ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja 17.04.2015] 55 zł premii za założenie Konta 360° lub Konta 360° Student w Millennium Bank – łatwe warunki!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 17.04.2015] Organizator promocji czyli Agora przedłużyła promocję do dnia 24.04.2015 – warunki oferty i pozostałe daty nie uległy zmianie. Jednocześnie ruszyła sprzedaż tych kont na Groupon, który oprócz standardowej premii dokłada od siebie 75 zł jako zasilenie konta w Groupon. Nie chcemy w żaden sposób zniechęcać do tej oferty ale w przypadku ostatniej akcji na Groupon z lokatą IdeaBank mimo reklamacji środki nie zostały wypłacone.
[Aktualizacja 14.04.2015] Oj, Millenium nie ładnie postępuje. Uważajcie na usługę MilleSMS. Okazuje się bowiem, że u nas na kilku założonych kontach pomimo wyłączenia Pakietu Bezpieczeństwa (który w teorii wyłącza MilleSMS) usługa płatnych sms’ów z powiadomieniami nie wyłączyła się! Potwierdzili to też nasi znajomi dlatego zalecamy wyłączenie MilleSMS niezależnie od wyłączenia Pakietu Bezpieczeństwa. Dokonujemy tego w Menu Bankowość Mobilna -> Ustawienia MilleSMS i na dole w sekcji „Powiadomienia o zdarzeniu” klikamy Edytuj i odhaczamy checkboxy przy zdarzeniach.

Konto 360° w Millenium tym razem oferuje jednorazową premię w wysokości 55 zł

Niedawno zakończyła się promocja Banku Millenium oferująca zwrot 200 zł za wykonanie określonych płatności kartą. Bank jak widać nie chce odstawać na tle innych, które zasypują nas promocjami i oferuje kolejną – tym razem do zgarnięcia jest łatwa dodatkowa premia w wysokości 55 zł za założenie Konta 360°. Wystarczy otworzyć konto, dokonać wpływu na konto i wykonać jedną płatność kartą. Na skorzystanie z oferty mamy czas do 17.04.2015 24.04.2015.

55 zł za założenie Konta 360° w Millenium

Rejestracja w promocji, wniosek, przelew autoryzacyjny i …

Na wstępie informujemy, iż promocja jest skierowana do osób, które na dzień przystąpienia do niej nie posiadają żadnego aktywnego produktu w banku i nie są w żadnej aktywnej relacji z bankiem. Wychodzi zatem na to, że osoby które skorzystały z ostatniej promocji Millenium nie mogą wziąć w niej udziału.

Standardowo w promocjach Agory zaczynamy od zarejestrowania się na stronie akcji promocyjnej na co mamy czas do 17.04.2015 24.04.2015 r. – podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji. Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil czyli jedno konto.

Po potwierdzeniu rejestracji w promocji na podany adres e-mail wysyłany jest link przekierowujący do wniosku uprawniającego do otwarcia promocyjnego Konta 360°.

Wypełniamy zatem wniosek o konto podając nasze dane osobowe. Na koniec wykonujemy tzw. przelew autoryzacyjny podpisujący umowę (przelew wykonujemy na 10 zł po czym bank zwrotnie przelewa 1 gr a reszta czyli 9,99 zł pozostaje na nowym koncie) i czekamy na dane dostępowe do konta. Konto zostanie aktywowane po potwierdzeniu przez bank danych autoryzacyjnych. Oprócz wersji zakładania konta zupełnie online można oczywiście wybrać jeszcze inne metody podpisania umowy:

  • poprzez kuriera – aktywacja następuje po pozytywnej weryfikacji podpisanych dokumentów,
  • wizyta w oddziale – aktywacja dokonywana jest przez pracownika banku po podpisaniu umowy rachunku.

Oczywiście najwygodniejszą i polecaną przez nas metodą jest przelew autoryzacyjny. Wersja z kurierem czy wizytą w banku nie zwalania nas z zarejestrowania się na stronie promocji.

Warto dodać, że podczas składania wniosku możemy skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia Pakiet Bardzo Pomocny. Pakiet jest darmowy przez rok zatem jak ktoś dłużej planuje pozostać w Millenium warto rozważyć taką opcję.

Pakiet Bardzo Pomocny jest połączeniem assistance domowego, medycznego oraz pomocy IT. Przez pierwszy rok od otwarcia rachunku ubezpieczenie jest bezpłatne, następnie składka wyniesie 4,98 zł miesięcznie.

Co musimy zrobić aby otrzymać gwarantowane 55 zł nagrody?

Aby zgarnąć główną nagrodę oferowaną przez Organizatora należy:

do dnia 21.05.2015 (włącznie) nowo otwarte Konto 360° lub Konto 360° Student zasilone zostanie kwotą 500 zł (słownie: pięćset złotych) oraz wykonana zostanie co najmniej jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do konta w sklepach stacjonarnych (POS). Nie zostaną wzięte pod uwagę: płatności anulowane, transakcje bankomatowe i przelewy z Konta.

Wpływ, o którym mowa może być z dowolnego rachunku innego banku. Data spełnienia warunku płatności to data zaksięgowania płatności na rachunku a nie data wykonania operacji ale domyślamy się, że nikt nie będzie zwlekał do końca z wykonaniem wymaganych operacji.

Gdy spełnimy powyższy warunek o przyznaniu premii pieniężnej organizator powiadomi nas najpóźniej do dnia 27.05.2015 r., przesyłając wiadomość e-mail na adres podany podczas rejestracji w promocji. Następnie

8. Do dnia 09.06.2015 po otrzymaniu powiadomienia o zakwalifikowaniu do otrzymania premii od Organizatora Uczestnik poda w Aplikacji imię i nazwisko, adres zamieszkania i numer aktywnego konta osobistego, na które przelana zostanie premia pieniężna w terminie określonym w § 4 ust.1.

I co najważniejsze:

9. Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie konta osobistego (Konto 360° lub Konto 360° Student) składane z innego źródła w Internecie, niż za pośrednictwem Serwisu Organizatora, jak również wnioski o założenie konta złożone po 17.04.2015 nie będą brały udziału w Akcji.

Także pamiętajmy, przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego po rejestracji wypełniamy wniosek. W przeciwnym wypadku nie zostanie naliczona premia!

Jeżeli spełnimy wszystkie powyżej opisane warunki promocji otrzymamy gwarantowaną nagrodę pieniężną w wysokości 55 zł, która zostanie przekazana przez organizatora akcji w terminie do dnia 16.06.2015 r.

1. Wszyscy Uczestnicy, którzy spełniają łącznie warunki wymienione w § 2 i 3 Regulaminu w tym uzupełnią numer swojego aktywnego konta osobistego otrzymają od Organizatora premię pieniężną w wysokości 55 zł, która zostanie przekazana na aktywne konto osobiste Uczestnika wskazane w Aplikacji. Premia pieniężna zostanie przekazana przez Organizatora w terminie do dnia 16.06.2015 r..

Kilka słów o Koncie 360° w Banku Millenium…

Konto 360° w Banku Millenium jest kontem typowo internetowym, zakładanym bez wychodzenia z domu poprzez wypełnienie wniosku online i zrealizowanie tzw. przelewu weryfikacyjnego. Studiując TOiP można śmiało napisać, iż rachunek ten może być zupełnie darmowy.

Aby bank zwolnił nas z opłat za prowadzenie konta i karty oraz wypłaty z bankomatów musimy zapewnić min. 1000 zł wpływów miesięcznie (z innego banku, nie musi to być wynagrodzenie) na konto oraz min. jedną płatność kartą wydaną do konta w danym miesiącu. W zamian otrzymamy konto za całkowite 0 zł:

  • 3,1% na rachunku oszczędnościowym
  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę do konta
  • 0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów na świecie
  • 0 zł za przelewy
  • 0 zł za zlecenia stałe
  • 0 zł za za polecenie zapłaty

Można zatem bez problemu pozbyć się dodatkowych kosztów związanych z rachunkiem do czasu wypłaty premii.

WAŻNE! Pamiętajmy o tym, iż domyślnie do karty włączane jest dodatkowy pakiet ubezpieczeń w cenie 2,99 zł już 3,99 zł miesięcznie. Należy zatem od razu po otworzeniu konta je wyłączyć aby nie generować zbędnych kosztów – najlepiej telefonicznie!

Do karty zostanie uruchomiony Pakiet Bezpieczeństwa. Do końca pierwszego pełnego miesiąca od wydania karty pakiet jest bezpłatny, następnie opłata wyniesie 3,99 zł miesięcznie. W cenie pakietu posiadacz karty otrzymuje: 25 powiadomień SMS o transakcjach dokonanych kartą oraz bezpłatny pakiet ubezpieczeń „Ochrona karty”.

Na koniec dodamy, że po otrzymaniu nagrody konto można zamknąć całkowicie online poprzez system bankowości elektronicznej Millenet (Konta -> Wnioski -> Zamykanie konta w Millenet).

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 24 kwietnia 2015 zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto
do 21 maja 2015 zasil konto kwotą min. 500 zł oraz dokonaj jednej płatności kartą
do 27 maja 2015 organizator drogą mailową powiadomi nas o spełnieniu warunków promocji i przyznaniu nagrody
do 9 czerwca 2015 należy podać na stronie promocji swoje dane osobowe i numer otworzonego rachunku, na który zostanie wypłacona nagroda
do 16 czerwca 2015 zostania wypłacona nagroda

 


Lokalna kopia dokumentów:

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



27 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja 17.04.2015] 55 zł premii za założenie Konta 360° lub Konta 360° Student w Millennium Bank – łatwe warunki!

  • Krilady pisze:

    Czy można ten pakiet ubezpieczeń wyłączyć online? Szukam, szukam…i zostanie tylko telefon….

  • ZnB pisze:

    „Pakiet Bezpieczeństwa” wyłączysz tylko przez telefon (przerabialiśmy to – 5min) lub w oddziale.

  • Jacek pisze:

    A co z grouponem? Faktycznie działa? Kiedy mogę dostać kasę za groupon?

    • ZnB pisze:

      Jacek: z Groupon jest jak jest. Zawsze staraliśmy się wrzucać na blog promocje bankowe wystawiane przez nich ale tym razem powiedzieliśmy sobie STOP. Niestety po ostatniej akcji np. z Lokatą Happy tak jak i my tak i wiele innych osób do dziś nie dostało tej kasy mimo wielu reklamacji. Zawsze mają jakieś ale, że niby to źle tamto źle itp. Decyzja należy do Ciebie, my skorzystaliśmy z promocji bez groupona żeby mieć chociaż pewność zgarnięcia 55 zł. Jakoś bardzo nam nie zależy na tych ich środkach bo rzadko tam kupujemy.

  • Mika pisze:

    Chcę otrzymać premię w wysokości 55 zł oraz 75 zł na Groupon. Kupiłam Groupon, zarejestrowałam swój profil wpisałam kod Groupona, złożyłam wniosek o Konto 360º wraz z kartą Visa 360º za pomocą linku, wykonałam przelew. Konto zostało otwarte więc zapewniłam wpływ gotówki przekraczający 500 zł i wykonałam 1 płatność bezgotówkową kartą w sklepie stacjonarnym. Następnie udałam się do banku, by złożyć wzór podpisu i wyłączyć pakiet bezpieczeństwa. Tu pojawił się problem. Podpisałam dokument, że:
    – Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, wynikających z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) otwartego na podstawie Umowy z uwzględnieniem Kart debetowych wydanych do tego ROR oraz linii kredytowych przyznanych do tego ROR oraz z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w walucie, rachunków oszczędnościowych lokat terminowych i z rachunków oszczędnościowych powiązanych z tym ROR, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy oraz z umów w zakresie wymienionych powyżej produktów bankowych zawartych w dniu dzisiejszym jak również po dacie złożenia niniejszego oświadczenia, zgodnie z art. 105a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
    – Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank moich danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem – w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy
    – Nie wyrażam zgody na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych (Millenet/ SMS/Bankomaty)
    – Nie wyrażam zgody na telefoniczne składanie mi ofert produktów Banku.
    Czy może to wpłynąć na odmowę wypłaty premii. Wiem, że zgody na przetwarzanie danych w Banku Millenium nie były wymagane, lecz w Agorze podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w promocji. Czy Millenium przekaże informację o spełnieniu warunków promocji do Agory? Proszę o pomoc!

    • ZnB pisze:

      Zgody dla Organizatora promocji czyli Agory a zgody dla banku czyli Millenium to dwie osobne bajki. Naszym zdaniem w żaden sposób nie powinna ta sytuacja wpłynąć na premię, którą wypłaca Agora bo tutaj spełniłaś warunek i wyraziłaś zgodę Agorze. My tak byśmy do tego podeszli.

    • Mika pisze:

      Niestety, mimo spełnienia wszystkich warunków promocji nie otrzymałam wiadomości z powiadomieniem o zakwalifikowaniu do otrzymania premii. Po zalogowaniu na stronie promocji widnieje komunikat o treści „Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji”. 28 maja 2015 r. złożyłam reklamację. Kolejnego dnia otrzymałam informację zwrotną, że sprawa będzie wyjaśniana z bankiem. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie – pozostaje oczekiwanie.

    • ZnB pisze:

      @Mika: napisz do nasz poprzez formularz kontaktowy. Postaramy przyspieszyć Ci reklamację naszymi ścieżkami.

    • Mika pisze:

      Bardzo dziękuję za pomoc – zgłoszenie wysłane

  • Mika pisze:

    Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź. Agorze wyraziłam wyłącznie pierwszą zgodę, tj. Akceptuję regulamin promocji i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez Organizatora promocji. Zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych i przesyłanie informacji handlowych drogą mailową nie wyraziłam.

  • Amon pisze:

    Czy ktoś już otrzymał powiadomienie o zakwalifikowaniu promocji? Wg regulaminu najpóźniej 27 maja (czyli dzisiaj) powinni rozesłać mailowo informację.

    • ZnB pisze:

      Spokojnie, kontaktowaliśmy się z nimi i mailing jeszcze nie wyszedł. Starają się aby go wysłać terminowo :) Co ciekawe będzie w nim dodatkowa informacja ale nie możemy nic więcej zdradzić oprócz tego, że to dobre info i być może konto przyniesie nam jeszcze dodatkowy zysk. Poczekajmy jednak na oficjalną informację.

  • Edi pisze:

    Też czekam na tego maila, ale jak widać wcale im sie nie śpieszy.

  • Amon pisze:

    Ja nie otrzymałem żadnego maila. Przy korzystaniu z promocji był problem i system aż do końca nie zarejestrował faktu, że złożyłem wniosek i założyłem konto. Pani z Agory umywa ręce twierdząc, że system powoli się aktualizuje, a jak nie, to mam pytać banku. Z punktu widzenia banku wszystko jest w porządku. Kto jest zatem odpowiedzialny za kwestie promocji – nie wiem, bo nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności mi cokolwiek wyjaśnić.

  • Amon pisze:

    @ZnB: dzięki. Złożyłem reklamację (zgodnie z regulaminem promocji), sprawa będzie wyjaśniana z bankiem.

    • ZnB pisze:

      Czyli już kontaktowali się z Tobą czy jakiś automat Ci odpisał?

    • ZnB pisze:

      @Amon: napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, tworzymy listę osób, przyspieszymy proces reklamacji naszymi kanałami :)

    • Amon pisze:

      Dzięki, otrzymałem już maila w sprawie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Pojawił się jednak kolejny problem – miałem się zalogować na stronie i uzupełnić dane do przelewu, ale po zalogowaniu się nie ma żadnego formularza, w którym mógłbym wpisać dane. Wysłałem kolejnego maila, znowu czekam na odpowiedź…

  • Mateusz Szudy pisze:

    Witam,
    spełniłem warunki promocji w millenium, premia 55 zł. Lecz do tej pory żadnego kontaktu z ich strony, po zalogowaniu na str. promocji wyświetla się napis „skończono przyjmowanie zgłoszeń”. Trochę się zagapiłem, ale czy mogą Państwo coś poradzić?
    Pozdrawiam

  • Lidia pisze:

    Mam podobną sytuację – konto założone, mimo problemów podobno poprawnie i brało udział w promocji. Warunki spełnione, jednak kontaktu ze strony Agory brak :) bank twierdzi, że wszystko zostało wykonane poprawnie. Po mailu do Agory w odpowiedzi dostałam informację, że wyjaśnią sprawę z bankiem. Zagmatwanie, chaos, umywanie rąk – nie podoba mi się to. Czas promocji się kończy, więc łatwy argument na tacy… pozostaje czekać na „wyjaśnienie”.

  • nin pisze:

    Ja też miałam taką sytuację, że nie dostałam maila ani nie mogłam wypełnić danych do przelewu premii. Napisałam 08.06 wiadomość do agory przez stronę promocji i dzisiaj dostałam wiadomość, że sprawę wyjaśnili z bankiem i mogłam już wpisać te dane. Napisali też, że przelewy będą wykonywać w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie ok :)

    • ZnB pisze:

      Agora to solidny partner – mimo czasami występujących problemów da się wszystko załatwić!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.