ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja] 100 zł w gotówce oraz 10 biletów do kina za założenie Konta dla Młodych w PKO BP (brak okresu karencji!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja] Na dzień 11.10.2016 pozostała liczba pakietów do wykorzystania:

  • w sieci kin Cinema City: 922 sztuk
  • w sieci kin Helios: 960 sztuk

Zgarnij 100 zł premii i 10 wejściówek do kina za założenie konta w promocji „Kino za 0”

PKO BP wystartowało z promocją kinową dla najmłodszych wyjadaczy ofert bankowych. Za założenie Konta dla Młodych i jedną transakcję kartą można zgarnąć 10 biletów do kina Cinema City lub Helios (do wyboru). Co więcej z promocji może w praktyce skorzystać każda osoba w wieku 18 do 26 lat, która nie posiadała konta na dzień 31 sierpnia 2016. Można również pokusić się o połączenie promocji i zyskać dodatkowo 100 zł w gotówce!

PKO BP Konto dla mlodych 10 biletow do kina

10 biletów do kina za friko! :)

Zgodnie z regulaminem promocji „Kino za 0” może z niej skorzystać każda osoba spełniająca podstawowy poniżej zacytowany warunek promocji:

Uczestnik Promocji – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat i ma mniej niż 27 lat, w dniu 31 sierpnia 2016 r. nie posiadała żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku, w tym rachunku Inteligo, na dzień wydania Nagrody będzie Posiadaczem Konta i Karty oraz przy otwieraniu Konta wyrazi zgodę na otrzymywanie od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz materiałów marketingowych, promocyjnych i innych informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów podmiotów współpracujących i nie odwoła tej zgody do dnia wydania Nagrody, a także działa jako konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.).

Jak widać w praktyce nie ma tu okresu karencji, zatem jeżeli udało nam się zamknąć do końca sierpnia konto w PKO BP czy też Inteligo po jednej z ostatnich akcji Mam PKO czy też Mam Inteligo można wrócić do banku po kolejną nagrodę w postaci biletów. W przypadku gdy nie mieliśmy w PKO BP konta dłużej jak 3 lata można sięgnąć po dodatkowe 100 zł nagrody o czym piszemy w dalszej części wpisu!

Aby otrzymać nagrodę w postaci 10 biletów do kina należy:

  • w terminie od 1 września 2016 do 16 października 2016 podpisać umowę o otwarcie i prowadzenie Konta dla Młodych wraz z kartą debetową PKO Ekspres z symbolem MasterCard w postaci standardowej plastikowej karty wydawanej do konta,
  • wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz materiałów marketingowych, promocyjnych i innych informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów podmiotów współpracujących,
  • w terminie do 10 listopada 2016 dokonać wydaną kartą minimum jedną transakcję bezgotówkową,
  • w terminie do 10 listopada 2016 zgłosić chęć udziału w promocji, rejestrując się na stronie internetowej pkobp.pl/kinoza0, przy czym, w trakcie rejestracji należy dokonać wyboru sieci kin, w której będziemy mogli zrealizować nagrodę.

Jak już wyżej wspominaliśmy nagrodą jest pakiet 10 kodów uprawniających do wymiany na 10 biletów do kin sieci Cinema City albo na 10 biletów do kin sieci Helios. Kody będą ważne przez 6 miesięcy licząc od dnia ich wydania.

Bilety można wykorzystać na seanse wyszczególnione w regulaminie promocji:

Kody wymieniane na bilety sieci kin Cinema City uprawniają do wejść na seanse 2D będące w aktualnej ofercie kin sieci Cinema City. Kod nie obowiązuje w IMAX, na pokazy specjalne, maratony, pokazy Ladies Night, filmy wyświetlane w salach VIP, Škoda 4DX oraz w Cinema Park. Kod nie upoważnia do pierwszeństwa w obsłudze przy kasie. Lista kin stanowi załącznik nr 1. do Regulaminu.

Kody wymieniane na bilety sieci kin Helios uprawniają do wejść na wszystkie regularne seanse 2D będące w aktualnej ofercie kin Helios. Kod nie obowiązują na pokazy specjalne, w tym z cyklu: Kino Kobiet, Maratony Filmowe, Helios dla Dzieci, Helios dla Szkół, Kultura Dostępna, pokazy przedpremierowe. Kod nie upoważnia do pierwszeństwa w obsłudze przy kasie. Lista kin stanowi załącznik nr 2. do Regulaminu.

Liczba wszystkich nagród w promocji wynosi 10000 szt. i obejmuje 6000 szt. nagród do sieci kin Cinema City oraz 4000 szt. nagród do sieci kin Helios, przy czym każda nagroda to 10 kodów wymienialnych na 10 biletów. Każda nagroda to równowartość prawie 200 zł. Nagrody będą wydawane według kolejności spełnienia warunków.

O ile wcześniej nie dojdzie do wyczerpania puli nagród to kody będą wydawane w pięciu turach:

  • do każdego 15. dnia miesiąca
  • do ostatniego dnia miesiąca

począwszy od 30 września 2016 do 30 listopada 2016. Kody zostaną wydane poprzez wysłanie wiadomości na pocztę w serwisie bankowości elektronicznej iPKO. W przypadku wyczerpania puli nagród bank poinformuje o tym fakcie za pośrednictwem strony pkobp.pl/kinoza0.

Regulamin nie precyzuje w jaki sposób mamy założyć konto w promocji. Tym samym mamy pełną dowolność wyboru: możemy założyć konto przez internet lub też w oddziale. Można również spróbować założyć konto z polecenia w ramach programu „Mam PKO” o czym piszemy poniżej (czytajcie uważnie).

Dodatkowe 100 zł za założenie konta w promocji „Mam PKO”

Aż ciśnie się na usta powiedzieć, że promocję kinową należałoby połączyć z promocją „Mam PKO” w edycji V (dla osób, które nie posiadały konta w PKO BP od min. 3 lat). Założenie konta w ramach programu poleceń gwarantuje nam dodatkowe 100 zł premii, jeżeli wydamy kartą min. 200 zł oraz dokonamy transakcji IKO na min. 10 zł. W takim przypadku należy jednak otworzyć konto z polecenia używając specjalnego kodu promocyjnego, który można uzyskać wypełniając poniższy formularz:

    Proszę o przekazanie kodu polecającego aby skorzystać z promocji "Polecam PKO Bank Polski" z premią 100 zł za założenie konta.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Reasumując: kto nie miał konta przez ostatnie 3 lata w PKO BP niech wypełni powyższy formularz celem pobrania kodu polecenia i skorzystania z promocji Mam PKO opisywanej tutaj oraz wypełni wniosek korzystając z poniższego linku. Tym samym oprócz 10 biletów bank wypłaci nam dodatkowe 100 zł za spełnienie warunków promocji Mam PKO:

    Kto natomiast w ostatnich 3 latach posiadał konto w PKO BP ale zamknął je do 31 sierpnia 2016 może ponownie założyć konto i zgarnąć w prosty sposób 10 biletów do kina korzystając z tego linku:

    Ile kosztuje Konto dla Młodych w PKO BP?

    Konto dla młodych jest kontem darmowym – prowadzenie konta jest za bezwarunkowe 0 zł – nie musimy zatem martwić się o jakieś wymagane wpływy na konto dla zwolnienia z opłaty. Karta również jest darmowa ale po wykonaniu min. pięciu operacji bezgotówkowych rozliczonych w danym miesiącu – w przeciwnym razie opłata wynosi od 1 do 5 zł/mies. w zależności od liczby dokonanych transakcji. Dodatkowo otrzymujemy darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju jak i na świecie!

    Harmonogram promocji „Kino za 0”:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 15 października 2016 wypełnij wniosek o Konto dla Młodych podpisz umowę o konto wraz z kartą
    do 10 listopada 2016 zgłoś udział w promocji „Kino za 0” na stronie pkobp.pl/kinoza0
    do 10 listopada 2016 dokonaj co najmniej jedną płatność wydaną do konta kartą
    do 30 listopada 2016 zostanie przekazana nagroda

    Harmonogram promocji „Mam PKO”:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 7 listopada 2016 pozyskaj kod promocyjny PKO BP – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do 7 listopada 2016 wypełnij wniosek o konto i dokonaj aktywacji rachunku bankowego (nie czekaj zatem do końca ze złożeniem wniosku!)
    do 30 dni od daty podpisania umowy dokonaj kartą transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO
    do 75 dni od daty zakończenia danego etapu otrzymasz premię za założenie konta

     

    Lokalna kopia dokumentów:



    , , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    78 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja] 100 zł w gotówce oraz 10 biletów do kina za założenie Konta dla Młodych w PKO BP (brak okresu karencji!)

    • Dominik pisze:

      Czy z konta można bez problemu zrezygnować po otrzymaniu nagrody?

    • Dominik pisze:

      a czy jesteście pewni że jest to do 27 lat? a nie 26?

      • ZnB pisze:

        regulamin to dokładnie precyzuje „ukończyła 18 lat i ma mniej niż 27 lat” czyli max. do 27 urodzin!

    • Piter pisze:

      Podsumowując najlepiej najpierw poprosić was o kod, później z linku https://mam.pkobp.pl/otworz-konto-z-polecenia/ założyć konto dla młodych, następnie zarejestrować się na stronie promocji http://pkobp.pl/kinoza0 i dalej wykonać wymagane transakcje. Tym sposobem zgarniamy 100 zł za założenie konta z polecenia + 10 biletów z promocji przy otwarciu konta dla młodych. Czy mam rację?

    • Piter pisze:

      mamy pierwszy problem, system nie pozwala mi na zalozenie konta „Przepraszamy. Wniosek PKO Konto dla Młodych mogą składać osoby pełnoletnie, które nie ukończyły jeszcze 26 lat”

      mam 26 lat skończone czyli mniej niż 27 według opisu promocji na waszej stronie, a nie mogę założyć konta.

      • ZnB pisze:

        No tak jest skonstruowany regulamin my tylko go zacytowaliśmy. A kiedy kończysz 27 lat?

      • Piter pisze:

        w przyszłym roku w czerwcu :)

      • ZnB pisze:

        Nam też się wydawało do tej pory, ze KdM jest dla osób do 26. roku życia (tak nawet napisaliśmy we wpisie o Mam PKO) no ale jak tu wprost w regulaminie tak zapisali to poszedł cytat a to chyba błąd z ich strony :P

    • Piter pisze:

      czyli trzeba zalozyc konto na partnerkę :P juz za stary na takie promocje jestem :)

      • ZnB pisze:

        Dobrze, że jest jeszcze tak młoda :) Też chcielibyśmy skorzystać ale nie ma już na kogo :P Albo jest już konto albo ogranicza wiek :(

    • lel pisze:

      No dobra zarejestrowałem się na tej stronie kinoza0 i co dalej? :D Nic się nie pokazało :o

      • ZnB pisze:

        A konto już masz? :)

      • lel pisze:

        Czekam na kuriera :) Czyli na razie na darmo się rejestrowałem i jak aktywują mi konto to muszę ponownie?

      • ZnB pisze:

        Tu kolejność chyba nie ma znaczenia. Ew. dla pewności możesz później ponownie dokonać rejestracji. P.S. A to jak chciałeś skorzystać z promocji bez konta w PKO? ;-)

    • O pisze:

      W regulaminie jest napisane, że aby dostać 100zł trzeba wykonać co najmniej jedną transakccję bezgotówkową o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK o łącznej wartości minimum 10 zł.

      Czyli jeśli nie wydam 210 zł to nie dostanę 100. Dzięki ale nie :D. Bilety do kina mi wystarczą ;P

      Cytat z regulaminu:
      „Zadanie uprawniające do otrzymania nagrody
      §5
      Spełnienie zadania, o którym mowa w Rozdziale 3, §1, pkt 4) Regulaminu Programu, będące jednym z warunków skutecznego polecenia Nowego
      konta PKO Banku Polskiego, polega na dokonaniu w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta PKO Banku Polskiego,
      określonego w Rozdziale 1, §2, pkt 1)-3) Regulaminu Programu:
      1) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego konta PKO
      Banku Polskiego, w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz
      2) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK, powiązanej z Nowym kontem PKO Banku
      Polskiego, o łącznej wartości minimum 10 zł w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet.

      W przypadku spełnienia przez Nowego Klienta łącznie wszystkich warunków skutecznego polecenia określonych w Rozdziale 3 §1 Regulaminu
      Programu, w tym wykonania zadania określonego w §5 Zasad Edycji Programu, Uczestnik, którego Kod polecenia został wykorzystany przez
      Nowego Klienta przy rejestracji, o której mowa w Rozdziale 3, §1 Regulaminu Programu, otrzyma 50 zł, a Nowy Klient otrzyma 100 zł.”

      regulamin – https://mam.pkobp.pl/media_files/68a21f7d-2e6f-4e94-a557-8d13c7f8afa8.pdf

      • ZnB pisze:

        Dla każdego coś miłego :) ale otrzymanie 100 zł za wydanie 210 zł to chyba niezły interes? Nawet jeżeli nie masz co kupić to możesz zrobić zakupy dla kogoś i tym samym nic nie wydając z kieszeni zgarniesz 100 zł dodatkowo.

    • sdf pisze:

      mam problem, zlozlyem wniosek, zadzwonił pracownik z banku, potwierdził dane i 0 kontaktu kuriera od 10dni… czy to inpost? dzwonilem do Inpostu i nie mają takiej przesyłki….

    • Marek pisze:

      A czy przy płatności za pomocą iko musi być płatność zbliżeniowa telefonem czy może być np. Blik?

    • lel pisze:

      Zarejestrowałem się do kinoza0 przed uzyskaniem konta i teraz gdy już mam to konto, chciałem się zapisać ponownie ale już wyskoczył komunikat, że podany nr pesel został zarejestrowany. Czyli już nic nie muszę robić? Można to gdzieś sprawdzić czy jestem zapisany?

      • ZnB pisze:

        Jak chcesz się upewnić to tylko infolinia. No ale komunikat mówi chyba właśnie to że jesteś zapisany :)

    • Wojciech pisze:

      Czy jeśli koszałkom konto/ zapisałem się w promocji „kino za 0” i spełniłem warunki to mam zagwarantowane 10 biletów ? czy w chwili wyczerpania przestaną być wysyłane do wszystkich ? Bo póki co pula jeszcze jest… Każdy kto już się zapisał i spełnił warunki ma zagwarantowane 10 biletów?

    • Kasia pisze:

      Czy ktoś otrzymał bilety 30.09 ? ja spełniłam wszystkie warunki ,ale niestety żadna wiadomość do mnie nie dotarła.

    • Wojciech pisze:

      ja również zrozumiałem z regulaminu że bilety są przyznawane od 30.09

    • Wojciech pisze:

      :) pewnie masz rację :)

    • xyz pisze:

      Czy do tych 100zł do odebrania zaliczy się transakcja wypłaty pieniędzy z bankomatu za pomocą bliku?

    • Bover pisze:

      Witam, czy konto z obiema promocjami można założyć w placówce banku, bo tylko tak mogę założyć.
      Pozdrawiam

    • blik? pisze:

      Witam. Może trochę nie będzie to na temat, ale chcę na stacji zapłacić kodem blik. A oni mi mówią, że tylko przez zbliżenie telefonu, ale ja takiej karty nie mam w telefonie… Czy nie da się w takim przypadku zapłacić tym kodem?

      • blik? pisze:

        sprawdziłem listę sklepów na stronie bliku i do kilku przedzwoniłem i nie mają takiej opcji… Jesteście w stanie napisać mi, gdzie płaciliście kodem blik? Bo przez zbliżenie telefonu, to tylko dzięki visa możemy zrobić, a tutaj dają tylko mastercard… Są w ogóle jakieś większe sklepy, w których to funkcjonuje?

      • ZnB pisze:

        np. Orlen, McDonald’s, Auchan

    • Szymon pisze:

      też mam problem, 100zł już otrzymałem dawno, a biletów do kina nie mam.. A wg mnie pieerwsza tura powinna być 30 wrzesnia, bo przecież wyraznie jest napisane: bilety wysyłane będą w pięciu turach od 30 wrzesnia do konca litopada – czyli 1 tura 30 wrzesnia, 2 tura 15 pazdziernika, 3 tura koniec pazdziernika, 4 tura 15 listopada i 5 tura koniec litopada.. Wiec dlaczego uważacie ze pierwsza tura biletów poleci 15.10 ZNB? :D

    • adam pisze:

      A co będzie kiedy bilety się wyczerpią i nie zdążę ich dostać? Czy jest wypłacana jakaś równowartość?

      • ZnB pisze:

        Licznik dostępnych biletów maleje wraz z kolejnymi rejestracjami w promocji (rezerwacjami). Bilety fizycznie jeszcze nie zostały wydane więc raczej licznik nie pokazuje liczby dostępnych fizycznie biletów. Odpytaliśmy się banku czy rejestracja gwarantuje otrzymanie biletu po spełnieniu warunków promocji. Czekamy na odpowiedź…

      • adam pisze:

        Dziękuję! Proszę o info jak się dowiecie :)

    • Klaudia pisze:

      Mam pytanie, założyłam konto dla mlodych początkiem września, otrzymałam bonus 100 zl, i czy te bilety do kina również powinnam dostać czy to dotyczy osob zakładających konto po 18.09?

    • Klaudia pisze:

      A osoba polecająca również ma możliwość dostania biletów?

    • Wojciech pisze:

      kody otrzymałem w dniu wczorajszym na skrzynkę w bankowości internetowej.
      Sprawdźcie skrzynki!

    • lel pisze:

      Też dostałem! :)

    • ZnB pisze:

      Gratulujemy osobom, które już otrzymały premię 100 zł i/lub bilety do kina. Z uwagi na to, że to już ostatnia chwila aby z niej skorzystać polećcie promocję swoim znajomym, udostępnijcie ten wpis w mediach społecznościowych itp. Tak dobrej promocji w PKO dawno nie było i zapewne szybko się nie powtórzy! :) Polecajcie ją!

    • adam pisze:

      Coś wiadomo w sprawie tego czy rejestracja i spełnienie warunków promocji gwarantuje nagrodę?

      • ZnB pisze:

        Od 2 dni jest ping pong – zadajemy wprost pytania a oni wklejają wycinki regulaminu, które nic nie wnoszą do sprawy. Ciężko z nimi się gada i chyba już nie odpiszą :(

        Naszym (ale to tylko domysły!) zdaniem liczba pozostałych biletów przedstawia liczbę możliwych kolejnych rejestracji. Jeżeli tak jest faktycznie to wszyscy którzy spełnią warunki promocji dostaną bilety bo jest ich jeszcze w puli sporo a promocja dobiega końca!

    • Szymon pisze:

      Już mnie to trochę irytuje, że nie otrzymałem jeszcze kodów.. Wszystko zrobiłem co trzeba, a tu du.a… Pytanie dla tych którzy otrzymali te kody – logując się w serwisie internetowym powinna być wiadomosć w zakładce Wiadomosci jak rozumiem, zgadza się? Nic nie mam tam a domyslam się że w przeciągu godziny nic do mnie nie dojdzie

    • Adrianmkr pisze:

      Dostałem kody, teraz czekam na 100 zł od banku. Jak to jest z tym PITem?? Wiem, że będę musiał się rozliczyć z tych 100 zł (ok 85 po odliczeniu podatku), ale czy z biletów również?? Dodam tylko, że po raz pierwszy będę składał PIT.

      • daniel pisze:

        pko nie wysyła pitu 8c więc olej to, ogólnie wszyscy wyznają zasadę – jak dostanie pit 8c to go rozliczacz, jak nie to nie i wsio :)

    • Damian pisze:

      przed północą wysłałem wniosek, załapie się na promocje? czy jednak jak pisze do 16 musiałem podpisać umowe o konto u kuriera?

      • ZnB pisze:

        Cholera wie, w poprzednich promocjach wniosek na ostatnią chwilę przechodził pomimo iż regulamin mówił o umowie. Twoje decyzja :)

      • anana pisze:

        czy otrzymałeś kody? ja też złożyłam wniosek kilka dni przed końcem,ale umowę kurier dostarczył po zakończeniu promocji i póki co cisza:(

    • KrólowaLoda pisze:

      Również nie mam kodów, ktoś coś? jakieś info? powinny być w poprzedniej turze, co robić…?

    • Damian pisze:

      Witam,

      Czy jeżeli już otrzymałem kody, to mogę bez problemów zamknąć konto?

      Pozdrawiam

    • Kuba pisze:

      Witam!

      Założyłem konto dla Młodych z polecenia na początku miesiąca, zrobiłem transakcje kartą na kwotę ponad 200zł oraz wykonałem przelew przez aplikację IKO na kwotę 15zł, w związku z czym wydaje mi się, ze spełniłem wszystkie warunki natomiast do tej pory nie otrzymałem biletów oraz po zalogowaniu na konto osoby która poleciła mi konto pisze, że nie spełniłem warunków. Wiecie o co może chodzić? Czy transakcja przez IKO to nie może być przelew, tylko jakaś inna operacja? Jeżeli tak to jaka? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

      • ZnB pisze:

        Przelew to nie transakcja w punkcie handlowo-usługowym. Musi to być płatność w sklepie z użyciek kodu BLIK wygenerowanym w aplikacji IKO. Niestety przelew się nie łapie.

      • Kuba pisze:

        wykonałem w sobote transakcje blikiem w sklepie, została zaksięgowana na koncie w poniedziałek, a po zalogowaniu na stronę osoby która polecała mi konto widnieje napis, że nie spełniłem warunków, czy po prostu trzeba poczekać, gdyż obie ich bazy nie łączą sie na bieżąco, czy popełniłem gdzieś błąd? konto aktywne od 30 wrzesnia, wiec 30 dni jeszcze nie mineło, ale zostało mało czasu wiec da sie moze coś jeszcze zrobic. Proszę o pomooc

      • ZnB pisze:

        Ta strona jest aktualizowana nie częściej jak raz na tydzień także od razu tego nie zobaczysz!

      • Kuba pisze:

        dzięki wielkie za informacje :) a wiecie może, czy jest możliwość dowiedzieć się na infolini, czy wszystkie warunki zostały poprawnie spełnione i czy zostałem zakwalifikowany do otrzymania nagrody?

      • ZnB pisze:

        możesz próbować ale raczej marne szanse, jeżeli zrobiłeś wszystko zgodnie z regulaminem to premia Wam się należy

    • Adam pisze:

      Czy wypłata gotówki w bankomacie przez IKO (BLIK) będzie spełniała warunki?

    • Adrian pisze:

      Warunki spełniłem pod koniec września, lecz pieniędzy nadal nie dostałem. Mogę coś zrobić w takim wypadku? Miałem zamiar zamknąć konto, gdy tylko dostanę nagrodę od banku i teraz nie wiem co robić. Czekać?
      Millenium jest dla mnie lepszym bankiem patrząc na ogół. Aplikacja PKO nie wyświetla wszystkich transakcji oraz zablokowanych środków. Nie ma też opcji skorzystania z blokady na odcisk palca. No i ta ukryta opłata za wybranie innego niż domyślny, wizerunku karty.

      • ZnB pisze:

        To w zasadzie powinieneś już dostać kasę. Napisz im reklamację.

        Co do porównania banków – naszym zdaniem Millennium to jedno z najlepszych jak nie najlepsze konto na rynku jako konto podstawowe.

      • Adrian pisze:

        @ZnB Może powiesz coś więcej. Co z tą reklamacją? Możesz mi opisać ze szczegółami co mam zrobić?

      • ZnB pisze:

        No co Ty :) Logujesz się di ipko.pl, wchodzisz na górze w Wiadomości, potem z prawej Nowe pytanie coś tam coś tam, wybierasz reklamacja i piszesz, że nie otrzymałeś nagrody 100 zł z polecenia pomimo spełnienia warunków promocji.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.