ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Tablet, smartfon lub zegarek Samsung od Citibank – ruszyła wakacyjna oferta karty kredytowej!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Citibank nie odpuszcza – zgarnij tablet, smartfon lub zegarek Samsung!

Citi Handlowy jak widać nie ma zamiaru przerwać maratonu promocji „tabletowych”. Od 8 lipca ruszyła kolejna promocja z nagrodami Samsung dla kart kredytowych Citibank. Tym razem mamy dano nam szansę wyboru spośród 3 nagród: tablet Samsung Galaxy Tab3 SM-T113 Lite, smartfon  Samsung Galaxy J1 lub zegarek Samsung Galaxy Gear Fit. Aby wejść w posiadanie w/w nagrody musimy podpisać umowę o kartę kredytową  World MasterCard i wykonać określone operacje bezgotówkowe wydaną kartą. Zasady bez zmian, bardzo banalne i większość osób jest w stanie je spełnić. Promocja trwa aż do 31 sierpnia 2015 a ilość nagród jest nieograniczona.

Citi Handlowy tablet smartfon lub zegarek od Citibank za

Tablet, smartfon czy zegarek Samsung? Masz wybór…

Promocje z tabletami i smartfonami Citibank wypuszcza regularnie od kilku lat. Cieszą się one bardzo dużą popularnością wśród Was z uwagi na proste i czytelne warunki oraz brak większych problemów z bankiem. W praktyce jeżeli uzyskamy kartę jest już z górki. W najnowszej odsłonie promocji Citi Handlowy postanowił rozszerzyć zakres nagród i dać nam wybór jednej z nich:

  • tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite SM–T113, każdy o wartości 449 zł brutto
  • telefon Samsung Galaxy J1, każdy o wartości 449 zł brutto
  • zegarek Samsung Galaxy Gear Fit, każdy o wartości 449 zł brutto

Zanim jednak przejdziemy do wypełniania formularza o kartę należy wspomnieć, iż z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich 2 lat nie posiadały karty w Citi – dokładniej precyzuje to regulamin:

1. Uczestnikiem Oferty („Uczestnik”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, w przypadku której łącznie spełnione są poniższe warunki:
a) od 1 stycznia 2013 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank,

Gdy jednak nie korzystaliśmy w tym czasie z żadnej karty Citi i łapiemy się na promocję możemy śmiało wypełnić formularz kontaktowy, który jest podstawowym warunkiem skorzystania z promocji. W formularzu podajemy swoje dane i klikamy „Wyślij”. Na wypełnienie formularza mamy czas do 31 sierpnia 2015 r. ale im później go wypełnimy tym później otrzymamy wymarzoną nagrodę.

Warto również wspomnieć, że podstawowe wymagania banku to:

  • wiek – minimum 21 lat,
  • dochód netto – minimum 1200 zł,
  • zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

Po wypełnieniu wniosku o kartę pozostaje nam czekać na kontakt ze strony banku. W rozmowie pracownik będzie nas pytał o podstawowe dane osobowe, status materialny (zarobki, wydatki, kredyty itp.) i adres pod który zostanie wysłany kurier z umową. Dodatkowo poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie naszych danych Spółce ACTION S.A., która jest ponownie odpowiedzialna za dystrybucję nagród (zgoda jest wymagana do otrzymania nagrody).

Podczas rozmowy telefonicznej warto zaznaczyć, iż nie chcemy korzystać z usługi CitiPhone ponieważ bank wprowadził od stycznia 2015 opłatę za tą usługę w wysokości 6 zł za miesiąc. Usługa w sumie nie jest nam do niczego potrzebna ponieważ i tak jest bezpłatnie dostępna dla dyspozycji, których nie możesz wydać z poziomu Citibank Online (np. aktywacja karty lub jej zastrzeżenie). Z usługi CitiPhone możesz również zrezygnować w każdym czasie po podpisaniu umowy poprzez Citibank Online i dyspozycję złożoną w wiadomości do banku.

Umowa, karta i opłaty…

Umowa będzie do nas wysłana firmą kurierską po pozytywnej akceptacji wniosku przez analityka finansowego, który również określi limit karty jaki zostanie nam przyznany. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu kurierowi wymaganych dokumentów przez bank kurier zabiera oba egzemplarze umowy (tak, oba zatem nie wystraszcie się, drugi egzemplarz bank przesyła listem po podpisaniu przez upoważnione osoby banku). Jeżeli macie możliwość sugerujemy zrobienie ksero umowy lub fotki zanim oddacie całość kurierowi – będziecie mogli wtedy na spokojnie ją sobie przeczytać w domu i mieć pewność, że to co wróci to to samo co podpisaliście.

Natomiast karta będzie wysłana dopiero po tym jak podpisana umowa wróci do banku i ponownie ktoś ją zatwierdzi. O wysłaniu karty jesteśmy informowani SMSem (tak było w poprzednich edycjach tej promocji) i maksymalnie do 3 dni roboczych powinna być u nas (o ile nie nawali poczta). Warto podkreślić, iż za kartę zapłacimy standardowe opłaty zgodne z TOiP ponieważ regulamin nic nie mówi o zniesieniu opłaty w pierwszym roku i wyklucza możliwość połączenia z innymi promocjami.

5. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, konkursami i ofertami specjalnymi organizowanymi przez Bank dla Kart Kredytowych Citibank.

Z uwagi na to, iż regulamin promocji wymaga karty World MasterCard to patrząc na tabelę opłat kart kredytowych wychodzi na to, że przyjdzie nam za nią płacić 18 zł miesięcznie. Ponieważ warunkiem wydania nagrody jest posiadanie aktywnej karty musimy się liczyć z tym, że minimum dwukrotnie taka opłata zostanie nam naliczona. Regulamin bowiem mówi o tym, że w dniu przyznania nagrody musimy mieć aktywną kartę zatem w teorii po otrzymaniu takiej informacji można by kartę zamknąć. My jednak wolimy mieć pewność i nagrodę w ręku dlatego proponujemy poczekać na fizyczne otrzymanie nagrody i dopiero zamknięcie karty. Koszt karty nie powinien wtedy przekroczyć 3 x 18 zł czyli 54 zł.

Z informacji uzyskanych na infolinii Citi opłaty za kartę pobierane są miesięcznie a nie z góry za rok – to duży plus dla chcących tylko skorzystać z promocji i zamknąć kartę. Dodatkowo mimo, iż nie ma tej informacji w żadnych dokumentach konsultanci którzy do nas oddzwaniają w sprawie umowy informują, iż obrót rzędu 1000 zł w miesiącu zwalnia z opłaty za kartę. Warto zatem się ich o to dokładnie dopytać!

[Aktualizacja 13.07.2015] Jest jednak dobra informacja – opłaty można uniknąć! Karta World MasterCard pozwala bowiem zbierać punkty, które można wymienić na różnego rodzaju nagrody jak i znieść nimi opłatę za kartę. Na start otrzymujemy 2000 pkt a za każde wydane 5 zł dodatkowy 1 pkt. Jednomiesięczne zniesienie opłaty za kartę to koszt 500 pkt. Biorąc pod uwagę, że kartą wydamy jeszcze min. 10000 zł co przełoży się na na kolejne 200 pkt to razem w ramach promocji uzbieramy 2200 pkt, które zapewnią nam min. 4 miesiące zniesienia opłaty za kartę. Dyspozycję wymiany punktów za opłaty za kartę składamy w wiadomości poprzez bankowość internetową.

citibank_toip_world_mastercard

Gdy już otrzymamy kartę musimy ją aktywować na infolinii banku i nadać jej PIN poprzez automatyczną obsługę (szczegóły aktywacji znajdują się w przesyłce z kartą). Od kilku miesięcy aktywacji można dokonać również przez internet ale nam nie było jeszcze dane z tego skorzystać zatem nie znamy szczegółów tego procesu.

Po aktywacji karty dokonujemy również rejestracji w serwisie transakcyjnym Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl przy pomocy numeru karty i nadanego PINu ustawiając swój login i hasło do bankowości internetowej (co prawda mamy na to 30 dni od podpisania umowy ale po co czekać – jest to bowiem jeden z koniecznych warunków):

b) zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę

Po rejestracji logujemy się do konta aby spełnić powyższe.

Formalności już za nami? Lecimy na zakupy aby spełnić warunki

Gdy już przeszliśmy przez proces aktywacji, rejestracji i logowania możemy wybrać się na zakupy w sklepach stacjonarnych lub siedząc wygodnie na kanapie dokonać zakupów online np. w sklepie internetowy lub serwisie aukcyjnym. To już ostatni wymagany warunek do spełnienia aby otrzymać nagrodę. Mamy na to 30 dni od daty podpisania umowy przez bank. Pamiętajmy, że musimy dokonać bezgotówkowych transakcji, spełniających kryteria, o których mowa poniżej, na łączną kwotę min. 1000 zł:

a) będą transakcjami bezgotówkowymi w rozumieniu Regulaminu Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A.,
b) nie będą przelewami z Rachunku Karty, w tym przelewami będącymi zapłatą rachunków obejmujących wydatki Klienta związane z użytkowaniem domu lub mieszkania, o których mowa w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A.,
c) nie będą transakcjami zwróconymi lub niezaksięgowanymi w systemie Banku.

Im szybciej dokonamy zakupu tym szybciej otrzymamy nagrodę – nie musimy się jednak tym razem martwić, że braknie jej dla nas. Ilość tabletów jest bowiem nieograniczona i otrzyma go każdy kto spełni opisywane warunki. Zalecamy również szybką spłatę zadłużenia na karcie aby później nie zapomnieć o tym i nie otrzymać zbędnych odsetek za zwłokę. Numer rachunku do spłaty znajdziemy po zalogowaniu się do Citibank Online. Na wskazany rachunek dokonujemy zwykłego przelewu na kwotę, którą wydaliśmy (saldo karty również jest tam widoczne).

Należna nam nagroda od Citibank, którą wybraliśmy podczas wypełniania wniosku dojedzie do nas w przeciągu 30 dni od powiadomienia nas o wygranej. Czekamy cierpliwie ponieważ:

1. Wszyscy Uczestnicy, którzy spełnili warunki przyznania Nagrody, o których mowa w pkt IV w danym miesiącu, zostaną powiadomieni przez Bank poprzez wysłanie wiadomości e–mail w pierwszym tygodniu miesiąca, następującym po miesiącu, w którym Uczestnik spełnił warunki określone w niniejszym Regulaminie.

chociaż korzystając z poprzednich edycji można domniemywać, że nagrody zostaną wysłane znacznie wcześniej o ile bank nie zmieni praktyk. Pamiętajmy, że nagrody od Citibank są objęte gwarancją:

1. Nagroda objęta jest 24 miesięczną gwarancją, która jest obsługiwana przez sieć Regenersis Sp. z o.o. na podstawie numeru seryjnego produktu. Lokalizacja serwisów jest dostępna pod adresem internetowym: http://www.regenersis.pl/znajdz–punkt–serwisowy.html. Szczegółowe informacje na temat zgłoszenia sprzętu do serwisu znajdują się na stronie: http://www.regenersis.pl/zglos–sprzet–do–serwisu.html.

Nie musimy natomiast martwić się o żadne kwestie podatkowe – to wszystko załatwia za nas bank.

1. Nagrody w ramach Oferty mogą podlegać opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym na zasadach wskazanych w art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2. W przypadku wystąpienia po stronie Uczestnika obowiązku podatkowego, podatek zostanie pobrany przez Bank z przyznanej dodatkowej nagrody pieniężnej zgodnie z pkt V ust. 3.

Warto podkreślić, że w tej edycji promocji (jak i w poprzedniej) otrzymujemy nowszy model Samsunga Galaxy Tab 3 Lite – dostaniemy model T113 w stosunku do wcześniej oferowanego przez bank T110. Poniżej krótkie porównanie obu modeli:

Samsung Galaxy Tab Lite SM-T110 Samsung Galaxy Tab 3 Lite SM-T113
Ekran 7″ 1024×600 TFT 7″ 1024×600 TFT
System Android 4.2 Android 4.4
Procesor dwa rdzenie Marvell Armada 1,2GHz cztery rdzenie Spreadtrum SC7730S 1,3GHz
RAM 1GB 1GB
Pamięć 8GB 8GB
Akumulator 3600 mAh 3600 mAh

Mamy nagrodę i chcemy zrezygnować z karty…

Gdy już mamy nagrodę w domu możemy śmiało przystąpić do rezygnacji z karty. Jest to banalnie proste jeżeli wybierzemy opcję opisaną w podpunkcie d):

1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30–dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez:
(a) złożenie Bankowi w Oddziale Banku pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy;
(b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze Wzorem podpisu Klienta złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia;
(c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
(d) złożenie wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej po zalogowaniu do Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile oraz Citi Handlowy for iPad).

który sprowadza się do wysłania wiadomości w serwisie transakcyjnym iż zgodnie z regulaminem Kart Kredytowych § 20 p. 1d chcemy rozwiązać podpisaną umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia (w menu na samym górze wybieramy Zapytaj/Złóż zlecenie -> Karty kredytowe -> Zamknięcie karty). W ramach zapytania dostaniemy w przeciągu kilku dni zwrotną wiadomość o przyjęciu wypowiedzenia.

Poprzednie promocje Citibank z tabletem

Warto zapoznać się z poprzednimi promocjami i np. z komentarzami pod poniższymi wpisami gdzie wiele osób podzieliło się wrażeniami z poprzednich edycji:

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 31 sierpnia 2015 wypełnij wniosek o kartę kredytową
do 30 dni od daty podpisania umowy zaloguj się do Citibank Online
do 30 dni od daty podpisania umowy wykonaj otrzymaną kartą płatności na min. 1000 zł
w pierwszym tygodniu po miesiącu w którym spełnisz powyższy warunek otrzymasz wiadomość e-mail o zakwalifikowaniu się do nagrody
do 30 dni od otrzymania powyższej informacji zostanie do nas wysłana kurierem wybrana nagroda

 


Lokalna kopia dokumentów:

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



112 komentarzy dla wpisu: “Tablet, smartfon lub zegarek Samsung od Citibank – ruszyła wakacyjna oferta karty kredytowej!

  • semprini pisze:

    Bardzo ciekawa propozycja, myślę, że z niej skorzystam. Kwestia tylko, w jaki sposób wydać najrozsądniej 1000 zł. Myślę, że zakup karty podarunkowej – na którejś z sieci stacji paliw jest dobrym rozwiązaniem…

    Może to i przesada z mojej strony, ale ciekawe czy jest możliwość wyboru koloru smartfona:)

    Zapewne nie…

    • ZnB pisze:

      Karty podarunkowe to bardzo dobre wyjście z takiej sytuacji :) Kaufland też je oferuje z możliwością zapłaty kartą. Koloru nie wybierzesz – jest o tym wzmianka w regulaminie.

  • semprini pisze:

    Doczytalem się także o dwóch istotnych kwestiach:
    1. opłaty za kartę można zniwelować-na start otrzymujemy 1000pkt co w przeliczeniu starczy na pokrycie opłat za kartę przez 2 miesiące;
    2. w momencie rezygnacji z karty, gdy zadzwoni konsultant można wynegocjować darmową kartę aż przez rok.
    Warte uwagi.

  • semprini pisze:

    W przypadku popularnej stacji w kolorze czerwonym płatność za kartę upominkową tylko gotówką. Na stacjach zielonych płatność kartą jest możliwa. podobnie w markecie spożywczym o którym kolega wyżej wspomniał.
    Sprawdzone informacje.

  • Bart pisze:

    A jak wygląda kwestia Cashback w żabce? czy to się liczy?

    • ZnB pisze:

      Mówisz o wypłacie pieniędzy podczas zakupów? Bylibyśmy z tym ostrożni – wiele promocji na tym się przejechało, w wielu przeszło. W przypadku Citibanku nie mamy informacji o tym, że to działa.

  • Oskar pisze:

    Czy podpinając tę kartę do konta PayPal można płacić poprzez PP w celu spełnienia warunku wydatku 1000 zł?

    • ZnB pisze:

      Tej metody osobiście nie testowaliśmy bo mieliśmy wiele wątpliwości więc nie pomożemy. Może ktoś z czytelników skomentuje?

  • Krilady pisze:

    Pytanko: czy wymagane jest potwierdzenie zatrudnienia lub wysokości dochodów? Czy wystarczy gdy tylko powiem, że mam cały czy pół etatu czy też zlecenie z dochodem około 1200-1500zł?

    • ZnB pisze:

      Przeważnie wymagają dołączenia wydruku potwierdzającego wpływ wynagrodzenia na konto.

  • semprini pisze:

    Lub zaświadczenie o dochodach – tak jak w moim przypadku.

    • Krilady pisze:

      Nigdy nie pisałam czegoś takiego. :) Kto to ma napisać i podpisać – pracodawca?

    • ZnB pisze:

      A żądali od Ciebie takiego zaświadczenia? Na ogół to pracodawca wystawia ale nigdy nie robili problemu żeby w zamian dać potwierdzenia przelewów z wynagrodzeniem.

  • knpek15 pisze:

    Pani mnie poinformowała że umowa trwa 12 miesięcy ?? czy w związku z tym jak zrezygnuje po 2 miesiącach i wezmę nagrodę nie poniosę kosztów??

    • semprini pisze:

      Powiedziała prawdę. Tyle obowiązuje umowa. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby ja wypowiedziec w dowolnym momencie. Nie. wpływa to na otrzymaną nagrodę. Regulamin nic nie mówi na ten temat. Ważne aby w momencie przyznania nagrody umowa nie była wypowiedziana. Po jej otrzymaniu można wypowiedzenie złożyć bez konsekwencji.

  • viticula pisze:

    Czy transakcje wykonane za pomocą aplikacji SprytnyBill wliczają się do transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 1000 zł?

  • adamokles pisze:

    „Dodatkowo poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie naszych danych Spółce ACTION S.A., która jest ponownie odpowiedzialna za dystrybucję nagród (zgoda jest wymagana do otrzymania nagrody).”

    Przy zamawianiu karty pani nie pytała mnie o wyrażenie tej zgody. Dodatkowo sam spytałem, czy muszę wyrazić jakąś zgodę na przekazanie moich danych, bo tak wyczytałem w promocji, a ona powiedziała, że nie jest potrzebna. Ktoś wie coś na ten temat?

    • ZnB pisze:

      Już wiemy o co chodzi. Wynika to z faktu, że Citibank dodał takie oświadczenie do regulaminu promocji i jest to jednocześnie zgoda, o którą wcześniej konsultanci prosili telefonicznie.

  • Rafał pisze:

    Czy przelew z rachunku karty kredytowej na moje konto w innym banku, bądź na konto innej osoby wchodzi w zakres spełnienia dokonania transakcji bezgotówkowych, celem otrzymania nagrody?

  • Rafał pisze:

    Tak myślałem; ) ale zakup kart podarunkowych, np. z Arkadii lub paliwowej przejdzie?

  • semprini pisze:

    Czy ktoś już dostał maila z informacją o przyznaniu nagrody?
    Trochę się nie pokoje…
    Wszystkie warunki spełniłem w lipcu i to w połowie miesiąca… W mijającym tygodniu powinienem otrzymać informację o spełnieniu warunków i przyznaniu nagrody. A tu cisza… Może ktoś coś podpowie „o co kamman”?

    • ZnB pisze:

      Spokojnie, z Citi raczej nie było problemów w przeszłości. Napisz do nich wiadomość z poziomu rachunku i niech Ci potwierdzą, że spełniłeś warunki.

  • REddy pisze:

    Spełniłem warunki pod koniec lipca i też zachodziłem w głowę o mailu w pierwszym tyg. msc-a którego nie otrzymałem, ale wczoraj mail przyszedł o przyznaniu nagrody i czekam z niecierpliwością na przesyłkę. Pozdr

  • semprini pisze:

    Faktycznie – maila przysłali mi wczoraj wieczorem o 22:15 z informacją o spełnieniu warunków. Więc też czekam z niecierpliwością na nagrodę:-)
    Ciekawe jak w praktyce wygląda wysylka – regulaminowo 30 dni czy jednak szybciej…

    • ZnB pisze:

      Zawsze było wcześniej, ba kiedyś tablet przyszedł wcześniej aniżeli info o spełnieniu warunków :D Porządny partner do promocji ;-)

  • and pisze:

    Wczoraj w czasie rozmowy z analitykiem dostałem odpowiedź o przyznaniu karty. Potem miałem otrzymać maila z informacjami o dokumentach jakie będę musiał dostarczyć kurierowi. Kiedy do Was dotarł taki mail i jak długo czekaliście na kuriera?

  • jacuziel pisze:

    Ile trwa od momentu wysłania formularza zgłoszeniowego do momentu otrzymania/aktywowania karty ?
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Od momentu kiedy do Ciebie zadzwonią i powiedzą, że wstępnie decyzja kredytowa jest pozytywna to mija ok. 3 dni robocze na kuriera, później kolejne ok. 5-7 dni na kartę.

  • jacuziel pisze:

    Wysłałem formularz w niedzielę wieczorem, dziś poniedziałek wieczorem i cisza… mam się martwić ? :)

  • pasa pisze:

    w piątek 14.08 wypełniłam wniosek o kartę, po pozytywnej weryfikacji przez konsultanta otrzymałam mail z informacją o nadaniu przesyłki i że kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie w ciągu 3 dni roboczych (chociaż w wiadomości SMS było 48h), dzisiaj już 20.08 i do tej pory żadnego kontaktu ani jakiejkolwiek informacji…. to normalne że tak się spóźniają czy powinnam się z nimi kontaktować a jeżeli tak to jak będzie najszybciej?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli do jutra do południa nie będzie odzewu z ich strony zadzwoń na infolinię Citibank i poproś o wyjaśnienie. Być może firma kurierska coś „przegapiła”.

  • jacuziel pisze:

    Nigdzie nie piszecie, że w umowie stoi że opłata kurierska za dostarczenie karty to 30zł ?

  • dzix pisze:

    Zanim podejmę decyzję chciałabym was podpytać jak wygląda sprawa pozostałych opłat:

    – Prowizja za transakcję gotówkową przy użyciu karty oraz przelew z rachunku karty 6% wartości transakcji (nie mniej niż 10 PLN)
    Czyli bardziej życiowo: za wypłatę z bankomatu każdorazowo 6% wartości transakcji (min 10 zł). A jeżeli chcemy dokonać zakupu przelewem przez Internet (żeby np. spełnić warunki promocji 1000 zł) to również każdorazowo pobierana jest taka prowizja? Czy dobrze rozumiem?

    Opłata za transakcje bezgotówkowe -0zł.
    Dotyczy to Polski i krajów UE, Czyli np za wypożyczenie samochodu za granicą oraz płatność kartą w obrębie UE nie zapłacimy nic ?

    A jeśli chodzi o transakcje bezgotówkowe w innej walucie niż zł? Opłaca się?

    • ZnB pisze:

      Jeżeli chodzi o transakcje gotówkowe to tak jak piszesz (łapie się w to wypłata z bankomatu).

      Zakup przy pomocy karty (nie przelewem, tylko kartą, podajesz jej numer i kod CVV) przez internet to transakcja bezgotówkowa tym samym nie ma pobieranych żadnych dodatkowych prowizji. Należy dodać że to dotyczy tylko transakcji w Polsce i sklepach internetowych polskich.

      Natomiast transakcje bezgotówkowe za granicą w walucie innej niż PLN to w Citi są chyba jedne z najdroższych (nie mamy jak teraz zerknąć ale jest to podajże 5,9% prowizji – musisz zerknąć w najnowszy TOiP na stronie banku).

  • dzix pisze:

    Dzięki za odpowiedź!
    Znalazłam, że opłata za przewalutowanie transakcji w walucie innej niż PLN to 5.8% wartości transakcji. Sporo…

    Nic to, mimo wszystko i tak się skuszę na tablecik ;)

  • REddy pisze:

    Dzisiaj kurier przywiózł tablet :-) Info dla niezdecydowanych. Pozdr

  • semprini pisze:

    No to jesteś chyba pierwszy:-)
    Ile minęło od otrzymania maila o przyznaniu nagrody do jej otrzymania? Bo już też czekam z niecierpliwością…

    • REddy pisze:

      Maila otrzymałem 10 sierpnia, także całkiem szybko nagroda dotarła. Jedyne co mnie zdziwiło to wielkość paczki hehe.

  • semprini pisze:

    Ja też otrzymałem maila 10.08 późnym wieczorem więc może w przyszłym tygodniu otrzymam paczuszkę:-)

  • martik pisze:

    Wydane 1000 zl kiedy myslicie zadzownia ? i jak wyglada dalsza procedura ?

    • ZnB pisze:

      Zerknij na komentarze wyżej – max do 2 tygodnia następnego miesiąca dostaniesz info o że tablet jest Twój – później już zależy od szczęścia, raz wysyłają w tydzień raz w trzy tygodnie.

  • piotrek pisze:

    Witam. Te 1000 to można np wydać na zakupy w Biedronce lub zapłacić za naprawę auta ?
    Pozdrawiam

  • guzik1 pisze:

    Czy jak do końca miesiąca złożę wniosek o kartę to te zakupy będę mógł zrobić w przyszłym miesiącu? Promocja jest do końca tego miesiąca. Dzięki za podpowiedź.

  • jacuziel pisze:

    Dziś otrzymałem kartę. Niestety nie mogę jej aktywować na stronie citybankonline. Mimo wpisania prawidłowego numeru karty, daty ważności i daty urodzenia mam komunikat: Przepraszamy, wprowadzone dane nie zostały rozpoznane. Prosimy sprawdzić, czy dane dotyczące karty oraz dat, są wprowadzone poprawnie.
    Czy miał ktoś taki problem ? Może za wcześnie próbuję aktywować i mam poczekać ale ile i na co ?

    • ZnB pisze:

      Aktywowaliśmy ostatnio kartę jakieś 3 tyg. temu od razu jak doszła więc nie sądzimy, że trzeba ileś tam odczekać. Spróbuj zatem aktywować ją poprzez infolinię i procedurę podaną na kartce, która przyszła z kartą.

    • jacuziel pisze:

      okazało się że „coś tam” nie było aktywowane po stronie banku… dzięki i pozdrawiam

  • Ciekawski pisze:

    Udało się komuś odebrać nagrodę i zamknąć kartę kredytową? Tak że jest już wolny od banku?

    • ZnB pisze:

      Bo to jedną :) Każda edycja tej promocji w Citi kończy się odebraniem nagrody i zamknięciem karty :)

  • Piotr pisze:

    Mam pytanko co do zasilenia konta. Czy aby uzyskać nagrodę mogę od razu zasilić sobie konto co najmniej za te 1000zł i z tego dokonywać tranzakcji,
    czy jednak muszę zadłużać się poprzez kredyt…

    pozdr. Piotr

    • ZnB pisze:

      Ty w momencie podpisania umowy już się zadłużasz poprzez kredyt i Twoja karta jest „zasilona” udzieloną kwotą kredytu zatem nie ma potrzeby jej „zasilać” wcześniej. Oczywiście nie ma przeszkód abyś dokonał nadpłaty na rachunku karty kredytowej tylko nie wiem czy to ma sens – w końcu masz ponad miesiąc bez odsetkowego kredytu :)

  • piotrek pisze:

    Skoro to wszystko takie proste i wręcz bez ukrytych kosztów to zastanawia mnie co zyskuje Bank gdy większość po otrzymaniu nagrody zamyka konta ? Gdzie jest ten haczyk ? Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Nie ma haczyków. Zamiast drogiej reklamy mają tanią na takich blogach jak my :) A w zamian korzystamy wszyscy – i Wy i my :) Jesteśmy za tym aby większość firm do tego tak podeszło. Po co tracić miliony na reklamie w telewizji na T lub P – niech się podzielą tymi pieniędzmi z nami :D

  • draw pisze:

    ZnB pisze:
    28 sierpnia 2015 o 14:30

    Bo to jedną :) Każda edycja tej promocji w Citi kończy się odebraniem nagrody i zamknięciem karty :)

    W jaki sposób jak pisza, ze przez dwa lata nie mogłes być klientem, znaczy miec karte ??

    • ZnB pisze:

      A czy gdzieś napisaliśmy od kiedy korzystamy :) Poza tym sprawdź najnowszą promocję Citi z rejestratorem jazdy – wystarczy nie być klientem od 1 stycznia 2015 co spełniamy bez żadnego problemu :) za ok. 2 miesiące wpadnie kilka rejestratorów do „portfela” :) P.S. Zyski zwłaszcza proste trzeba maksymalizować bez zastanaiwania się, składamy wnioski na żonę (można na kochankę ;-) jeżeli da się namówić), na Mamę, Tatę, Babcię, Dziadka, Wujka, siostrę, brata. Wena nie zna ograniczeń a tabletów, telefonów czy innych gadżetów nigdy nie jest za dużo. Można je sprzedać, podarować, wyobraźnia również nie zna granic :) Bawcie się z bankami tak jak i my – bez ograniczeń!

  • semprini pisze:

    I to mi się podoba:-)

  • Kamil pisze:

    Czy może ktoś pamięta z jakiego numeru dzwoni Citybank po wypełnieniu formularza?

    • ZnB pisze:

      Nie mamy już historii połączeń z lipca ale jest na pewno z kierunkowego 22 ;-)

    • Krzysiek pisze:

      Jak nie jesteś pewien czy to konsultant to wpisz numer do google.pl
      Ja tym sposobem sprawdziłem dwa razy i dobrze mi pokazało.

  • Michallkk pisze:

    Dostał już ktoś z Was maila w tym tygodniu?

    • ZnB pisze:

      Nie no, aż tak szybko to Ty się tego maila nie spodziewaj ;-)

    • Michallkk pisze:

      Hmm miał być mail w ciągu pierwszego tyg nowego miesiąca ;). Dodatkowo nie wiem jaki mail podałem a na umowie tego nie mam. Całe życie wiatr w oczy…

    • ZnB pisze:

      No to on jeszcze nie minął. Poza tym zerknij w komentarze, czasami się nie wyrabiają i przychodzi na początku drugiego tygodnia. Jak na razie Citi to solidny partner „tabletowy” ;-)

    • Michallkk pisze:

      Dostałem właśnie maila, zegarek jest mój :]

  • Krzysiek pisze:

    Ciekawe czy jak dokonałem transakcji 29 sierpnia(sobota) czy też dostane maila w tym tygodniu.

    Zastanawia mnie jedna rzecz, bo zajrzałem teraz do regulaminu gdzie jest napisane:

    IV Warunki przyznania Nagrody
    1.
    a) …
    b)dokonają nowo wydaną Kartą minimum 3 transakcje bezgotówkowe w każdym miesiącu w ciągu następnych 12 miesięcy od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę. Transakcje te muszą spełniać kryteria, o których mowa w ust 2 poniżej.

    oraz
    VI 4.
    W przypadku niewykonania zobowiązania opisanego w punkcie IV, ust 1 lit b) powyżej, nagrodzony Uczestnik zapłaci Bankowi karę umowną w wysokości 300 złotych.

    można prosić o wyjaśnienie?

    • ZnB pisze:

      Ale Ty zacytowałeś regulamin najnowszej edycji promocji. Bank pod tym samym adresem udostępnia kolejne wersje regulaminów stąd takie zamieszanie. Z tego też względu pod każdym wpisem są zamieszczane „Lokalne kopie dokumentów” danej promocji aby można było w każdym czasie zerknąć sobie w „papiery”. :)

  • Mariusz pisze:

    Witam,
    spełniłem w połowie sierpnia wszystkie warunki promocji, lecz nie otrzymałem jeszcze maila od banku dotyczącego przyznania nagrody, a minęło już 10 dni od początku września.
    Gdzie można się skontaktować z bankiem, aby się wypytać ich co i jak? We wcześniejszych komentarzach widziałem, że klient banku otrzymał 10 dni po 22:00 ;)

    • ZnB pisze:

      Spokojnie, Citi to solidny partner tabletowy ;-) A jak chcesz się uspokoić to po zalogowaniu na górze po prawej masz Kontakt z bankiem – napisz do nich pytanie czy zostałeś zakwalifikowany do nagrody :)

    • Malgo pisze:

      I jak? Otrzymałeś nagrodę? Ja byłam w podobnej sytuacji. Złożyłam reklamację i dostałam odpowiedź…. że nie spełniam warunków promocji, bo niby złożyłam wniosek o kartę w inny sposób niż przez odpowiednią stronę. A złożyłam tak jak trzeba, tj. przez stronę promocyjną banku. Czuję się oszukana po prostu… Jak niby mam im udowodnić, że złożyłam wniosek tak, jak trzeba?

    • ZnB pisze:

      Malgo: podczas rozmowy jak dzwonili do Ciebie w sprawie wniosku to rozmawialiście o promocji/nagrodzie? Wystarczy odsłuchać rozmowy i tyle. Pierwszy raz słyszymy, że ktoś ma z nimi problem.

  • djlolek pisze:

    Czy otrzymaliście wraz z dokumentami od kuriera regulamin promocji ? Czy u kuriera trzeba było podpisać regulamin promocji? Pamięta ktoś ?

    • ZnB pisze:

      Dotychczas Citi nie dostarczał takich dokumentów. Udział w promocji potwierdzają zawsze podczas pierwszej rozmowy.

  • Teresa i Andrzej pisze:

    Witam,

    Zarejestrowalem sie w tej promocji (wypelnilem ten wstepny formularz) 30 sierpnia, czyli pod sam koniec promocji. Proces rejestracji baaardzo sie przedluzal w zwiazku z tym karte otrzymalem dopiero dzis. Dzis rowniez wszedlem na strone i zobaczylem nowy regulamin z ta kara 300zl… i sie zaniepokoilem. Nowy regulamin obowiazuje od 1 wrzesnia. Jak mozna sprawdzic ktory regulamin mnie obowiazuje ?

    • ZnB pisze:

      Obowiązuje Cię regulamin, który obowiązywał na dzień wypełnienia wniosku. Pod każdym wpisem na naszym blogu zawsze znajduje się kopia najważniejszych dokumentów tak aby mieć zawsze do nich dostęp.

    • Teresa i Andrzej pisze:

      ZnB: Zgadza sie, tak nakazywalaby logika, tylko chcialem sie upewnic czy w systemie citi zostalem podpiety do odpowiedniej promocji i nie wiem jak to zweryfikowac. Chyba po prostu bede musial zadzwonic na party line.

    • ZnB pisze:

      Ogólnie z Citi nie ma większych problemów. Jeżeli jednak wolisz się upewnić napisz do nich wiadomość z poziomu bankowości internetowej.

  • Teresa i Andrzej pisze:

    ZnB: dzieki :-)

  • Teresa i Andrzej pisze:

    Mam jeszcze jedno pytanie. Nigdzie w serwisie nie moge znalezc opcji wylaczenia uslugi cityphone… Znajduje tylko citialerts… Czy ktos moze mi pomoc, jak wylaczyc usluge citiphone?

    • markus pisze:

      W artykule masz napisane: „Z usługi CitiPhone możesz również zrezygnować w każdym czasie po podpisaniu umowy poprzez Citibank Online i dyspozycję złożoną w wiadomości do banku”. Zatem klikasz kontakt z bankiem, wybierasz Karty kredytowe i piszesz, że chcesz aby wyłączyli tę cholerną usługę :P

  • Teresa i Andrzej pisze:

    markus: Dzieki, tak zrobie :-)

  • Łukasz pisze:

    Dostał już ktoś maila w tym miesiącu?

    • Siwy pisze:

      U mnie również cisza, pomimo spełnienia wszystkich warunków w ubiegłym miesiącu.

    • ZnB pisze:

      w sierpniu z tego co widać po komentarzach też mieli obsuwę i wysłali info pod koniec drugiego tygodnia, spokojnie nie ma jeszcze co panikować :)

    • Magda pisze:

      Kolega dostał w czwartek maila, a dzisiaj już kurier się z nim kontaktował, bo ma dla niego tableta. Ja dalej czekam…

    • Magda pisze:

      Właśnie dostałam maila o wygranej :) także niedługo pewnie do Ciebie też przyjdzie.

  • pasa pisze:

    ja dostałam maila w zeszłą środę o przyznaniu nagrody, niestety dwóch moich znajomych mimo spełnienia warunków w poprzednim miesiącu do dnia dzisiejszego nie otrzymało żadnej informacji

    • ZnB pisze:

      pasa: niech piszą do banku poprzez wiadomość w bankowości internetowej. Z Citi nigdy nie było problemów, może ktoś przeoczył albo byli jakoś na pograniczu miesięcy.

  • ZnB pisze:

    Informacyjnie, od jakiegoś czasu w regulaminach nowych promocji Citi pojawiła się zmiana w terminie powiadomienia o przyznaniu nagrody – zamiast w pierwszym tygodniu jest w drugim tygodniu. Wiemy, ze Citi powinien się trzymać reguł z danej edycji promocji ale jak dotąd nigdy nie było z nimi problemu. Być może zmiana tego terminu potwierdza tylko to, że potrzebują więcej czasu na rozesłanie informacji. Nie ma co panikować – czekajmy spokojnie te 14-15 dni – dopiero wtedy jak nie będzie informacji można ich atakować. :D Powodzenia i gratulujemy kolejnych udanych łowów bankowych!

  • pasa pisze:

    do moich dwóch znajomych właśnie przed chwilą doszły maile z informacją o uzyskaniu nagrody – tak więc po prostu trochę im się terminy powydłużały – tak jak ZnB napisali wyżej, potrzebują nieco więcej czasu na rozesłanie informacji ale poza tym jest ok!!

  • kapuszek pisze:

    W jaki sposób te 1000 punktów przyznają na start? ja u siebie żadnych punktów na koncienie mam.

    • korczasty pisze:

      Pierwszy 1000 po pierwszej transakcji kartą. A jakiś czas później bonusowy 1000.

    • Łukasz pisze:

      ja np.nie moge wymienic pkt na brak platnosci za karte. mieliscie podobny problem?

    • Magda pisze:

      Mi się udało wymienić punkty w pierwszym miesiącu, natomiast w drugim już nie mogłam – napisałam do banku i dowiedziałam się, że pierwszy miesiąc jest za darmo, więc to co już wymieniłam dotyczy drugiego miesiąca i dopiero w trzecim będę mogła znów wymienić punkty na brak płatności za kartę..

  • Bart pisze:

    Czy ktoś z Was też czeka na zegarek od 3 tygodni? Wiem, że czas na wysłanie nagrody to 30 dni od maila, ale ktoś wyżej pisał o kontakcie ze strony kuriera po kilku dniach i trochę się niecierpliwię :-)

    • Dam pisze:

      Tak, wiadomość o przyznaniu nagrody dostałem 7 października, a zegarek jeszcze nie przyszedł

    • Net pisze:

      Ja też dostałem informację o spełnieniu wymagań 7 października i też jeszcze zegarka nie dostałem. Spokojnie czekam do 6 listopada.

    • Dam pisze:

      Dzisiaj dostałem zegarek, a później przyszła wiadomość, że wczoraj był przygotowany do wysyłki

  • Bart pisze:

    Dam, jak dostaniesz nagrodę to dasz znać? Będę wdzięczny.

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.