ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

300 zł za założenie karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe oraz 100 zł za jej polecenie

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Kolejny program rekomendacyjny dzięki któremu można sporo zarobić!

Od kilku dni dostępna jest świetna promocja T-Mobile Usługi Bankowe w ramach programu rekomendacyjnego. W zamian za założenie karty kredytowej można otrzymać nawet 300 zł premii w gotówce! Wystarczy tylko kilka płatności kartą kredytową, która na chwilę obecną jest pozbawiona opłat za jej prowadzenie. Premię można powiększyć o 5% moneyback za zakupy oraz o kolejne 100 zł polecając kartę znajomemu.

TMUB 300 zl za karte kredytowa 100 zl za polecenie

Kto może skorzystać z promocji?

Świetnie się złożyło – dosłownie na dniach skończyła się kolejna edycja poleceń kart kredytowych w Citibanku gdzie można było zgarnąć tablet Lenovo lub 300 zł. Poniższa promocja uzupełni nam lukę w tym obszarze promocji bankowych :)

Do tej pory program rekomendacyjny T-Mobile Usługi Bankowe (TMUB) nie gościł u nas na blogu z uwagi na brak jakiejkolwiek premii dla osoby Polecanej (nowego klienta), który zdecydował się skorzystać z produktu banku. Od kilku dni ta sytuacja się zmieniła – bank bowiem postanowił w ramach promocji „Poleć znajomemu kartę kredytową MasterCard” premiować premią w wysokości 300 zł nowych klientów za wyrobienie karty kredytowej z polecenia innej osoby. Promocja potrwa do 31 sierpnia 2016.

Zgodnie z regulaminem programu rekomendacyjnego osobą Polecającą (rekomendującą produkty TMUB) może pozostać każdy obecny klient banku, który posiada rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy oraz dostęp do bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe i dokona rejestracji w programie rekomendacyjnym (na pierwszym ekranie po zalogowaniu przechodzimy do „Idź do… Rekomendacji” i dokonujemy rejestracji akceptując jednocześnie regulamin). Po rejestracji możemy wysyłać znajomym rekomendację podając jego adres e-mail.

Natomiast osobą Polecaną (przyjmującą rekomendację od innej osoby) może pozostać tylko taka osoba, która spełnia wszystkie poniższe warunki:

a. jest osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat,
b. jest uprawniona do zawarcia umowy o rekomendowany Produkt,
c. nigdy wcześniej nie podpisała z T-Mobile Usługi Bankowe umowy o Produkt, który jest jej rekomendowany.
Jeśli rekomendowany jest rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w polskich złotych w wariancie konto osobiste (T-Mobile konto), Odbiorca Rekomendacji nie może być klientem T-Mobile Usługi Bankowe i mieć podpisanej jakiejkolwiek aktywnej (tj. nie rozwiązanej) umowy z Bankiem (dotyczy również Umowy ramowej w zakresie elektronicznych oświadczeń woli).
Jeśli rekomendowany jest inny produkt niż T-Mobile konto (rachunek oszczędnościowo- rozliczeniowy w polskich złotych w wariancie T-Mobile konto), Odbiorca Rekomendacji może być klientem Banku korzystającym z Produktów i mieć aktywną umowę dot. Produktu z Bankiem (poza umową o rekomendowany Produkt).
d. nie jest klientem Banku i nie ma podpisanej żadnej aktywnej umowy z Bankiem z zastrzeżeniem zdania drugiego pkt. c.

Innymi słowy szansę na premię 300 zł mają osoby, które nigdy wcześniej nie posiadały karty kredytowej w TMUB co akurat w przypadku tego banku nie powinno być bardzo trudne do spełnienia. Karty tego banku nie cieszyły się taką popularnością jak np karty Citibanku. Posiadanie konta osobistego w TMUB nie dyskwalifikuje nas z możliwości skorzystania z czyjegoś polecenia i podpisania umowy o kartę kredytową. To świetna wiadomość!

Jak odebrać nawet 300 zł za kartę kredytową?

Jeżeli spełniamy powyższe podstawowe warunki promocji warto skorzystać z tej świetnej oferty TMUB. Warto jednak wspomnieć, że aby uzyskać kartę kredytową w T-Mobile Usługi Bankowe należy spełniać minimalne wymagania dochodowe i zatrudnienia stawiane przez bank:

  • w przypadku osób indywidualnych: to 1-miesięczny okres zatrudnienia na umowie o pracę z udokumentowaniem 6 miesięcy ciągłości zatrudnienia (umowa zlecenie/o dzieło w jednym zakładzie pracy) lub 3-miesięczny okres zatrudnienia (wlicza się również okres próbny), minimum dochodowe to 500 zł;
  • w przypadku działalności gospodarczej: to działalność prowadzona minimum od 12 miesięcy. Brak zaległości w ZUS/US w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Brak strat w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Działalność niezawieszona w ciągu ostatnich 12 miesięcy, minimum dochodowe to 500 zł;

[Aktualizacja] UWAGA! Kluczowa informacja dla osób, które posiadają już konto osobiste w TMUB i wnioskują o kartę z rekomendacji. Jeden z naszych czytelników (Marcin – dziękujemy za info!) uzyskał informację od banku jak niżej i podzielił się z nią w komentarzu:

Na infolinii poinformowali mnie, ze skoro mam ROR w T-Mobile to nie ma możliwości i potrzeby potwierdzania danych. W takim przypadku na końcu wnioskowania wyskakuje błąd ale wniosek sie poprawnie zapisuje i w poniedziałek mam czekać na kontakt telefoniczny w celu zawarcia umowy o kartę kredytowa.

Czyli nie ma się co przejmować błędem, który wyskakuje na końcu wniosku przy próbie weryfikacji i należy oczekiwać na kontakt ze strony banku.


Na nagrodę w wysokości 300 zł składają się w zasadzie trzy mniejsze premie po 100,10 zł w zamian za spełnienie bardzo prostych warunków promocji:

  • Premia I: należy złożyć wniosek z rekomendacji o kartę kredytową (zamieszczony link jest naszą rekomendacją uprawniającą do wzięcia udziału w promocji i zdobycia 300 zł premii) i w ciągu 40 dni podpisać umowę o kartę kredytową MasterCard. Następnie w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy dokonać chociaż jednej transakcji wydaną kartą;
  • Premia II: należy dokonać 3 transakcji wydaną kartą, które zostaną zaksięgowane w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki Premii I;
  • Premia III: należy dokonać 3 transakcji wydaną kartą, które zostaną zaksięgowane w miesiącu kalendarzowym następującym jako drugi miesiąc, po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki Premii I;

Przykładowo cały proces obsługi promocji możemy zrealizować w sposób jak niżej:

  1. składamy wniosek w maju
  2. w maju podpisujemy też umowę o kartę kredytową
  3. w czerwcu dokonujemy transakcję kartą (księguje się w czerwcu)
  4. w lipcu dokonujemy min. 3 transakcje kartą (księgują się w lipcu)
  5. w sierpniu dokonujemy min. 3 transakcje kartą (księgują się w sierpniu)
  6. Koniec :)

Łącznie za założenie karty kredytowej i transakcje bezgotówkowe możemy otrzymać nawet 300,30 zł (w sumie ciekawe są te końcówki groszowe – nie wiemy z czego to wynika). Premie będą wypłacane na rachunek karty kredytowej do 25-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym warunki ich przyznania zostały spełnione. Premię będzie można skonsumować poprzez wydanie jej w formie zakupów opłaconych kartą kredytową bądź w formie wypłaty z karty na rachunek – tu będzie trzeba się liczyć z prowizją w wysokości 4% od wypłacanej kwoty.

Osoba Polecona jest zwolniona z jakichkolwiek obowiązków podatkowych w kontekście wypłaconej premii bowiem premia stanowi nagrodę uzyskaną w związku ze sprzedażą premiową i jest zwolniona z podatku do kwoty 760 zł. Wypłata premii nastąpi do 25-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym warunki ich przyznania zostały spełnione. Szczegóły dotyczące warunków promocji, wypłat premii i podatków znajdziemy w regulaminie promocji.

Będzie nam niezmiernie miło jeżeli docenicie naszą pracę i skorzystacie z naszej rekomendacji wypełniając wniosek o kartę z poniższego linku :) oczywiście o ile nie macie znajomego, który będzie w stanie Wam zarekomendować kartę:

Po złożeniu wniosku najpóźniej następnego dnia zostanie przesłany wynik weryfikacji poprzez SMS. W przypadku pozytywnej weryfikacji i decyzji kredytowej skontaktuje się z nami pracownik banku. Umowę będzie można zawrzeć przez telefon (prawdopodobnie z pomocą przelewu weryfikacyjnego) lub poprzez kuriera.

Do 100 zł dla osoby Polecającej za każdą skuteczną rekomendację karty kredytowej

Osoba Polecająca, która skutecznie poleci kartę kredytową nowemu klientowi TMUB otrzyma premię w wysokości 100 zł za pierwsze trzy osoby oraz 60 zł za czwartą i każdą kolejną osobę. Przez skutecznie poleconą osobę rozumie się spełnienie przez nią warunków Premii I opisanej powyżej. Wypłata nagrody za polecenie nastąpi do 25-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym warunki dla osoby Polecanej zostały spełnione.

Zgodnie z zasadami Programu Rekomendacyjnego nagrody za polecenia nie są zwolnione z podatku jak w przypadku nagrody dla osoby Poleconej. Tym samym do końca lutego roku następnego otrzymamy informacje o wysokości przychodów z tytułu poleceń na formularzu PIT-8C przesyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przychód ten będzie trzeba wykazać w zeznaniu rocznym PIT.

Szczegóły dotyczące warunków promocji, wypłat premii i podatków znajdziemy w regulaminie promocji.

Ile kosztuje karta kredytowa MasterCard w TMUB

Standardowe stawki opłat za kartę kredytową w TMUB nie są wygórowane ale biorąc pod uwagę fakt, iż w Citibank karta Simplicity jest całkowicie za darmo (w dodatku otrzymujemy do niej za darmo tablet Lenovo) nie można ich uznać za atrakcyjne. Na ratunek przychodzi nam jednak dodatkowa promocja, która trwa do 30 czerwca 2016 (warto zatem do tego dnia podpisać umowę o kartę) zwalniająca nas z wielu opłat:

  • zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do końca 2016 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym,
  • zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji,
  • obniżenie stawki oprocentowania limitu kredytowego o 20% na okres 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy o Kartę kredytową,
  • zwolnienia z prowizji za przelew z rachunku Karty kredytowej w okresie promocji (czyli do 30 czerwca 2016).

Jeżeli umowę o kartę kredytową podpiszemy po okresie dodatkowej promocji czyli po 30 czerwca 2016 musimy się liczyć z opłatą miesięczną w wysokości 5 zł. Możemy jej uniknąć pod warunkiem wykonania i rozliczenia przez bank min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym.

Co ciekawe bank nie pobiera opłaty za kartę, gdy karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej – to dałoby nam łatwą furtkę do szybkiej rezygnacji z niej poprzez jej zastrzeżenie z poziomu bankowości internetowej i na spokojnie złożenia wypowiedzenia nawet i w późniejszym czasie (tego procesu jeszcze nie przechodziliśmy więc nie napiszemy o szczegółach).

Regulamin tej dodatkowej promocji znajdziemy tutaj. Szczegóły opłat znajdziemy w TOiP.

Nie masz jeszcze konta osobistego w TMUB? Tracisz zatem 25 zł miesięcznie!

Jeżeli nie mamy obecnie konta osobistego w TMUB to nie można przegapić tak dobrej promocji gdzie dostępny jest moneyback w wysokości 5% od dokonanych płatności kartą – tym razem nie tylko tych internetowych. Co więcej promocja dostępna jest dla wszystkich a nie tylko dla nowych klientów. Warto zapoznać się z jej szczegółami we wpisie: 5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

Jeżeli zdecydujemy się również na konto sugerujemy założyć je w pierwszej kolejności:

Po aktywacji rachunku i uzyskaniu dostępu do niego można przystąpić do złożenia wniosku o kartę kredytową:

T-Mobile Usllugi Banowe 5 proc moneyback

Inne bankowe programy poleceń:

Swoje programy poleceń mają również inne banki, które dają zarobić obu stronom (czyli osobie Polecającej jak i Polecanej). To m.in.: PKO BP, Inteligo, mBank, BZ WBK, Citibank, ING, Millenium czy T-Mobile Usługi Bankowe.

Wszystkie programy poleceń zostały opisane zbiorczo we wpisie: BANKOWE PROGRAMY POLECEŃ. Polecamy zapoznać się ze szczegółami każdego z nich i zachęcamy do uczestnictwa w nich.

Aktualnie na dzień dzisiejszy na poleceniach możemy zarobić w:

  • Inteligo –  100 zł za założenie konta oraz po 50 zł za każdą osobę, która z naszego polecenia założy rachunek (więcej informacji o promocji). Ilość osób do polecenia: bez ograniczeń.
  • BZ WBK50 zł za założenie konta oraz 50 zł za każdą osobę poleconą (więcej informacji o promocji). Ilość osób do polecenia: bez ograniczeń.
  • mBank – nawet 500 zł za założenie konta i płatności kartą(więcej informacji o promocji) oraz 100 zł za każde polecenie nowego klienta (więcej informacji o promocji). Ilość osób do polecenia: bez ograniczeń.
  • ING Bank Śląski50 zł za założenie konta oraz 100 zł za jego polecenie (więcej informacji o promocji). Ilość osób do polecenia: 10 osób.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 31 sierpnia 2016 złóż wniosek o kartę kredytową
w ciągu 40 dni od złożenia wniosku podpisz umowę o kartę kredytową
w ciągu 60 dni od podpisania umowy dokonaj min. 1 transakcję kartą kredytową dla uzyskania Premii I
w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków dla Premii I dokonaj min. 3 transakcje kartą kredytową
w drugim kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków dla Premii I dokonaj min. 3 transakcje kartą kredytową
do 25 dnia kolejnego miesiąca po spełnieniu warunków zostanie wypłacona premia

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



306 komentarzy dla wpisu: “300 zł za założenie karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe oraz 100 zł za jej polecenie

  • Fabian pisze:

    Dla tych którzy jeszcze nie przetarli ścieżki:
    Złożyłem wniosek z linka na stronie ZnB wnioskując tylko o kartę kredytową. Wniosek potwierdziłem przelewem 1 zł z mojego konta na wskazany rachunek. Przy moich dochodach netto ponad 4000 zł i dwóch osobach w rodzinie (razem 5400 zł netto) wniosek od razu został wstępnie zaakceptowany mailem. Po kilku dniach oddzwonił konsultant i zaproponował limit 2500 zł bez potrzeby dokumentowania dochodów. Zgodziłem się bo zamierzałem tylko skorzystać z należnych premii i potem zastrzec kartę. Potem konsultant zadzwonił powtórnie czytając tekst umowy. Umowa ma przyjść na maila, a wyciągi z rachunku do spłaty są tylko elektroniczne (z Getina otrzymuję papierowe).
    Z rozmowy z konsultantem wynikło, że opłata za kartę wprowadzana od 1 stycznia 2017 nie będzie pobierana po wykonaniu w miesiącu min. 4 płatności kartą. Tak więc zostawię sobie tę kartę na dłużej na codzienne zakupy skoro będzie darmowa, a posiadana debetówka będzie służyć mi tylko do wypłat z bankomatów.
    Nie mam konta w T-Mobile i nie zamierzam otwierać z uwagi na wprowadzane od 1 sierpnia opłaty i obostrzenia ale mam już dostęp do systemu transakcyjnego jako pozostałość po dawnych lokatach. Większość spraw (m.in. zmiany PIN, limitów, łącznie z zastrzeżeniem karty jeśli zechcę zakończyć współpracę) można załatwić w systemie transakcyjnym, co mnie urządza bo nie lubię wyczekiwać w placówkach. Czekam teraz tylko na przesłanie karty pocztą.

  • Kris pisze:

    Ile trzeba czekać na kontakt ze strony banku ? Czekam juz 8 dzień?

  • Beata pisze:

    Dlaczego odrzuca mi wniosek skoro mam dochód minimalny z tyt. emerytury i żadnego zadłużenia?

  • semprini pisze:

    Pomimo rewolucji w TMUB od 1 sierpnia, zamierzamy z żoną z nich wycisnąć ile się da – a więc polecić żonie kartę kredytową oraz zgarniać 25 zł co miesiąc z karty debetowej.
    I teraz mam krótkie pytanie – ja jestem już klientem TMUB, podpisałem także umowę o kartę kredytową.
    W jakiej kolejności mam wciągnąć drugą osobę? Proszę poprawić jeśli się mylę:

    1) Otworzyć żonie rachunek w kartą płatniczą (25 zł cashback),
    2) Zarejestrować się w programie poleceń i ją polecić (gdy już będzie miała otwarty rachunek),
    3) Żona musi złożyć wniosek o kartę kredytową.

    Oczywiście najlepiej wszystko jeszcze w czerwcu, aby od lipca w pełni zacząć działać.

    Proszę o info czy dobra kolejność.

    • ZnB pisze:

      Bardzo dobre podejście. Osobiście tez nie rezygnujemy z TMUB bo po co?

      Co do Twoich pytań. Kolejność dobra. Jednak jeżeli już chcesz się bawić w polecanie i nie przeszkadza Ci PIT, który później trzeba rozliczyć za polecenia to może krok 1) zamienić z krokiem 2) po to abyś polecił żonie najpierw rachunek a potem kartę? Patrząc na regulaminy powinno przejść. Wtedy to Ty zyskasz za rachunek a nie my :) Zawsze staramy się dać najpierw Wam a potem dopiero nam :) Prześledź jednak regulaminy jeszcze we własnym zakresie!

  • semprini pisze:

    Czyli za polecenie rachunku w TMUB tez można coś otrzymać? Jezeli tak to polece rachunek żonie, a później sprobuje kartę kredytową…
    Jeżeli tak to jak mam dokonać polecenia rachunku?

    A PIT mi nie przeszkadza☺
    Tak czy inaczej i tak jestem do przodu czy z podatkiem czy bez☺

    • ZnB pisze:

      Oczywiście, że możesz polecić. Domyśliliśmy się, że nie wiesz o tym, dlatego napisaliśmy. Polecenia dokonujesz w ten sam sposób jak karty kredytowej. Pod wpisem w sekcji załączników masz regulamin programu rekomendacyjnego – zabierz się do lektury ;-) P.S. Nigdy nie polecaliśmy rachunku, a potem karty bo nigdy nie było promocji na kartę, jednak z pobieżnej lektury nie wynika iż jest to zabronione. Nie jesteśmy teraz jednak w stanie poświęcić temu więcej czasu. Górka promocji do opisania nam się utworzyła :(

  • semprini pisze:

    No i niestety. Regulamin wyklucza klientów, którzy posiadają rachunek w Alior banku, a moja żona właśnie tam ma konto. Wiec rachunku TMUB polecić jej nie mogę. Tzn mogę, ale premii za to nie dostanę ☺
    A już planowałem na co wydam te pieniądze ?
    Pozostaje polecenie karty kredytowej.
    Ale dzięki za podowiedz i dobre chęci.

    • ZnB pisze:

      A widzisz, faktycznie w tabeli prowizji jest taki dopisek. Zatem zapraszamy do naszego linka do wnioskowania o konto :)

  • Piter pisze:

    Ja miałem rozmowę 2 dni temu z konsultantką i czytała mi umowę przez telefon i miałem dostać umowę w wersji elektronicznej na maila, ale do dzisiaj jej nie dostałem. Czy ktoś miał podobny przypadek i umowa po prostu jest dostarczana w późniejszym terminie?

    • porto pisze:

      mam to samo, umowę miałem przeczytaną 31.05. – do teraz nic nie dotarło na e-maila… Pozdrawiam.

    • semprini pisze:

      Ja miałem podobny. Umowę podpisywalem przez tel po 20 maja. Po tygodniu zadzwonili do mnie z przeprosinami, że nasza ostatnia rozmowa się nie nagrała i musimy powtórzyć procedurę podpisywania umowy czyli odczytywanie wszystkich oświadczeń od nowa… trochę się wkurzylem bo zależało mi aby umowa była podpisana jeszcze w maju, żeby od czerwca moc realizować warunki promocji. 31 mają pan odczytuje umowę po raz drugi zapewnial ze umowa jest podpisana z dniem dzisiejszym czyli jeszcze w maju. Powiedział też ze dostanę informacie na maila ale nic jeszcze nie mam. I teraz nie wiem czy umowa została w końcu podpisana a jeśli tak to kiedy. Ma to znaczenie dla promocji w szczególności na przełomie miesiąca… musze dziś zadzwonić co jest grane.

  • semprini pisze:

    Znb proszę o linka do założenia konta TMUB z waszego polecenia aby nie było pomylki. Skorzystam z polecenia.

  • po pisze:

    Oni sobie z nas zartuja. Wniosek skladalem 1.5 tyg temu. Do dzis nie mam podpisanej umowy. Dwa razy mialem ja czytana, bo pierwsza rozmowa nie nagrala sie. Dwa razy przelew weryfikacyjny robilem. Pierwszy dotarl, bo konsultant mi to potwierdzil, ale dzial weryfikacyjny go nie widzi. Widze, ze wiecej jest tych przypadkow co u mnie. Im ta promocja ewidentnie nie lezy..

    • Fabian pisze:

      U mnie nie było żadnych potknięć przy kontaktach i akceptacji przez konsultanta, wszystko przeszło bezboleśnie ale jak na razie również trwa cisza w e-mailach i karta pocztą jeszcze nie dotarła. Chyba obsługa tego nie ogarnia prawidłowo i bardzo powoli mielą młyny banku :)
      Nie gorączkuję się jednak bo do końca czerwca niewątpliwie zdążę zrobić wymagane do premii płatności miesięczne.

  • Jola pisze:

    To są jaja spelniam warunki a odrzucają mój wniosek i nie potrafią odpowiedzieć dlaczego!!!!!

  • semprini pisze:

    Fabian – do końca czerwca, pod warunkiem, że umowę podpisales faktycznie w maju. Jak się okaże że w czerwcu to pierwsze transakcje dopiero w lipcu. I to jest najgorsze – nie ma żadnego info, potwierdzenia, nic. Sam nie wiem kiedy umowa została podpisana i czy w ogóle została podpisana (choćwiczenia dwa razu do mnie w tej spraw dzwoniono. Ta promocja chyba przerosła możliwości banku…

  • porto pisze:

    w regulaminie jest dokładnie napisane – pierwsza transakcja do 60 dni od podpisania umowy, więc nie ma żadnego znaczenia, kiedy będzie faktycznie podpisana umowa. Pozdrawiam.

    • semprini pisze:

      A no faktycznie, coś mi się pomieszało. Nie mniej jednak pierwszy raz umowa podpisywania ok. 20 maja drugi raz 31 maja, a żadnego maila ani smsa potwierdzającego nie ma, karty takze… Musze się z nimi skontaktować ale dodzwonić się graniczy z cudem…

  • porto pisze:

    mam to samo, składałem nawet drugi wniosek, w piątek konsultant dzwonił kolejny raz, aby ponownie potwierdzić umowę ( podobno coś, źle się nagrało… ). Do tej pory nie mam żadnej umowy na e-mailu, ani złotówki – którą przelałem 31.05. Ta promocja to jakaś żenada… Pozdrawiam.

  • semprini pisze:

    No właśnie… gdzie moja złotówka? Całkiem o niej zapomniałem.
    Nie daruje im☺

  • Piotrek pisze:

    Twój wcześniej złożony wniosek jest w trakcie procesowania. Oczekuj na kontakt ze strony pracownika Alior Sync.- taka odpowiedź przy ponownej próbie złożęnia wniosku – na tel czekam od 25 maja – mistrzostwo zwłaszcza z tym SYNCem :D

  • Marcin pisze:

    Generalnie T-Mobile ma problem z organizacją pracy. Nie przejmujcie się tym, że dużo czasu uplywa na procesowaniu tego wniosku, u mnie to samo co u wielu z Was, mianowicie:

    1. złożyłem wniosek 14.05
    2. Konsultant zadzwonił w dniu 16.05, zebrał wszystkie dane do dalszego procesowania wniosku,
    3. Drugi konsultant zadzwonił 18.05, przyjął ode mnie wszystkie oświadczenia, zawarliśmy umowę przez telefon,
    4. W dniu 19.05 dostałem na maila regulamin produktu i używania kart kredytowych,
    5. W dniu 25.05 ten sam konsultant co dzwonił w dniu 18.05 zadzwonił ponownie i przeprosił, że moje oświadczenia się nie nagrały, że on czegoś zapomniał dopowiedzieć i cały proces przeszliśmy na nowo,
    6. W dniu 31.05 na maila dostałem umowę o kartę kredytową którą zawarliśmy,
    7. do dziś (6 czerwiec) czekam na przesyłkę z kartą kredytową…

    Bardzo powoli ale coś się przesuwa do przodu…

    • Slawko pisze:

      1) 8 czerwca złożyłem wniosek o kartę kredytową (2000) z opcją podpisania przy kurierze,
      2)13 czerwca telefon z t-mobile czytanie umowy, wyrażanie zgody (o dziwo bez BIK, żadnych zaświadczeń tylko ksero dowodu przygotować dla kuriera) + informacja, że muszę dokonać przelewu 1 zł na konto które mi prześlą w e-mailu (specjalnie wybrałem opcję kuriera żeby nie było problemów z danymi z przelewu to i tak musiałem dokonać takiego przelewu)
      3) Bank zamówił kuriera na 20 czerwca, a kurier pojawił się niespodziewanie 21 czerwca (w innych bankach kurierzy dzwonili i umawiali się na konkretny dzień/godz)
      4) dzisiaj 28 czerwca i cisza.
      po ilu dniach od podpisania umowy otrzymywaliście kartę?
      Rozumiem, że skoro podpisałem umowę jeszcze w czerwcu to będę na promocyjnych warunkach (bez opłat) pomimo, że kartę otrzymam np w lipcu?

    • ZnB pisze:

      Tak, liczy się data podpisania umowy. Karta do nas też jeszcze nie dotarła – podobno mają na to do 14 dni.

    • Slawko pisze:

      wczoraj oddali złotówkę to może już będą produkować kartę :)

  • Piotrek pisze:

    @ Marcin od 25 maja NIKT do mnie nawet nie dzwonił – a co dopiero umowa czy karta może do konca lipca ją dostanę :P

  • semprini pisze:

    ZNB – może wiesz coś na ten temat, tzn. dziwnych pomyłek konsultantów, problemów z nagrywaniem rozmów, powtórnego zawierania umów i ogólnej opieszałości banku…

    Chyba im ta promocja w ogóle nie leży i chętnie by się z niej wycofali…

    Może udzielą Tobie jakiś informacji, bo „zwykłych” klientów to tylko, przepraszają za problemy i nic z tego nie wynika.

    W większości banków miałem już jakieś produkty, z TMUB jestem od początku ich istnienia, ale z takimi nagminnymi problemami i bałaganem nie miałem do czynienia… Nawet w getinbanku:)

    • ZnB pisze:

      Kontakt oporny :( Nawet potwierdzenie, że promocje z darmową kartą do końca roku i 300 zł łączą się załatwialiśmy po kilku interwencjach. No cóż napisać, pewnie promocja ich przerosła organizacyjnie. :)

  • semprini pisze:

    No tak też się wydaje… Nie mieli żądnych promocji, to napływ/odpływ klienteli był na podobnym poziomie. Jak zrobili dość dobrą promocję, to napływ wniosków pewnie ich przerósł.

    Nie mniej jednak, żonie wniosek o konto założyłem (z Waszego polecenia), czekam na otwarcie rachunku i od razu polecę jej kartę kredytową. Może do końca miesiąca się ze wszystkim uda:)

    Choć wątpię biorąc pod uwagę czas od złożenia wniosku do otrzymania karty (jeszcze jej nie mam) w moim przypadku…

  • zzz pisze:

    „Premię można powiększyć o 5% moneyback za zakupy…” brzmi jak by cashback był od płatności kartą kredytową. Proszę o doprecyzowanie czy owa informacja dotyczy ROR czy karty kredytowej

    • ZnB pisze:

      Dotyczy ROR, zacytowany przez Ciebie fragment jest podlinkowany do odpowiedniego wpisu, który nie powinien budzić wątpliwości.

  • Piter pisze:

    Dostałem maila z umową, która jest spakowana w pliku .zip i do otwarcia potrzebne jest hasło, które powinni wysłać smsa, ale ja takiego hasła nie dostałem :D z tym T-Mobile to niezłe jaja są… a myślałem, że tylko w Banku Pocztowym takie cuda mogą się zdarzyć :)

  • Piotrek pisze:

    znb ale od sierpnia można zbierać moneyback DOWOLNĄ KARTĄ kredytową również – pytanie tylko czy obrót kartą kredytową na 500 zł zwalnia z opląty za posiadanie karty debetowej? i z opłaty za konto premium

    • ZnB pisze:

      No tak ale dopiero od sierpnia ;-) Obroty kredytówką to inna bajka – nic nie wnosi do ROR.

  • Ula pisze:

    Ja mam jeszcze ciekawiej;
    1. złożyłem wniosek 30.05
    2. Konsultant zadzwonił w dniu 01.06, zebrał czesc danych ,
    3. ten sam konsultant zadzwonił 02.06, przyjął ode mnie wszystkie dane, obiecal zadzwonic nastepnego dnia,podnniosl kwote KK na 2,5
    4. nie zadzwonil,
    5. w dniu 03.06 dostalam na majla tabele, formularz, 2 regulaminy w tym wpisana kwota kk wynosi 4 tys…..ze mam sie ztym zapoznac.
    6. co mam z tym fantem zrobic??

    mam czekac? odpowiedziec?

    • Cinkowaty pisze:

      To normalna procedura. Teraz zadzwonią z pytaniem czy się zapoznales z regulaminami i czy potwierdzasz chęć zawarcia umowy. Pytanie czy wnioskowales o 4 tysiaki.

    • Ula pisze:

      Dzieki za odpowiedz – no nie.
      Nie wnioskowalam o 4 tys.
      Byla mowa o 2,5 na ktore sie zgodzilam, ale nie bede sie upierac….jesli to ma przedluzyc procedure.
      Dzisiaj jest juz 8 czerwca, wiec ile bede jeszcze czekac? zdaze dostac karte w czerwcu?

      ech.

  • jaro pisze:

    A co z programem Mastercard Rewards? Czy przystąpienie do niego nie jest traktowane jako przystąpienie do innej promocji. Z regulaminu wynika bowiem, że promocje nie mogą się łączyć. Szkoda byłoby coś zawalić. Ale z drugiej strony jeśli można skorzystać z dodatkowego bonusu, to czemu nie?

  • pajda pisze:

    Wow warto! Włącznie przez takie promocje to jest mój bank :)

  • ABC pisze:

    Co bank wymaga do udokumentowania warunków zatrudnienia i wynagrodzenia ? Czy trzeba dołączać jakieś oświadczenia lub zaświadczenia?

    • semprini pisze:

      W moim przypadku wystarczyło oświadczenie. Wiem też, z e mogą chcieć zaświadczenie.
      W przypadku mojej żony nic nie chcieli – system po 30 sekundach przetwarzania danych odmówił przyznania karty przy dochodzie 2000 na rękę i pracy w instytucji państwowej na czas nieokreślony☺
      A aaa, żeby było jasne – wniosek na 1000zl.
      Citibank przy tych samych parametrach przyznał 6000 bez zająkniecia. Tak więc reguly nie ma. Poprostu promocja im nie na rękę. Mogą żądać czegokolwiek zeby tylko nie przyznać i nie stracić 400 zł.
      To moje zdanie.

    • ABC pisze:

      A czy żona limit na karcie w city ma dalej aktualny ? Bo w sumie to mam podobną sytuację i obawiam się, że odpowiedzą mi iż nie posiadam zdolności kredytowej. Ale dopóki nie spróbuję to się nie dowiem ;) najwyżej zamknę kartę w citi i spróbuję jeszcze raz, do końca sierpnia jest jeszcze trochę czasu.

    • semprini pisze:

      Karta w citi zamknięta zaraz po otrzymaniu smartfona w promocji.
      Nie pamiętam – chyba na przełomie grudnia2015/stycznia2016 umowa została wypowiedziana. Obecenie nie mamy żadnych produktów kredytowych.

    • ABC pisze:

      Czyli na kogo wypadnie na tego bęc, nie ma reguły. Dzięki za info :)

    • ZnB pisze:

      Dokładnie, zdolność w KK to jakaś loteria i bliżej nieokreślone algorytmy jej wyliczania :D

    • Cinkowaty pisze:

      Drodzy,
      jestem analitykiem kredytowym i informuję, że każdy bank ma swoje zasady wyznaczania zdolności kredytowej – zależne od wewnętrznej polityki kredytowej. Ja sam w różnych bankach mam różną zdolność, był moment, że bank w którym pracuje odmówił mi kredytu w wysokości 5 tys. PLN a inny bank bez zaświadczeń dał mi 23 tys. PLN.
      Badanie zdolności kredytowej odbywa się najczęściej przez zaciągnięcie raportu BIK o kredytobiorcy, ocenie scoringu punktowego i historii kredytowej. Najczęściej banki przyjmują, że stały wydatek kredytobiorcy to: wartość miesięczna stałych rat, 5% wartości limitów karty kredytowej i kredytów odnawialnych + stałe koszty utrzymania na osobę zaszyte w kalkulator (różne stawki dla różnych miast). I tak to działa. Wcale mnie nie dziwi, że Citibank daje wyższe limity niż T-Mobile, im większa grupa bankowa tym na większe potencjalne straty może sobie pozwolić, mówiąc najprościej :)

  • Marcin pisze:

    Mając kartę kredytowa w Citibanku, przy zakładaniu karty kredytowej w tub moge nie mieć zdolności kredytowej? Jak to jest? We wniosku nie ma zapytania o posiadane karty kredytowe. Bank sam to sprawdza? Skąd będę wiedział że biorę udział w promocji polecajacej? Czy przy umowie dostanę jakiś aneks jak było to w Citibanku? Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Możesz nie mieć – wiele czynników ma na to wpływ. Jest coś takiego jak BIK więc mogą sprawdzić. Promocja z rekomendacją ma zupełnie inny wniosek (link) więc bank to odróżnia. Załącznik w Citi był tylko dostarczany w przypadku promocji z poleceniami bo bank nie ma takich rozbudowanych formularzy (wniosków) stąd jadą na piechotę.

  • semprini pisze:

    Znb – przy okazji karty kredytowej może zrobisz wpis na temat promocji związanej z kartą kredytową w BPH? Przy przeniesieniu zobowiązania do bph i spełnieniu innych warunków można zdobyć 300 zł w bonach…

    • ZnB pisze:

      Tak, będzie wpis jak tylko złapiemy zasięg umożliwiający coś więcej aniżeli komentowanie ;-)

  • ABC pisze:

    Co podajemy we wniosku w pozycji: „Łączny dochód w gospodarstwie” ? W podpowiedziach pisze: Za łączny dochód w gospodarstwie uznajemy całkowity dochód wnioskodawcy. Nie chce mi przyjąć żadnej kwoty (ani większej ani mniejszej od zadeklarowanego mojego dochodu ;(

    • Slawko pisze:

      wczoraj wypełniałem wniosek z linku ZnB i zauważyłem, że w „łączny dochód w gospodarstwie” nie przyjmowało przecinka wiec podałem w pełnych złotych i wniosek złożony

    • ABC pisze:

      Dzięki, faktycznie bez przecinka przyjmuje

  • Waldemar pisze:

    Dzisiaj dostałem kartę. Mam limit w karcie 20 tys. Mój okres rozliczeniowy to od 25-go do 26-go następnego miesiąca. 16 czerwca b.r. wyjeżdżam na wycieczkę. Chciałbym przelać jutro/ew. 15-go/ na swoje konto w innym banku z rachunku mojej kk 19500 zł. Po powrocie z wycieczki 24 czerwca chciałbym wypłaconą kwotę tj. 19500 wpłcić na rachunek karty kredytowej.
    1. Czy od poniedziałku czyli 27 czerwca b.r. bedę miał do dyspozycji ponownie cały limit?
    2. Czy za przelewy z rachunku kk i na rachunek kk ponosze jakieś opłaty ?
    3. Kiedy upływają terminy spłaty mojej karty kredytowej?
    4. Czy na rachunek swojej karty kredytowej mogę dokonać dodatkowych wpłat ponad limit?
    5. Czy wypłata środków ponadlimitowych z bankomatu powoduje koszty?
    6. Czy przelew środków ponadlimitowych po 30 czerwca b.r. powoduje jakies koszty?

    • ZnB pisze:

      1. w każdym cyklu rozliczeniowym masz dostępny cały zawnioskowany limit – saldo, jak spłacisz to będziesz miał pełną kwotę
      2. na rachunek KK nigdy nie ma kosztów, z rachunku KK zawsze się płaci (do końca czerwca opłata jest zniesiona)
      3. będziesz miał na wyciągu – przeważnie jest to 15-21 dni licząc od końca okresu rozliczeniowego
      4. możesz – tylko po co?
      5. operacje gotówkowe zawsze generują koszty (chociażby odsetki)
      6. tak zgodnie z TOiP (tylko do końca czerwca zniesiona jest opłata)

  • Piotrek pisze:

    14 czerwca 3 x tekefon do infolinii „co z moim wnioskiem” – odpoweidz w stylu ktoś zadzwoni dzisiaj/jutro i nikt nie dzwoni – wniosek złożony dawno (23-25 maja) – rety co za bank :-( moneybacka też załątwiałem sam 3 czy 4 telefonami bo zawsze coś mieli nie tak w systemie ( a to że prowadzę DG któej wtedy jeszcze nie miałem a to że dowód osobisty wygasł choć wysyąłłem kopię nowego jak zmieniałem dane teleadresowe w banku ……) bez komentarza ale ten parabank się sam chyba gubi w tym co ma (nie wiem jak główny Alior działa bo nie miałem nigdy nic w tym banku ale T-MUB i Raiffeisen to chyba najgorsze banki jak do tej pory na jakie trafiłem pod względem organizacyjnym pracy rozpatrywania wniosków i ogólnej obsługi klienta

  • Fabian pisze:

    Jestem już po wszystkim.
    Wniosek złożony z linku na tej stronie w końcówce maja, na przełomie maja i czerwca dwukrotny kontakt konsultanta, umowa przyszła mailem 8 czerwca, jest w niej data zawarcia 1 czerwca.
    Karta przyszła pocztą 14 czerwca, aktywowałem w systemie transakcyjnym i zmieniłem PIN na własny oraz limity transakcyjne tzn. całość limitu na transakcje bezgotówkowe bo w umowie było „z urzędu” po połowie na gotówkowe i bezgotówkowe, a tylko ktoś nierozsądny robi kredytówką gotówkowe wypłaty z bankomatu.
    Ciekawy choć denerwujący był błąd banku, że spakowany plik (zip) z tekstem umowy, zabezpieczony był hasłem innym niż otrzymałem sms-em! Zmuszony byłem użyć programu łamiącego hasła zip by odczytać poprawne cyfry w haśle pliku i dopiero wtedy otworzyłem PDF z tekstem umowy.
    Konta nie zakładam, 4 transakcje w miesiącu nie stanowią problemu by karta była bezpłatna także po promocji więc być może zachowam ją na okres ważności (do 2020 roku) jeśli bank nic nie zmieni na gorzej.
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Dziękujemy za podzielenie się doświadczeniem. Zapewne będzie przydatne innym! :)

    • Rob pisze:

      Fabian możesz dokładnie opisać jak się zalogowałeś do serwisu TM, żeby aktywować kartę, jeżeli nie posiadasz u nich konta? Ja dostałem kartę, umowę mailem, ale nigdzie nie ma danych do logowania.

    • Fabian pisze:

      @ Rob
      Z logowaniem nie miałem problemu bowiem dostęp do systemu transakcyjnego miałem z dawnych czasów gdy kiedyś zakładałem lokatę przez net (bank funkcjonował wtedy pod nazwą Alior Sync) .
      Niektóre banki przekazują dane do logowania po założeniu lokaty, warto więc zachowywać takie dane.
      Jeśli nie ma danych do logowania w Twojej umowie lub informacji sms, to pozostaje zapewne kontakt z infolinią lub placówką. Na maile nie ma co liczyć; po moim zgłoszeniu mailem nieprawidłowego hasła do pliku z umową, do tej pory nikt nie odpowiedział.

  • Rob pisze:

    Dzięki. Sprawa wyjaśniona po kontakcie z infolinią. Numer klienta powinien być w umowie a pierwsze hasło dostaje się SMSem. W moim przypadku numeru klienta nie było i konieczny był kontakt z infolinią. Teraz wszystko już działa.

  • Ula pisze:

    Mam dokladnie ten sam problem – nie mam ani loginu ani pinu do konta KK.
    ?

  • Ula pisze:

    pani z infolinii powiedziala, ze nalezy wpisac na stronie do logowania nr klienta lub nr cif (zamiennie) i po wcisnieciu zaloguj na telefon przyjdzie tymczasowe haslo. :)

  • Ewa pisze:

    czy ktoś może mi polecić tą kartę?

  • MP pisze:

    Czy bank moze wymagac wyciagu z innego konta z calego miesiaca zeby potwierdzic przelew od pracodawcy? Mialam wczesniej umowe zlecenie u innego pracodawcy i chca skan umowy – ok, rozumiem, ale wyciag miesieczny z konta, ktore bylo zasilane m.in. wynagrodzeniem zamiast zwyklych potwierdzen wplat??
    slowa konsultant: „procedura zobowiązuje mnie by potwierdzenia wpływów wynagrodzenia były w formie całomiesięcznych wyciągów , a nie w formie tak jak także poruszony w rozmowie jednostkowe potwierdzenie wpływu. Zgadza się że jest stopka o której Pani wspomniała, jednakże analityk sprawdzający wniosek zapewne odrzuci mi takie potwierdzenie. Jedyna opcja to wyciągi tak jak jest to opisane w instrukcji. Każdy dokument jest sprawdzany przez system który w takim przypadku generuje błąd i nie jest akceptowalny przez dział weryfikacji i analizy. Prosiłbym o przesłanie tych informacji w formie wyciągów.”

    • ZnB pisze:

      Może, banki robią co chcą i nie ma reguł. Od nas nic a nic nie żądali, poszedł przelew weryfikacyjny i umowa została odczytana przez telefon ;)

    • MP pisze:

      Ode mnie na koniec zażądali żebym przesłała im (ich kurierem lub sama) oryginały umów z moim pracodawcą, „bo analitycy muszą zobaczyć oryginały”. Na to już się nie zgodziłam. Wiecie jak mogę zażądać od nich usunięcia wszystkich moich danych wrażliwych, tj. danych osobowych i skanów, wyciągów, kserokopii, które im przesłałam? Bo proces wnioskowania o kartę zamknęli.
      Dzisiaj dzwoniłam rano na infolinię, to konsultant nawet śmiał mnie zapytać „a po co Pani to chce zrobić”… No bezczelność wg mnie totalna. A i tak mi kazał później zadzwonić, bo „nie ma obecnie działu, który może mógłby się tym zająć”. Mailowo jak pisałam z konsultantem, to odesłał mnie do infolinii. Jest jakikolwiek inny sposób? Czy jeszcze żeby usunęli moje dane, to nadal mam pieniądze wydawać i dzwonić do nich?

  • Ula pisze:

    nie doczytalam – uswiadomcie mnie, na ogol jest tak, ze kredytowka to okres 30 dni + ok 24 na splate czyli razem 54 dni- a jak jest tutaj? nie umiem znalezc kiedy bedzie moj dzien splaty jezeli rozliczenia mam z 20 kazdego miesiaca.

  • Ula pisze:

    ten usmieszek na koncu zdania jest jakby ironiczny. :) :?
    Ja mam jeszcze jedno pytanie : ile trwa ksiegowanie na koncie karty kredytowej?
    Bo mam zablokowane juz transakcje wykonane de facto w niedziele(!) a jest wtorek…ciekawe czy do 30 czerwca mi sie zablokuja?

    • ZnB pisze:

      Nie jest ironiczny, za miesiąc pojawią się pierwsze wyciągi u nas i wtedy będzie można coś więcej wywnioskować. Księgowanie zazwyczaj odbywa się do 7 dni.

  • Kamil pisze:

    Konsultanci w ty „banku” są po prostu tragiczni. Miałem dziesiątki kont i kart w różnych bankach, ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem. Najpierw tydzień czekania na telefon (osoba wyjątkowo słabo orientująca się w temacie), później przez 2 tygodnie brak kontaktu. Po kontakcie z mojej strony dowiedziałem się tylko, że wniosek odrzucony (nie raczyli nawet zadzwonić i poinformować o tym) ze względu na problemy z moim zatrudnieniem. Ciekawa sprawa – od 5 lat prowadzę własną działalność, bez żadnych przerw, zadłużeń wobec kogokolwiek, wszystkie stare kredyty i karty zawsze spłacane w terminie, obecnie brak kart kredytowych i kredytów, miesięczny dochód około 3 razy wyższy, niż limit o jaki wnioskowałem). Polecono mi złożyć wniosek jeszcze raz. Po tygodniu telefon i mail z prośbą o przesłanie dziesiątek dokumentów związanych z prostą jednoosobowa działalnością na KPiR, podczas gdy wnioskowałem ponownie i niewielki limit. Oczywiście zebrałem i przesłałem. Mijają kolejne 2 tygodnie – brak kontaktu, na maile nikt nie odpisuje. Dziś zauważyłem, że w systemie bankowości (mam u nich konto i kartę debetową) przestał pojawiać się komunikat o tym, że rozpatrują wniosek o kartę kredytową – rozumiem więc, że ponownie „rozpatrzyli go na swój sposób”. Masakra!

    • promocyjnaaga pisze:

      muszę się z tobą zgodzić, bank pod względem obsługi tej promocji jest tragiczny! zero kompetencji! nic nie idzie załatwić! żegnam ciule :D

  • agata pisze:

    wg informacji przekazywanych przez konsultantow promocja bezplatnej karty zostala przedluzona do konca lipca :) (ale tylko zwolnienie z oplaty miesiecznej… pozostale punkty jak obnizenie % i oplata roczna juz sie nie pojawia)
    dodatkowo teraz nie dzwonia czytac umowy tylko wysylaja pliki do zapoznania sie na maila i dzwonia tylko z jakas konkretna klauzula pewno czy sie zapoznalo ze wszystkimi dokumentami :)

  • mirek pisze:

    i taka ciekawostka. Bank twierdzi, że polecającym może być tylko osoba która ma kartę KREDYTOWĄ T-Mobile. W przeciwnym razie nie będzie premii. Pomimo, że w regulaminie stoi „że wystarczy osoba która ma rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy oraz dostęp do bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe”.

  • mirek pisze:

    To wyjaśniam. Kumpel który ma ROR w T-Mobile, polecił żonę. Zrobił to, ale gdy zadzwonił konsultant do żony ta zapytała, tak na wszelki wypadek, czy polecający dostanie premię. Wtedy konsultant odpowiedział, że nie. Polecający musi mieć kartę KREDYTOWĄ T-Mobile. Pomimo że konsultantowi zacytowała regulamin i podobno konsultant też się u siebie dopytywał. Konsultant podtrzymał swoją wypowiedź, że polecający może być tylko osoba która ma kartę KREDYTOWĄ T-Mobile. W przeciwnym razie polecający nie dostanie premii.
    Pytanie, czy ktoś już dostał premie w tej promocji, te 100 zł jak i te 300 zł?

    • Slawko pisze:

      zacznijmy od tego, że regulamin jest podstawą wypłacania, a nie niedoinformowany konsultant.
      §2 pkt2 – z promocji skorzystać może Polecający, który posiada dostęp do bankowości internetowej- wiec, aby mieć dostęp do bankowości nie trzeba mieć kredytu czy karty kredytowej…
      promocja trwa od 18 maja, a wątpię, żeby większa ilość osób podpisała umowę i dokonała transakcji w maju (kłopoty tech z rejestracja wniosków), wiec liczę, że pierwsze spełnienie warunków uprawniających do premii to czerwiec, a zgodnie z regulaminem wypłata premii następuje do 25-dnia następnego m-ca więc czas mają do jutra.

    • ZnB pisze:

      Pierwsze premie za polecenia poszły w piątek. Nie mamy jednak jeszcze premii za skorzystanie bo nie udało się to w czerwcu :(

      Także na bank to co mówił konsultant nie jest prawdą. I nigdy nie ma się co ich dopytywać – wykładnią jest regulamin!

  • mirek pisze:

    Dzięki za informacje.
    To w tygodniu zaloguję się na tej stronie poprzez ten link polecający.

  • Piter pisze:

    Potwierdzam – dostałem wpłate 100,10 zł na rachunek karty kredytowej

  • Jola pisze:

    Też dostałam tyle,że 99,65 zł. Kartę spłaciłam w całości.Nie mogę się z nimi porozumieć,twierdzą, że 45 gr to jakaś opłata….bełkot, którego nie ogarniam.Zostaje jeszcze zaginione 10gr.

  • ABC pisze:

    Co do opłat za kartę to jest nowy okres 1.07-30.09.2016. Regulamin promocji gwarantuje zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 niezależnie od liczby dokonanych transakcji oraz zwolnienie z opłaty za wznowienie karty na drugi rok użytkowania także niezależnie od rozliczonych transakcji.

  • Piter pisze:

    Otrzymał ktoś już premię za poleconego?

  • Krr pisze:

    Potwierdzam dostałem premię. Podobają mi się takie promocję:)

  • Tomek pisze:

    Witam – czy dostanę pieniądze ja oraz osoby, którym polecam konto, kiedy zakładają sobie konto z mojego linku, bez wysyłania im odrębnych wiadomości z programu rekomendycyjnego ? Czy te wnioski są jakoś w „statystykach” widoczne czy też nie i po prostu należy w spokoju czekać na pieniądze ?(ponieważ póki co mam zero w rubryce Wnioski, a np. 3 osoby złożyły wnioski o konto i kartę kredytową przy mnie).

    • ZnB pisze:

      Dostaniecie, a statystyki niestety nie działają dobrze nawet przy wysłaniu rekomendacji także… należy cierpliwie czekać.

    • Tomek pisze:

      Czyli Wy (znB) dostaliście już pieniądze za to, że różne osoby po prostu kliknęły w Wasz link, tak? Pytam już tak dla rozwiania wszelkich wątpliwości.

      I przy okazji – czytam obydwa regulaminy i nie mogę się dopatrzyć zdania, gdzie mowa jest o tym, że najpierw należy zarekomendować konto, np. Freemium, a dopiero potem kartę.

      Czy jeśli dana osoba wypełniła oba wnioski jednocześnie to otrzymam tylko jedną premię, a ona np. tych 300 zł za kartę kredytową nie otrzyma, jak to jest ?

    • ZnB pisze:

      Tak, pisaliśmy już o tym wyżej, że pierwsze wypłaty już poszły na konta.

      Nie ma o tym mowy w regulaminie bo być może proces w drugiej kolejności też działa. My jednak w żaden sposób tego nie sprawdzaliśmy i nie testowaliśmy. Podpowiadamy zawsze z naszą najlepszą wiedzą.

1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.