rezultaty. Podziękował :)

      • Slawko pisze:

        kolego czy w ogóle możesz aktywować aplikację IKO na tym 2.3.6? bo ja zrootowałem swój telefon do wersji 5.0 i mi instaluje nowszą wersję, ale wywala IKO. w tamtym roku na starszej wersji aplikacji zyskałem bonus za spełnienie 200+10, ale jak wypuścili na początku roku promocję (15+10) to bonusu nie przyznali bo regulamin mówił o nowszej aplikacji niż tą, której używałem.

    • zombik69 pisze:

      @Slawko z materiałów, do których się dokopałem są dwie wersje IKO: starsza, właśnie dedykowana do Andka 2.2/2.3 i nowsza dla Androida od 4.0. Co do Twoich problemów, znalazłem zapis, że: „Aplikacja nie działa na telefonach ze złamanymi zabezpieczeniami producenta -jailbreak.”

      http://inteligo.pl/media_files/4c00ca08-ffdf-4fa2-9a4f-0f9db5bf2681.pdf
      tutaj masz więcej info o wymaganiach technicznych.

      Dzięki za info o promocji – jeśli w tej promo będą takie same kryteria techniczne, jak w Twoim przypadku, który opisałeś, to trochę lipa :/

      • ZnB pisze:

        Na razie odpowiedziano lakonicznie:

        W nawiązaniu do wiadomości uprzejmie informuję, że aplikacja IKO może być zainstalowana na dowolnym modelu telefonu. Kluczowe znaczenie ma jednak system operacyjny. Bank zaleca korzystanie z aplikacji na telefonach z systemami operacyjnymi iOS (4.3 i nowsze), Android (2.2 i nowsze), Windows Phone (wersje 7.5, 7.8 i 8.0), BlackBerry (wersje 5.X, 6.X i 7.X), Symbian oraz telefonach umożliwiających instalację aplikacji Java. Dzięki temu z aplikacji można korzystać na niemal wszystkich telefonach obecnych na rynku.

        Jeszcze raz zapytaliśmy czy w ramach Mam Inteligo wymagana jest konkretna wersja IKO. Czekamy na odpowiedź.

      • ZnB pisze:

        I ostateczna odpowiedź:

        W odpowiedzi na wiadomość uprzejmie informuję, że spełnienie warunków konkursu nie zależy od tego, jaki telefon posiada Klient i którą z wersji IKO zainstalował, ale usługa ma pozwolić na spełnienie warunków wymaganych w konkursie, aby nagroda była wypłacona.

        czyli inaczej mówiąc jeżeli będziesz mógł zapłacić BLIKiem to jesteś w domu ;-)

      • zombik69 pisze:

        No to super :) Dzięki za pomoc.

    • Marek S. pisze:

      Mój znajomy polecił mi otwarcie konta. Problem w tym ze tydzien po otwarciu konta przeze mnie z karta debetowa okazało się że mój polecający ma tylko konto bez karty. Czy jak teraz moj polecajacy domowi sobie karte to czy nadal się załapie na tą promocję?

    • Marek S. pisze:

      Ale przecież warunki promocji wyraźnie mówią że zarówno polecający jak i polecony muszę spełnić te same warunki czyli wydać 100zł kartą i 10zł blikiem?

      To w końcu jak jest?

      • ZnB pisze:

        Nie, musiałeś coś nad interpretować. Osoba Polecana musi być nowym klientem (min. 3 lata wstecz), wydać kartą min. 200 zł i 10 zł przez IKO. Osoba Polecająca musi natomiast spełniać warunki przystąpienia do promocji Mam Inteligo, czyli musi mieć konto i zarejestrować się w programie.

      • Marek S. pisze:

        „”Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać TE SAME OKREŚLONE OPERACJE KARTĄ ORAZ APLIKACJĄ IKO. W przeciwnym wypadku premia z polecenia nie zostanie wypłacona.””

        Te same operację kartą a więc polecająca osoba też musi wydać 100zł kartą i 10zł IKO?

        Ja coś może źle rozumiem no ale tak jest napisane :)

      • ZnB pisze:

        OK, faktycznie może nie do końca fortunnie było to opisane. Wykasowaliśmy frazę „TE SAME”. Chodziło ogólnie, że osoby Polecany powinny spełnić warunki opisane na wstępie. Tak czy siak osoba Polecająca nie musi dokonywać płatności 200+10.

      • Marek S. pisze:

        Ok dziękuję i przepraszam za zamieszanie :) Po prostu chciałem być dokładny :)

      • ZnB pisze:

        Nie ma za co, miałeś rację. Fajnie, że wnikliwie czytasz i pilnujesz tego co robisz bo właśnie takie podejście powoduje, że unika się nieporozumień :) Powodzenia!

    • Karolina pisze:

      Jak polecilem osobie ror indywidualny a teraz ror firmowy to premie tez dostaje?

    • Karolina pisze:

      Oczywiście to ta sama osoba tyle ze na firme

      • ZnB pisze:

        Regulamin:

        Nowy Klient – osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont;

        zatem na 99% nie.

    • Karolina pisze:

      No niby tak ale to jest nowy klient firmowy!

    • Karolina pisze:

      Dzięki ale w mbanku juz bylam a w idei tez jestem.

    • M pisze:

      Prosze o poradę – na moim koncie nie aktualizują się polecenia. Bank odpowiedział mi, że dzieje się tak dlatego, że nowi uzytkownicy nie spełnili warunków. Tylko problem w tym, że spełnili. Każdy z nich wydał 200 zł kartą oraz ponad 10 zł blikiem. Jakie jeszcze warunki mogły nie zostać spełnione?
      Czy te 200 zł musi być w jednej transkacji czy może być w kilku? Sam nie wiem co o tym sądzić.

      • ZnB pisze:

        Nie ma innych warunków. Jednak aktualizacja poleceń odbywa się mniej więcej 2x w miesiącu. To nie jest tak, że od razu po spełnieniu warunków będziesz widział polecenia. Poczekaj cierpliwie a jak za 2-3 tygodnie nie będziesz tego widział to złożysz reklamację.

    • Paulina pisze:

      czy dostał już ktoś premię za spełnienie warunków w etapie do 09.01? Mam tak samo jak osoba wyżej, ktoś z mojego polecenia spełnił warunki 5.01, premii nie ma i w programie nadal nie widnieje w ogóle ta osoba jako polecona a co dopiero jako ze spełnionymi warunkami…

      • ZnB pisze:

        ostatnio są opóźnienia w aktualizacji tego panelu i to dość sporo względem poprzednich edycji – tak czy siak trzeba poczekać bo jak do tej pory nie było większych problemów z Inteligo a na reklamacji jeszcze za wcześnie

    • Pablo pisze:

      Kasę dostałem dwa dni temu – 100 zł. Druga osoba, której konto poleciłem również spełniła warunki w pierwszym etapie do 09.01, lecz narazie cisza. Ani ona nie dostała 100 zł ani ja 50 zł. Czekajmy spookojnie, jest jeszcze czas…

    • Bob pisze:

      Czy w tej promocji osobą poleconą może być osoba między 13 a 18 rokiem życia? W regulaminie jest mowa o osobie fizycznej, czy to oznacza osobę pełnoletnią?

    • Bob pisze:

      Znalazłem jednak na stronie Inteligo taką informację: Osoba małoletnia, która ukończyła 13 rok życia, może otworzyć konto Inteligo za pisemną zgodą przedstawiciela ustawowego, jeśli legitymuje się ważnym tymczasowym dowodem osobistym lub paszportem.

    • Bob pisze:

      Pisemną zgodę można wyrazić poprzez wypełnienie oświadczenia, które udostępnia Inteligo http://inteligo.pl/media_files/8c08f69a-5f78-46f7-83e1-40280941bca4.pdf. Pytanie, czy tak otwarte konto małoletniego bierze udział w promocji?

    • Bob pisze:

      Najlepiej będzie chyba spytać na infolinii :)

      • ZnB pisze:

        Najlepiej, chociaż patrząc na regulamin mowa jest o tym, że osoba Polecająca ma być pełnoletnia. W stosunku do Nowego klienta takiej definicji nie ma zatem można domniemywać że zadziała…

    • Bob pisze:

      Na infolinii twierdzą, że w każdej bankowej promocji mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie. Nie ma znaczenia, czy polecają czy są polecanymi. Mimo to konto dla osób niepełnoletnich można założyć, wypełniając stosowne oświadczenie.

      • ZnB pisze:

        Może jakieś prawo to reguluje i nie ma potrzeby zapisów w regulaminie. Szczerze… nie wiemy :(

    • Edyta pisze:

      Czy Sprytny Bill, czyli rachunki płacone smartfonem, będą się liczyły do wydania 200 złotych kartą?

      • ZnB pisze:

        Edyta, masz we wpisie wyraźne wskazane, że tylko stacjonarnie a transakcje przez internet się nie liczą!

    • ciekawski pisze:

      Czy te 200 pln trzeba obrocic jednorazowo czy mozna mniejszymi kwotami?

    • Bob pisze:

      Do kiedy należy podpisać umowę? Na początku opisu podajecie 8 lutego a w podsumowaniu 9. W regulaminie też jest 9. Czy ma to związek z czasem na aktywację konta, tzn. podpisanie umowy 9 może nie zakończyć się aktywacją konta w tym dniu? A może to bez znaczenia bo liczy się data podpisania umowy, czyli wizyty kuriera?

      • ZnB pisze:

        liczy się data podpisania umowy – czas do 9 lutego 2017 (poprawiliśmy ten jeden błąd z datą 8 lutego)

    • Bob pisze:

      Dzięki za wyjaśnienie :-)

    • Ann pisze:

      Czy wypłata gotówki w bankomacie za pomocą aplikacji IKO będzie akceptowana czy musi być płatność w sklepie/restauracji?

    • Edyta pisze:

      Właśnie na infolinii Inteligo powiedziano mi, że do 75 dni bank ma na sprawdzenie czy klient spełnił warunki, a potem jeszcze 55 dni na wypłatę premii. A nie, że wszystko zakończy się na 75 dniach.
      Jak to jest?

      • ZnB pisze:

        Z reguły wypłacają po ok. miesiącu. A te 75 + 55 to nie wiemy skąd wzięli :)

    • Edyta pisze:

      Twierdzą, że regulaminu.
      „Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik oraz Nowy Klient spełnili warunki Regulaminu i są uprawnieni do otrzymania nagrody, o której mowa w § 4 w terminie
      do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi i Nowemu Klientowi nastąpi w terminie do 44 dni
      kalendarzowych od momentu sprawdzenia.”

      • ZnB pisze:

        Fakt, że w regulaminie ostatnia edycja zamieniła ów 25 dnia na 44 dni co już nie daje łącznie 75 dni ale to nadal nie 75 + 55 :)

    • Edyta pisze:

      Ja przecież nie pytam ile to jest tyle + tyle tylko zwracam uwagę na to, że w regulaminie premia nie musi wpłynąć do 75 dni.

    • water pisze:

      Aby nie płacić za kartę trzeba ją zamknąć czy wystarczy zastrzec?

    • antylops pisze:

      Czy uważacie, że warunek z tej promocji:

      „b)
      co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji
      IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązan
      ej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10
      PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem
      transakcji wykonywanych przez Internet oraz wypłat
      z bankomatów,”

      spełnia każda transakcja wykonana za pomocą aplikacji IKO (wykonałam akurat płatność zbliżeniową przy pomocy IKO), czy tylko transakcja wykonana za pomocą kodu lub czeku BLIK? Pytam Was, bo reklamuję brak wypłaty promocji, którą uzasadniają brakiem spełnienia warunku wykonania transakcji przy pomocy aplikacji i zastanawiam się czy mogą mieć rację (w sensie, że powinnam wygenerować kod BLIK, żeby spełnić warunek).

      • ZnB pisze:

        Nie jesteśmy językoznawcami i nie wiemy czy przecinki w ich mniemaniu oznaczają słowo „i” czy też coś innego. Niby jest mowa o tym, że transakcja ma być zrealizowana z kodem BLIK ale jest to po przecinku tak jakby kolejna opcja (możliwość) a nie kolejne wymaganie. Znowu z drugiej strony kolejne przecinki wyraźnie wskazują kolejne wymagania. My osobiście w tej promocji płaciliśmy BLIKiem i premia wpadła także ciężko nam się odnieść do Twojego przypadku.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.