ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

15 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za korzystanie z aplikacji IKO

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 29.08.2016] Pula nagród się wyczerpała. Promocja została zakończona w dniu dzisiejszym.

Korzystaj z IKO i zyskaj 15 zł zwrotu za zakupy – nowi klienci otrzymają dodatkowe 100 zł!

Końcówkę tygodnia rozpoczynamy od nowej promocji PKO BP i Inteligo dla nowych i starych klientów. Wystartowała bowiem promocja pod hasłem „Aktywuj IKO”, która była już niejednokrotnie dostępna w przeszłości. Tym razem banki te oferują 15 zł za aktywację aplikacji mobilnej IKO i zakupy poprzez nią opłacone. Proste warunki oraz możliwość zgarnięcia 100 zł na start w Inteligo dla nowych klientów przemawia wyraźnie za skorzystaniem z tej promocji.

PKO BP Inteligo IKO 15 zl za wprobowanie aplikacji

15 zł za aktywację IKO i zakupy za min. 100 zł

Promocja „Aktywuj IKO” wystartowała dziś czyli 4 sierpnia 2016 i jest przeznaczona zarówno dla starych jak i nowych klientów banków Inteligo oraz PKO BP. Premia do uzyskania w promocji to 15 zł. Warunkiem skorzystania z niej jest posiadanie konta w PKO Banku Polskim lub Inteligo (lub jego założenie) i wyrażonej zgody na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów okresie obejmującym termin spełnienia warunków promocji oraz wypłaty premii. Zgodę taką możemy wyrazić podczas składania wniosku o konto lub w ustawieniach po zalogowaniu się do bankowości. W Inteligo zgoda ta znajduje się w Dane i ustawienia na dole ekranu:

Inteligo zgoda marketingowa

Według regulaminu nagroda w wysokości 15 zł zostanie wypłacona pierwszym 4000 uczestnikom za:

pobranie i aktywację Aplikacji IKO oraz wykonanie w Okresie promocji za jej pośrednictwem 3 Operacji o łącznej wartości min. 100 zł. Jako Operacje Aplikacją IKO w ramach Promocji są rozumiane:
a. płatności bezgotówkowe przy użyciu Kodu mobilnego BLIK w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK,
b. płatności bezgotówkowe w sklepie internetowym przy użyciu Kodu mobilnego BLIK,
c. przelew na numer telefonu lub numer rachunku zlecony przez Aplikację IKO do innej osoby o wartości min. 5 zł. 3) utrzymanie aktywności Aplikacji IKO na dzień wypłaty premii.

Aplikacja biorąca udział w promocji to IKO w wersji min. 3.0 przeznaczona na smartfony z systemem operacyjnym w wersji min. Android 4.0, iOS 7.0 albo Windows Phone 8.1.

Promocja w pierwotnym założeniu będzie trwała do 31 sierpnia 2016 o ile wcześniej nie skończy się pula nagród. Bank przewiduje jednak możliwość przedłużenia promocji do 30 września 2016 o ile w pierwszym terminie nie wyczerpie się pula nagród. Skorzystamy z niej tylko raz jako jeden użytkownik IKO (na nic najprawdopodobniej zdadzą się próby aktywacji i operacji zarówno w PKO BP i Inteligo ale kto nie próbuje ten nie zyskuje ;-) ).

Co ciekawe w regulaminie nie ma żadnych zapisów wykluczających osoby, które posiadały lub posiadają aktywną aplikację IKO. Czyżby wystarczyło ją deaktywować i przejść cały proces jeszcze raz? Może warto spróbować!

Premia zostanie wypłacona przez bank przelewem na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy powiązany z aplikacją IKO najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu zakończenia promocji. Na dzień wypłaty premii aplikacja IKO musi być aktywna!

Gdzie zapłacić BLIKiem?

Płatność BLIK dostępna jest zarówno w sklepach stacjonarnych jak i ostatnio coraz częściej spotykana jest w sklepach internetowych. O ile w tych pierwszych występuje często problem a to niewiedzy pracowników a to braku możliwości opłacenia transakcji BLIKiem o tyle w sklepach internetowych tego problemu nie ma. Jednym z takich sklepów internetowych jest znany raczej wszystkim answear.com z markową odzieżą i obuwiem. W dodatku sklep oferuje darmową wysyłkę pocztą niezależnie od wartości zamówienia tym samym łatwiej będzie spełnić warunek min. 3 płatności na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście to tylko jeden z przykładów gdzie łatwo zapłacić BLIKiem.

Nowi klienci Inteligo zyskają dodatkowe 100 zł!

Jeżeli nie posiadasz i nie posiadałeś w ciągu ostatnich 3 lat konta w Inteligo możesz powiększyć premię z opisywanej promocji o kolejne 100 zł za otwarcie konta. Wystarczy skorzystać z promocji Mam Inteligo, o której napisaliśmy w dedykowanym wpisie: 100 zł za założenie konta w Inteligo – XI edycja programu „Mam Inteligo”. To już ostatnie chwile gdzie możemy z niej skorzystać – należy bowiem pamiętać, że kluczową datą wejście w promocję jest data podpisania umowy.

Dodatkowo za każdą poleconą osobę, która założy konto otrzymasz kolejne 50 zł nagrody. Możesz zapraszać do programu i polecać swoich członków rodziny i znajomych powiększając tym samym swój zysk do nie osiągalnych do tej pory w promocjach kwot.

Natomiast Konto za Zero w PKO BP możemy założyć wypełniając ten wniosek a Konto dla młodych założymy tutaj. Niestety na chwilę obecną PKO BP nie ma aktywnego bliźniaczego programu Mam PKO stąd też nie uzyskamy dodatkowej premii 100 zł jak to jest w przypadku Inteligo.

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



15 komentarzy dla wpisu: “15 zł dla klientów Inteligo oraz PKO BP za korzystanie z aplikacji IKO

  • Wojak pisze:

    Piszesz; UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.

    A gdzie to jest podane, ze juz koniec ?

    • ZnB pisze:

      Poprawione. Źle ustawiliśmy datę końca promocji w nagłówku. We wpisie są poprawne daty.

  • Remi pisze:

    „Co ciekawe w regulaminie nie ma żadnych zapisów wykluczających osoby, które posiadały lub posiadają aktywną aplikację IKO. ”

    Co ciekawe na stronie oficjalnej tej promocji taki zapis już jest podany.

    • ZnB pisze:

      Co ciekawe należy zawsze bazować na regulaminie a nie na hasłach reklamowych.

    • Remi pisze:

      „Udział w Promocji może wziąć jedynie klient, który nie miał aktywnej aplikacji IKO na żadnym telefonie do swojego indywidualnego numeru klienta w terminie do 03.08.2016 r.” – to nie jest hasło reklamowe, tylko warunek promocji, aczkolwiek nieujęty w regulaminie. Jeśli sam bank pisze coś takiego, to widocznie będzie się tej zasady trzymać. Według mnie „na bank” osoby które już wcześniej korzystały z IKO nie dostaną nagrody mimo spełnienia warunków promocji zawartych w regulaminie. Oczywiście pozostaje wtedy złożyć uzasadnioną reklamację, którą bank raczej uzna, bo jednak regulamin jest najważniejszy.

    • ZnB pisze:

      Dokładnie tak jak piszesz :) Wyjadacze znają już takie historie, regulamin traktują jak biblie a reklamacje nie są im obce i straszne ;-)

    • jbk pisze:

      zobaczymy najbliższy możliwy termin złożenia reklamacji to 14.o9 o ile nie 14.10 w przypadku przedłużenia promocji

  • kacper pisze:

    rozumiem, ze trzeba wykonac kazda z tych operacji, a nie np. 3 razy przelew zrobic?

  • Slawko pisze:

    czy bank widzi, że aplikacja jest odinstalowana, jak jej nie wyrejestruje?

    • ZnB pisze:

      raczej nie, ale zapis z regulaminu daje do myślenia – przypuszczamy, że bardziej chodzi o to aby nie dezaktywować usługi IKO aniżeli odinstalować aplikację ale głowy nie damy :(

    • Wojak pisze:

      Najlepiej jest odinstalowac aplikacje IKO z poziomu bankowosci Inteligo i potem w ustawieniach urzadzenia mobilnego wyczyscic dane, pamiec i czekac na kontakt z Inteligo do ponownej (pelnej) aktywacji IKO.

  • kacper pisze:

    pula sie wyczerpala, wiec promocja zakonczona :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.