ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Łatwe 150 zł nagrody w gotówce za nowe CitiKonto od Citibank + 50 zł w punktach Bezcenne Chwile

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 27.10.2020] Na stronach banku pojawiła się nowa edycji tej promocji, którą opisaliśmy tutaj.

Nowe CitiKonto z premią 150 zł za spełnienie prostych warunków

Pojawiła się długo wyczekiwana promocja konta osobistego od Citibank. W zamian za założenie nowego CitiKonta zyskamy 150 zł premii w gotówce oraz brak opłat za prowadzenie rachunku oraz obsługę karty. Co więcej okres karencji dla tej promocji to tylko 8 miesięcy! Premię za konto możemy powiększyć o premię dostępną w promocji karty kredytowej z bonem 200 zł do LIDL czy też z telefonem LG K30 Dual SIM.

Konto za zupełne 0 zł z premią gotówkową w kwocie 150 zł!

Z nowej promocji Konta Osobistego CitiKonto mogą skorzystać wszystkie osoby, które po dniu 1 stycznia 2020 nie posiadały konta osobistego czy też oszczędnościowego w Citibanku a dokładniej:

Z Oferty wyłączone/eni są:
a. osoby, które po dniu 1 stycznia 2020 r. posiadały w Banku Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta)

Jak widać posiadanie karty kredytowej w Citi nie wyklucza z tej promocji zatem można z niej śmiało korzystać nawet jeżeli skorzystaliście z jednej z wielu promocji karty kredytowej (bony do Allegro lub Lidla, telefon LG K30 lub słuchawki OPPO lub 720 zł zwrotu za paliwo).

Aby przystąpić do promocji należy zawnioskować o CitiKonto na stronie promocji. Mamy na to czas do 20 listopada 2020 roku lub do wyczerpania się 5000 promocyjnych wniosków przy czym istotny jest fakt aby w tym terminie zawrzeć również umowę poprzez tzw. biometrię (lub kuriera w przypadku niepowodzenia). Należy również pamiętać by najpóźniej do 10-tego dnia od otwarcia CitiKonta podpisać regulamin promocji.

Otwórz darmowe Konto Osobiste CitiKonto z premią 150 zł w gotówce!

150 zł premii w gotówce za spełnienie warunków promocji…

Pierwszą z nagród w kwocie 50 zł otrzymamy za podpisanie umowy o konto oraz za spełnienie poniższych warunków do ostatniego dnia pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym otwartokKonto:

  • zalogować się przynajmniej raz do aplikacji mobilnej Citi Mobile,
  • otrzymać wpłatę na CitiKonto w wysokości minimum 100 zł, przy czym wpłata ta musi pochodzić z rachunku, który nie jest prowadzony przez Citiank.

Druga nagroda 50 zł zostanie przyznana jeżeli do ostatniego dnia drugiego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym otwarto CitiKonto, dokonamy kartą wydaną do konta transakcji bezgotówkowych za pośrednictwem systemu płatności Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę minimum 100 zł.

Ostatnia premia 50 zł zostanie wypłacona pod warunkiem, że najpóźniej do ostatniego dnia trzeciego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym otwarto CitKonto, otrzymamy na konto przynajmniej jedną wpłatę „z tytułu wynagrodzenia” w wysokości minimum 2000 zł. Bank zastrzega, że wpłata, o której mowa wyżej nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych a to oznacza, że to określenie „z tytułu wynagrodzenia” to raczej fikcja i być może wystarczy zwykły przelew z innego banku.

Nagrody zostaną przekazane przez bank w postaci przelewu na rachunek CitiKonta do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym mija graniczny termin spełnienia warunków dla danej nagrody. Szczegóły promocji znajdziecie w regulaminie.

Otwórz darmowe Konto Osobiste CitiKonto z premią 150 zł w gotówce!

Zgarnij 4000 punktów (o wartości 50 zł) w programie Bezcenne Chwile od Citibank

Promocja „Zdobądź 4000 punktów w Programie Bezcenne Chwile” wystartowała w dniu 02.09.2020 roku i będzie dostępna do 30.09.2020 lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi 1200 sztuk.

Może z niej skorzystać każdy klient Citibanku posiadający kartę debetową lub kredytową z logo MasterCard (z wyłączeniem karty BP Motokarta), który w okresie promocji dokona jej rejestracji (poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego po zalogowaniu się do serwisu bankowości internetowej Citibank Online o czym piszemy w dalszej części) w Programie Bezcenne Chwile.

Nagroda (w postaci naliczenia 4000 punktów) zostanie przekazana do 10-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po spełnieniu warunków promocji. Punkty będą ważne przez okres 4 miesięcy od dnia ich przyznania.

Szczegóły tej promocji znajdziecie w osobnym wpisie: 4000 pkt programu Bezcenne Chwile dla klientów Citibank (nagroda wartości ponad 50 zł)

Nie masz jeszcze karty kredytowej Citibank? Możesz zyskać dodatkowe 599 zł!

To duży grzech! :) Citibank znany jest bowiem z przyznawania jednych z najdroższych nagród na start dla klientów, którzy zdecydują się wyrobić kartę kredytową. Poza tym w Citibanku dostępna jest w ofercie karta Simplicity, która jest liderem kart kredytowych z darmowymi powiadomieniami o aktywności na rachunku karty poprzez SMS. Na chwilę obecną można wybierać w nagrodach na start pośród poniższych promocji – mamy do wyboru:

200 zł w bonach do wydania w sklepach Lidl
200 zł w bonach do wydania w sklepach Lidl
Słuchawki OPPO Enco W31 o wartości 400 zł za darmo!
Słuchawki OPPO Enco W31 o wartości 400 zł za darmo!
200 zł do wydania w serwisie Allegro - krótki okres karencji!
200 zł do wydania w serwisie Allegro – krótki okres karencji!
Telefon LG K30 Dual SIM zupełnie za darmo!
Telefon LG K30 Dual SIM zupełnie za darmo!

Wszystkie te promocje zebraliśmy w jednym miejscu i porównaliśmy je w czytelnej tabeli. Zamieściliśmy pod nią listę najważniejszych pytań i odpowiedzi dotyczących promocji kart kredytowych Citibanku. Zachęcamy do lektury i porównania promocji Citibanku!

Ile kosztuje Konto Osobiste CitiKonto?

CitiKonto to zupełnie nowy rodzaj rachunku osobistego w Citibank. Dzięki zaktualizowanej ofercie Citibanku otrzymujemy zupełnie darmowy rachunek bankowy – czyli 0 zł za wszystkie podstawowe opłaty:

  • 0 zł za prowadzenie konta 
  • 0 zł za kartę do konta z usługą wielowalutową 
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Citi 
  • 0 zł za 4 pierwsze wypłaty z bankomatów innych niż Citi w miesiącu 
  • 0 zł za przelewy krajowe w Citibank Online lub Citi Mobile 
  • 0 zł za pierwsze 3 przelewy Express Elixir w miesiącu

W zamian za powyższe „ulgowe traktowanie” opłat godzimy się na wyższe opłaty niektórych usług, z których nie musimy korzystać:

  • 9 zł za obsługę telefoniczną CitiPhone (warto od razu upewnić się, że usługa jest wyłączona),
  • 30 zł za wpłatę/wypłatę gotówki w oddziale,
  • 30 zł za realizację przelewu na CitiPhone lub w oddziale.

Szczegóły opłat za CitiKonto znajdziecie w TOiP.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 20 listopada 2020 (lub do wyczerpania się 5000 wniosków) złożyć wniosek o CitiKonto oraz zawrzeć umowę
do końca pierwszego miesiąca po otwarciu konta zalogować się do aplikacji Citi Mobile oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 100 zł
do końca drugiego miesiąca po otwarciu konta dokonać kartą transakcji bezgotówkowych przy pomocy Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł
do końca trzeciego miesiąca po otwarciu konta zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 2000 zł
do końca drugiego, trzeciego i czwartego miesiąca po otwarciu konta zostanie wypłacona nagroda na rachunek osobisty

Otwórz darmowe Konto Osobiste CitiKonto z premią 150 zł w gotówce!



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



116 komentarzy dla wpisu: “Łatwe 150 zł nagrody w gotówce za nowe CitiKonto od Citibank + 50 zł w punktach Bezcenne Chwile

  • Robert pisze:

    Czy trzeba wyrazić zgody marketingowe ?

  • kouba pisze:

    Za obsługę CitiPhone jest 9 zł/mc, a nie 6. Pytanie czy można to wyłączyć

  • michal pisze:

    A jak podpisać regulamin?

    • ZnB pisze:

      To właśnie wyjaśniamy z bankiem. Zakładamy, że samo zawarcie umowy poprzez biometrię jest już automatycznie podpisaniem regulaminu. Damy znać jak odpowiedzą.

    • Robert pisze:

      Chyba trzeba wydrukować podpisać, zeskanować i wysłać regulamin.

    • ZnB pisze:

      Odpowiedź banku:

      Podpis jest wymagany w zależności od procesu:
      – Jeżeli od początku do końca online przez selfie to wtedy podpis elektroniczny (kod sms).
      – Jeżeli kurier – to podpis regulaminu przy kurierze.
      – Jeżeli oddział – to podpis na miejscu.

  • Adams pisze:

    Sam nie wiem, brać, nie brać?
    Trochę skromna ta premia.
    Jak to dawniej bywało w City i jak może wyglądać w przyszłości? (nie chciałbym się zablokować)
    Czy w City premie za otwarcie konta to takie same rodzynki jak w PKO BP?

    • ZnB pisze:

      Ostatni okres 2 lat to posucha w promocji kont Citibanku. Premia może i skromna ale jak zerkniesz w przeszłość to tyle właśnie dawali. A teraz dodatkowo jest konto za 0 zł i strasznie krótka karencja. Zatem można powiedzieć, że to rodzynek jak w PKO BP. A jak będzie za jakiś czas? Szklanej kuli nie mamy ;)

    • Adams pisze:

      Dzięki biorę :)

  • Bodzio pisze:

    Dziś przyszedł mail z dokumentacją od CitiHandlowego.
    Notabene tylko 166 stron…
    Brak dalej potwierdzenia że konto otwarte zostało…

  • york671 pisze:

    ja zakładałem 1 września w tej promocji. Wszystko poszło gładko, skan dowodu, selfie, potwierdzenie kodem sms-ale otrzymałem tylko maila: ” Dziękujemy za wybór Konta Osobistego
    w Citi Handlowy!” w załączniku jest aż 166 stron różnego rodzaju regulaminów, tabel opłat i prowizji chyba dla całej historii Citi Banku w Polsce, ale nie ma ani tam ani żadnego innego maila z numerem konta, z danymi do logowania ani niczego podobnego w tym mailu nie było. A innego nie dostałem. Ktoś ma tak samo jeszcze?

    • Grzegorz pisze:

      też tak mam, brak nr konta, danych do zalogowania

    • mati pisze:

      Ja też dostałem dokumenty na maila,ale to tylko potwierdzenie złożenia wniosku,może to tak długo trwa u nich

    • york671 pisze:

      wnioski, które były składane on-line się posypały i dzwonią z banku i trzeba przez telefon z konsultantem jeszcze raz wnioskować; konsultanci znają bardzo dobrze ofertę i jej założenia; całość zajmuje ok. 20 minut; obsługa CitiPhone i CitiAltert jest wyłączona; na koniec ma przyjść sms, że wszystko jest gotowe i po zalogowaniu się do bankowości on-line trzeba potwierdzić dane i umowę przynajmniej dla osób które mają już KK tak to wygląda;

  • Dominik pisze:

    Nagroda 3 – premia za wynagrodzenie
    14. Każdy Uczestnik, który spełni warunki określone w pkt 5 Regulaminu oraz najpóźniej do ostatniego dnia trzeciego miesiąca
    kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym otwarto Konto, otrzyma na to Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu
    wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), z zastrzeżeniem pkt 15 poniżej,
    otrzyma nagrodę o wartości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) („Nagroda 3”).
    15. Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych.
    16. Nagroda 3 zostanie przekazana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia czwartego miesiąca kalendarzowego
    następującego po miesiącu w którym otwarto Konto.
    17. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania tylko jednej Nagrody 3.

    Czy aby na pewno zwykły przelew zapewni wypłatę nagrody 3? Wg pkt 14 o wpłacie z tytułu wynagrodzenia

    • ZnB pisze:

      Zobaczymy za jakiś czas. Regulamin nie zawiera definicji wynagrodzenia zatem nie może to być traktowane uznaniowo wg widzi mi się banku.

    • Robert pisze:

      To zrób przelew w tytule wynagrodzenie byle by z innego banku. Przelew nie może być z Citi bank z konta indywidualnego.

  • Katarzyna pisze:

    Czy niespełnienie np. 2 warunku „blokuje” trzecią nagrodę. Wg mnie regulamin cały czas posługuje się spełnieniem warunków określonych tylko w pkt 5.

  • Robert pisze:

    I dostał ktoś jakieś dane do logowania .itp – ostatni mail to pdf z taryfami ~160 stron, + sms „zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na twoj adres e-mail.” Od dwóch dni cisza..

  • Adams pisze:

    U mnie też cisza.

  • KazeK pisze:

    Czy można spełnić wszystkie warunki w ciągu jednego miesiąca i dostać premie?

  • Piotr pisze:

    Co za dramat z tym otwieraniem konta!
    1.09 wypełniłem wniosek, potem próbowałem przejść aktywację przez selfie, ale się nie udało.
    2.09 próbowałem dokończyć aktywację, przez selfie się znów nie udało, więc zamieściłem zdjęcia dowodu osobistego.
    3.09 dostałem tylko smsa : ” Citi Handlowy: Dziekujemy Twoj wniosek o otwarcie CitiKonto z oferta na powitanie jest procesowany. Czas oczekiwania na kuriera moze sie wydluzyc, przepraszamy.”
    I od tamtej pory zero odzewu, ani nawet nie dostałem emaila z dokumentami, tak jak niektórzy. A dodzwonić się do nich nie da, bo nie mam ani nr konta ani numeru użytkownika.

    • Maciek pisze:

      czekaj spokojnie – po co się denerwować? ;)

    • Piotr pisze:

      Od 2 tygodni nadal zero reakcji ze strony banku pomimo mojej wizyty w oddziale i telefonie z przypomnieniem na infolinię. Pierwszy raz widzę że bank może mieć tak wywalone na klienta.

  • Piotr pisze:

    A jak wygląda proces zamykania takiego konta ? Czy wszystko on-line czy trzeba jechać do oddziału ?

    • Maciek pisze:

      Online w bankowości elektronicznej – łatwa sprawa

    • ZnB pisze:

      Kilka kliknięć ;)

    • Piotr pisze:

      Szukałem ale nie widzę takiej opcji, gdzie to znajdę ?

    • ZnB pisze:

      Obecnie nie posiadamy już konta, żeby podać dokładną ścieżkę ale na przykładzie karty kredytowej to jest:
      1. wchodzisz w kartą
      2. klikasz zarządzaj kartą
      3. na dole masz link do zamknięcia karty
      Dla konta wyglądało to podobnie.

  • york671 pisze:

    w piątek dzwonili, żeby jeszcze raz zrobić założenie konta, mam już u Nich KK, ale wciąż w systemie nie widzę, umowy do zatwierdzenia ani niczego…

  • york671 pisze:

    do mnie dwa razy drugim razem dopytać o formę zatrudnienia jakieś dziwne pytania po co im takie info, oczywiście coś tam wymyśliłem, prawdy znać nie muszą do konta osobistego; nr nie pamiętam bo usuwam

    • Maciek pisze:

      Czyli do wszystkich jakaś dziwna gadka…
      Ze mną gadała Pani, która miała problemy z czytaniem z kartki, hehe
      Miałem wrażenie ze dorabia do emerytury bo jakby zaraz miała wykitowac🤪

    • Bodzio pisze:

      Do mnie dziś dzwoniła ponownie. Zaskoczyla mnie bo pytała czy piastowałem jakieś stanowiska wojskowe !!!

    • Bodzio pisze:

      Też wrażenie że kobieta nie kumata. Myliła się ze wszystkim….
      I też do tej pory brak informacji że konto zostało otwarte…

    • Anaton pisze:

      Czy można przelać z konta w innym banku – te 2000 zł – piszac w tytule przelewu 'wynagrodzenie’, a następnie je odesłać zaraz po zaksięgowaniu? Jakaś wiedzą jak to wyglądało przy innych tego typu promocjach?

  • york671 pisze:

    od wczorajszego telefonu, czyli z dn. 07.09 nic się nie zadziało, mam czekać na sms-a, że umowa i wniosek jest dostępny w bankowości online i go zatwierdzić;

  • ZnB pisze:

    Słabo wygląda ten proces. Słabo… :(

  • Ola pisze:

    Witam. Czy otrzymał ktoś z państwa kod autoryzacyjny w postaci sms-a ? Tydzień temu miałam telefon z banku i do tej pory żaden SMS nie przyszedł.

  • Łukasz pisze:

    Ciekawostką jest to, że w dokumentach wysyłanych przez bank do konta Citikonto jest TOiP i tam wcale to konto nie jest darmowe. Zupełnie inną TOiP przedstawiacie Wy a obie wyglądają na prawdziwe. Co więcej na stronie banku też jest ta co w dokumentach.

    A stoi tam tak:’
    CitiKonto
    dla kont otwartych do dnia
    19.08.2020 r. – od dnia 20.08.2020 r.
    produkt wycofany z oferty
    3 PLN
    gdy w danym
    miesiącu wpływy
    na Konto Osobiste
    min. 3 500 PLN
    8 PLN
    gdy w danym miesiącu
    wpływy na Konto Osobiste min.
    2 000 PLN
    15 PLN
    w pozostałych
    przypadkach’

    To jak w końcu jest :)

  • Anka pisze:

    Po problematycznym zakładaniu konta nastąpił kolejny kłopot. Tym razem z podłączeniem karty do usługi Google Pay, a mianowicie: „Citi Handlowy:Uruchomienie uslugi Google Pay na karcie **** nie powiodlo sie. Prosimy sprobowac ponownie lub skontaktowac sie z CitiPhone. 226922484 „. TEN BANK powinien nosić nazwę Porażka.

    • ghghghghg pisze:

      a po jakiego grzyba otwieracie tam konta? Same problemy a bydło się pcha na siłę.Zenada,

    • ZnB pisze:

      Daruj sobie określanie kogoś jako bydła, ok? Chyba, że piszesz o sobie :)

    • Robert pisze:

      A bank już aktywował Ci konto ? Ja kartę dostałem normalnie do skrzynki – we wtorek, a w piątek dopiero podpisałem umowę na poczcie. W czwartek zrobiłem przelew na numer konta widoczny po zalogowaniu, ale chyba jeszcze nie było aktywne i dostałem zwrotkę że nie prawidłowy numer konta. Więc pewnie karta i konto będą do użytku po weryfikacji umowy przez bank

  • Jackx pisze:

    08.09 złożyłem wniosek
    16.09 zjawił się kurier z umową
    22.09 otrzymałem kartę
    Konto wciąż jest nie aktywne. Nie mogę założyć bankowości internetowej, pojawia się jakiś błąd, więc muszę czekać na aktywację konta ale ile można czekać?

    • janm pisze:

      Miałem podobnie, ale nie próbowałem zarejestrować się w bankowości.
      Zadzwoniłem na infolinię.
      Okazało się, że moje konto jest już aktywne.
      Zadzwoń – zobaczymy, co Tobie powiedzą. Może jest jakiś problem u Ciebie.

  • jaceg pisze:

    Czy komuś udało się skutecznie podpiąć kartę do googlePay? Dwa konta (moje i żony), dwie karty, dwa telefony – karty mam podpięte do GooglePay, środki na koncie, jednak przy każdej próbie płatności mam odmowę!
    co robię nie tak? Dodam, że z innymi bankami/kartami nie mam tego problemu. Niby karta Citi wyświetla się w GPay, niby jest prawidłowo podpięta, aktywowana, pierwsza płatność nastąpiła przez chip, a mimo to wciąż otrzymuję odmowę.

    • Adams pisze:

      Oho, widzę że kolejne problemy.
      Ten bank to totalna porażka.
      Zakładanie konta,aplikacja,przelewy to droga przez mękę.
      Przynajmniej nagrody wypłacają bez ociągania, a nawet wcześniej(karta kredytowa).
      Kartę podpiąłem kilka dni temu, dzisiaj spłyną środki, jutro coś zapłacę i dam znać.

    • Jackx pisze:

      Z tego co się orientuję płatności bez fizycznego przedstawienia karty są domyślnie zablokowane w citi i trzeba je włączyć.

    • jaceg pisze:

      rzecz w tym, że nie widzę takiej możliwości w ustawiniach, ani w aplikacji, ani w bankowości na przeglądarce. Dzwonić?? Bez sensu. :-/

    • Jackx pisze:

      Czy na karcie masz włączone płatności zbliżeniowe? Domyślnie są wyłączone. Może o to chodzi i dlatego transakcje są odrzucane.

      Co do płatności bez fizycznego przedstawiania karty znalazłem w jednym z dokumentów otrzymanych z citi taką informację:

      Regulamin Rachunkow Bankowych – obowiązuje od 14 września 2019

      § 20. CITICARD
      Punkt 22. Klient może przy użyciu Karty Debetowej dokonywać transakcji na odległość, bez fizycznego przedstawiania Karty Debetowej, jeżeli aktywuje tę funkcjonalność poprzez Usługę bankowości telefonicznej CitiPhone, Usługę bankowości elektronicznej Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile) lub w Oddziale.

    • jaceg pisze:

      W citi online brak możliwości włączania/wyłączania płatności zbliżeniowych.

      https://www.fotosik.pl/zdjecie/8367349ad98f18e0

      przynajmniej u mnie brak takiej usługi ;)

    • Adams pisze:

      U mnie z płatnościami wszystko OK.
      Najpierw zapłaciłem fizycznie kartą, żeby ją aktywować, póżniej telefonem 2 płatności.
      Może nie zmieniłeś w Google Play karty na domyślną?

    • jaceg pisze:

      Zmieniłem, dopilnowałem wszystkiego. Też zacząłem od aktywacji karty przez płatność na PIN. Nie wychodzi mi to na dwóch kontach, dwóch telefonach, różnych modelach, itd. Kurna, wysiadam.

    • Adams pisze:

      Gdzieś po drodze macie jakiś błąd, tylko jaki?, O to jest pytanie.
      Ja nic nie aktywowałem w banku online, ani aplikacji, zapłaciłem z „marszu”, i wszystko hula.
      Może inni uczestnicy promyki się wypowiedzą.

    • Adams pisze:

      A tak żartobliwie, to pewnie jesteśmy jedynymi którym udało się uruchomić to konto :)
      Jedyne co przychodzi mi do głowy, to usunąć kartę w Google Pay i aktywować ponownie.

  • Adam pisze:

    jaceg. Sprawdź w Citi online jakie masz limity ustawione na karcie, może są zbyt niskie więc zmień na wyższe. Być może to jest przyczyna że ciebie wywala przy płatności Google Pay. Wyczytałem w necie że ktoś też miał identyczny problem jak ty i przyczyną były ustawione śmieszne limity na karcie.

    • jaceg pisze:

      hej. Dopiero teraz bo wymyśliłem, że może, jak ktoś wyżej wspomniał, powininem dodać karty ponownie. Tak też zrobiłem – karty usunąłem z GooglePay. Karty aktywowane, płacone fizycznie w sklepie było, a zatem w pełni działają. Przeszedłem ponownie cały proces dodawania do GooglePay.

      Limity ustawione „domyślnie”, co widać na zdjęciu:
      https://www.fotosik.pl/zdjecie/8367349ad98f18e0

      dalej nic! Wciąż odmowa! Nie ważne, że chcę płacić 10, czy 100zł.

    • janm pisze:

      jaceg: Teraz żałuję, że nie sprawdziłem u siebie (bo może nie przepuści z błędem).
      Ale sprawdź, czy masz prawidłowe numery kart w GPay.
      U mnie jedna z kart źle się sczytała (robiłem zdjęcie, dwie liczby źle rozpoznało).
      Chyba, że wpisywałeś ręcznie.
      Ale to też nie zawadzi sprawdzić.

    • Jackx pisze:

      jaceg – Żeby włączyć płatności zbliżeniowe na karcie trzeba napisać wiadomość do banku. Klikasz na – kontakt, następnie – napisz nową wiadomość i wybierasz – dyspozycje – kategoria transakcje kartą – kategoria tematyczna płatności zbliżeniowe -włącz.

    • jaceg pisze:

      Sprawa rozwiązana!Jackx mnie nakierował i to okazał się strzał w dziesiątkę. Włączyłem, poprzez dyspozycje, płatności zbliżeniowe i właśnie dziś wypróbowałem – wszystko działa jak należy.

  • Robert pisze:

    Konto aktywowane. Czy mogę spełnić wszystkie warunki już jutro i zapomnieć o karcie do czasu otrzymania 3-ech premii ? a potem ją zamknąć ?

  • Jackx pisze:

    Dzisjaj po 6 dniach dostałem odpowiedź na pytanie/reklamację wysłane mailem w sprawie aktywacji konta. Citi twierdzi że konto zostało aktywowane uwaga 1 dzień przed wysłaniem przezemnie reklamacji. Co jest nie prawdą. Tego dnia próbowałem zarejestrować się w bankowści internetowej ale to się nie udało bo konto było nie aktywne. Robiłem to w godzinach popołudniowych. Oczywiście przez te 6 dni nie dostałem żadnego sms/maila o aktywacji konta (a tak mieli informować o aktywacji konta). Teraz konto jest już aktywne. Zastanawiam się czy nie napisać reklamacji że z powodu ich opieszałości i niedbalstwa (brak informacj o aktywacji konta. Konto niby było aktywne o czym nie wiedziałem.) nie mogłem przystąpić do promocji mastercard bezcenne chwile. Termin był do końca września. Niech mi teraz dadzą pukty o wrtości 50 zł :)

  • zbyszko ze zzspychowa pisze:

    można spełnic wszystkie warunki w 1 dzień i mieć już spokój? i czy rejestrując sie dzisiaj tj 6.10 załapie sie na bezcenne chwile czy juz nie?

    • ZnB pisze:

      Tak, można. Co do Bezcenne Chwile to promocja trwała do końca września a na chwilę obecną nie widać kolejnej edycji.

  • Jackx pisze:

    No i klops moje transakcje kartą w necie przez google pay są odrzucane. Karta dodana do g.pay. aktywowana w terminalu stykowo. Płatności w internecie w bankowości włączone, środki są, limit ustawiony. Podczas transakcj wyświetla mi się taka oto informacja:

    Ta informacja nie jest przesyłana do sklepu.
    Ta transakcja wymaga weryfikacji hasłem 3D Secure.
    Transakcja zostanie odrzucona.

    Aby aktywować usługę dla karty kredytowej, zadzwoń do CitiPhone: 22 692 2484.
    Dla karty debetowej usługę możesz aktywować po zalogowaniu do Citibank Online (zakładka „Usługi i profil” – „Karty płatnicze” lub w CitiPhone, pod numerem 22 692 2484 (koszt jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora + VAT).

    To jaką usługę ja mam aktywować? W bankowości nie ma opcji żeby aktywować 3d secure.

  • janm pisze:

    Czy ktoś próbował już zapłacić GPay telefonem bez NFC w necie?
    W historii na Citi pojawia się „Transakcja online wallet pay”.
    Nigdzie nie ma Google Pay.

    Z kolei w historii transakcji w GPay jest info, że zakupu dokonano przy użyciu numeru konta wirtualnego (VAN), a nie faktycznego numeru karty. Powyżej tej informacji jest karta Citi z właściwą końcówką liczbową.

    Czy to przejdzie?

    • Adams pisze:

      Jest o.k.
      U mnie przy płatnościach telefonem w żabce, biedrze i innych, też wyświetla w historii wallet pay.
      Z kontem wirtualnym w GP to norma.

    • Jackx pisze:

      Nie miałem wcześniej zainstalowanej apki g.pay w telefonie. Kartę do g.pay dodałem na komputerze. Wczoraj zrobiłem transakcję płacąc kartą w necie z g.pay na komputerze. W bankowości widnieje ona opisana jako transakcja mediaexpert (jesze jest nie zaksięgowana). Nigdzie nie widzę w bankowości w opisie transakcji, że to transakcja g.pay. W historii, w aktywności g. pay wogóle nie widać tej transakcji.

      Dziś zainstalowałem g.pay na telefonie. W historii po transakcji nie ma śladu. Dostałem sms z citi o treści „…….wpisując kod akceptujesz przekazanie Google danych transakcji”

      Czyli co? transakcje po akceptacji przekazywania danych Google będą pojawiać się w historii? A co z moją wcześniejszą transakcją?  Pewnie nie będzie widoczna…

  • janusz pisze:

    Spełniłem warunki we wrześniu jednak nagrody jeszcze nie otrzymałem.
    W Waszym opisie promocji jest napisane, że nagroda będzie wypłacona „do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostaną spełnione warunki poszczególnych nagród” co jest chyba błędem bo w regulaminie jest napisane, że pierwsza nagroda zostanie przekazana do końca drugiego miesiąca po otwarciu konta, czyli jak otworzyłem konto we wrześniu i spełniłem warunki to otrzymam nagrodę do końca listopada – dobrze rozumiem?

    • ZnB pisze:

      Zgadza się! Tak nam wyszedł skrót myślowy ;) Już poprawiliśmy. Dziękujemy za wyłapanie nieścisłości.

  • Adams pisze:

    Dzisiaj przyszła 1 nagroda (50).
    Warunki spełnione we wrześniu.

    • Maciek pisze:

      Tez dostałem wczoraj…
      Strasznie opornie to wszystko szło ale się udało – u mnie nawet SMS nie przyszedł potwierdzający ze konto już działa.

    • Jackx pisze:

      U mnie brak nagrody.

  • Jarek pisze:

    Czy zasilenie Revolut przez google pay na kwotę ponad 100 zł będzie spełnieniem drugiego warunku?

  • kouba pisze:

    Czy wszyscy zaczęli dostawać już nagrody? Bo ja nie

  • agata pisze:

    czesc, u mnie premii brak – konto zalozone w pazdzierniku na koniec i zrobione warunki do konca pazdziernika. czy wg regulaminu pierwsze 50zl powinnam dostac do konca grudnia? czy wczesniej?
    jak u Was z czasem oczekiwania do wyplacenia pierwszej premii bylo?

    Zaczynam się martwić, że premii nie dostane .. ;)

    • Jackx pisze:

      Tak, na wypłatę pierwszej nagrody citi ma czas do końca grudnia (dla kont otwieranych w październiku warunki do otrzymania pierwszej nagrody należało spełnić do końca listopada a czas na wypłatę pierwszej nagrody mają do końca grudnia.) U mnie wyglądało to w następujący sposób – wrzesień otwarcie konta, październik spełnienie warunku do uzyskania pierwszej premii, 19 listopada otrzymałem 1 nagrodę.

    • agata pisze:

      @Jackx , dzięki za odpowiedz. No chyba przyciągnęłam gotówkę myślami, bo dziś niespodziewanie wpłynęło 50 zl ! :) czyli następne 50 zl w styczniu będzie zapewne a kolejne ostatnie w lutym :)

  • jaceg pisze:

    Konto otwarte we wrześniu.
    Warunki (wpłata 100 i 2000) spełniłem we wrześniu, w połowie października dokonanie płatności GooglePay.

    1 nagrodę otrzymałem 19 listopada, ale do dziś nie otrzymałem drugiej nagrody…

    coś nie tak zrobiłem?

  • zzzzzzzzz pisze:

    konto założone w pażdzierniku
    wszystko zadania wykonane , nie dostałem ani jednej nagrody …
    gdize mam sie zgłoscic?

    • ZnB pisze:

      Po zalogowaniu się do Citibank Online napisz wiadomość (reklamację) poprzez Skrzynkę odbiorczą.

  • Adams pisze:

    Dostał ktoś 3 pięćdziesiątkę?

    • Jackx pisze:

      Tak dzisiaj otrzymałem.

    • Adams pisze:

      Dwa dni temu zapytałem, dzisiaj dostałem.
      Przelew „wynagrodzenia” z prywatnego konta od żony, gdyby ktoś chciał pytać.

    • ZnB pisze:

      No i gites ;)

    • Adams pisze:

      Gites i majonez :)
      Niby pierdoła, a cieszy.
      Choć w sumie to już 6 stówek od Citi wpadło, no i 7 na horyzoncie.

    • ZnB pisze:

      A to niekoniecznie wszystko. Przy wypowiadaniu umowy o kartę kredytową czy też konto osobiste często proponują coś na zatrzymanie ;) Próbuj!

    • Adams pisze:

      No właśnie ta 7 ma wpaść za wypowiedzenie karty kredytowej.
      Spróbujemy jeszcze z debetówką.

      ZnB dzięki za wszystkie porady, no i oczywiście za Bloga.
      Pozdrawiam.

    • ZnB pisze:

      Kiedyś kredytówkę 3 razy wypowiadaliśmy i dopiero za 4 razem nic nie dali :P

    • Adams pisze:

      Dobre, czyli jeszcze wiele przede mną:)
      Mądrego to i dobrze posłuchać.

    • agata pisze:

      Czy przelew mogl byc z innego mojego konta w innym banku? Do dzis nie otrzymalam 50zl za wplyw z ” wynagrodzenia” pozostale otrzymalam.
      Czy ktos moze orientuje sie dokladnie?

    • ZnB pisze:

      Wyżej masz info, że przelew z konta żony koledze przeszedł ;)

    • agata pisze:

      @ZnB – ja te wynagrodzenie przelewałam ze swojego konta w innym banku ;) wiec ciekawe – pewnie dlatego nie zaliczyli

    • ZnB pisze:

      A kto wie, kto wie jak oni to interpretują.

    • agata pisze:

      mam juz odpowiedz odnosnie zapytania o 3cią nagrode, czemu jej nie otrzymałam:
      Zgodnie z Regulaminem Rachunków Bankowych pojęcie wynagrodzenia na Konto, rozumie się przez wpływ wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę, oraz innych świadczeń związanych z pracą, świadczenia pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego lub rentowego.
      Na Pani rachunku nie odnotowaliśmy tego typu wpłaty.

      Czyli wplata za wynagrodzenie nie moze byc z wlasnmych rachunkow w innych bankach.

    • ZnB pisze:

      Bzdura! Odwołaj się.

      Po pierwsze: regulamin promocji nie definiuje pojęcia „wynagrodzenie”. Wynagrodzenie jest używane jako sformułowanie z małej litery a to co do zasady nie jest pojęciem w sensie definicji.

      Po drugie: Nawet gdyby w regulaminie promocji użyto pojęcia „Wynagrodzenie” czyli z dużej litery to Regulamin Rachunków Bankowych nie posiada definicji terminu „Wynagrodzenie”.

      Ot tyle ich sprytu.

      P.S. Nowa V edycja już ma doprecyzowane te zapisy ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.