ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za każde polecenie w IV edycji „Mam PKO”

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Kolejna szansa na łatwą stówkę dla nowych klientów PKO BP!

Wystartowała kolejna już IV edycja programu poleceń „Mam PKO” a data startu chyba nie jest przypadkowa (wczoraj zakończyła się bowiem X edycja Mam Inteligo). Po krótkiej przerwie mamy możliwość ponownie zarobić 100 zł za założenie konta PKO BP oraz po 50 zł za każdą osobę, która z naszego polecenia założy rachunek w banku PKO BP. Najnowsza edycja programu poleceń potrwa do 21.05.2016. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w PKO BP możesz je założyć składając odpowiedni wniosek podając kod osoby polecającej.

PKO BP Program Polecen Mam PKO 100 zl za konto 50 zl za polecenie

100 zł za założenie konta PKO BP przez Nowego Klienta

Od 22 lutego 2016 ruszyła IV edycja programu poleceń „Mam PKO”, w której zgarniemy tyle samo co w programie Inteligo czyli 100 zł za założenie konta i po 50 zł za każdą poleconą osobę. Nowa edycja potrwa do 21 maja 2016. W zasadzie warunki są identyczne jak w III edycji „Mam PKO”. Podobnie jak w poprzednich wydaniach promocji aby otrzymać tytułową nagrodę wystarczy być nowym klientem czyli osobą, która po 21.02.2013 roku nie posiadała konta w PKO BP. Poniżej dokładna definicja nowego klienta:

Nowy Klient – osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto lub Nowy pakiet PKO Banku Polskiego z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont lub pakietów wymienionych w Rozdziale 1, §2 ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont lub pakietów złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont lub pakietów,

Następnie należy:

Poniżej wykaz kont, które biorą udział w promocji:

  • 1) PKO Konto za Zero,
  • 2) PKO Konto bez Granic,
  • 3) Superkonto Oszczędne,
  • 4) PKO Konto Pogodne,
  • 5) PKO Konto dla Młodych,
  • 6) Pakiet Biznes Debiut 18,
  • 7) Pakiet Biznes Rozwój,
  • 8) Pakiet Biznes Komfort Plus,
  • 9) Pakiet Biznes Sukces Plus,
  • 10) Pakiet Mobilny dla Firm.

Pamiętaj, aby zweryfikować czy wniosek który składasz jest prawidłowy i posiada formularz do wprowadzenia kodu promocyjnego, który uzyskasz od nas. Tylko taki wniosek uprawnia do wzięcia udziału w promocji. Znajdziesz go pod tym adresem. Z uwagi na to, że kluczową datą przystąpienia do promocji jest data aktywacji rachunku nie należy zwlekać do ostatniego dnia promocji z uwagi na czas trwania procesu dostarczania umowy przez kuriera – sądzimy, że trzeba liczyć na to min. 7 dni. Wydaje się zatem, że w teorii bezpiecznym terminem złożenia wniosku powinien być max. 10 maj 2016 (jednak nie odpowiadamy za czas realizowania procesu przez PKO BP i kuriera).

PKO BP Mam PKO kod polecenia

W powyższym polu oznaczonym na czerwono należy podać specjalny kod polecenia. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz możesz go uzyskać w prosty sposób od Nas. Będziesz miał pewność, że korzystasz ze sprawdzonego i wiarygodnego kodu polecającego PKO BP biorącego udział w IV edycji „Mam PKO”.

Po złożeniu wniosku należy poczekać na kontakt zwrotny konsultanta banku. Podczas rozmowy potwierdzamy nasze dane i ustalamy adres, pod który zostanie wysłany kurier z umową. Warto również podczas tej rozmowy potwierdzić z konsultantem, że złożony wniosek został prawidłowo zakwalifikowany do promocji z premią 100 zł.

Będąc już posiadaczem konta musimy jeszcze wykonać określone operacje. Warunkiem wypłaty nagrody jest bowiem

dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta PKO Banku Polskiego:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego konta
PKO Banku Polskiego, w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, powiązanej z Nowym kontem PKO Banku Polskiego, o łącznej wartości minimum 10 zł w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet.

lub w przypadku konta firmowego

dokonanie w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego pakietu PKO Banku Polskiego:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego pakietu PKO Banku Polskiego w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz
b) co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego pakietu PKO Banku Polskiego za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.

50 zł za każde skuteczne polecenie Nowego Klienta

Drugą możliwą nagrodą w wysokości wielokrotności kwoty 50 zł jest nagroda za skuteczne polecenie nowego klienta, który zdecyduje się na założenie konta. Polecanie kont możliwe jest po wykonaniu poniższych działań:

  • na dzień przystąpienia do programu „Mam PKO” należy posiadać konto w PKO BP (zakładamy, że część osób dopiero je założyła jak powyżej zgarniając jednocześnie 100 zł za otwarcie konta)
  • należy zarejestrować się w programie „Mam PKO” na stronie mam.pkobp.pl wyrażając jednocześnie zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych i akceptując Regulamin Programu

Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić te same warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać te same określone operacje kartą oraz aplikacją IKO.

Wypłata nagrody głównej i szansa na nagrody dodatkowe…

Po spełnieniu warunków przez osobę polecającą jak i polecaną bank wypłaci nagrody w ciągu 75 dni od zakończenia danego etapu (w ostatnich edycjach wypłaty trwały ok 2-3 tyg po spełnieniu warunków). Program podzielony jest na 3 następujące po sobie miesięczne etapy:

  • 1 etap 22.02. – 22.03.2016 r.
  • 2 etap 23.03. – 21.04.2016 r.
  • 3 etap 22.04. – 21.05.2016 r.

Bank przewidział również dodatkowe nagrody dla osób, które polecą największą liczbę nowych klientów:

Organizator przyzna nagrody dodatkowe trzem Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają największej liczby skutecznych poleceń Nowych kont lub Nowych pakietów PKO Banku Polskiego

Jest o co walczyć ponieważ nagrody dodatkowe to:

  • 1000 zł – dla uczestnika o największej liczbie skutecznych poleceń,
  • 600 zł – dla uczestnika o drugiej co do wielkości liczbie skutecznych poleceń,
  • 300 zł – dla uczestnika o trzeciej co do wielkości liczbie skutecznych poleceń.

Dla nagród dodatkowych bank również dokonuje szczegółowej weryfikacji podobnie jak dla nagród gwarantowanych.

„Konto za zero” może być zupełnie darmowe

Zapewne część z Was będzie się zastanawiało jakie konto wybrać aby nie narażać się na zbędne koszta związane z jego obsługą. Patrząc na tabelę opłat i prowizji banku wygląda na to, że dla większości osób najlepszym wyborem będzie „Konto za zero”. Jeżeli chodzi o opłaty za konto to wystarczy posiadać kartę aby było ono za 0 zł:

Prowadzenie rachunku – miesięcznie
W miesiącu kalendarzowym, w którym otwarto rachunek, opłata nie jest pobierana
0 zł w przypadku rachunku z kartą debetową, w przeciwnym razie 6,90 zł

Karta również może być całkowicie darmowa – wystarczy bowiem wykonać w danym miesiącu operacje bezgotówkowe na sumaryczną kwotę min. 300 zł :

Obsługa karty – opłata miesięczna 0,00 zł – gdy dokonano operacji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł kartą debetową wydaną do rachunku 6,90  zł – gdy dokonano operacji bezgotówkowych na kwotę niższą niż 300 zł kartą debetową wydaną do rachunku

Dla osób poniżej 26. roku życia najlepszym wyborem będzie Konto dla młodych, które jest darmowe po wykonaniu min. pięciu operacji bezgotówkowych rozliczonych w danym miesiącu – w przeciwnym razie opłata wynosi od 1 do 5 zł/mies. w zależności od liczby dokonanych transakcji.

Nie masz kodu polecającego do promocji „Mam PKO”?

Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):

    Proszę o przekazanie kodu polecającego do programu "PKO Polecam" uprawniającego do uzyskania premii w wysokości do 275 zł za założenie konta.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Czy mogę skorzystać zarówno z programu „Mam Inteligo” i „Mam PKO”?

    Tak, programy poleceń banku Inteligo i PKO są zupełnie niezależne od siebie a co za tym idzie możemy korzystać z nich na raz i zgarnąć 200 zł za dwa konta oraz otrzymywać za jedną osobę poleconą nie 50 zł a 100 zł (po 50 zł z każdego programu). O programie poleceń „Mam Inteligo” pisaliśmy w osobnym wpisie.

    Istotna informacja: aplikacja IKO to wspólna platforma mobilna dla Inteligo oraz PKO BP. Możemy do niej podpiąć tylko raz dany numer telefonu, zatem nie uda się korzystanie z IKO na jednym numerze zarówno w Inteligo i w PKO BP jednocześnie. W takiej sytuacji musimy przygotować sobie drugi numer telefonu lub usunąć aktywację IKO w jednym z banku aby móc dodać numer do IKO w drugim.

    Jeżeli posiadamy rachunek w Inteligo i mamy tam podpięty nasz numer telefonu do aplikacji IKO to nie podepniemy tego samego numeru pod IKO w banku PKO BP. Musimy zatem albo podać w PKO BP do IKO inny numer, albo zmienić numer w IKO Inteligo, albo usunąć aktywację IKO w bankowości Inteligo.
    Jeżeli posiadaliśmy rachunek w Inteligo ale już go zamknęliśmy to może się tak zdarzyć, że bank nie „odpiął” naszego numeru od IKO i również będzie problem. Należy wtedy podać w PKO BP dla IKO inny numer lub zadzwonić na infolinię Inteligo aby usunęli powiązanie numeru z IKO – powiązanie usuwają w ok. 2-3 dni. Mamy nadzieję, że jest to zrozumiałe :)

    Harmonogram promocji:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 21 maja 2016 pozyskaj kod promocyjny PKO BP – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do 21 maja 2016 wypełnij wniosek o konto i dokonaj aktywacji rachunku bankowego (nie czekaj zatem do końca ze złożeniem wniosku!)
    do 30 dni (lub 40 dni dla firm) od daty podpisania umowy dokonaj transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO (klient indywidualny) lub dokonaj przelewu do ZUS (dla firm)
    do 75 dni od daty zakończenia danego etapu otrzymasz premię za założenie konta lub polecenie klienta

     

    Lokalna kopia dokumentów:



    , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    70 komentarzy dla wpisu: “100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za każde polecenie w IV edycji „Mam PKO”

    • Piotr pisze:

      Czy te 5 transakcji (mam na myśli konto poniżej 26. roku zycia) mogą być internetowe? Jest jakaś minimalna kwota czy obojętna?

      • ZnB pisze:

        Mają to być transakcje bezgotówkowe więc powinno się liczyć (regulamin rachunków czy kart nie ma definicji bezgotówkowości jak w innych bankach zatem należy tak przyjąć). O minimalnej kwocie transakcji też nie ma mowy więc może być dowolna.

    • KaKA pisze:

      Posiadam już inteligo i to mnie nie wyklucza z IV edycji PKO BP. Na swoim telefonie mam IKO, ale w przypadku konta w PKO BP będę musiał mieć iPKO – tak rozumiem. Pytanie brzmi: czy iPKO będzie można zainstalować na tym samym numerze i smartfonie.

      • ZnB pisze:

        Masz to wyjaśnione na samym końcu wpisu. Jaśniej już nie umiemy :)

      • KaKA pisze:

        Sorki nie doczytałem do końca, rzeczywiście wyjaśnione jasno jak słońce. Kolejne pytanie brzmi: skoro sam polecałem inteligo to czy kod z inteligo jest ważny również w przypadku PKO BP aby zgarnąć 50 PLN.

      • ZnB pisze:

        Nie! To zupełnie dwa inne programy poleceń – niezależne. Musisz się w nich zarejestrować oddzielnie, tym samym kod polecenia może być inny (może być jednak taki sam).

    • jbk pisze:

      Można spytac jak w inteligo zrezygnowac z karty? bo klikałem i można tylko zastrzec >kradzież>zagubienie>zniszczenie, rozumiem że w placówce pko nie rozwiąże tej umowy tylko listownie, bo miałem nadzieje że wyśle oba wypoiwedzenia na raz do inteligo i pko

      • ZnB pisze:

        Zastrzeż i tyle ;-) Co do rezygnacji jeżeli dobrze pamiętamy to ktoś pisał, że pozostawił wypowiedzenie w placówce PKO i poszło.

      • jbk pisze:

        dzieki za info tak zrobie, jak zgarne premie za PKO pójde z oboma wypowiedzeniami do placówki na raz

      • jbk pisze:

        dostałem odpowiedzi od konsultatna można zastrzec i jest to gratis, można tez wypowiedziec umowe o karte ale to sie mija z celem gdyż można po prostu wypowiedziec umowe o konto jak sie komuś nie spodobało, natomiast z tego co konsultant odpisał oddziały pko bp nie mają danych inteligo i nie można u nich wypowiedziec inteligo a pisemnie tylko.

    • Rychu pisze:

      Inteligo zakończyło swój program poleceń obecnie. Czy oni mają duże przerwy między kolejnymi edycjami ? Czy też jak jest aktywny obecnie Mam PKO to nie ma się co spodziewać Mam Inteligo ?

      • ZnB pisze:

        Różnie z tym jest, jak przejrzysz historię to zobaczysz, że często się pokrywały i w jednym terminie były dostępna oba programy – nie ma zasady!

    • KaKA pisze:

      Mam telefon z dualSIM. Na jednym numerze działam z IKO w Inteligo. Drugi numer to numer firmowy. Cz na numer firmowy mogę założyć konto w PKO BP i spełniać warunki jak dla osoby fizycznej? Rozumiem też, że będę musiał ściągnąć nową apkę IKO do numeru firmowego aby działać w PKO BP?

      • ZnB pisze:

        Na jednym telefonie nie zainstalujesz dwóch aplikacji IKO. Możesz co najwyżej usunąć ją i ponownie aktywować już z numerem PKO na czas spełnienie warunków. Później możesz to samo zrobić i wrócić do Inteligo.

      • KaKA pisze:

        OK dzięki co do apki IKO, ale co z tym numerem firmowym. Chcę wiedzieć, czy zakładając PKO BP jest jakaś weryfikacja banku co do numeru telefonu. Ja nie chcę spełniać warunków firmowych aby otrzymać 100 PLN.

      • ZnB pisze:

        Numer podajesz jaki chcesz, nikt nic w tym zakresie nie weryfikuje. Ważne abyś miał do niego dostęp.

    • karol pisze:

      witam. czy ipko to jest to samo co pkobp?. pytam bo nie wiem czy osoba która ma konto w tym banku może mnie polecić?

      • ZnB pisze:

        ipko to nie bank tylko bankowość internetowa PKO BP. Osoba taka musi zatem zarejestrować się w programie Mam PKO i przekazać Ci swój kod polecenia. Wszystko może zrobić online

    • edek264 pisze:

      wlasnie wczoraj dostalem premie z inteligo, 100zł, po spełnieniu warunkow dotczacych platnosci karta i iko czekalem rowne 30 dni i 100zł wplynelo. dzis zamykam inteligo i lece wlasnie do pko. Jedyna roznica to inny nr tel niz w inteligo ?

    • Pawello pisze:

      UWAGA !!! na stronie https://mam.pkobp.pl/regulamin/

      jest zapis że w promocji nie można brać udziału mając juz konto inteligo (!!!!!!!!!!!!!)

      ODPADAM :-(

      „Ponadto wprowadzone zostały zmiany redakcyjne i precyzujące, które nie wpływają na warunki udziału w Programie, a dotyczą:

      definicji Uczestnika – doprecyzowano, że w Programie „Mam PKO” nie mogą brać udziału posiadacze kont Inteligo, dla których Bank prowadzi osobny Program Poleceń pod adresem https://maminteligo.pl/

      • ZnB pisze:

        Zanim coś napiszesz, to najpierw przeanalizuj to 5x i nie wprowadzaj innych w błąd. Zmiany o których mowa precyzują tylko sytuację gdzie ktoś ma konto Inteligo i chciałby w programie Mam PKO polecać konta innym (to jest Uczestnik). Jeżeli chodzi o Nowego Klienta to mimo posiadania konta w Inteligo może skorzystać z polecenia Uczestnika i założyć konto w PKO BP o ile tak owego nie miał w ostatnich 3 latach. Tyle i aż tyle. Zmiany te w żaden sposób nie wpływają na zmianę zasad programu jedynie go precyzują

        Zatem jeżeli chcesz być Nowym Klientem banku i otrzymać 100 zł za konto to posiadanie konta w Inteligo nie ma żadnego znaczenia (nie jest brane pod uwagę). Ważne abyś nie miał w ostatnich 3 latach konta w PKO BP. Ciebie jako Nowego Klienta interesuje definicja Nowego Klienta – Uczestnik, którego zapisy cytujesz to osoba, która podaje Ci polecenie – ważne jest zatem aby to była osoba świadoma tego co robi :)

        Powyższe potwierdzaliśmy również z bankiem i chodziło tylko i wyłącznie o to aby posiadacz konta tylko Inteligo (de facto prowadzonego przez PKO BP) nie pomyślał, że może się zarejestrować w programie Mam PKO i polecać konta PKO. W takiej sytuacji może skorzystać tylko z Mam Inteligo i polecać konta Inteligo.

        Zrozumiale to wyjaśniliśmy?

      • Pawello pisze:

        Zrozumiale! Dzięki!

      • ZnB pisze:

        Ufff, super! :)

      • jbk pisze:

        zrozumiale szkoda tylko że nie można polecac obu kont

      • ZnB pisze:

        Można ale muszą być spełnione dwa warunki:
        1. Musisz mieć konta w obu bankach
        2. Muszą być dostępne programy poleceń: Mam PKO (obecnie jest) oraz Mam Inteligo (zakończone w lutym), zdarzało się już jednak nie raz że oba programy były aktywne w jednym czasie – nie wykluczone że nie długo wystartuje kolejna edycja Mam Inteligo.

    • KaKA pisze:

      W przypadku PKO BP granicznym warunkiem czasowym jest 21.02.2013 dla posiadaczy kont bankowych. Czy inne produkty np. kredyty brane są pod uwagę? Pytam, gdyż w listopadzie 2014 r. spłaciłem kredyt i to jest moja ostatnia data kontaktu z tym bankiem. Czy ten fakt nie zamyka mi drogi do uzyskania 100 PLN.

      • ZnB pisze:

        Jeżeli to był tylko kredyt bez konta to łapiesz się na promocję.

      • KaKA pisze:

        Był to kredyt z kontem, ale zamknąłem je w 2007 r. To chyba powinno być dobrze?

      • ZnB pisze:

        Wyżej napisałeś coś o 2014 zatem kluczowe jest to kiedy zamknąłeś konto a nie kiedy spłaciłeś kredyt.

    • kom4r0@gmail.com pisze:

      witam! te 200 zl wydane karta musza byc wydane jedna transakcja? Pozdrawiam

    • jbk pisze:

      co za …. w tym pko podpisałem umowe chce sie logowac na necie i od razu zablokowane konto…. dzwonie na infolinie od razu telefoniczny dostep tez zablokowane w celu odblokowania musze dymac do oddziału nie ma co juz na starcie dycha w plecy za wycieczke do miasta i stracony czas bo ja wpisałem złe hasło…mi bedzie telefonistka wmawiac

      • ZnB pisze:

        a nie mogłeś dobrego wpisać? :P

      • z pisze:

        No nie jestem gupi wpisalem to podane w liscie jako haslo do 1logowania

      • ZnB pisze:

        pewnie już ktoś wykorzystał je przed Tobą ;-) hehe

      • z pisze:

        No bylem teraz w oddziale powiedzieli mi ze nie mam u nich zadnego w konta…ze musze czekac az dokumenty wroca i zrobia weryfikacje to fajnie mnie paniusia z infolinii wkreciła ze jej wyskakuje zablokowane i mam jechac do oddziału a pytałem czy od razu po podpisaniu jest aktywne

      • jbk pisze:

        przypuszczam że kurier miał lagi i dopiero po 15-tej jakoś posłał wbił czy cokolwiek innego zrobił że do PKO dotarła informacja o podpisaniu umowy bo teraz już śmiga natomiast na infolini poinformowano mnie że powinno to byc w przysłowiowe 5 minut po podpisaniu

      • ZnB pisze:

        tak powinno być, że od razu puszcza esa i już!

    • Daral7 pisze:

      1. Witam, miałem konto w ostaniej promocji pko, ale juz je zamknałem. Czy mogę jakoś polecic konto koledze i uzyskać 50 zł, czy nie jest to już możliwe ?
      2. Czy jest szansa uzyskać całe 150 za założenie konta? Czy tylko 100 ? 50 zł zgarnie ktoś kto mi je poleci ?

      • ZnB pisze:

        1. Nie polecisz konta innej osobie nie mają go osobiście. Musisz najpierw założyć takie konto, zarejestrować się w programie poleceń Mam PKO i dopiero polecać.
        2. 100 zł dla zakładającego a 50 zł dla polecającego – jeżeli zostawisz to w rodzinie to masz 150 zł, innej opcji nie ma

        p.s. kolega może zgłosić się do nas ;-)

    • anka pisze:

      zostalo mi jeszcze zaplacic z uzyciem iko – czy to ma byc transakcja blik czy może być zbliżeniowa?

    • anka pisze:

      niestety sie nie udało…czytnik wogole nie widział mojego telefonu :( musze szukac punktu z blik…

      • ZnB pisze:

        a masz telefon z NCF?

      • anka pisze:

        Tak, włączyłam NFC, WiFi, zalogowałam się do IKO i wyświetlil się czas w jakim muszę dokonać płatności… Zbliżała telefon i z jednej i drugiej strony,u góry i z dołu. Musiałam się poddać bo nie chciałam dłużej blokować kolejki..

    • edek264 pisze:

      jestem w tej promocji, zrobilem zakupy karta na 200zl i aplikacja iko na 10 zł, chce cie pozbyc karty czyli ja zastrzec zeby nie pobierali mi kasy, na infolini powiedzieli mi ze musze zlozyc rezygnacje z karty w oddziale banku a nawet jesli ja zastrzege on line to i tak oplaty beda mi naliczac ….w inteligo normalnie zastrzeglem i dalo rade

    • edek264 pisze:

      no wlasnie bo juz nie kumam …..jak nie zrobie karta 300zł to i tak zaplace 6,90zł ? bo z tego co wyczytalem to jest warunek 0 za karte.

      • ZnB pisze:

        Dokładnie to jest warunek aby mieć kartę darmową. Poczekaj na nagrodę, zrób płatności aby nie płacić za kartę i potem szybko zmykaj zamknąć w oddziale.

    • edek264 pisze:

      dodam ze wybralem konto za 0

    • edek264 pisze:

      ok dzieki za przypomnienie, mam juz kikla kont w promocji i zaczynam sie powoli gubic heheh. czyli zostawiam karte i czekam na premie a potem zamykam rachunek w oddziale banku.

    • Paweł pisze:

      Witam, przegapiłem czas na wydanie tych 200 zł :D Chce zamknąć konto, czy za zamknięcie konta pobierana jest opłata?

    • edek264 pisze:

      plus taki ze szybko daja kase za spelnienie warunkow, u mnie to bylo niecale 20 dni ….minus trzeba karta zrobic te 300zł i wtedy karta za free. po dostaniu premi od razu zamykamy konto, dzis wlasnie planuje to zalatwic.

    • anka pisze:

      czy ktoś wie ile w praktyce czeka się na premie za polecenie? za otwarcie piorunem, ale czekam na premie za polecenie, która wstrzymuje mnie z zamknieciem ROR…

    • jbk pisze:

      jedyny plus w pko to szybkie wypłaty premii, zamknąłem konto w oddziale(w jednym na osiedlu kolejka na 20 osób to pojechałem do drugiego) spytano mnie o powód zamkniecia konta, już nie chciałem sie wdawac w merytoryczne dyskusje, ewentualne próby zatrzymania klienta wiec po prostu powiedziałem słowo klucz czyli wyjazd za granice na dłuższy czas i konto po prostu nie bedzie mi potrzebne

    • anka pisze:

      Też mieliście kłopoty z płatnościami zbliżeniowymi? U mnie przy co drugiej płatności wymagane włożeniu karty do czytnika…

    • Slawko pisze:

      planuję zamknąć konto w PKOBP i mam pytania:
      1. czy okres m-czny jest inaczej liczony niż w innych bankach bo opłatę pobierają mi 7 dnia m-ca?
      2. w bankowości internetowej w lutym przesyłali informację o zmianie od 1 maja tabeli opłat i innych regulaminów, czy można wyrazić sprzeciw tym zmianom i zamknąć konto czy trzeba udać się do placówki i odstąpić od umowy?

      • ZnB pisze:

        Ad.1 Chyba nie i miesiąc rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy (nie tak jak w ING od 29 do 28).
        Ad.2 Znając PKO BP to przez sieć nic nie załatwisz i tylko wizyta w oddziale lub list polecony.

      • Slawko pisze:

        dzięki, w takim razie się pofatyguję do oddziału:)

    • side3 pisze:

      Witam! Czy to prawda, że w PKO BP za zamknięcie konta przed upływem 90 dni od dnia otwarcia jest naliczana opłata w wysokości 20 zł? Proszę o sprawdzenie tej informacji.

    • kier206 pisze:

      Czy otrzymał już ktoś 100zl z pierwszego etapu ? Bo minęło 80 dni a u mnie kasy brak a miała być w ciągu 75

    • gaha pisze:

      Wymaganej transakcji blik dokonałem 14.06, a rachunek mam otwarty od 16.05. Transakcja ta znajduje się jednak jeszcze w „blokadach”, nie ma jej jeszcze w „zrealizowanych”. Czy to wystarczy? A jeśli nie, to do kiedy mam czas, żeby znalazła się w „zrealizowanych”? 30 dni, 31 dni?

      • ZnB pisze:

        Wg regulaminu liczy się data wykonania transakcji a nie zaksięgowania więc powinno być ok. Kiedy spadnie? Max. do 7 dni.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.