ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 23.02.2017] UWAGA! Od 1 maja 2017 następują zmiany w warunkach naliczania zwrotów jak i same wysokości zwrotów. Zarobimy o połowę mniej oraz na znacznie trudniejszych warunkach. Więcej o nich można przeczytać w dedykowanym wpisie tutaj. Nowy opis promocji i nowe warunki uzyskiwania zwrotu za zakupy opisaliśmy w całkowicie nowym wpisie dostępnym tu: Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe 

Konto Freemium oferuje do 30 zł zwrotu a konto Premium nawet 50 zł miesięcznie

Po ostatnich zmianach w T-Mobile Usługi Bankowe, o których informowaliśmy Was jakiś czas temu do oferty banku trafiły nowe konta: Konto Freemium oraz Konto Premium. W ramach nowych kont nadal możemy otrzymywać moneyback 5% za zakupy (do 50 zł miesięcznie) choć w lekko zmienionej formie o czym przeczytacie w dalszej części wpisu. Roczny zysk z promocji to nawet 300 zł a konto nadal może być zupełnie darmowe!

T-Mobile Usllugi Banowe 5 proc moneyback

Zmiany w promocji moneyback 5% – podsumowanie (warunki te obowiązują do 1 maja 2017!)

Jak już wyżej wspomnieliśmy zmiany wprowadzane przez bank nie dotyczą wyłącznie opłat za korzystanie z rachunków. Zmianie ulegają również warunki promocji moneyback 5%. Promocja w nowej odsłonie prowadzona jest pod nazwą „Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe” i niesie za sobą szereg poniższych zmian (dla klientów, którzy założyli konto do końca maja 2016 warunki te obowiązują od 1 sierpnia 2016).

Niewątpliwie najbardziej pozytywną zmianą jest zniesienie wymogu wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł w każdym miesiącu, w których chcieliśmy skorzystać z promocji. Niestety w zamian za ten gest zgodnie z najnowszym regulaminem bank wymaga teraz od nas większej aktywności w płaceniu kartą a nawet zmusza nas do pewnego minimum wydatków aby w ogóle premia była naliczana. Dodatkowo maksymalna premia uzależniona jest od rodzaju konta jakie posiadamy. I tak premie miesięczne oraz zmiany kształtują się następująco:

Konto Freemium Konto Premium
Maksymalna możliwa miesięczna premia 15 zł  x2 25 zł  x2
Wymóg płatności kartą aby premii była naliczana min. 200 zł min. 500 zł

Brak spełnienia powyższego warunku minimalnej płatności kartą w danym miesiącu automatycznie dyskwalifikuje nas z otrzymania jakiegokolwiek zwrotu w tym miesiącu. Warto zatem wziąć to pod uwagę podczas wyboru odpowiedniego konta dopasowanego do własnych potrzeb.

Zapewne wielu z Was zastanawia się dlaczego przy wysokości premii dopisaliśmy „x2”. Otóż bank dopuszcza posiadanie dwóch rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, na których można uruchomić promocję moneyback. Oczywiście zwroty będą przysługiwały pod warunkiem spełnienia warunków dla każdego z konta osobno. Premia może być zatem dwukrotnie wyższa aniżeli wydawać by się mogło!

Co więcej bank poszerzył również listę kodów MCC wykluczonych z promocji moneyback o kod 4900. Tym samym rachunki opłacane poprzez wspomagające aplikacje ;-) nie będą już brane pod uwagę przy zwrocie 5%. Pełna lista wykluczonych kodów poniżej:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

Nawet 25 zł (50 zł) miesięcznie czyli 300 zł (600 zł) zwrotu rocznie dla wszystkich!

Nadal najważniejszą cechą tej promocji jest fakt, że jest dostępna dla wszystkich niezależnie od tego czy już posiadamy konto, czy posiadaliśmy i zamknęliśmy czy też dopiero będziemy je otwierać. Prawdziwa promocja dla wszystkich. Aby przystąpić do niej należy:

  • posiadać konto i kartę (jeżeli jeszcze nie mamy konta należy je założyć)
  • wyrazić i nie odwoływać poniższe zgody:

    b. Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych o treści: Wyrażam zgodę naotrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
    Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
    c. Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań o treści: Upoważniam Bank do zasięgania informacji o moich zobowiązaniach w:
    a) instytucjach utworzonych na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy – Prawo bankowe, w szczególności w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej, o ujawnienie informacji gospodarczych dotyczących moich zobowiązań,
    b) bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej,
    c) Systemie Bankowy Rejestr , którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich
    Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.

  • w przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku musimy wyrazić chęć skorzystania z promocji w Contact Center (dzwonimy na infolinię pod numer 12 370 71 00)

Premia w wysokości 5% dokonanych zakupów jest naliczana pod warunkiem, że w danym miesiącu zostaną rozliczone transakcje kartą debetową MasterCard wydaną do T-Mobile konta lub kartą kredytową T-Mobile. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 25 zł (50 zł dla dwóch kont) w przypadku konta Premium oraz 15 zł (30 zł dla dwóch kont) w przypadku konta Freemium w danym miesiącu. Sumarycznie daje nam to nawet 300 zł (600 zł dla dwóch kont Premium) w danym roku kalendarzowym . Po przekroczeniu maksymalnej kwoty zwrotu w danym miesiącu, zwrot za transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok. Zatem wystarczy aby w danym miesiącu wydać kartą min. 500 zł aby uzyskać maksymalny zwrot. Nagroda będzie wypłacana do 15-go dnia kolejnego miesiąca po spełnieniu wszystkich warunków.

W promocji uznawane są wszystkie transakcje kartą a nie tylko internetowe jak to kiedyś było w Alior Sync. Pamiętajmy, że kluczowe są transakcje zaksięgowane w danym miesiącu (data wykonania transakcji nie ma tu znaczenia) co potwierdziliśmy z bankiem:

„Uprzejmie informuję, że w odniesieniu do Promocji zwrotu kwoty zakupów dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, jak i opłaty miesięcznej za prowadzenie Konta Premium, uwzględniana jest data zaksięgowania transakcji.
Odwołując się do przykładu, jeśli wykonana zostanie transakcja 29 października i zostanie ona zaksięgowana 2 listopada, to kwota transakcji jest wliczana do łącznej kwoty transakcji kartowych wykonanych w listopadzie.”

Nowe konto Freemium – 15 zł zwrotu co miesiąc (30 zł dla dwóch rachunków)

Bank postanowił wprowadzić nową ofertę kont. Pierwszym z nich jest Konto Freemium, które ma zastąpić dotychczasowe T-Mobile Konto. Konto to pod względem opłat za jego prowadzenie jak i za obsługę karty nie wnosi rewolucji – prowadzenie konta będzie nadal za 0 zł a karta będzie darmowa pod warunkiem wykonania transakcji kartą na min. 200 zł (w przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata 6 zł). To jedyne pozytywne cechy wprowadzanej zmiany. Bank bowiem wprowadza wiele niekorzystnych zmian, m.in.:

  • opłaty za wypłaty z bankomatów w kraju i na świecie za czwartą i każdą kolejną wypłatę – koszt 6 zł od wypłaty (do tej pory było wszystko za darmo),
  • opłaty za przelewy natychmiastowe – każdy po 6 zł (do tej pory 10 przelewów było zupełnie za darmo),
  • opłatę za wpłaty we wpłatomacie – darmowa będzie tylko jedna wpłata w miesiącu, każda kolejna to koszt 0,5% nie mniej niż 1 zł,
  • znika obsługa gotówkowa w placówkach banku.

Aby zmian nie było dość bank obciął zwrot w promocji moneyback dla Konta Freemium aż o 10 zł wprowadzając dodatkowo wymóg wykonania transakcji kartą na min. 200 zł aby w ogóle uzyskać prawo do zwrotu. Do tej pory z 5% zwrotów można było uzyskać do 25 zł miesięcznie, nie było również wymagane minimum transakcji. Po zmianach zarobimy już tylko do 15 zł miesięcznie co mocno uderza w atrakcyjność tego rachunku. Osoby chcące zarabiać nadal 25 zł miesięcznie będą zmuszone do migracji na rachunek Premium (tam kwota moneyback nie uległa zmianie).

Nowe konto Premium – 25 zł zwrotu co miesiąc (50 zł dla dwóch rachunków)

Rachunek Premium to zupełna nowość w T-Mobile UB. Jego docelowa klientela to osoby aktywnie korzystające z rachunku. Standardowa opłata za Konto Premium to aż 18,90 zł miesięcznie. Z opłaty tej można być jednak zwolnionym pod warunkiem dokonania transakcji wydanymi do konta kartami (wliczają się w to też transakcje kartą kredytową!) na kwotę min. 500 zł. Nie jest to w sumie wygórowany warunek – co zatem zyskamy w więcej względem konta Freemium:

  • brak opłaty za kartę debetową,
  • darmowe bankomaty w kraju i za granicą,
  • darmowe wpłaty we wpłatomatach,
  • znika obsługa gotówkowa w placówkach banku.

Niestety w ramach bogatszego pakietu konta nie odzyskamy straconych darmowych przelewów natychmiastowych – ta usługa odchodzi już niestety w niepamięć. Konto Premium zachowuje jednak wysokość premii w promocji moneyback – w zasadzie warunek „darmowości” konta idealnie zgrywa się z premią 25 zł. Należy jednak pamiętać aby co miesiąc wydawać min. 500 zł i nie tylko z uwagi na opłatę za konto ale z uwagi na wprowadzenie takiego wymogu dla uzyskania jakiegokolwiek zwrotu moneyback! Tym samym wydanie kartą np. 300 zł nie dość, że pozbawi nas premii moneyback to pociągnie nas jeszcze po kieszeni prawie 19 zł za prowadzenie konta!

W każdej chwili można przekształcić rachunek Freemium na Premium poprzez: Infolinię, Wirtualny Oddział (audio/video) lub w placówce Banku. Zmiana zachodzi w życie od momentu złożenia dyspozycji i jest zupełnie bezpłatna. Można zmieniać również rodzaj rachunku w drugą stronę.

UWAGA – można posiadać dwa rachunki i otrzymywać podwójne zwroty miesięcznie!

Jeden z naszych czytelników (dziękujemy jaro!) poinformował w komentarzach, że można posiadać dwa rachunki dla jednej osoby. W sumie takie podejście nas już nie dziwi bo w końcu np. w BZ WBK takich rachunków można założyć nawet i więcej. Ciekawostką jest jednak fakt, że bank na obu rachunkach aktywuje promocję moneyback a co za tym idzie można uzyskiwać nawet 50 zł zwrotu za zakupy miesięcznie. Warunek jest taki, że dla każdego z kont z osobna musimy spełnić warunki promocji. Poniżej potwierdzenie tej informacji przez bank:

„W nawiązaniu do korespondencji potwierdzam, że można posiadać dwa rachunki Premium oraz do każdego z rachunków posiadać kartę.”

„W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że można otrzymywać zwrot na obydwa rachunki, jeśli na dwóch rachunkach będzie spełniony warunek promocji (tj. w przypadku Konta Premium wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 500 zł w miesiącu. Transakcje muszą zostać zaksięgowane na rachunku.)”

Zasada ta dotyczy również konta w wersji Freemium.

[Aktualizacja 10.10.2016] W ostatnich dniach bank rozesłał do swoich klientów zmiany w regulaminach wchodzące w życie z dniem 30 listopada 2016. Oficjalnie pojawiła się w nich możliwość otworzenia dwóch rachunków ROR i to w różnych wariantach – czyli można mieć dwa rachunki tego samego typu lub np. jedno konto Freemium oraz jedno konto Premium. Doprecyzowano również zapisy dotyczące transakcji dokonywanych kartą kredytową. Transakcje takie w pierwszej kolejności zaliczane są do konta otworzonego wcześniej. Oznaczałoby to, że nadal pozostanie możliwość realizowania transakcji kartą kredytową, które to zostaną zaliczone na poczet obrotu realizowane na obu rachunkach. Nowy regulamin dodaliśmy w sekcji dokumentów.

[Aktualizacja 23.02.2017] UWAGA! Od 1 maja 2017 następują zmiany w warunkach naliczania zwrotów jak i same wysokości zwrotów. Zarobimy o połowę mniej oraz na znacznie trudniejszych warunkach. Więcej o nich można przeczytać w dedykowanym wpisie tutaj.

[Aktualizacja 01.05.2017] Nowy opis promocji i nowe warunki uzyskiwania zwrotu za zakupy opisaliśmy w całkowicie nowym wpisie dostępnym tu: Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe 

 



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



181 komentarzy dla wpisu: “5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

  • jaro pisze:

    Czy w dlaszym ciągu można posiadać dwa rachunki?

  • jaro pisze:

    Osobiście posiadam dwa rachunki z aktywnym moneybackiem. Takie rozwiązanie podpowiedział mi konsultant przy otwieraniu pierwszego konta. Podobno reguluje to regulamin, ale ja go nie czytałem. Bezspornym faktem natomiast jest, że moneyback na moich dwóch rachunkach działa, inaczej mówiąc mam 50,00 zł co miesiąc.

    • ZnB pisze:

      Masz dwa rachunki tego samego typu i do każdego z nich osobną kartę?

    • ZnB pisze:

      OK potwierdziliśmy to z bankiem. Można mieć dwa rachunki np. Premium, do każdego osobną kartę i zgarniać miesięcznie 50 zł o ile spełni się warunki promocji :)

  • jaro pisze:

    Tak. Trochę to dokuczliwe.

  • Daral7 pisze:

    Czyli co nalezy zrobić ? Nasze rachunki to teraz Freemium. Kiedy trzeba je przekształcic w Premium ?

    • ZnB pisze:

      Starych klientów, którzy posiadali konta przed 1 czerwca nowe warunki obowiązują od 1 sierpnia. Jeżeli masz zamiar dalej wydawać min. 500 zł możesz to zrobić już dziś :) jeżeli nie to warto poczekać do końca albo w ogóle pozostać przy Freemium.

  • Daral7 pisze:

    Rozumię, że każdy kto chce nadal otrzymywać 25 zł cashbacku musi przejść na Premium ?

  • jbk pisze:

    „W każdej chwili można przekształcić rachunek Freemium na Premium poprzez: Infolinię, Wirtualny Oddział (audio/video) lub w placówce Banku.”

    a czy to także działa w drugą strone? czyli ucieczka z PACC na FACC?

    • ZnB pisze:

      Działa w obie strony z Free na Premium i z Premium na Free. Zmiany bezpłatne, obowiązują od momentu złożenia dyspozycji.

  • Łoterek pisze:

    Jeżeli do 1 sierpnia nie uruchomię promocji 5% zwrotu, to po tym terminie muszę dzwonić do Contact Center, czy promocja zostanie włączona automatycznie?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli posiadasz konto to zawsze promocję włączasz przez CC :)

    • Łoterek pisze:

      Według regulaminu dla kont otwartych przed 2 listopada 2015 roku wymagane jest zgłoszenie chęci udziału w promocji w CC. Czyli dla kont otwartych po tym terminie promocja włączana jest automatycznie?

    • ZnB pisze:

      Dokładnie

  • s pisze:

    czy jak założę teraz konto, to już będę miał freemium, czy dopiero od sierpnia?

  • Łukasz pisze:

    Ważne pytanie – jak sprawdzić jaki kod MCC ma sprzedawca? Bo kupuję w różnych miejscach i mam z tym problem teraz???

    • ZnB pisze:

      Najłatwiej metodą prób i błędów. Zrób mały zakup i zobacz w historii transakcji jaki kod został rozliczony.

    • Łukasz pisze:

      Dobra, chyba widzę – w tytule operacji przy kartowych zawsze występuje liczba czterocyfrowa… fajnie. Zatem na koniec miesiąca trzeba tylko sprawdzić zakazane numerki ;)

    • ZnB pisze:

      Dokładnie :) Nie każdy bank to ma ale TMUB ma!

  • Monika pisze:

    Konto Freemium założyłam w tym miesiącu – dostałam właśnie kartę. Czy do końca czerwca też muszę spełnić warunek wpłaty 2.000 zł i wydatków minimum 500 zł? Bo w lipcu jeszcze pewno muszę, a od sierpnia wchodzą zmiany, tak?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli masz już konto Freemium a nie stare Konto T-Mobile to realizujesz już wszystko po nowemu. Starem warunki obowiązują do końca lipca tylko dla tych osób, które założyły konto do końca maja.

    • Monika pisze:

      Okej, czyli nie muszę mieć 2000 zł wpływu, żeby nie płacić tak? A co z moneybackiem za płatności – czy to chodzi o to, że jak uda mi się w ciągu tych 3. dni zapłacić kartą min. 200 zł to będę miała zwrot, a jak nie, to nie poniosę żadnych opłat, tak?

    • Monika pisze:

      Bo w regulaminie opłat i prowizji jest napisane: „0 zł pod warunkiem wykonania przez Klienta i rozliczenia przez Bank transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 200 zł dokonanych Kartą debetową w danym miesiącu rozliczeniowym, liczone dla każdej wydanej do rachunku Karty indywidualnie. Opłata niepobierana, gdy Właściciel rachunku, do którego wydana jest Karta, nie ukończył 19 roku życia. Opłata jest pobierana od Kart ze statusem „Do Aktywacji”, „Aktywna” lub „Zablokowana” – z wykluczeniem miesiąca w którym Karta została wysłana, przy czym w przypadku Kart ze statusem „Do Aktywacji” opłata jest pobierana od momentu, w którym Klient miał możliwość aktywowania Karty.”

      Karta została dostarczona teraz, więc pasuje tekst „z wykluczeniem…” (czyli bez opłaty). Jednak nie rozumiem tego: „w przypadku Kart ze statusem „Do Aktywacji” opłata jest pobierana od momentu, w którym Klient miał możliwość aktywowania Karty” – czyli kiedy?

    • ZnB pisze:

      Szczerze? Nie wiemy co bank miał na myśli pisząc to wykluczenie bo zawsze do tej pory w miesiącu tzw. aktywacyjnym opłaty nie były pobierane!

  • semprini pisze:

    Opłaty nie powinni pobrać. Pytałem na infolinii. W miesiącu otwarcia rachunku karty nie używasz przez pełny miesiąc, więc opłata się nie należy. Dopiero w następnym albo opłata albo trzeba spełnić warunki żeby być z niej zwolnionym. Moja żona ma pustkę na nowo otwartym rachunku i przelewu ani transakcji nie robiliśmy. Od lipca (pełnego miesiąca) będziemy spełniać warunki money backu na koncie premium.

  • Szym pisze:

    a można mieć dwa freemium w sumie z cashbackiem 30 pln ?

  • jojen pisze:

    jakiś bug był każdemy dali premie 2x? ale niestety potem starowali 1x :((((

  • Maciek pisze:

    No to w przypadku konta Premium trzeba dokładnie pilnować tych 500 zł. wydanych kartą, bo wystarczy wydać 1 zł. mniej i już się jest 43,90 zł. w plecy. Sporo.

  • Maciek pisze:

    Mam stare T-Mobile konto. Z tego co wyczytałem od 1 sierpnia zmieni się ono w konto Freemium. Czy już w sierpniu będą dla mnie nowe zasady rozliczania Moneyback? Jeśli tak to rozumiem, że do końca lipca muszę telefonicznie zmienić aktualne konto na konto Premium, aby w sierpniu otrzymać nie 15, a 25 zł. zwrotu za zakupy?

    • ZnB pisze:

      Tak, dobrze rozumujesz :)

    • jbk pisze:

      fajnie wiedziec myślałem że dopiero 1 sierpnia czy tam drugiego przejde z FACC na PACC a sie dowiaduje że już teraz musze zmienic na PACC, tylko telefoniczna zmiana wchodzi w gra?

    • jbk pisze:

      już doczytałem o kanały zmian tak czy siak bede musiał rozmawiac z bankowcami

    • Janek pisze:

      Mi właśnie na infolini powiedziała że jak zmienię dzisiaj to już od lipca będe miał premium, a jak chce od sierpnia to mszę zadzwonić w sierpniu

  • Maciek pisze:

    Ja próbowałem zmienić rodzaj konta dziś w nocy telefonicznie. Po 7 minutach rozmowy, odpowiedziach na pytania, Pani z T-Mobile powiedziała, że aktualnie trwają prace serwisowe i ona konta zmienić nie może, żeby zadzwonić jeszcze raz w ciągu dnia. )

    • ZnB pisze:

      Obsługa w tym banku to praktycznie nie istnieje. Pokazała to dobitnie promocja z kartą kredytową, pełna niekompetencja. Przykre…

  • Jaro pisze:

    Poszedłem do punktu obsługi usług TM zmiana trwała jakieś 5 min.

    • Maciek pisze:

      Też dziś podjechałem do punktu obsługi TM, aby zmienić rodzaj konta, a tam mi powiedziano, że osoby odpowiedzialnej za usługi bankowe akurat nie ma, a najbliższy punkt jest tu i tu (kilkanaście km.). Zadzwoniłem więc ponownie na infolinie około 21. Oczywiście standardowo wszyscy pracownicy byli zajęci, a przewidywany czas oczekiwania wynosił poniżej 5 minut. Te 5 minut wydłużyło się do 13. Po 5 minutach rozmowy Pani stwierdziła, że mam już konto Premium, co oznaczałoby, że po wcześniejszej rozmowie konto zostało zmienione, choć wtedy stwierdzono, że zmiana jest niemożliwa (prace serwisowe) i żeby próbować ponownie. Konto musiało zostać zmienione dziś, bo wczoraj jeszcze było po staremu. Ten dzisiejszy telefon okazał się nie potrzebny, ale skąd mogłem to wiedzieć. Dobrze, ze telefon był przez voipa to i koszt niewielki, bo 0,77 zł. za 19 minut.

  • jbk pisze:

    wczoraj dzwoniłem o 9 rano połączenie bez oczekiwania, zmieniłem oba odczytał mi oświadczenie na oba konta z osobno że zmienia na PACC i czy akceptuje, dzisiaj patrze 1 konto premium a drugie T-mobile konto, to normalne czy znów bede musiał pisac dzwonic i poganiac?

  • jamal pisze:

    czy transakcje internetowe też podchodzą pod zwrot 5%? np przez payu

  • Janek pisze:

    Nie bardzo rozumiem. Najpierw piszecie:
    „Niewątpliwie najbardziej pozytywną zmianą jest zniesienie wymogu wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł w każdym miesiącu, w których chcieliśmy skorzystać z promocji.”
    a trochę niżej w wymaganiach:
    „wpływ na konto w danym miesiącu: wynagrodzenia, stypendium, emerytury lub wpływu innego na kwotę łączną min. 2000 zł”

    To jak to jest – trzeba mieć ten wpływ czy nie??

  • semprini pisze:

    Nie trzeba mieć obligatoryjnego
    wplywu na nowym koncie premium żeby otrzymać zwrot.

  • mich pisze:

    Ja zrezygnowałem z kart i kont i radzę wam to samo zrobić, odpłyną klienci to może pomyślą o zmniejszeniu opłat.

    • ZnB pisze:

      Jak na razie to bank daje zarobić i to nawet 50 zł miesięcznie więc w czym problem?

    • miks pisze:

      Problem w tym, że wprowadza dodatkowe opłaty, jeden twój błąd przykładowo wydasz tylko 499zł miesięcznie i prawie 20zł skasują Ci z konta, tak wiele osób likwiduje konto, pewnie 50zł, ale co z tego jak w takim np. Citi masz 500zł za telefon oczywiście za 3 tys. wydane kartą, ale zawsze to coś.

    • ZnB pisze:

      No ale to albo świadomie zostajesz albo zmieniasz. Porównywanie KK Citibanku do KO TMUB ma się nijak. Można również powiedzieć, że jak ktoś korzystał z promocji od początku to już te 500 zł prawie odebrał w gotówce :)

      Pewnie, że są lepsze konta pod względem warunków ale jak ktoś regularnie wydaje kartą po 600-800 zł to niespodzianka go nie czeka.

  • semprini pisze:

    Nie rozumiem dlaczego miałbym rezygnować z 25 zl miesięcznie…
    Nie będzie dodatkowej kasy nie będzie rachunku w tym banku☺
    Proste.

  • Maciek pisze:

    Którego dnia pobierają w T-Mobile opłatę za kartę?

  • Krzysztof pisze:

    Witam . chciałbym upewnić się to że dwa konta mogę posiadać to już wyczytałem ale czy mogę je założyć jedno po drugim czy muszę odczekać aż pierwsze otworzę ?

    • ZnB pisze:

      Tego nie wiemy, mieliśmy już rachunek w momencie wnioskowania o kolejne (z poziomu bankowości). Ale zawsze możesz spróbować :) i podzielić się wiedzą czy sie tak da :)

  • jacek pisze:

    Witam
    posiadam kartę kredytową w TM oraz dwa konta Premium.
    Pytania:
    1. czy obroty na karcie kredytowej obsłużą te dwa konta, czyli czy obrót około 2tyszł/miesiąc na karcie pozwoli na 5% premii na jednym i drugim koncie Premium oraz czy pozwoli na uniknięcie opłat za prowadzenie jednego i drugiego konta?
    2. od paru dni do jednego z kont posiadam kartę debetową, czy poniosę za nią opłatę mimo braku transakcji bezgotówkowych dokonywanych tą kartą?
    dziękuję za odpowiedzi

    • ZnB pisze:

      1. raczej nie, karta kredytowa zapewne jest sparowana z jednym z rachunków – dla pewności sugerujemy kontakt z bankiem aby uniknąć wątpliwości
      2. w miesiącu wydania karty nie ma opłat

      Pamiętaj, że przy dwóch kontach Premium na każdym z nich musisz wyrobić min. 500 zł kartą/kartami dołączonymi do rachunku.

    • jacek pisze:

      dzisiaj na obu kontach premium nastąpiło uznanie kwotą25zł (razem złotych 50) za operacje dokonane kartą kredytową
      chwilowo nie pobrano opłaty za kartę debetową, mimo tego że nie dokonywałem nią żadnych operacji
      zobaczymy jak się dalej sprawa potoczy :)

    • ZnB pisze:

      Dokonywałeś tylko transakcje kartą kredytową? Na obu rachunkach nie robiłeś transakcji kartą debetową? Ile wydałeś kredytówką?

  • semprini pisze:

    Czy jeżeli zrobię transakcję kartą kredytową na kwotę 200zł i debetową wydaną do rachunku na 300zł to czy transakcje te się sumują i:
    1) otrzymam 25 zł zwrotu?
    2) nie pobiorą mi opłaty 18,90?

    Na karcie kredytowej mam nadwyżkę ponad przydzielony limit więc i tak trzeba to wydać, a nie chciałbym się wpuścić w maliny.

    • ZnB pisze:

      Ad. 1) cytat z regulaminu promocji „Karta – karta płatnicza debetowa wydana do Rachunku lub Karta kredytowa, której Klient jest Posiadaczem bądź Współposiadaczem” czyli kredytówka też w to wchodzi.

      Ad. 2) cytat z TOiP „0 zł pod warunkiem rozliczenia przez Bank w danym miesiącu rozliczeniowym transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę minimum 500 zł. Do transakcji bezgotówkowych kartą wliczane są transakcje bezgotówkowe dokonane wszystkim kartami wydanymi do konta oraz transakcje bezgotówkowe dokonane na Rachunku karty kredytowej, której Posiadaczem/Współposiadaczem jest Właściciel/Współwłaściciel konta.” zatem nie powinni pobrać opłaty!

  • Tomek pisze:

    Szczerze powiem, że z usług bankowych TM nigdy nie korzystałem i chyba trochę żałuję ;P Póki co mam ich uproszczony abonament, z którego jestem zadowolony, ale moneyback też mnie interesuję…

  • Adam pisze:

    Korzystam z promocji 300 zł za założenie karty kredytowej od miesiąca ,czy jak założę konto premium z kartą debetową nie wpłynie to na wypłatę tej promocji.

  • mas pisze:

    To jak jest liczony obrot karta kredytowa? Mam konto i karte debetowa do konta, do tego mam karte kredytowa z innym numerem konta rozumiem ze na niej tez jest uruchomiony cashback?

  • tentamten pisze:

    Wiem, że w miesiącu wydania karty nie ma opłat. Czy jeśli zrobię w nim odpowiedni obrót, to dostanę 5% transakcji. Trzy możliwości: od niepełnego jest rozliczany zwrot, od następnego, czy oba okresy się sumują i wtedy.

  • Krzysztof pisze:

    Witam. Czy ktoś wie jaki kod ma płatność przez Blue Media-chodzi o płatność faktury w Plus-ie ?

  • Krzysztof pisze:

    Przepraszam że dubluję. Czy do zwrotu za wydanie 500 zł sumują się wydatki KK i debetową np 200 zł KK + 301 debetową ?

    • ZnB pisze:

      Tak, pisaliśmy o tym w artykule i jego najświeższej aktualizacji na końcu wpisu. Co więcej jest duża szansa, że nadal transakcje KK będą rozdzielane na dwa rachunki (w przypadku posiadania dwóch).

  • mm pisze:

    Która data jest brana pod uwagę przy naliczaniu opłaty za konto i zwrotu moneyback: data transakcji (płatności kartą), czy data rozliczenia płatności przez bank? W październiku wydam 500 zł. i spełnię warunki za październik. Jednak pod koniec października chciałbym dokonać zakupu, aby transakcja została rozliczona w listopadzie. Czy w takiej sytuacji warunki za listopad zostaną spełnione i otrzymam zwrot moneyback w grudniu, a także nie zapłacę za konto za listopad?

    • ZnB pisze:

      Teoretycznie liczy się data zaksięgowania więc powinno przejść – dopytamy zaraz!

    • ZnB pisze:

      Z tego co udało nam się ustalić to kluczowa jest data księgowania:

      Uprzejmie informuję, że w odniesieniu do Promocji zwrotu kwoty zakupów dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, jak i opłaty miesięcznej za prowadzenie Konta Premium, uwzględniana jest data zaksięgowania transakcji.
      Odwołując się do przykładu, jeśli wykonana zostanie transakcja 29 października i zostanie ona zaksięgowana 2 listopada, to kwota transakcji jest wliczana do łącznej kwoty transakcji kartowych wykonanych w listopadzie.

  • Paulina pisze:

    Mam kilka pytań:
    1. w zeszłym miesiącu założyłam 2 x konto freemium a w tym będę je zamieniać na premium, czy od tego miesiąca mimo iż będzie niepełny od zamiany będą mi już liczyć moneyback x 15 czy x 25?
    2. w tym miesiącu dostałam w końcu kk, planuję robić nią minimum 1000zł żeby weszło 2 x25 i zwolnienie z opłat, pytanie czy niepełny miesiąc też się liczy?
    3. Czy moneyback jest z automatu przypisany i włączony do konta? Czy muszę bezwzględnie posiadać debetówki do obu kont mimo iż ich nie mam zamiaru używać tylko kk? Bo wzięłam tylko debetówkę do jednego konta i się zastanawiam czy muszę zamówić też do drugiego?
    4. miałam dostać kartę paypass a dostałam tą z kilometrami, rozumiem że to nie ma znaczenia dla promocji?w tym promocji za polecenie założenia kk?

    • ZnB pisze:

      Dużo ciężkich pytań :)
      Ad.1. Tego dokładnie nie wiemy, jak kiedyś dyskutowaliśmy o tym z bankiem to wychodziło, że konto jest przekształcane od razu od momentu wydania dyspozycji zatem należałoby przyjąć, że premia będzie x25.
      Ad.2. Tak, niepełny zawsze się liczył.
      Ad.3. Moneyback jest domyślnie włączany dla kont otwieranych od momentu jego startu. Dla kont założonych wcześniej należy go włączyć poprzez infolinię. Wg. regulaminu wystarczy tylko kredytówka.
      Ad.4. Nie powinno to mieć najmniejszego znaczenia.

    • Maciek pisze:

      Niestety do każdego konta musi byc karta debetowa tyle że transakcje można robić jedynie kredytowa (debetowa moze np. „leżeć w szufladzie”)

    • ZnB pisze:

      A gdzieś ten wymóg jest sformalizowany?

    • Jacek pisze:

      Mam 2 konta, do jednego karta debetowa, calkiem osobne konto przypisane do karty kredytowej. Użyeam tylko kredytówki, obroty miesięczne pow.1 tyszł, zwrot po 25zł na każde konto osobiste, brak opłat za karty i konta.

    • Maciek pisze:

      Odnośnie wymogu poinformowano mnie w rozmowie telefonicznej z konsultantem ze trzeba posiadać do każdego konta kartę debetowa.
      Osobiscie mam tylko jedno stare konto jeszcze założone jako AliorSync i po przystąpieniu do promocji rozmawiałem kilka razy z konsultantami – wydaje normalnie kredytowa ale kartę debetowa musze mieć…
      Choć jak pisze Jacek ze zwrot dostaje musi to byc jakas bzdurą

  • Paulina pisze:

    dzięki za odpowiedź :) czyli powinno być tak jak sądziłam w każdym punkcie :)

  • luic pisze:

    Proszę o waszą poradę. Jeżeli mam w TMUB 2 konta premium oraz kartę kredytową z osobnym rachunkiem to płatności kredytówką będą liczyć się w moneyback dla którego konta Premium ? Dla obydwu ? Czy mogę wybrać dla którego rachunku Premium ?

    • ZnB pisze:

      Przeczytaj dwa komentarze wyżej. Jeżeli wydasz min. 1000 zł kredytówką to dostaniesz 2x 25 zł zwrotu :) czyli premię z dwóch kont Premium.

  • Maciek pisze:

    Pytanie bo nie pamietam a cos mi gdzieś chyba „mignęło” z jakimś nowym regulaminem:
    Czy za chwile nie ma byc jakiejś zmiany ze można bedzie posiadać tylko jedno konto ROR?
    (Nie chce wprowadzić zamętu bo moze cos pomieszałem i info takiego nie było)

  • semprini pisze:

    Pytanie. Mam jedno konto (stare jeszcze z czasów aliora) i otrzymuje 25 pln co miesiąc. W najbliższych miesiącach szykują się wydatki wiec przydałby się drugi rachunek żeby otrzymywać 2 x 25 pln. Najlepiej jak najszybciej bo planuje duże wydatki jeszcze w listopadzie. Jak otworzyć drugi rachunek najłatwiej, najszybciej i skutecznie? Z poziomu bankowości elektronicznej, kontakt z infolinią czy z linku waszego. Proszę o podpowiedź. Bo dziś mam zamiar się tym zająć.

    • ZnB pisze:

      Z poziomu bankowości będzie najszybciej – w zasadzie od ręki. Karta dojdzie po ok. tygodniu.

  • semprini pisze:

    Ok. Dzięki. Tak zrobię.

  • semprini pisze:

    Może tak trochę nie w temacie, ale TMUB rozsyła maile na temat programu lojalnościowego Master Card Priceless specials. Zachęcają do przystąpienia.
    Wiecie coś więcej w tym temacie? Warto do tego przystąpić?

  • Maciek pisze:

    Czy przy koncie Premium i zwrocie za zakupy opłacane kartą jest jeszcze ten wymóg dotyczący określonych wpływów na konto, czy już tego nie ma?

  • Adam pisze:

    Witam, czy płatności Blikiem w sklepach stacjonarnych i internetowych też liczą się do 5% zwrotu w ramach limitu 500 zł?

    • ZnB pisze:

      BLIK w TMUB jest od niedawna. Regulamin moneyback w tej kwestii nie został zmieniony i nadal mówi tylko o karcie :(

  • Adam pisze:

    Zwrot za BLIK byłby idealnym rozwiązaniem szczególnie że allegro wprowadziło płatność BLIKIEM. Mam nadzieję że szybko zaktualizują regulamin i będą zliczać płatności BLIKIEM

  • Derek pisze:

    Hej. Pytanie czy jak zmienię taryfę z Freemium na Premium pod koniec miesiąca to 500 zł karta które trzeba wydać żeby otrzymać zwrot liczy się od okresu w którym aktywowałem nowa taryfę czy może liczą się wydatki za cały miesiąc?

    • ZnB pisze:

      najlepiej dopytać o to podczas rozmowy gdy będziesz zmieniał rodzaj konta

    • Maciek pisze:

      500zł liczy się od razu w danym miesiącu, tj. zmieniasz dzisiaj ale transakcji zaksięgowanych nie dasz rady zrobić do konca miesiaca na 500zł wiec obciąża kwota 18,90 za prowadzenie konta. I odwrotnie: masz Freemium ale masz niezaksięgowanie transakcje, ktore wiszą w systemie i wiesz, ze dadzą razem łączny obrót ponad 500zł wiec możesz zmienic konto na Premium i do 15tego następnego miesiaca cieszyć sie zwrotem 25zł;)

  • djmarcin56 pisze:

    Brakuje mi 35zl żeby spełnić warunek wydania 200zl, jakieś pomysły? ? w pracy jestem do 22 i kombinuje jak tu wyrobić target na płatności, szkoda że blik się nie liczy ;/ może to sprawdzę ale póki co chciałbym mieć pewność zwrotu… Płatność w sklepie napewno się nie zaksięguje dziś bo z tego co sprawdzałem to przesunięcie jest około 2dni w związku z tym pytanie czy transakcja musi dziś się księgowa czy może choćby jutro?

    • ZnB pisze:

      Przeczytaj dokładnie wpis – jest tam to przez nas poruszone i dokładnie wyjaśnione. Niestety nie masz już szans aby coś zrobić :(

  • djmarcin56 pisze:

    Właśnie nie mam czasu czytać wszystkiego to napisałem… Ale kicha w takim razie :/

  • semprini pisze:

    Pytanie mam. Czy płatność kartą w internecie za ubezpieczenie samochodu (axa) na kwotę ponad 500 zł zwalnia mnie z opłaty 18,90 czy nie?

    Dziady pobrali mi opłatę?

    I juz się zagotowałem.

    • Jacek pisze:

      Mi też wzięli chociaż na kredytiwce mam 3 tys. wydane; poprzednie miesiące bez opłaty i 25zł zwrotu a dziś taka nirspodzianka. Dodzwonić się nie można i tylko nerw od rana! Coś zmienili czy jaki grzyb?

    • semprini pisze:

      Hehe. To jest nas wiecej?

      Zarażenie jeszcze więcej osób odezwie.

    • ZnB pisze:

      Podobno jakaś awaria systemu w TMUB i pobrali chyba wszystkim – niby kasa ma wrócić automagicznie a kto nie chce czekać może składać reklamację. My proponujemy dać im 2-3 dni – szkoda też swojego czasu. Jak nie wróci to wtedy reklama… :)

    • jbk pisze:

      ja właśnie wszedłem na rachunek, jestem w Brazylii na 2 miesiące i sie mnie pytają co znaczy K..a M..c? ;)

    • ZnB pisze:

      hehe, w translate google niech wpiszą :P

  • Jacek pisze:

    Już napisałem reklamacje; a co :)

  • semprini pisze:

    Chwilę poczekam. Ze dwie godziny?

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.