ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Money Mania 3: 100 zł za założenie darmowego konta na 4% w BZ WBK (wystarczy tylko pięć płatności kartą!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Money Mania 3 pozwoli w prosty sposób i bez wysiłku zyskać 100 zł !

Ruszyła kolejna akcja firmy Money. W nowej odsłonie cyklu promocji bankowych Money Mania 3 będziemy mogli zarobić 100 zł na bardzo prostych zasadach – wystarczy założyć Konto Godne Polecenia w BZ WBK i wykonać min. 5 płatności kartą lub BLIKiem. Pewnie dla części z Was akcja będzie wyglądała dość znajomo – nie jest to złudzenie ponieważ przypomina ostatnią akcję Agory. Z promocji Money Mania 3 możemy skorzystać do 16 lutego 2016.

Money Mania 3 100 zl za konto w BZ WBK

Konto Godne Polecenia w Money Mania 3 – 100 zł premii za 5 płatności kartą!

„Money Mania 3” to oferta przygotowana przez Money we współpracy BZ WBK. Jest skierowana do osób, które po 15 sierpnia 2015 nie były klientem banku. Wykluczone są zatem osoby, które skorzystały z ostatnich promocji BZ WBK (między innymi wspomniana na wstępie akcja Agory) nie mogą wziąć w niej udziału. Zapis w regulaminie brzmi dokładnie tak:

2. Uczestnikami Akcji nie mogą być:
(…)
c. klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich w okresie od 15 sierpnia 2015 roku do momentu otwarcia rachunku w ramach Akcji.

Jeżeli spełniamy powyższy warunek to warto się nad tą ofertą zastanowić – to jedna z najłatwiejszych akcji promocyjnych a w dodatku zyskujemy całkowicie darmowe konto z oprocentowaniem 4%!

Standardowo jak to w promocjach organizowanych przez pośredników zaczynamy od zarejestrowania się na stronie akcji promocyjnej – mamy na to czas do 16.02.2016 r. Podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji. Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil czyli jedno konto. Należy również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora – jest to warunek konieczny:

iv. wyrazić zgodę na zwolnienie Banku z tajemnicy bankowej, w zakresie określonym w formularzu,

  1. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników Akcji, będą wykorzystywane wyłącznie w celach związanych z realizacją przedmiotu Akcji (tj. w celu rozliczenia premii) przez Organizatora, a pod warunkiem udzielenia przez Uczestnika zgody, także dla celów marketingowych Organizatora.
  2. Dane osobowe uczestników Akcji, będą przetwarzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 poz. 2135) . Administratorem danych osobowych Money.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 50-365, pl. Grunwaldzki 23, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000045348, NIP 897-16-52-608, kapitał zakładowy 2.266.000 zł.

Po potwierdzeniu rejestracji na stronie akcji zostanie nam udostępniony link przekierowujący do wniosku uprawniającego do otwarcia promocyjnego Konta Godnego Polecenia. Za jego pomocą wypełniamy wniosek o konto podając nasze dane osobowe – na to mamy również czas do 16.02.2016. Pamiętajmy jednak o tym, aby we wniosku również wyrazić zgody na przetwarzanie danych i zgodę na marketing elektroniczny. Są to bowiem warunki konieczne do zwolnienia z opłat za kartę w promocji „Konto na 4%”.

Aby skorzystać z promocji cenowej dotyczącej karty, we wniosku należy wyrazić zgodę na otrzymywanie od Banku informacji handlowych drogą elektroniczną (nie można złożyć sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych).

BZ WBK wniosek konto zgody

Jak widać na powyższym screenie kluczowa zgoda nie jest wymagana przez system banku zatem zwracamy szczególną uwagę na to aby zaznaczyć RÓWNIEŻ ten drugi chceckbox (najlepiej kliknąć „Akceptuję wszystkie oświadczenia” i będzie z głowy).

Na koniec wykonujemy tzw. przelew autoryzacyjny podpisujący umowę (przelew wykonujemy na 1 zł) i czekamy na dane dostępowe do konta. Konto zostanie aktywowane po potwierdzeniu przez bank danych autoryzacyjnych. Login otrzymujemy w tytule przelewu zwrotnego a hasło do pierwszego logowania w wiadomości SMS. Alternatywnie możemy umowę podpisać za pośrednictwem kuriera. Pamiętajmy o przygotowaniu skanów dowodu (czytelne!), które trzeba dołączyć podczas składania wniosku.

Oczywiście najwygodniejszą i polecaną przez nas metodą jest przelew autoryzacyjny. Z uwagi na często pojawiające się problemy z przelewami autoryzacyjnymi w tym banku sugerujemy wybrać wersję z kurierem. Wersja z kurierem nie zwalania nas z zarejestrowania się na stronie promocjiNa podpisanie umowy mamy czas do 15 marca 2016.


UWAGA!!! Zwracajcie szczególną uwagę na dane które wpisujecie w formularzu, dane osobowe, numer PESEL, numer dowodu – wszystkie dane! Muszą one być zgodne z tymi z dowodu, który dołączacie do wniosku. Poza tym przelew autoryzacyjny z Waszego konta w innym banku również musi posiadać te same dane co we wniosku i w dowodzie. Nie może to być przelew z konta członka rodziny. Nie może to być przelew z Waszego konta jeżeli dane na tym koncie nie są zgodne z dowodem (np. zmieniliście adres i dowód a nie zmieniliście tych danych w banku). Jeżeli macie wątpliwości wybierajcie opcję z kurierem!

Jeżeli będziemy korzystać z promocji w kilka osób przy użyciu jednego tego samego komputera cały proces rejestracji w promocji należy wykonać od początku dla każdej osoby. Zatem należy najpierw zarejestrować się w promocji podając maila po czym następnie wypełnić wniosek o konto z linku udostępnionego po zalogowaniu się w serwisie. Kolejna osoba powtarza wszystkie czynności od samego początku czyli przechodzi na stronę promocji, rejestruje się podając maila i wypełnia wniosek. W przeciwnym wypadku mogą wystąpić problemy w naliczeniu premii jak to nie raz miało miejsce w przeszłości.


Pamiętajmy!: w celu skorzystania z promocji przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego po rejestracji wypełniamy wniosek o konto. W przeciwnym wypadku nie zostanie nam naliczona żadna premia!

Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie Konta Godnego Polecenia składane z innego źródła w Internecie, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie Konta Godnego Polecenia złożone po 16 lutego 2016 roku nie będą brały udziału w Akcji.

Jak zdobyć nagrodę w wysokości 100 zł?

Jeżeli przeszliśmy sprawnie przez proces rejestracji w promocji i zakładania konta w BZ WBK można już myśleć o spełnieniu warunków promocji aby zgarnąć 100 zł. Warunki są bardzo proste – wystarczy bowiem wykonać min. 5 płatności bezgotówkowych kartą debetową lub mobilną wydaną do konta lub płatności BLIK. Przez płatność rozumie się zaksięgowane transakcje wykonane w internecie oraz w tradycyjnych punktach sprzedaży. To wszystko!

O przyznaniu premii gwarantowanej organizator powiadomi nas do 11 kwietnia 2016 roku, publikując komunikat dostępny po zalogowaniu na stronie promocji oraz wysyłając wiadomość e-mail. Następnie do dnia 20 kwietnia 2016 roku należy podać na stronie numer swojego aktywnego Konta Godnego Polecenia założonego w promocji – na to konto zostanie wypłacona premia.

Kilka słów o Koncie Godnym Polecenia w promocji „Konto na 4%”

Zakładane w BZ WBK konto jest kontem darmowym, nie ma obecnie żadnej opłaty za jego prowadzenie. Standardowo karta wydawana do tego konta jest płatna bez możliwości uniknięcia takiej opłaty – nas jednak ratuje promocja „Konto na 4%” w ramach, której bank gwarantuje pewne ulgi zgodnie z poniższym:

  • zniesienie opłaty miesięcznej za kartę MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni,
  • zniesienie opłaty za sprawdzanie dostępnych środków na koncie w bankomatach,
  • zniesienie opłaty za wygenerowanie nowego numeru PIN-u na wniosek Posiadacza w formie papierowej w placówce BZ WBK,
  • zniesienie opłaty za generowanie zestawienia operacji.

To nie wszystko! Kolejnym atutem promocji jest oprocentowanie promocyjne konta. Dla środków do 4 tys. zł bank będzie naliczał aż 4% (nadwyżka powyżej 4 tys. zł tylko na 1%). Co ciekawe zgodnie z regulaminem promocji „Konto na 4%” mamy możliwość założenia aż trzech takich promocyjnych kont! To powoduje, że możemy mieć ulokowane jednocześnie aż 12 tys. zł na 4% na zwykłym koncie. Należy jednak pamiętać, iż tylko pierwsze konto możemy otworzyć online np. za pomocą przelewu autoryzującego. Kolejne wnioski należy złożyć z opcją podpisania umowy za pośrednictwem kuriera. W przeciwnym wypadku wnioski będą odrzucane z powodu ograniczeń systemu banku.

Wszystkie powyższe warunki (zwolnienie z opłat za kartę oraz oprocentowanie konta) będą obowiązywały aż do końca czerwca 2017 roku! Miejmy tylko nadzieję, że bank nie zdecyduje się na zmianę TOiP i wprowadzenie opłaty za konto (darmowe konto nie wchodzi w zakres promocji i nie jest gwarantowane do czerwca 2017! – na dzień dzisiejszy nie ma opłat za konto). Informacje o promocji „Konto na 4%” znajdziemy tutaj a szczegółowy wykaz pozostałych opłat tutaj.

Zwracamy również uwagę na fakt, że BZ WBK to bank, który regularnie wypuszcza drobne promocje umożliwiając w ten sposób zgarnianie kolejnych premii. Najczęstsze z nich to zwroty w wysokości 20 zł za zakupy, parkingi czy też bilety komunikacji miejskiej. Więcej możemy przeczytać o nich tutaj.

BZ WBK Konto Godne Polecenia Konto na 4

Nie łapiesz się na opisywaną promocję? Nie szkodzi! Możesz mieć nadal darmowe konto na 4%

Dlaczego? Bo oferta konta darmowego, z darmową kartą i oprocentowanie konta (a nawet trzech kont) na 4% może mieć każdy kto tylko chce i jest to zupełnie niezależne od powyższej promocji. Wystarczy złożyć wniosek o nowe konto Godnego Polecenia w promocji na 4% aby cieszyć się zyskiem np. z oszczędności. Więcej o koncie oraz o procesie wnioskowania w promocji „Konto na 4% pisaliśmy w dedykowanym wpisie. Zapraszamy do lektury: Zupełnie darmowe konto i karta oraz 4% na Koncie Godnym Polecenia od BZ WBK z gwarancją warunków do czerwca 2017!.

BZ WBK plac BLIK i odbieraj bilety do Multikino

Odbierz bilet do Multikina za zakupy opłacone BLIKiem

Gdy już będziemy mieli uruchomione konto możemy dodatkowo zwiększyć łowy z promocji o bilet do Multikina. Promocja przeznaczona jest dla osób, które w dniu przystąpienia do oferty posiadają konto w banku BZ WBK (zatem najpierw skorzystajmy z promocji Money Mania 3 lub załóżmy konta w promocji Konto na 4% – o wszystkim napisaliśmy wyżej). Aby z niej skorzystać należy do 6 marca 2016 roku wypełnić formularz zgłoszeniowy podając swoje dane i wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Następnie należy dokonać zakupów na łączną kwotę min. 40 zł (może to być kilka transakcji), które to opłacimy kodem BLIK wygenerowanych w aplikacji mobilnej BZWBK24 lub BZWBK24 internet.

Nagroda w postaci jednego z 2000 voucherów (wymienialnych na bilet) w formie kodu będzie wysłana na adres e-mail nie później niż do 5 kwietnia 2016. Zakładamy, że te 2000 voucherów zostanie rozesłanych do osób, które spełnią najszybciej warunki promocji. Kod uprawnia do wymiany na bilet 2D lub 3D w kinach sieci Multikino do 30 czerwca 2016.

Warto wziąć pod uwagę, że obecnie trwa jeszcze inna promocja związana z BLIK. Opłacając zatem zakupy w salonikach prasowych Inmedio czy Relay można otrzymać dodatkowo batonik lub puszkę Coca-Coli. Więcej o promocji pisaliśmy tutaj: Zrób zakupy za min. 10 zł w salonach Inmedio, Relay lub 1minute i odbierz baton lub napój Coca-Cola gratis!

Szczegółowe warunki promocji znajdziemy standardowo w regulaminie.

Harmonogram promocji Money Mania 3:

Data Warunek / zdarzenie
do 16 lutego 2016 zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto
do 15 marca 2016 podpisz umowę i wykonaj min. 5 płatności kartą
do 11 kwietnia 2016 zostaniemy powiadomieni o spełnieniu warunków
do 20 kwietnia 2016 należy podać na stronie promocji numer rachunku do wypłaty premii
do 30 kwietnia 2016 zostanie wypłacona premia w wysokości 100 zł

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



124 komentarzy dla wpisu: “Money Mania 3: 100 zł za założenie darmowego konta na 4% w BZ WBK (wystarczy tylko pięć płatności kartą!)

  • promocyjnaaga pisze:

    kurde… no, a ja dopiero co 3 konta tam założyłam :( co za pech… :( :(

    • ZnB pisze:

      Nie ma się co dołować. Jeszcze nie jedna promocja przed Tobą i nami ;-) To już trwa i trwa i się nie kończy więc jeszcze szans wiele.

    • klent pisze:

      to jest ściema z tą promocją ja spełniłem waruni promocji a premii ni widu ni słychu

    • ZnB pisze:

      Czytałeś w ogóle jej warunki? Chyba nie, bo nawet nie wiesz że premia będzie wypłacona do 30.06 więc nie wprowadzaj innych w błąd!

  • SiwV pisze:

    5 płatności każdego miesiąca ?
    Na jakaś minimalną kwotę ?
    Kiedy można zamknąć konta ?

    • SiwV pisze:

      Jedna osoba może tylko raz dostać te 100 zł czy podpisując dwie kolejne umowy przez kuriera również można dostać po stówie na konto ?

    • ZnB pisze:

      Gdyby było trzeba jakąś minimalna kwotę wydać to byśmy napisali, gdyby było co miesiąc też byśmy napisali – regulamin nic o tym nie mówi (zachęcamy do lektury). Konto najlepiej zamknąć dopiero po otrzymaniu premii tylko pytanie czy warto skoro do końca czerwca będziesz miał na nim 4% i darmową kartę?

      Jedna osoba może zgarnąć jedna premię 100 zł. Składając kolejne wnioski to wnioski już od klienta banku zatem nie spełnisz podstawowego warunku bycia nowym klientem po 15 sierpnia. O procedurze zakładania drugiego i trzeciego konta pisaliśmy osobno: https://zarabiajnabankach.pl/zupelnie-darmowe-konto-i-karta-oraz-4-na-koncie-godnym-polecenia-bz-wbk/

    • SiwV pisze:

      Dziękuje, chciałem się upewnić czy wszystko dobrze rozumiem.
      Pozdrawiam.

  • Groblo pisze:

    Czy mogę skorzystać z tej promocji, jeśli mam już u nich dwa konta (oba założone w styczniu 2016)?

  • promocyjnaaga pisze:

    Z ciekawości przejrzałam regulamin akcji. Mimo iż nie mogę z niej skorzystać to moim zdaniem regulamin ma błąd i wprowadza w błąd. Sama korzystam z akcji Konto na 4% i kontaktowałam się z bankiem przed zożeniem wniosków i bank potwierdzał mi że darmowe konto nie wynika z promocji konto na 4% tylko z faktu iz na dzień dzieisjeszy w TOIP nie ma opłaty za prowadzenie. W regulaminie tutaj jednak można znaleźć zapis taki jak mówił o tym, że w promocji zyskujemy konto bez opłat do 2017! Ktoś to wyjaśni?
    „§ 6. Główne cechy produktu
    1. Warunki promocji „Konto na 4%” obowiązują do 30.06.2017 roku.
    2. Oprocentowanie na koncie:
    Środki na koncie do kwoty 4000 zł – 4% w skali roku, Środki powyżej 4000 zł – 1% w skali roku.
    3. Zwolnienie z części opłat za kartę, m.in.:
    z opłata miesięczna za kartę MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni – bez opłat, Sprawdzanie dostępnych środków na koncie w bankomatach – bez opłat,
    Prowadzenie konta – bez opłat,
    Zlecenia stałe – bez opłat,
    Polecenia zapłaty – bez opłat.”

  • ABC pisze:

    Czy wymagane są jakieś miesięczne wpływy na konto ?
    Czy aby zamknąć konto wymagana jest wizyta w banku czy tez jest możliwość zamknięcia przez internet ?
    Czy można wziąć udział w tej promocji jeśli skorzystałam w poprzedniej akcji Money Mania: 150 zł za Konto 360° w Millenium Bank ?

  • ABC pisze:

    Czy jeśli poprzednio rejestrowałam się na Money Mania to teraz muszę się ponownie rejestrować czy wystarczy się tylko zalogować na stronie promocji i wysłać wniosek ?

  • Marek pisze:

    A jak w tej akcji wygląda kwestia wypłat z bankomatów? Bo chyba w poprzedniej wersji były za darmo, wszędzie. A teraz nic nie widzę.

    • ZnB pisze:

      A co masz na myśli pisząc w „poprzedniej wersji”? Patrząc na TOiP karta MasterCard Omni jest bezpłatna jeżeli chodzi o bankomaty. Zerknij sobie w plik z opłatami.

  • krzysiek_zaspa pisze:

    Witam, zalogowałem się w stronie promocji, za jej pośrednictwem złożyłem wniosek i WBK przesłał maila potwierdzającego skuteczne złożenie wniosku, a na stronie promocji po zalogowaniu się na swoje konto jest „Brak złożonych wniosków”. Jakieś rady? Reklamację do money.pl złożyłem – póki co bez odpowiedzi…

  • krzysiek_zaspa pisze:

    Za pośrednictwem tej strony: http://www.money.pl/inne/kontakt/ i formularza kontaktowego.

  • lut pisze:

    Udalo mi sie zalozyc konto, ale mam pytanie odnosnie karty do konta. Musze w opcjach konta zlozyc wniosek o karte czy ona jest z automatu wydawana do zalozonego konta i mam czekac cierpliwie na list w skrzynce pocztowej?

    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      we wniosku o konto była na pewno karta, jak jej nie odhaczyłaś (nawet nie pamiętamy czy jest taka możliwość) to przyjdzie

    • krzysiek_zaspa pisze:

      Witam, po powrocie z pracy otrzymałem maila że Bank odrzucił mój wniosek, na infolinii mimo podania numeru wniosku nie potrafili mi wytłumaczyć co było nie tak („możliwe że brak zgodności danych z dowodu osobistego i podanych we wniosku lub w przelewie”). Poszukam chyba jakiejs innej promocji na konto osobiste z nagrodą (oczywiście na Waszym blogu ;) pozdrawiam

  • Marek pisze:

    W niedzielę wieczorem wykonałem przelew autoryzacyjny ale od tego momentu nie dostałem żadnego maila ani sms’a. Czy to normalne?

  • ju7 pisze:

    Gdzie jest ta promocja 4% bez premii nawet dla tych co mieli konto Godne polecenia po sierpniu 2015?

  • Artur pisze:

    Przelew autoryzacyjny zrobiłem w niedzielę i do dzisiaj cisza od Banku. Dzisiaj rano przez telefon Pan na infolinii poinformował mnie, że mają dużo wniosków związanych z promocją i system wszystko dłużej przetwarza. I dzisiaj dostałem informację o odrzuceniu wniosku. Pani na infolinii nie mogła mi podać przyczyny. Oczywiście istnieje baaaaardzo niewielka szansa, że źle wypełniłem wniosek (sprawdzałem dwa razy więc mało prawdopodobne). Odnoszę więc wrażenie, że duże zainteresowanie w połączeniu z łatwymi warunkami otrzymania 100 PLN spowodowały, że wniosków było więcej niż Bank przewidział i zdali sobie sprawę, że mogą na tej promocji sporo stracić. W związku z tym mam pytanie czy komuś też odrzucili w zasadzie bez powodu wniosek?

    • promocyjnaaga pisze:

      Podobnie było w akcji Agory, przetwarzali wnioski po 5-6 dni po czym losowo (tak wnioskuję po kilku wypowiedziach konsultantów) odrzucali wnioski. W ogóle dziwny ten bank bo wychodzi na to że ręcznie to wszystko robią a mamy XXI w. i w większości banków trwa to kilka godzin do doby czasu max! Też jestem ciekawa czy komuś w tej akcji odrzucili i konultant jak zwykle nie wiedział o co kaman :)

    • hasler pisze:

      Cenniejsze są dane i powstała wskutek tej „promocji” baza chciwców :)

    • ZnB pisze:

      @hasler: już nie snuj teorii spiskowych ;-) Bank ma świadomość jak umoczył w ostatniej akcji. W teorii powinien sobie to wziąć do serca ale w praktyce widać wyżej, że różnie z tym jest. Niemniej na razie po komentarzach sądząc jest mniej incydentów. Ktoś też miał taki problem? Komu jeszcze odrzucili wniosek?

  • kosa pisze:

    Mam problem mam już kartę konto pieniądze na koncie ale chyba nie wyraziłem zgody na otrzymywanie informacjii handlowych co teraz? Wszystko poszło na marnę?

    • ZnB pisze:

      Po ostatniej takiej wpadce kilku osób specjalnie w artykule daliśmy screeny a i tak jak widać nie pomogło ;) W poniedziałek lecisz do dowolnego oddziału BZ WBK i tam wyrażasz zgody (najlepiej wszystkie). Telefonicznie i przez neta się nie da już.

    • kosa pisze:

      dziękuję :D lecę w poniedziałek haha ^^ i pytanie kolejne mam :) Czy dobrze ,że już uzupełniłem dane oraz numer konta godnego polecenia na stronie promocyjnej moneymania? Zostało mi 5 przelewów. :)

  • SiwV pisze:

    Właśnie zrobiłem przelew na 1 zł i chciałbym zapytać czy już jak dostanę nr konta to na stronie money klikając „moje dane „mam wprowadzić ten nr konta jak go dostanę i zapisać ?

  • kosa pisze:

    Mam dziwny problem i nie wiem co zrobić a nie mam gdzie się zgłosić. Kontaktowałem się z bankiem ale ich rozwiązanie nic mi nie pomoże. Chciałem by moja mama skorzystała z tej promocji weryfikacja poprzez przelew z innego banku i dziwnym trafem po wybraniu banku przekierowało nas na konto nie mojej mamy tylko jakiegoś studenta z Sopotu… Musielismy anulować tranzakcję problem w tym ,że na stronie moneymania widnieje ,ze wniosek został wysłany. Moja mama konta ostatecznie nie założyła. Co teraz?

    • ZnB pisze:

      Nie ma fizycznie możliwości aby przekierowało Was bezpośrednio do konta. Przekierowanie następuje na stronę banku gdzie dopiero odbywa się logowanie. Załóż drugi profil na stronie promocji na inny adres e-mail i ponownie zawnioskuj o konto. To będzie najszybsze i najprostsze rozwiązanie :)

  • Bodzio pisze:

    Gdy próbuje się zarejestrować na Moneymania to wyskakuje mi komunikat – „proces rejestracji NIE został zakończony. Wystąpił błąd”

  • michal pisze:

    Coś wiadomo na temat błędów moneymania? Jedne wniosek mi odrzucono, próbowałem zarejestrować się drugi raz – błąd rejestracji. Próbowałem 3 raz zarejestrowany a nie przychodzi kod aktywacji.

  • ZnB pisze:

    Napisaliśmy do Money w sprawie ew. błędów przy rejestracji. My jednak przed chwilą bez problemu zarejestrowaliśmy się na stronie promocji. Nadal macie te błędy?

  • SiwV pisze:

    Bank odrzucił mój wniosek z przyczyn mi nieznanych ani im… Dane na pewno były poprawne.
    Złożyłem ponowny wniosek telefonicznie, mam podpisać papiery kurierowi.
    Czy w takim wypadku nie dostanę 100 zł promocji Money ? A jeśli nie to mam jeszcze raz za pośrednictwem strony money założyć konto na innego maila i jeszcze raz próbować założyć konto poprzez przelew na 1 zł ?

    Jedyne co przychodzi mi na myśl to, że coś może nie być tak z tytułem przelewu, gdyż wyskoczyła mi informacja by w tytule było tylko przykładowo: XXXXXXX a po zamknięciu tego okienka na głównej stronie z danymi do przelewu był tytuł wypłaty: XXXXXX przelew w celu zawracia umowy …. itd.

    Poratujcie ;)

    • SiwV pisze:

      Czyta ktoś jeszcze tu komentarze ?????

    • ZnB pisze:

      Weekend jest, trzeba odpocząć od promocji ;-) A wracając do Twojej sprawy to złożenie wniosku przez telefon raczej nic Ci nie daje. Zrób to jeszcze raz tak jak opisane jest we wpisie tylko na innego maila i wybierz opcję z kurierem – jak raz bank odrzucił Ci przelew to drugi raz też tak może być. Kurier w takim przypadku jest lepszym wyborem.

  • Marcin pisze:

    Chciałbym otworzyć drugie konto, żeby umieścić więcej niż 4tys. Gdzie wysyłać wniosek o kolejne??
    Na stronie banku, czy w moneymania?? To drugie konto będzie powiązane, czy osobne z osobnym numerem, i czy konieczna wtedy będzie druga karta?
    Z góry dzięki

  • ABC pisze:

    Mój wniosek też został odrzucony. Przypuszczam, że chodzi o przelew autoryzacyjny, na którym było podane jedno imię chociaż w umowie z bankiem, z którego poszedł przelew mam podane dwa imiona. Ze strony promocji nie mogę ponownie wysłać wniosku. Czy w tej sytuacji mogę w jakiś sposób skorzystać z promocji ?

  • ABC pisze:

    ABC pisze:
    22 stycznia 2016 o 09:07
    Czy jeśli poprzednio rejestrowałam się na Money Mania to teraz muszę się ponownie rejestrować czy wystarczy się tylko zalogować na stronie promocji i wysłać wniosek ?
    ZnB pisze:
    22 stycznia 2016 o 09:18
    Przechodzisz na stronę promocji, logujesz się i powinnaś mieć widoczną promocję WBK.

    Tak też zrobiłam, wysłałam wniosek, który niestety został odrzucony. Ale nie w tym problem. Logując się na konto w money mania w zakładce moje dane mam możliwość jedynie wpisania konta w BZ WBK. A aby spełnić warunki II edycji (Millennium) zgodnie z § 4 pkt 4 regulaminu uzupełnić konto o pełne dane. Ja podałam tylko dane wymagane przy rejestracji konta a teraz nie mam możliwości uzupełnienia pozostałych. W jaki sposób mogę to zrobić aby nie stracić premii 150 zł. Pozostałe warunki spełniłam więc byłoby szkoda ;((

  • ZnB pisze:

    Informacja dla użytkownika @SiwV: odpowiedzi na Twoje maile nie dochodzą do Ciebie, są odbijane przez serwer z komunikatem „Nemesis ESMTP Service not available 554-No SMTP service 554-Bad DNS PTR resource record. 554 For explanation visit”
    Pisz do nas z innego adresu :)

  • Edi pisze:

    Czy mail na który rejestruje się w Money musi być taki sam jaki podam przy zakładaniu konta w WBK ?

    • promocyjnaaga pisze:

      nie musi, ja do każdego banku zakładam sobie inny mail i w ten sposób widzę gdzie kto jaki spam wysyła :) choć ku mojemu zdziwieniu jest tego baaardzo mało więc można śmiało wyrażać zgody w bankach bez obaw o spam

  • nowy pisze:

    kurcze promocja tylko do lutego 2015 więc nieaktualna

  • nowy pisze:

    przy przelewie weryfikacyjnym był błąd sesji i mnie wywaliło co mam teraz zrobić?

    • SiwV pisze:

      Bierz kuriera, szkoda nerwów na przelew bo i tak coś wymyślą by go odrzucić.

  • Natalia pisze:

    Hej, pod koniec zeslego roku udało mi sie założy konto na siebie w bzwbk – polecaj konto, od tamtej pory nikt z mojej rodziny nie może założyć u nch konta :( w kolejnych promocjach każdy odzielnie wysylał sobie wnioski online + przelew i mimo że parokrotnie to zawsze odrzucane bez powodu;/// raz mówią że nie mają wogóle takiego nr wniosku ani danych osobowych a potem przychodzi przelew zwr pt.”odrzucenie wniosku”. Krew człowieka zalewa:(( teraz w tej promo Money Mania 3 : wnioski wysłane 08.02 ale już z umową kurierem – no i dzisiaj jest 6 dzien roboczy a nie ma znowu żadnej odpowiedzi z banku- co robić??? jutro już 16 i po ptokach. Wnioskowac raz jeszcze z tym kurierem?? Czy czekać ciepliwie? Na każde konto są skany porobione w razie reklamacji, poradzcie coś.

    • ZnB pisze:

      Rozumiemy, że z poziomu konta MM3 widać wysłany wniosek? Czy bank go również widzi czy udaje greka?

    • Natalia pisze:

      Jak najbardziej na wszystkich kontach MM3 osób wnioskujacych widac – wniosek wysłany- są porobione skany z zakładania konta oraz ze strony MM3 wiec tu wszystko jest prawidłowo. A czy bank to widzi to ja tego nie wiem? Przeciez strona MM3 przekierowuje na strone banku i na koncu widać ze wniosek wysłano. wiec nie czaje tego czemu brak odzewu w przypadku kazdej osoby.

    • ZnB pisze:

      Zadzwoń do BZ WBK i podpytaj co robią z tymi wnioskami.

    • Natalia pisze:

      Mój drogi – było dzwonione, raz nie chcieli numeru wniosku przyjac zeby sprawdzic, drugi – jakas inna sierota sie trafila i powiedziala ze ona nie ma w systemie takiego numeru ani danych, 3 raz – mieli sprawdzic ten numer wniosku i c..uj do tej pory cisza. W d… to juz mam nie bede sie prosic oszustow bo rzna bez wazeliny. Obracaja danymi os. i tylko na tym im zalezy, reszte olewaja i odrzucaja wnioski, 12 prob zalozenia konta przez rozne osoby w roznych promocjach i ZAWSZE BEZSKUTECZNIE. skonczcie ten bank promowac, bo np na grouponie na wielka kase orzneli a wnioski i tak odrzucili.

    • ZnB pisze:

      To jeszcze możesz napisać do organizatora promocji aby pokazać z jakim bankiem współpracują: money-mania@firma.money.pl. My też zaraz napiszemy w tej sprawie.

    • Natalia pisze:

      Dzięki, napiszę na ten email, ale wątpie czy to coś pomoże, aczkolwiek to nie przypadek tylko celowe działanie, że odrzucają wielokrotnie wnioski osób które nigdy wcześniej z tym bankiem nie miały nic wspólnego i pierwszy raz chciały założyć konto. Szkoda, bo w innych bankach korzystając z różnych promocji nigdy nie było problemu i zawsze konta zakładało się szybko a tu zonk bo już szkoda używać innych słów na okrślenie tego jak oszukują. Jak mają za dużo wniosków to niech zobią jakiś limit i wtedy człowiek nie traci czasu i nie denerwuje się.

    • ZnB pisze:

      Natalia, gwarantujemy Ci, że większość znajomych i czytelników nie ma z tym problemów i konta się otwierają. Może mieliście jakiś problem na komputerach z których wysyłany był wniosek? Napisz do Money – zobaczymy co oni powiedzą jak bank milczy!

  • Bartek pisze:

    Próbowałem dzisiaj otworzyć konto i potwierdzić za pomocą przelewu jednak się nie udało proces stanął w miejscu po dokonaniu przelewu. Czy mogę na innego maila rejestrować się od nowa w promocji i próbować założyć konto z potwierdzeniem przez kuriera czy zostanie naliczona premia? Proszę o odpowiedź

    • ZnB pisze:

      A co oznacza „proces stanął w miejscu po dokonaniu przelewu”?

    • Bartek pisze:

      Przelew został wykonany kilka godzin temu ale nie dostałem żadnego potwierdzenia otwrcia rachunku pieniądze nie wróciły też na konto.

    • Natalia pisze:

      hehe…. odpuść sobie.. to standardowe działanie tego 'banku”.. poczytaj moje komentarze… ja i wielu znajomych którym poleciłam konto wielokrotne nie przyjęto wniosków na różne sposoby i online i kurierem – bank udae debila i nie wie co się stało:))) Szkoda nerwów.. Kasa za przelewy nie wraca. A co się będą wysilać.

    • ZnB pisze:

      Poczekaj, proces otwierania rachunku w BZ WBK trwa. To nie mBank że kilka minut i już. Tutaj nieraz to trwa nawet i 4 dni!!

  • Bartek pisze:

    Ok dzięki za odpowiedź poczekamy zobaczymy jak się uda to ok jak nie to trudno pytałem bo to ostatni dzień promocji dlatego chciałem się upewnić.

    • Natalia pisze:

      liczy sie dzień skladania wniosku ale co z tego skoro oni odrzucają wnioski – szczegolnie te z przelewem – na potege z byle powodu, a czas „otwierania ” konta to wg obsługi do 7 dni roboczych. Ale ide o zakład że i tak sie nie uda:)

  • promocyjnaaga pisze:

    Nie tragizujcie, zawsze coś się zdarza nieprzewidzianego ale to jest odsetek nielicznych

    • Natalia pisze:

      serio??? czytales moje poprzednie komenty?? jak nie to sobie obczaj bo nie chce mi sie już powtarzać.

    • promocyjnaaga pisze:

      No i o czym to świadczy bo wychodzi na to że tylko Ty tu hejtujesz. Wyżalasz się bo nie dane Ci było skorzystać z promocji? Jesteś 1 na 100 a może i na 1000, daj se na luz dziewczyno

    • Natalia pisze:

      Chyba nie czytasz ze zrozumieniem pierdoło umysłowa. Nie ja jestem 1 na 100 tylko wiele osób którym poeciłam założenie konta i skorzystanie z promocji WIELOKROTNIE NA RÓŻNE SPOSOBY nie udało się założyć konta, kasa za kupony do tych osób jak i za przelewy autoryzacyjne do banku NIGDY DO MNIE I TYCH OSÓB NIE WRÓCIŁA WIEC NIE MAM ZAMIARU SOBIE DAĆ NA LUZ KIEDY MNIE KTOŚ OKRADA I WALI W CH..! ŻYCZE CI ZEBYS SIE O TYM PRZEKONAŁ.

    • ZnB pisze:

      Dziewczyny spokój albo usuwamy Wasze komentarze. Dyskusje mają być na poziomie… a nie!

      Natalia: o jakich kuponach Ty piszesz? Piszesz może o innej promocji. My również możemy potwierdzić, że problemy nie są nagminne tylko jednostkowe o czym można się przekonać po komentarzach. W emocjach to tutaj nikt nic sobie nie wyjaśni.

    • Natalia pisze:

      Rozumiem że wybielacie bank – bo przecież go promujecie, ale usuwanie komentarzy bo co? wolność słowa jest, w jakim kraju żyjemy? w kraju okradania Polaków przez banksterów i jeszcze nie wolno o tym mówić?? Piszę co jasno jak wół widać i każda osoba sobie wyciągnie wnioski- o wielu promocjach w których ja i moi znajomi bezskutecznie próbowaliśmy wziąć udział a były to promocje z Grouponem gdzie by otworzyć konto musisz kupić KOD – z 5 zł od osoby robi się spora sumka- bank odrzuca snioski a kasy tez nie zwraca, do tego przelewy weryfikujace- też brak zwrotu, ponadto umowy kurierem tez nie zamówisz bo oni ani na tt ani na fb ani na żadnej innej platformie komunikacji tudzież infolinii nie wiedza gdzie sa dane, gdzie numery wniosków i w ogole co sie dzieje i czego ty człowieku chcesz. Taka prawda i nie wybielajcie jej. Ten blog miał być pomocny a nie jest w dodatku zastraszacie kasowaniem komentarzy?? Biore udział regularnie w róznych promocjach i zawsze wszystko ok ale tego Banku nie polecam i bede walczyc o zwrot kasy – nie bede finansowac banksterow!!!

    • Natalia pisze:

      A co do tych jednostkowych problemów – to ja już widziałam wiele komentarzy na waszych blogach min właśnie o Grouponie ze BZWBK wali ścieme i jest mnóstwo poszkodowanych – wiec gdzie te jednostki 1 na 10000??

    • ZnB pisze:

      Natalia, bo można to innym językiem napisać. Poza tym mamy wrażenie, że przenosisz promocje Groupona (z którymi wiecznie są problemy) na inne promocje tego samego banku. Oczywiście, że są problemy z BZ WBK (nawet większe niż z innymi bankami) ale nadal to są jednostkowe przypadki.

      Także ustalmy:
      – piszmy kulturalnie
      – nie łącz promocji Groupona z innymi mimo, iż to ten sam bank
      – BZ WBK ma większe problemy jak inni ale nie dotyczy to 50% osób tylko jakiegoś procenta
      – zgadzamy się, że tak nie powinno być
      – nikogo nie wybielamy (Money Mania ma od nas każdą korespondencję z problemami więc nie pozostawiamy problemów tylko w komentarzach) – jednak nie odpowiadamy dalej za to co się z tym dzieje

    • Natalia pisze:

      Nie do mnie pretensja , bo to nie ja zaczełam rozmowe w tym tonie tylko osoba która się do mnie przyczepiła. A po za tym ja ani moi znajomi nie jesteśmy jakimś tam bezpłciowym „procentem” tylko nowym klientem któremu należy się szacunek zarówno ze str banku jak i waszej bo reklamujecie promocje – bierzcie za to konsekwencje i bądzcie rzetelni w tym co robicie. Niestety ale posrednio ponosicie za to odpowiedzialność. Takich przypadków jest co raz wiecej na co należy zwrócić uwagę i z oszustem nie współpracować. Nie mam zamiaru udawać że inne promocje nie dotyczą tego banku, bo dotyczą. Skoro okazało się że bank jest nieuczciwy wobec nawet kilku przypadkow już to powinno dać wam do myślenia i skończyć jego reklamowanie. Na 1 miejscu powinien byc człowiek a nie kasa. Z rozmowy przed chwilą z konsultantem banku BZWBK – znów nie wiedzieli o jaką promocję Money Mania 3 chodzi i dlaczego nie ma kilkunastu wniosków w systemie. Podobno jak na stronie promocji raz sie zarejestrujesz i nie otworzysz konta to już nic ci nie dadza inne maile i ponowne rejestracje bo jesteś spalony bo w danych osobowych ciągle mają twój pesel i na tej podstawie beda nast wnioski ciagle odrzucane. Wy jako blogerzy powinniscie takie rzeczy wiedziec i miec w malym paluszku bo te promocje to wasz pikuś i wy je reklamujecie, a jak sie do tego nie nadajecie to sie za to nie berzcie. Tymczasem nieswiadomi ludzie wysyłaja kilka razy te przelewy i kupuja kupony tracac bezpowrotnie kasę i bzwbk sobie na tym bezkarnie zarabia. To jest bank z którym nie da się dogadać, niczego wyjaśnić. Zawsze znajdą wymówkę pod byle pretekstem. Dlatego moja prośba – nie reklamować tego badziewia! Inaczej bierzecie odpowiedzialność własnie za taki obrót sprawy jak w moim przypadku i wielu innych osób.

  • ZnB pisze:

    Natalia, dlaczego nikt inny oprócz Ciebie nie wyrzuca tu oburzenia i niezadowolenia? Kto jeszcze ma pretensje do nas, że opisaliśmy promocję, która w Twoim przypadku się nie sprawdziła? Dlaczego nie wyjaśnisz sobie tego z organizatorem tylko uznałaś komentarze jako najlepszy nośnik swoich żali?

    Jeżeli przyjmiemy zasadę, że jeden czy kilka przypadków dyskwalifikuje promocję to nie było by żadnej do opisania. Zawsze były, są i będą jakieś problemy czy to natury technicznej czy też ludzkiej. Statystycznie jednak to nadal są tylko procenty niezadowolonych osób. Dlaczego pozostali mają na tym cierpieć?

    Sami niejednokrotnie mieliśmy jakiś problem, ale staraliśmy się go rozwiązać bez takich emocji. Najczęściej się udawało (pomijając promocje grouponowe bo to inna bajka).

    • promocyjnaaga pisze:

      Szkoda Waszego czasu na odpisywanie jej. Laska zamiast napisać reklamację tu i tam to traci czas na zbędne komentowanie (wystarczył jeden z opisem co ją spotkało a potem mogla wrócić z opisem jak się sprawa zakończyła). Miętolenie jęzorem nic nie da, trzeba działać i tyle. A jak nie ma na to czasu to olać i wziąć się za kolejną promocję

  • Markus pisze:

    ZnB – tak jak piszecie problemy były, są i będą. Natura rzeczy, mi tam konto założyli bez problemu, dziewczynie też, kumple nasi też nie narzekali a wśród nich były osoby, które miały odrzucone wnioski z promocji agory takze jak widać da się – jak nie teraz to kiedys :P

  • Jakub pisze:

    witam, czy mogę jeszcze założyć 2 dodatkowe konta (bez karty) i czy będą darmowe?

  • edzio pisze:

    Czy wypłaty ze wszystkich bankomatów są darmowe czy tylko sprawdzenie na nich stanu konta ?
    Nie mogę nigdzie znaleźć punktu o darmowych wypłątach :(

    • ZnB pisze:

      MasterCard Omni i MasterCard Payback Omni mają darmowe wszystkie bankomaty w kraju. Zerknij sobie w taryfie opłat (jest pod wpisem lub na stronie banku).

    • edzio pisze:

      Dziękuje :)

  • ABC pisze:

    Czy ktoś dostał informację od MM o spełnieniu warunków promocji ?
    Do wczoraj mieli to zrobić a ja nic nie mam :(

  • martin pisze:

    Witam,
    spełniłem wszystkie warunki regulaminu, jednak nie dostałem maila z tym potwierdzeniem. Czy to dlatego, że już wcześniej uzupełniłem wszystkie dane na moneymania??
    Czekać do 30.04 i zobaczyć, czy dostanę należne mi 100zł, czy od razu gdzieś to zgłaszać??
    z góry dzięki za odpowiedź.

  • Sławek pisze:

    Ja też nie otrzymałem żadnego info i też nie wiem co robić czekać do 30 kwietnia czy pisać reklamacje.

  • ZnB pisze:

    Ustaliliśmy, że do końca tego tygodnia będzie dogrywka mailingu. Kto nie chce czekać może pisać na money-mania@firma.money.pl

  • ZnB pisze:

    Oświadczenie firmy Money w kontekście braku powiadomień o przyznaniu premii u niektórych osób:

    Szanowni Państwo

    zgodnie z regulaminem organizowanej przez nas akcji Money Mania 3,
    do 11. kwietnia 2016 r. byliśmy zobligowani do poinformowania o naliczeniu premii te osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty środków.

    Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera – Banku Zachodniego WBK – i na podstawie którego części z Państwa przesłaliśmy wiadomość o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, zawierał błędy. Do dziś nie otrzymaliśmy wiarygodnego raportu, który pozwalałby nam jednoznacznie stwierdzić, że zostali w nim uwzględnieni wszyscy Klienci spełniający warunki stawiane przez Bank.

    Weryfikujemy poszczególne przypadki chcąc uzyskać pewność, że wszyscy kwalifikujący się do wypłaty premii otrzymają swoje pieniądze.

    Prosimy Państwa o czas na dokładne i rzetelne wyjaśnienie tej sytuacji z Bankiem.

    Z wyrazami szacunku
    Zespół Money Manii

  • Sławek pisze:

    No i gdzie teraz pisać jakiś konkretny link gdzie składać reklamacje do banku.

  • Sławek pisze:

    Pisałem to otrzymałem tą samą odpowiedz proszę wyjaśnić sprawę z bankiem i co Pani w okienku w poniedziałek rano napewno mi pomoże

    • ZnB pisze:

      Sławek, napisz do nas, podaj swój mail na jaki się rejestrowałeś, numer wniosku i krótko opisz problem. Spróbujemy wyskalować to naszą ścieżką. Oni nas o pewne rzeczy proszę to w zamian też możemy ich wykorzystać do czegoś :)

  • ja pisze:

    Problemy z Money Manią 3. Dostałem mail o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, po paru dniach mail o weryfikacji listy osób do wypłaty a dzisiaj taki mail:

    Szanowna Pani, Szanowny Panie

    w imieniu Banku Zachodniego WBK, będącego Partnerem promocji Money Mania 3,
    z przykrością informujemy, że przekazana za naszym pośrednictwem informacja o zakwalifikowaniu się przez Panią/ Pana do wypłaty nagrody w promocji Money Mania 3 została przesłana niewłaściwie, ponieważ warunki określone w regulaminie promocji nie zostały przez Pana/ Panią spełnione. W związku z tym premia nie może zostać Pani/ Panu wypłacona.

    W imieniu Banku Zachodniego WBK bardzo przepraszamy za powstały błąd.

    Wszelkie reklamacje prosimy kierować (podając w treści numer wniosku składanego w Banku) na adres mailowy reklamacje-mania@firma.money.pl

    Warunki spełniłem, więc o co chodzi?
    Reklamacja poszła, zobaczymy co z tym zrobią.

  • Fan ZnB pisze:

    U mnie był strach po malu z 15.04 „…Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera – Banku Zachodniego WBK …”
    Dziś 18.04 dostałem:
    „Gratulacje!
    Bank Zachodni WBK zakwalifikował Cię do wypłaty premii w Money Manii 3. Prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.”
    no i super ;-) już lubię ten bank do czerwca 2017 ;-)

  • martin pisze:

    Również polecam napisać reklamację do money mania, jeszcze tego samego dnia dostałem potwierdzenie przyznania premii.
    Pewnie liczą, że jak ktoś nie napisze, czyli nie złoży reklamacji to nie będą musieli wypłacać:)

  • krzysiek_zaspa pisze:

    Ja też dostałem informację jakoby miałem nie spełnić warunków promocji. Złożyłem reklamację i czekam, jestem pewien że wszystkie warunki spełniłem…

    • ZnB pisze:

      już wiemy, że bank znowu popierdzielił coś w zgodach (niby znowu ich nie zaznaczaliśmy co jest bzdurą!) – piszcie reklamację, każdy kto tą zgodę ma w umowie (zerknijcie w pdf do maila lub w to co dostaliście od kuriera – musi być zaznaczony ptak przy TAK) to MUSI dostać premię i nie ma że boli! :D

      Money będzie miało trochę roboty z reklamacjami :P

      P.S.
      A jak przy ostatniej akcji i podobnych problemach pisaliśmy, że to nie wina Agory tylko WBK to gromy leciały. Teraz to samo spotkało firmę Money – bank BZ WBK po raz kolejny dał ciała z tymi zgodami (pewnie mimo obietnic nic nie zrobili).

    • Seeker pisze:

      Moja sytuacja jest dokładnie taka, jak opisano powyżej. Pani z Money prowadząca moją reklamację wyraźnie się stara, ale wygląda na to, że po stronie Banku siedzi jakiś tęgi kretyn.

      Pełna treść ostatniej odpowiedź z Banku: „Zgód nie ma w systemie a to jest wiążące. Jeśli klient wyraził je na umowie a potem cofnął, nie ma spełnionego warunku regulaminu – wyrażenie zgód w Banku. Nie uznajemy reklamacji”.

      Ja naturalnie zgody w umowach na piśmie (kurier) wyraziłem i nigdy ich nie odwołałem. Bank nie przedstawił zadnych dowodów, które świadczyłyby, że jest inaczej.

    • ZnB pisze:

      Profilaktycznie poróbcie sobie screeny z Ustawień po zalogowaniu do banku – tam też widać zgodę marketingową, której co najlepsze z poziomu WWW nie da się odwołać. W takim przypadku bank musialby udowodnić, że ma podpisane cofnięcie zgód (w oddziale) lub nagranie rozmowy (infolinia – choć z tego co w poprzedniej akcji się dowiadywaliśmy na infolinii w kontekście zgód nie chcieli nic robić i odsyłali do oddziału).

      Jeszcze raz prosimy – nie odpuszczajcie jeżeli jesteście przekonani o zgodach. Zróbcie screeny z bankowości internetowej, zmagazynujcie PDF z umową (lub papierową wersję) i odrzucajcie reklamacje.

    • ZnB pisze:

      Seeker: ta powyższa odpowiedź pochodzi z reklamacji do Money czy do BZ WBK?

    • Seeker pisze:

      Ja reklamację złożyłem do Money, natomiast Money prowadzi ją względem BZ i zacytowana odpowiedź jest odpowiedzią, którą Money otrzymało od BZ.

      Poprosiłem Panią z Money, żeby zarządała od BZ jakiegokolwiek dowodu w postaci np. papierowego dokumentu, albo zapisu rozmowy, w ramach których „dokonałem” cofnięcia zgody.

  • ann pisze:

    Cała ta akcja promocyjna to jedna wielu kpina. Mnie najpierw przyznali premię, następnie się z niej wycofali.

    Pierwsza wersja przekazana przez bank, że brakuje zgód marketingowych (nieprawda, na umowie wszystkie zgody na „tak” plus info na stronie bankowości internetowej banku – zreszta bank dzwonił i zaproponował dwa dodatkowe konta).
    Następnie bank przekazał moneymanii, że konta założone są przez call Center a nie przez manię.
    Odpowiedzieli na reklamacje o niby braku zgód, że jednak brakuje 5 płatności. (znowu nieprawda: zostały wykonane i zaksięgowane do granicznej daty). Ponownie złożona reklamacja.
    Czekam co dalej…

    Konsultanci banku przyznają mi rację: pierwsze konto moneymania, zgody są, 5 płatności jest)

    Bank jest instytucja zaufania publicznego, a już mam dość robienia ze mnie „idioty”. Rozważam arbitra bankowego.

    • ZnB pisze:

      Zgadzamy się z Tobą w całości. Dajmy jednak im jeszcze kilka/kilkanaście dni na ogarnięcie tego bałaganu. Oczywiście reklamujcie to co Wam się należy – nie ma co czekać. Trzeba się jednak chwilkę uzbroić w cierpliwość.

      Uwierz, my ze swojej strony interweniujemy również, wszyscy działają teraz pod presją kilku stron. Zapewne firmie Money zależy na tym aby wyjść z tego z twarzą ale po drodze jest jeszcze BZ WBK, który jak widać brnie w jakieś bagno!

    • ann pisze:

      Witam,
      Dzisiaj otrzymałam pisemna odpowiedź od Banku podpisana przez kierownika zespołu Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań.
      Ogólnie to juz mi się śmiać chcę, bo:
      a) kierowniczka neguje znajomość własnego regulaminu promocji,
      B) neguje 5 płatności bezgotówkowe, które zostały wykonane; widzi je natomiast zwykły pracownik call Center.

      Reasumując to ciągle czekam na przyznanie mi należnej premii. Złożona telefoniczna opowiedz na reklamacje.
      W liście poinformowano mnie o możliwości złożenia wniosku do Arbitra Bankowego.

      Pewnie z niej skorzystać, bank to instytucja zaufania publicznego. Ciekawe ilu klientów „nabili w butelkę”.

      Adminie, jest jakaś okazja na przeniesienie środków z 3 kont?

    • ZnB pisze:

      To jest odpowiedź z firmy Money? Czy bezpośrednio z banku BZ WBK?

    • ann pisze:

      Odpowiedz z Banku BZWBk o treści:
      ” Szanowna Pani, z przykrością informuje, ze nie możemy uwzględnić Pani reklamacji dotyczące braku nagrody w promocji Money Mania.

      Jednym z warunków otrzymania nagrody było wykonanie 5 płatności kartą do 15.03.2016. Nie spełniła Pani tego warunku”.

      Zgodnie z regulaminem mogły to być również płatności BLIK.

      Moneymania również walczy z bz wbk, im natomiast mówią co innego.

      Moim zdaniem próbują na sile nie wypłacić premii i szukają wszędzie gdzie sie da.
      Ale z marnym autkiem, bo wszystko z mojej strony zgodnie z regulaminem.

    • ZnB pisze:

      No to Money ma chyba z nimi niezły zgryz :P

  • Fan ZnB pisze:

    Chciałem się pochwalić, że dziś środki z premi (100zł) pojawiły się na koncie:-)
    Życzę powodzenia wszystkim którzy są w trakcie reklamacji.

  • promocyjnaaga pisze:

    czy ktos nie dostal nadal swojej premii mimo spelnienia warunkow? niech napisz!

  • ZnB pisze:

    Mamy do Was pytanie: jak zakończyła się Wam ta akcja? Ktoś miał problemy ale się udało? A może ktoś do dziś nie dostał premii mimo, iż spełnił wszystkie warunki?

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.