ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Nowe Konto dla Ciebie w Credit Agricole z korzyścią do 350 zł rocznie oraz kontem oszczędnościowym na 3% do 100 tys. zł (brak karencji!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Nowe konto Credit Agricole z korzyściami do wyboru przez klienta…

Od kliku dni bank Credit Agricole ma w swojej ofercie nowe konta osobiste. Nowe Konto dla Ciebie może być zupełnie darmowe (konto, karta oraz bankomaty) po spełnieniu prostych warunków: wpływ na konto w kwocie 1000 zł oraz jedna transakcja kartą lub BLIK. Dodatkowo klient ma do wyboru jedną z korzyści, która przyniesie zysk nawet 300 zł zwrotu w gotówce rocznie! A to nie wszystko – możemy dodatkowo skorzystać z programu poleceń podwyższając premię za konto o kolejne 50 zł oraz z konta oszczędnościowego na 3% dla kwoty do 100 tys. zł.

Konto dla Ciebie to trzy korzyści do wyboru z premią do 300 zł!

Wraz z pojawieniem się nowej oferty kont osobistych w Credit Agricole pojawiła się również promocja „Korzyści dla Ciebie”, która będzie dostępna do 31 lipca 2018 roku. Uczestnikiem promocji może być każda osoba, która w powyższym okresie spełni łącznie następujące warunki:

  • wypełni wniosek o Konto dla Ciebie oraz podpisze umowę i przystąpi do promocji (po wypełnieniu wniosku bank oddzwania i wybieramy kuriera lub wybrany oddział banku w celu podpisania umowy),
  • wskaże rodzaj wybranej premii oraz podpisze potwierdzenie przystąpienia do promocji (do wyboru są trzy premie/korzyści, o których piszemy w dalszej części),
  • zadeklaruje stałe wpływy na konto przez okres wymagany dla wybranej premii, wypełniając i podpisując „Zlecenie przekazywania środków”,
  • złoży Wniosek z Pełnomocnictwem – w przypadku wyboru premii za przeniesienie konta.

Warto zwrócić jednak na pewien bardzo fajny zapis w regulaminie:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

bo to oznacza, że wykluczone z promocji są tylko osoby, które po 10 kwietnia 2018 posiadały konto w Credit Agricole. Jeżeli natomiast do 9 kwietnia 2018 konto zdążyliśmy zamknąć to można śmiało wracać po kolejną nagrodę :)

W tym miejscu wyjaśnimy również co bank rozumie przez wpływ na konto zgodnie z definicją z regulaminu:

Wpływ na Kontosuma transakcji uznaniowych wynikająca z wpłat gotówkowych oraz przelewów na prowadzony w ramach Konta rachunek główny w PLN z wyłączeniem przelewów środków z zakończonej lokaty, wypłat z Rachunku Oszczędzam, Programu Systematycznego Oszczędzania, Antidotum PRO, Antidotum Progresywnego, przelewów wykonanych w wyniku odkupienia jednostek uczestnictwa w Funduszu Inwestycyjnym dystrybuowanym przez Bank lub przelewów pomiędzy rachunkami konta (w tym z rachunków prowadzonych w walutach innych niż PLN), a także przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank, jeżeli Klient jest ich posiadaczem lub pełni rolę pełnomocnika;

czyli tak jak poprzednio mogą to być wielokrotne przelewy z innego naszego rachunku w innych banku (na łączną kwotę zadeklarowaną podczas podpisania umowy) co tylko ułatwia sprawę zgarnięcia premii.

Korzyść 1: do 200 zł za przeniesienie konta z innego banku

Ta oferta jest większości z Was doskonale znana. Spora rzesza czytelników bloga bowiem skorzystała z niej w ciągu ostatnich 2 lat. Zasady uzyskania premii w zasadzie się nie zmieniły. Można otrzymać jednorazową premię 100 zł lub 200 zł za przeniesienie konta uzależnioną od wysokości zadeklarowanego wpływu na konto:

  • premia 100 zł – jeśli zapewnimy wpływ na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe,
  • premia 200 zł – jeśli zapewnimy wpływ na konto w kwocie co najmniej 3000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe.

Oprócz powyższych wpływów musimy dodatkowo nie później niż w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy o konto, podpisać tzw. Wniosek z Pełnomocnictwem w którym wskażemy:

  • nazwę dotychczasowego banku (lista banków biorących udział w przeniesieniu znajduje się tutaj),
  • pełny numer rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w dotychczasowym banku,
  • dyspozycję zamknięcia rachunku w dotychczasowym banku,
  • nazwę i adres instytucji przekazującej wynagrodzenie, którą bank ma powiadomić o zmianie rachunku bankowego.

Przez wynagrodzenie bank rozumie środki pieniężne z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń emerytalnych, rentowych lub zasiłków i stypendiów.

Premia za przeniesienie zostanie wypłacona nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu trzeciego zadeklarowanego wpływu na konto.

Korzyść 2: do 300 zł zwrotu za rachunki dotyczące mediów domowych

Podobna promocja była już dostępna dawno temu w CA. W ramach tej korzyści otrzymamy przez pierwsze 12 kolejnych miesięcy zwrot za rachunki w wysokości 5% z tytułu opłat za media. Maksymalna łączna kwota premii w tym okresie może wynieść 300 zł.

Przed pierwszą realizacją płatności za rachunek należy przedstawić bankowi  tzw. Potwierdzenie Płatności czyli nic innego jak fakturę/rachunek:

dokument potwierdzający dokonywanie przez Uczestnika Promocji płatności z tytułu opłat za Media, wystawiony przez podmiot dostarczający te Media na nazwisko Uczestnika Promocji lub jego małżonka. Dokument musi zawierać numer rachunku bankowego oraz dotyczyć nieruchomości, której adres został wskazany w Banku jako adres zamieszkania lub adres korespondencyjny Uczestnika Promocji.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  • osobiście okazując oryginał w placówce lub
  • w postaci pliku elektronicznego (skanu lub zdjęcia dokumentu) przez Internet za pomocą formularza pod adresem: www.credit-agricole.pl/oszczedzaj-na-rachunkach.

Rachunki akceptowane przez bank muszą dotyczyć mediów domowych czyli: gazu, energii elektrycznej, wody bieżącej (w tym podgrzanie wody i odprowadzanie ścieków), telewizji kablowej lub satelitarnej, dostępu do Internetu, telefonu komórkowego lub telefonu stacjonarnego.

Premia za rachunki jest należna w danym miesiącu kalendarzowym o ile w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym opłacenie rachunku zapewniliśmy wpływy na konto w łącznej kwocie co najmniej 1000 zł. Premia księgowana jest natychmiast po realizacji płatności za rachunek za pomocą przelewu, zlecenia stałego lub polecenia zapłaty.

Korzyść 3: do 300 zł zwrotu w ramach oszczędności CAsaver 50%

To jest preferowana przez nas korzyść z uwagi na wysokość premii oraz stosunkowo proste warunki jej uzyskania. Nawet 300 zł możemy zdobyć za płatności dokonywane kartą wydaną do konta w ramach usługi CAsaver, którą uruchamiamy np. zalogowaniu do konta.

Na czym polega usługa CAsaver? Usługa powoduje automatyczne odkładanie na dodatkowym Rachunku Oszczędzam określonej nadwyżki zakupów poprzez zaokrąglenie kwoty zakupów opłacanych kartą do wybranej wysokości. Bank od siebie dodaje 50% odłożonych w ten sposób środków. Możemy określić trzy kwoty zaokrąglenia: 50 gr, 1 zł lub 5 zł. Oczywiście zalecamy ostatnią opcję zaokrąglenia do 5 zł z uwagi na największy zysk.

Przykład wykorzystania – tym razem od nas, w regulaminie tego zabrakło :)

Opłacasz zakupy kartą na kwotę 31,12 zł, bank zaokrągla tą kwotę do ustalonego progu (przyjęliśmy 5 zł) i w ten sposób wyliczoną różnicę tj. 3,88 zł odkłada na Rachunek Oszczędzam –bank natomiast dorzuca od siebie 50% tej kwoty czyli 1,94 zł ale nie więcej jednak jak 25 zł w danym miesiącu.

Najlepszym rozwiązaniem zatem będzie wykonywanie płatności w taki sposób aby przekraczały o kilka groszy równowartość kwoty 5 zł. Czyli np. 5,09 zł, 10,20 zł itd. W ten sposób najszybciej wykorzystamy miesięczny limit określony na 25 zł (ale nie więcej jak 300 zł podczas całej promocji w okresie 12 kolejnych miesięcy).

Premia za oszczędności CAsaver jest należna w danym miesiącu kalendarzowym o ile w poprzednim miesiącu kalendarzowym zapewniliśmy wpływy na konto w łącznej kwocie co najmniej 1000 zł oraz dokonaliśmy transakcji bezgotówkowych kartą wydaną do konta w kwocie co najmniej 300 zł. Premia księgowana jest pod koniec każdego miesiąca.

Dodatkowe 50 zł premii za skorzystanie z polecenia

Wraz z nową ofertą kont ruszyła II edycja programu poleceń Credit Agricole. Warto zatem w tym miejscu dodać informację, że za założenie konta z kodem polecającym klienta posiadającego już konto w CA powyższą premię wynikającą z jednej z korzyści można powiększyć o kolejne 50 zł. Wystarczy tylko, że podczas wniosku o konto wpiszemy kod polecenia innej osoby w odpowiednie miejsce:

W powyższym polu znajdującym się we wniosku o konto należy podać specjalny kod polecenia. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej a przekażemy Ci sprawdzony kod (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):

    Proszę o przekazanie kodu polecenia Credit Agricole.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Z polecenia mogą skorzystać osoby, które na 265 dni przed złożeniem wniosku nie posiadały w banku Credit Agricole rachunku osobistego. Aby otrzymać premię w wysokości 50 zł za skorzystanie z polecenia należy w ciągu 30 dni od złożenia wniosku o konto podpisać umowę (wyrażając w niej zgodę na przetwarzanie danych i przekazywanie informacji marketingowych) oraz w każdym z trzech następujących po sobie miesięcy kalendarzowych od daty zawarcia umowy:

    • zapewnić wpływ na konto na kwotę min. 500 zł w przypadku Konta dla Ciebie MOVE albo min. 1000 zł w przypadku pozostałych kont lub
    • dokonać transakcji bezgotówkowych kartą wydaną do konta na łączną kwotę min. 300 zł.

    Więcej informacji na temat premii 50 zł z polecenia przeczytać można tutaj.

    P.S. Po otwarciu konta można przystąpić do programu poleceń i polecić do 10 osób za, które bank zapłaci nawet 500 zł premii (50 zł za każde skuteczne polecenie).

    3% na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące dla kwoty do 100 tys. zł

    Wraz z kontem osobistym możemy otworzyć Rachunek Oszczędzam, który przez okres pierwszych 4 miesięcy od jego otwarcia gwarantuje nam uzyskiwanie odsetek na poziomie 3% dla kwoty do 100 tys. zł. Nadwyżka ponad tą kwotę będzie oprocentowana wg. tabeli oprocentowania. Warto jednak zwrócić uwagę, że kapitalizacja odsetek odbywa się raz na kwartał a nie co miesiąc.

    Oferta specjalna Rachunku Oszczędzam „Na start” obowiązuje klientów, którzy otworzyli nowe konto dla osób fizycznych w banku w okresie obowiązywania oferty i nie posiadali wcześniej tego typu konta (oferta nie dotyczy Pakietu Depozytowego).

    3% na lokacie do 50 tys. zł na 60 dni

    To nie koniec korzyści :) Jest jeszcze możliwość skorzystania z lokaty 3% (na dzień powstania wpisu), która będzie dostępna przez pół roku od otwarcia konta. Jest to zatem idealne uzupełnieni konta oszczędnościowego gdzie po 4 miesiącach możemy środki przerzucić na lokatę. Więcej o promocji tej lokaty pisaliśmy tutaj.

    Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

    Nowe Konto dla Ciebie zastąpiło całkowicie stare konta PROSTOszczędzające. Naszym zdaniem to bardzo dobry ruch ponieważ konto oferuje ciekawsze (łatwiejsze) warunki zwolnienia z opłat za konto/kartę oraz posiada znacznie więcej korzyści aniżeli poprzednie rachunki. Co do opłat to prowadzenie konta kosztuje 7 zł ale można tej opłaty uniknąć na takich samych warunkach jak w Millennium czyli wystarczy, że w poprzednim miesiącu wpłynęło na konto min. 1000 zł oraz wykonaliśmy jedna transakcję kartą lub poprzez BLIK. Po spełnieniu tego warunku nie zapłacimy również za kartę, która standardowo kosztuje 9 zł miesięcznie oraz za wypłaty z bankomatów nie należących do Credit Agricole (normalnie taka operacja kosztuje 5 zł).

    Bank ma w ofercie odmianę konta dla „młodszych” czyli Konto dla Ciebie MOVE, które mogą otworzyć osoby przed ukończeniem 27. roku życia. Po ukończeniu 27. roku życia bank przekształci Konto dla Ciebie MOVE! automatycznie w Konto dla Ciebie. Różnica między tymi kontami polega na braku konieczności uzyskiwania wpływu na konto w kwocie 1000 zł. Wystarczy jedna transakcja kartą lub BLIK aby prowadzenie konta i bankomaty były darmowe (karta jest darmowa bezwarunkowo!).

    Więcej informacji o opłatach znajdziecie w TOiP.

     



    , , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    111 komentarzy dla wpisu: “Nowe Konto dla Ciebie w Credit Agricole z korzyścią do 350 zł rocznie oraz kontem oszczędnościowym na 3% do 100 tys. zł (brak karencji!)

    • Beata pisze:

      Korzyść 3: do 300 zł zwrotu w ramach oszczędności CAsaver 50%
      Córka ma 18 lat, więc najlepiej skorzystać z 3 opcji
      Pytanie, żeby otrzymać zwroty za CAsaver 50% musi być wpływ 1000zł i obrót kartą 300zł przy wyborze”Konto dla Ciebie MOVE”, czy konto można założyć w oddziale i czy może skorzystać z polecenia konta.
      Pozdrawiam

    • york671 pisze:

      moje pytanie: a co jeśli chciałbym przenieś konto nowo założone w Raiffeisen na którego nie wpływa żadne wynagrodzenie. Czy też za przeniesienie takiego konta dostanę nagrodę? ]

      co, jeśli jeśli we Wniosek z Pełnomocnictwem nie wskażemy: nazwę i adres instytucji przekazującej wynagrodzenie, którą bank ma powiadomić o zmianie rachunku bankowego.

      • ZnB pisze:

        Pierwsze pytanie – wpływ wynagrodzenia na stare konto nie ma żadnego wpływu na skorzystanie z promocji (może być ale nie musi).
        Drugie pytanie – taki jest warunek promocji.

    • Jakub pisze:

      Jeżeli wybrałbym korzyść nr 1, to czy zamykanym rachunkiem może być rachunek w dowolnym banku, czy jest jakaś lista banków, które dają taką możliwość?

    • mushi2 pisze:

      A jak wybrać opcję premii „Zwrot za rachunki” przy zakładaniu konta ?

    • ABC pisze:

      Czy jeśli chcę skorzystać z promocji 200 zł za przeniesienie konta to wiąże się to z obowiązkową wizytą w oddziale ?

      • ZnB pisze:

        Za wcześnie by o tym mówić, bo jeszcze pewnie do nikogo kurier nie dojechał by można było zweryfikować czy wszystko co potrzebne przywiezie. Naszym zdaniem wizyta nie będzie potrzebna a wszelkie wnioski będę załączone do umowy. Czas pokaże…
        P.S. Opcja z przeniesieniem wydaje Ci się lepsza od opcji CAsaver?

    • york671 pisze:

      A co jeśli złożymy wniosek o przeniesienie konta do firmy znajomego? i on nie będzie przelewał co miesiąc wynagrodzenia na konto? Bank wyśle mu informację o zmianie rachunku bankowego i będzie jakoś weryfikował to czy na dane konto wpływają środki z wynagrodzenia z tej firmy? Czy da się w taki sposób obejść regulamin????

      • ZnB pisze:

        Powinno przejść, pamiętaj tylko o odpowiednim tytule przelewu. W I edycji różne kombinacje się udawały więc i teraz powinno być ok. Pierwsze potwierdzenia niestety pojawią się dopiero za kilka miesięcy :(

    • york671 pisze:

      ale żeby było darmowe konto nie potrzebne są wpływy z tytułu wynagrodzenia? więc czy potrzebne są przelewy z tytułem „Wynagrodzenia za miesiąc…” z numeru, który podaliśmy niby od pracodawcy?

    • mushi2 pisze:

      Czy ktoś może mi pomóc jak i gdzie zaznacza się opcję premii „Zwrot za rachunki” w formularzu internetowym przy wnioskowaniu o założenie konta ?

      • ZnB pisze:

        Nie ma tego we wniosku. Na 90% będzie w dokumentach dostarczanych przez kuriera lub względnie będzie można to wybrać w oddziale.

    • Ryszard pisze:

      Chyba 2 lata temu była promocja przeniesienia konta i wynagrodzenia, gdzie dostałem wszystkie trzy promocje jednocześnie przez 18 miesięcy. To była promocja. Od połowy zeszłego roku czekam na powtórkę ale biorąc pod uwagę warunki tej to chyba nie ma na co czekać.

    • Karol pisze:

      Czy korzystając z CA Saver i zakładając wielokrotność 5 zł muszę robić transakcję na min. 5 zł ?
      Czy mogę robić transakcję na np: 50 gr i bank przeleje ode mnie 4,50 a od siebie 2,25 ?

    • Ryszard pisze:

      „Z polecenia mogą skorzystać osoby, które na 265 dni przed złożeniem wniosku nie posiadały w banku Credit Agricole rachunku osobistego”. Skąd się wziął ten warunek? Przeczytałem regulamin poleceń i nie znalazłem takiego warunku.

    • J.M. pisze:

      Czy można zawrzeć umowę o konto w oddziale, czy koniecznie przez kuriera po wypełnieniu wnniosku na stronie promocji ?

      • ZnB pisze:

        Składasz wniosek online, czekasz na telefon z banku i podczas rozmowy wybierasz kuriera lub umówioną na daną godzinę wizytę w wybranej przez Ciebie placówce :)

    • Fan ZnB pisze:

      Podpisalem umowę w banku. Chcę korzystać z wersji CA saver. Pani zacytowała mi parę punktów regulaminu „Korzysci dla Ciebie” i w punkcie 4.4 ” wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”,”. Wypelnilem i podpisałem … ale czy muszę to zanosic do pracodawcy? Czy jest konieczność przenoszenia wynagrodzenia?

    • tomek992 pisze:

      Czy przy skorzystaniu z promocji polecenia oraz CAsaver 50% trzeba złożyć wniosek o zleceniu przekazywania środków (wynagrodzenie od pracodawcy) czy wystarczy deklaracja stałego wpływu z innego konta, którego nie jest się właścicielem ?

    • Karol pisze:

      Pytanie do praktyków CAsaver:
      Płacę kartą 6 zł, zaokrąglenie mam ustawione na 5 zł.
      Na moje konto oszczędnościowe z mojego rachunku zostaje „automatycznie przeniesione” 4 zł, a dodatkowo Bank dorzuca od siebie 2 zł (promocja powyżej).
      Kiedy Bank przenosi moje 4 zł, a kiedy dorzuca te 2 zł od siebie? Po wykonaniu transakcji? Przy księgowaniu? W następnym miesiącu?

    • semprini pisze:

      Najtrudniejszym jak dla mnie warunkiem do spełnienia jest wpływ wynagrodzenia. W związku z tym proszę o odpowiedź na pytanie:

      1. Czy dyspozycja przelewu wynagrodzenia jest konieczna jeśli zdecyduje się na korzyść nr 3 (CA Saver) ?

      2. Chce także skorzystać z możliwości otwarcia konta oszczędnościowego na 3%. Czy te środki w ramach CA Saver będą wpływały na to samo konto na którym będę miał ulokowane oszczędności? Czy będą wpływały na jakieś inne konto przeznaczone do tego celu?

      Z góry dzięki za odpowiedź.

      • ZnB pisze:

        Ad.1. Nie.
        Ad.2. Tak na to samo.

        P.S. Też takie opcje wybraliśmy :)

      • semprini pisze:

        Dzięki za odpowiedź. A jest możliwość rozdziału? Tzn posiadania dwóch kont – jednego oprocentowanego promocyjnie na 3% a drugiego oprocentowanego standardowo, na które by wpływały końcówki oraz CA Saver? Czy taka opcja nie jest możliwa? ☺

        Ps. Ja jeszcze chciałbym zgarnąć 5 dyszek za otwarcie konta z polecenia ☺

      • ZnB pisze:

        Nie znaleźliśmy opcji otworzenia kolejnego rachunku oszczędnościowego :(
        50 zł z polecenia nie wymaga wynagrodzenia. My się już na to nie łapiemy ;-)

      • semprini pisze:

        ZNB odpisałaś że nie trzeba przelewać wynagrodzenia, ale dyspozycję trzeba złożyć, bo z wpisu wynika że należałoby to zrobić:
        „wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków” ?

        Więc co trzeba konkretnie zrobić aby móc skorzystać z korzyści nr 3?☺

      • ZnB pisze:

        Zlecenie przekazywania środków to tzw. deklaracja wpływu a nie dyspozycja przelewania wynagrodzenia przekazywana do pracodawcy ;-)

      • semprini pisze:

        Są dwa myślniki na początku wpisu, myślałem że dotyczą czego innego, czyli jedno dot. przelewu środków, a drugie dyspozycji przelewu wynagrodzenia:
        – „zadeklaruje stałe wpływy na konto przez okres wymagany dla wybranej premii”,
        – „wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków””.
        Wychodzi na to, że żaden z nich nie dotyczy wynagrodzenia… źle zrozumiałem.

      • ZnB pisze:

        Poprawione ;-)

      • semprini pisze:

        A no to teraz wszystko ok. Moje receptory wszystko ogarniają ?

    • semprini pisze:

      Jeszcze jedna kwestia☺
      Czy można wnioskować o konto oraz rachunek oszczędnościowy np. teraz, żeby jak najdłużej środki pracowały na 3%, a na korzyść 3 zdecydować się np. pod koniec lipca?
      Chodzi o to, że już mam 6 rachunków i wszędzie musze spełniac jakieś warunki. Kolejne 300 zł /miesięcznie kartą juz wydaje się niemożliwe… ale od sierpnia owszem☺
      Tylko czy tak można i nie będę przez to straty…

      • ZnB pisze:

        Nie da się tak. Zawnioskuj o konto pod koniec lipca :)

      • semprini pisze:

        No to muszę teraz… Będę miał „troszkę” gotówki na początku czerwca, a te 3% to w tym momencie chyba najlepsza propozycja biorąc pod uwagę bonusy…
        Będę musiał się trochę nagimnastykować.

      • semprini pisze:

        No chyba że Nest utrzyma jeszcze w ofercie przez 2 tygodnie lokatę na nowe środki☺

    • Arek pisze:

      Czy do promocji z przeniesieniem konta (premia 200 zł po zapewnieniu wpływu 3000 zł) może przystąpić osoba, która w danym momencie jest bezrobotna? Bank niby w regulaminie wymaga „nazwę i adres instytucji przekazującej Wynagrodzenie, którą Bank ma powiadomić o zmianie rachunku bankowego Klienta”.

      • Arek pisze:

        No i jeszcze jedno pytanie: czy w przypadku gdy ktoś już otrzymuje wynagrodzenie, emeryturę, zasiłek itp. to musi obligatoryjnie podawać bankowi dane instytucji z której pobierane jest któreś ze świadczeń? Co w przypadku, gdy nie chcemy zmieniać rachunku do wypłaty otrzymywanego świadczenia? Premia w sumie nazywa się „Premia za przeniesienie konta”, a nie „Premia za przeniesienie wynagrodzenia”.

      • ZnB pisze:

        Nikt nie sprawdzi tego czy jesteś bezrobotny ale zlecenie przekazywania środków trzeba uzupełnić. Możesz podać jakąś zaprzyjaźnioną firmę lub osobę prowadzącą DG. Samo wysłanie zlecenia do pracodawcy nie musi skutkować zmianą rachunku – możesz powiedzieć aby pracodawca nie dokonywał zmiany ;-)

    • jaro pisze:

      Wybrałem opcję premii za przeniesienie konta. Złożyłem stosowne pełnomocnictwo. Po kilku dniach dostałem z banku sms, że wniosek o przeniesienie konta nie został przyjęty do realizacji przez dotychczasowy bank. Chodzi o BGŻ BNP Paribas. Czytam regulamin promocji i zastanawiam się czy skuteczne przeniesienie konta jest konieczne do uzyskania premii. Regulamin w ust. 4 pkt. 5 stanowi, że z promocji może skorzystać osoba, która złoży wniosek z pełnomocnictwem. Dalej w pkt. 7 jest wskazane co wniosek ten powinien zawierać. Nigdzie nie znalazłem informacji, że warunkiem uzyskania premii jest skuteczne przeprowadzenie procedury przeniesienia konta. Co o tym sądzicie?

      • ZnB pisze:

        A jaki jest powód odrzucenia tego przeniesienia? W poprzednich promocjach brak przeniesienia skutkowało teoretycznie brakiem spełnienia warunku promocji ale wystarczyło napisać reklamację i rozpatrywali ją pozytywnie.

    • semprini pisze:

      W którym momencie należy wnioskować o konto oszczędnościowe (3%)? Na etapie składania wniosku? Po otwarciu konta ROR? Czy może jeszcze jakaś inna opcja?

      • ZnB pisze:

        Jak wybierzesz CAsaver we wniosku to z domysłu otworzą Ci taki rachunek.

      • semprini pisze:

        Ok, dzięki. Czyli to będzie ten rachunek na 3 %, na ktory mogę sobie przelewać środki, i jednocześnie będą się odkładały „końcówki” z transakcji?

    • Arek pisze:

      No więc złożyłem dzisiaj wniosek internetowy o otwarcie konta. Wpisałem wszystkie potrzebne dane, w tym numer rachunku do przeniesienia jak i numer osoby polecającej. Dziwna trochę sprawa, bo na infolinii nr rachunku do przeniesienia musiałem ponownie powtórzyć, a dodatkowo w systemie podobno nie było informacji o tym, że konto zakładane jest z polecenia (mimo, że w podsumowaniu wniosku numer osoby polecającej się znajdował) więc numer polecenia również podałem ponownie. Na infolinii byłem również pytany o zaakceptowanie zgód marketingowych. Czy te same zgody znajdą się na umowie – potrzebne do udziału w programie poleceń, które muszę zaznaczyć, aby uzyskać dodatkowe 50zł? A może zgody marketingowe o które pytają na infolinii (np. przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych po rozwiązaniu umowy z bankiem) są zgodami niezwiązanymi z programem poleceń, dodatkowymi?

      • ZnB pisze:

        Regulamin mówi tylko o takich zgodach:

        podczas zawierania umowy Konta:
        a) wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych,
        b) wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz poda w tym celu swój aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres poczty elektronicznej (e-mail)

      • Arek pisze:

        Na razie dostałem umowę na maila. To chyba o tą zgode chodzi?

        „2. Zgadzam się na otrzymywanie materiałów marketingowych od Banku lub podmiotów wymienionych poniżej w punktach 3 i
        4 (o ile została wyrażona zgoda na ich marketing)
        a. elektronicznie – za pomocą e-mail i SMS,
        b. telefonicznie i z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących (IVR).”

    • Arek pisze:

      Ok, dzięki. Jeszcze będę musiał się upewnić czy na 100% założyłem konto z polecenia, bo nie ma takowej informacji na umowie (przynajmniej w wersjii elektronicznej).

    • Arek pisze:

      Czy kwote np. 3000 zł wpływu na konto dla otrzymania premii 200 zł trzeba gdzieś deklarować? W „zleceniu przekazywania środków” wracającym do banku nie było takiej rubryki. Nie było również „Potwierdzenia przystąpienia do promocji” o którym piszą w regulaminie. O co w tym chodzi?

      • Arek pisze:

        W umowie elektronicznej w „postanowieniach końcowych” jest coś takiego: „53. Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu promocji Korzyści dla Ciebie – Przenieś konto i go akceptuje.”. Być może o to chodzi w regulaminie? Natomiast moje pytanie odnośnie deklarowania kwoty wpływów wciąż aktualne – nic takiego nie było w „Zleceniu porzekazywania środków”.

      • ZnB pisze:

        Od nas w oddziale w ogóle nawet nie chcieli tego. Na pytanie że tak jest w regulaminie otrzymaliśmy info, że najważniejszy jest fizyczny wpływ środków. Powiedzieliśmy, że w razie co wrócimy z krzykiem… ale już bez problemu jest naliczane 50% z CAsaver. Także… ;-)

      • Arek pisze:

        Oby, bo na dzisiaj mam już dość użerania się z tą promocją. Musiałem ściągać kuriera po kilku godzinach z powrotem do domu ponieważ nie dał mi przeczytać papierów, które otrzymałem od banku tylko kazał podpisywać tu, tu i tu… bardzo mu się spieszyło. I w ten sposób nie podpisałem jednego z oświadczeń (tego, które kurier również ma podpisać). Jednym słowem horror i stracony cały dzień. Nie ma to jak założenie konta za pomocą przelewu, całkowity komfort.

    • Majo pisze:

      Czy z dodatkowej premii za polecenie mi konta mogę skorzystać jak otworzę konto w oddziale, bo nic nie znalazłem na ten temat w regulaminie?

    • Grzegorz pisze:

      Wypełnij wniosek online a resztę załatwisz w oddziale. Ja tak robiłem i bez problemu poszło.

    • Arek pisze:

      Jak długo trzeba czekać na aktywację konta w CA? Nie dostałem jeszcze tymczasowego hasła na smsa do zalogowania się w bankowości internetowej.

      • ZnB pisze:

        W oddziale robią to od ręki. Przy kurierze jak papiery wrócą do banku.

      • semprini pisze:

        Otwieralem rachunek w oddziale. Smsy przyszły w trakcie mojego pobytu w placówce, czyli prawie natychmiast.
        Co do kuriera nie wypowiem się ale najprawdopodobniej będzie tak jak ZNB napisał.

    • Arek pisze:

      Właśnie dostałem smsma z kodami tymczasowymi. Widzę, że mam na koncie aktywowaną udługę „Serwis tekstowy CA24”, a w tabeli opłat prowizji dla konta „Konto dla Ciebie” widnieje opłata 3 zł na miesiąc. Czy ta usługa potrzebna jest do tego, aby korzystać z haseł SMS i nie można jej wyłączyć?

      • Arek pisze:

        Ewentualnie na co jeszcze mam zwrócić uwagę, bo nie wiem czy nie mam czegoś jeszcze innego aktywowanwgo za co trzeba płacić, a o to nie wnioskowałem.

      • ZnB pisze:

        My mamy ją nieaktywną. Wyłącz. Ciężko powiedzieć skąd ta usługa się wzięła no chyba że sami ją dodali.

      • Arek pisze:

        Wyłączyłem na infolinii.

    • Arek pisze:

      Prosiłbym jeszcze o info gdzie można zmienić tymczasowy telekod na „stały”, bo nie znalezłem do tego opcji w serwisie internetowym.

    • Arek pisze:

      Dzwoniłem na infolinię i nie mają w systemie informacji, że konto zostało założone z polecenia mimo tego, że w podsumowaniu wniosku internetowego zawarta była taka informacja. Dodatkowo powtórzyłem dla pewności, że zakładam konto z polecenia, gdy oddzwoliła do mnie konsultantka w celu finalizacji wniosku. Wysłałem jeszcze jedno zapytanie w tej sprawie za pomocą wewnętrznej poczty banku, ale wysłane przeze mnie wiadomości nie pojawiły się w skrzynce pocztowej serwisu internetowego czyli jakby co nie mam dowodu na to, że cokolwiek napisałem. Słabe to wszystko.

    • Maciej pisze:

      ZNB – pisaliście gdzieś wyżej, że to „zlecenie przekazywanie środków” można zablokować u pracodawcy. Czy zatem te wymagane 3000 zł wpływu mogą pochodzić ze zwykłego przelewu z mojego innego rachunku, z tytułem przelewu „wynagrodzenie”?

      Czy może CA analizuje z czyjego konta został wykonany ten przelew i musi być tam nazwa pracodawcy, podana w „zleceniu przekazywania środków”?

    • Adam pisze:

      Czy ktoś posiada informację czy 300zł płatności w opcji z CA Saver ma być tylko wykonane czy też zaksięgowane w danym miesiącu kalendarzowym?

      • ZnB pisze:

        Z tego co pracownik banku mówił to liczą się odłożone złotówki w danym miesiącu czyli wychodziłoby, że zaksięgowane.

    • Va bank pisze:

      Przy korzystaniu z CA można wypłacać kasę z oszczędnościowego, czy trzeba czekać na dodanie przez nich tej dopłaty. I kiedy to „dopłacają”?

      • ZnB pisze:

        Na koniec każdego miesiąca wpada 50% z promocji. Czy można wypłacać przed dopłatą… hmm dopytamy się :) Regulamin tego nie zabrania więc sądzimy, że tak.

      • semprini pisze:

        No właśnie, dobre pytanie… na CA Saver nazbierałem już 51 zł, które są na koncie oszczędnościowym, czyli dalej nie muszę kombinować z płatnościami. Wypadałoby mi te pieniądze wypłacić, do końca miesiąca bo jedna wypłata w miesiącu jest za darmo… No i czy w ten sposób nie pozbawię się bonusa 50% tego, czyli tych 25zł ???

    • xena pisze:

      W poprzedniej promocji załozyłam konto z opcją przeniesienia z innego Banku. Mimo złożenia dyspozycji to konto nie zostało zamknięte i nie otrzymałam od Banku zadnej informacji z jakiego powodu. Czy mogę coś z tym zrobić?

      • ZnB pisze:

        Tylko reklamacja. Wiemy, że bank przychylał się często do niej i wypłacał mimo wsyzstko premię

    • Krilady pisze:

      My korzystamy jeszcze dodatkowo z promocji „Zyskuj z Kontem do 500 zł za spłaty raty – edycja 2”
      https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/promocje/kredyty/masz-kredyt-ratalny-z-kontem-mozesz-zyskac
      Mamy kredyt na 0% w Euro Agd na taką kwotę, by wyhaczyć cały zwrot :) Nie dość, że kredyt za 0, to jeszcze mamy z niego zwrot, a do tego dodatkowa kasa z promocji za otwarcie konta :) Polecamy :)

    • piotr pisze:

      czy jako wplyw 1000 zl zaliczana jest rowniez wplata wlasna na konto w oddziale banku czy tylko przelewy z innego konta?

      • semprini pisze:

        Wpłata gotówkowa na ROR jest także traktowana jako wpływ na konto.
        Ja tak robiłem.

    • Jerzy pisze:

      Podpisałem umowę o konto i wybrałem opcje z premia 50% CAsaver. Zapomniałem jednak podpisać tej deklaracji zasilenia konta podczas wizyty kuriera. Kurier generalnie też nie był zorientowany co trzeba podpisać. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy brak podpisania tj deklaracji wyklucza mnie z promocji?

      • ZnB pisze:

        My nie podpisywaliśmy tego w oddziale i premia 50% wpada. Gdzieś już wyżej w komentarzach pisaliśmy o tym.

    • Jerzy pisze:

      @ZnB
      dziękuję za odpowiedź. Ale nie wiem czy dobrze się rozumiemy. Są 2 deklaracje. „deklaracja stałego zasilania konta” (dołączana do umowy) oraz „deklaracja przekazywania środków” czyli np. z wynagrodzenia. Czytałem w komentarzach że nie trzeba wypełniać tej drugiej, ale wypełnienie pierwsze wydaje mi sie obowiązkowe. Będę wdzięczny za informacje czy myślimy o tej samej deklaracji. Czy wypełnialiście deklaracje stałego zasilenia konta czy nie?

      • ZnB pisze:

        Podpisywaliśmy umowę w oddziale. Ani jednej ani drugiej deklaracji wg pracownika do CAsaver nie potrzeba. U nas działa ;-)

    • jarek pisze:

      kiedy można przelać środki odkładane oraz te otrzymane jako premię z CA saver na konto ROR,od razu po zaksięgowaniu, czy po otrzymaniu premii czy po okresie kapitalizacji chyba 3 miesiące?

    • Piotr pisze:

      Przed chwilą składałem wniosek i pani na infolinii powiedziała mi że konto Move nie łapie się na promocję z CASaver i zmnieniła mi we wniosku na zwykłe Konto dla Ciebie

    • lech pisze:

      Czy jeśli konto założę dzisiaj to podpisać mogę po 1 sierpnia czy nie

    • Snajper pisze:

      Witam,
      wiem, że promocja się już skończyła ale w związku wystąpieniem problemu z zamknięciem wskazanego przeze mnie rachunku bankowego w innym banku mam pytanie: czy można wskazać do zamknięcia rachunek oszczędnościowy w ING? Dodam, że w tym banku posiadam rachunek główny, którego nie chciałbym zamykać ze względu na premię, którą mają mi wypłacić do końca października.

      • ZnB pisze:

        Nie wiemy z której promocji korzystasz ale w 99% ING wymaga KO do wypłaty premii… sprawdź warunki zanim zamkniesz.

    • Snajper pisze:

      Promocja „Zyskaj do 120 zł za pensje” zakończona dn. 31.05.2018r. Zapis z reg. „na dzień wypłaty nagrody Uczestnik musi posiadać Konto, na które otrzymuje wynagrodzenie”. Jednakże nie to jest istotne, gdyż nie posiadam innego konta do zamknięcia i w razie czego będę musiał zamknąć rach. główny nawet tracąc stówkę. dlatego wolałbym zamknąć rachunek oszczędnościowy – czy jest to możliwe w promocji CA?

      • ZnB pisze:

        Nie powinno być problemu z zamknięciem KO. Co prawda nie robiliśmy tego w ING ale w WBK poszło bez problemu.

    • Krilady pisze:

      Pytanie o opłaty: wyskoczyło mi takie coś „Opłata za serwis tekstowy CA24” – czy mogę to sama wyłączyć na stronie bez utraty dostępu do konta i do smsów przychodzących? Z góry dziękuję za pomoc :)

      • semprini pisze:

        Opłata 3 zł/m-c naliczana jest za to, że powiadamiają cię o każdej płatności kartą.
        Ja to wyłączyłem dzwoniąc na infolinię po około 2 tygodniach od otwarcia rachunku. Niestety i tak pobrano mi na koniec miesiąca 3 zł co spotkało się z moim niezadowoleniem i skutkowało reklamacją, na której rozpatrzenie oczekuję☺

      • jarek pisze:

        Mi tez po dwóch miesiącach pobrali opłatę 3 zł za serwis tekstowy o czym nie miąłem pojęcia że takie coś włączają i za to pobierają opłaty. Czy jest zapis w regulaminie czy umowie że takie coś będzie, czy można się ubiegać o zwrot tych środków. Dodam że konto założyłem w czerwcu a dopiero została mi naliczona opłata za lipiec.

      • ZnB pisze:

        Otwieraliście konto w oddziale czy przez kuriera. U nas na kilku kontach nie ma takiej opłaty a już dobre kilka miesięcy je posiadamy.

      • Arek pisze:

        U mnie też pobrali w sierpniu mimo, że usługę mam nieaktywną. Konto założone w czerwcu, usługa była aktywna. Po otrzymaniu danych dostępowych wyłączyłem ją na infolinii, a teraz poszła reklamacja. Przypomina to trochę sytuację z późniejszym zwrotem pieniędzy po decyzji KNF w sprawie Millenium, gdy bez pytanie dodawali płatne ubezpieczenia do kart debetowych.

      • Arek pisze:

        Konto otwarte przez kuriera.

    • semprini pisze:

      Zawsze możesz pisać reklamację tłumacząc ze pracownik nic nie poinformował, w prowadził w błąd itp.itd.
      Spróbować nie zaszkodzi.

    • MK pisze:

      Mam pytanie, czy dostaliście we wrześniu nagrodę 200 zł po spełnieniu wymogów wpływu przez ostatnie 3 miesiące? Ja jeszcze czekam na przelew.

      • ZnB pisze:

        My korzystamy z promocji CAsaver. Może ktoś inny odpowie :(

      • olborinho pisze:

        ja nie dostałem mimo że minęły już 4 miesiące

      • Marcin pisze:

        Napisałem reklamacje z informacja ze do banku złożyłem wszystkie wymagane dokumenty i zapewniałem wpływy jak należy i… rozpatrzyli pozytywnie i nagrodę wypłacili. Mimo, ze wpływy pochodziły z przelewu z mojego rachunku z innego banku :)

    • semprini pisze:

      Potrzebuje pomocy. Otworzyłem rachunek w czerwcu w promocji. Właśnie minęło 4 miesiące, więc moje pieniądze nie są oprocentowane promocyjnymi 3 %. We wpisie mowa jest o lokacie do 50 000 na 60 dni. Niestety pracownik infolinii nic na ten temat nie wie. W bankowości internetowej też nie ma takiej możliwości otwarcia promocyjnej lokaty…

      Czy ktoś podpowie o co kaman? Jakiś regulamin, odnośnik?

      • ZnB pisze:

        Z tego co nam wiadomo z końcem czerwca zakończyła się promocja na lokatę w ramach promocji „Oferta Powitalna – Dzień Dobry w CA”

      • semprini pisze:

        Czyli, jeśli nie złożyłem dyspozycji otwarcia lokaty do końca czerwca, to teraz już nie ma szans otwarcia takiej lokaty, pomimo, że rachunek otwierałem w okresie promocyjnym?

      • ZnB pisze:

        Nie możemy się dokopać do ostatniego regulaminu ale patrząc na ten stary z 2017 wynikałoby, że tak. Promocja była od do i samo otwarcie konta raczej nie gwarantowało „wyjścia poza ten okres”. Poza tym to była lokata do otwarcia w placówce więc możesz spróbować tego sposobu – a nuż się uda ;-)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.