9 07 2015
100 zł za założenie konta w Inteligo oraz 50 zł za każde polecenie
UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje.
Zgarnij 100 zł za założenie konta + 50 zł za każdą poleconą osobę!
Wystartowała kolejna edycja programu poleceń „Mam Inteligo”. Po krótkiej przerwie mamy możliwość ponownie zarobić – tym razem 100 zł za założenie konta Inteligo oraz po 50 zł za każdą osobę, która z naszego polecenia założy konto w Inteligo. Bank prawdopodobnie odczuł to, że oferowanie 50 zł za konto jak w poprzedniej edycji to zdecydowanie za mało i podbił stawkę. Obecna promocja trwa aż do 05.10.2015 r. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć składając odpowiedni wniosek podając kod osoby polecającej.
100 zł za założenie konta
Aby otrzymać 100 zł nagrody za założenie konta wystarczy być osobą, która w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo. Innymi słowy jeżeli byliśmy klientami Inteligo po dacie 08.07.2012 to nie możemy skorzystać z promocji.
Następnie należy:
- złożyć wniosek o otwarcie konta Inteligo (indywidualnego, wspólnego lub firmowego) podając we wniosku kod osoby polecającej (sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny możesz uzyskać od Nas – wystarczy wypełnić prosty formularz)
- wyrazić we wniosku zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
- zaakceptować Regulamin Programu
Pamiętaj, aby zweryfikować czy wniosek który składasz jest prawidłowy i posiada formularz do wprowadzenia kodu promocyjnego, który uzyskasz od nas. Tylko taki wniosek uprawnia do wzięcia udziału w promocji. Znajdziesz go pod tym adresem. Czas na jego złożenie mamy do 5 października 2015.
W powyższym polu oznaczonym na czerwono należy podać specjalny kod promocyjny. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz możesz go uzyskać w prosty sposób od Nas. Będziesz miał pewność, że korzystasz ze sprawdzonego i wiarygodnego kodu polecającego Inteligo.
Po złożeniu wniosku należy poczekać na kontakt zwrotny konsultanta banku. Podczas rozmowy potwierdzamy nasze dane i ustalamy adres pod który zostanie wysłany kurier z umową i kartą. Inteligo to jeden z niewielu banków, który dostarcza kartę od razu wraz z umową.
Będąc już posiadaczem konta indywidualnego lub wspólnego musimy jeszcze wykonać określone operacje celem zgarnięcia tytułowej stówy. Warunkiem wypłaty nagrody jest bowiem
dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet,
lub w przypadku konta firmowego
dokonanie w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b) co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego konta za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.
50 zł za każde skuteczne polecenie nowego klienta
Drugą możliwą nagrodą w wysokości wielokrotności kwoty 50 zł jest nagroda za każde skuteczne polecenie nowego klienta, który zdecyduje się na założenie konta. Polecanie kont możliwe jest po wykonaniu poniższych działań:
- na dzień przystąpienia do programu należy posiadać konto w Inteligo (zakładamy, że część osób dopiero je założyła jak powyżej)
- należy zarejestrować się w programie Mam Inteligo na stronie www.maminteligo.pl wyrażając jednocześnie zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych i akceptując Regulamin Programu
Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić te same warunki, o których mowa na samej górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w Inteligo przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać te same określone operacje kartą oraz aplikacją IKO.
Wypłata nagrody i nagrody dodatkowe…
Po spełnieniu warunków przez osobę polecającą jak i polecaną bank wypłaci nagrody w ciągu 75 dni od zakończenia danego etapu. Program podzielony jest na 3 następujące po sobie miesięczne etapy:
- 1 etap: 08.07. – 06.08.2015 r.
- 2 etap: 07.08. – 05.09.2015 r.
- 3 etap: 06.09. – 05.10.2015 r.
Bank przewidział również dodatkowe nagrody dla osób, które polecą największą liczbę nowych klientów:
Organizator przyzna nagrody dodatkowe trzem Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają największej liczby skutecznych poleceń Nowych kont
Jest o co walczyć ponieważ nagrody dodatkowe to:
- za pierwsze miejsce jest 1000,00 PLN,
- za drugie miejsce jest 600,00 PLN,
- za trzecie miejsce jest 300,00 PLN.
Dla nagród dodatkowych bank również dokonuje szczegółowej weryfikacji podobnie jak dla nagród gwarantowanych.
Ile kosztuje konto w Inteligo?
Rachunek, który jest otwierany w ramach programu poleceń Mam Inteligo to jeden z najtańszych rachunków na rynku. Jest całkowicie bezpłatny jeżeli nie będziemy posiadać karty lub będziemy nią wydawać min. 100 zł. W przeciwnym razie zapłacimy za nią 4 zł miesięcznie. Warunek bezpłatności karty wydaje się być warunkiem do spełnienia praktycznie przez każdego. Możecie porównać to konto z innymi dobrymi kontami, żeby się przekonać, że nie wypada najgorzej.
Wraz z kontem uruchamiana jest domyślnie usługa „Powiadomienia SMS”, która przez pierwsze dwa miesiące jest darmowa. Po tym okresie przyjdzie nam za nią płacić dlatego warto od razu po aktywacji konta wyłączyć te powiadomienia w bankowości internetowej.
Nie masz kodu polecającego?
Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):
Czy mogę skorzystać zarówno z programu „Mam Inteligo” i „Mam PKO”?
Tak, programy poleceń banku Inteligo i PKO są zupełnie niezależne od siebie a co za tym idzie możemy korzystać z nich na raz a za jedną osobę otrzymywać nie 50 zł a 100 zł (po 50 zł z każdego programu) nagrody. O programie poleceń „Mam PKO” piszemy w osobnym wpisie.
Harmonogram promocji:
Data | Warunek / zdarzenie |
---|---|
do 5 października 2015 | pozyskaj kod promocyjny Inteligo – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji |
do 5 października 2015 | wypełnij wniosek o konto |
do 30 dni (lub 40 dni dla firm) od daty podpisania umowy | dokonaj transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO (klient indywidualny) lub dokonaj przelewu do ZUS (dla firm) |
do 75 dni od daty zakończenia danego etapu | otrzymasz premię za założenie konta lub polecenie klienta |
Lokalna kopia dokumentów:
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?
Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.3,1% a nawet 3,35% – Lokata Słoneczna Getin Banku dostępna dla wszystkich Tablet, smartfon lub zegarek Samsung od Citibank – ruszyła wakacyjna oferta karty kredytowej!
Ta transakcja przy użyciu aplikacji IKO to chodzi o płacenie za pomocą kodu BLIK?
Tak, podajesz kod BLIK wygenerowany w aplikacji IKO. Sugerujemy jednak mówić w sklepie, że chce się zapłacić poprzez IKO – bardzo często bowiem się zdarza że nie wiedzą co to BLIK a w systemie płatności mają opcję IKO a nie BLIK.
Ok, jeszcze jedno pytanie. Dzwoniła do mnie konsultantka w celu potwierdzenia informacji przy zakładaniu konta i mówiła coś o usłudze powiadomień SMS, która jest przez dwa miesiące darmowa, a później kosztuje 5 zł i jest od razu aktywna na koncie, można ją wyłączyć przez bankowość internetową. Jest więcej takich ukrytych opłat?
To jedyna ukryta opłata – wyłączasz te powiadomienia w bankowości internetowej. W sumie za chwilkę dodamy o tym info we wpisie. Dzięki za podpowiedź.
Czy po wykonaniu płatności kartą, mogę ją od razu zastrzec, aby uniknąć comiesięcznej opłaty?
Regulamin nic nie mówi o posiadaniu karty przy wypłacie premii zatem można zastrzegać. Pierwszy miesiąc i tak masz darmowy więc osobom nie do końca pewnym takiego ruchu doradzamy chwilowe przetrzymanie. W poprzedniej edycji Mam Inteligo zastrzegaliśmy kartę przed uzyskaniem premii i nie było problemu z jej otrzymaniem.
Dziś Inteligo wypłaciło premię 100 zł dla osób, które warunki spełniły jeszcze w lipcu.
Kiedy kolejne wyplaty dla tych co warunki spelnili w sierpniu ?
Nie ma sztywnego harmonogramu – ogólnie mają do 75 dni od zakończenia danego etapu ale do tej pory wypłacali zazwyczaj wcześniej. Ostatnią premię jak widać wypłacili bodajże 18-tego dnia.
Przed chwilką wpadła kolejna transza – sprawdź może się załapałeś :)
Mam problem, nigdzie w moim mieście nie mogę zapłacić telefonem, w biedronce również nie idzie, pojawia się jakiś błąd, w innych sklepach w ogóle nie mają opcji płacenia IKO czy Blik.
Jakie miasto?
Leżajsk
Próbowałeś w MixElectronics?
Tam nie próbowałem, ale nie mam też co tam kupować za 10 zł. Ale byłem między innymi w Stokrotce, która widnieje na tej mapie http://www.pkobp.pl/poi/ i zablokowałem całą kasę, babka dzwoniła po kierowniczkę, a kierowniczka, że się nie da, nie ma takiej możliwości itd. a nad kasą było piękne logo IKO. Z tych wszystkich punktów spróbuję jeszcze w sklepie Orzech, a jak nie to na stacji Orlen, bo wydaje mi się najbardziej pewna. Bo część z tych punktów na mapie już sprawdzałem i albo nie potrafią, nawet jak się człowiek upiera i mówią, że nie ma takiej możliwości, albo po prostu nie i już, w końcu nikt tak nie robi przecież… Szczególnie mi na tym zależy, bo nie dość to co moje konto, to jeszcze 7 osobom poleciłem to konto. Dam znać jak mi poszło, ale to co było w tej stokrotce to napisałem do centrali sieci, bo straciłem całą przerwę w szkole i na lekcje się spóźniłem, a tak ładnie oznakowane…
Orlen, good idea! :)
Udało Ci się zapłacić gdzieś tym IKO :P ?
Tak udało mi się w sklepie spożywczym Orzech.
Poleciłem konto w Inteligo na przełomie sierpnia i września 7 osobom. Po pewnym czasie na maminteligo.pl pojawiło się, że z mojego polecenia 5 osób założyło konta, ale jeszcze nie spełnili warunków. W tym momencie 2 osoby mam, że spełniły warunki i trzy, że jeszcze nie. Co się stało z pozostałymi dwoma osobami? Dbałem o to, żeby wszyscy poprawnie wypełnili formularz przy zakładaniu konta, na dodatek nie wiadomo o jakie osoby może chodzić, bo nigdzie nie jest to podane.
Panel Mam Inteligo jest aktualizowany około raz w tygodniu. Musisz poczekać min. 1-2 tyg od dnia w którym ostatnia osoba spełniła warunki. Te pozostałe 2 osoby może niedawno otworzyły konto i jeszcze się nie załapały na aktualizację.
Właśnie w tym rzecz, że jestem pewny, że ostatnia osoba w pierwszym tygodniu września podpisała umowę, a od tego czasu ze dwa razy aktualizował się panel. Niestety nadal nie widnieją jako osoby, które złożyły konto z mojego polecenia.
Mimo wszystko wstrzymaj się jeszcze o ile masz cierpliwość. Jeżeli nie chce Ci się już czekać zawsze możesz złożyć reklamację i prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
witam
w którym miejscu można znaleźć zapis że użytkownicy, który posiadali i zamknęli konto w okresie 3 lat nie mogą brać udziału w promocji?
W regulaminie, który jest dołączony m.in. na końcu wpisu:
dzięki. szukałem wzrokowo „3”, a było słownie i się nie dopatrzyłem.
Ano widzisz, bo należy czytać a nie szukać ;-) W dodatku chociaż raz od dechy do dechy bo my też nie jesteśmy nie omylni i możemy walnąć gafę. liczymy na Waszą kontrolę w razie co!
jakie macie opinie dotyczącą konta inteligo , a mianowicie czy lepiej zaraz zamknąć po otrzymaniu nagrody czy utrzymywać bo i tak jest bezpłatne?
Jedno konto Inteligo w rodzinie można zostawić na potrzeby poleceń w kolejnych edycjach programu Mam Inteligo – nie trzeba będzie wtedy na szybko zakładać konta, aby móc polecić je znajomemu. Samo konto bez karty jest darmowe więc na razie może leżeć w zapasie.
witam
czy orientuje się ktoś ile danych pobiera aplikacja IKO podczas transakcji w sklepie (logowanie, generowanie kod, potwierdzenie, podsumowanie, wylogowanie)?
aktualnie kończy mi się wakacyjny pakiet internetu, a w komórce nie jest on mi jakoś specjalnie potrzebny, a taryfa bez pakietu to 50kB/0,25zł
Małe pytanie dotyczące zamykania konta. Ile trwa rozwiązywanie umowy? Miesiąc zaczynający się od następnego miesiąca po złożeniu oświadczenia czy krócej?
Max. 30 dni od daty wpływu wypowiedzenia do nich. U nas trwało to nawet ciut krócej jak 30 dni.
Poleciłem 2 konta, oboje spelnili warunki i z tego co wiem to w poniedzialek dostała tylko 1 osoba 100 zł a ja tylko 50, ta 2 osoba dostanie jeszcze kase czy juz wyplacili wszystko na raz ( chodzi o ostatni etap)
Ja poleciłem 5 osobom konto, najpierw dwie osoby dostały pieniądze, następnie w poniedziałek tydzień temu kolejna osoba i wczoraj jeszcze jedna. W Banku mają na wypłatę pieniędzy 75 dni od dnia 5 października, więc ostatnia osoba pewnie za niedługo dostanie pieniądze. Zauważyłem, że właśnie wysyłają pieniądze w poniedziałki, więc wtedy wypatrujcie przelewu.
Hej ziomki, kiedy wam wypłacili premie z Inteligo?
Wypłacają co ok. tydzień. Mniej więcej ok. 2-3 tyg od spełnienia warunków
Kolega, który zakładał konto z mojego polecenia nadal nie otrzymał bonusu za założenie konta w Inteligo, gdy próbował pisać z bankiem, to dowiedział się tylko, że bank ma 75 dni od 5 października na wypłatę premii. Z tego co policzyłem 75 dni minęło wczoraj. Teraz zostało tylko złożyć reklamację? Jestem pewny, że kolega spełnił wszystkie warunki.
A Ty otrzymałeś bonus jako Polecający?
Również nie otrzymałem
To musi złożyć reklamację – nie ma wyjścia.