ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

260 zł za założenie Konta Praktycznego w BGŻ BNP Paribas z kodem groupon

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

BGŻ BNP Paribas wraca z Kontem Praktycznym oferując 8% zwrotu za zakupy!

Na grouponie ponownie pojawiła się oferta promocyjna konta ze stajni BGŻ BNP Paribas. Niestety wyklucza ona całkowicie starych klientów także nie ma szansy na powrót. W najnowszej ofercie zyskać można 8% zwrotu z transakcji wykonanych kartą nie więcej jak 52 zł miesięcznie przez kolejne 5 miesięcy. Oczywiście oferta wymaga zakupu specjalnego kuponu na grouponie za 5 zł.

bgz-bnp-paribas-konto-praktycznie-260-zl-groupon

Kup kupon i zarejestruj się w promocji „Premia za konto”

Promocja „Konto plus bonus” dostępna obecnie na platformie zakupów grupowych Groupon ponownie jest zorganizowana przez firmę Ad Astra. Zgodnie z jej regulaminem przeznaczona jest tylko i wyłącznie dla nowych klientów banku BGŻ BNP Paribas (pod tym pojęciem rozumie się również stare BNP Paribas jak i stary dawno wchłonięty BGŻ S.A.).

Aby wziąć w niej udział standardowo należy zakupić specjalny kupon, który kosztuje 5 zł oraz dokonać zgłoszenia na stronie promocji www.kontoplusbonus.pl. Zakupu kuponu należy dokonać maksymalnie do 18 grudnia 2016 o ile wcześniej nie skończy się pula kuponów, która wynosi 1000 sztuk. Rejestracji w promocji natomiast należy dokonać najpóźniej do dnia 18 grudnia 2016. Ważne jest również:

złożenie oświadczeń wymaganych do wzięcia udziału i przeprowadzenia Promocji w zakresie zgody na przetwarzanie przez Organizatora ich danych osobowych oraz ich przekazanie do Banku w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, a także o upoważnieniu Banku do przekazania informacji w ww. zakresie Organizatorowi;

Następnie do 5 stycznia 2017 należy zawrzeć z bankiem umowę o konto wraz z kartą wypełniając wniosek o konto z linku udostępnionego nam na stronie promocji. Jeżeli nic się nie zmieniło w ostatnich tygodniach to przygotujcie sobie również skany dowodu osobistego – będą wymagane na etapie aktywacji wniosku. Umowę możemy podpisać tylko za pośrednictwem kuriera.

Do 260 zł zwrotu za aktywne korzystanie z karty wydanej do konta

Jeżeli przeszliśmy już proces formalny rejestracji w promocji oraz zakładania konta możemy przystąpić do zgarniania tego co najlepsze – czyli premii o łącznej wartości 260 zł (5x po 52 zł).

Nagrody będą przyznawane w formie zwrotu 8% wartości dokonanych transakcji bezgotówkowych wydaną do konta kartą płatniczą w miesiącach od stycznia do maja 2017 pod warunkiem, że na koncie w każdych z tych miesięcy zostanie odnotowany wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł:

Każdy uczestnik promocji będzie poinformowany przez organizatora o przyznaniu nagrody za pomocą wiadomości przesłanej na adres e-mail. Wiadomość zostanie przesłana do nie później niż do dnia:

  • 14 marca 2017 roku dla nagród ze stycznia i lutego,
  • 13 czerwca 2017 roku dla nagród z marca, kwietnia oraz maja.

Nagrody zostaną wypłacone na konto, w terminie do dnia:

  • 31 marca 2017 roku dla nagród ze stycznia i lutego,
  • 30 czerwca 2017 roku dla nagród z marca, kwietnia oraz maja.

W celu odbioru nagród każdy uczestnik do dnia 15 marca 2017 roku otrzyma na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie promocji, gdzie do dnia 28 marca 2016 roku należy się zalogować za pomocą swojego adresu e-mail i przekazać numer rachunku, na który zostanie wypłacona nagroda.

Konto Praktyczne i opłaty…

Konto Praktyczne w Banku BGŻ BNP Paribas to:

  • 0 zł za prowadzenie konta pod warunkiem wpływu miesięcznego w wysokości min. 1000 zł (co również wymagane jest przez promocję),
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie,
  • 0 zł za obsługę karty do konta – wystarczy, że w każdym miesiącu zostaną wykonane transakcje bezgotówkowe na kwotę minimum 300 zł; w przeciwnym przypadku opłata wyniesie 7 zł miesięcznie.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 18 grudnia 2016 kup specjalny groupon w cenie 5 zł
do 18 grudnia 2016 zarejestruj się w promocji
do 5 stycznia 2017 zawrzyj umowę o konto z kartą
od 1 stycznia do 31 maja 2017 w każdym miesiącu zrealizuj wpływ na konto w kwocie min. 1000 zł
od 1 stycznia do 31 maja 2017 w każdym miesiącu dokonuj transakcji kartą aby uzyskiwać 8% zwrotu (max. 52 zł miesięcznie)
do 14 marca 2017 otrzymasz informację o przyznaniu nagrody za styczeń i luty
do 15 marca 2017 otrzymasz maila z linkiem i kodem do zalogowania się na stronie promocji
do 28 marca 2017 zaloguj się na stronie promocji i uzupełnij dane do wypłaty nagród
do 31 marca 2017 zostanie wypłacona pierwsza premia za miesiące styczeń i luty
do 13 czerwca 2017 otrzymasz informację o przyznaniu nagrody za marzec, kwiecień i maj
do 30 czerwca 2017 zostanie wypłacona druga premia za miesiące marzec, kwiecień i maj

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



52 komentarzy dla wpisu: “260 zł za założenie Konta Praktycznego w BGŻ BNP Paribas z kodem groupon

  • Piotrek pisze:

    ehhh tylko całkiem nowi :-( szkoda bo bardzo fajny zwrot wystarczy wydać 650 zl kartą w miesiącu.

  • Paulina pisze:

    czy posiadanie Lokaty i konta oszczędnościowego wyklucza z możliwości wzięcia udziału?

  • Piotrek pisze:

    kiedyś było 3 % moneybacku przez chyba półtora roku max 50 zl i tez korzystałem jak to się skończyło równo rok temu konto poszło do zamknięcia i teraz już nic dopóki się zarząd/polityka zarządu nie zmieni… Sądząc po mbanku są szanse że może kiedyś …..

  • Kaser pisze:

    Witam mam problem z zarejestrowaniem się na stronie promocji mianowicie kod gruponu jest niewłaściwy a jak dzwonię na infolinie to odzywa się poczta głosowa czy ktoś miał podobny problem?

  • łoterek pisze:

    Czy od czerwca można zastrzec kartę i nie płacić 7 zł?

    • ZnB pisze:

      powinno zadziałaś choć są banki, które lubią pobierać opłaty za karty również zastrzeżone np. Alior Bank – nie wiemy jak to jest w przypadku Paribasa.

  • łoterek pisze:

    Według toip wydanie karty w miejsce zastrzeżonej 0 zł, więc może być ciężko wywinac się z „niechcianej” karty skoro nową wydają za darmo. Poza tym karta do 26 roku życia bez wymogu wyrabiania 300 zł obrotu.

  • ciekawy pisze:

    Mam pytanie czy posiadanie konta w BGZ Optima wyklucza z tej promocji?

  • Kaser pisze:

    Witam mam pytanie czy transakcję wykonane za pomocą sprytny bill będą się liczyć w tej promocji?

    • ZnB pisze:

      Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika w okresie trwania Promocji za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą.

      zatem mogą nie przejść transakcje internetowe :(

  • Kaser pisze:

    Też tak właśnie ten zapis rozumiem ale po cichu liczyłem że przejdą:) ok dzięki za odp.

  • Jacek pisze:

    kupiłem kod na gruponie i dzisiaj chciałem go wykorzystać zakładając konto. I zong – na gruponie informacja „kupon wygasł” mimo tego, że dziś 18 czyli ostatni dzień promocji. I zamiast zysku 5zł straty…

  • Jacek pisze:

    trzeba jednak dokładnie czytać – bez nerwów, sytuacja opanowana, kod się znalazł, rejestracja w promocji udana.:)

  • Kaser pisze:

    Witam jak dlugo czekacie na kuriera, ja już ponad tydzień i dalej cisza.

  • Analityk pisze:

    Żona zarejestrowała się 1 grudnia, kurier miał przyjechać następnego dnia i niestety nie przyjechał do dziś. W banku upierają się, że przekazali do kuriera i podają nr listu przewozowego. Firma kurierska nie rozpoznaje takiego numeru listu przewozowego. Żona złożyła reklamację w banku, ale została poinformowana, że czas na jej rozpatrzenie to 30 dni, tymczasem umowę o konto należy zawrzeć do 5 stycznia…

  • Paulina pisze:

    A mojemu kurierowi podobno zepsuł się samochód i paczka od 30 grudnia leży i nie wiadomo kiedy zostanie dowieziona… Jakaś paranoja w tym kraju i w podobno poważnej firmie kurierskiej

    • ZnB pisze:

      ostatnio kurierzy polegają na całej linii frontu, nawet paczkomaty miały (mają?) problemy :(

    • Paulina pisze:

      czy do 5 stycznia ma zostać podpisana umowa czy jakieś inne warunki trzeba spełnić bo nie do końca rozumiem regulamin? Czy ktoś jest w takiej sytuacji jak ja że od tygodnia kurier podobno ma umowę, podobno u mnie był ale nikogo nie było, nie odzywał się sms, awizo itd. wczoraj złożyłam reklamację twierdzili że zepsuł mu się samochód od kilku dni więc to że mnie nie zastał to ściema, zapisano jakąś interwencję pani dzwoniła z centrali z przeprosinami że dziś przyjedzie i że będzie dzwonił i znowu to samo!ani kuriera ani telefonu!!w systemie znowu że nie zastał nikogo o godzinie o której byłam w domu…!!wczoraj pani mówiła że paczka leży w magazynie i kurier nie ma jej przy sobie a dziś widzę że podobno wczoraj też mnie nie zastał!! gdzie pisać reklamację? nie mam pomysłu co z tym zrobić….i z tym że paribas 4 razy prosił mnie o skany dowodu które nie przechodziły weryfikacji…minął miesiąc a mi nie udało się założyć konta!to jest jakaś paranoja

    • ZnB pisze:

      Do 5 stycznia 2017 należy podpisać umowę.

      Co do pozostałej wypowiedzi to nie jesteśmy w stanie pomóc. Faktem jednak jest, że ostatnio kurierzy (nie tylko bankowi) mocno naginają rzeczywistość. Coś nam się wydaje, że za duży dobrobyt powstał w tych firmach po konsolidacjach firm kurierskich w ostatnich latach :( Widać ewidentnie, że brak dużej konkurencji = brak jakości usługi!

  • Paulina pisze:

    udało mi się dzisiaj skontaktować w końcu z kurierem, umowa podpisania. Za to wielu ciekawych rzeczy się dowiedziałam. Oczywiście kuriera u mnie nigdy nie było, faktycznie zepsuł mu się samochód i od kilku dni nie jeździł a w serwisie dhl musiały się pojawiać jakieś fałszywe komunikaty o próbie dostarczenia bo tak po prostu musi być (nieźle). Najlepszym hitem było to że jest to jedyny kurier dhl na całe województwo który ma uprawnienia do rozwożenia umów i w ogóle nie jest z mojego miasta (nota bene wojewódzkiego). Najciekawiej było jak pytał jak dojechać do centrum :) Więc stąd cała ta szopka. Totalnie beznadziejny pomysł no ale…

  • Analityk pisze:

    A do żony niestety kurier nie dotarł, choć rejestrowała się 1 grudnia. Kto powinien zwrócić 5 złotych za grupon?

  • Jacek pisze:

    Witam
    zanim złożę reklamację, zapytam fachowców: pobrano dzisiaj opłatę za kartę pod hasłem Visiona-Opł.mies.za obsługę: 7 zł; wpływ tysiąca w styczniu zapewniony; umowa datowana na 27.12 ale tak naprawdę konto aktywne od stycznia. martwi mnie zapis w taryfie: opłata za obsługę karty bez żadnych gwiazdek.
    Czy ktoś ma podobnie albo wie jak się z tych 7 złotych wykręcić?
    dziękuję serdecznie za odpowiedzi

    • ZnB pisze:

      Napisaliśmy o tym we wpisie: 0 zł za obsługę karty do konta – wystarczy, że w każdym miesiącu zostaną wykonane transakcje bezgotówkowe na kwotę minimum 300 zł; w przeciwnym przypadku opłata wyniesie 7 zł miesięcznie.

      Jest również taka informacja w TOiP!

  • Jacek pisze:

    ok, tylko jak miałem wykonać obrót 300zł w grudniu skoro kurier z umową zjawił się po 27.12 a dziś bank informuje mnie, że właśnie konto zostało otwarte.
    Reklamować?

    • ZnB pisze:

      Oczywiście, bo pierwszy miesiąc aktywacji powinien być wyłączony z tej weryfikacji zatem faktycznie w styczniu nie powinno być tej opłaty a w zasadzie nawet i w kolejnym bo nie pełny miesiąc posiadania karty również mógł Ci uniemożliwić spełnienie takich warunków.

    • Jacek pisze:

      dzięki za wsparcie, biorę się za pisanie

    • Jacek pisze:

      2 miesiące się zastanawiali, wreszcie odpisali – pozytywnie, ale jak tak będzie to cienko widzę nagrody w tej promocji

    • ZnB pisze:

      Ogólnie bank tragedia jeżeli chodzi o obsługę :(

  • walDk pisze:

    Ten cały bank i firma kurierska są śmieszne do potęgi n-tej, kurier dotarł z umową niemal tydzień po upłynięciu terminu 5 stycznia i z promocji już skorzystać nie mogę, a bankowi jest przykro, nie może odpowiadać za działania firmy kurierskiej. Nigdy nie miałem do BGŻ przekonania i to się potwierdziło. Nawet nie można złożyć telefonicznie dyspozycji rozwiązania umowy.

  • AGA pisze:

    Czy ktos wie czy do platnosci karta wlicza sie allegro, bm.pl, sprytny bill?
    Niby napsali punkty chandlowo -uslugowe ale jest wyszczegolnione ze stacjonarne i nie ma wykluczonych kodow mcc.

  • Jacek pisze:

    Czy ktoś otrzymał wiadomość z banku o przyznaniu nagrody?

  • Mike pisze:

    Dzisiejszy mail:

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Konto Plus Bonus”.
    Gratulujemy zdobycia pierwszej nagrody!
    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem promocji do 15.03.2017 r. wyślemy Państwu mail z unikalnym kodem do zalogowania się i uzupełnienia numeru konta w celu przekazania nagrody. Dane należy podać do dnia 28.03.2017 r.
    Powyższa nagroda będzie wypłacona do dnia 31.03.2017 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Konto Plus Bonus”
    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50

  • Jacek pisze:

    w kwietniu br. pobrano mi opłatę 10zł za prowadzenie konta, reklamacja rozpatrzona negatywnie. Mam powyżej 26 lat; wpływy na konto w marcu i kwietniu łączenie były wyższe niż 1tyszł, jednak pojedyncze były poniżej tej kwoty. Zgodnie z zapisami tpo opłata nie jest pobierana w przypadku, gdy:
    1) Posiadacz nie ukończył 26. roku życia;
    2) w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty został zaksięgowany na tym Koncie Osobistym przynajmniej jeden wpływ w wysokości min. 1000 zł
    czyli jakby warunków nie spełniłem.
    Tylko: konto funkcjonuje w promocji od stycznia tego roku i przez ten okres warunków tych nie spełniałem a opłaty nie było, tpo też się nie zmieniła więc gdzie jest haczyk?

    • jacek pisze:

      no nie wierzę, nikt nie pomoże?

    • ZnB pisze:

      Gdzieś nam umknęło powiadomienie o tym komentarzu. Rozumiemy, że nie miałeś w poprzednich miesiącach wpływu na kwotę min. 1000 zł?

  • Jacek pisze:

    Był, w kazdym miesiacu tylko nie jednorazowo, ale opłata po raz pierwszy

    • ZnB pisze:

      ok czyli nie spełniłeś warunków darmowego konta
      Opłata może wynikać z tego że styczeń był miesiącem tzw. aktywacyjnym i nie jest brany pod uwagę, w lutym mogłeś zatem dopiero po raz pierwszy spełnić warunki i jeżeli ich nie spełniłeś to w marcu powinna zostać pobrana opłata. A dlaczego dopiero w kwietniu? tego nie wiemy :(

  • Jacek pisze:

    Czyli dyszka do tyłu…

  • xy pisze:

    jak najlepiej zamknąć konto, żeby uniknąć płacenia za prowadzenie i kartę ?

  • Mike pisze:

    Nagroda wypłacona, więc dzisiaj zamknąłem konto i kartę w oddziale. Zaproponowano mi rozwiązanie umowy za porozumieniem stron bez okresu wypowiedzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.