ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja 19.01.2015] 25 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za korzystanie z aplikacji IKO

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 19.01.2015] Komunikat banku: „Ze względu na niewyczerpanie puli premii przewidzianej w promocji „Premia IKO”, okres jej obowiązywania ulega automatycznemu przedłużeniu do dnia 17 lutego 2016 r., na podstawie § 4 ust. 3 regulaminu promocji. Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie.”

Korzystasz z IKO i zyskujesz: 25 zł w gotówce i bilety do Cinema City

Nowy tydzień zaczynamy nową promocją PKO BP  i Inteligo. Jeszcze nie zdążyła się zakończyć ostatnia promocja, w której zgarniemy bilety do Cinema City a już mamy kolejną. Tym razem banki te oferują 25 zł w dwóch transzach za korzystanie z aplikacji mobilnej IKO. Proste warunki, powyższe bilety do kina oraz możliwość zgarnięcia 100 zł na start w Inteligo dla nowych klientów przemawia wyraźnie za skorzystaniem z tych promocji.

PKO BP oraz Inteligo 25 zl w aplikacji IKO

25 zł zysku dla nowych i 15 zł dla starych klientów w promocji „Premia IKO”

Promocja „Premia IKO” wystartowała dziś czyli 21 grudnia 2015 i jest przeznaczona zarówno dla starych jak i nowych klientów banków Inteligo oraz PKO BP. Premia do uzyskania w promocji to 25 zł. Została podzielona na dwie części: 10 zł za aktywację i jedną operację w IKO oraz 15 zł za 5 transakcji za pomocą BLIK. Premie są od siebie zupełnie niezależne – można zatem spełnić warunki jednej z nich lub obu o ile mamy taką możliwość. Konieczne jest jednak przed skorzystaniem z promocji wyrażenie zgód (o ile ich wcześniej nie udzieliliśmy) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów.

Według regulaminu pierwsza nagroda w wysokości 10 zł zostanie wypłacona pierwszym 10 tys. uczestnikom za:

pobranie i aktywacja Aplikacji IKO oraz wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. jednej z wymienionych poniżej operacji:
a)  transakcja przy użyciu Kodu mobilnego BLIK (płatność bezgotówkowa w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub Internecie, lub wypłata w bankomacie akceptującym Kod mobilny BLIK);
b)  założenie lokaty terminowej (lokata nie może być zerwana w Okresie promocji);
c)  przelew na numer telefonu lub numer rachunku do innej osoby
Warunek dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy od dnia 01.08.2014 do dnia poprzedzającego Okres promocji nie aktywowali Aplikacji IKO w wersji 1.X, 2.X oraz 3.X na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece Uczestnika w Banku,

a druga nagroda w wysokości 15 zł zostanie wypłacona pierwszym 12 tys. uczestnikom za

wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100,00 PLN.

Promocja w pierwotnym założeniu będzie trwała do 17 stycznia 2016 o ile wcześniej nie skończy się pula nagród. Bank przewiduje jednak możliwość przedłużenia premii do 17 lutego 2016 o ile w pierwszym terminie nie wyczerpie się pula nagród. Skorzystamy z niej tylko raz jako jeden użytkownik IKO (na nic najprawdopodobniej zdadzą się próby aktywacji i operacji zarówno w PKO BP i Inteligo ale kto nie próbuje ten nie zyskuje ;-) ).

Premia zostanie wypłacona przez bank przelewem na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy powiązany z aplikacją IKO najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu zakończenia promocji. Na dzień wypłaty premii aplikacja IKO musi być aktywna!

Gdzie zapłacić BLIKiem?

Płatność BLIK dostępna jest zarówno w sklepach stacjonarnych jak i ostatnio coraz częściej spotykana jest w sklepach internetowych. O ile w tych pierwszych występuje często problem a to niewiedzy pracowników a to braku możliwości opłacenia transakcji BLIKiem o tyle w sklepach internetowych tego problemu nie ma. Jednym z takich sklepów internetowych jest znany raczej wszystkim answear.com z markową odzieżą i obuwiem. W dodatku sklep oferuje darmową wysyłkę paczkomatem niezależnie od wartości zamówienia tym samym łatwiej będzie spełnić warunek min. 5 płatności na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście to tylko jeden z przykładów gdzie łatwo zapłacić BLIKiem.

Nowi klienci Inteligo zyskają 125 zł!

Jeżeli nie posiadasz i nie posiadałeś w ciągu ostatnich 3 lat konta w Inteligo możesz powiększyć premię z opisywanej promocji o kolejne 100 zł za otwarcie konta. Wystarczy skorzystać z promocji Mam Inteligo, o której napisaliśmy w dedykowanym wpisie: 100 zł za założenie konta w Inteligo – X edycja programu „Mam Inteligo”

Dodatkowo za każdą poleconą osobę, która założy konto otrzymasz kolejne 50 zł nagrody. Możesz zapraszać do programu i polecać swoich członków rodziny i znajomych powiększając tym samym swój zysk do nie osiągalnych do tej pory w promocjach kwot.

Warto również dodać, że w prosty sposób możemy również otrzymać bilety do kina Cinema City – wystarczy doładować telefon kwotą min. 40 zł w sieci Orange, Plus lub T-Mobile. Więcej o promocji w osobnym wpisie: 2 bilety do Cinema City w prezencie za doładowanie telefonu w IKO (dla klientów PKO BP oraz Inteligo)

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



63 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja 19.01.2015] 25 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za korzystanie z aplikacji IKO

  • Banan pisze:

    Czyli osoby, które mają aktywne IKO mogą dostać tylko 15 zł, jeśli zdążą przed wyczerpaniem puli?

    • ZnB pisze:

      Dokładnie tak. Nie wiemy czy czasem nie przeszła by opcja odłączenia numeru z IKO i skonfigurowanie go na nowym numerze :) Do sprawdzenia we własnym zakresie…

  • Slawko pisze:

    Millennium w promocji przez 6 m-cy zwraca 10% za płatności Blikiem a tu jednorazowy zwrot 15% tylko ta ilość transakcji męcząca

  • Wojak pisze:

    Osoby ktore maja aktywna aplikacje IKO (aktywowali ja przed 21.12.
    2015r.) nie moga skorzystac z promocji, nagrody. Nawet jezeli dezaktywuja apke na koncie i aktywuja z nowym numerem telefonu system zapamieta i nie lapia sie do wyplaty. Artykul do aktualizacji aby nie wprowadzac ludzi w blad.

  • Wojak pisze:

    Naglowek dla starych klientow ale tylko, tych ktorzy nie aktywowali apki IKO (bo mogli zainstalowac ale nie uruchamiac). Bank promuje nowych klientow ktorzy zainstaluja aplikacje IKO i ja aktywuja. Wiadomosc potwierdzona na infolini Inteligo.

    • ZnB pisze:

      Z regulaminu w żaden sposób nie wynika i nie wyklucza osób, które mają aktywne IKO – nie załapią się jedynie na 10 zł za aktywację.

    • Slawko pisze:

      Również nie znalazłem w regulaminie, aby była mowa, że premia dotyczy nowych lub starych klientów więc też mi się wydaje, że każdy może skorzystać z realizacji bonusu jak nie z §3 ust 1 pkt 1 to §3 ust 1 pkt 2
      Ponadto napisałem online do PKOBP, ale prędko pewnie nie odpiszą.
      Pozdrawiam

  • Wojak pisze:

    Regulamin nic nie mowi na ten temat. Nie wiernym „Tomaszom” proponuje infolinie Inteligo (jest bezplatna) albo dla tych wyzej „oblatanych” Rzecznik Klienta detalicznego, tam bedziecie sobie cytowac regulaminay :)

    • ZnB pisze:

      Konsultanci z infolinii to ostatnio pokazali już swoje możliwości przy promocji Mam PKO także dzięki, postoimy. regulamin jest jak biblia i bardziej należy mu zawierzać.

    • Slawko pisze:

      o dziwo już otrzymałem odp od PKOBP, gdzie twierdza, że aby wziąć udział w promocji konieczne jest posiadanie zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz spełnienie warunków wykonania transakcji za pomocą IKO
      Także można się skusić na co najmniej 15 zł.

  • Wojak pisze:

    Konsultanci i Rzecznik ale pewnie tak trzeba wierzyc regulaminowi jak „bibli” a potem skladac reklamacje i plakac czemu mi nie przyznali….

    • ZnB pisze:

      Szczerze powiedziawszy nie bardzo rozumiemy z czym masz problem? Masz obawy, przestrzegasz nas czy masz zły dzień i musisz się wyżalić ;-) 15 zł nie majątek nikt nie będzie płakał!

  • Slawko pisze:

    tak się jeszcze zastanawiam nad „Skorzystamy z niej tylko raz jako jeden użytkownik IKO” czy można zgarnąć bonus (15) z Inteligo i PKOBP bo regulamin mówi, że na dzień wypłaty premii aplikacja musi być aktywna.
    czytałem jakiś czas temu, że zainstalowane aplikacje nie sprawdzają jaki nr ma karta sim i w związku z tym jakby zainstalował i aktywował aplikacje na jednej komórce a następnie przeniósł sim do drugiej i również zainstalował to czy by ta metoda była skuteczna czy ta teoria równa się praktyce? sprawdzał już ktoś takie zachowanie aplikacji?

  • Wojak pisze:

    Ja juz to sprawdzalem i wiem, ze uruchamiajac karte sim (nawet) z innym numerem telefonu w tym samym urzadzeniu system Inteligo zapamietuje, ze aktywacja apki IKO miala juz miejsce.
    Nie wiem jak bedzie przy instalacji apki na innym urzadzeniu mobilnym, gdy nic nie bylo instalowane ale podejrzewam, ze tez bedzie lipa, bo jest przypisany numer konta w systemie.
    Jednak do odwaznych swiat nalezy ?

    • ZnB pisze:

      Ale Ty chyba nie doczytałeś dokładnie – jeżeli masz już aplikację IKO to nie dostanie 10 zł za aktywację, masz jednak szansę na 15 zł za płatności BLIK!

  • Wojak pisze:

    A co ma BLIK do klientow, ktorzy maja juz aplikacje IKO aktywna.
    Powtarzam promacja tylko dla NOWYCH, bo tylko oni sa zachecani do promocji i promowani do instalki oraz aktywacji IKO wedlug banku Inteligo.

    • ZnB pisze:

      Przeczytaj regulamin powoli:

      § 3.
      1. Warunkiem udziału w Promocji jest spełnienie w Okresie promocji przynajmniej jednego z dwóch niżej wymienionych warunków:
      1) pobranie i aktywacja Aplikacji IKO oraz wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. jednej z wymienionych poniżej operacji:
      a) transakcja przy użyciu Kodu mobilnego BLIK (płatność bezgotówkowa w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub Internecie, lub wypłata w bankomacie akceptującym Kod mobilny BLIK);
      b) założenie lokaty terminowej (lokata nie może być zerwana w Okresie promocji);
      c) przelew na numer telefonu lub numer rachunku do innej osoby
      Warunek dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy od dnia 01.08.2014 do dnia poprzedzającego Okres promocji
      nie aktywowali Aplikacji IKO w wersji 1.X, 2.X oraz 3.X na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece Uczestnika w Banku,
      albo
      2) wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100,00 PLN.

  • Wojak pisze:

    Nie dla starych klientow tylko nowych jest nagroda, ktorzy nie aktywowali a zapis regulaminu tego nie precyzuje tylko Bank, wiec zadzwon i Ci powiedza. Numer 800121121 Dla mnie jest jasne, ze sie nie lapie i tyle w temacie.

    • ZnB pisze:

      Slawko: wkleisz tu odpowiedź PKO BP w temacie nagrody dla starych klientów?
      Wojak: gdzie masz w regulaminie napisane, że to jest dla nowych klientów? (nie obchodzą nas osobiste widzi mi się konsultantów).

  • Slawko pisze:

    Odp PKOBP: „Uprzejmie informuję, że aby wziąć udział w promocji i otrzymać nagrodę konieczne jest posiadanie zgody na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów oraz spełnienie warunku wykonania transakcji za pomocą aplikacji IKO.”
    Na infolinii w Citibanku też mówili, że nie można być jednocześnie polecającym i polecanym, a teraz wypłacają jednej osobie za spełnienie warunków jako polecony i jako polecający.

  • Wojak pisze:

    Widocznie mnie obchodza, interesuje i tych ktorzy sa starymi klientami Inteligo, ze nie dostana drugiej nagrody. Chyba, ze zaryzykuje i spelnie warunki a jak nie dostane premii, po reklamacji (tych 15zl) Ty zwrocisz mi z wlasnej kieszeni !

    • Wojak pisze:

      No bo przeciez napisales, ze 15zl, to nie majatek i nikt nie bedzie plakal, wiec….

    • ZnB pisze:

      Ale człowieku – z czym Ty masz problem? Nie chcesz, nie jesteś pewien nie korzystaj!

    • promocyjnaaga pisze:

      Wojak to jakiś wysłannik Lorda Wadera albo cuś innego. Wojak, poniżej masz maila jakiego otrzymała od inteligo:
      „Nagrodę w wysokości 15 PLN otrzyma pierwszych 12 000 Uczestników, którzy wykonają za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu płatniczym akceptującym kod BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100 zł. Nie ma tu znaczenia czy Uczestnik ma już aplikację od jakiegoś czasu czy dopiero ją pobrał. Natomiast istotne jest aby aplikacja IKO była aktywna na dzień wypłaty premii.”
      i skończ już te swoje dywagacje z infolinią – pismo to pismo, nigdzie nie mam zamiaru dzwonić a jak Ci się nie podoba to tak jak ZnB napisał – NIE KORZYSTAJ!

    • ZnB pisze:

      No to do kompletu masz jeszcze odpowiedź z PKO BP:

      Jeśli posiada Pan najnowszą aplikacje IKO w celu uzyskania nagrody powinien Pan znaleźć się w gronie pierwszych 12 000 Uczestników, którzy wykonają za pośrednictwem aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK o łącznej wartości 100 PLN. Proszę pamiętać, że warunkiem uzyskania nagrody jest posiadanie aktywnej aplikacji na dzień wypłaty premii oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów.

      i proszę Wojak, nie siej zamętu innym!

    • Slawko pisze:

      Po tym jak otrzymałem we wrześniu informację z Eurobanku, że mogę polecać konto i otrzymać za to bonus 4×100, zastanowiłem się czy inne banki też dają podobne bonusy. Po wyszukaniu „promocje bankowe” od razu trafiłem na tę stronę i po przeanalizowaniu proponowanych promocji postanowiłem wziąć udział w tych, które mi najbardziej przypadły do gustu.
      Opisy regulaminów są konkretne, a ta Strona jest doskonałym narzędziem o czym się już wielokrotnie przekonałem i cieszę się, że tu trafiłem.
      Moim zdaniem ta strona służy do tego, aby otworzyć ludziom oczy, że można być nagradzanym, za aktywne korzystanie usług bankowych, bo skoro klient przelewa wynagrodzenie i oszczędności, korzysta z karty, płaci rachunki, to chce mieć z tego korzyść, że bank obraca jego środkami, a nie być łupionym tylko dlatego, że jest wiernym klientem jednego banku, ale niestety trzeba ruszyć „cztery litery” i się bardziej postarać jak się chce coś więcej dostać.
      Więc gadanie „jak mi bank nie da to ty mi daj” jest nie na miejscu. Promocja nie wymaga poniesienia kosztów, aby wziąć w niej udział, więc finałem działań jest brak straty, a w lepszym wypadku zysk.
      Proponowałem podobne promocję na czacie/forum i takie same otrzymywałem odpowiedzi „bank nic nie daje”, „zapłać to otworze konto”, „co z tego masz, że tak namawiasz” itp i z tego wniosek jest jeden – od siedzenia nie przybędzie (chyba, że na wadze), a społeczeństwo już chyba dużo bardziej zamożniejsze, może nawet już „zielona wyspa”.

  • Wojak pisze:

    Nie jestem fanem SW, wiec nie przejde na ciemna strone mocy ☺ co najwyzej powolam sie na to pismo z dn…, ktorym mozna sobie… ,bo i regulamin nic o tym nie mowi a nie mielismy przyjemnosci tak gleboko polemizowac @promocyjnaaga ?

    • ZnB pisze:

      @Wojak: skończmy już tę dyskusję. Regulamin wprost nie mówi „że stary klient dostanie 15 zł” ale nie mówi też „że stary klient nie dostanie 15 zł” a z zasady się przyjmuje, że co nie jest zabronione to jest dozwolone. Poza tym co najmniej kilka osób otrzymało zbieżną informację (m.in. i my) zarówno ze strony PKO BP i ze strony Inteligo (zresztą to ten sam bank), że starzy klienci mają szansę zdobyć 15 zł nagrody. Ty jako jedyny negujesz to i podważasz rozmową z infolinią. Nie sądzisz zatem, że wygląda to mało wiarygodnie?

  • Wojak pisze:

    Jezeli uwazasz drogi adminie, ze moje informacje z kilku zrodel, potwierdzone z osobami kompetentnymi z banku Inteligo nie sa wiarygodne, to po co prowadzisz ten blog. Ja rozumiem, ze jeden nie jest wyrocznia ale cos jest na rzeczy i to wlasnie Ty powinienes sie do tego ustosunkowac i w miare mozliwosci wyjasnic a nie opierac sie na pismach tylko…. Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      Wybacz ale nie mamy takich „wejść” jak Ty i pozostaje nam tylko oficjalna droga kontaktu z bankiem, którego stanowisko wkleiliśmy jak i np. @promocyjnaaga. Pofatygowaliśmy sie również na ów powoływaną przez Ciebie infolinię i informacja przekazana przez konsultanta była zgodna z tą z maila – czyli odmienna od Twojej.

      Co możemy jeszcze zrobić – mamy lecieć jak pies z pismem w zębach do centrali banku po pieczątki pod tymi odpowiedziami mailowymi?

      Nie krytykowalibyśmy Twojego stanowiska gdyby było czymś poparte ponieważ jest zgoła odmienne od informacji uzyskiwanych przez inne osoby.

  • Piotrek pisze:

    Wojak chyba nie wierzy że są jeszcze rodzynkowate promocje dla starych klientów – tak nie ma ich dużo ale się zdarzają – BLIK jest mało popularny PKO BP jako główny pomysłodawca kodów IKO (potem BLIK) chcący zachęcić inne banki do współpracy chce pokazać im statystyki – a najlepszym sposobem „nabicia statystyk” jest promocja dla wszystkich – nowych i starych. mają duże środki na promocje BLIKa bo usługa nie jest popularna wsród ludzi – wolą tradycyjną kartę niz apkę – stąd promocja z biletami do kina która trwa ponad miesiąc i 2500 biletów się nie rozejdzie choć było tylko 2500 nagród – tu jest 12 tyś i spodziewam się że promocję przedłużą do 17 lutego i mimo to pula nie zostanie wyczerpana. Dla mobilnych to dobrze można dostać parę złotych lub bilet do kina albo jakieś nagrody na Orlenie ale twórcy BLIKa mają problem – bo spodziewali sie bumu a wyszło jakoś tak średnio…

    • Romcio pisze:

      Piotrek – masz rację.
      Popularność płatności BLIK jest katastrofalnie niska, chyba ŻADEN z dużych marketów nie oferuje takiego sposobu płatności np. Tesco, REAL, Kaufland, CASTORAMA – a szkoda. Ostatnio chyba 2-3 sieci stacji paliw wprowadziły u siebie tą formę płatności.
      W październiku-listopadzie w Jeleniej Górze miałem duży problem znalezienia jakiegokolwiek punktu akceptującego BLIK, ani Tesco, ani nawet wiejski kowal nie akceptują BLIK-a.
      Dopiero sytuację uratowała stacja paliw Lukoil (obok Kauflanda) oraz niepozorny sklep motoryzacyjny na ul. Osiedle Robotnicze.

  • agata pisze:

    nie wiem czy ta informacja będzie przydatna ale jeśli ma ktoś wspólne konto w PKO (my z mężem mam je założone z powodu „promocji” na hipoteke stąd mamy je długo i wspolnie) to obie osoby mogą skorzystać z tej promocji IKO jeśli oboje oddzielnie na swoich urządzeniach zainstaluja aplikacje i dokonają transakcji wg regulaminu :)
    my zatem dostaniemy 30zl wiec jak ktoś chce może dodać kogoś do konta i można zarobić podwójnie ;))

  • Waldek pisze:

    Witam
    promocja dalej aktywna: Promocja „Premia IKO” trwa od 21.12.2015 r. do 17.01.2016 r. Ze względu na niewyczerpanie puli premii przewidzianej w promocji „Premia IKO”, okres jej obowiązywania ulega automatycznemu przedłużeniu do dnia 17 lutego 2016 r., na podstawie § 4 ust. 3 regulaminu promocji. Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie.

  • Slawko pisze:

    od kilku dni coś się stało linkami powiadamiającymi o nowym komentarzu, gdyż klikniecie w link nie powoduje przejścia do ostatniego komentarza. dopiero po wykasowaniu na paska adresu drugiego „http://” powoduje wskoczenie do aktualnego komentarza. przykładowy link w mailu wygląda tak: https://zarabiajnabankach.pl/25-zl-dla-klientow-inteligo-oraz-pko-bp-za-korzystanie-z-aplikacji-iko/#comment-3693%3Ehttps://zarabiajnabankach.pl/25-zl-dla-klientow-inteligo-oraz-pko-bp-za-korzystanie-z-aplikacji-iko/#comment-3693%3C/a

  • agata pisze:

    jesli chodzi o platnosci iko to siec rossmann oraz auchan maja taka mozliwosc placenia
    W Auchan o tyle jest wygodnie ze w kasie s amoobslugowej też jest ta opcja dostępna :) łatwiej wtedy o podział zakupów na 5 transakcji :)

    • kkk pisze:

      sprawdze jak będę w auchan bo na mapce ani auchana ani rossmana u mnie nie było

  • Piotrek pisze:

    najłatwiej spełnić warunki promocji płacąc za zakupy w internecie blikiem – wiem że dotpay i tpay.com (dawny transferuj.pl) oferują taką formę płatności przełomem jednak byłoby wprowadzenie BLIKa przez PAYU i możliwość płacenia BLIKiem za zakupy na allegro.

  • MarkX pisze:

    „Konieczne jest jednak przed skorzystaniem z promocji wyrażenie zgód (o ile ich wcześniej nie udzieliliśmy) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów.”

    Czy to jest to? W ustawieniach mojego banku.

    „Zgoda na przetwarzanie danych
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych: Tak

  • MarkX pisze:

    I jeszcze jedno.
    Czy promocja na vouchery do kina za doladowanie jest jeszcze aktywna?
    Niby do
    „Promocje „Doładuj w IKO i idź do kina z Orange” i „Doładuj w IKO i idź do kina z T-Mobile” trwają od 06.12.2015 r. do 02.01.2016 r”

    ale pula w siec orange i plus jest jeszcze dostepna. Jedynie przy plusie jest napisane wyczerpana.

    „2500 podwójnych zaproszeń do kina za doładowanie w sieci Orange
    2500 podwójnych zaproszeń do kina za doładowanie w sieci T-Mobile
    1500 podwójnych zaproszeń do kina za doładowanie w sieci Plus (pula wyczerpana)”

  • Piotrek pisze:

    Promocja z biletami się zakonczyła – bilety ze wszystkich 3 sieci zostały wysłane artykuł powstał gdy trawły obie promocje jednocześnie

  • Piotrek pisze:

    dziś wpadło 15 złotych za spełnienie warunków promocji w pierwszym okresie (do 17 stycznia) – fajnie bo myślałem że poczekam do marca a tu taka niespodzianka :-)

    • ZnB pisze:

      Jeżeli chodzi o wypłacanie premii to Inteligo/PKO nie zwleka do końca – plus dla nich :)

    • Slawko pisze:

      dokonałem 5 transakcji IKO w ostatnich dniach grudnia na kwotę ponad 100 zł i nadal pusto :( PKOBP

    • ZnB pisze:

      Poczekaj do końca miesiąca – nigdy się nie zdarzyło tak żeby trzeba było czekać dłużej jak 3-4 tyg. Te 75 dni to czysta teoria.

  • jojen pisze:

    wniosek o konto złożony zaraz po nowym roku, koło 12 stycznia podpisane u kuriera, aktywacja iko płątności blikiem na orlen do 18 stycznia na sume ponad 200 w tym samym czasie wydane kartą a punktach stacjonarnych za 2 stówki, 27 stycznia na moim koncie 25 zł za IKO i 29 stycznia (do tego doszło około 6 tyś pkt za płacenie bliikiem na orlenie w przeliczeniu około 30 zł)100 za otwarcie konta, jakby nie to że konto podstawowe mam w mbanku od 10 lat to bym je sobie zostawił

    • ZnB pisze:

      Jesteś idealny przykładem, że prosto i szybko można zarabiać na bankach! :) Mamy nadzieję, że innym również wejdzie to w krew i bawiąc się tym jednocześnie podreperujecie sobie budżet.

  • MarkX pisze:

    Moj rekord to 900 zl za polecenie 5 ekont w mbanku :D

    • promocyjnaaga pisze:

      Ja zamknęłam 2015 rok wynikiem ok. 6k zł (w tym spieniężony iPad z Citi za 1050 zł i rejestrator jazdy za 300). Lalal lubię te banki ;-)

  • MarkX pisze:

    6 kola wow szacun. Na ilu czlonkach rodziny :D?

  • Slawko pisze:

    czy zwroty (15zł) spływają już? spełniłem warunki w grudniu i nadal cisza. regulamin mówi „14 dni od zakończenia” więc nie wiem jaka to data skoro wydłużyli okres promocji

    • Slawko pisze:

      i nadal cisza ze zwrotami?

    • Slawko pisze:

      no cóż… bonusu nie będzie:( bo mam androida 2.3.6, a w regulaminie jest informacja, że promocja dotyczy użytkowników z androidem min 4,0 i wersją oprogramowania IKO 3X. Czuję się dyskryminowany :(. Mogli chociaż napisać wcześniej, a nie po 30 dniach.

  • Romcio pisze:

    W ramach opisanej tutaj promocji dokonałem (jako PIERWSZY w rodzinie !!!) pięciu płatności kodami BLIK, a dokładniej 28 grudnia (rozliczone 29 grudnia). Moja BABA dokonała tego samego kilka dni później – 3 stycznia – rozliczone 4 stycznia. Ja kasy nie dostałem – moja BABA dostała. Oczywiście wszystkie warunki spełniłem. Przypomnę w skrócie ISTOTNE (w moim przypadku) fragmenty regulaminu:
    – § 2. punkt 1 – podpunkt 3 „Okres promocji – okres od dnia 21.12.2015 r. do dnia 17.01.2016”
    – § 4. punkt 3 „W przypadku, gdy w Okresie promocji nie zostanie wyczerpana pula premii, wówczas Okres promocji ulega automatycznemu przedłużeniu o kolejny miesiąc – do dnia 17.02.2016”

    Napisałem reklamację. Odpowiedzi udzielił „geniusz” działu reklamacji, niejaki Stanisław Wiertło (nazwisko zmieniłem, ale osoby mające kontakt z działem reklamacji iPKO bez problemu ustalą prawdzie nazwisko owego „……..” – w miejsce kropek wpisać kilka słów po łacinie zaczynających się np. od literek „ch” lub od „h”- to pisownia z błędem ortograficznym, gdyż piszę się przez „ch”.

    Oto ta (skrócona) odpowiedź:
    „Uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulamin promocji „PREMIA IKO” nagrodę w wysokości 10,00 PLN mogli otrzymać wyłącznie Uczestnicy, którzy od dnia 1 sierpnia 2014 roku do dnia poprzedzającego okres promocji nie aktywowali Aplikacji IKO w wersji 1.X, 2.X oraz 3.X na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece Uczestnika w Banku.
    Przeprowadzona analiza wykazała, że aktywował Pan IKO w powiązaniu z numerem telefonu „xxx xxx xxx” w dniu 22 grudnia 2015 roku, co oznacza, że nie spełnił Pan wyżej wymienionego warunku”

    SZOK – niedowierzanie. Aplikację uruchomiłem w drugim dniu trwania promocji i dlatego nie dostałem 10 zł !!! Ale czytaj dalszy ciąg owych debilizmów (cytuję):
    „Wyjaśniam również, że nagrodę w wysokości 15,00 PLN mogło otrzymać pierwszych 12000 Uczestników, który wykonali za pośrednictwem aplikacji co najmniej 5 operacji z wykorzystaniem kodu BLIK o łącznej wartości co najmniej 100 PLN.
    W momencie spełnienia przez Pana wymogu realizacji 5 płatności ilość 12000 nagród została już wyczerpana.”

    WY–CZER–PA-NA.

    Przypomnę: na stronie internetowej iPKO do tej pory wisi info o przedłużeniu czasu trwania promocji w z wiązku z NIE-wyczerpaniem się puli nagród !!!

    NO TO ZGŁOSIŁEM REKLAMACJĘ NA TĄ ODPOWIEDŹ wytykając poziom „Y-nteligencji” pana Stanisława WIERTŁO.

    Poniżej fragment odpowiedzi podpisanej ponownie przez „Ynteliganta” S.Wiertło:
    „Ponownie wyjaśniam, że nagrodę w wysokości 15,00 PLN mogło otrzymać pierwszych 12000 Uczestników (z listy wszystkich dotychczasowych użytkowników aplikacji IKO), który wykonali za pośrednictwem aplikacji co najmniej 5 operacji z wykorzystaniem kodu BLIK o łącznej wartości co najmniej 100 PLN.
    W momencie spełnienia przez Pana wymogu realizacji 5 płatności ilość 12000 nagród została już wyczerpana. Informuję również, że przedłużenie promocji „Premia IKO” do dnia 17 lutego 2016 roku dotyczyło wyłącznie nagrody w wysokości 10,00 PLN.”

    Poczucie bezkarności ? Skrajne chamstwo ? Głupota ? TEGO SIĘ NIE DA OPISAĆ !!!
    Po pierwsze – na stronie internetowej nie ma wzmianki o WYCZERPANIU się jednej puli, a NIEWYCZERPANIU się drugiej puli nagród.

    Po drugie – jak to możliwe, że moja BABA (płacąc kodem BLIK kilka dni później) otrzymała nagrodę, a ja nie otrzymałem, mimo, że zapłaciłem wcześniej ? Nie wspomnę o swoich dzieciach, które płacąc także kilka dni po mnie, OTRZYMAŁY nagrodę.

    Oczywiście złożyłem następną reklamację argumentując to, jak powyżej. Podparłem się poprzez dołączenie PESEL-i + daty transakcji członków mojej rodziny. Na tą chwilę czekam na odpowiedź.

    Nie rozwinę tematu braku 10 zł, bo sprawa tyczy się formy (czas teraźniejszy/przeszły) w sformułowaniu (oto cytat fragmentu regulaminu) ” … na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece ….”
    Ja tu widzę czas teraźniejszy: „widniejącym” – ale to już przerasta chyba 99% stanu ludków z działu reklamacji iPKO. Oczywiście również złożyłem reklamację w tej materii.
    Co będzie ? Zapewne odmowa z powodu np. tego, że następuje topnienie lodów na Grenlandii ;-)

    =========================================
    MAŁE PODSUMOWANIE na koniec.

    Skala poczucia bezkarności, głupoty, bezczelności, chamstwa, wręcz nienawiści do „bliźniego swego” w działach reklamacji różnych firm (banki, operatorzy sieci komórkowych) nie ma granic.

    Nie zdziwię się, gdy pan Stanisław „Wiertło” odpowie mi, że nie dostałem premii, gdyż Ziemia jest płaska, Słońce krąży wokół Ziemi, a Kopernik była kobietą !!!

    =========================================
    W tej chwili nie toczę walki o „10 + 15 zł”, ale o udowodnienie tego, że iPKO w dziale reklamacji zatrudnia „ludzi” (cudzysłów użyty celowo), którym nie powierzyłbym pasienia gęsi po rowach, a tym bardziej nie dopuściłbym do zmywaka w barze w Wielkiej Brytanii.

    • ZnB pisze:

      Trzymaj tak dalej! Nie ma co im odpuszczać, nawet dla samej zasady!

      W PKO widać kto pracuje, pokazali się nie już z „dobrej” strony przy interpretacji regulaminu, gdzie co konsultant to inna odpowiedź!

    • Slawko pisze:

      to ja spełniłem warunki w pierwszych dniach promocji i na pytanie dlaczego nadal nie wpłynęła płatności otrzymałem odp (nie wiem czy nie po30 dniach) że mam starą wersję aplikacji jak by się tego nie dało sprawdzić szybciej

  • Romcio pisze:

    Dodam …. i mam nadzieję, że przeczyta to ktoś z decydentów PKO.
    Ostatni raz konto w PKO miałem około 25 lat temu. Ćwierć wieku temu, kolejki do okienka, które były zawsze w oddziałach PKO skutecznie wymogły zakończenie współpracy z tym bankiem. Minęło 25 lat – i co ?
    W dziale reklamacji zatrudnia się kłamców !!!
    Opamiętajcie się, bo w przeciwnym wypadku tylko kwestia czasu dzieli koniec banku PKO. Gdy do bram św. Piotra zapukają ludzie, którzy obecnie są klientami tego banku będąc właśnie teraz w wieku trumienno-różańcowym, to ostatni zamknie drzwi i zgasi światło w PKO. Młodzi z daleka ominą ten bank pełen kłamców pracujących w dziale reklamacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.