ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja 02.12.2016] 10 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za dwa przelewy z IKO na telefon (oraz szansa na dodatkowe 100 zł)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 02.12.2016] Promocja zgodnie z zapisami regulaminu została przedłużona do 18 grudnia 2016 z uwagi na niewyczerpanie się puli biletów.

Korzystaj z IKO i zyskaj 10 zł za dwa przelewy – nowi klienci mają szansę na dodatkowe 100 zł!

PKO BP i Inteligo rusza z kolejną akcją dla swoich klientów. Tym razem banki te oferują 10 zł za wykonanie dwóch przelewów na telefon z aplikacji IKO. W promocji „Przelewaj na telefon” przewidziano nagrody dla pierwszych 6000 (lub nawet 10000) osób. Bardzo proste warunki oraz szansa zgarnięcia dodatkowych 100 zł na start dla nowych klientów Inteligo przemawia wyraźnie za skorzystaniem z tej promocji.

pko-bp-inteligo-10-zl-za-przelewy-iko

10 zł za dwa przelewy z IKO na telefon – kto może skorzystać z promocji?

Promocja „Przelewaj na telefon” wystartowała dziś i potrwa do 30 listopada 18 grudnia 2016 [promocję przedłużono] o ile wcześniej nie skończy się pula nagród (6000 sztuk). Bank zastrzega również możliwość automatycznego przedłużenia promocji do 18 grudnia 2016 w przypadku małego zainteresowania i niewyczerpania puli nagród. Jest również opcja zwiększenia puli nagród do 10000 sztuk w czasie trwania promocji. Należy zatem domniemywać, że bank będzie chciał przyciągnąć do niej sporą rzeszę ludzi.

Oferta przeznaczona jest zarówno dla starych jak i dla nowych klientów banków Inteligo oraz PKO BP.  Warunkiem skorzystania z niej jest posiadanie konta (lub jego założenie) w PKO Banku Polskim lub Inteligo. Z promocji mogą również skorzystać nieletni powyżej 13 lat, którzy posiadają konto w jednym z wymienionych banków.

Oprócz posiadani konta należy również posiadać wyrażoną zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów okresie obejmującym termin spełnienia warunków promocji oraz wypłaty premii. Zgodę taką możemy wyrazić podczas składania wniosku o konto lub w ustawieniach po zalogowaniu się do bankowości. W Inteligo zgoda ta znajduje się w Dane i ustawienia na dole ekranu:

Inteligo zgoda marketingowa

W przypadku PKO BP wchodzi w Ustawienia i Dane osobowe w prawym górnym rogu a następnie po prawej stronie klikamy w „zmień informacje o zgodzie”:

pko-bp-zgoda-marketingowa

Powyższe zgody należy wyrazić przed skorzystaniem z promocji!

Warto również zauważyć, że regulamin promocji wyklucza osoby, które korzystały już z funkcjonalności przelewów na telefon w tym roku, dokładniej:

Z Promocji są wyłączeni klienci Banku, którzy od 01.01.2016 roku do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Promocji, czyli do dnia 02.11.2016 do godziny 23:59:59 włącznie, zlecili Przelew na telefon z dowolnej wersji aplikacji IKO, połączonej z dowolnym rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo.

Przejdźmy teraz do kluczowego aspektu promocji czyli do nagrody. Nagroda w wysokości 10 zł zostanie wypłacona pierwszym 6000 uczestnikom (na zasadzie kto pierwszy ten lepszy – bank jednak przewiduje opcję zwiększenia puli nawet do 10000 sztuk) za:

wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO w Okresie promocji 2 (słownie: dwóch) Przelewów na telefon o wartości pojedynczego przelewu minimum 5,00 (słownie: pięć) zł do innego użytkownika Aplikacji IKO lub na rachunek w innym banku obsługującym Przelewy na telefon w ramach systemu BLIK,

Aplikacja biorąca udział w promocji to IKO w wersji min. 3.0 przeznaczona na smartfony z systemem operacyjnym w wersji min. Android 4.0, iOS 7.0 albo Windows Phone 8.1.

Premia zostanie wypłacona przez bank przelewem na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy powiązany z aplikacją IKO najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu zakończenia promocji. Na dzień wypłaty premii aplikacja IKO musi być aktywna!

Nowi klienci Inteligo zyskają dodatkowe 100 zł!

Jeżeli nie posiadasz i nie posiadałeś w ciągu ostatnich 3 lat konta w Inteligo możesz powiększyć premię z opisywanej promocji o kolejne 100 zł za otwarcie konta. Wystarczy skorzystać z promocji Mam Inteligo, o której napisaliśmy w dedykowanym wpisie: 100 zł za założenie konta w Inteligo – XII edycja programu „Mam Inteligo”. Promocja charakteryzuje się prostymi warunkami zdobycia nagrody – wystarczą zakupy na łączną kwotę min. 210 zł.

Dodatkowo za każdą poleconą osobę, która założy konto z Twojego polecenia otrzymasz kolejne 50 zł nagrody. Możesz zapraszać do programu i polecać swoich członków rodziny i znajomych powiększając tym samym swój zysk do nie osiągalnych do tej pory w promocjach kwot. Jak nie w tej edycji to w następnej (do tej pory było 5 edycji).

Nowi klienci PKO BP zyskają dodatkowe 100 zł! (tylko do 7 listopada 2016)

Podobna promocja do Mam Inteligo występuje również w banku PKO BP. Jeżeli nie posiadasz i nie posiadałeś w ciągu ostatnich 3 lat konta w PKO BP możesz powiększyć premię z opisywanej promocji o kolejne 100 zł za otwarcie konta. Wystarczy skorzystać z promocji Mam PKO, o której napisaliśmy w dedykowanym wpisie: 100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za każde polecenie w V edycji „Mam PKO”. To już dosłownie ostatnie chwile gdzie możemy z niej skorzystać – należy bowiem pamiętać, że kluczową datą wejścia w promocję jest data podpisania umowy.

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



38 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja 02.12.2016] 10 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za dwa przelewy z IKO na telefon (oraz szansa na dodatkowe 100 zł)

  • Piotrek pisze:

    dobrze że piszecie o tych zgodach – bo siostra mi przelała z Inteligo na nr telefonu przez BLIKa ale nie miała zaznaczonej zgody. Czy jeśli teraz zaznaczyla zgodę i dziś zrobi jeden przelew a jutro drugi otrzyma premię?? Pierwszy przelew w ogóle razem z aktywacją aplikacji IKO zrobiła dzisiaj

    • ZnB pisze:

      Wiesz, że staramy się kompleksowo pisać ale czasami sprowadziłoby się to do przeklejenia regulaminu jednak uznaliśmy, iż w przypadku starych klientów posiadanie zgód nie jest oczywiste (co innego jak ktoś dopiero zakłada konto w promocji – w takim przypadku chyba większość osób już wie, że zgód wymaga 90% promocji).

      Co do Twojej sytuacji – literalnie patrząc na regulamin dzisiejszy przelew bez zgód należałoby uznać „za pusty przebieg” nie wykluczający z promocji. Gdyby taki przelew poszedł wczoraj to już byłaby skucha. Naszym zdaniem wyrażenie zgody i zrealizowanie ponownie dwóch przelewów uprawnia do nagrody – a jak nie to reklamacja! :) Dziś na 1000% nie wyczerpie się limit nagród ;-)

  • Piotrek pisze:

    wiem i tak zrobimy – ja sam już nie moglem skorzystac przez karencje więc namówiłem siostrę :-) Może się uda :-)

  • JSA pisze:

    Z regulaminu wynika, że można też wykonać z IKO dwa przelewy na numery konta do tych banków co obsługują BLIKA, aby otrzymać 10 zł – to dla tych co nie mają znajomych z aplikacją IKO.

    Część regulaminu:

    Przelew na telefon – natychmiastowy przelew na numer telefonu zlecany przez Aplikację IKO do innego użytkownika Aplikacji IKO
    (w tym do użytkownika konta Inteligo) lub do innego banku obsługującego ten rodzaj transakcji w ramach systemu BLIK
    (w dniu startu promocji są to: Bank Millennium S.A., Bank Zachodni WBK S.A., ING Bank Śląski S.A. oraz mBank S.A., w tym
    użytkownicy aplikacji mobilnej oferowanej pod marką „Orange Finanse”).

    Zamieszanie trochę robi zwrot „natychmiastowy przelew” – w IKO takiego nie ma.

  • Konrad pisze:

    No dobra, ale skąd ta kwota 25 zł Wam się wzięła w reklamie na FB?

  • zenio pisze:

    założyłem tu konto dla 100 zł zamknąłem kartę ale skasowali mnie 6,90 za konto, słusznie? Przeoczyłem coś?

    • ZnB pisze:

      Tak, przeoczyłeś. Pewnie pomyliłeś to z Inteligo gdzie tam taki numer przechodzi bo można mieć bezpłatne konto bez karty. W PKO konto jest bezpłatne gdy się posiada kartę. Najlepiej wyczekać do nagrody i zamknąć komplet (konto+karta) o ile nie chcesz zostawić go na dłużej.

  • zenio pisze:

    To faktycznie Konto za zero… :( Wiedziałem że nie lubię PKO ale stówka skusiła, teraz jeszcze muszę czekać na 50 zł z polecenia

    Skasują mnie jeszcze w czasie 30 dniowego wypowiedzenia? Jeśli tak to jak skoro będzie tam 0 zł.

  • zenio pisze:

    Na innym forum znalazłem takie info
    „Prowadzenie Konta za Zero kosztuje 6,90 zł miesięcznie, jednak jeśli zamówimy do rachunku kartę debetową, to wtedy opłata zostaje zniesiona. Żeby jednak nie było tak łatwo karta… również może kosztować 6,90 zł miesięcznie, ale jeśli wydamy nią 300 zł miesięcznie to będzie darmowa.”

    czy to oznacza że gdy np nie wyrabia się 300 zł to płaci się podwójnie (karta + konto) pytam bo żona wypracowuje premię i nie wiem czy przed zamknięciem konta zamknąć kartę żeby choć jednej opłaty uniknąć.

  • zenio pisze:

    no trudno, trochę mniej zarobię ale zyskałem wiedzę jakie to konto za zero w PKO oferują. Trochę za bardzo zasugerowałem się że warunki jak w Inteligo gdzie też premię zgarnąłem.

    • ZnB pisze:

      To jest Konto za Zero z nazwy – 6,90 zł nie boli i tak jesteś na plus także… zaciśnij zęby i na przyszłość będziesz mądrzejszy o doświadczenie :)

  • zenio pisze:

    o tak, na pewno mądrzejszy, zbyt łatwo zawierzyłem że PKO = coś dobrego. Kiedyś z ogromną satysfakcją pożegnałem się z nimi na Amen. Z tych 6,90 zrobi się więcej, czekam na 50 zł za polecenia i jeszcze okres zamykania pewnie też naliczą. akurat te 50 zł na opłaty pójdzie :)

    • ZnB pisze:

      nie no bez przesady, aż tyle nie łykną :-) najważniejsze, że i tak na plus!

    • Slawko pisze:

      jak zamykałem na wiosnę konto to przeliczyli opłatę proporcjonalnie do dnia zamknięcia. więc jak otrzymasz bonus to zamykaj jak najszybciej. myślę, że proces zamykania lepiej rozpocząć od pozostawienia na koncie opłaty za m-c bo ja miałem zero i musiałem czekać z bilecikiem w sprawie zamknięcia konta (stoisko x), a poźniej bilecik do kasy (stoisko y) i ponownie bilecik do stoiska x. tak, że jedno zamknięcie konta, a czekanie w 3 kolejkach.

  • zenio pisze:

    a jeśli zostawię np 20 zł. celem uiszczenia tych opłat to bank ma obowiązek przelać nadwyżkę na wskazane konto? Musi czy może? To byłoby jakieś rozwiązanie aby nie biegać do tych okienek.

    • ZnB pisze:

      musisz wtedy w dyspozycji zamknięcia rachunku podać rachunek do przelewu pozostałych środków

  • zenio pisze:

    To mój obowiązek czy obowiązek banku.Prawo nakazuje bankom oddać zalegające środki czy to jego dobra wola na wyraźne życzenie klienta?

    • ZnB pisze:

      Przywłaszczyć ich nie mogą. Nie ma jednak prawa zmuszającego ich do przelewania nadmiaru środków. Np. Smart Bank zawsze żądał wyzerowania konta. W PKO BP (chyba – już nie pamiętamy) można złożyć dyspozycję przelewu nadmiaru.

  • zenio pisze:

    jeszcze się doczytałem że za przelew nadwyżki kasują Robi się ciekawie… :( Chyba przed warto zajść zapytać może da się uniknąć jakiejś opłaty, chyba że ktoś kto zamykał podpowie co zrobić aby jak najmniej jeszcze stracić.

  • frico12 pisze:

    Posiadam konto od kilku dni w PKO, chciałem uzyskać 100zł ale mam same problemy z tym kontem.
    Pierwszy problem pojawił się taki że dane niby były w porządku ale kody sms przychodziły na numer nie istniejący od pięciu lat ( kiedyś miałem w pko konto i stary numer ) poprzez telefon nic nie mogłem zrobić odesłano mnie do placówki – po godzinie udało się zmienić numer na aktualny…
    Drugi problem którego nie mogę przejść to jest aplikacja IKO mam aplikację loguje się zmieniam hasło na cztery cyfry i kolejny krok to jest „aktywuj IKO” mam tylko opcje „Wyślij SMS ” wciskam to przychodzi mi jakiś kod drogą Smsową… po czym w aplikacji pojawia się komunikat : „proces aktywacji zakończył się niepowodzeniem – numer telefonu należy do innego użytkownika, skontaktuj się z bankiem” – zadzwoniłem ale nic mi sensownego nie doradzili tylko odinstaluj i zainstaluj co w niczym nie pomaga.
    Dodam że telefon jaki mam to sony z3 dual sim karta z numerem jest jako 2 ale przekładałem tą kartę wyłączałem pierwszą z wifi oraz z pakietem danych nawet tego smsa odsyłałem nic to nie pomaga.
    Pomyślałem że być może jeszcze gdzieś trzyma ten stary numer ale przecież przychodzi sms na obecny numer z jakimś kodem jak w aplikacji wciskam „wyślij sms ”
    Bez tej aplikacji nie uzyskam zwrotu 100zł , ktoś poradzi coś ?
    Pewnie pojadę jeszcze raz do placówki banku jeżeli nic nie pomogą po prostu skasuję konto i zapomnę o tym Banku.

    • ZnB pisze:

      Zapewne gdzieś jeszcze trzymają ten stary numer (może w powiązaniu wewnętrznym z IKO). Niestety PKO/Inteligo ma sporo problemy gdy się zmienia numer (lub używa jednego w tych bankach). Zamknięcie konto również nie daje gwarancji odpięcia od IKO. Musisz złożyć oficjalną reklamację (może być w oddziale) jednocześnie zaznaczając, że uniemożliwiają Ci spełnienie warunków do uzyskania nagrody (to po to, że jak minie termin to będziesz miał podstawę do żądania jej wypłaty mimo niespełnienia warunków).

    • Slawko pisze:

      zaloguj się przez komputer do bankowości i przejdź na zakładkę IKO i zobacz jakie tam masz opcje przy swojej komórce bo jak ja wgrywałem aplikację na komórkę z innym numerem telefonu to mi się coś kojarzy, że przez komputer wysyłałem sms i aktywowałem.

  • frico12 pisze:

    To ja więcej wydam jak zyskam… Kilka razy jechać do oddziału , telefony do oddziału.. Nerwy. Pojadę tam i chyba skasuje to konto

    • ZnB pisze:

      Złóż zatem reklamację telefonicznie. Nam kiedyś w taki sposób usunięto powiązanie numeru ze starym kontem w 3 dni.

  • Malona pisze:

    Bardzo mi się podoba ta promocja z iko, na pewno z niej skorzystam!

  • zenio pisze:

    ZnB i co o tym powiesz :)
    Wyjaśniam, że w dniu … zrezygnował Pan z karty do rachunku. W związku z powyższym
    w dniu … Bank pobrał opłatę za prowadzenie rachunku w wysokości 6,90PLN.
    Podkreślam, że opłata została pobrana prawidłowo.
    Jednak mając na uwadze współpracę z Panem i jej dalszy przebieg Bank podjął decyzję o dokonaniu zwrotu przedmiotowej opłaty. Zostanie ona zwrócona w terminie … Podkreślam, że decyzja ma charakter wyjątkowy.

  • maveric pisze:

    Witam
    Mam pytanie w poprzedniej edycji założyłem konto pko ( wydać 200zł kartą oraz chyba 20 zł blik )
    Do kiedy powinni przelać mi 100zł , zakładam że załapałem się na ostatnie przelewy ….

    • ZnB pisze:

      Promocja Mam PKO zakończyła się 7 listopada i od tego momentu bank ma max. 75 dni kalendarzowych na jej rozliczenie.

  • Paulina pisze:

    Mam pytanie…czy numer telefonu z którego próbuję aktywować aplikację IKO musi być zgodny z tym który mam wpisany w inteligo w ustawieniach? Mam problem ponieważ zakładałam konto w PKO BP z polecenia w ostatniej edycji, obecnie konto jest w trakcie wypowiedzenia. Teraz założyłam konto w inteligo ale jak wiadomo nie da się mieć aplikacji dla obu kont na tym samym numerze tel. Próbowałam aktywować aplikację na innym numerze i innym telefonie (niezgodnym z tym który widnieje w ustawieniach) no i po ustaleniu pinu i próbie logowania przez pin wyskakuje informacja że aplikacja została zatrzymana i się wyłącza…teraz pytanie czy to wina telefonu? (dosyć stary model ale zgodny z wymaganiami IKO) czy wina tego że numer jest inny niż w danych do konta? Muszę do 9 grudnia wykonać blika a nie mam jak :( infolinia jak zwykle nic nie może poradzić, pko odsyła do działu inteligo, inteligo do pko i tak w kółko. Czy da się jakoś wypisać numer telefonu z pko na wypowiedzeniu żeby można było na tym numerze zalogować się do inteligo? Bo nie mam innego pomysłu? czy ktoś miał taki problem jak ja?

  • Ania A pisze:

    Jak wysłać pezelew do innego banku obsługującego ten rodzaj transakcji w ramach systemu BLIK
    (w dniu startu promocji są to: Bank Millennium S.A.,
    Nie Potrafie znaleźć tej opcji. Proszę o pomoc

  • Slawko pisze:

    bonus 10 zł dzisiaj wskoczył

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.