ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe (nawet 300 zł zysku co roku!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Konto Freemium oferuje do 15 zł zwrotu a konto Premium nawet 25 zł miesięcznie

Z dniem 1 maja 2017 w T-Mobile Usługi Bankowe dla wielu osób zmieniają się zasady naliczania moneybacku w wysokości 5% od transakcji kartą. Informowaliśmy Was o nich już jakiś czas temu a dziś aktualizujemy całkowicie wpis tej promocji. W ramach kont Freemium oraz Premium nadal możemy otrzymywać moneyback 5% za zakupy (do 25 zł miesięcznie) ale już na zmienionych zasadach o czym przeczytacie w dalszej części wpisu. Roczny zysk z promocji to nawet 300 zł a konto nadal może być zupełnie darmowe!

T-Mobile Usllugi Banowe 5 proc moneyback

Dla przypomnienia – stare zasady obowiązujące do 1 maja 2017 znajdziecie tutaj.

Zmiany w promocji moneyback 5% – nowe warunki obowiązujące od 1 maja 2017!

Jak już wyżej wspomnieliśmy od 1 maja 2017 część z Was utraci moneyback w związku z prowadzonymi zmianami. Zmienia się nie tylko wysokość graniczna zwrotu w ramach moneyback 5% – niestety zarobimy aż o połowę mniej (moneyback nie będzie już działał na dwóch kontach). W nowej wersji programu moneyback bez dodatkowego produktu kredytowego będzie trwał maksymalnie przez 6 miesięcy. Po tym czasie należy „dobrać” kartę kredytową albo linię kredytową – w przeciwnym wypadku moneyback nie będzie w ogóle naliczany. I tak premie miesięczne po zmianach kształtują się następująco:

  Konto Freemium Konto Premium
Maksymalna możliwa miesięczna premia 15 zł 25 zł
Wymóg płatności kartą (płatniczą lub kredytową) aby premia była naliczana min. 200 zł min. 500 zł

Brak spełnienia powyższego warunku minimalnej płatności kartą w danym miesiącu automatycznie dyskwalifikuje nas z otrzymania jakiegokolwiek zwrotu w tym miesiącu. Warto zatem wziąć to pod uwagę podczas wyboru odpowiedniego konta dopasowanego do własnych potrzeb.

Załóż konto w T-Mobile Usługi Bankowe i otrzymuj 5% zwrotu za zakupy

Lista kodów MCC wykluczonych z promocji moneyback nie uległa zmianie. Już po ostatnich zmianach rachunki opłacane poprzez wspomagające aplikacje ;-) nie są brane pod uwagę przy zwrocie 5%. Pełna lista wykluczonych kodów poniżej:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

Do 300 zł zwrotu rocznie dla wszystkich!

Nadal najważniejszą cechą tej promocji jest fakt, że jest dostępna dla wszystkich niezależnie od tego czy już posiadamy konto, czy posiadaliśmy i zamknęliśmy czy też dopiero będziemy je otwierać. Aby przystąpić do niej należy:

  • posiadać konto i kartę (jeżeli jeszcze nie mamy konta należy je założyć)
  • wyrazić i nie odwoływać poniższe zgody:

    b. Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych o treści: Wyrażam zgodę naotrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
    Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
    c. Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań o treści: Upoważniam Bank do zasięgania informacji o moich zobowiązaniach w:
    a) instytucjach utworzonych na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy – Prawo bankowe, w szczególności w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej, o ujawnienie informacji gospodarczych dotyczących moich zobowiązań,
    b) bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej,
    c) Systemie Bankowy Rejestr , którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich
    Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.

  • w przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku musimy wyrazić chęć skorzystania z promocji w Contact Center (dzwonimy na infolinię pod numer 12 370 71 00),
  • dla rachunków otwartych od 2 listopada 2015 roku do 30 kwietnia 2017 roku – zawierając Umowę Rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego lub Umowę zintegrowaną, do których załącznik stanowił Regulamin Promocji,
  • dla rachunków otwartych od 1 maja 2017 roku – w Bankowości Internetowej, Contact Center lub w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe,

Premia w wysokości 5% dokonanych zakupów jest naliczana pod warunkiem, że w danym miesiącu zostaną rozliczone transakcje kartą debetową MasterCard wydaną do T-Mobile konta, kartą kredytową T-Mobile lub płatności przy wykorzystaniu kodu BLIK. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 25 zł w przypadku konta Premium oraz 15 zł w przypadku konta Freemium w danym miesiącu. Sumarycznie daje nam to nawet 300 zł w danym roku kalendarzowym. Po przekroczeniu maksymalnej kwoty zwrotu w danym miesiącu, zwrot za transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok. Zatem wystarczy aby w danym miesiącu wydać kartą min. 500 zł aby uzyskać maksymalny zwrot. Nagroda będzie wypłacana do 15-go dnia kolejnego miesiąca po spełnieniu wszystkich warunków.

Załóż konto w T-Mobile Usługi Bankowe i otrzymuj 5% zwrotu za zakupy

W promocji uznawane są wszystkie transakcje kartą (oraz wg. nowych zasad również BLIK) a nie tylko internetowe jak to kiedyś było w Alior Sync. Pamiętajmy, że kluczowe są transakcje zaksięgowane w danym miesiącu (data wykonania transakcji nie ma tu znaczenia) co potwierdziliśmy z bankiem:

„Uprzejmie informuję, że w odniesieniu do Promocji zwrotu kwoty zakupów dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, jak i opłaty miesięcznej za prowadzenie Konta Premium, uwzględniana jest data zaksięgowania transakcji.
Odwołując się do przykładu, jeśli wykonana zostanie transakcja 29 października i zostanie ona zaksięgowana 2 listopada, to kwota transakcji jest wliczana do łącznej kwoty transakcji kartowych wykonanych w listopadzie.”

Tylko jeden rachunek Fremium lub Premium objęty moneybackiem!

Jedną z głównych zmian zakomunikowanych klientom w nowym regulaminie moneyback to fakt przycięcia zwrotów aż o połowę. Wszystko to spowodowane jest tym, że od 1 maja 2017 tylko jeden rachunek będzie premiowany zwrotem z tytułu moneyback i nie będzie od tej zasady żadnych wyjątków. W przypadku osób, którzy przystąpią do promocji po 1 marca 2017 zmiany będą obowiązywały natychmiast.

Od 1 maja 2017 r. Promocją Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe będzie mógł zostać objęty wyłącznie jeden Rachunek. W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostanie objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie przystąpienie do Promocji.

Tylko 6 miesięcy zwrotu w przypadku braku produktu kredytowego!

Zaostrzono również warunki dotyczące okresu w jakim będziemy mogli korzystać ze zwrotów. Standardowo będzie to już tylko okres 6 miesięcy czyli max. 150 zł dla Konta Premium oraz 90 zł dla konta Freemium. Jeżeli będziemy chcieli po tym okresie nadal korzystać z promocji moneyback 5% będzie niestety trzeba posiadać jakiś dodatkowy produkt kredytowy:

Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy). Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie, będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia. Za Produkt kredytowy będzie uznawana aktywna Umowa o Pożyczkę / Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku lub aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję.

Obecni klienci mogą już myśleć co dalej robić ze zbędnym rachunkiem i czy są w stanie podpisać umowę np. o kartę kredytową która zagwarantuje dalsze otrzymywanie zwrotów za zakupy. Warto przypomnieć w tym miejscu, że do końca maja 2017 trwa promocja na kartę kredytową z bonem 250 zł do Fru.pl oraz moneybakciem za płatności zagraniczne. Wg. interpretacji banku części obecnym klientom okres zwrotów „bez posiadania kredytu” minął z dniem 1 maja 2017 o ile wcześniej uzyskali już ów sześć zwrotów:

Dla przykładu: Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek.

Osoby, które otwierały rachunki w TMUB w ostatnich miesiącach mają odpowiednio przesunięty ten okres konieczności posiadania produktu kredytowego. Np. jeżeli ktoś otworzył konta w styczniu 2017 i pierwszy zwrot otrzymał w lutym 2017 to do lipca 2017 (zwrot za czerwiec) włącznie będzie otrzymywać zwroty bez konieczności posiadania kredytu przy czym tylko do maja 2017 (zwrot za kwiecień) na oba rachunki – później już tylko na tym otworzonym najwcześniej. Warto zatem dowiedzieć się na infolinii, który z rachunków jest „tym pierwszym”.

Załóż konto w T-Mobile Usługi Bankowe i otrzymuj 5% zwrotu za zakupy

Pozostałe zmiany…

Dodatkowo wprowadzono udogodnienia, które wobec powyższych informacji raczej mało kogo ucieszą:

  • Dodano Transakcje Blik jako te, które upoważniają do uzyskania Premii.
  • Dla rachunków otwartych od 1 maja 2017 r. przystąpienie do Promocji będzie możliwe za pomocą Bankowości Internetowej, Contact Center bądź w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe.

Konto Freemium – 15 zł zwrotu co miesiąc

Konto to pod względem opłat za jego prowadzenie jak i za obsługę karty nie wnosi rewolucji – prowadzenie konta będzie nadal za 0 zł a karta będzie darmowa pod warunkiem wykonania transakcji kartą na min. 200 zł (w przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata 6 zł). Pamiętajcie, że opłata ta jest pobierana od kart ze statusem „Do Aktywacji”, „Aktywna” lub „Zablokowana”. Warto zatem upewnić się jaki status ma nasz karta w systemie – w przypadku chęci uniknięcia opłaty najlepiej z niej zrezygnować/zamknąć przez konsultanta jeżeli poprzez bankowość elektroniczną będzie miała zły status powodujący naliczanie opłat. Pozostałe koszty w koncie:

  • opłaty za wypłaty z bankomatów w kraju i na świecie za czwartą i każdą kolejną wypłatę – koszt 6 zł od wypłaty,
  • opłaty za przelewy natychmiastowe – każdy po 6 zł,
  • opłatę za wpłaty we wpłatomacie – darmowa będzie tylko jedna wpłata w miesiącu, każda kolejna to koszt 0,5% nie mniej niż 1 zł,
  • brak obsługi gotówkowej w placówkach banku.

Konto to przeznaczone jest głównie dla osób, które wydają nieznaczne kwoty miesięcznie. Jeżeli nie masz pewności, że zrealizujesz co miesiąc min. 500 zł transakcji kartą na potrzeby konta Premium, konto Freemium będzie dla Ciebie bardziej odpowiednie.

Konto Premium – 25 zł zwrotu co miesiąc

Rachunek Premium przeznaczone jest dla osós aktywnie korzystających z rachunku. Standardowa opłata za Konto Premium to aż 18,90 zł miesięcznie. Z opłaty tej można być jednak zwolnionym pod warunkiem dokonania transakcji wydanymi do konta kartami (wliczają się w to też transakcje kartą kredytową!) na kwotę min. 500 zł. Nie jest to w sumie wygórowany warunek – co zatem zyskamy w więcej względem konta Freemium:

  • brak opłaty za kartę debetową,
  • darmowe bankomaty w kraju i za granicą,
  • darmowe wpłaty we wpłatomatach,
  • brak obsługi gotówkowej w placówkach banku.

Niestety w ramach bogatszego pakietu konta nie uświadczymy już darmowych przelewów natychmiastowych – ta usługa odeszła już niestety w niepamięć. Konto Premium zachowuje jednak wysokość premii w promocji moneyback – w zasadzie warunek „darmowości” konta idealnie zgrywa się z premią 25 zł. Należy jednak pamiętać aby co miesiąc wydawać min. 500 zł (kartą do konta lub kartą kredytową) i nie tylko z uwagi na opłatę za konto ale z uwagi na wprowadzenie takiego wymogu dla uzyskania jakiegokolwiek zwrotu moneyback! Tym samym wydanie kartą np. 300 zł nie dość, że pozbawi nas premii moneyback to pociągnie nas jeszcze po kieszeni prawie 19 zł za prowadzenie konta!

W każdej chwili można przekształcić rachunek Freemium na Premium poprzez: Infolinię, Wirtualny Oddział (audio/video) lub w placówce Banku. Zmiana zachodzi w życie od momentu złożenia dyspozycji i jest zupełnie bezpłatna. Można zmieniać również rodzaj rachunku w drugą stronę. Szczegóły dotyczące opłat za konta znaleźć można w TOiP.

Załóż konto w T-Mobile Usługi Bankowe i otrzymuj 5% zwrotu za zakupy

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



85 komentarzy dla wpisu: “Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe (nawet 300 zł zysku co roku!)

  • jamal pisze:

    ZNB, myślałem że od 1 maja chcąc uczestniczyć w MB trzeba posiadać produkt kredytowy ( dodam że konto TM UB posiadam już co najmniej 2 lata) – jednak w tekście wyczytałem że mogę jeszcze przez 6 miesięcy mieć ten MB ale trzeba dzwonić na Call Center ? Czy ten kontakt na Call center jest niezbędny jeśli korzystałem przed tą datą ze zwrotu?

    • ZnB pisze:

      To nie jest do końca tak, że od 1 maja 2017 każdy musi mieć KK. KK wymagane jest dopiero po okresie półrocznym – w tym czasie 6 zwrotu można otrzymać bez dodatkowego produktu kredytowego.

      Od 1 maja 2017 obligatoryjnie KK będzie wymagane w przypadku osób, które przed tym czasem otrzymały już 6 zwrotów. Jest o tym mowa w powyższym wpisie!

    • jamal pisze:

      czyli podsumowując jeśli miałem już 6 cashbacków przed 1 maja 2017 to bez kaarty kredytowej nie otrzymam już kolejnego zwrotu? Posiadałem konto premium do tej pory a jeśli przejdę na freemium i zastrzegę kartę to rachunek będzie bez opłat?

    • ZnB pisze:

      Dokładnie. Jeżeli miałeś już 6 premii to bez KK kolejnej nie dostaniesz. Ale być może warto wystąpić o KK w nowej promocji: https://zarabiajnabankach.pl/250-zl-do-fru-pl-oraz-5-moneyback-za-transakcje-zagraniczne-z-karta-kredytowe-mastercard-travel-w-t-mobile-uslugi-bankowe/ ??

      Tak, jeżeli zmienisz na Freemium i zrezygnujesz z karty to będzie za free.

  • Irzi pisze:

    Już myślałem ze bank się zreflektował, złagodził warunki otrzymania zwrotu widząc dzisiejszą date newsa….
    Ale dostrzeglem i plusy ! Rachunek był otwierany 17.01.2017. Pierwszy pełny miesiąc do zrobienia obrotu na koncie to był luty – więc pierwszy zwrot otrzymałem w połowie marca za ten luty.
    Czyli rozumie że do sierpnia ( wtedy będzie 6 zwrot za lipiec ) moge spokojnie korzystać jeszcze z konta bez żadnych dodatkowych obwarowań ibez zglaszania tego npw Call Center.

    • ZnB pisze:

      No niestety nie zreflektował się i raczej nie grozi nam taki ruch ;-)

      Jeżeli pierwszym promocyjnym miesiącem dla Ciebie był luty to luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec i lipiec nie wymaga u Ciebie kredytówki. Sierpień już tak :(

  • Irzi pisze:

    No to fajnie. Miałem już zamykać konto w maju po otrzymaniu zwrotu za kwiecień, a teraz to jeszcze troche zwrotu będzie i konto zamknę dopiero w sierpniu, po wpłynięciu 6 ostatniego zwrotu za lipiec :-)

  • malutki pisze:

    Wpłacać pieniądze można wszędzie ,a ktoś wie po jakim czasie pieniądze znajdą się na koncie bo nigdzie nie mogę znależ info na ten temat?

  • Leon pisze:

    W ostateczności,nie decydując sie na produkt kredytowy,można zachować tylko Konto Freemium bez karty,i korzystac np. ze zwrotu 20% za doładowania T-Mobile/10.-/mies.(abonament).

    • Maciek pisze:

      Jznchyba nie można korzystać z wpłaty 10zl za doładowania T-Mobile na kartę bo aktywacja promocji obowiązywała podobno tylko do 30.04

  • semprini pisze:

    Myślałem, że wszystko wiem ale czytając to wszystko mam już metlik…
    Mój przypadek. Od początku tej promocji korzystam z niej na maxa mając dwa rachunki premium a tym samym zwrot 2 x 25 zł. Rozumiem, że z dniem 30 kwietnia eldorado się skończyło. I teraz ptanie: wnioskowałem o kk którą będę miał w przyszłym tygodniu. Czy wystarczy ze dokonam nią płatności na 500 pln miesięcznie aby mi nie naliczyli opłat za rachunki premium i oplat za karty do tych rachunków? Czy oprócz transakcji kk musze wykonywać jeszcze transakcje kartami płatniczymi? Jeśli tak to jutro je będę musiał zastrzec bo wystarczy mi kk do otrzymania money backu 25 pln…proszę o wyjaśnienie.

    • Maciek pisze:

      Mam taka sama sytuacje i tak: żeby uzyskać zwrot 25zł na jednym rachunku Premium (drugi warto zmienić na Freemium, zastrzec kartę i zostawić na zaś bo może coś sie kiedyś zmieni) nalezy posiadać kk i zrobić operacji na co najmniej 500zł – karta debetowa musi być do tego konta rownież otwarta (jest to warunek otrzymywania cashbacku) ale można płacić cały czas kk.
      Dla bardziej przezornych można po zmianie drugiego konta na Freemium zrobić operacje w maju na min. 200zł (choć zgodnie z nowymi zasadami premii już tu nie będzie) i dopiero zrezygnować z karty żeby na pewno nie naliczyli opłaty za prowadzenie – ja dziś zmieniłem na Freemium i kartę zamknąłem – w najgorszym wypadku obciąża mnie kosztem 6zł za kartę – zobaczymy co będzie ;)

    • ZnB pisze:

      Tak jak Maciek napisał – lepiej tego nie da się wyjaśnić :) p.s. karta do konta nie jest wymagana jeżeli ma się kredytową

    • semprini pisze:

      Brakuje mi dla ścisłości jeszcze jeden kwestii: czy tą kartą debetową do pierwszego rachunku premium musze robić jakiś obrót czy wystarczy 500 zł płatności kredytową? Czy mi poprostu nie naliczą żadnej opłaty, czy płatność na 500 zł kredytową załatwia całą sprawę?
      Oczywiście druga karta zostanie zastrzeżona.

    • ZnB pisze:

      Dopisaliśmy, że może to być również płatność kartą kredytową (nie musisz robić obrotu osobnego kartą do konta). Z tym zastrzeżeniem to ostrożnie bo bank pobiera opłatę od kart ze statusem „Do Aktywacji”, „Aktywna” lub „Zablokowana”. Najlepiej jest ją zamknąć/zrezygnować przy okazji zmiany rodzaju rachunku.

    • Maciek pisze:

      potwierdziłem na chacie, że zmieniając w koncie freemium status karty na 'zastrzeżona’ na koniec miesiaca nie zostanie pobrana opłata za prowadzenie karty do konta

  • Sawer pisze:

    Trzy miesiące temu zmieniłem dwa konta Freemium na Premium. Teraz po zmiane taryfy chciałbym zmienić jedno konto z powrotem na Freemium, skoro i tak nie daje zwrotu. Czy jest taka możliwość i czy wiąże się z jakimikolwiek opłatami?

    • jamal pisze:

      jasne że jest taka możliwość dzwoniąc na Call Center, zmiana jest bezpłatna.

  • arek pisze:

    Z wcześniejszych informacji wynikało, że karta debetowa nie jest potrzebna i wystarczy tylko kredytowa. jeśli zamknąłem debetową to muszę wyrobić nową bo nie dostanę monebacku?

  • arek pisze:

    „Maciek napisał(a):

    1 maja 2017 o 22:26

    …nalezy posiadać kk i zrobić operacji na co najmniej 500zł – karta debetowa musi być do tego konta rownież otwarta (jest to warunek otrzymywania cashbacku) ale można płacić cały czas kk.”

    To dlaczego potwierdzacie za prawdziwy powyższy wpis?

    • Maciek pisze:

      moim zdaniem należy posiadać kartę debetową ale na wszelki wypadek można się upewnić na Call Center przeciez…

    • ZnB pisze:

      Napisaliśmy, że karta do konta nie jest wymagana jeżeli ma się kredytową

  • arek pisze:

    REGULAMIN PROMOCJI ZWROT ZA ZAKUPY DLA KLIENTóW T-MOBILE USŁUGI BANKOWE (załączony w lokalnej kopii dokumentów):

    §4.
    …3. Do skorzystania z Promocji uprawnieni są Klienci, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
    a. Posiadają Rachunek i Kartę,…

    §3.
    …2) Karta – karta płatnicza debetowa wydana do Rachunku lub karta kredytowa, której Klient jest Posiadaczem bądź Współposiadaczem,…

    • ZnB pisze:

      Zgadza się dlatego napisaliśmy, że wystarczy karta kredytowa. Chwali się również to, że sięgasz do regulaminów bo z tym jeszcze niektórzy są na bakier ;-)

    • Maciek pisze:

      potwierdzone na chacie – nie trzeba posiadac karty debetowej do konta

  • Maciek pisze:

    Dziwne, że można w aplikacji mobilnej zmienić numer dowodu osobistego bez jakiejkolwiek weryfikacji, a już, aby zmienić rodzaj rachunku to trzeba specjalnie dzwonić na infolinię.

  • Maciek pisze:

    Zmieniłem dziś konto Premium na Freemium. Już wiem dlaczego zmiana jest możliwa tylko przez telefon. Konsultant próbował mnie na mówić na drobny kredycik. Konto już widnieje jako Freemium, ale tylko w aplikacji mobilnej i w nowej wersji strony na przeglądarce. Na starej wersji strony wciąż jest Premium.

    • Michal pisze:

      WYkonaj jakikolwiek ruch na koncie (np. platnosc karta lub przelew), a Ci sie zmieni. Ja tak mialem.

  • jbk pisze:

    właśnie przyszedł ostatni zwrot, aż sie płakac chce. jak życ? jak teraz życ?

    • Maciek pisze:

      wystarczy „odpalić” kartę kredytową i cieszyć sie pojedynczym zwrotem ;)

  • Kamil23 pisze:

    Czy może orientujecie się w jaki sposób przez bankowość elektroniczną można wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym (w związku ze zmianami w umowie)? Czy jest gdzieś ukryta taka opcja, czy też może trzeba np. wysłać wiadomość z informacją o wypowiedzeniu?
    Czy w przypadku wypowiedzenia umowy kont Premium ze skutkiem natychmiastowym zostaną pobrane opłaty za prowadzenie konta w maju (w przypadku niedokonania wymaganych do zwolnienia transakcji kartą)?

    • ZnB pisze:

      Raczej tylko przez Contact Center. Co do opłat mają prawo pobrać proporcjonalnie ale czy pobierają to nie wiemy bo jeszcze nikt nie zamykał…

  • maciek pisze:

    W nowej wersji strony w zakładce Karty jest informacja jaka kwotę należy jeszcze wydać kartą, aby uniknąć opłaty za użytkowanie karty. Dotychczas miałem tam 200 zł. do wydania (konto Freemium). Wydałem kartą 116 zł. i teraz mam informację „Zwolniono z miesięcznej opłaty za kartę”. O co chodzi, jakiś błąd po ich stronie? Chyba nie warto patrzeć na to co jest na stronie tylko wydać te ponad 200 zł., aby mieć pewność, że tej opłaty nie pobiorą?

    • semprini pisze:

      TOiP mówi jasno na ten temat. Nie ma co patrzeć na to co widać chwilowo w systemie. Nie wydasz 200 pln to ci naliczą opłatę i nie będą się pytać. Nie ma sensu ryzykować i później walczyć z reklamacjami.

  • jbk pisze:

    Dzwoniła do mnie pani z TMUB i proponowała KK tą podróżną z zasady na takie propozycje mówie że musze poczytac zanim cokolwiek zaakceptuje, warto ją brac? w gre wchodziłoby tylko utrzymanie moneyback i ten bon na 250 zł

  • Kozo pisze:

    Mam konto premium i obecnie używam android pay. Czy te transakcje na łączną kwotę oczywiście ponad 500 zł. wliczają się do zwolnienia z opłaty za konto? Mam nadzieję że tak ale wolę się upewnić aby się później nie zdziwić ;)

  • Karolina pisze:

    Witam.
    Czy dobrze interpretuję aktualny regulamin promocji?
    Posiadam konto Premium i kartę kredytową, aby otrzymać zwrot 25 zł mogę wydać wymagane 500 zł kombinacją kart, np: 490 zł KK i 10 zł debetówką do konta?

    • ZnB pisze:

      Tak, dokładnie. Dobrze rozumiesz :)

    • semprini pisze:

      Nawet gdy wykonasz transakcje na 500 zł debetową to i tak minimum jedna transakcja kredytową jest konieczna choćby na 1 zł. Taką informację uzyskałem od konsultanta, choć przyznam że w regulaminie tego nie szukałem☺

    • ZnB pisze:

      Bzdura :) Co najwyżej można wykonać kredytówką operację po to aby uniknąć opłaty za nią a nie po to aby naliczali moneyback. W zasadzie każdy przyjmuje metodę taką, że jak ma kredytówkę to nią wydaje min. 500 zł a płatnicza leży w szufladzie ;-)

    • semprini pisze:

      Dlatego napisałem, że to informacja niepotwierdzona. Ja na chwilę obecną nie miałem problemów. Używam dwóch. Na pewno mu nie chodziło o zwolnienie z opłat za kartę bo do końca roku jestem z niej zwolniony co mi potwierdzał. Mówił o money back’u.

    • ZnB pisze:

      Wróć, teraz doczytaliśmy co napisałeś i tu masz rację jeżeli chodzi o okres od 7 miesiąca promocji. Myśleliśmy, że piszesz o wymaganej płatności kartą do konta a nie kredytówką. Oczywiście, od 7 miesiąca promocji posiadając kartę kredytową wymagana jest co najmniej jedna płatność kartą kredytową.

  • edek264 pisze:

    debetowa 500zł – zwrot 25 zł, 4 transakcje kredytowką wtedy nie pobierają opłat za kk

  • Irzi pisze:

    Płatność BlIK też się zaliczy do tych 500zł koniecznych do spełnienia warunków zwrotu 25zł ?

  • Irzi pisze:

    No to extra. Dzięki za potwierdzenie :-)

  • edek264 pisze:

    placilem rachunki sprytnym bilem i nie zaliczyli mi tych transakcji pisalem reklamacje a nic to nie dalo, 2 miechy mi wyskocza ale juz sie doedukowalem i powinno byc dobrze :)

  • edek264 pisze:

    korzystam tez z cashbackow w bgz bnp i santander

  • Wojtek pisze:

    hej,
    jak usyskalem juz 6 cashbackow to moge zmknac konto i otworzyn sobie nowe?
    Czy zamkniecie cos kosztuje? Niema okresu karencji?

  • Wojtek pisze:

    Dziekuje za odpowiedzi :)
    jesli ktos z was juz ta KK to czy sa jakies dodatkowe koszty zeby ja dostac? czy placi sie za zamkniecie karty?

    • Maciek pisze:

      A po co ja zamykać? Póki co robimy min. 4 transakcje kk za min. 500zł i cieszymy się maksymalnym 25zł zwrotem :) Kosztów za wyrobienie brak ale lepiej potwierdzić dokładnie na infolinii

  • Marek S. pisze:

    Czy jest gdzieś podane do kiedy jest ta promocja zwrotu 25zł miesięcznie (konto premium)?

  • Adrian pisze:

    Czy na przykładzie z artykułu : „Dla przykładu: Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek.” – ten klient również musi wykonywać 1 transakcje kartą kredytową aby korzystać z promocji?

    • ZnB pisze:

      Nie ma wymogu wykonywania transakcji kartą kredytową

    • Adrian pisze:

      i tutaj się bym z tobą zgodził ale po dzisiejszej rozmowie z Obsługą Klienta nie naliczają mi zwrotu z uwagi na brak min. 1 transakcji kartą. Czy mogę gdzieś znaleźć zapiski że nie muszę wykonywać tej jednej transakcji?

    • ZnB pisze:

      Inaczej to napiszemy. W pierwszym okresie 6 miesięcy promocji moneyback operacja kartą kredytową nie jest wymagana. Jeżeli jednak chcemy uzyskiwać zwroty od 7 miesiąca przez kolejne miesiąca to należy posiadać kartę kredytową (względnie limit) i wykonywać nią min. 1 transakcję o czym jest mowa w opisie promocji.

  • james24 pisze:

    Mam pytanie.
    Czy w tej promocji bierze się pod uwagę datę ksiegownia czy faktycznie wykonanej operacji. Pytam, ponieważ sporo wydatków dokonałem kartą kredytową w dniach 30-31.03.2018, ale data ksigowania to dopiero 01 oraz 03.04.2018, i nie wiem czy te transakcje zostaną zaliczone do marca czy już do kwietnia 2018?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    • ZnB pisze:

      Do tej pory liczyła się data rozliczenia/zaksięgowania i chyba nadal tak jest. Ew. ktoś może potwierdzić kto jeszcze korzysta, my zamknęliśmy już KK więc i zwroty przestały się naliczać :(

  • Zbigniew pisze:

    Od Pażdziernika lub Listopada liczy się data operacji.Zmieniło się to we wszystkich bankach chyba ,bo w ING również.A Za Listopad wieli mi opłatę 19 zł właśnie bo za pazdzirnik rozliczone miałem w Listopadzie więc zaliczyłem sobie na Listopad i wtopa okazało się,że liczy się data zakupu

    • ZnB pisze:

      To walcz o zwrot tej opłaty bo regulaminu nie zmienili do dziś!

      Transakcja – operacja płatnicza bezgotówkowa wykonana przy użyciu Karty bądź płatność z wykorzystaniem Usługi Blik, rozliczona w danym miesiącu kalendarzowym

    • Maciek pisze:

      Zmiana jest taka że należy pamiętać aby w danym miesiącu mieć.rozliczone transakcje na mi. 300zł aby konto było bezpłatne

  • Zbigniew pisze:

    Właśnie o to chodzi,że do Pazdziernika liczyła się data zaksięgowania,a od Pazdziernika liczy się data wykonania transakcji .A ja zrobiłem 31 X zakupy i myślałem ,że będzie zaliczona na Listopad.a tu zong:(

    • ZnB pisze:

      Ale regulamin tego w żaden sposób nie potwierdza, nie ma nowego chyba że coś nam umknęło? :(

  • Zbigniew pisze:

    Taki zapis jest teraz od Września ubiegłego roku.

    §46.
    1. Operacja rozliczana jest z datą otrzymania Operacji do rozliczenia przez Bank.

  • Zbigniew pisze:

    Zgadza się,do meneybacku liczy się data księgowania,ale do opłaty za kartę liczy się data operacji.Więc gdy zrobiłem 30 pazdziernika zakupy da meybecku były zaliczone na listopad,ale za kartę było policzone za pazdziernik.Więc zwrócili mi 25 zł z moneybecku,ale jednocześnie pobrali 19zł za kartę

    • ZnB pisze:

      A fakt, masz rację. Do opłat KNF ich tam docisnął i liczy się data wykonania. A moneyback pozostał po staremu i liczy się data księgowania. :(

  • Bodzio pisze:

    Nie do końca ogarniam BLIK w T-Mobile …
    Niby pisze że transakcje Blikiem wchodzą do 5% moneybacku ale nie zwalniają z opłaty za konto …
    To sie nie wyklucza ?
    Co z tego ze Blikiem zapłace 500zł i dostabe zwrotu 25zł jak wezmą opłate za konto 18,90zł !

    By być zwolnionym z opłaty za konto i zgarnąć 5% moneyback trzeba wydać kartą 500zł/m-ąc.
    Czy mogą to być transakcje kartą w internecie czy tylko stacjonarnie ?

  • pp pisze:

    Mi transakcje internetowe również zalicza.

    • edek264 pisze:

      pytanie jak długo, wiele banków wycofuje się ze zwrotów za transakcje….robi się co raz większa bieda

  • Adrian pisze:

    Chyba coś jednak zmienili bo premia zamiast przez rok to tylko przez 6 miesięcy będzie wypłacana

    • edek264 pisze:

      no właśnie, w sumie to najwyższy cashback i tak, no ale dobre i 6 miesięcy….

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.