ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja] 50 zł w gotówce za założenie Lokaty Bezkarnej na 3,2% w BGŻOptima

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 30.05.2016] Pula wniosków wyczerpała się już. Promocja została zakończona.
[Aktualizacja 27-29.05.2016]
 Dwie ważne aktualizacje dla wpisu:
1) z informacji jakie udało nam się uzyskać to do dziś nie wykorzystano nawet połowy limitu wniosków z promocji także śmiało nadal można składać wnioski.
2) jak zauważył jeden z czytelników na opłacenie lokaty bank daje nam 5 dni roboczych od zatwierdzenia wniosku (otrzymania maila o jego zaakceptowaniu). Jest jednak na to pewne obejście – wystarczy zapoznać się z tym oświadczeniem organizatora promocji.

Kolejna promocja z Lokatą Bezkarną – tym razem z premią gotówkową 50 zł

Ruszyła kolejna promocja świetnej Lokaty Bezkarnej 3,2% z gwarantowaną premią i odsetkami od BGŻOptima. Nagrodą w najnowszej promocji jest żywa gotówka a nie środki do wydania na grouponie – 50 zł za sam fakt założenia bardzo dobrej lokaty na 3,2%. Promocja jest limitowana dla pierwszych 2000 osób i potrwa nie dłużej jak do 7 czerwca 2016. Nie należy zatem odkładać decyzji do ostatniej chwili – kto pierwszy ten lepszy!

BGZOptima Lokata Bezkarna 50 zl od Ad Astra

3,2% na 3-miesięcznej Lokacie Bezkarnej + gwarantowane 50 zł premii

Jak już wiele osób zdążyło się przyzwyczaić najnowsza „Promocja BGŻOptima 2016” zorganizowana jest przez pośrednika firmę Ad Astra. , która ma chyba monopol na obsługę promocji spod szyldu BGŻ BNP Paribas. Oferta nie jest dostępna dla wszystkich klientów – ma standardowe obostrzenia. Po pierwsze zgodnie z regulaminem z promocji mogą skorzystać osoby, które

nie były posiadaczami Konta Indywidualnego BGŻOptima w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień Zawierania Umowy ramowej dotyczącej tego konta zgodnie z § 1 ust. 5 pkt 3 Regulaminu;

Po drugie: promocja jest limitowana a co zatem idzie nagroda zostanie przyznana pierwszym 2000 osobom, które spełnią jej warunki. Po osiągnięciu założonego limitu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym promocja zapewne przestanie być aktywna – tak bynajmniej można wywnioskować z regulaminu (spróbujemy to potwierdzić z organizatorem). Zatem kto pierwszy ten lepszy!

[Aktualizacja 13.05.2016] Organizator obiecał podesłać do nas informację gdy limit wniosków promocyjnych zacznie się kończyć :) Także do dzieła!

Jeżeli spełniamy powyższe warunki to do dnia 7 czerwca 2016 (pod warunkiem, że wcześniej nie zostanie osiągnięte 2000 szt. rejestracji) musimy zarejestrować się w promocji na specjalnej stronie. Po rejestracji otrzymamy potwierdzenie mailowe o przystąpieniu do promocji.

Po zarejestrowaniu się w promocji zawieramy umowę ramową o rachunek oszczędnościowy i lokatę na min. 1 tys. zł wypełniając odpowiedni wniosek za pośrednictwem udostępnionego nam linka na stronie promocji. Wypełniając wniosek o konto pamiętajmy aby podać w nim takie same dane jak podaliśmy w formularzu rejestracji w promocji. Zgodność tych danych to jeden z warunków promocji. Przygotujmy sobie również czytelne i wyraźne skany dwóch stron dowodu osobistego – są wymagane na etapie składania wniosku.

Po weryfikacji skanów dowodów przez bank na adres e-mail zostanie wysłany mail z potwierdzeniem złożenia wniosku, dalszymi krokami oraz dokumentami. Następnie aktywujemy Konto Indywidualne BGŻOptima i zasilamy Lokatę Bezkarną zadeklarowaną we wniosku kwotą (min. 1000 zł) poprzez przelew na odpowiedni rachunek lokaty wskazany przez bank w mailu. Po pozytywnej weryfikacji przelewu otrzymamy w tytule przelewu zwrotnego login do systemu bankowości internetowej Planet a lokata zostanie automatycznie uruchomiona. Na wszystkie te czynności mamy czas do 13 czerwca 2016.

[Aktualizacja 27.05.2016] Ważne: mimo braku informacji o tym w regulaminie warto zauważyć, że na samo opłacenie lokaty bank narzuca nam termin 5 dni roboczych od zaakceptowania wniosku (wysłania maila). W mailu potwierdzającym zaakceptowanie wniosku taka informacja jest przesyłana. Brak opłacenia lokaty w tym terminie skutkuje usunięciem wniosku. Wyjaśniamy obecnie dlaczego tak istotnej informacji zabrakło w regulaminie. Śledźcie komentarze pod wpisem – tam obecnie toczy się dyskusja w tym temacie.
[Aktualizacja 30.05.2016] Organizator wydał oświadczenie w sprawie narzuconych 5 dni na opłacenie lokaty. Jest pozytywne wyjście z tej sytuacji. Z oświadczeniem można zapoznać się tutaj.

Nie zapomnijmy również o złożeniu stosownych zgód:

wymaganych do wzięcia udziału i przeprowadzenia Promocji w zakresie zgody na przetwarzanie przez Organizatora ich danych osobowych oraz ich przekazanie – w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji – do Banku, a także o upoważnieniu Banku do przekazania informacji – w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji – Organizatorowi;

Drugim koniecznym warunkiem promocji jest utrzymanie Lokaty Bezkarnej z saldem min. 1000 zł do dnia 1 sierpnia 2016.

Sama Lokata Bezkarna oprocentowana jest na 3,2% dla kwoty do 100 tys. zł i jest zakładana na okres trzech miesięcy, natomiast rachunek oszczędnościowy otwierany wraz z nią aż na 2,6% dla kwoty do 150 tys. zł. Lokata posiada gwarancję wypłaty odsetek niezależnie od momentu jej zakończenia. To bardzo dobre parametry jak na dzisiejsze czasy. Porównajcie je z naszym rankingiem lokat czy też rankingiem kont oszczędnościowych.

Wypłata nagrody 50 zł i ewentualna likwidacja lokaty – proste jak nigdy!

Każdy kto spełni opisane wyżej i w regulaminie warunki promocji zostanie poinformowany przez organizatora o przyznaniu nagrody za pomocą wiadomości e-mail. Następnie należy zalogować się na stronie promocji i podać dane do przelewu. Wszystko to dokładnie opisuje regulamin, który cytujemy:

W celu odbioru nagrody:
1) Uczestnik do dnia 19 lipca 2016 roku otrzyma od Organizatora na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie Organizatora;
2) Laureat do dnia 24 sierpnia 2016 roku zaloguje się na stronie wskazanej w wiadomości za pomocą swojego adresu e-mail, podanego w zgłoszeniu do Promocji oraz przesłanych uprzednio linku i unikalnego kodu;
3) Uczestnik przekaże Organizatorowi numer rachunku Konta Indywidualnego BGŻOptima, na który zostanie wypłacona Nagroda;

Jeżeli spełnimy wszystkie te warunki to organizator promocji do 17 sierpnia 2016 potwierdzi ten fakt a do 30 sierpnia 2016 wypłaci nam należną premię.

Po tym czasie możemy robić z kontem i lokatą co już tylko nam się podoba. Jeżeli była to lokata tylko pod potrzeby promocji na minimalną kwotę można ją w każdej chwili zlikwidować. Jeżeli była to lokata na wyższą kwotę warto wytrzymać do końca jej trwania i zgarnąć odsetki w wysokości 3,2% – podkreślamy jednak, że Lokata Bezkarna charakteryzuje się gwarancją odsetek co oznacza, że zerwanie jej przed czasem nie powoduje utraty już wypracowanych odsetek. Lepszych warunków nie można już sobie wyobrazić.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 7 czerwca 2016 (lub do osiągnięcia 2000 zgłoszeń) zarejestruj się w promocji wypełniając formularz
do 13 czerwca 2016 aktywuj konto i zasil środkami Lokatę Bezkarną
do 19 lipca 2016 otrzymasz link i unikalny kod od Organizatora
do 24 sierpnia 2016 zaloguj się na stronie promocji podając dane do przelewu
do 1 sierpnia 2016 utrzymaj założoną Lokatę Bezkarną
do 17 sierpnia 2016 otrzymasz informację o wygranej
do 30 sierpnia 2016 nastąpi wypłata premii 50 zł

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



98 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja] 50 zł w gotówce za założenie Lokaty Bezkarnej na 3,2% w BGŻOptima

  • sebo pisze:

    Witam proszę o informację czy ta nagroda 50zł jest zwolniona z podatku.Pozdrawiam.

  • Piotrek pisze:

    równolegle trwa promocja na groupon gdzie do zgarnięcia jest 3x tyle (150 grouponozłotówek) – czsami na groupon można coś fajnego upolować

  • a pisze:

    ile trzeba wpłacić na tę lokatę pieniędzy? po założeniu?

  • Daniel pisze:

    Czy z tej lokaty mogą skorzystać osoby, które mają obecnie konto (w trakcie likwidacji) w BGŻ BNP Paribas? I korzystały z tej promocji https://zarabiajnabankach.pl/bgz-bnp-paribas-zaplaci-120-zl-zalozenie-ikontoaktywator-latwe-warunki/

    • ZnB pisze:

      Promocje BGŻOptima i BGŻ BNP Paribas są rozłączne. Jeżeli spełniasz warunki promocji czyli w ostatnim roku nie miałeś Lokaty Bezkarnej możesz korzystać! :)

  • Piotrek pisze:

    po tym jak Millenium dziś popsuł oprocentowanie swojego konta oszczędnościowego (2,5 % albo 2,7 jak masz konto prestige (darmowe przy wpłatach 10 tys miesięćznie) konto BGŻ optima jest najlepsze

    • Piotrek pisze:

      sam sobie odpowiadam ale proszę o usunięcie tego komentarza – dziś zmieniono warunki i dla konta 360 dalej jest 2,7 na koncie oszczędnośćiowym – moja wtopa

    • ZnB pisze:

      Piotrek, ale wczoraj też było 2,7%. Może Ty zerkałeś na drugą kolumnę dla innych kont aniżeli 360 ? Wtopa, nie wtopa. Czekaliśmy do dziś aby to ponownie zweryfikować bo może miałeś jakiś info z pierwsze ręki w niedzielę ;-) ale dziś nadal jest 2,7%

  • Kamil pisze:

    czy jeżeli złoże wniosek dzisiaj lub jutro (dla pewności aby nie wyczerpała się pula) a przelew z kasą na lokatę wyślę po 25tym maja to nie powinno być żadnych problemów z otrzymaniem bonusu? u mnie są dwie kwestie…
    1. moje wcześniejsze konto w bgż optima zostało zamknięte dokładnie 24 maja zeszłego roku
    2. dokładnie 25 maja kończą mi się inne lokaty na sporą sumkę którą ciężko byłoby mi od ręki upchać na innych promocjach w innych bankach – w moim przypadku warto byłoby to połączyć z lokatą bezkarną bo oszczędziłbym sporo czasu

    ujmując ogólnie chciałbym złożyć wniosek dzisiaj a przelew zrobić po 25tym – czy w takim przypadku załapię się bezproblemowo na lokatę bezkarną + premię, chodzi o to że sam wniosek zostałby złożony kilka dni przed upływem tych 12 miesięcy od zamknięcia konta ale samo konto a także ( w moim mniemaniu) umowa ramowa do konta byłyby aktywowane już po terminie 12 miesięcy od zamknięcia konta czyli warunki konieczne zostałyby spełnione do otrzymania premii

    • ZnB pisze:

      Patrząc na regulamin powinno się to udać, bo rejestracja w promocji jest rozłączna z aktywacją konta. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz :)

  • Kuba pisze:

    Zarejestrowałem się w promocji, dostałem potwierdzenie na mail, założyłem konto wpisałem wszystkie dane osobowe itd, ale nie dostałem nr konta na który mam wpłacić pieniądze na lokatę w celu aktywacji konta, nie dostałem mailowo żadnego potwierdzenia z banku. Wszystkie procedury wypełniałem w sobotę wieczorem, czy poprostu muszę czeka? o co może chodzić?

    • ZnB pisze:

      Musisz poczekać. Po weryfikacji Twojego wniosku i skanów dowodów dostaniesz maila z kolejnymi krokami i numerem rachunku do przelewu. :)

  • Piotrek pisze:

    znb wczoraj było 2,7 dla kont prestige world a dla pozostałych kont 2,5 % dzis zerkam na str banku i jest 2,7 dla kont 360 a dla innych 2,5 – nie zrobiłem screena by Wam pokazac ale było inaczej niż jest dzisiaj

    • ZnB pisze:

      Może coś dłubali przy ofercie na stronie ale dziwne, że w niedzielę. Wierzymy Ci na słowo ale wierz też nam, że widzieliśmy 2,7% dla 360. Być może patrzyliśmy w innym przedziale czasu ;-)

  • Piotrek pisze:

    dobra wszystko jasne – to mi się rzuciło w oczy https://www.bankmillennium.pl/prestige/produkty/produkty-oszczednosciowe/konta-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe – kliknie się myszą na zakłądkę prestige i potem się sieje zamęt – przepraszam za zamieszanie

  • Ciekawski pisze:

    Witam,
    jak znajduje się poza europą i podam swój nr telefonu z innego kraju to bez problemu dostane SMS od banku?

  • ABC pisze:

    @ZnB, mam pewien problem z tą promocją. Otóż dziś zarejestrowałem się na stronie, a następnie wypełniłem wniosek o lokatę i konto. W dniu dzisiejszym dostałem też zwrotnego e-maila, że wniosek został pozytywnie zweryfikowany. Podane są w nim dane do przelewu i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie adnotacja o następującej treści: „1.Przelew powinien być wykonany maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia wniosku, w przeciwnym wypadku wniosek zostanie usunięty z systemu.” No, a gdzie ta informacja jest zawarta w regulaminie, że przelew trzeba wykonać w przeciągu 5 dni??? Podane jest jedynie, że do 13 czerwca trzeba opłacić lokatę. Zostałem wprowadzony w błąd!
    Proszę o wyjaśnienie. Zarejestrowałem się i wypełniłem wniosek dzisiaj, aby skorzystać z bonusu, ale środki na opłacenie lokaty będę miał najwcześniej 31 maja. Jak oni liczą te 5 dni roboczych od dzisiaj, czyli od 23 maja? Jak opłacę lokatę 31 maja to będzie OK, czy trzeba do nich się zwrócić, aby wydłużyli mi czas na opłacenie lokaty?
    Generalnie czuję się trochę nie fajnie, bo nigdzie o tych 5 dniach na opłacenie lokaty nie było mowy!

    • ZnB pisze:

      Zdecydowanie szybciej będzie jeżeli tą sytuację wyjaśnisz osobiście dzwoniąc do banku. Na nasze oficjalne zapytania banki potrafią odpowiadać nawet i ponad tydzień zatem możesz się nie doczekać interwencji z naszej strony.

      Niemniej masz rację, to nie fair. Nie ma nigdzie mowy o terminie 5 dni na przelew! Sami naruszają swój regulamin.

  • ABC pisze:

    Lepiej chyba będzie jak pośle im maila. Zawsze lepiej w razie czego mieć jakiś dowód. Tylko nie wiem na jaki adres do nich napisać. W mailu zwrotnym potwierdzającym przyjęcie wniosku (w którym piszą o tych 5 dniach roboczych na przelew) jest adres: kontakt@bgzoptima.pl, natomiast w regulaminie promocji: kontakt@promocjabgzoptima.pl.
    Mam jednak prośbę, abyście im to również zgłosili, bo mnie (a być może i innych klientów) ewidentnie wprowadzili w błąd. Gdybym wiedział o tych 5 dniach roboczych na przelew, zarejestrowałbym się w promocji dopiero 31 maja (oczywiście o ile do tego czasu pula bonusów by się nie wyczerpała). A tak zarejestrowałem się i wypełniłem wniosek wcześniej tylko z tego względu, aby mieć pewność, że załapię się na te 50 zł. Sądziłem, że przelew będzie można wykonać do dnia 13 czerwca.
    Pozdrawiam

  • Po pisze:

    Wystaczy przelew na 1 zl na rachunek z wniosku. W dniu, ktorym przelejesz pozostale srodki, dzwonisz do banku i lokate uruchomia ci recznie.

  • ABC pisze:

    Napisałem wczoraj na dwa adresy, ale oczywiście jak dotąd nie odpowiedzieli. Przysłali mi natomiast dzisiaj przypomnienie, że mój wniosek będzie ważny jeszcze tylko przez 2 dni!!! Ja nie wiem jak oni liczą te 5 dni roboczych.

    Na stronie promocji wyraźnie jest napisane: „Wpłać na Lokatę Bezkarną nie mniej niż 1 000 zł najpóźniej do 13.06.2016 r.”, w regulaminie promocji również: „aktywowanie Konta Indywidualnego BGŻOptima i zasilenie Lokaty Bezkarnej będzie możliwe w okresie od dnia 09 maja 2016 roku do dnia 13 czerwca 2016 roku”.

  • ABC pisze:

    A więc odpisali:

    „Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną korespondencję.

    Uprzejmie informuję, że Regulamin Promocji BGŻOptima, został stworzony
    na potrzeby promocji przez Organizatora, którym jest firma Ad Astra
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Regulamin ten dotyczy okresu,
    w jakim należyt się zarejestrować w promocji oraz aktywować lokatę by
    spełnić jej warunki.
    W przypadku wniosku złożonego już na stronie BGŻOptima czas oczekiwania
    na przelew inicjujący wynosi 5 dni roboczych od zaakceptowania wniosku. W
    opisanym przez Pana przypadku ostatnim dniem oczekiwania na przelew jest
    30.05.2016r.”

    Pytam po raz kolejny – gdzie informacja o terminie 5 dni na opłacenie złożonego wniosku? A grzecznie prosiłem w e-mailu, aby wydłużyli mi czas trwania wniosku. Brak słów!

    • ZnB pisze:

      Przeglądaliśmy wczoraj regulaminy BGŻOptima i nie znaleźliśmy tego. Możesz poprosić ich o podstawę i odesłanie nas do dokumentu, który ten fakt reguluje? To bardzo istotna kwestia i warto by było ją dla potomnych rozwiązać. P.S. Nam nadal nie odpisano.

  • ABC pisze:

    Odpisałem oczywiście, ale byłem już tak zdenerwowany, że zadzwoniłem na infolinię i tam konsultantka stwierdziła, że nie ma technicznej możliwości wydłużenia ważności wniosku. Poleciła zrobić tak, jak napisał @Po – czyli przelać 1 zł, aby uruchomić konto, a po przelaniu pozostałych środków zadzwonić na infolinię i wtedy uruchomią lokatę ręcznie.
    Jak radzisz @ZnB – lepiej anulować wniosek i założyć go od nowa, czy przelać 1 zł i później ręcznie uruchomić lokatę przez infolinię?
    Nie chciałbym, aby później znowu pojawiły się jakieś problemy z otrzymaniem bonusu.

    • ZnB pisze:

      Bardziej prawdopodobna wydaje się opcja nr 2 czyli uruchomić lokatę później – wg regulaminu będzie to nadal spełnienie warunków. Anulowanie wniosku to cholera wie jak to zostanie przyjęte – żeby nie było tak, że zostaniesz potraktowany jako stary klient a nie nowy!

  • piotrus pisze:

    jeszcze aktualna oferta?

  • Wojak pisze:

    Przypomnijcie bo dzisiaj slabo lapie…. Na jaki okres mozna zalozyc lokate
    bezkarna na 3,2% do 100000zl ?

  • f12 pisze:

    Jak zamknąć to konto później?

    • ZnB pisze:

      do tej pory wystarczyła wiadomość w bankowości internetowej :) ale nie wiemy czy jest sens zamykać bo to jedyny bank, który oferuje tak dobre odsetki na koncie oszczędnościowym a konto nic a nic nie kosztuje :)

  • zenek_bembenek pisze:

    czyli tu przelewem weryfikacyjnym jest od razu kwota zadeklarowanej lokaty np 5 tyś?

    • ZnB pisze:

      Tak, tak jest najlepiej ponieważ wtedy wszystko z automatu się uruchamia i zakłada się lokata. W przeciwnym wypadku czeka Cię wydzwanianie i ręczne uruchamianie lokaty.

    • zenek_bembenek pisze:

      „Sebastian…., witaj w BGŻOptima!Dziękujemy za zainteresowanie naszą Lokatą i Kontem Oszczędnościowym.Twój wniosek nr 4——- o założenie Lokaty i Konta Oszczędnościowego w BGŻOptima czeka na dokończenie.”

      I pod spodem jest przycisk dokończ kiedy klikam przechodzi do kroku nr 3 czyli „wybór sposobu podpisania umowy i wgranie skanu dowodu osobistego”
      TO TAK MA BYC?TO JAKIŚ STANDARDOWY E-MAIL? podałem nr konta i wgrałem skany,bo nie napisali żeby im coś nie pasowało w nr konta czy skanie dowodu „

    • ZnB pisze:

      Widocznie nie dokończyłeś składać wniosku tylko go przerwałeś na ostatnim kroku gdzie się dodaje skany dowodu.

  • ABC pisze:

    No więc mój wniosek miał być ważny do dnia 30.05.2016 r, a dziś już otrzymałem e-mail o następującej treści:

    „Z przykrością informujemy, iż Twój wniosek nr … o założenie Lokaty i Konta Oszczędnościowego w Banku BGŻOptima został odrzucony w wyniku braku otrzymania w przewidywanym czasie przelewu weryfikacyjnego.”

    A właśnie dziś miałem posłać przelew na 1 zł. Czy w związku z tym, że wniosek został anulowany, mogę ponownie zarejestrować się na stronie promocji i ponownie wnioskować o lokatę bezkarną oraz konto indywidualne? Nie będzie problemu z otrzymaniem premii?
    Czy podczas rejestracji mogę podać ten sam e-mail co poprzednio?
    Skoro mój wniosek został odrzucony i nie aktywowałem konta, to jak rozumiem w żaden sposób nie jestem traktowany już jako klient banku.

    • ZnB pisze:

      Z naszego punktu widzenia nie doszło do podpisania umowy ponieważ nie dokonałeś aktywacji. Nie wiemy jednak jak bank do tego podchodzi i jak ich system takie sytuacje obsługuje.

      Na pewno nie możesz wykorzystać tego samego adresu e-mail ponieważ już został wykorzystany.

  • ABC pisze:

    Ale co to znaczy, że e-mail został już wykorzystany? Skoro wniosek anulowali, to i wszystkie moje dane powinni usunąć z systemu, tak? Numeru telefonu też nie mogę podać tego samego? Dzięki za wyjaśnienie.

    • ZnB pisze:

      W sensie na ten adres e-mail zarejestrowałeś się w promocji firmy AdAstra (pierwszy krok skorzystania z promocji). Możesz ew. napisać do organizatora pytanie czy w takim przypadku możesz ponownie złożyć wniosek z tego samego konta.

  • kacper pisze:

    Czy jeżeli zarejestrowałem się w promocji jakiś czas temu, ale nie założyłem od razu lokaty to mogę założyc teraz i podać takie same dane czy trzeba było od razu przy rejestracji?

  • ZnB pisze:

    Informacja dla osób, które nie zdążyły opłacić lokaty w ciagu 5 dni roboczych o czym nie było mowy w regulaminie promocji:

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy bardzo za zwrócenie naszej uwagi na tę istotną niezgodność. Rozumiemy, że może ona powodować pewne niedogodności wśród Państwa Klientów. Wychodząc tej sytuacji naprzeciw dokonamy zmian w naszych systemach oraz Regulaminach obecnej oraz przyszłych promocji. Wystąpimy także do Banku z prośbą o dostosowanie wszelkich procedur.

    Do tego momentu będziemy wdzięczni, jeśli będą Państwo przekierowywać swoich Klientów na adres promocji: kontakt@promocjabgzoptima.pl

    Z naszej strony będziemy ich przypadki traktować i rozpatrywać indywidualnie, przesyłając im ponownie link do otworzenia Lokaty Bezkarnej.

    Z poważaniem,
    Zespół Promocji BGŻOptima

    Także jak widać powyżej, można podejść do sprawy pozytywnie. Każdemu zdarzają się błędy. Najważniejsze, że organizator ma tego świadomość i wyciąga pomocną dłoń. Jeżeli ktoś nie zdążył opłacić lokaty w ciągu 5 dni od złożenia wniosku niech pisze do nich. Będzie można znowu złożyć wniosek.

  • ABC pisze:

    Tak, takie podejście jest w porządku, niestety nie można tego powiedzieć o konsultantce odpowiadającej z adresu: kontakt@bgzoptima.pl. Żadnych konkretów, zero pomocy z jej strony. Na ostatni mój e-mail proszący o info czy można zrobić przelew za 1 zł, później dopłacić resztę gotówki i otworzyć ręcznie lokatę odpowiedziała wręcz wymijająco:

    „Uprzejmie informuję, że poniższą wiadomość należy kierować do organizatora promocji. Szczegóły są dostępne Regulaminie promocji, który jest dostępny na stronie http://www.promocjabgzoptima.pl

    Tymczasem dzisiaj podobnie jak Wy również dostałem odpowiedź z adresu kontakt@promocjabgzoptima.pl o następującej treści:

    „Zgadza się są pewne nieścisłości, które jednak nie anulują dla Pana możliwości udziału w Promocji. Tę sytuację najlepiej będzie rozwiązać w następujący sposób:
    Wniosek po upływie wspomnianych przez Pana w poprzedniej wiadomości 5-ciu dni zostaje anulowany, co mimo wszystko, jak napisaliśmy nie odbiera Panu prawa do wzięcia udziału w Promocji, ponieważ spełnił Pan warunek, w którym mowa o dłuższym terminie wykonania przelewu. Prosimy więc, aby sam wniosek złożył Pan ponownie, poczynając od pierwszego kroku – rejestracji (jeżeli system Pana przepuści). Jeżeli nie proszę po prostu złożyć wniosek o lokatę i do nas wysłać taką informację, a w miarę możliwości wszystko opisać jak najdokładniej.”

    I co teraz mam zarejestrować się ponownie, bo linka o którym mowa w e-mailu skierowanym do Was nie dostałem? Czy może napisać do nich prośbę o ten link? Chciałbym użyć tego samego e-maila i ten sam nr telefonu, który użyłem podczas pierwszej rejestracji.

    • ZnB pisze:

      No niestety z bankami tak się rozmawia jak się rozmawia i zapewne sam problem również jest spowodowany brakiem przekazania odpowiednich informacji do organizatora promocji o tym, że wymagają opłaceni lokaty w 5 dni. Organizatorzy na szczęście bardziej po ludzku podchodzą do sprawy.

      Ale do rzeczy, jeżeli tak bardzo zależy Ci na tym adresie e-mail to napisz do nich aby podali Ci nowy link powiązany do Twojego konta. Mimo wszystko my staramy się unikać takiej kombinatoryki bo często powoduje to problemy na dalszych etapach (mimo iż masz zapewnienie to nie wiadomo czy nie będziesz musiał interweniować później ponownie). Osobiście uważamy i doradzamy Ci przejście całej procedury od nowa rejestrując się na nowy adres e-mail. Jeżeli masz konto w gmailu to wystarczy że gdzieś w adresie wstawisz sobie kropkę – będziesz miał nowy adres a maile będą przychodziły zawsze na tą samą skrzynkę (gmail wycina z adresu kropki – fizycznym adresem skrzynki jest zawsze nazwa bez kropek – odmiany nazwy z kropkami są tzw. aliasami)

      Decyzja należy do Ciebie.

  • korczasty pisze:

    Koniec promocji. Już nie przyjmują wniosków.

  • Eryk pisze:

    Mam pytanie, czy jak założyłem lokatę wcześniej, ale nie zarejestrowałem się na stronie promocji to 50 dych przepadło? Skoro właśnie osiągnięto limit 2000

    • ZnB pisze:

      Promocja była przeznaczona dla osób, które najpierw zarejestruj się w promocji a później założą lokatę a nie na odwrót!

  • ABC pisze:

    @ZnB: Muszę ponownie wypełnić wniosek o lokatę i konto. Mam pytanie odnośnie konieczności zaznaczenia zgód. Czy chodzi jedynie o zgody, które były na stronie rejestracji https://www.promocjabgzoptima.pl/ (te podczas pierwszej rejestracji zaznaczyłem), czy któreś ze zgód podczas wypełniania wniosku (https://market.bgzoptima.pl/wnioski/lokata-terminowa-optima/2bb0527d-2d83-11e6-865b-0050569f3325/) też trzeba zaznaczyć? Jeśli tak, to prośba o info, które są niezbędne.

    • ZnB pisze:

      Teraz to już nie mamy dostępu aby to podejrzeć – chodzi o wszystkie zgody na przekazywanie informacji pomiędzy bankiem a organizatorem:

      złożenie niezbędnych oświadczeń wymaganych do wzięcia udziału i
      przeprowadzenia Promocji w zakresie zgody na przetwarzanie przez Organizatora ich danych osobowych oraz ich przekazanie – w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji – do Banku, a także o upoważnieniu Banku do przekazania informacji – w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji – Organizatorowi;

      wydaje nam się, że nie było żadnych dodatkowych zgód już we wniosku ale bądź czujny :)

  • ABC pisze:

    Faktycznie, link nie działa. Natomiast te zgody można podejrzeć na stronie https://www.bgzoptima.pl/lokaty – po wejściu na lokatę bezkarną i kliknięciu załóż lokatę. Otwiera się wniosek i na dole są te zgody. Czy którąś z nich koniecznie trzeba zaznaczyć? Poprzednio zaznaczyłem tylko zgodę nr 4 – odnośnie przesłania na adres e-mail dokumentów i informacji związanych z realizacją umów zawartych z bankiem. Bałem się, że bez tej zgody nie przyślą mi na e-mail decyzji odnośnie rozpatrzenia wniosku.

    • ZnB pisze:

      Tak, tylko często wnioski udostępniane w promocjach mają dodatkowe pola/zgody. Jeżeli w Twoim są identyczne to w zasadzie zaznacz tylko te, bez których nie puści Cię dalej. :)

  • ABC pisze:

    OK, wypełniłem ponownie wniosek o lokatę i konto. Wniosek został rozpatrzony pozytywnie, przelałem zatem pieniądze na lokatę. Otrzymałem drogą e-mail umowę ramową oraz potwierdzenie otwarcia lokaty. Niestety nie widzę nigdzie loginu, abym mógł się zalogować do systemu. SMS-em też nic nie przyszło. Skąd mam go wziąć? Dzięki za pomoc.

    • ZnB pisze:

      Przed przejściem na system Paribasa login przychodził w mailu informującym o otwarciu konta. Nie masz takiego maila? To może się wypowie ktoś kto ostatnio otwierał rachunek.

  • ABC pisze:

    Już wszystko jest w porządku. Login przyszedł w przelewie zwrotnym (0,01 zł) na konto powiązane z kontem BGŻOptima, tzn. na konto, z którego robiłem przelew zasilający lokatę i aktywujący konto. Wczoraj jak sprawdzałem to tego przelewu zwrotnego jeszcze nie było. Możliwe, że doszedł z opóźnieniem.
    Teraz zobaczymy jeszcze jak będzie z premią 50 zł.:)

  • Rafał pisze:

    Czy ktokolwiek dostał link zgodnie z: „Uczestnik do dnia 19 lipca 2016 roku otrzyma od Organizatora na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie Organizatora;”? Bo ja nie.

    • Po pisze:

      Linki zostaną przesłane dziś między godzina 17-18 takie informacje uzyskałem z infolinii promocji.

  • Rafał pisze:

    Dzięki za info!

  • Rafał pisze:

    Ja też.

  • Rafał pisze:

    Wyskakuje mi „Nieprawidłowy numer konta”, mimo że na 100% jest to prawidłowy numer.

  • Rafał pisze:

    Nie ma możliwości wpisania spacji. Numer wpisuje się grupami: najpierw dwie cyfry, potem 6 razy po cztery. Każde z pól przyjmuje nie więcej niż przeznaczoną liczbę znaków.
    błąd BGŻOptima

  • Po pisze:

    Mi tak samo. Nieprawidłowy nr konta

  • Po pisze:

    Dzwonilem. Problem techniczny, już pracują nad usunięciem.

  • Po pisze:

    Usterka została usunięta.

  • ABC pisze:

    Również dostałem link i właśnie chciałem dziś wpisać nr konta na stronie promocji i co? Otóż wchodzę na swoje konto i na stronie widnieje „Brak rachunków”. Jest tylko założona lokata. Gdzie wyparowało moje konto, które wcześniej istniało w systemie? W szczegółach lokaty jest „Po zakończeniu lokaty przelew środków oraz odsetek na rachunek” i „—„. Co jest grane?
    Jaki numer konta mam teraz podać – ten, który dostałem w dokumentach drogą e-mail?
    A gdzie wrócą środki z lokaty?

    • ZnB pisze:

      Nie powinno tak być, zadzwoń do banku wyjaśnić sytuację. Pierwszy raz o takiej sytuacji słyszymy :(

  • ABC pisze:

    No tak, mnie to również zszokowało. Wcześniej konto było widoczne w systemie! Napiszę na kontakt@bgzoptima.pl, co jest grane. Tylko, że odpowiedź otrzymam zapewne najwcześniej w poniedziałek, bo konsultanci pracują pn-pt w godz. 8-22.
    Rozumiem, że nic się nie zmieniło i czas na podanie nr konta na stronie promocji mam do 24 sierpnia?

  • marxon pisze:

    Brat omyłkowo usunął maila z linkiem do podania numeru konta. Sytuacja do uratowania?

  • u8000 pisze:

    Cze, dostał ktoś info o wygranej?

  • u8000 pisze:

    Do 17 sierpnia zgodnie z harmonogramem mieli wysłać info o wygranej. 3 godziny temu dostałem maila: „Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w „Promocji BGŻOptima 2016”.

    Gratulujemy zdobycia nagrody w wysokości 50 zł!

    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem promocji powyższa kwota będzie wypłacona do dnia 30.08.2016 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół „Promocji BGŻOptima 2016””

  • Marcin G pisze:

    Czy ktoś już otrzymał bonus? Do dziś powinien wpłynąć….

  • Po pisze:

    Pienadze zostana wyslane dzis z Alior Banku, pod koniec dnia. Trafia na konti dopiero jutro. Informacje z infolini promocji. Twierdza, ze zgodnie z regulaminem wszystko sie odbedzie.

  • ZnB pisze:

    Zawsze jest taka zasada, że zlecają przelew nagród na ostatnią chwilę. Zawsze również sugerujemy cierpliwe wyczekanie do ostatniego dnia + ewentualnie 2 dni dodatkowe. Różnie to bywa :)

  • Marcin G pisze:

    a przelewiku ani widu ani słychu……

  • Marcin G pisze:

    Na konkurencyjnym portalu widzę, że część osób otrzymała przelewy już 31.08, a część nie. Puściłem reklamację do organizatora. Dam znać

    • ZnB pisze:

      Pisz, pisz, jeden z naszych znajomych też nie dostał. My się nie łapaliśmy na promocję więc się nie wypowiadamy.

  • marcin pisze:

    I jest odp. organizatora promocji…

    „Szanowny Panie,

    Według naszych informacji zarejestrował się Pan poprzez formularz rejestracyjny, ale nie otworzył Pan wniosku o podpisanie umowy na konto indywidualne z formularza tylko z innego źródła (na przykład bezpośrednio na stronie firmowej banku), § 1 punkt 5 podpunkt 3.
    W związku z powyższym nie mamy możliwość zweryfikowania ze swojego poziomu czy spełnił Pan warunki promocji.
    Pana sprawa zostanie skierowana do banku.
    Po otrzymaniu odpowiedzi niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.”

    Dziwne to wszystko w tej promocji a przepływ informacji na poziomie zerowym pomiędzy bankiem a operatorem promocji zważywszy że chyba wszyscy skorzystalismy z tego samego formularza promocji

    • ZnB pisze:

      Akurat w tej promocji ciężko było skorzystać z innego formularza bo od razu po rejestracji w promocji pojawiał się wielki przycisk złóż wniosek czy jakoś tak. Jak rozumiemy od razu w niego pyknąłeś i pojechałeś z wnioskiem? Nie łaziłeś po innych stronach np. bezpośrednio w banku?

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.