ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

5000 pkt w programie MasterCard Priceless Specials za dwie transakcje kartą! (równowartość ok. 100 zł)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Za zakupy u wybranych partnerów można zdobyć punkty wymienne nawet na 100 zł!

Pod koniec 2016 roku opisywaliśmy program MasterCard Priceless Specials umożliwiający zbieranie punktów za zakupy kartą z logo MasterCard. Właśnie ruszyła kolejna świetna promocja tego programu umożliwiająca zdobycie aż 5000 pkt, które można wymienić np. na 100 zł rabatu do wybranego sklepu czy też 6 biletów do kina. Warunkiem zdobycia dodatkowych punktów jest wykonanie zaledwie dwóch transakcji kartą w wybranych sklepach.

Zdobądź 5000 pkt wymiennych na nagrody z katalogu Priceless Specials

W ramach promocji „Powrót do szkoły” (notabene podona była w zeszłym roku i dawała 8000 pkt), która jak już pisaliśmy wyżej potrwa do 21 września 2018 należy wykonać zarejestrowaną kartą w programie min. dwie transakcje u dwóch spośród pięciu wybranych partnerów programu. Partnerami tej akcji i programu Priceless Specials są:

Punkty promocyjne w ilości 5000 zostaną naliczone w ciągu 14 dni od daty realizacji ostatniej transakcji spełniającej warunki promocji. Punkty będą ważne przez okres 6 miesięcy od ich przyznania. Szczegóły promocji znajdują się w regulaminie.

Na co możemy wymienić punkty?

Punkty można wymienić na nagrody dostępne w katalogu w kategorii powrót do szkoły. Z tych ciekawszych nagród sugerujemy:

  • 150 zł w bonie do sklepu New Balance o wartości 9000 pkt,
  • 100 zł w bonie do sklepu RTV Euro AGD o wartości 6000 pkt,
  • 100 zł w bonie do sklepu Decathlon o wartości 6000 pkt,
  • 50 zł w bonie do perfumerii Douglas
  • 50 zł w bonie do sklepów Diverse
  • 50 zł na zakupy w salonach jubilerskich W.KRUK
  • 50 zł na zakupy paliwa stacji Circle K
  • 20 zł w bonie do sklepu Merlin.pl o wartości 1200 pkt,
  • bilet do kina Cinema City o wartości 800 pkt.

Więcej o samym programie MasterCard Priceless Specials możecie poczytać we wpisie: MasterCard Priceless Specials – program lojalnościowy dla posiadaczy kart płatniczych MasterCard® i Maestro®

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



116 komentarzy dla wpisu: “5000 pkt w programie MasterCard Priceless Specials za dwie transakcje kartą! (równowartość ok. 100 zł)

  • sads pisze:

    bez limitu kwoty ?
    moge np kupic w diverse karte podarunkowa na 20zł oraz w decatlonie sok za 4 zł i dostane 5000 pkt ?

  • Patrycja pisze:

    W regulaminie nie ma napisanej min. kwoty :)

  • Paweł pisze:

    gdzie jest napisane że za min. 300 zł?

  • Krzysiek pisze:

    Czyli 2 tranzakcje u 2 partnerów np. 2 razy w decatlon i 2 razy w divers czy 1 raz w decatlon i 1 raz w divers ??

  • york671 pisze:

    a od jaka musi by minimalna kwots zakupu eby naliczyy sie jakes punkty w Dekatlonie i RTV AGD np. tranzakcja za kade wydane min. 5 z? Jesli nie ma limitu to znaczy, ze mozna kupic cos w Dekatlonie za 2 zl i za 1 zl np. w RTV AGD???

    • ZnB pisze:

      Jeżeli dobrze pamiętamy to chyba u wszystkich partnerów pkt sa naliczane za każde 5 zł.

    • Kamil pisze:

      różnie to jest ale jak nie ma pełnego pkt to w zestawieniu naliczą części ułamkowe

  • Wera pisze:

    Czy partnerami są tylko sklepy internetowe partnerów ? Czy można kupić w sklepie stacjonarnym ?

  • york671 pisze:

    czyli żeby naliczył się bonus 5000 punktów to zakup musi być w każdym z dwóch partnerów za min. 5 zł? i mają być to sklepy stacjonarne, internetowe czy nie ma to znaczenia??

    • ZnB pisze:

      Może to być dowolna transakcja. Min. 5 zł jest potrzebne do naliczania punktów standardowych.

  • hj pisze:

    w grafice w newsleterze jest 300zł

  • smz pisze:

    Od razu uprzedzam zwykła karta do ekonta w mbanku taka z delfinkiem na awersie Mastercard Debit nie może być przypisana do programu

  • mushi2 pisze:

    A co w przypadku jeżeli mam kilka kart zarejestrowanych w programie ? Mogę skorzystać jeden raz jako osoba, czy też może skorzystać tyle razy ile kart mam przypisanych do programu ?

    • Maciek pisze:

      A kto to wie, gdyż regulamin tego nie precyzuje? Jak przyszedł newsletter do kilku kart warto spróbować ;)

  • Marcin pisze:

    Co w przypadku płatności na stronie przez pośrednika? Też przejdzie bez problemu?

  • West pisze:

    Witam mam pytanko skoro ktoś wcześniej napisał że karta MC z MBanku nie łapie się na tą promocję to czy jak zarejestruje kartę kredytową MC z BGŻ BNP Paribas którą mam w promocji mam bonus to wtedy będę mógł te 5000 punktów zgarnąć.

    • m222 pisze:

      Nie wszystkie banki i nie wszystkie karty biorą w priceless-specials udział, z tego co widzę to BGŻ BNP Paribas chyba nie, ale najlepiej zapytać w banku.

    • Maciek pisze:

      BGŻ ma swój program mambonus wiec nie uczestnicy w priceless specials

  • semprini pisze:

    Fajna promocja i proste warunki. Warto skorzystać. 5000 punktów drogą nie chodzi.
    Ps. Ta równowartość 100 zł to trochę naciągana jest… wartość większości nagród po wymianie to około 80-90 zł jak tak na szybko liczę ?
    Ale i tak warto.

    • ZnB pisze:

      Nagrody są często przeceniane i vouchery 100 zł są po 5000 pkt ;-) Warto wyczekać jak się komuś nie spieszy.

  • semprini pisze:

    A to ciekawostka. Nie śledzę tego wiec nie wiedziałem. 6 miesięcy to dużo czasu – warto polować☺

  • m222 pisze:

    Teraz np. za 2370 pkt. jest karta podarunkowa warta 50 zł w RTV Euro AGD lub Diverse, a za 4740 pkt. karta warta 100 zł w Decathlon, ciekawe czy będzie jeszcze coś bardziej korzystnego?

  • MK pisze:

    jak mam 3 karty zarejestrowane w 3 bankach to dostanę 3 x 5000 ?

    • ZnB pisze:

      Ciężko powiedzieć bo mamy jedną :P ale jeżeli można zbierać pkt niezależnie na każdą kartę to i z promocji powinno się dać skorzystać niezależnie.

    • Maciek pisze:

      Ja robię test bo w t-mobile mam zarejestrowana karte debetowa i kredytowa i do każdej z nich zrobiłem po 1 transakcji u 2 partnerów. Zgodnie z założeniami powinno wpłyną. 10000pkt

    • Maciek pisze:

      Dzis wpłynęło 10000pkt po transakcjach wykonanych 25.08 karta kredytowa i debetowa; w Getin banku do karty debetowej tez przyszło 5000pkt za transakcje z tego samego dnia

  • paweł pisze:

    Czy komuś juz naliczono punkty za dwie transakcje u w/w partnerów?

  • york671 pisze:

    dokładnie tak wpadły też w Citi

    • m222 pisze:

      Ja w Citi jeszcze nie mam, a spełniłem warunki 2 dnia promocji.

    • Pawel pisze:

      do york671: W jaki sposób dokonałeś płatności i na jaką kwotę? jakich dni dokonałeś płatności jeśli to nie tajemnica :))

  • york671 pisze:

    zakup w Decatlonie i w RTV AGD każdy za kwotę wyższą niż 5 zł, płatność kartą Kredytową Citi Banku a zakup w dniu 26.08 (ndz)

    • w pisze:

      taki sam zestaw płatności, z tym że 24.08. i także nie otrzymałem punktów z kartą citi…

  • MarcinH pisze:

    Dzisiaj przyszły trzy maile do 3 kont o 5000 punktach na każdym z nich :)

    • Asia pisze:

      Czyli punkty dają do każdej zarejestrowanej karty z różnych banków i jak rozumiem punkty się sumują?

    • Maciek pisze:

      Jedynym bankiem, który kojarzę jest t-mobile gdzie punkty się sumują – teraz karty debetowej nawet nie można dodać do programu priceless specials ale u mnie stara karta na początku została dodana i tak „korzystam”

    • ZnB pisze:

      W zasadzie to jest tak: jedna karta = jedno konto. Czyli punkty zbierane są na każdą z kart i raczej ich nie ma jak zsumować.

  • pp pisze:

    Czyli rozumiem że mając kilka kont w BZWBK i do każdego konta gdybym miał kartę, zarejestrował w programie, każdą spełnił warunki promocji to na każdą otrzymam 5000 pkt? Czy wszystkie karty będą połączone w jedno konto i tylko raz otrzymam 5000 pkt? W t-mobile na jednym koncie mam wszystkie karty więc tylko raz mi dali 5000 pkt.

  • malutki pisze:

    Czy może ktoś pamięta jakie obniżki punktów w ubiegłym roku były w Czarny Piątek.Chodzi mi o to czy lepiej poczekać na Czarny Piątek czy teraz wymienić punkty w Decathonie bo bon za 100zł zamiast 6000 jest za 4740

  • JarekS pisze:

    Mam pytanie techniczne dotyczące rejestracji kart w programie. Wszedłem na strony dwóch banków(Getin,bzwbk),zarejestrowałem te karty(środa) i co, mogę juz kupować, czy mam czekać na potwierdzenie ze strony banków że karty uczestniczą w programie?

  • Paweł pisze:

    Ello, w jaki sposob zarejstrowac karte debetowa mastercard w mbanku do programu :) Pytanie szczególnie kieruje do Sid’a napisałeś że można tylko jak ?:))

    Pozdrawiam
    Paweł

    • Maciek pisze:

      Pytałem konsultanta – debetowej w mBanku nie można dodać do priceless specials

    • Sid pisze:

      Regulamin programu na stronie mBanki – https://www.mbank.pl/pdf/ind/karty/priceless-specials-polska-regulamin.pdf
      Punkt 2 – W definicjach karty – wymieniona debit mastercard czyli klasyczna debetowa
      Na infolinii wprowadzili Cię w błąd.
      Zgłoszenie najlepiej złożyć w placówce, bo konsultanci mBank nie mają pojęcia o programie i jak mantrę powtarzają, że wejście do programu jest możliwe tylko przy okazji zakładania konta albo przełączają na infolinię MCPS – gdzie zgłoszenia zrobić się nie da.

    • Paweł pisze:

      na czacie mbank „powiedzieli” że nie ma opcji rejestracji do programu Pricelles Mastercard, jedynie karta kredytowa. Czyli co jedynie trzeba sie udać do oddziału i tam „męczyć” pracowników o dodanie do programu???

  • andre pisze:

    Czy ma znaczenie w jaki sposób płacę kartą zarejestrowaną w programie? Tzn. czy muszę wybrać bezpośrednio płatność kartą online, czy np. mogę skorzystać z płatności Masterpass do której mam przypisaną odpowiednią kartę? Chodzi tylko (i aż) o to, że w drugim przypadku loguję się do konta masterpass, w pierwszym podaję dane karty bezpośrednio na stronie sklepu, a tego bym chciał uniknąć.

  • andre pisze:

    Czy ktoś wie jak zarejestrować kartę Citi w Priceless? Klikam rejestruj, loguję się na konto, znajduję na stronie Priceless, klikam i znów loguję się do konta i tak w pętli… Jak zamiast kolejnej rejestracji wybieram loguj, to wywala błąd, że nieprawidłowa karta czy jakoś tak…

    • ZnB pisze:

      Najpierw po zalogowaniu się do konta w Citi musisz dodać kartę do PS. Pisaliśmy o tym przy okazji promocji z biletami do kina: https://zarabiajnabankach.pl/bilet-do-cinema-city-dla-klientow-citibank-za-przystapienie-do-programu-mastercard-priceless-specials/

    • andre pisze:

      Chodzi o fragment „Przystąpić do programu można po zalogowaniu się do Citibank Online w menu „Korzyści i produkty”. Wystarczy kilka kliknięci i wyrażenie zgód marketingowych”? Tutaj widzę propozycje kredytów, ubezpieczenia i na dole OFERTY CITI SPECIALS, gdzie są zniżki na wycieczki itp. Może któraś z prób przebiegła pomyślnie i jestem w programie, ale w takim razie czemu nie loguje…

    • ZnB pisze:

      Nadal się nie zalogowałeś?

    • andre pisze:

      Udało się ostatecznie zalogować po mailach do obu stron – po zgłoszeniu w citi priceless przestał wyświetlać komunikat, że błędny numer karty, za to po drugiej próbie logowania zablokował konto. To, powinno odblokować się automatycznie po 30 minutach, jak poinformowano mnie na infolinii, ale ostatecznie i tutaj konieczny był mail, tym razem do adminów ich strony. Pomogło, działa.

  • andre pisze:

    Przy logowaniu pojawia się komunikat „Wprowadzony nr karty nie może zostać zweryfikowany, proszę wprowadzić ponownie.” – wprowadzam bez spacji i myślników, nr karty sprawdzony 10x

  • Jula pisze:

    Też tak miałem. Uważaj na datę urodzenia ma być np. 15/01/1985

  • Xinhua pisze:

    Do dziś ani punktów nie mam choć zaksięgowane 02.09 (niby mają 14dni) ani bonu do biedronki 250 w innej promocji bo tu też jest zapis z 30dniami od miesiąca kiedy się to wykonało. Bardzo skrupulatni, pewnie ostatniego dnia zaliczą albo wcale i trzeba będzie reklamować…

  • Maciek pisze:

    Jest to chyba jakaś indywidualna sprawa – ja transakcje robiłem po 7.99 decathlon i 5.99 black red White i na 6ciu kartach przyszedł zwrot po tygodniu (7-9 dni od transalcji). Punkty u mnie zawsze dodawane w poniedziałek

    • andre pisze:

      A same punkty za transakcje po jakim czasie Wam naliczają? Pytam, bo od merlin.pl wpłynęły, a za decathlon.pl z 10.IX nadal nie mam zaksięgowanych punktów, więc sam bonus tym bardziej się oddala

    • ZnB pisze:

      W Decathlon robiliśmy zakupy poniżej 5 zł więc punktów standardowych nie mieliśmy. Myślimy, że nie ma znaczenia naliczanie punktów standardowych i z tej promocji – pewnie są to niezależne terminy.

  • york671 pisze:

    a jak z naliczeniem punktów w Getin Banku? Ja zakupy w Euro i Decatlonie robiłem 5 września a zaksięgowane na koncie 7 września a dziś mamy już 19.09 i punktów promocyjnych jak nie było w Getin tak i nie ma ktoś dostał??

    • Maciek pisze:

      Transakcje robiłem 24.08 Decathlon on-line, 25.08 black red white, 5000 punktow za płatności karta Getin dodane 3.09

  • pp pisze:

    Ja zrobiłem 5 września w BRW i EURO kartami WBK i punktów też nie ma. Czekam 14 dni i piszę reklamacje.

    • york671 pisze:

      w Getin punkty naliczone dopiero dziś w sumie 2 ostatni dzień, ale gdy chcę je wymienić na bon 100 zł do Decatlona to nie można bo występuje jakiś błąd pomimo, że punktów jest więcej niż kosztuje bon

    • JarekS pisze:

      Ja w Euro i decathlonie transakcje robiłem 15.09 wieczorem a punkty(5000) wpadły dzisiaj koło południa. Wszystkie transakcje były poniżej 5 zł a co ciekawe zwykłe punkty też mi się naliczyły. Jeszcze się załapałem na promocyjny bon z decathlona, bo teraz już go nie widzę.

    • andre pisze:

      2x TMUB, BZWBK i Citi – transakcje 9-12.IX, na żadnym 5 tys. punktów jeszcze nie mam

  • york671 pisze:

    Niestety nie można już punków z programu wymienić na bon Decatlon 100 zł bo nie są już dostępne i nie wiadomo kiedy wrócą i czy wrócą, są tylko dostępne te po 50 zł. ;-(

    • Maciek pisze:

      I tutaj Cię chyba zaskoczę bo na koncie w t-mobile bon do Decathlonu za 100zł (-21%) mam normalnie dostępny… Za to bon na 50zł do RTV euro AGD w niektórych bankach mam za 3000pkt, w innym -21% a w kolejnym nie ma go wcale-sa to indywidualne liczby punktów jak ich dostępność w ogóle…

  • york671 pisze:

    to w takim razie w Getin banku nie ma już tych po 100 zł wcale i też były „-21%” a jak punkty się w końcu naliczyły to znowu wynikł problem, że nie mogę go wymienić na to co bym chciał ;-((

    • andre pisze:

      U mnie w T-Mobile również brak Decat za 100 zł, tak samo w Citi i BZWBK, a jeszcze przedwczoraj był i to w promo -21%. Inne nagrody identyczne, więc chyba nie zależy od banku, tylko Priceless.

      5k w TMUB zostało naliczone tylko raz, mimo zakupów z dwóch kart tego banku (wyżej ktoś pisał, że dostał podwójnie), szkoda.

  • JarekS pisze:

    Jakaś promocja była w chyba w Getinie bo jak złożyłem wniosek o kartę debetową(miałem visa)końcem sierpnia, to naliczyło mi się jeszcze jakieś dodatkowe 1700 punktów nie wiem skąd.

  • jarek pisze:

    a jak składa się reklamacje bo mi na dwóch kartach nie wpadły punkty

  • Inka pisze:

    czy komus rozpatrzono juz reklamację ? Teoretycznie mają na to 30 dni ale na infolinii mówił mi te załatwiają szybciej.. Transakcje kartą Citibanku reklamacja 15 temu.

    • andre pisze:

      Za transakcje BZWBK master nie „przelał” mi punktów, więc również składam reklamację (minęło już 15 dni). W kontekście ostatniej promki empikowej Mastercard robi sobie chyba raczej antyreklamę zmuszając uczestników do „wykłócania” się o punkty, po spełnieniu wszystkich warunków regulaminu… :(

  • jarek pisze:

    ja złożyłem dwie reklamacje dopiero kilka dni i nic mi mówili że 28 dni

    • inka pisze:

      faktycznie 28 dni mają a nie 30, racja. A czy ktoś się kontaktował w sprawie planu jak piszą w regulaminie rozpatrzenia reklamacji? u mnie nic, cisza była. Czekam już tyle to poczekam jeszcze 13 dni… choć u mnie to jednocześnie trwa wypowiedzenie karty :/

  • pp pisze:

    Transakcje zrobiłem 18.09 i punkty dzisiaj wpadły na karte z Citi, ale dali mi punktów na żadną z wielu kart WBK u kilku osób. Coś czuję że reklamacja będzie męcząca. Może lepiej będzie pisemnie złożyć reklamacje?

  • Marcin pisze:

    U mnie w ogóle w priceless nie wyświetla transakcji z diverse (zakupy na stronie) :/

    • Paweł pisze:

      A transakcje oznaczone jako od firmy ETOS? To jest to samo co diverse

    • Marcin pisze:

      Dostałem premiowe 5000 punktów, a samej transakcji diverse dalej brak :D
      Może dostanę te punkty po przekroczeniu terminu zwrotu zamówienia?

  • Maciej pisze:

    Info dla niecierpliwych: na 4 kartach (Citi Priority, Citi Simplicity, GetIn, mBank) wykonałem te transakcje do 18/09. Na kartach z Citi naliczyli mi punkty 3/10, na GetInie i mBanku 4/10. Więc mieli minimalny poślizg względem czasu deklarowanego (14 dni).

    • andre pisze:

      Potwierdzam, właśnie sprawdziłem, za BZWBK również już mam (transakcje z 18.IX), aczkolwiek zgłaszałem po 14 dniach reklamację.

  • pp pisze:

    A ja mam takie pytanie, czy po zastrzeżeniu / zablokowaniu karty w BZWBK będę nadal miał dostęp do punktów czy wszystko przepadnie i nie będę mógł się zalogować i wymienić na nagrody?

  • Marcoo pisze:

    Transakcje zrobione 11.09.2018 pkt brak. Na reklamacje odpisali mi 22X

    Zgodnie z Regulaminem Promocji „Powrót do szkoły”, uczestnik z promocji może skorzystać jednorazowo. Otóż, zgodnie z postanowieniem pkt. 3 Regulaminu promocji: “[z] promocji można skorzystać jednorazowo”. Ponadto, zgodnie z postanowieniem pkt. 5 Regulaminu: „[w] przypadku spełniania przez Uczestnika w czasie trwania Promocji „Powrót do szkoły” przesłanek, o których mowa w ust 2 powyżej Uczestnik otrzymuje jednorazowo 5 000 punktów.”

    W Pana przypadku punkty z tytułu udziału w Promocji „Powrót do szkoły” zostały już naliczone i zgodnie z Regulaminem Promocji nie może Pan skorzystać z takiego naliczenia punktów po raz kolejny.

    Jeżeli zdarzyło się w przeszłości, że otrzymał już Pan naliczenie punktów z tytułu udziału w naszej Promocji „Powrót do szkoły”, także w efekcie skorzystał Pan z naliczania punktów w tej promocji więcej niż jeden raz, to te przyznane już Panu punkty nie będą Panu anulowane.

    Takie wielokrotne naliczanie punktów w promocji wynikło z błędów w naszym systemie informatycznym. Jednakże mimo tego, że było ono niezgodne z Regulaminem Promocji „Powrót do szkoły”, podjęliśmy decyzję o przyznaniu Panu tych dodatkowych punktów, aby zapewnić Panu jak największą satysfakcję z korzystania z naszego Programu.

    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt.

    • andre pisze:

      Korzystałeś dwukrotnie, czy odpisali od czapy?

    • ZnB pisze:

      Też tak myślimy, że to był błąd po ich stronie. Jak widać, w pewnym momencie zaczęli weryfikować Uczestników i nie przyznawać kolejnych punktów jeżeli już raz zostały uznane :(

    • jarek pisze:

      ja miałem dwie reklamację na jedno mi przyznali a na drugą odpisali coś podobnego jak wyżej ale ponownie się odwołałem nie może byc tak że jedni dostaja a inni nie

  • Marcoo pisze:

    Tak korzystałem dwukrotnie bo mam dwie kredytowe w Santander i zwykle konto debetowe.
    1. Rok temu stosowali podobny zapis i przyznawali punkty dla każdej karty ” W przypadku dokonania zakupów u następujących partnerów Mastercad: RTV Euro AGD, Decathlon, ToysRus, Merlin.pl, iSpot, Black Red White oraz Diverse za 500 zł. Uczestnik otrzymuje 8000 punktów. Warunkiem uzyskania 8000 punktów jest dokonanie zakupów u minimum 2 różnych ww. partnerów za łączną kwotę minimum 500 zł. Z promocji można skorzystać jednorazowo”.
    2.Wysyłali -maile i smsy zachęcające do udziału w akcji dla każdej zarejestrowanej karty. Przykład z hasłami dla każdej karty „5000 pkt na wyprawkę od Pricless Specials dla Ciebie!
    Potem drugi raz „Teraz akcja Powrót do Szkoły jest jeszcze bardziej korzystna”- promocja zachęcała do udziału w promocji dla każdej zarejestrowanej karty przy czym zniknął zapis o 300 zł.
    Podobnie było z smsami
    3. Na infolinii potwierdzali co piszą niektórzy użytkownicy, że promocja dotyczy każdej karty dla użytkownika i tak przyznawali punkty w pewnym okresach czasu dla użytkowników. Nie można mówić, że już wtedy nie wiedzieli o rzekomym błędzie systemu informatycznego. Można powiedzieć, że świadomie wprowadzali użytkowników w błąd wielokrotnie doprowadzając do niekorzystnego rozporządzenia mieniem zgodnie z art. 286. § 1. kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    4. regulamin nie precyzuje dokładnie, że z promocji można skorzystać jednorazowo dla karty czy k

    • andre pisze:

      > Wysyłali -maile i smsy zachęcające do udziału w akcji dla każdej zarejestrowanej karty.

      U mnie to samo robił TMUB, punktów nie naliczyli (choć ktoś wcześniej pisał, że dostał x2), reklamację przyjęli telefonicznie, ale nie odezwali się w ogóle, żadnego maila w tej sprawie nie dostałem. Odpuściłem temat.

  • Marcoo pisze:

    Zgodnie z wyrokami UoKiK reklama wprowadzająca w błąd stanowi nieuczciwą praktykę rynkową pozwala konsumentom na podniesienie określonych roszczeń przeciwko przedsiębiorcy stosującemu taką praktykę. Powinniście rzetelnie informować o warunkach promocji.
    Nie przekazywali rzetelnej informacji, wprowadzali w błąd poprzez informacje w e-mailach –posługując się określeniami : Teraz akcja Powrót do Szkoły jest jeszcze bardziej korzystna „Dokonaj dwóch transakcji kartą Mastercard zarejestrowaną w programie. Zyskaj 5000 pkt ekstra i wymień je na atrakcyjne nagrody! Promocja trwa od 21.08 do 21.09.2018r.”-dla każdej zarejestrowanej karty te określenia w odbiorze przeciętnego konsumenta jako jasne i zrozumiałe informowały go o możliwości nabycia 5000 pkt dla każdej zarejestrowanej karty w programie na warunkach tej właśnie reklamowanej promocji. W praktyce z informacji na forach wynika, że punkty na różne karty przyznawali jeszcze w dniu 4 października, a później tłumaczyli o rzekomym błędzie systemu informatycznego.Moim zdaniem poprzez nieuczciwą lub wprowadzającą w błąd reklamę i inne czyny nieuczciwej konkurencji godzą w zbiorowe interesy konsumentów ,
    W myśl art. 24 . Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów stanowi, że zakazane jest stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. W jego myśl przez praktykę taką rozumie się godzące w interesy te działanie przedsiębiorcy, jakim w szczególności jest:
    1. stosowanie postanowień wzorców umów, które zostały wpisane do rejestru postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone.
    2.naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji
    3.nieuczciwą lub wprowadzającą w błąd reklamę i inne czyny nieuczciwej konkurencji godzące w zbiorowe interesy konsumentów

    • andre pisze:

      Nie składałem reklamacji, ale chyba punkty z drugiej karty jednak mi wpłynęły. Zorientowałem się przy okazji obecnej promo -50% za nagrody. Co prawda teoretycznie zaksięgowane są z datą październikową, ale na 90% w ostatnim newsletterze nie było tych punktów (właśnie +5000).

      Też tak mieliście?

  • pp pisze:

    Wszyscy dostali punkty które im się należały.

  • Arek pisze:

    W Aliorze trwa właśnie promocja dzięki której można zyskać 3400 punktów powitalnych za pierwszą rejestrację karty MC w programie oraz wykonanie nią 5 transakcji na dowolne kwoty. Kilka dni temu skorzystałem z okazji i zarejestrowałem kartę dla konta, które zostało wycofane z oferty banku. Punkty już się pojawiły.

    • Inka pisze:

      Dzieki za podpowiedź właśnie stoję przed wyborem korzyści. zweryfikuje czy i mi sie uda skorzystac z pkt.

  • pp pisze:

    Mi również punkty wpadły. Wadą jest to, że mając np 2 karty punkty otrzymamy tylko raz :/

  • Piotr pisze:

    Tak sobie czytam i dochodzę do wniosku, że w tym kraju większość ludzi interesuje tylko jeden temat „ILE?” Nie ważne, kto i za co daje, ważne że można coś dostać. Szkoda gadać, za dwa złote zrobicie wszystko.

    • ZnB pisze:

      Troszkę chyba generalizujesz. Dlaczego by nie korzystać z ofert banków podczas gdy i tak na co dzień wykonuje się pewne operacje zbieżne do tych, które wymaga jakaś promocja?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.