ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł za założenie konta w Inteligo – X edycja programu „Mam Inteligo”

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 19.12.2015] Równolegle ruszyła kolejna promocja PKO BP: za korzystanie z aplikacji IKO bank zapłaci łącznie 25 zł. Tym samym zakładając konto i korzystając z apliakcji IKO zarobimy aż 125 zł w bardzo prosty sposób.

Zgarnij 100 zł za założenie konta + 50 zł za każdą poleconą osobę!

Wystartowała kolejna już X edycja programu poleceń „Mam Inteligo”. Po krótkiej przerwie mamy możliwość ponownie zarobić 100 zł za założenie konta Inteligo oraz po 50 zł za każdą osobę, która z naszego polecenia założy konto w Inteligo. Obecna promocja trwa aż do 21.02.2016 r. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć składając odpowiedni wniosek podając kod osoby polecającej.

Mam Inteligo IX edycja 100 zl za konto

100 zł za założenie konta w Inteligo

Zasady X edycji w zakresie nagrody głównej pozostały bez zmian. Aby otrzymać 100 zł nagrody za założenie konta wystarczy być osobą, która w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo. Innymi słowy jeżeli byliśmy klientami Inteligo po dacie 24.11.2012 to nie możemy skorzystać z promocji.

Następnie należy:

Pamiętaj, aby zweryfikować czy wypełniany wniosek jest prawidłowy i posiada formularz do wprowadzenia kodu promocyjnego, który uzyskasz od nas. Tylko taki wniosek uprawnia do wzięcia udziału w promocji. Znajdziesz go pod tym adresem. Czas na jego złożenie mamy do końca trwania Edycji X czyli do 21 lutego 2016 – tak wynika bynajmniej z regulamin:

Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto (…) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu, w trakcie trwania danej Edycji Programu

co zostało również potwierdzone mailowo z Inteligo:

„W trzeciej edycji konkursu Mam Inteligo trwającej do 21 lutego 2016 roku włącznie, za uczestnika (oprócz innych warunków określonych w regulaminie i zasadach uczestnictwa) uważa się osobę, która po zarejestrowaniu się do Programu złożyła wniosek o konto Inteligo z podaniem kodu polecenia otrzymanego od innego uczestnika Programu, w trakcie trwania danej edycji programu. Podpisanie umowy na podstawie tego wniosku może nastąpić w terminie późniejszym.”

Mam Inteligo kod promocyjny

W powyższym polu oznaczonym na czerwono należy podać specjalny kod promocyjny. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz możesz go uzyskać w prosty sposób od Nas. Będziesz miał pewność, że korzystasz ze sprawdzonego i wiarygodnego kodu polecającego Inteligo.

Po złożeniu wniosku należy poczekać na kontakt zwrotny konsultanta banku. Podczas rozmowy potwierdzamy nasze dane i ustalamy adres pod który zostanie wysłany kurier z umową i kartą. Inteligo to jeden z niewielu banków, który dostarcza kartę od razu wraz z umową. Warto również podczas tej rozmowy potwierdzić z konsultantem, że złożony wniosek został prawidłowo zakwalifikowany do promocji z premią 100 zł.

Będąc już posiadaczem konta indywidualnego lub wspólnego musimy jeszcze wykonać określone operacje celem zgarnięcia tytułowej stówy. Warunkiem wypłaty nagrody jest bowiem

dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a)  co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b)  co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet,

lub w przypadku konta firmowego

dokonanie w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a)  co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b)  co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego konta za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.

Mam Inteligo IX edycja 50 zl za polecenie

50 zł za każde skuteczne polecenie nowego klienta

Drugą możliwą nagrodą w wysokości wielokrotności kwoty 50 zł jest nagroda za każde skuteczne polecenie nowego klienta, który zdecyduje się na założenie konta. Polecanie kont możliwe jest po wykonaniu poniższych działań:

  • na dzień przystąpienia do programu należy posiadać konto w Inteligo (zakładamy, że część osób dopiero je założyła jak powyżej)
  • należy zarejestrować się w programie Mam Inteligo na stronie www.maminteligo.pl wyrażając jednocześnie zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych i akceptując Regulamin Programu

Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić te same warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać te same określone operacje kartą oraz aplikacją IKO.

Wypłata nagrody i szansa na nagrody dodatkowe nawet w wysokości 3000 zł!

Po spełnieniu warunków przez osobę polecającą jak i polecaną bank wypłaci nagrody w ciągu 75 dni od zakończenia danego etapu (w ostatnich edycjach wypłaty trwały ok 2-3 tyg po spełnieniu warunków). Program podzielony jest na 3 następujące po sobie miesięczne etapy:

  • 1 etap: 24.11.2015 r. – 23.12.2015 r.
  • 2 etap: 24.12.2015 r. – 22.01.2016 r.
  • 3 etap: 23.01.2016 r. – 21.02.2016 r.

Bank przewidział również bardzo atrakcyjne dodatkowe nagrody dla osób, które polecą określoną liczbę nowych klientów. To nowość tej edycji – w poprzednich nagrody dodatkowe otrzymywały tylko 3 osoby, które poleciły jak największą liczbę kont.

Jest o co walczyć ponieważ nagrody dodatkowe zostały sporo powiększone i jest to:

  • 3000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają min. 80 skutecznych poleceń Kont Inteligo,
  • 2000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 60 do 79 skutecznych poleceń Kont Inteligo,
  • 1000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 40 do 59 skutecznych poleceń Kont Inteligo.

Dla nagród dodatkowych bank również dokonuje szczegółowej weryfikacji podobnie jak dla nagród gwarantowanych.

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Rachunek, który jest otwierany w ramach programu poleceń Mam Inteligo to jeden z najtańszych rachunków na rynku. Jest całkowicie bezpłatny jeżeli nie będziemy posiadać karty lub będziemy nią wydawać min. 100 zł. W przeciwnym razie zapłacimy za nią 4 zł miesięcznie. Warunek bezpłatności karty wydaje się być warunkiem do spełnienia praktycznie przez każdego. Możecie porównać to konto z innymi dobrymi kontami, żeby się przekonać, że nie wypada najgorzej.

Wraz z kontem uruchamiana jest domyślnie usługa „Powiadomienia SMS”, która przez pierwsze dwa miesiące jest darmowa. Po tym okresie przyjdzie nam za nią płacić dlatego warto od razu po aktywacji konta wyłączyć te powiadomienia w bankowości internetowej.

Nie masz kodu polecającego?

Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):

    Proszę o przekazanie kodu polecającego Inteligo aby skorzystać z promocji Mam Inteligo - 100 zł za założenie konta.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Czy mogę skorzystać zarówno z programu „Mam Inteligo” i „Mam PKO”?

    Tak, programy poleceń banku Inteligo i PKO są zupełnie niezależne od siebie a co za tym idzie możemy korzystać z nich na raz a za jedną osobę otrzymywać nie 50 zł a 100 zł (po 50 zł z każdego programu) nagrody. O programie poleceń „Mam PKO” piszemy w osobnym wpisie.

    Istotna informacja: aplikacja IKO jest wspólną aplikacją dla Inteligo oraz PKO BP. Możemy do niej podpiąć tylko raz dany numer telefonu, zatem nie uda się korzystanie z IKO na jednym numerze zarówno w Inteligo i w PKO BP jednocześnie. W takiej sytuacji musimy przygotować sobie drugi numer telefonu lub usunąć aktywację IKO w jednym z banku aby móc dodać numer do IKO w drugim.

    Harmonogram promocji:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 21 lutego 2016 pozyskaj kod promocyjny Inteligo – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do21 lutego 2016 wypełnij wniosek o konto
    do 30 dni (lub 40 dni dla firm) od daty podpisania umowy dokonaj transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO (klient indywidualny) lub dokonaj przelewu do ZUS (dla firm)
    do 75 dni od daty zakończenia danego etapu otrzymasz premię za założenie konta lub polecenie klienta

     

    Lokalna kopia dokumentów:



    , , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    71 komentarzy dla wpisu: “100 zł za założenie konta w Inteligo – X edycja programu „Mam Inteligo”

    • Banan pisze:

      Jeżeli ktoś założył konto maminteligo w poprzedniej edycji, to do aktualnej edycji również można używać tego konta?

      • ZnB pisze:

        Tak, zgodnie z regulaminem rejestracja w programie Mam Inteligo jest jednorazowa i upoważnia do korzystania z kolejnych jej edycji pod warunkiem, ze rejestracji dokonano nie wcześniej jak w IX edycji czyli po 8 lipca 2015.

    • Kamil pisze:

      Czy w tej promocji mogą brać udział osoby mające tradycyjne konto w PKO BP?

      • ZnB pisze:

        Jeżeli w ciągu ostatnich trzech late nie miałeś konta w Inteligo to tak, jak najbardziej możesz korzystać i zgarnąć 100 zł premii!

    • Slawko pisze:

      czy jeżeli się jest w związkach małżeńskich to na takich promocjach można zarabiać podwójnie? czy jak żona otwarła takie konto to może je polecić mężowi i mąż za otwarcie i spełnieniu warunków też otrzyma bonus? jeżeli tak to czy w aktualnych promocjach któryś z banków zastrzega, że otwarcie przez jednego współmałżonka wyklucza drugiego z otrzymanej promocji?

      • ZnB pisze:

        Jest dokładnie tak jak piszesz – to się nazywa maksymalizacja zysków z promocji (można jeszcze wciągnąć np. rodziców i za nich spełniać warunki). Na chwilę obecną nie ma chyba promocji/banku, który by wykluczał współmałżonka.

      • Slawko pisze:

        a promocje z kartami kredytowymi też mogą oboje? bo wiadomo, że przy większych kwotach kredytu potrzeba zgody współmałżonka ( nie wiem czy z kartami czy też trzeba zgody)?

      • ZnB pisze:

        Bez problemu przechodzą :) Zwłaszcza w Citi, a teraz masz w czym przebierać bo jest promo z rejestratorem i gotówką, z tabletem lub smartfonem :)

      • Slawko pisze:

        dzięki za odp

    • maruda pisze:

      Czy w powyższej promocji należy zrobić jedną transakcję za minimum 200zł czy można kilka transakcji, które w sumie dadzą minimum 200zł?

      • Slawko pisze:

        Te poradniki są tak szczegółowe napisane, że wstyd pytać o taką podstawę.
        Wytłuszczonym drukiem pisze „a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej”
        Szanujmy pracę innych :/

      • ZnB pisze:

        Można kilka byle suma dała min. 200 zł. Każda MUSI się zaksięgować max. do 30 dnia. Pamiętaj też o wykonaniu płatności IKO na min. 10 zł.

    • maruda pisze:

      Kto pyta nie błądzi więc jeżeli mam jakieś wątpliwości to mam prawo się zapytać, a jak tobie Slawko coś nie pasuje to twój problem.

    • edek264 pisze:

      jak zrobie zaraz po aktywacji konta te transakacje na 200zł i 10 zł IKO to premia zostanie mi wyplacona od momentu spelnienia tego warunku. czy musi minac 30 dni i potem do 75 dni ta premia???

      • ZnB pisze:

        Premia z Inteligo z reguły przychodzi w okolicach 2-3 tyg po spełnieniu warunków. Na razie te terminy z regulaminu to czysta teoria i niech tak pozostanie bo jest to z korzyścią dla klientów.

    • Slawko pisze:

      czy jak ktoś otworzył konto z mojego polecenia to jest to standardowa operacja jak pisze liczba poleceń 0 i liczba poleceń niezakwalifikowanych do nagrody 1? jaki jest tego powód?

      • ZnB pisze:

        Tak, to oznacza, że jedna osoba założyła konto z Twojego polecenia ale jeszcze nie została pozytywnie zweryfikowana jako spełniająca warunki polecenia (np. jeszcze nie wykonała określonych płatności). Aktualizacja tych danych jest 1-2x w tygodniu.

      • Slawko pisze:

        a jak by ta osoba nie spłeniła warunków 200 zł kartą i 10 złaplikacja to premia 50 zl dla mnie wpłynie czy to wyklucza premie dla polecającego?

      • ZnB pisze:

        Wyklucza! Albo dostajecie oboje albo nikt :) Jest mowa o tym w opisie: „Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić te same warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać te same określone operacje kartą oraz aplikacją IKO.”

      • Slawko pisze:

        chyba się nie zrozumieliśmy. mam konto od października i w listopadzie otrzymałem 100 zl za zakupy (IX edycja programu). w styczniu dałem kod znajomemu na konto i pytanie czy jak znajomy tylko je otworzył i nie zrobi zakupów 200 karta i 10 aplikacją to czy ja dostane 50 zł za to, że znajomy otworzył konto czy nie?

      • ZnB pisze:

        Dobrze się zrozumieliśmy. Nie dostaniesz premii gdy on nie dostanie. Inaczej mówiąc on musi spełnić warunki promocji.

    • edek264 pisze:

      pare dni dostalem karte debetowa, okazalo sie ze jest uszkodzona bo przechodzi tylko przy zeskanowaniu paska magnetycznego, no ale jak dobrze pojdzie jutro juz speldnie wszytskie warunki i bede czekal na premie, dobra rada sprawdzcie sobie gdzie mozna placic poprzez IKO Blik bo jak sie okazuje nie wszedzie mozna

    • MarkX pisze:

      Witam.

      ” co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet,”

      Jak to rozumiec? Mam isc do punktu handlowo uslugowego i co zrobic? Zaplacic blikiem? Sorry, ale dopiero sie ucze IKO.

      • ZnB pisze:

        Dokładnie tak. Idziesz np. do McDonalda i mówisz że chcesz zapłacić IKO, wbijasz kod BLIK z komórki na terminal, potwierdzasz transakcję i tyle :)

    • edek264 pisze:

      dzis dokonalem lacznych transakcji na 200 zł karta debetowa, IKO w koncu udalo mi sie zapalcic na stacji Orlen i innym tez radze zrobic to na stacji benzynowej najbardziej cywilizowanych miejscach bo latanie po sklepach i pytanie sie czy mozna tu raczej sobie odpuscie. tak czy siak warunki spelnilem …czekam na premie

    • adam pisze:

      Po otrzymaniu premii wypowiedziałem rachunek ,została mi pobrana opłata za kartę za styczeń a miałem wykonane płatności,a także opłatę za luty.czy możecie powiedzieć coś w tym temacie.podobna sytuacja była z PKOBP

      • ZnB pisze:

        W Inteligo można zastrzec kartę zaraz po wykonaniu wymaganych operacji aby pozbyć się opłat w kolejnych miesiącach. Jeżeli w Twoim przypadku mimo wykonania operacji kartą na wymagana kwotę pobrano Ci opłatę złóż reklamację. Nie spotkaliśmy się jeszcze z takim problemem!

    • adam pisze:

      Cz składając reklamacje mogę zamknąć konto

      • ZnB pisze:

        Zastrzeż kartę aby już nie pobierali Ci opłat, złóż reklamację i poczekaj na jej rozpatrzenie. Zamknięcie konta przed rozpatrzeniem reklamacji może przysporzyć problemów z jej pozytywnym rozwiązaniem.

    • adam pisze:

      Dane transakcji: OPŁATA MIESIĘCZNA ZA KARTĘ
      41*****144, 09.01-08.02
      Kwota transakcji: -4,00
      Dane transakcji: OPŁATA PROP. ZA KARTĘ
      41*****144, 09.02-27.02
      Kwota transakcji: -2,62
      nie wiem czy warto utrzymywać konto i kartę dla sumy z możliwością wrobienia się w następną opłatę,np.nowy list polecony.Pisze to aby pokazać innym,jakie praktyki stosuje PKOBP.
      Dzisiaj rozwiązałem umowę z Alior Bank i odbyło się to szybko i bezbolesnie

      • ZnB pisze:

        Jak zerkniesz w komentarze tej jak i poprzednich edycji zauważysz, że nikt takich problemów nie zgłaszał. Może najzwyczajniej to ludzki błąd i pomyłka, która jest do wyjaśnienia od ręki. Nie ma co po jednym incydencie demonizować. Co innego jak to już w historii było gdyby problem dotknął wielu osób a praktyka ta byłaby nagminna – po głowie dostał już za to BNP Paribas (za tablety) i ostatnio WBK (za nagminne odrzucenie wniosków).

      • Sławomir pisze:

        Też zauważyłem dzisiaj na koncie „opłatę prop. za kartę”, co prawda tylko 0,39 zł.

      • JakubczykZ pisze:

        Tak samo miałem przed paroma dniami. Zleciłem zamknięcie konta ok. miesiąc temu. Niedawno wchodzę do konta, żeby sprawdzić czy wszystko jest OK, a tu widzę (nie dość, że nie konto zamknięte) na minusie parę zł z groszami. Napisałem do banku poprzez mail. Odpowiedzi brak, ale na następny dzień próbuje zalogować się do konta i już nie mogłem. Domyślam się, że się pomylili i konto zostało zamknięte…

    • Karol pisze:

      Potrzebuję informacji dotyczącej płatności przez IKO. Rozumiem, że trzeba najpierw ściągnąć apkę ze sklepu i się do niej zalogować. Najważniejsze dla mnie jest to czy telefon z NFC wystarczy do płatności, czy potrzebna jest karta SIM z NFC.

      • promocyjnaaga pisze:

        Nie potrzeba do tego żadnego NFC, wystarczy połączenie z internetem ;)

      • ZnB pisze:

        Ściągasz apkę i przechodzisz proces aktywacji podając kod z komórki na stronie www Twojego konta. Następnie czekasz na telefon z banku i dochodzi do pełnej aktywacji. Jak już wyżej napisano, nie potrzeba żadnego NFC! Wymagana jest jednak połączenie z internetem.

      • Karol pisze:

        Dzięki za info. Mam jeszcze jedno pytanie. Posiadałem kiedyś konto w PKO BP, które zamknąłem w grudniu 2007 r. więc na promocję się łapię. W listopadzie 2014 r. skończyłem spłatę kredytu, który miałem w tym banku i czy ten fakt nie zablokuje wypłaty premii.

      • ZnB pisze:

        PKO i Inteligo rozłączają swoje promocje i tu duży plus! Czasami się tak zdarzało że w jednym terminie była promocja i w Inteligo i w PKO BP więc można było razem zgarnąć 200 zł. Także Twoje PKO nie wyklucza Inteligo.

    • marcin pisze:

      Tak jeszcze te osoby trzeba znależć. Pozdr

    • Andrzej pisze:

      To dotyczy tej ale i innych promocji.. co mam zrobić gdy nie posiadam meldunku (wymeldowałem się i nie zameldowałem się nigdzie indziej). Czy mogę bez adresu założyć konto ? Czy podawać stary adres (z dowodu) ? Co w sytuacji gdy bank oferuje tylko z opcje z kurierem (a ja mieszkam w akademiku) ? Można się z nim umówić gdzieś w miejscu neutralnym ?

      • ZnB pisze:

        Masz jeszcze adres w dowodzie czy już nowy dowód bez adres?

      • Andrzej pisze:

        Mam. I w sumie wciąż go podaje.. dla wygody.

      • ZnB pisze:

        To jeżeli dowód jest nadal ważny to użyj tego adresu we wniosku i tyle. Kuriera umawiasz sobie na taki adres na jaki jest Ci wygodnie. Po złożeniu wniosku Inteligo dzwoni także luzik. Ważne abyś miał kod promocyjny potrzebny do wniosku (info jak go otrzymać masz wyżej w artykule)

    • Slawko pisze:

      PKOBP zabiera się za kolejną edycję programu polecania, ale wprowadził zmiany, wykluczając klientów Inteligo do skorzystania z promocji w PKOBP

      • ZnB pisze:

        Slawko: przeczytaj na spokojnie nowy regulamin. Nikogo na razie nie wykluczyli ale przekonamy się o tym w momencie faktycznego startu nowej Edycji Mam PKO. Zapis o którym pewnie mówisz dotyczy uczestnika programu Mam PKO a nie klienta korzystającego z polecenia. :) poza tym tu jest wątek Mam Inteligo a nie Mam PKO.

    • Edi pisze:

      Zaraz po wypłaceniu premii można zamknąć konto ? Gdzie ?
      Po zrobieniu zakupów za 200 zł mozna zrezygnować z karty by więcej nie musieć robić zakupów za min 100 zł ?

      • ZnB pisze:

        Zamykasz wysyłając wypowiedzenie listem poleconym (można spróbować zostawić w oddziale PKO BP). Po zrealizowaniu płatności kartą można zrezygnować z karty.

    • promocyjnaaga pisze:

      W poprzedniej edycji składałam wniosek w ostatni dzień trwania akcji i premia została wypłacona. Rozumiem, że w tej edycji nic się nie zmieniło i można spokojnie też złożyć wniosek na ostatnią chwilę bo regulamin wygląda identycznie i mówi tylko o złożeniu wniosku?

      • ZnB pisze:

        @promocyjnaaga: tak samo to rozumiemy, bo regulamin mówi tylko o złożeniu wniosku a nie o jego aktywacji jak to miało ostatnio miejsce w Mam PKO. Dokładnie zapis brzmi:

        Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
        1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto (…) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu, w trakcie trwania danej Edycji Programu

        Jedno jest pewne, w poprzedniej Edycji IX osoby składające wniosek w ostatni dzień (a nawet w ostatniej godzinie czyli tuż przed północą) otrzymały premie 100 zł mimo iż umowa była podpisywana już ok. tygodnia po zakończeniu akcji. Regulamin nie uległ zmianie zatem powinno być tak samo.

      • Markus pisze:

        Aga a po ilu dniach kurier dotarł?

      • promocyjnaaga pisze:

        5.10 wniosek, 13.10 kurier i aktywacja konta :)

    • ZnB pisze:

      Nie ma co gdybać bo oficjalna informacja od Inteligo brzmi:

      „W trzeciej edycji konkursu Mam Inteligo trwającej do 21 lutego 2016 roku włącznie, za uczestnika (oprócz innych warunków określonych w regulaminie i zasadach uczestnictwa) uważa się osobę, która po zarejestrowaniu się do Programu złożyła wniosek o konto Inteligo z podaniem kodu polecenia otrzymanego od innego uczestnika Programu, w trakcie trwania danej edycji programu. Podpisanie umowy na podstawie tego wniosku może nastąpić w terminie późniejszym.”

      Reasumując: nic nie zmieniło się w stosunku do ostatniej Edycji Mam Inteligo i możecie składać wnioski do 21.02.2016 do 23:59 (oczywiście nie zalecamy wysyłania go w ostatniej minucie ;-). Powodzenia! Kto nie ma kodu polecenia zapraszamy do wypełnienia formularza.

      • Dariusz pisze:

        Dzisiaj złożyłem wniosek o otwarcie konta, ale Pani z banku, która potwierdzała zgłoszenie twierdzi, że jest już za późno na uzyskanie tych 100 zł. W/g niej liczy się data podpisania umowy. Jesteście pewni, że nie jest za późno?

      • ZnB pisze:

        Widocznie jakiś niezorientowany konsultant Ci się trafił, który myli zasady Mam PKO (liczy się data aktywacji) z Mam Inteligo (liczy się data wysłania wniosku). Sam zerknij w regulamin. Powyżej masz również potwierdzenie z banku (mamy to oficjalnie napisane w mailu) – również telefonicznie potwierdzano nam, że w Inteligo liczy się data wysłania wniosku. Zapisy nie zmieniły się w stosunku do ostatniej edycji a tam na bank wnioski złożone w ostatni dzień liczyły się – sami to testowaliśmy i potwierdziły to też inne osoby (patrz komentarze wyżej).

      • Dariusz pisze:

        Obyście mieli rację, bo nie tylko mnie, ale i wam premia przepadnie ;)

      • ZnB pisze:

        Jeżeli (tfu, tfu) coś się po drodze wydarzy będziemy wspólnie walczyć w reklamacji – mamy podstawę mailową i regulamin. Bądźmy dobrej myśli! :D

        P.S.
        Jutro start IV edycji Mam PKO. Już pracujemy nad wpisem, studiujemy regulamin i wyjaśniamy wątpliwości z bankiem (oczywiście jak zwykle mailowo)! Zapraszamy jutro na blog ;-)

      • Dariusz pisze:

        Dzisiaj wpłynęła stówa, więc reklamować nie trzeba :)

      • ZnB pisze:

        No widzisz, konsultant czasami mówi co mu myśli przyniosą ;-) Serwując Wam informację w wątpliwych przypadkach staramy się zawsze uzyskać wykładnię banku tak abyście mieli podstawę do ew. reklamacji i nie mieli pretensji do nas :)

    • ewelina pisze:

      Mam pytanie, może ktoś mi na nie odpowie. Czy te 200 zł które trzeba wydać kartą debetową będzie się liczyć jeśli wydam je przez IKO (dodatkowo), które tak na prawdę jest podłączone przez kartę?

      • ZnB pisze:

        Nie ryzykuj bo regulamin mówi jasno:

        (…) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet (…)

      • ewelina pisze:

        A to jeszcze jedno pytanie. Bo spaliłam i za wcześnie zastrzegłam kartę, nie wiedząc że jest ona potrzebna do IKO (…) i teraz czekam na nową. Czy będę nią musiała wydać to 200 zł czy będzie to mi się już liczyło? Wiem, że pewnie muszę zadzwonić do banku i zapytać, ale może ktoś już taką gafę walnął ;)

    • a pisze:

      Mi tez na infolinii powiedzieli,ze liczy sie data otwarcia tzn po podpisaniu przez kuriera. No ale wzięłam konto, bo jednak w regulaminie jest jasno napisane, najwyżej będę składać reklamację.

      • ZnB pisze:

        Podoba nam się taka postawa! Nie dać się niewiedzy konsultantów, bazować na swoim rozumie i dostępnych dokumentach (regulaminach). My również bazujemy na regulaminie, informacji mailowej jaką otrzymaliśmy na nasze wprost zadane pytanie dotyczące tej kwestii oraz na doświadczeniach z poprzedniej edycji, której premie były wypłacane również dla wniosków z ostatniego dnia. Nic więcej nie jesteśmy w stanie dodać od siebie :)

      • Markus pisze:

        Mi tez tak mowili w zeszlym roku, skladalem wniosek na ostatnia chwile. Premia wpadla bez reklamacji :D

    • Marek S. pisze:

      Jeśli ktoś założył konto 19.02.2016r (czyli zmieścił się w czasie) a spełnił warunki (czyli 200zł wydane kartą i 10zł BLIK) dopiero gdzieś około 10 dni po otwarciu konta czyli 29.02.2016 to czy załapie się na tą promocję?

      Bo ostatni etap przecież kończy się 21.02.2016r. A chyba trzeba do końca etapu spełnić wszystkie warunki tak?

      • ZnB pisze:

        Etapy są kluczowe tylko i wyłącznie w kontekście określenia czasu kiedy zostanie wypłacona premia. W zasadzie te etapy są dla klienta bez większego znaczenia. Na spełnienie warunków masz 30 dni od daty aktywacji rachunku.

      • Slawko pisze:

        8 komentarzy wyżej jest wyjaśnione. regulamin „30 dni od podpisania umowy”

    • Daral7 pisze:

      Witam
      Dzisiaj dostałem 50 za polecenie konta, 100 za założenie konta dostałem wcześniej.
      Kiedy najlepiej zastrzec kartę ( rozumię, że od tego momentu nie ponoszę za nią oplat ), a kiedy zamknąć konto ? Mój okres rozliczeniowy jest od 19.02 do 17.03. i już spelniłem warunki bezpłatnej karty – wydałem 100 zl. miesięcznie w tym okresie.
      Rozumie, że wysyłam list polecony na adres banku z wnioskiem o zamkniecie konta.

      Dziękuje za pomoc

      • ZnB pisze:

        Jeżeli nie chcesz już tego konta to zastrzegaj kartę już dziś i wysyłał wypowiedzenie (znajdziesz je na stronie Inteligo)

    • KaKA pisze:

      W lutym wydałem już 200 zł kartą na spełnienie warunków do wypłaty premii. Czy mogę już zastrzec kartę, aby w marcu nie wydawać 100 zł (dla utrzymania bezpłatnego konto). W regulaminie i zasadach X edycji nic nie piszą na ten temat. Rozumiem, że jeśli coś nie jest zabronione to jest dozwolone.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.