ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł premii w gotówce za wzięcie darmowej pożyczki w Smart Pożyczka + szansa na 100 zł w bonie do empik.com w zamian za złożenie życzeń ;-)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Kolejna zupełnie darmowa pożyczka z bonusem w wysokości 100 zł w gotówce!

Po ostatnich sukcesach Blue Bonus w promocjach z darmową pożyczką (notabene jeszcze jest aktualna promocja z bonusem 100 zł w gotówce) czas na kolejną propozycję mega łatwej nagrody! To zupełnie nowa i wcześniej nigdzie nie oferowana promocja Blue Bonus, w której za wzięcie darmowej pożyczki w Smart Pożyczka otrzymamy gwarantowane 100 zł nagrody w gotówce. Pożyczka wypłacana jest natychmiast, jest zupełnie bezkosztowa z RRSO równym 0% a uzyskaną premię można łatwo powiększyć o dodatkowy bon 100 zł do empik.com za… złożenie ładnych życzeń świątecznych ;-)

Tytułem wstępu…

Organizatorem cyklu promocji Blue Bonus jest firma Blue Services należąca do grupy Blue Media znanej głównie z dostarczania usług szybkich przelewów BlueCash (bm.pl) oraz aplikacji AutoPay do zautomatyzowanych płatności za autostrady. Blue Media jest krajową instytucją płatniczą istniejącą na rynku od 20 lat i nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash. Z firmą tą współpracuje większość polskich banków jak i wiele innych instytucji finansowych. Firma Blue Services jako nowy organizator promocji finansowych ożywiła ostatnio tematykę promocji i zaserwuje jeszcze nie jedną super promocję :)

Partnerem promocji jest Smart Pożyczka, której właścicielem jest Aventus Group Sp. z o.o. czyli jedna z bardziej znanych firm udzielających szybkich pożyczek. Aventus działa na rynku polskim od 2012 roku i należy do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Z firmą Aventus mieliście już styczność przy okazji nadal trwającej promocji Pożyczka Plus z premią 67 zł.

Umowa pożyczki zawierana jest natomiast ze współpracującą z Aventus firmą PIXO Sp. z o.o. zarejestrowaną w Rejestrze instytucji pożyczkowych w KNF. Smart Pożyczka nie weryfikuje klienta w bazie Biura Informacji Kredytowej (BIK) co wielu osobom ułatwi skorzystanie z tej promocji!

Nagrodą w promocji jest bonus pieniężny w wysokości 100 zł wypłacany na wskazane konto bankowe. Z promocji będzie można skorzystać do 31 grudnia 2019 roku.

Warto również dodać, że to już kolejna tego typu promocja od Blue Bonus. W pierwszej edycji promocji we współpracy z Net Credit oferowany był bonus 100 zł do wydania w sklepie Biedronka, z której skorzystało wielu czytelników bloga a nagroda została wydana na czas. Od siebie możemy jedynie dodać, że korzystaliśmy osobiście z promocji Net Credit i wszystko przebiegło bez problemu, szybko i prosto. Obecnie trwa jeszcze II edycja tej promocji gdzie do zgarnięcia jest 100 zł w gotówce ale tylko do 11 grudnia 2019!

Skorzystaj z darmowej pożyczki Smart Pożyczka i zgarnij 100 zł bonusu!

Warunki udziału w promocji

Według regulaminu promocji może z niej skorzystać każda pełnoletnia osoba, która nigdy wcześniej nie zawierała umowy pożyczki z firmą PIXO Sp. z o.o. lub za pośrednictwem Aventus Group Sp. z o.o. Z uwagi na to, że Aventus Group jest powiązany z firmą Pożyczka Plus, która również ma obecnie promocję z premią 67 zł wysłaliśmy zapytanie do Blue Bonus czy klient, który skorzystał z Pożyczki Plus może wziąć udział w tej promocji. Poza tym do Aventusa należą takie pożyczki jak: Rata na plus, Niewielka pożyczka, Finansowe posiłki oraz Lew pożyczka. Jak tylko otrzymamy odpowiedź uzupełnimy artykuł o stosowną informację :) Natomiast z udziału w tej promocji na pewno nie wyklucza fakt skorzystania z poprzedniej edycji Blue Bonus z Net Credit – takie osoby mogą śmiało brać udział w tej promocji.

[Aktualizacja] Otrzymaliśmy potwierdzenie od organizatora promocji, że posiadanie pożyczki w Pożyczka Plus z promocji z premią 67 zł nie wyklucza z tej promocji! Można zatem śmiało korzystać z obu promocji :) a spełnienie warunków jednej jak i drugiej promocji uprawni do uzyskania obu nagród! To świetna wiadomość :)

I to w zasadzie tyle z wymogów formalnych regulaminu. Należy jeszcze wziąć pod uwagę fakt, że Smart Pożyczka udziela szybkich pożyczek osobom mieszkającym na terenie Polski, w wieku od 19 do 73 lat, posiadającym konto bankowe oraz numer telefonu komórkowego. Niemniej ważny jest również fakt posiadania pozytywnego statusu w bazach: BIG, Kaczmarski Group oraz Platforma Wymiany Informacji Pożyczkowej CRIF, które zapewne będą weryfikowane przez pożyczkodawcę. Co ważne i o czym wspomnieliśmy już wcześniej Smart Pożyczka nie weryfikuje bazy BIK!

Jeżeli powyższe warunki spełniamy to przechodzimy do rejestracji na stronie promocji Blue Bonus podając w formularzu imię, nazwisko, telefon, swój adres mailowy oraz zaznaczając pod nim wszystkie zgody dla organizatora promocji. Następnie na adres e-mail otrzymamy link aktywacyjny do założenia konta w promocji. Po kliknięciu w link będzie można nadać hasło do konta utworzonego w Blue Bonus. Po ustawieniu hasła dochodzi do automatycznego aktywowania konta a na stronie zostanie udostępniony przycisk do zawnioskowania o pożyczkę „Przejdź do promocji”.

UWAGA! W przypadku gdy posiadamy już swój profil w Blue Bonus, który zakładaliśmy w jednej z poprzednich promocji wystarczy się na niego zalogować po kliknięciu w link „Mam już konto w Blue Bonus” dostępny pod formularzem rejestracji (nie ma konieczności tworzenia kolejnego profilu dla nowej promocji). Po zalogowaniu się na założony już wcześniej profil w Blue Bonus należy kliknąć „Zarejestruj się”, zaznaczyć wszystkie wymagane zgody, zaakceptować regulamin kolejnej promocji i przejść do wnioskowania o Smart Pożyczkę za pomocą przycisku „Przejdź do promocji”.

Sam proces przejścia przez wniosek, podpisanie umowy i otrzymanie pożyczki oraz sposoby jej spłaty opisujemy w dalszej części. Nie zajmie to więcej jak 10 minut.

Nagrodą w promocji jest bonus 100 zł wypłacany w gotówce na wskazane konto bankowe. Przelew nagrody zostanie zrealizowany jeżeli zostaną spełnione pozostałe warunki promocji czyli m.in. podpisanie umowy o darmową pożyczkę w Smart Pożyczka w kwocie od 200 do 3000 zł na okres do 30 dni przy czym należy ją utrzymać przez minimum 14 dni, tj. nie odstępować od niej w terminie przewidzianym ustawą lub umową pożyczki oraz nie spłacać jej przed upływem powyższego terminu. W związku z tym okres na jaki bierzemy pożyczkę musi wynosić minimum 14 dni.

Na rejestrację w niniejszej promocji oraz zawnioskowanie o darmową pożyczkę mamy czas do 31 grudnia 2019 roku.

Jak zyskać nagrodę o wartości 100 zł wypłacaną w gotówce?

Warunki kolejnej promocji Blue Bonus są równie łatwe i nie wymagają od nas poświęcania nadmiernego czasu aby je spełnić. Aby uzyskać nagrodę z promocji czyli 100 zł w gotówce należy nie później jak do 31 grudnia 2019:

  • zarejestrować się w promocji zgodnie z powyższym opisem,
  • zawnioskować o pożyczkę w kwocie od 200 do 3000 zł na okres do 30 dni (absolutne minimum to 14 dni),
  • nie odstępować od umowy zaciągniętej pożyczki,

a następnie spłacić zaciągniętą pożyczkę w terminie wskazanym w harmonogramie spłaty (czyli do 30 dni) jednak nie wcześniej jak przed upływem 14 dni od jej udzielenia. Spłaty pożyczki dokonujemy poprzez szybki przelew logując się do panelu klienta Smart Pożyczka lub zwykłym przelewem na konto bankowe wskazane w przesłanych dokumentach pożyczki o czym piszemy na końcu artykułu.

Po spełnieniu powyższych warunków właściciel marki Smart Pożyczka prześle informację do organizatora promocji, o tym czy klient zawarł umowę pożyczki i utrzymał ją przez minimum 14 dni (jest to wymóg stawiany regulaminem promocji). Następnie najpóźniej do 30 stycznia 2020 roku zostanie wypłacony przez organizatora promocji bonus na wskazane konto bankowe, które należy podać w profilu Blue Bonus w zakładce „Twój profil”. Numer konta bankowego poprzedzony skrótem „PL” należy wprowadzić w polu „numer konta IBAN” wcześniej klikając w „edytuj dane”.

Skorzystaj z darmowej pożyczki Smart Pożyczka i zgarnij 100 zł bonusu!

Złóż życzenia świąteczne i zyskaj dodatkowo 100 zł na zakupy w empik.com!

Smart Pożyczka w okresie do 23 grudnia 2019 roku prowadzi dodatkowo konkurs „Kalendarz świąteczny”, w którym do wygrania codziennie jest pięć bonów o wartości 100 zł na zakupy w sklepie empik.com. Konkurs jest dostępny dla osób, które w tym okresie podpiszą umowę pożyczki przechodząc pozytywnie weryfikację przy wykorzystaniu systemu Kontomatik (nie są brane pod uwagę pożyczki weryfikowane przelewem tradycyjnym).

Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkie poniższe warunki:

  • podpisać umowę pożyczki za pomocą weryfikacji ekspresowej,
  • nie mieć zaległych niespłaconych pożyczek w Smart Pożyczka oraz nie posiadać negatywnych wpisów w bazie BIG,
  • spłacić terminowo pożyczkę jak również nie odstępować od niej
  • zarejestrować się na stronie konkursu podając swoje dane oraz składając życzenia świąteczne dla Smart Pożyczki ;-)

Najbardziej kreatywne życzenia będą nagradzane bonami empik.com o wartości 100 zł każdy. Codziennie 5 osób zostanie wytypowanych przez jury konkursowe. Nagrody zostaną przekazane najpóźniej do końca stycznia 2020 roku. Szczegóły znajdują się w regulaminie konkursu

Jak przebiega proces rejestracji w promocji i wnioskowania o pożyczkę? Kilka minut ;)

Zaczynamy oczywiście od rejestracji na stronie promocji o czym już wspominaliśmy wyżej. Na stronie promocji podajemy adres e-mail oraz zaznaczamy wszystkie zgody pod formularzem. Następnie przychodzi na maila link aktywacyjny po kliknięciu, którego możemy przejść do wnioskowania o pożyczkę za pomocą przycisku „Przejdź do promocji”.


UWAGA! W przypadku gdy będziecie korzystać z tej promocji w kilka osób na jednym komputerze pamiętajcie aby wylogować się z profilu Blue Bonus przed tym jak kolejna osoba rozpocznie proces przystąpienia do rejestracji w promocji.


Po przejściu na stronę pożyczkodawcy czyli Smart Pożyczka wypełniamy poniższy formularz danymi pożyczki – wybieramy kwotę pożyczki od 200 do 3000 zł oraz okres pożyczki.

Jak widzicie my zawnioskowaliśmy o 1000 zł na 30 dni gdzie koszt takiej pożyczki to całkowite 0 zł :) Pamiętajcie, że musicie zawnioskować o pożyczkę na minimum 14 dni i utrzymać ją minimum 14 dni, sugerujemy zatem wybór maksymalnego terminu albo chociaż te 20 dni. Po kliknięciu w przycisk „Weź pożyczkę” zostaliśmy przeniesieni do kolejnego formularza, w którym podajemy namiar na siebie w postaci adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Następnie wyrażamy wymagane zgody czyli akceptację regulaminów pożyczki i zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby utworzenia profilu czyli wszędzie tam gdzie widnieje na czerwono informacja „Pole jest wymagane”.

Po przejściu dalej zostaniemy poproszeniu o podanie kodu przesłanego na wskazany numer telefonu w wiadomości SMS.

Po weryfikacji smsowej wypełniamy kolejny formularz swoimi danymi osobowymi (imię, nazwisko, numer dowodu, pesel)

adres zameldowania

oraz rodzaj pochodzenia dochodów

Następnie wymagane jest wyrażenie niezbędnych zgód w celu weryfikacji w bazach Biura Informacji Gospodarczej na potrzeby weryfikacji oceny zdolności kredytowej (Smart Pożyczka jak już wcześniej wspominaliśmy nie weryfikuje bazy BIK :)

I teraz przechodzimy już do meritum sprawy. Smart Pożyczka w naszym przypadku zaoferowała dwie możliwości udzielenia pożyczki: propozycja własna firmy na 2000 zł oraz nasza pożyczka, w której wnioskowaliśmy o kwotę 1000 zł. Mamy możliwość wyboru i nie ma tutaj znaczenia, z której oferty skorzystamy. Jak widzicie obie oferty są na RRSO 0% czyli pożyczki całkowicie darmowe.

Skorzystaj z darmowej pożyczki Smart Pożyczka i zgarnij 100 zł bonusu!

Kolejnym krokiem procesu wnioskowania jest weryfikacja tożsamości klienta w celu wypłaty pożyczki. Weryfikacji dokonujemy za pomocą systemu Kontomatik – poprzez zalogowanie się do bankowości internetowej swojego banku. Kontomatik to system wykorzystywany przez banki i inne instytucje finansowe do potwierdzenia tożsamości czy też pobrania historii transakcji. Pomaga w sprawny sposób wziąć pożyczkę, zweryfikować dane lub potwierdzić sytuację finansową. Za pomocą Kontomatik logujemy się do bankowości internetowej na swoje konto. Po zalogowaniu się na swoje konto, Kontomatik automatycznie potwierdza prawidłowość danych a sama weryfikacja tożsamości w takim przypadku trwa dosłownie kilka sekund.

Kontomatik nie ma stałego dostępu do użytego w weryfikacji tożsamości konta a podanych danych logowania nigdzie nie zapamiętuje. I mimo, iż sceptycznie podchodzimy do tego typu weryfikacji to wszelkie dane, które są przesyłane przez system Kontomatik są zabezpieczone za pomocą szyfrowanego połączenia a system ten jest wykorzystywany na rynku polskim od lat.

W przypadku weryfikacji ekspresowej i po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku pożyczka powinna być wypłacona w ciągu kilku minut a nawet sekund.


Porada! Ponieważ zapewne wiele z Was (tak jak i my) sceptycznie podchodzi do tego typu weryfikacji nawet mimo tego, że Kontomatik jest znany w świecie finansów i jest całkowicie bezpieczny, połączenie jest szyfrowane itp. itd., to mamy dla Was małą podpowiedź jak w prosty sposób zwiększyć jeszcze bardziej bezpieczeństwo swoich danych używając tego typu weryfikacji. Otóż wystarczy zastosować się do dwóch wskazówek. Po pierwsze: użyjcie do tego jakiegoś konta otworzonego na potrzeby jednej z opisywanej przez nas promocji, które to nie jest Waszym kontem głównym i nie przechowujecie na nim środków finansowych większych aniżeli wymaga promocja a samo konto przewidziane jest w najbliższym czasie do zamknięcia. Po drugie: przed użyciem weryfikacji poprzez Kontomatik zmieńcie sobie hasło do bankowości internetowej konta, które będziecie używać w tym celu (na jakieś tymczasowe, którego nigdzie indziej nie używacie). Po przeprowadzeniu weryfikacji ponownie zmieńcie hasło do swojego konta lub przywróćcie sobie poprzednie. Proste a jakże skuteczne i jeszcze bardziej bezpieczne :)


Jak dokonać spłaty zaciągniętej pożyczki?

Spłaty pożyczki można dokonać z poziomu panelu obsługi klienta w Smart Pożyczka poprzez szybki e-przelew (sugerujemy taką właśnie formę spłaty) lub zwykłym przelewem na dane wskazane w zakładce „Spłata pożyczki” lub w harmonogramie spłaty. Decydując się na spłatę poprzez e-przelew w panelu klienta Smart Pożyczka wystarczy kliknąć „Spłać pożyczkę”, wybrać z listy swój bank i potwierdzić transakcję. Sam proces spłaty pożyczki nie zajmie więcej jak 2 minuty. Co ciekawe jest również dostępna opcja spłaty przy pomocy BLIKa ;-)

Pamiętajcie jednak, aby nie spóźnić się ze spłatą pożyczki, której należy dokonać we wskazanym w panelu klienta terminie. W przeciwnym razie narażacie się na dodatkowe opłaty!

Porada! Ustawcie sobie przypomnienie np. w telefonie o spłacie tej pożyczki. Wymaganą datę spłaty znajdziecie w panelu klienta. Spóźnienie się ze spłatą będzie Was kosztować bardzoooo dużo więc nie warto przegapić tego terminu!

Skorzystaj z darmowej pożyczki Smart Pożyczka i zgarnij 100 zł bonusu!

Przykład reprezentatywny dla pożyczki w Smart Pożyczka

Pierwsza pożyczka wybrana na okres 10 do 30 dni 3000 zł jest całkowicie za 0 zł. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 0%, przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1000 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) stałe oprocentowanie wynosi 0%, całkowity koszt 0 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni, z zastrzeżeniem terminowej spłaty.
Reprezentatywny przykład dla pożyczki nieobjętej promocją: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 1958.47%., przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1282,22 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) zmienne oprocentowanie wynosi 10% (art. 359 § 21 KC – odsetki maksymalne), całkowity koszt 282,22 zł, w tym Prowizja 274 zł, odsetki kapitałowe 8,22 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni.

Zobacz również alternatywną promocję z bonusem 67 zł w gotówce!

Świetne promocje darmowej pożyczki Net Credit z bonusem 100 zł Od Blue Bonus mocno „nakręciły” ten dotąd pomijany obszar promocji. Pojawiła się bowiem kolejna okazja do zgarnięcia premii – tym razem za wzięcie darmowej pożyczki w Pożyczka Plus otrzymamy 67 zł nagrody w gotówce. Pożyczka standardowo wypłacana jest natychmiast i jest zupełnie darmowa (jej RRSO wynosi 0%) pod warunkiem, że to pierwsza nasza umowa w tej firmie.

O promocji tej piszemy tutaj: 67 zł premii w gotówce za wzięcie darmowej pożyczki w Pożyczka Plus – bez weryfikacji bazy BIK!

 



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



223 komentarzy dla wpisu: “100 zł premii w gotówce za wzięcie darmowej pożyczki w Smart Pożyczka + szansa na 100 zł w bonie do empik.com w zamian za złożenie życzeń ;-)

  • edek264 pisze:

    Profil likwidujesz i po sprawie

    • Kuba pisze:

      Dla mnie osobiście nie jest to tak natrętne, ale wyróżniają się tu mocno na tle konkurencji.

    • ZnB pisze:

      Ciekawe jaki mają algorytm ponieważ do Nas na przestrzeni od listopada do teraz dotarły zaledwie 3 smsy a korzystaliśmy z Net Credit, Pożyczka Plus, Szybka Gotówka i Smart Pożyczka. W zasadzie to przyszły one w pierwszych dniach po złożeniu wniosku i na tym koniec.

    • Kuba pisze:

      Algorytm taki, że jak się spłaci terminowo pożyczkę, że to bardzo chcą dać kolejną, kusząc rabatami/zniżkami.

    • ZnB pisze:

      To nam nic nie proponują… hmmm, nie chcą nam dać rabatu? :P

    • edek264 pisze:

      U mnie też trochę było tych SMS i sporo telefonów, usunął ten profil na pożyczka plus i ta druga co już wszyscy korzystaliśmy, czekam na premie od Smart pożyczka i po otrzymaniu tez usunę profil…

  • Adam pisze:

    U mnie również emaile i sms-y od Smart Pożyczka. Nie likwiduję na razie konta i nie wycofuję żadnych zgód do czasu aż dostanę premię 100 pln. Po otrzymaniu premii podejmę stosowne działania. ZnB. Propozycje są takie by wziąć kolejną pożyczkę z rabatem np. 5 % ale ogólnie kolejna pożyczka nie jest już darmowa tak jak pierwsza, trzeba za nią słono zapłacić a mnie takie oferty nie interesują.

    • ZnB pisze:

      Wiemy doskonale, że kolejna pożyczka nie jest darmowa. Zastanawia nas bardziej fakt dlaczego jednych spamują a innych nie. Wiemy, że logiki trudno się doszukać ale strasznie nas to ciekawi :)

  • Kuba pisze:

    Czy ktoś już dostał bonus 100 zł? Pytam, bo na bluebonus.pl dalej nie widnieje żaden przyznany bonus, a też nie ma do nich kontaktu tel. (Smartpozyczka odsyła po informacje do wypłacającego bonus).

    • m222 pisze:

      Jak ktoś dostanie bonus to się pochwali. Napisz do nich przez formularz kontaktowy.

    • ZnB pisze:

      W 99% promocji nagrody wypłacają na ostatnią chwilę (w ostatnim dniu).

    • Kuba pisze:

      OK, a czy w zakładce „TWOJE AKTYWNE BONUSY” macie informację o przyznanym bonusie? Pytam, bo u mnie nie widnieje żadna informacja.

    • ZnB pisze:

      Nie, w tej zakładce widać tylko bonusu typu voucher jak np. w I edycji promocji Blue Bonus. Bonusu w formie gotówki trafiają na konto bankowe a nie do tej zakładki bo chyba, że tylko samo info po wypłacie się tam pojawi. Zobaczymy.

  • andrew pisze:

    U mnie w zakładce jest info: Przelew na konto 100,00 zł.

    Brałem udział w promocji Netcredit, a teraz czekam na premię ze smartpożyczki.

    • ZnB pisze:

      Dzięki za info. A pojawiło się to po wypłacie premii (lub w dniu wypłaty) czy tez wisiało chwilę wcześniej już?

    • andrew pisze:

      Wydaje mi się, że pojawiło się po wypłacie tamtej premii.

  • Wojak pisze:

    Zaksięgowali u kogoś stówe, wprawdzie termin jest do jutra włącznie ale moze…

    • OLI pisze:

      w Regulaminie właśnie jest że nie później niż do 30 stycznia…..

    • Wojak pisze:

      No niby tak, ze do dzisiaj ale mozna to róznie interpretować, ze może dopiero jutro Organizator przeleje bonus albo…

      Tak pokrętnie jest to napisane, ze ciężko powiedzieć czy znowu (u mnie z NetCredit była) nie obędzie się bez reklamacji.
      ale zobaczymy/zaczekamy do jutro.

  • edek264 pisze:

    Póki co cisza z kasą

  • entynos3 pisze:

    Też co jakiś czas tu zaglądam czy ktoś się pochwali otrzymaniem kasy… na razie cisza….

  • edek264 pisze:

    Nie później ale pewnie jutro będzie dopiero

  • Kuba pisze:

    Przed chwilą otrzymany e-mail:

    Gratulacje !

    Drogi użytkowniku,
    w dniu dzisiejszym zleciliśmy wypłatę Twojej nagrody.
    Pamiętaj, że przelew może zostać zaksięgowany dopiero w kolejnym dniu roboczym na Twoim koncie.

    W zakładce „Twój profil -> Twoje aktywne vouchery” w dniu dzisiejszym udostępnimy informację o przelewie.

    Gratulujemy !

    • kasia310831 pisze:

      z jakiego maila przychodzi wiadomość? czekam i czekam i nie ma

    • Wojak pisze:

      Ja tez dostałem maila o nagdrodzie ale kasy zaksięgowanej na koncie (tym razem w Santander Bank) jeszcze nie ma.

      Mail przyszedł z automatu z Bluebonus o 10:08.

      Czekam cierpliwie dalej na kolejne sesje księgowań.

  • muhekugooo pisze:

    w millennium już jest

  • adam pisze:

    Też dostałem maila. Jak usunąć konto u tych spamerów ze SMART? Kilka telefonów i sms…. żart jakiś.

  • edek264 pisze:

    Dalej nic….

  • spru61q pisze:

    Póki co ja również ani nie mam maila, ani na profilu bluebonus brak informacji o przyznanej nagrodzie.

  • ZG pisze:

    Na PKO BP też już wpłynęlo

  • edek264 pisze:

    Napisałem do nich że nie otrzymalem nagrody zobaczymy co odpiszą

  • Wojak pisze:

    Łu mnie tyż wleciało. Spisał się partner na czas tym razem 👍

  • e pisze:

    W mbank juz jest. Jak wycofac zgody na telefony i sms? w profilu blubonus opcja ta jest niedostępna do edycji. napisałam do nich, ale czy to zamierzają uwzglednic?

  • agata pisze:

    coś się spóżniają z wypłatą. na jaki adres mozna napisac , zapytac o nagrodę?

  • edek264 pisze:

    Oby, oby….

  • Seweryn pisze:

    Brak informacji, brak przelewu, brak kasy..

  • Krystian pisze:

    Ja też jeszcze nie otrzymałem nagrody ale w sumie dopiero dziś w profilu dopisałem numer konta do wypłaty. Mam nadzieję że nie będzie problemu

  • edek264 pisze:

    ooo…sprawdziłem i też nie miałem konta zapisanego, także pewnie tu jest problem, konto IBAN wpisalem + ponowiłęm zgłoszenie reklamacyjne

  • edek264 pisze:

    > Witam
    Analizując Państwa zgłoszenie reklamacyjne ustalone zostało iż przystępując do zawarcia umowy pożyczki nie skorzystali Państwo z linku promocyjnego platformy Blue Bonus.W związku z powyższym reklamodawca nie może uznać zgłoszenia reklamacyjnego
    Zgodnie z zapisami regulaminu
    2.8. Wnioski o zawarcie umowy pożyczki z Partnerem składane z innego źródła
    niż za pośrednictwem strony internetowej Promocji określonej w ust. 2.3.1, jak również wnioski złożone po ostatnim dniu Promocji nie będą brały udziału w Promocji

    przed chwilą doszło ….ciekawe

  • edek264 pisze:

    kombinują żeby kasy nie zapłacić, odpisałem że nie zgadzam się w ogóle i niech raz jeszcze sprawdzają, zobaczymy ….

    • ZnB pisze:

      Dobrze zrobiłeś. Brałeś udział również w którejś akcji Net Credit?

    • edek264 pisze:

      Tak netcredit też, może stwierdzili że za dużo zarobiłem na tych pożyczkach hehe

    • ZnB pisze:

      Pytaliśmy bardziej pod kątem odpowiedzi, które otrzymałeś. Masz tam profil, korzystałeś już z jednej z ich promocji i podeprzyj się tym, że błędu na 100% nie zrobiłeś.

  • edek264 pisze:

    Kto jeszcze dostal taką odpowiedź???

    • Monika pisze:

      Ja jeszcze nic nie dostałam, a nr konta mam wpisany w profilu. Napisałam maila z reklamacją. Zobaczymy co to da.

    • Monika pisze:

      Wczoraj pisałam reklamację, a dzisiaj dostałam odpowiedź, że „przelew zostanie zlecony w dniu dzisiejszym”. Dam znać czy rzeczywiście przyszedł. Piszcie reklamacje to nic nie zaszkodzi.

  • Sajmon pisze:

    Super, wszyscy wzięli pożyczkę, spłacili w terminie, a nikt nie dostanie premii w wysokości 100 zł.

    • inka pisze:

      Kilka osób jak widać dostało. Ja również. Chociaż to wielka lipa, że jedni dostali innym odpowiadają jak powyżej. Może założyli, że będzie mniej chętnych? Tak czy inaczej powinni dostać wszyscy co spełnii warunki. U mnie i zamknięcie konta itd. bez problemu (mail wczoraj dziś potwierdzenie, zobaczymy czy rzeczywiście wykasowali nr i mail.. i nie będzie ciągłych tel./sms).

  • ulisesor4k pisze:

    Ode mnie tez poleciało zgłoszenie reklamacyjne, co prawda obawiam się że będą stać na stanowisku że nagle kupa ludzi nie potrafi klikać w liki :-D. Trochę trzeba ich pomęczyć, powodzenia.

    PS: dzięki ZNB, robicie dobrą robotę!

    • ZnB pisze:

      Nie ma cudów. Ale wystąpił jakiś błąd po ich stronie albo otrzymali błędne informacje od Net Credit. Muszą to wyjaśnić. Piszcie reklamacje.

  • edek264 pisze:

    Teraz wychodzi że to nie ja wziąłem pożyczkę bo nie mają mojego maila w swoim systemie…..co to w ogóle za firma!??

  • edek264 pisze:

    Pisać reklamacje i wysyłać po kilka razy, nie na co odpuszczać Kasa nam się należy i do skutku,

  • edek264 pisze:

    Odpisali że ponownie rozpatrują moja reklamacje…..ciekawe ile to im zajmie

    • agata pisze:

      u mnie tez jeszcze rozpatrują od wczoraj ;) ciekawe czy pozytywnie przejdzie. jesli chodzi o inna pozyczke, pozyczka plus- tutaj te 67 zl jak obiecali tak bylo wyplacone. A smart pozyczka – dziwne problemy techniczne…

  • edek264 pisze:

    No po prostu nie umiemy klikać w linki….

  • edek264 pisze:

    I cisza cos, ewidentnie i oni mają problem z klikaniem ..

  • edek264 pisze:

    Proszą o cierpliwość i czas….elwro 800 junior jest przegrzany i nie ma jak klikać w linki…

  • pp pisze:

    Napisałem reklamacje i dwa dni czekam na odpowiedź. Coś im nie wyszło z tą firmą.

    • Anka pisze:

      Ja również czekam już dwa dni i nie ma żadnego odzewu na moją reklamację

  • edek264 pisze:

    Piszcie pomagajcie ich, a tak w ogóle ile osób nie otrzymalo premi???

  • ulisesor4k pisze:

    Również czekam 2 dzień i odpowiedzi brak…

  • edek264 pisze:

    Kto jeszcze nie dostał?

  • agata pisze:

    otrzymałam maila, że reklamacja została uznana :)
    a kas później: „O wypłacie premii powiadomimy ponieważ jest to uwarunkowane generowaniem zbiorczych przelewów do użytkowników promocji”

  • edek264 pisze:

    U mnie wciąż cisza żadnej odpowiedzi…

    • Monika pisze:

      Nie wiem co rozbić. Nadal nie dostałam bonusu. Coś długo im przechodzi ta „realizacja zlecenia”. W poniedziałek napiszę do nich jeszcze raz. Tylko, że pewnie nic to nie da…

    • ZnB pisze:

      No tak, minęły już chyba 2 czy 3 dni robocze więc przelew powinien już być. Napisz do nich już teraz, szkoda czekać.

  • edek264 pisze:

    Mam info że dostanę premie także czekam na kasę. Muszę przyznać że szybko się zajmują reklamacją i odpisują

  • Michal pisze:

    Po ponad tygodniu dostałem odpowiedź:
    „Analizując Państwa zgłoszenie reklamacyjne ustalone zostało iż
    podany adres mailowy nie został zarejestrowany w systemie zarówno
    Partnera jak i Organizatora promocji. Adres mailowy nie jest powiązany z
    żadnym profilem Klienta w systemie.
    Wynika to z sytuacji gdy użytkownik usuwa swój profil lub podczas
    rejestracji podaje inny adres mailowy”
    Bardzo jestem ciekaw jakim sposobem udało mi się zresetować hasło skoro nie mam tam nawet konta. Ewidentnie wykrecaja się od wyplaty bonusu. Zachęcam do zebrania osób które otrzymały podobna informację aby być gotowym na ewentualne zgłoszenie do UOKiK

    • Michał pisze:

      Edit: w piątek, po wymianie kilkudziesięciu meili z bluebonus dostałem informacje o przyznaniu nagrody, dziś wpłynęła.

  • Seweryn pisze:

    U mnie to samo:
    „Rozpatrujac Pana zgloszenie reklamacyjne zostalo ustalone iz adres ………………….
    nie widnieje w systemie Partnera promocji w zwiazku z powyzszym reklamacja nie moze zostac uznana.”

  • ZnB pisze:

    Dziwna sytuacja :( Aby coś wywnioskować możecie odpowiedzieć na poniższe pytania:
    1. Czy adres e-mail, z którego piszecie reklamację jest tym samym adresem jaki podaliście przy rejestracji profilu w Blue Bonus jak i w Smart Pożyczka?
    2. Czy zgłaszaliście do Smart Pożyczki wniosek o usunięcie profilu i zaprzestanie przetwarzania danych?

    P.S. W celu sprawdzenia jaki adres mailowy jest podany w Smart Pożyczka zalogujcie się tam i w zakładce dokumenty pobierzcie pdf z umową ramową. W niej są wszystkie Wasze dane i sprawdźcie adres e-mail. W Blue Bonus adres email widać w zakładce Twoje dane. Jeżeli adresy się zgadzają i z tego samego wysyłacie reklamację zróbcie dwa screeny i dołączcie im do reklamacji bo to zaczyna być już irytujące.

  • edek264 pisze:

    U mnie też tak było bo podałem inny adres email niż ten z którego zgłaszałem reklamacje, musi być ten adres który został podany we wniosku. Wchodzqc na swój profil można podejrzeć swoją umowę i sprawdzić adres

    • ZnB pisze:

      A no właśnie! Podstawa to zgłosić reklamację z adresu e-mail, który został użyty w promocji. Inaczej nie ma szans aby Organizator zidentyfikował uczestnika i to czy spełnił warunki.

  • edek264 pisze:

    wszyscy, którzy nie otrzymali jeszcze premii i zgłosili reklamację z tego tytułu, zachęcam do zalogowania się na swoim koncie w smart pożyczka następnie wchodzimy na dokumentu, zjeżdżamy na sam dół wybieramy dokument Umowa ramowa pożyczki i sprawdzamy jaki to adres email wpisaliśmy do umowy, nasze dane są na samym początku umowy …powodzenia

  • pp pisze:

    Dzisiaj dostałem informację, że wypłacą mi nagrodę ale muszę uzupełnić numer konta w bluebonus.

  • agata pisze:

    czy ktos juz otrzymal po reklamacji te oczekiwane 100zl ?

    • pp pisze:

      Dzisiaj dostałem info, że zlecili przelew. Pewnie w poniedziałek dojdzie na konto.

  • edek264 pisze:

    Kasy brak …

  • pp pisze:

    Dzisiaj wpadła kasa

    • agata pisze:

      fajnie, czy;li cos sie zaczyna dziać w temacie
      u mnie niestety kasy brak, jedynie maile ze spamem o pożyczkach ostatnio natretne w mega ilosci.

  • edek264 pisze:

    Tez nie dostałem kasy….ale zamieszanie z tą Smart pożyczką

1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.