ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

3400 pkt programu Bezcenne Chwile (Priceless Specials) dla klientów Citibank (można wymienić na 4 bilety do kina lub voucher o wartości 50 zł)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Klienci Citibanku ponownie zgarną punkty programu Priceless Specials

Citi Handlowy zachęca posiadaczy karty kredytowej do udziału w programie Bezcenne Chwile (Priceless Specials). Wystarczy dokonać płatności bezgotówkowych na łączną kwotę 100 zł by zyskać 3400 dodatkowych punktów wymiennych na np. 4 bilety do kina czy też voucher o wartości 50 zł na zakupy w kilku wybranych sklepach. Nie jesteś jeszcze posiadaczy karty Citibanku? Zobacz zatem jakie promocje czekają na Ciebie o wartości od 400 do 599 zł :)

Zgarnij dodatkowe punkty w programie Priceless Specials od Citibank

Promocja „Nagrody za zakupy z programem Mastercard Bezcenne Chwile” wystartowała w dniu 12.11.2019 roku i będzie dostępna tylko do 24.12.2019 lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi 7700 sztuk. Czasu zatem nie jest jakoś dużo :)

W przeciwieństwie do poprzednich tego typu promocji Citibanku tym razem nie musimy posiadać zaproszenia do promocji! Może z niej skorzystać każdy klient banku, który w okresie promocji dokona rejestracji karty kredytowej MasterCard (poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego po zalogowaniu do serwisu bankowości internetowej Citibank Online) lub posiada już zarejestrowaną kartę kredytową w Programie Bezcenne Chwile.

Aby otrzymać 3400 punktów wystarczy dokonać płatności bezgotówkowych na łączną kwotę 100 zł, które zostaną wykonane w co najmniej dwóch z wymienionych sklepów, które są partnerami programu: EMPIK, W. KRUK, Decathlon, Circle K, Home&You, Homla, Świat zabawek, Ski team, RTV Euro AGD, Czas na herbatę.

Nagroda (w postaci naliczenia 3400 punktów) zostanie przyznana najpóźniej do 30 dni od spełnienia powyższych warunków promocji. Punkty będą ważne przez okres 4 miesięcy od dnia ich przyznania. Można je wymienić np. na 4 bilety do kina Cinema City czy też na voucher o wartości 50 zł na zakupy w sklepie RTV Euro AGD, Decathlon, stacji paliw Circle K lub innych.

Szczegóły promocji z punktami znajdziecie tutaj.

Nie masz jeszcze karty Citibanku?

Jeżeli nie jesteś jeszcze klientem Citibanku i nie posiadasz karty MasterCard tego banku to masz teraz szansę skorzystać z poniższej, szerokiej gamy promocji karty kredytowej, które łatwo połączysz z promocją konta oszczędnościowego na 3% do 100 tys. zł przez pół roku!

400 zł do wydania w serwisie Allegro - krótki okres karencji!
400 zł do wydania w serwisie Allegro – krótki okres karencji!
Smartfon LG K30 Dual SIM o wartości 599 zł za darmo!
Smartfon LG K30 Dual SIM o wartości 599 zł za darmo!
400 zł na zakupy w sklepach Leroy Merlin
400 zł na zakupy w sklepach Leroy Merlin
400 zł w bonach na zakupy w sklepach Biedronka
400 zł w bonach na zakupy w sklepach Biedronka

Porównanie wszystkich promocji w formie tabelarycznej zamieściliśmy w dedykowanym wpisie, w którym zamieszczamy wszystkie oferty Citibanku. Zachęcamy do lektury pod adresem: [FAQ] Promocje Citibank – smartfony lub vouchery o wartości 300, 400, lub 500 zł. Porównanie ofert i odpowiedzi na najważniejsze pytania!

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



52 komentarzy dla wpisu: “3400 pkt programu Bezcenne Chwile (Priceless Specials) dla klientów Citibank (można wymienić na 4 bilety do kina lub voucher o wartości 50 zł)

  • inka pisze:

    Czy mogą być to sklepy internetowe?

    • ZnB pisze:

      Mogą być jeżeli takie są warunki partnera programu czyli sklepu – najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie tego w opisie danego sklepu po zalogowaniu się na swoje konto w Bezcenne Chwile.

  • Martin pisze:

    Ile kosztuje ta karta miesięcznie lub co trzeba zrobić by była bezpłatna?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli posiadasz lub wyrobisz sobie kartę Simplicity to jest ona udostępniana za 0 zł. O szczegółach możesz poczytać w wybranej przez siebie promocji karty kredytowej Citibanku – a jest ich trochę do wyboru ;-)

  • Szymon pisze:

    Mam już zarejestrowaną jedną kartę z Alior Banku, dzięki której dostałem 6800 pkt. Czy mogę połączyć punkty z obu kart na jedno konto? Wtedy łącznie będzie 10200 pkt. To można wymienić na coś jeszcze bardziej ciekawego.

  • Szymon pisze:

    faktycznie, widzę że nawet na jedno konto moze być przypisana tylko jedna karta. Czyli trzeba tworzyć kolejne konto z innym adresem e-mail, żeby zareejstrować kolejną kartę.

    • ZnB pisze:

      Może wprowadzą taką możliwość. Nowy panel jest świeży i pewnie jakieś zmiany jeszcze nastąpią.
      Jak ktoś ma skrzynkę na gmailu to problem można połowicznie rozwiązać i nie tworzyć wielu skrzynek e-mial. Gmail nie bierze pod uwagę kropek i można nimi sobie generować wiele maili, które będą fizycznie spadały do jednej skrzynki. Przykład zarabiajnabankach@ zarabiaj.na.bankach@ zarabiaj.n.a.bankach@ to dla gmaila nadal zarabiajnabankach@ ;-)

  • Grze pisze:

    Rozumiem że przynależność i korzystanie ze starego programu Priceless specials nie wyklucza z skorzystania z tej promocji

  • semprini pisze:

    Dziś na dwóch kartach robione płatności w Decathlonie i Circle K. Czekam na punkty. Fajna promocja.

    • ZnB pisze:

      Fajna bo dla wszystkich bez jakiś karencji itp :)

    • semprini pisze:

      Tym bardziej, że ostatnio też wpadły punkty i w Citi i w Aliorze ☺ Na kilka filmów do kina będę musiał się wybrać, bo punkty wymienione na bilety☺

  • wojtek pisze:

    a czy te 2 zakupy mozna zrobic zaraz po zarejestrowaniu sie w programie czy dopiero po aktywowaniu konta w bezcenne chwile? Dostalem inormacje ze do 4 dni bedzie konto aktywne.

    • ZnB pisze:

      Teoretycznie wg. regulaminu wystarczy sam zapis do programu. Jest to ciut inna promocja gdzie organizatorem jest sam Mastercard i wymaga aktywacji konta. Niemniej jednak zalecalibyśmy poczekać na aktywację konta dla pewności ew. napisać do Citi wiadomość czy jak spełnisz warunki przed aktywacją to Citi Ci to zaliczy – tak dla pewności na podkładkę.

    • semprini pisze:

      Zanim odpiszą, może się okazać, że konto już aktywowane😊

    • ZnB pisze:

      Może tak być ;-)

  • Mar pisze:

    Ostatnio zniknęła opcja wymiany punktów na voucher do Circle k:-(

    • semprini pisze:

      Mają się ponownie pojawić. Ale nie wiadomo kiedy. Można ewentualnie poczekać, po punkty będą chyba ważne 4 miesiące, ale pewny nie jestem. Mnie osobiście pasują bilety do CinemaCity. 4 bilety to równowartość ponad 100 zł. Każdy znajdzie coś dla siebie.

  • Artur pisze:

    Niestety program priceless jest mocno niedopracowany. Nagrody, które widnieją w katalogu są często niemożliwe do odebrania (np. Bon Euro RTV AGD, merlin.pl), równolegle działają dwie strony programu, które pokazują różne dostępne nagrody. Niektóre nagrody (identyczne) występują podwójnie w katalogu w różnych 'cenach’, a żadnej z nich nie można odebrać. Support odpisuje lakonicznie i zbywa. Niemniej ponieważ sporo punktów dają za darmo, to zawsze na coś można wymienić, a potem się wypisać.

    • ZnB pisze:

      Dopracowany był, ale to mocno zaczęło kuleć gdy zaczęli kombinować z Bezcenne Chwile. Zamiast zrobić tylko rebranding i aktualizację systemu to trzymają dwie wersje i robi się bałagan.

  • Lukasz pisze:

    Witam,

    Podczas proby rejestracji karty citi simplicity do programu pojawia mi sie cos takiego jak ponizej. Bez wzgledu na przegladarke czy komputer:
    Ważne! Aby zarejestrować się w programie, musisz wykonać następujące kroki: KROK 1 – pobierz oba dokumenty PDF w formularzu, KROK 2 – Zaznacz pierwsze 4 oświadczenia w formularzu.Jeżeli nie widzisz formularza kliknij w zakładkę „Priceless Specials Rejestracja”.

    Ważne! Aby zarejestrować sie w programie musisz wykonać następujące kroki: KROK 1 – Pobierz oba dokumenty PDF powyżej, KROK 2 – Zaznacz pierwsze cztery oświadczenia powyżej

    Problem w ttm, ze nie mam zadnych formularzy do zaznaczenia oswiadczen czy pdf do sciagniecia.
    Macie pomysl o co moze chodzic?

    • SŁawek pisze:

      Też tak mam ikompletnie nie wiem co zrobić ! Pomóżcie!!!

    • Adams pisze:

      U mnie też RYV AGD jako EURO-NET.
      To dobrze czy źle, co odpowiedział City na reklamację?

    • Magda pisze:

      Złożyłam reklamacje do banku za nieprzyznane punkty w tej promocji. W odpowiedzi dostałam informacje, że należało się zarejestrować w programie bezcenne chwilę przed 21 października i w związku z tym że zarejestrowałam się 20 listopada nie dostanę punktów. Czy to prawda?

    • ZnB pisze:

      Nie, to nie prawda. Odrzuć reklamację.

  • Ernest pisze:

    Witam. Może banalne pytanie ale chciałem się upewnić. czy wystarczy wydać razem 100 zł w dwóch sklepach czyli na przykład 90zł + 15 zł, czy w każdym ze sklepów trzeba wydać 100 zł ?

    • ZnB pisze:

      razem :)

    • semprini pisze:

      Ja zrobiłem 30 w Decathlon i 71 w Circle K zaraz na drugi dzień jak wystartowała promocja. Punktów promocyjnych jeszcze nie ma – mają 30 dni. Chodź przy podobnej promocji na początku tego miesiąca juz po 3 dniach punkty były na koncie ☺ więc różnie bywa.

  • forever pisze:

    Jestem mega zdziwiony, że nie ma żadnych przecen z okazji Black Friday na Priceless Specials :(

  • semprini pisze:

    Oni teraz są zajęci migracją programu Priceless do programu Bezcenne chwile i maja kupę problemów z tym związanych… ludzie mają problemy z wymianą punktów na standardowe nagrody, a jakby do tego doszło jeszcze promocje to by nie ogarneli tematu😊

  • michal pisze:

    zgarnąłem punkty w poprzedniej promocji za samą rejestracje karty czy w tej promocji też mogę wziąć udział?

  • Grze pisze:

    Złapało Wam transakcje z RTV Euro AGD?
    Zrobiłem 3 płatności – Empik, Circle K i RTV Euro AGD, nie rozumiem dlaczego, ale RTV Euro AGD nie zostało rozpoznane.
    Złożyłem reklamacje w Citi – czekam na odpowiedź.

    • semprini pisze:

      Nie rozumiem co znaczy „złapało” ? I jak to poznajesz, że jedną „złapało” a drugiej nie?
      A po za tym mają 30 dni na „wypłatę” nagrody, to czemu tak szybko reklamacja? Ja zrobiłem już 11 dni temu transakcje i na koncie na razie punktów nie widać. Reklamacja pójdzie ale miałem zamiar czekać do końca terminu – nie wiem czy jest sens wcześniej…

    • Grze pisze:

      W zakładce moje konto na stronie mastercard bezcenne chwile jest Historia transakcji Twojej karty u Partnerów Programu. Zrobiłem 3 transakcje w zeszłym miesiącu – Empik, Circle K i RTV Euro AGD.
      Jeśli dwie z nich sa podpisane prawidłowo (rozpoznany jest partner programu i są jako osobne pozycje) a ta z RTV Euro AGD jest pod pozycją „pozostałe” wnioskuje że z jakiegoś powodu nie została przypisana prawidłowo jako transakcja partnera programu i nagroda może nie zostać przyznana automatycznie.
      Na stronie citi w historii karty kredytowej transakcja jest przypisana do EURO-NET SP. Z O.O.

    • Adams pisze:

      U mnie też RTV EURO jako EURO-NET.
      To dobrze czy źle?
      Co odpowiedział City na reklamację?

    • Szymon pisze:

      Właśnie też jestem ciekaw jak podejdzie do tego Citibank. Zawsze jak robię zakupy, to mam na paragonie i potw. płatnosci kartą logo EURO RTV AGD i napis Euro-Net sp. z o.o. więc to żadna nowość i trzeba przyjąć że ten podmiot to sklep Euro rtv agd. W końcu zakupy zrobione w tym sklepie. Ale w regulaminie ani słowa.. Pisał ktoś do banku w tej sprawie?

    • Adams pisze:

      Czyli u wszystkich tak samo,
      czyli wszystko o.k.
      Nie ma się co spinać o nazwy, widocznie tak w systemie mają to zapisane.
      Poza tym punkty podwyższone za tranzakcje, tak jak u partnerów programu.
      Tylko nasuwa się pytanie, czy znajdziemy się w puli bodajże 7700 szczęśliwców.
      Ktoś to próbował sprawdzić i czy w ogóle jest taka możliwość?

    • ZnB pisze:

      Właścicielem sklepu RTV Euro AGD jest właśnie firma Euro-Net sp. z o.o.

  • Piotr pisze:

    Nie widzę już opcji wymiany punktów na bilety do CinemaCity :( Nie ma także możliwości wymiany na bony do RTV Euro AGD. Kiedy te nagrody będą znów dostępne?

  • west pisze:

    Witam mam pytanie czy można jakoś sprawdzić kiedy zamknąłem kartę z tego co wiem to otwierałem w listopadzie 2016 musiałem ją mieć rok wiec pewnie zamknąłem w grudniu 2017 do pewności plus miesiąc wypowiedzenia to jest styczeń 2018 więc raczej się nie załapię do tej promocji jeszcze można to jakoś sprawdzić

  • Tomek pisze:

    Czy ktoś dostał juz punkty?

    • Szymon pisze:

      do końca grudnia mają czas, jeśli spełniłeś warunki w listopadzie :)

    • semprini pisze:

      Dlaczego do końca grudnia ??? Gdzie to wyczytałeś ? Mają 30 dni od spełnienia warunków na przelanie nagrody na konto. W moim przypadku transakcje wykonane 21 listopada, punktów na koncie nie ma dziś idzie reklamacja.

      Fragment regulaminu:

      „(…) Nagroda zostanie przekazana w terminie 30 dnikalendarzowych po spełnieniu wszystkich warunków Oferty,o których mowa w pkt. 4 Regulaminu (…)”

    • Szymon pisze:

      Faktycznie masz rację. Przepraszam za wprowadzenie w błąd 😉 a komuś się coś wyjaśniło z transakcja w Euro Rtv agd? Bo mi Citi powiedziało że trzeba napisać do nich wiadomość bo na infolinii się nie zajmują sprawami konkursowymi, ale do tej pory nic mi nie odpisali…

    • Grze pisze:

      Złożyłem reklamację, dostałem odpowiedź jak poniżej.
      Odpowiedź jest niespójna, bo z jednej strony piszą że nagroda została przyznana, z drugiej że zostanie przekazana 30 dni po spełnieniu warunków (a te spełniłem 2 dni temu).
      Chyba pozostaje poczekać.

      Odpowiedź w sprawie reklamacji z 28 listopada 2019 r.

      Szanowny Panie,

      W odpowiedzi na reklamację wyjaśniam, że Nagroda w Ofercie „Nagrody za zakupy z programem Mastercard Bezcenne Chwile” została przyznana.

      Zgodnie z Regulaminem Oferty, każdy z pierwszych 7700 Uczestników, który spełni wszystkie warunki opisane w pkt.. 4 ww. Regulaminu, otrzyma 3400 punktów w Programie („Nagroda”).

      Nagroda zostanie przekazana tylko w przypadku, gdy w dniu jej przekazania Umowa o Kartę nie będzie znajdować się w okresie wypowiedzenia, a Karta będzie aktywna.

      Nagroda zostanie przekazana w terminie 30 dni kalendarzowych po spełnieniu wszystkich warunków Oferty, a informacja o przekazaniu Nagrody zostanie wysłana do Klienta za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej Citibank Online. Naliczone punkty będą widoczne po zalogowaniu na stronie internetowej Programu: https://bezcennechwile.mastercard.pl/.

      W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt z Bankiem poprzez Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online.

  • Krzysztof pisze:

    27go naliczyli (co najmniej 2 dni po terminie) nagrodę dla jednej z kart. Na drugiej cisza, ale może wystarczy poczekać.

    • semprini pisze:

      U mnie reklamacja poszła zaraz po przekroczeniu terminu. Zanim ją rozpatrzono, punkty na dwóch kartach przyznane. Ogólnie 7 dni po terminie. Teraz karty można zamykać.

    • Szymon pisze:

      a mi naliczyli przed upływem 30 dni :D do tej pory nie dostałem odpowiedzi na pytanie ws. transakcji w sklepie EURO RTV AGD, a transakcjach tez jest widoczna jako „pozostałe” a nie „u partnerów” ale najważniejsze ze przyznali nagrodę :D

  • inka pisze:

    Hej,
    czy wszyscy już dostal punkty?
    Ja warunki spełniłam może za późno, bo dopiero 29.11.2019 r. ale chyba nie byłam ponad 7700 os…

    • semprini pisze:

      Na dwóch kontach punkty przyznane okolo tydzień po terminie. W Twoim przypadku już też powinni przyznać, chyba że faktycznie wyczerpała się pula… pisz reklamację w bankowości internetowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.