ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł na zakupy w Rossmann za założenie darmowego Nest Konta! Bardzo proste warunki promocji!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 27.11.2016 01:15] Z Uwagi na bardzo duże zainteresowanie promocją pula nagród została wyczerpała już w drugim dniu promocji. To ponownie pokazuje, że nie ma co zwlekać do ostatniej chwili. Zachęcamy do odwiedzenia innych AKTUALNYCH PROMOCJI.
P.S. Z informacji jakie udało nam się pozyskać wynika, iż każdy kto złożył wniosek i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę. Warto zatem dokończyć proces aktywacji konta i zalogować się do niego nawet jeżeli wniosek był składany w ostatniej chwili.

Załóż Nest Konto i odbierz voucher o wartości 100 zł na zakupy w Rossmannie!

Nie tak dawno pisaliśmy o starcie nowego banku Nest Bank. Bank ruszył od początku z bardzo dobrą ofertą: zupełnie darmowe konto bez warunków, lokata na 4% oraz oszczędności z premią do 30%. Dziś mamy okazję zgarnąć dodatkowo kartę podarunkową Rossmann o wartości 100 zł. Wystarczy tylko założyć konto i raz zalogować się do banku. Limit nagród to 1000 sztuk.

nest-bank-karta-podarunkowa-100-zl-rossmann

100 zł do Rossmanna za założenie najlepszego na rynku Nest Konta – tylko dla nowych klientów.

Pamiętacie doskonale cieszące się ogromnym zainteresowaniem promocje z voucherami do PizzaPortal w starym poczciwym Smart Banku, który teraz zmienił się w Nest Bank? Osoby, które ówcześnie nie przekonały się do tamtych nagród w końcu mają okazję zgarnąć niezaprzeczalnie ciekawszą nagrodę jaką jest karta podarunkowa o wartości 100 zł, którą będzie można zrealizować w drogeriach Rossmann. Akcje promocyjne tego banku były i będą popularne a wynika to głównie z dwóch faktów:

  • po pierwsze: Nest Konto to jedno z niewielu kont, które jest oferowane za bezwarunkowe 0 zł z lokatą startową na 4% i bardzo dobrym kontem oszczędnościowym oraz lokatami dla swoich klientów, którzy zdecydują się lokować nowe środki,
  • po drugie: promocja polega tylko na założeniu konta i zalogowaniu się do bankowości internetowej (nie wymaga od nas dodatkowych warunków np. płatności kartą).

Dziś oficjalnie rusza pierwsza promocja pod nowym szyldem Nest Banku – „Nest Konto PREZENT NA ŚWIĘTA” potrwa do 20 grudnia 2016 lub do wyczerpania limitu nagród, których jest aż a może tylko 1000 szt. W przypadku gdy akcja zakończy się przed czasem na stronie promocyjnej banku zniknie informacja o promocji z bonem Rossmann.

Według regulaminu promocji z oferty można skorzystać pod warunkiem, że nigdy wcześniej nie posiadaliśmy Nest Konta lub SMART Konta. Posiadanie samej lokaty w Nest Banku czy też w starym Bank SMART nie powinno dyskwalifikować nas z promocji ponieważ zapis mówi wyraźnie, że:

na dzień złożenia Wniosku, o którym mowa w ust. 4 lit. a) poniżej nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora.

Aby otrzymać nagrodę w postaci karty podarunkowej do sklepów Rossmann o wartości 100 zł należy spełnić łącznie poniższe warunki z zachowaniem ich kolejności:

a) złożyć w okresie obowiązywania Promocji wniosek o Nest Konto znajdujący się wyłącznie na Stronie Promocyjnej, zwany w dalszej części „Wnioskiem”. W Promocji brane są pod uwagę wyłącznie Wnioski złożone za pośrednictwem Strony Promocyjnej,
b) wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Nest Bank oraz wysyłanie przez Nest Bank informacji handlowych drogą elektroniczną (pkt. 4 i 5 we wniosku o założenie Nest Konta),
c) zawrzeć z Nest Bankiem umowę o Nest Konto, na podstawie Wniosku złożonego zgodnie z lit. a) powyżej. Przez zawartą umowę o Nest Konto rozumie się umowę skutecznie zawartą zgodnie z trybem przewidzianym w „Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów indywidualnych”,
d) nie korzystać z uprawnienia do odstąpienia od umowy, w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa,
e) zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku na swoje konto, nie później niż w okresie 90 dni od momentu złożenia Wniosku.

Jak wynika z powyższego jest to identyczna konstrukcja promocji bankowej jaką do tej pory stosował nasz kochany Smart Bank. Reasumując, to najprostsza z najprostszych możliwych promocji – zakładamy konto ze strony promocyjnej, logujemy się do banku i czekamy na nagrodę. Po jej otrzymaniu z kontem możemy robić co nam się żywnie spodoba – możemy je również zamknąć, można je również pozostawić chociażby z uwagi na rachunek oszczędnościowy (na chwilę obecną 2,25%) czy też bardzo dobre oferty lokat (Lokata Witaj na 4%). Z uwagi, że bank w kolejnych promocjach zawsze wyklucza byłych klientów sugerujemy pozostawienie sobie tego konta bo warunki oferowane przez nie przemawiają za tym! Równie dobrze dobrego konta za 0 zł z tak bogatą ofertą oszczędnościową próżno szukać u konkurencji. Co więcej bank oferuje bardzo dobre warunki jeżeli chodzi o konta walutowe – jeżeli jesteś tym zainteresowany to zacznij od Nest Bank

Karta podarunkowa Rossmann zostanie wysłana w ciągu 14 dni roboczych po spełnieniu warunków promocji pocztą na adres korespondencyjny podany w banku. Karta będzie ważna do 20.11.2017 roku.

Nest Bank jest jednym z niewielu banków, w których nadal można otwierać konto przelewem z innego banku. To bardzo duży plus jednak należy pamiętać o ograniczeniach jakie obecnie występują dla tej formy podpisania umowy. Warto zapoznać się z informacjami poruszanymi szeroko w tym artykule.

Na chwilę obecną konto to możemy otworzyć przelewem z banku: Alior Bank, Bank BPH, Bank Pekao, BZ WBK, BGŻ BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Aricole, Eurobank, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, PBS Bank oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Należy jednak pamiętać, że jeżeli zdecydujemy się na tą formę podpisania umowy to Twoje konto nie mogło być otwierane w przeszłości przelew (chyba, że w banku potwierdziliśmy tożsamość w między czasie). Jeżeli nie macie takiej pewności bezpieczniej będzie wybrać kuriera :)

[Aktualizacja 26.11.2016] UWAGA! Jeden z czytelników podesłał nam informację, że miał problem jak składał kilka wniosków (cała rodzina) z jednego IP. Jak przerzucił się na komórkę i udostępniał sobie sieć po Wifi oraz każdy wniosek składał z innego IP (włącz/wyłącz transmisję danych) to wszystkie konta uruchomione przelewem aktywowały się w 100 minut. Może coś w tym jest i warto kolejne wnioski składać z innego IP. Weźcie to pod uwagę!

Nest Konto to jedyne zupełnie darmowe konto bez żadnej ściemy i haczyków!

Nest Konto przejęło stare dobre cechy Smart Konta. Nest Konto lideruje w naszym rankingu najlepszych kont osobistych i zapewne długo się to nie zmieni. Jest w pełni darmowe bez żadnych haczyków bo opłaty 0 zł w ramach Nest Konta są bezwarunkowe, co oznacza, że nie jest wymagane spełnienie jakichkolwiek dodatkowych warunków. Opłaty naliczane są wyłącznie za wybrane usługi np. przelew SORBNET, przelew SWIFT, wydanie zaświadczenia czy przesyłanie wyciągów w formie papierowej. Dodatkowo możemy uruchomić rachunek oszczędnościowy Nest Oszczędności, który oferuje dobre 2,25% dla kwot do 50 tys. zł o czym możemy się przekonać patrząc na wybrane rachunki oszczędnościowe.

Więcej o ofercie Nest Banku poczytać możecie w dedykowanym szeroko rozpisanym artykule, który powstał w momencie startu banku: Startuje Nest Bank – w ofercie lokaty do 4% oraz konto Nest Rodzinne Oszczędności z premią do 30%!

Natomiast szczegółowe informacje o opłatach znajdziemy w tabeli prowizji.

Szukasz innej bardzo dobrej promocji konta bankowego? Zobacz co oferują inni…

Warto zauważyć, że w ostatnich tygodniach pojawia się coraz więcej dobrych i łatwych promocji dla kont osobistych. Coraz częściej też promocje te są krótsze w czasie lub też limitowane zatem czasami nie opłaca się odkładać decyzji do ostatniej chwili. Na dziś dzień polecamy również poniższe promocje:

Wszystkie aktualnie prowadzone promocje zawsze znajdują się w zakładce AKTUALNE PROMOCJE.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 20 grudnia 2016 lub wyczerpania puli 1000 szt. kont złóż wniosek o konto i zawrzyj umowę
do 90 dni od złożenia wniosku zaloguj się do bankowości internetowej Nest Bank
do 14 dni roboczych od spełnienia warunków zostania wysłana karta podarunkowa Rossmann
do 20 listopada 2017 będzie ważna karta podarunkowa Rossmann

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



169 komentarzy dla wpisu: “100 zł na zakupy w Rossmann za założenie darmowego Nest Konta! Bardzo proste warunki promocji!

  • JarekS pisze:

    Właśnie złożyłem wniosek o otwarcie konta.Promocje Smart banku były dla mnie nie do przyjęcia, dawali za mało. Jeśli bank chce pozyskać większą klientele to musi tę „stówkę” zaoferować. Taka jest teraz stawka na rynku, tak płaca przeciętnie inne banki. Ja się skusiłem bo jestem stałym klientem Rossmanna więc 100 zł w karcie to dla mnie jak 100zł w gotówce. Podoba mi się długi okres ważności karty. Mam rok na wydanie. Raczej wątpię żeby tak mały bank zdecydował się w przyszłości podbić stawkę i dać więcej. Dlatego się zdecydowałem.

    • ZnB pisze:

      Na 90% obstawiamy że długo nic tak dobrego nie będzie nie mówiąc o tym czy w ogóle coś lepszego kiedyś się pojawi :) Warto teraz korzystać!

  • semprini pisze:

    Dokładnie. Trzeba korzystać póki dają. Tym bardziej przy takich prostych warunkach. Właśnie poszły dwa wnioski. Przed świętami jak znalazł:)

    Pytanie:) Jak zamknąć rachunek w Nest Banku :D

    Ps. Szkoda, że nie ma licznika złożonych wniosków. 1000 wniosków to tak naprawdę może być kilka godzin i po sprawie. I nawet nie wiadomo czy się człowiek załapał czy nie.

    • ZnB pisze:

      Jeszcze chyba nikt nie zamykał konta w Nest :) Ale pewnie po staremu ze smarta telefon/list polecony.

      Co do liczby wniosków – jak się skończy na stronie będzie info o zakończeniu promocji i nie będę przyjmować wniosków. Zawsze tak było też w smarcie więc bez obaw!

  • semprini pisze:

    OK, rozumiem. To teraz czekam na potwierdzenie mailem, że konto otwarte, bo na razie poszedł tylko przelew.

    • ZnB pisze:

      Też wisi nam tylko mail i przyjęciu przelewu. Nie mamy jeszcze potwierdzenia aktywacji.

      Składałeś dwa wnioski z jednego kompa?

    • semprini pisze:

      Tak, poszły wnioski jeden po drugim z jednego kompa, jednej przeglądarki. Przelew z BZ WBK. Mi już przyszły maile (trzy) i smsy z hasłem. Konto już aktywowane i pierwsze logowanie załatwione. Więc wszystko ok.

      CO do drugiego wniosku (mojej żony) na razie cisza, brak maili, brak sms. Przelew z Alior Banku. Czekamy.

    • ZnB pisze:

      ok u nas x2 z mbank i cisza :) czekamy

    • semprini pisze:

      Sprawdzają, czy dane w mBanku były potwierdzane. Weryfikacja była czy nie była:)
      Moja żona, jako jedyne chyba konto w Alior Banku otwierała w placówce, więc dane powinny być ok. Nie ma to tamto:)

    • ZnB pisze:

      Mogli by szybciej to robić, konta stare jak świat z umową w punkcie :)

  • Piotrek pisze:

    szkoda że do Rossmana. Jakby dawali do Carrefoura jak TMUB do kredytowki albo jakiś bon SODEXHO lub kasę to tak ale do Rossmana to nie potrzebuje :-(

    • ZnB pisze:

      Kupisz se srajtaśmę, wino, wafelki i impreza jak ta lala :)

    • Piotrek pisze:

      XD to już wolałem pizze – niby wartośc mniejsza ale zabawa lepsza była :D A co do lokaty na 4 % jaki jest termin wpłaty funduszy na nia gdybym się zdecydowal założyć nest konto?? (ile dni od złożenia wniosku musze opąłcić lokatę)??

    • ZnB pisze:

      Hehe – zależy jakie zabawy masz na myśli bo chyba nie te z filmy American Pie :D

      30 dni od otwarcia konta jest dostępna Lokata Witaj

  • semprini pisze:

    Przecież to masochizm. Z gorącą pizzą? Szarlotka była zimna.

    A tak na poważnie – to oprocentowanie jest promocyjne tylko na start na jakiś czas? Czy nie ma ram czasowych oprocentowania 2,25% ?

    • ZnB pisze:

      Lokata 4% jest dostępna do 30 dni od aktywacji konta. Konto oszczędnościowe 2,25% na chwilę obecną jest dostępne do 04.01.2017

  • dgal pisze:

    Właśnie założyłem konto w Nest Banku otrzymałem potwierdzenie jego otwarcia na maila, niestety nie mogę się zalogować do systemu bankowości elektronicznej( mam NIK ale brakuje hasła – system nie wygenerował mi SMS ). Dzwoniłem na infolinię , niestety nie mogą mi pomóc, mam zadzwonić jutro !! Wygląda mi to na ściemę, pewnie jutro powiedzą ,że wyczerpali pulę 1000 kont promocyjnych.

    • ZnB pisze:

      nie demonizuj tak od razu :) tu nie ma ściem
      jak wbijasz login to Ci nie przychodzi hasło startowe? spróbuj kilka razy bo hasło przychodzi dopiero wtedy a nie wcześniej

    • semprini pisze:

      Hasło SMS przyszło do mnie automatycznie. Nie przy próbie logowania. Maile oraz hasła SMS (przychodzi tez osobne do bankowości telefonicznej) przyszły w jednym czasie zanim otworzyłem stronę logowania. 5 minut glowkowalem gdzie jest login zanim sprawdziłem załącznik☺

    • ZnB pisze:

      fakt! to do mobilnej apki przychodzi przy pierwszym logowaniu a do konta od razu jak zautoryzują wniosek – sorki za pomyłkę :)

  • dgal pisze:

    LIPA !! – próbowałem 7 razy i nic , nie tutaj zatem jest problem .

    • ZnB pisze:

      a może we wniosku popełniłeś błąd w numerze telefonu? :(

    • semprini pisze:

      Blędny nr telefonu. Bardziej bym tutaj dopatrywał się problemu. Sprawdź w umowie ramowej która dostałeś czy nie ma gdzieś tam numeru telefonu. A jak nie to pozostaje infolinia.

      Ja dalej czekam na potwierdzenie i otwarcie drugiego rachunku. Trochę to irytujące…

  • dgal pisze:

    Teraz tego już nie sprawdzę ponieważ nie mam dostępu do złożonego wniosku,ale nie pierwszy zakładam takie konta i wiem jak jest to bardzo ważne, czekam zatem do jutra na SMSa po przetworzeniu dnia przez systemy bankowe Nest Banku, nic innego nie moge zrobić.

  • dgal pisze:

    młode dziewczę na infolinii nie kumata, nie potrafiła mi pomóc, przekazała info,że mam zadzwonić jutro

    • ZnB pisze:

      Niech chociaż Ci sprawdzą czy dobry numer telefonu widzą – poprowadź ich za rękę ;-)

    • dgal pisze:

      Dzwoniłem ponownie na infolinię,nr telefonu we wniosku jest OK, teraz mam zadzwonić w poniedziałek, nie bardzo wiedzą dlaczego nie otrzymałem SMSa autoryzacyjnego, mam dalej czekać i nie wiadomo czy załapię się na promocję

    • ZnB pisze:

      My też w dwóch przypadkach mBank nie dostaliśmy sms, ba w jednym z nich dostaliśmy tylko maila o przelewie i nic więcej, cisza… :(

  • sebastian pisze:

    Złożyłem wniosek z aktywacją przez kuriera . Jeżeli wniosek został przyjęty otrzymam bonus ?

    • ZnB pisze:

      Warunkiem jest aktywacja konta i zalogowanie się do banku – jak widać weryfikacje wniosków nie idą na bieżąco no ale wnioski z dziś muszą się załapać. Bank zobowiązał się poinformować o końcu promocji na stronie :)

  • sebastian pisze:

    Czyli jeżeli wniosek został przyjęty został zarezerwowany bonus ? Jak to jest jeżeli na przykład teraz ktoś po mnie wypełni wniosek ale z aktywacją przelewem może zabrać mi bonus . Sorka za takie pytania ale ja nowy tu jestem .

    • ZnB pisze:

      do tej pory w smart bank (teraz nest bank) było tak że każdy kto złożył wniosek i spełnił warunki dostał nagrodę

  • mati pisze:

    Dzięki za ta promocję, bedzie bon będzie na prezent :)
    Konto założone, a po kilku minutach juz przyszedł mail, z potwierdzeniem założenia konta.

  • savi pisze:

    To już wiem dlaczego dziewczynie od razu aktywowali a u mnie nie :/
    Zapomniałem, że przelew jedynie z konta założonego kurier / oddział.
    Myślicie że wniosek będzie odrzucony jeżeli 1zł przelałem z konta otworzonego poprzez przelew?

    • ZnB pisze:

      no przecież napisaliśmy o tym we wpisie – ale nie martw się my od kilku godzin nie mamy potwierdzonego konta mimo iż to konta otwierane stacjonarnie :)

    • savi pisze:

      Zgadza się
      mBank otwierany w obecności kuriera na innego członka rodziny przeszedł przed momentem ;)
      BZWBK otwierany przelew w miejscu od 17:37. Jeśli przejdzie to mamunia przytuli 2×100 :D

  • mati pisze:

    Mogło by jeszcze przychodzić potwierdzenie po spełnieniu warunków, tak jak dzieje się to w mokazjach mbanku.

  • Pat pisze:

    Przed chwilą załozyłem konto – od przelewu autoryzacyjnego do otrzymania SMSa z hasłem nie minęło nawet 5 minut…:)

  • semprini pisze:

    Znb i jak tam? Przeszły ci te wnioski z przelewem z mBanku?

    Bo u mnie nadal cisza po tym przelewie z Aliora. Nie wiem o co kamann…

    Obawiam się, że nawet jak się wyjaśni w poniedziałek to będzie dupa blada z bonem na stówke.

    • ZnB pisze:

      Niestety nic się nie ruszyło, w dwóch przypadkach mBank stoi w miejscu. Jeden zatrzymał się na jednym mailu, drugi na dwóch mailach. Tylko w trzecim przypadku w 5 minut przyszły 3 maile i odpowiednie smsy :(

      Sorry, średnio nas interesuje to, że bank coś kisi u siebie. Będą leciały reklamacje jeżeli nie dostaniemy tego po co przyszliśmy :) dla zasady jak zawsze bo to bank utrudnia a nie my nie spełniliśmy warunków.

      Infolinia to jakaś totalna porażka, oni nic tam nie wiedzą i nie mogą i wysyłają wszystkich do lasu na zasadzie „proszę czekać i ewentualnie zadzwonić jutro”! :(

  • semprini pisze:

    No to ładnie… Pytanie co jest powodem. Jeżeli jakaś niezgodność danych między starym bankiem (przelewem) a danymi wpisanymi to reklamacje nic nie dadzą…

    • ZnB pisze:

      semprini: no chyba nie traktujesz nas jako zupełnych amatorów, to standardowe konta mBank, które wykorzystujemy do otwierania innych kont. Konta były otwierane albo kurierem (z tego akurat przeszło) albo w punkcie mBanku lata temu (te akurat wiszą). Nie wiemy czy to zbieg okoliczności czy też może coś mBank popierzył z rachunkami otworzonymi w ich punktach.

      Ty ten Alior jak miałeś otworzony?

    • semprini pisze:

      Te dywagacje raczej dotyczyły mojej sytuacji, a nie Twojej☺
      No właśnie nie pamiętam… Na 99% otwarte było w placówce. Z tym, że nie jestem też pewny czy po zmianie dowodu (adresu) żona to zglaszała. Ale też wydaje mi się że tak. Tak więc tożsamość była potwierdzona, raczej…
      Może trzeba poczekać do dnia roboczego. Może coś ruszy. Na stronie jeszcze nie pojawiła się informacja o wyczerpaniu limitu 1000 bonów.

    • ZnB pisze:

      aaa ok ;-)

  • Adam pisze:

    Z tego co czytam to z banku millenium nie ma możliwości otwarcia konta przelewem , pozostaje mi tylko kurier

    • ZnB pisze:

      Tak. Poza tym kurier jak widzisz wydaje się bezpieczniejszy bo są jakieś problemy z potwierdzaniem wniosków przelewem – my też taki mamy :( Bierz kuriera!

  • sebastian pisze:

    Zanim dotrze kurier nie będzie już bonów haha

    • ZnB pisze:

      Przecież bank wygasi stronę promocji. To nie jest tak, że teraz 5000 osób zamówi kuriera i loteryjnie 1000 osób wygra. Obstawiamy, że po zarejestrowaniu 1000 wniosków zablokują promocję.

  • Paulina pisze:

    wniosek złożony w okolicach 21, przelew z ING – konto zakładane w placówce, a i tak jak szłam spać o północy wniosek wisiał, cudownym trafem obudzili mnie o 1:30 serią 3 smsów z potwierdzeniem i hasłami :( logowanie udane, pozostało czekać na bon :)

  • zenio pisze:

    kwestia karty. Wymagana trzeba robić cokolwiek na niej? Ja dla świętego spokoju zaznaczyłem że zamawiam.
    Ktoś ma doświadczenie w kwestii zamykania (myślę o tym po połknięciu lokaty)

  • sebbek pisze:

    U mnie autoryzacja poszła przelewem z mBanku, 5 min i po robocie, wszystko przebiegło bardzo sprawnie.

  • sebastian pisze:

    Dzwoniłem na infolinie banku , Pani z którą rozmawiałem stwierdziła że wypełnienie wniosku o niczym nie świadczy , osoby które po nas założą konto i dokonają autoryzacji przelewem wyprzedzą nas :(

    • ZnB pisze:

      Weź pod uwagę, że konsultanci na infolinii to studenci z ulicy. Z nieoficjalnych informacji wiemy, że samo złożenie wniosku (a później spełnienie warunków) gwarantuje nagrodę. Tak było w przypadku poprzednich promocji Bank Smart.

  • Adam pisze:

    Żona tydzień temu odebrała nowy dowód osobisty.Przy zakładaniu konta wyskakuje komunikat nieprawidłowy numer,czy ktoś może miał taki przypadek i co z tym fantem zrobić.

  • T pisze:

    A 4 % do jakiej kwoty i na jaki okres maksymalnie ?

  • Nest pisze:

    Ciekawe czy weryfikują pracowników i ich rodziny?

  • Nest pisze:

    Czy dogłębnie weryfikują każdego nowego Klienta, czy jest pracownikiem ew. rodziną pracownika?

  • semprini pisze:

    Na stronie głównej brak informacji o bonie na 100 złotych, więc promocja juz się skończyła. Ciekawe co z tymi wnioskami, które nadal „wiszą”. Jeżeli mamy nie otrzymać tego bonu to nawet nie chcę wyjaśniać całej tej sytuacji i chyba to oleje.

    • ZnB pisze:

      Z tego co ustaliliśmy każdy kto złożył wniosek i spełni warunki dostanie bon.

    • semprini pisze:

      To chociaż jedna pozytywna wiadomość. Daj znać jak będziesz wiedział coś więcej w sprawie tych „wiszących” wniosków. Co dalej z tym robić, żeby sprawa zakończyła się po naszej myśli…

  • T pisze:

    Jak założyć lokatę Witaj ?

    • ZnB pisze:

      Po zalogowaniu się do konta wchodzi w lokaty i zakładasz. Wcześniej jednak na koncie musisz mieć kasę na tą lokatę.

  • T pisze:

    O 20.47 napisali żebym robił przelew i konto otwarte , zrobiłem przelew 1 zł itd. , a o 6.20 dziś , że wniosek o konto odrzucony i żebym złożył wniosek jeszcze raz .
    Ubekistan ot co.

  • Sebastian pisze:

    Ja tak samo, wczoraj złożyłem wniosek, przelew z Crédit Agricole. Dzisiaj rano dostaje wiadomość, że wniosek odrzucony i żeby złożył ponownie. Tyle z promocji :/

    • Sebastian pisze:

      Zadzwoniłem jeszcze do banku i okazało się, że Crédit Agricole przekazało tylko imię i nazwisko, a to za mało danych, aby otworzyć konto. Pani powiedziała jednak, że może przekierować wniosek na akceptację przez kuriera i będzie się to dalej liczyło do promocji, więc jestem dobrej myśli. A jak coś, to rozmowy są nagrywane, więc w razie gdyby nie chcieli mi wysłać bonu to powołam się na tę rozmowę ;)

  • ZnB pisze:

    A u nas jeszcze wiszą dwa wnioski – zero odzewu :( Jednak ponownie sprawdza się porzekadło, że kurierem jest pewniej, ehhh :(

  • Bartek pisze:

    U mnie od 25.11 wisi wniosek, przelew poszedł z Credit Agricole, zobaczymy jak to dalej będzie…

  • ZnB pisze:

    Generalnie z tego co udało nam się ustalić to każdy kto złożył wniosek i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę. Należy zatem doprowadzić proces aktywacji do końca (poczekać na te weryfikacje, poczekać na kuriera itd) a później się zalogować do konta.

    Zainteresowanie promocją przerosło najśmielsze oczekiwania stąd też pewnie pojawiły się problemy, o których tu sobie dyskutujemy. A że jest weekend, niedziela itd. to nie pomaga nam ten fakt, tylko przeszkadza. Być może jutro otrzymamy jakieś oficjalne informacje w tym temacie dlatego też na razie nie rezygnujcie i nie traćcie nadziei :D

  • zenio pisze:

    No właśnie, czytam różne fora i siana jest panika, ze ten kto pierwszy ZAŁOŻY konto łapie się na promocję. Chyba to nawet niezgodne z regulaminem. Zatem czekamy na szczegółowe wyjaśnienia mam nadzieję że ZNB rozwieje wszelkie wątpliwości i niezwłocznie dowiemy się co i jak. Liczymy na Was !

    • ZnB pisze:

      Nie ma co siać paniki bo:
      – w akcjach smarta zawsze tak było, że kto złożył wniosek i spełnił warunki to dostawał nagrodę – to nie loteria że kto pierwszy ten lepszy
      – nowe Nest bank nie strzeli sobie w kolano
      – mamy już pierwsze potwierdzenia tego, że nie ma tu kolejności jednak jest weekend i za dużo nie można ustalić a co więcej otrzymać jakieś oficjalne info
      Róbta co do Was należy, czekajcie na kurierów itp. i działajcie. My też jesteśmy w takiej sytuacji że na kilka założonych kont dwa się wywaliły – to znaczy wiszą na weryfikacjach, nic się nie dzieje, nic nie można się dowiedzieć. Czekamy cierpliwie i tyle :) bo przecież to nie koniec świata. Niedziela jest i trzeba zająć się rodziną a nie promocjami :P

  • ZnB pisze:

    Dosłownie przed sekundą jeden z dwóch naszych wiszących wniosków potwierdzanych mBankiem został potwierdzony – konto otwarte! Czekamy cierpliwie na drugi :)

    • ZnB pisze:

      I jest drugi wniosek – niestety negat :(
      „Z przykrością informujemy, że wykonanie przelewu potwierdzającego nie powiodło się.
      Prosimy o ponowne złożenie wniosku i wykonanie przelewu autoryzacyjnego lub wybranie sposobu zawarcia umowy za pośrednictwem kuriera.”
      ciekawe co poszło nie tak :(

    • pawel0415 pisze:

      Mój wniosek został wstrzymany z powodu niezgodnych danych z przelewu i teraz dzwoniłem do nest banku i miła pani stwierdziła, że pula się wyczerpała i nawet jeśli w terminie złożyłem wniosek to i tak nie dostanę bonu, to samo tyczy się osób które zamówiły kuriera a który nie przyjechał do czasu aż się wyczerpała pula. Dla mnie to coś nie halo. Jest sens wysyłać kuriera i czekać na niego czy to już przepadło ?

    • ZnB pisze:

      Nic nie przepadło, nie słuchaj konsultantów bo oni się nie znają. Poproś o przekierowanie tego wniosku na kuriera i tyle. :) Bony będą. Mamy jak widzisz podobną sytuację :)

  • Ramzeees pisze:

    działa Wam link do strony promocyjnej? mam wrażenie ze lista już została zamknieta,

    • ZnB pisze:

      a czytałeś ostatnie komentarze i Aktualizację umieszczoną na początku wpisu? dziś o 1 w nocy promocja się skończyła :)

  • semprini pisze:

    Czyli jeżeli wniosek nadal wisi trzeba do nich zadzwonić i prosić o przekierowanie tego wniosku na kuriera?
    Ewentualnie dopytać czemu nadal wisi…
    Bo na chwilę obecną nic się nie zmieniło.

    • ZnB pisze:

      Jak wisi to może coś się jeszcze zadzieje. U nas po dwóch dniach w końcu go odrzucono i na info przekierowaliśmy to na kuriera.

  • Bartek pisze:

    Konsultanka stwierdziła, ze wysłałem do nich pusty wniosek, wpisalem tylko imie i nazwisko, co naprawdę jest dziwną sytuacja, bo niby jak można taki wniosek puścić dalej :D

  • Anna pisze:

    Witam,
    dzisiaj mój facet zadzwonił na infolinię i uzyskał info, że jego wniosek odrzucili, ponieważ adres korespondencyjny był inny w banku, z którego wysyłał przelew. Wobec tego złożył na infolinii reklamację – czyli już bon przepadł? :(

    • ZnB pisze:

      Ale reklamację na co złożył? Jeżeli adresy się nie zgadzały to mieli do tego prawo. Zadzwońcie, poproście aby w ramach tego wniosku wysłali kuriera i tyle. Wtedy bon nie przepadnie.

  • semprini pisze:

    Ja dzisiaj zadzwoniłem, bo wniosek od soboty nadal wisiał… Jakiś dość kumaty konsultant był bo sam zaproponował wysyłkę kurierem i na pytanie o promocję potwierdził, że to nie wpłynie negatywnie i bon powinniśmy otrzymać… zobaczymy jaki będzie rozwój wydarzeń.

    • ZnB pisze:

      mamy potwierdzenie, że bonów nie braknie i Ci z takim przekierowaniem z przelewu na kuriera również mają go otrzymać – to będzie fajny sprawdzian na start w Nest Banku :D

  • sebastian pisze:

    Witam ponownie , ile czasu trzeba czekać na wizytę kuriera , wie ktoś może .

  • Iga pisze:

    W piątek jedno konto udało mi się założyć bez problemu. Drugie niestety już nie poszło tak gładko. Umowa została zawarta, informacja na maila dostarczona ale do dnia dzisiejszego nie ma hasła sms. W sobotę dzwoniłam na infolinię Pani odpowiedziała, że konto zostało otworzone późno i rano w poniedziałek sms dotrze, dzisiaj jest wtorek i nic… Jakie macie doświadczenia czy stacjonarny punkt Banku może pomóc, czy dzwonić tam i czekać pół godziny na połączenie czy na infolinii można coś załatwić ?

    • ZnB pisze:

      Nie mieliśmy takiego przypadku ale kontakt z infolinią kilkukrotny nawiązywany był dosłownie w 2 minuty.

    • Anna pisze:

      Ja miałam podobną sytuację – zadzwoniłam na infolinię i dopiero wtedy dosłali mi sms na komórkę.
      Jednakże w weekend na infolinii również twierdzili, że muszę czekać do poniedziałku.
      Bez mojej interwencji, pewnie bym się nie doczekała.

    • Iga pisze:

      Dziękuję za informację.Jeszcze nie podjęłam żadnych kroków i nie dostałam smsa.Jutro spróbuję.Dam znać jak to się skończyło.

  • Anna pisze:

    Anna pisze:
    28 listopada 2016 o 18:57
    Witam,
    dzisiaj mój facet zadzwonił na infolinię i uzyskał info, że jego wniosek odrzucili, ponieważ adres korespondencyjny był inny w banku, z którego wysyłał przelew. Wobec tego złożył na infolinii reklamację – czyli już bon przepadł? :(

    ODPOWIEDZ
    ZnB ZnB pisze:
    28 listopada 2016 o 19:23
    Ale reklamację na co złożył? Jeżeli adresy się nie zgadzały to mieli do tego prawo. Zadzwońcie, poproście aby w ramach tego wniosku wysłali kuriera i tyle. Wtedy bon nie przepadnie.

    Dzisiaj próbowaliśmy dzwonić na infolinię i wycofać reklamację – z prośbą aby dosłali umowę kurierem.
    Reklamacja dotyczyła sposobu ich postępowania – nie zaproponowali, aby jakoś wyjaśnić sytuację, ustalić ten adres, wysłać umowę kurierem, ale po prostu odrzucili wniosek i usunęli nas z promocji, dodając zarazem, że możemy wniosek złożyć ponownie, ale już bez warunków promocyjnych.

    Na infolinii powiedzieli, że nie ma opcji aby nadać dokumenty kurierem,bo wniosek został odrzucony.
    Nie rozumiem, dlaczego mieliby go odrzucić, skoro jedynie adres korespondencyjny był inny (mój facet korzysta z obu adresów). Dla nas Nest ma wielki minus na początek.No i vouchera szkoda.

    • ZnB pisze:

      Nie kumaty ten konsultant :( Sporo osób przekierowało odrzucony wniosek na kuriera… No ale nie powiedziane, że promocja się nie powtórzy…

  • łoterek pisze:

    Jest też program partnerski Nest Banku.

  • łoterek pisze:

    ZnB prześwietlicie ten program?

  • sebastian pisze:

    Do mnie dziś dotarł kurier z umową :)

  • Iga pisze:

    Po dwukrotnym kontakcie z infolinią odblokowali hasła SMS.Juz doszło do zalogowania na konto.Teraz czekam na kartę :)

  • mati pisze:

    Wiadomo jak wysyłają ten bon? Pocztą kurierem czy może na email?

  • P. pisze:

    Czy ktoś już dostał ten bon?

    • ZnB pisze:

      jeszcze nie :)

    • semprini pisze:

      Tym, którzy otworzyli rachunek jako pierwsi dopiero teraz mija 14 dni. Wiec pierwsze bony mogą być rozsylane nie wcześniej niż w przyszłym tygodniu. Nie wiadomo czy nie później, w szczególności tym którzy otworzyli przez kuriera…

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.