ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

„Razem lepiej” to nawet 30 zł zysku dla obecnych klientów mBank!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

mBank przygotował ofertę lojalnościową, dla klientów którzy… chcieli „uciec”!

Ciekawą promocję dla wybranych klientów zaserwował mBank. Prawdopodobnie (a nawet na 100%) dedykowana jest osobom, które w ostatnim czasie otwierały rachunek w innym banku za pośrednictwem przelewu autoryzacyjnego z konta mBank. Nagrodą w promocji jest łącznie 30 zł zwrotu za zakupy w wybranych sklepach spożywczych.

mBank Razem lepiej 30 zl dla obecnych klientow

3x po 10 zł w ramach mOkazji na zakupy spożywcze!

Oferta pod hasłem „Razem Lepiej” obowiązuje od 1 czerwca 2016 do 30 czerwca 2016 czyli tak na prawdę to jest już ona na finiszu :) i jest skierowana jest do osób, które otrzymali od mBank zaproszenie do wzięcia udziału w niej. Zaproszenie jest wysyłane do klientów, którzy otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w innym banku za pośrednictwem przelewu weryfikacyjnego z mBanku w terminie trwania promocji. Oprócz zaproszenia będzie dodatkowy kontakt ze strony banku w formie telefonicznej. Podczas rozmowy będzie można przystąpić do promocji.

Nagrodami w promocji są dedykowane mOkazje uprawniające do zwrotów za zakupy.

mOkazja nr 1 „10 zł za codzienne zakupy I” w terminie od 01.07.2016 r. do 31.07.2016 r.

a) Warunkiem otrzymania jednorazowego zwrotu w wysokości 10 zł jest dokonanie i rozliczenie transakcji kartą płatniczą lub mTansferem na jednorazową kwotę min. 50 zł w sklepach Biedronka lub Lidl lub Tesco lub Auchan, w terminie od 01.07.2016 r. do 31.07.2016 r.
b) Zwrot w zł na Rachunek osobisty posiadany w mBanku przez Uczestnika Promocji zostanie zrealizowany w ciągu 60 dni od dnia rozliczenia transakcji spełniającej warunki mOkazji.

mOkazja nr 2 „10 zł za codzienne zakupy II” w terminie od 01.08.2016 r. do 31.08.2016 r.

a) Warunkiem otrzymania zwrotu jest dokonanie i rozliczenie transakcji kartą płatniczą lub mTansferem a jednorazową kwotę min. 50 zł w sklepach Biedronka lub Lidl lub Tesco lub Auchan w terminie od 01.08.2016 r. do 31.08.2016 r.
b) Zwrot w zł na Rachunek osobisty posiadany w mBanku przez Uczestnika Promocji zostanie zrealizowany w ciągu 60 dni od dnia rozliczenia transakcji spełniającej warunki mOkazji. 3/4

mOkazja nr 3 „10 zł za codzienne zakupy III” w terminie od 01.09.2016 r. do 31.09.2016 r.

a) Warunkiem otrzymania zwrotu jest dokonanie i rozliczenie transakcji kartą płatniczą lub mTansferem na jednorazową kwotę min. 50 zł w sklepach Biedronka lub Lidl lub Tesco lub Auchan w terminie od 01.09.2016 r. do 31.09.2016 r.
b) Zwrot w zł na Rachunek osobisty posiadany w mBanku przez

P.S.
Podobno działa ponowienie identycznego przelewu weryfikacyjnego, który wykonywaliśmy przed okresem trwania promocji. Można go wyciągnąć łatwo z historii mBanku czy innego banku, z którego otwieraliśmy jakiś rachunek.

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



7 komentarzy dla wpisu: “„Razem lepiej” to nawet 30 zł zysku dla obecnych klientów mBank!

  • Slawko pisze:

    W promocji gdzie można było zyskać 600 od mbanku padło pytanie w komentarzach czy osoby, które są w trakcie promocji nie będą z niej wykluczani jeżeli wejdą w tę promocję? (500 zł zamienić na 30 zł). Czy już jest jakaś odp ze strony banku?
    Odnośnie zaproszeń do nowej promocji to kilka dni temu (około 20-stego) miałem ankietę z mbanku (pojawiła się chyba zaraz po próbie wylogowania) i tam było pytanie ile mam kont i czy mbank jest moim głównym kontem itp, więc skoro go używam do realizacji promocji to tymczasowo stało się głównym i udzieliłem takich odpowiedzi i teraz tak sobie myślę, że to mogło być sprawdzanie klientów:
    – kto nie bawił się w ankiety jest niezainteresowany więc może być niepewny,
    – kto pisał, że ma dużo kont i mbank nie jest jego głównym kontem to też może być niepewny, więc tym osobom mogli wysłać zaproszenia do promocji 30 zł, a jak kto napisał, że jest ogólnie zadowolony to mogli myśleć, że im jeszcze nie ucieka więc nie będą go premiować.

    • ZnB pisze:

      Nie otrzymaliśmy odpowiedzi na to pytanie. Jednak gdyby była to zamiana 500 zł na 30 zł to byłby wizerunkowy strzał w stopę. Sądzimy, że te promocje nie wykluczają się.

  • semprini pisze:

    Zadałem pytanie konsultantowi za pośrednictwem kanału chat. Po raz kolejny potwierdza się, że pracownicy są kompletnie nieprzygotowani merytorycznie. W trakcie rozmowy padły 3 odpowiedzi skrajnie różne. Najpierw pani powiedziała, że promocje NIE wykluczają się (po konsultacji i innym pracownikiem). Gdy zacytowalem jej jeden z ostatnich punktów regulaminu nastała długa cisza. Po kolejnej konsultacji przeprosiła mnie i powiedziała, że jednak się wykluczają… albo zyskuj z ekontem albo razem lepiej. Powiedziałem jej, że pracownik podczas kontaktu telefonicznego nie poinformował mnie o tym, nie przeczytał regulaminu wiec chciałbym się z tej promocji wycofać. Nastała cisza po raz kolejny i pani znowu zmieniła zdanie. Powiedziała, że jednak te promocje się NIE wykluczają i dostanę zwroty z dwoch jeśli warunki spełnie. Chciałem dopytać o szczegóły ale pani powiedziała że najlepiej będzie napisać maila. Cała rozmowę mam na print screenach. Ta ich niekompetencja jest irytująca.
    Mam nadzieję że promocje zadziałają równolegle. Na wszelki wypadek będę robił transakcję na 300 zł (250+50 w biedronce). Poczekamy zobczymy.

  • Tomek pisze:

    Do mnie dzisiaj zadzwonili, spytali tylko czy jestem zadowolony z oferty banku, powiedziałem że nie bo karta jest płatna jeśli nie zrobię obrotu. Pani podziękowała i się rozłączyła.
    Nie zaproponowali mi tej promocji mimo że mam ją w wiadomościach.

  • Piotrek pisze:

    mOkazja pojawila się 1 lipca po południu – wszystko działa jak należy

  • Tomek pisze:

    Ale ogólnie rezygnuje z konta w mBanku. Tam pracują sami debile z beznadziejnymi procedurami. Zablokowali mi dostęp do pieniędzy. Nie mogę zrobić przelewu, nie mogę nic robić kartą. Podobno ze względów bezpieczeństwa. Tylko że mnie o tym nie powiadomili!!! Zorientowałem się jak chciałem zrobić przelew. Wyobrażacie sobie zakupy, tankowanie, wyjazd wakacyjny albo zagraniczny i dowiadujecie się że nie możecie skorzystać z własnych pieniędzy? Żeby zdjąć blokadę trzeba iść do placówki z dwoma dokumentami tożsamości a zdjęcie blokady trwa 5 dni !!! Naprawdę :ikona mobilności”. Za procedury odpowiadają debile w tym złodziejskim banku. Ja się wypisuję. Strach iść na zakupy z ich kartą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.