ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

Money Mania 5: 600 zł za założenie eKonta w mBank i płatności kartą (krótki okres karencji i proste warunki!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Promocja Money dostępna również dla starych klientów sprzed pół roku!

Dziś startuje piąta odsłona promocji Money Mania z premią 100 zł za założenie konta w mBank i 500 zł zwrotu za opłacone zakupy. Pewnie dla wielu osób zaskoczeniem jest fakt, że dotyczy ona konta w mBanku, który obecnie już oferuje nawet 500 zł zwrotu. Ta jest jednak wyjątkowa z uwagi na jej proste warunki i fakt, że mogą z niej skorzystać wszystkie osoby, które zamknęły konto do końca września 2015! Rejestracja w promocji będzie trwała do 10 maja 2016.

Money Mania 5 600 zl eKonto mBank

100 zł za założenie eKonta w taryfie Standard od firmy Money

„Money Mania 5” to oferta przygotowana przez Money z partnerem jakim jest mBank. Promocja charakteryzuje się bardzo prostymi warunkami – wystarczy np. pięć płatności kartą na dowolną kwotę lub też pięć przelewów do innych banków. Co najważniejsze jest skierowana do osób, które co najmniej od 1 października 2015 nie były klientem banku – czyli to nie wiele ponad pół roku temu. Wychodzi zatem na to, że Money/mBank podszedł do promocji bardzo, ale to bardzo „łagodnie” pozwalając tym samym na powrót starych klientów i zgarnięcie przez nich kolejnej premii 100 zł. Zapis w regulaminie brzmi dokładnie tak:

Uczestnikami Akcji nie mogą być:
(…)
c. klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich w okresie od 1 października 2015 roku do momentu otwarcia rachunku w ramach Akcji.

Jeżeli spełniamy powyższy warunek to śmiało można skorzystać tej ofert – warunki bowiem są banalnie proste a premia jak na tego typu promocje przystało całkiem przyzwoita, ba nawet wyjątkowo okazałą :)

Standardowo jak to w promocjach organizowanych przez pośredników zaczynamy od zarejestrowania się na stronie akcji promocyjnej – mamy na to czas do 10.05.2016. Podczas rejestracji podajemy swój adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny, który musimy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w promocji. Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil czyli jedno konto. Po potwierdzeniu rejestracji na stronie akcji promocyjnej zostanie nam udostępniony link przekierowujący do wniosku uprawniającego do otwarcia promocyjnego eKonta.

Po kliknięciu tego linku wypełniamy wniosek o eKonto w taryfie standard wraz z kartą podając nasze dane osobowe – na to mamy również czas do 10.05.2016. Pamiętajmy jednak o tym, aby we wniosku podać bezbłędnie wszystkie swoje dane osobowe zgodne z danymi zawartymi w dowodzie osobistym. Na końcu potwierdzamy przystąpienie do promocji mBanku „Zyskuj z eKontem” oraz do mOkazji.

Na koniec wykonujemy tzw. przelew autoryzacyjny podpisujący umowę (przelew wykonujemy na 1 zł, które podlega zwrotowi) i czekamy na dane dostępowe do konta. Przelew należy wykonać z innego banku – nie może to być przelew z mBanku i Orange Finanse. Konto zostanie aktywowane po potwierdzeniu przez bank danych autoryzacyjnych. Umowę możemy podpisać również w inny sposób:

  • poprzez kuriera – aktywacja następuje po pozytywnej weryfikacji podpisanych dokumentów,
  • wizyta w oddziale – aktywacja dokonywana jest przez pracownika banku po podpisaniu umowy rachunku.

Oczywiście najwygodniejszą i polecaną przez nas metodą jest przelew autoryzacyjny. Wersja z kurierem czy wizytą w banku nie zwalania nas z zarejestrowania się na stronie promocji. Warto również dodać, że na podpisanie umowy o konto z kartą mamy czas do 21 maja 2016.


UWAGA!!! Zwracajcie szczególną uwagę na dane które wpisujecie w formularzu, dane osobowe, numer PESEL, numer dowodu itp. Wszystkie dane które podajecie muszą być zgodne z tymi z dowodu. Poza tym przelew autoryzacyjny z Waszego konta w innym banku również musi posiadać te same dane co we wniosku i w dowodzie. Nie może to być przelew z konta członka rodziny. Nie może to być przelew z Waszego konta jeżeli dane na tym koncie nie są zgodne z dowodem (np. zmieniliście adres i dowód a nie zmieniliście tych danych w banku). Jeżeli macie wątpliwości wybierajcie opcję z kurierem lub oddział!

Jeżeli będziecie korzystać z promocji w kilka osób przy użyciu jednego tego samego komputera cały proces rejestracji w promocji należy wykonać od początku dla każdej osoby. Zatem należy najpierw zarejestrować się w promocji podając maila po czym następnie wypełnić wniosek o konto z linku udostępnionego po zalogowaniu się w serwisie. Kolejna osoba powtarza wszystkie czynności od samego początku czyli przechodzi na stronę promocji, rejestruje się podając maila i wypełnia wniosek. W przeciwnym wypadku mogą wystąpić problemy w naliczeniu premii jak to nie raz miało miejsce w przeszłości.


Pamiętajmy! W celu skorzystania z promocji przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego po rejestracji wypełniamy wniosek o konto. W przeciwnym wypadku nie zostanie nam naliczona żadna premia! Nie zakładajcie konta bezpośrednio na stronie banku!

Organizator zastrzega, iż wnioski o założenie eKonta z innego źródła w Internecie, niż za pośrednictwem Serwisu, jak również wnioski o założenie eKonta złożone po 10 maja 2016 roku nie będą brały udziału w Akcji.

Jeżeli przeszliśmy sprawnie przez proces rejestracji w promocji i zakładania konta w mBanku można już pomyśleć o spełnieniu warunków promocji aby zgarnąć tytułowe 100 zł nagrody. Wystarczy do 10 czerwca 2016 roku wykonać zaledwie 5 dowolnych transakcji na dowolną kwotę. Przez dowolną transakcję rozumie się płatność kartą, przelew na konto w innym banku! lub płatności internetowe zaksięgowane na otwartym koncie. Tak prostych warunków już dawno nie było.

Aby otrzymać nagrodę z promocji należy również do dnia 10 czerwca 2016 uzupełnić na stronie promocji numer swojego aktywnego eKonta, na które nastąpi wypłata należnej nam premii w wysokości 100 zł. Premia zostanie wypłacona przez organizatora na wskazany rachunek do dnia 1 lipca 2016.

Nawet 500 zł z dodatkowej promocji mBanku „Zyskuj z eKontem”

Promocja „Zyskuj z eKontem” to osobna promocja wprost nie związana z ofertą firmy Money, o której mowa wyżej. Zasady promocji mBank są tak samo proste jak w poprzedniej jej edycji – wystarczy wykonywać określone płatności kartą lub BLIKiem przez 5 kolejnych miesięcy. Nie do końca jest jednak jasna sytuacja kto dokładnie może z niej skorzystać – jeżeli byliśmy w przeszłości klientami mBanku ale na dzień złożenia wniosku nie jesteśmy już stroną umowy z mBankiem to… no właśnie ciężko powiedzieć. Regulamin bowiem bardzo niejasno precyzuje tę kwestię. Podobnie zresztą regulamin był skonstruowany we wcześniejszej edycji:

Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się klienta będącego osobą fizyczną, który w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadził lub prowadzi na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Udziału w Promocji nie może wziąć pełnomocnik strony, o której mowa w zdaniu poprzedzającym.

Pod dedykowanym opisem promocji pojawiają się sprzeczne opinie co do możliwości przystąpienia do tej dodatkowej promocji przez osoby, które kiedyś były klientem mBanku. Wychodzi na to, że najprawdopodobniej wystarczy nie mieć konta na dzień przystąpienia do promocji. Niestety konsultanci raz mówią tak a raz inaczej – i jak tu ich nie lubić? Informujecie również w komentarzach, iż dostaliście już pierwsze premie mimo że jeszcze jakiś czas temu byliście klientem banku. Także trzeba się cieszyć z tego faktu bo promocja bardzo dobra! Pytanie tylko jak dokładnie interpretować ten zapis? Przyjąć należy zasadę „jak nie spróbujesz to się nie dowiesz i nie zyskujesz”. :)

Próbujemy na różne sposoby uzyskać jednoznaczną wykładnię jak rozumieć ten zapis ale jak widać nie jest to takie proste – ostatnia zdezaktualizowała się po tym jak otrzymaliśmy kolejną sprzeczną informację :( Jedno jest tylko pewne: posiadanie konta w Orange Finanse nie wyklucza wzięcia udziału w promocji mBanku (te banki są traktowane jako osobne podobnie jak w przypadku PKO BP i Inteligo).

I. 10 zł za otwarcie rachunku z kartą i aktywację dostępu mobilnego

Pierwszą część premii w wysokości 10 zł uzyskamy za sam fakt otwarcia rachunku i dokonania pierwszej aktywacji dostępu do eKonta z taryfą Standard lub eKonta z taryfą Plus za pomocą aplikacji mobilnej. Mamy na to czas 24h od otwarcia rachunku. Premia natomiast zostanie wypłacona do 20 dnia po spełnieniu powyższych warunków.

II. Zwrot do 4% wartości transakcji – nawet 250 zł zwrotu w 5 miesięcy

Nagroda w wysokości 250 zł zgodnie z regulaminem podzielona jest na 5 części i wypłacana na zasadzie zwrotu 2% sumy transakcji dokonanych kartą lub 4% od transakcji opłaconej poprzez płatności BLIK (uznaje się transakcje zakupu dokonane w punktach handlowo-usługowych zatem należy domniemywać, że internet wypada). W każdym z 5 miesięcy, w których przysługuje nagroda nie możemy otrzymać więcej aniżeli 50 zł (czyli aby zgarnąć maksymalną pulę musimy wydać min. 2,5 tys. zł miesięcznie kartą lub 1250 zł poprzez BLIK). Aby otrzymać pierwszą premię w wysokości do 50 zł w drugim miesiącu następującym po miesiącu, w którym zawarliśmy umowę musimy spełnić w miesiącu kalendarzowym następujące warunki:

  • zapewnić w danym miesiącu kalendarzowym jednorazowy wpływ na rachunek w kwocie nie niższej niż 1000 zł, który nie może pochodzić z rachunku uczestnika promocji (czyli należy zrobić przelew z konta innej osoby, która nie bierze udziały w promocji – najlepiej z konta innego aniżeli mBank i Orange Finanse),
  • dokonać i rozliczyć płatności kartą/BLIK w danym miesiącu kalendarzowym, na łączną kwotę minimum 250 zł,
  • nie anulować transakcji kartą do 15-go dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym transakcja została wykonana.
  • zalogować się w danym miesiącu minimum raz do aplikacji mobilnej

Inaczej mówiąc jeżeli rachunek otworzymy w marcu to pierwsze warunki musimy spełniać w kwietniu po to by w maju otrzymać pierwszą premię. Aby otrzymać kolejne premię w wysokości do 50 zł w kolejnych miesiącach powinniśmy spełniać taki same warunki w każdym z nich.

Premia za płatności czyli pięciokrotność kwoty do 50 zł wypłacane będzie do końca miesiąca, następującego po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki promocji.

Dobra wiadomość to taka, iż od nagrody nie trzeba będzie odprowadzać podatku jak w poprzedniej promocji mBank:

Uzyskana premia, o której mowa w § 4. ust. 1 podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2012, poz.361).

III. Ekstra bonus w wysokości aż 240 zł za spełnienie wszystkich warunków promocji !!!

Ostatnią premią jaką możemy zgarnąć w ramach promocji to kwota aż 240 zł za fakt spełnienia wszystkich powyższych warunków czyli zarówno za aktywację aplikacji mobilnej jak i dokonywanie określonych warunków (płatność kartą, wpływ i logowanie do aplikacji) w każdym z promocyjnych miesięcy. Co ciekawe aby otrzymać bonus nie musimy co miesiąc osiągać maksymalnego zwrotu 50 zł – wystarczy, że jakikolwiek zwrot w wyniku spełnienia warunków zostanie naliczony w każdym z 5 miesięcy. Można zatem powiedzieć, że to taki bonus ekstra i premia za darmo bo w sumie po to korzysta się z promocji aby spełniać jej warunki a za spełnianie warunków, za które otrzymujemy premię bank wypłaci nam dodatkową premię. Premia za premię – to nam się podoba :)

Bonus dodatkowy zostanie wypłacony do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym 5 raz spełniliśmy warunki promocji przewidziane na każdy miesiąc.

Łączna wartość premii za pobranie i aktywację dostępu do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej, premii za płatności kartą i przelew wynagrodzenia oraz premii dodatkowej wynosi w tej edycji promocji aż 500 zł. I to są całkiem realne pieniądze. Plus dla mBanku za taką promocję!

Co oferują nowe eKonta: z taryfą standard i taryfą plus?

W praktyce zarówno jedno jak i drugie konto jest praktycznie darmowe pod warunkiem wykonania min. 5 transakcji kartą miesięcznie. W przeciwnym wypadku zapłacimy 4 zł za kartę. Kartę warto trzymać ze względu chociażby na mOkazje i różnorakie promocje z nią związane – polecamy m.in. promocję nju mobile gdzie można w łatwy sposób zgarnąć dodatkowe 100 zł.

UWAGA! W promocji bierze udział tylko i wyłącznie eKonto z taryfą standard! Jeżeli chcesz dodatkowo wziąć udział w promocji „Zyskuj z eKontem” pamiętaj o wybraniu karty we wniosku!

Jedyną istotną różnicą pomiędzy nowymi rachunkami to fakt, że w taryfie plus otrzymamy bankomaty za darmo ale musimy zapewniać wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł (w przeciwnym wypadku czeka nas opłata za konto w wysokości 5 zł miesięcznie). Natomiast w taryfie standard konto jest prowadzone bez opłat, nie musimy również posiadać wpływów na konto – zapłacimy jednak za wypłaty z innych bankomatów aniżeli bankomaty mBank, Euronet czy BZ WBK.

Harmonogram promocji Money Mania 5:

Data Warunek / zdarzenie
do 10 maja 2016 zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto
do 21 maja 2016 podpisz umowę o eKonto
do 10 czerwca 2016 dokonaj 5 dowolnych transakcji (płatność kartą, przelew itp.)
do 10 czerwca 2016 uzupełnij swoje dane i numer rachunku na stronie akcji
do 21 czerwca 2016 zostaniemy powiadomieni o przyznaniu premii
do 1 lipca 2016 nastąpi wypłata premii w wysokości 100 zł

Harmonogram promocji „Zyskuj z eKontem”:

Data Warunek / zdarzenie
do 24h od otwarcia rachunku dokonaj aktywacji rachunku i aplikacji mobilnej banku
do 20 dni od spełnienia powyższego warunku otrzymasz premię za założenie konta i jego aktywację w wysokości 10 zł
przez 5 kolejnych miesięcy dokonuj wpływu na konto w wysokości min. 1000 zł
przez 5 kolejnych miesięcy dokonuj płatności kartą (min. 250 zł, aby otrzymać maksymalny zwrot wykonuj płatności na min. 2500 zł)
do końca kolejnego każdego miesiąca otrzymasz premię w wysokości 2% wykonanych transakcji w poprzednim miesiącu jednak nie więcej jak 50 zł
do końca kolejnego miesiąca po 5 miesiącach spełniania warunków zostanie wypłacony bonus dodatkowy w postaci 240 zł

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



262 komentarzy dla wpisu: “Money Mania 5: 600 zł za założenie eKonta w mBank i płatności kartą (krótki okres karencji i proste warunki!)

  • taki4 pisze:

    Oczywiście nikogo do tego nie namawiam. Próbuję tylko dociec mechanizmów działania tego systemu :)

    • ZnB pisze:

      Akurat w tej promocji nie damy rady, nie przetestuje też nikt tego bo za dużo kasy pójdzie do kosza jak coś się nie powiedzie :(

  • Kinga pisze:

    A czy mogę robić co miesiąc przelew 1000 zł z konta, które jest co prawda wspólne z mężem ale w danych osoby przelewającej pojawiają się tylko i wyłącznie dane męża, nie moje. Myślicie, że przejdzie? :-)

  • Kinga pisze:

    jestem pewna bo już sprawdzałam :-)

  • Beata pisze:

    Ja do dzis nie dostałam 10 PLN ciekawe czy reszta sie sprawdzi!!!! A w czerwcu też trzeba robić jakies tranzakcie jak sie chce dostać tylko 100 za te 5 transakcji w maju?

  • ja pisze:

    Co zrobić jak 10zł. za aplikację mobilną jeszcze nie dotarło choć 20dni upłynęło?

  • Sylwek pisze:

    Czy załapie się na Ekstra bonus w wysokości aż 240 zł za spełnienie wszystkich warunków promocji !!!
    Pisałem reklamację bo nie wpłynęło za zalogowanie się do aplikacji mobilnej. Dostałem taką odpowiedź – „miło mi poinformować o pozytywnym rozwiązaniu reklamacji.W dniu 13.06.2016 rachunek uznaliśmy jednorazową kwotą premii w wysokości 10,00 zł w związku z logowaniem do aplikacji mobilnej. Dodaję również, że nie spełnił Pan warunku zalogowania się w ciągu 24 godzin. Logowanie miało miejsce dopiero po trzech dniach od uruchomienia rachunku.”
    Jak to rozumieć teraz ?????

  • Sylwek pisze:

    Myślę i myślę i nic z tego. Nie jestem pewien czy zalogowałem się od razu. Chyba trzeba zacząć zapisywać w notesie i odznaczać.Pierwsza promocja z której nie skorzystam całkowicie. Ale te 10 zł to chyba też nie powinni przyznać.

  • ABC pisze:

    Czy z Money Manii rozsyłali już jakieś informacje o przyznaniu premii za udział w MM5 ?

  • semprini pisze:

    Dzisaj do północy mają czas z tego co pamiętam…

    • ZnB pisze:

      a biorąc pod uwagę wczorajsze bardzo duże problemy z kartami mBanku może być tak że siedzą nadal nad rozwiązaniem problemu a nie raportem dla Money :P

    • Slawko pisze:

      ZnB chodzi o wydawanie kart czy korzystanie z nich?

    • ZnB pisze:

      Korzystanie, kilka banków miało jakąś awarię/atak ale najbardziej widoczne było to w mBanku, który wielu osobom ustawił status karty jako skradzione i potem mieli jazdy w sklepach :) Poczytaj w sieci bo to nie miejsce na taką dyskusję :)

    • Slawko pisze:

      reklamujecie brak informacji czy jeszcze czekacie?

  • Slawko pisze:

    właśnie dopatrzyłem się newsa na WP… wowowo ale rzeczywiście jazda

  • semprini pisze:

    A do kogo ta reklamacja? Money manii czy do mBanku?
    Ja chyba napiszę, czekał nie będę.

  • ZnB pisze:

    Wyjaśniamy właśnie… dajcie 2h bo szkoda żeby wszyscy teraz zapchali im skrzynkę :)

    • nowluk pisze:

      Wiadomo coś :)

    • ZnB pisze:

      No niestety, mimo kilku prób nie udzielono nam informacji w temacie. Mamy (macie) zatem pełne prawo do składania reklamacji i zalania im skrzynki mailowej :( Szkoda…

      P.S.
      Starym twardym wyjadaczom, którym się nie chce pisać reklamy polecamy poczekać z 1-2 dni. Na bank się odezwą ;-)

  • Domi pisze:

    Witam. Czy pisząc maila z reklamacją załączać screeny z wykonanych transakcji i uzupełnionych danych na money mania?

    • clio pisze:

      A po co to chcesz robić ? w tym momencie. Jak nie dostaniesz premii do 1 lipca to wtedy to ma sens.

    • ZnB pisze:

      Raczej na chwilę obecną nie ma potrzeby, wystarczy reklamacja, że nie ma maila z potwierdzeniem.

  • Slawko pisze:

    właśnie wskoczył mi e-mail z pytaniem czy brałem udział w MM5? i informacją o zakwalifikowaniu się do otrzymania premii. Piszą aby sprawdzić czy podałem dobre konto, ale nie wiem czy trzeba to robić bo przecież konto już dawno skopiowane, a po którymś dniu sprawdzałem czy jest zapisane i było.

  • ABC pisze:

    Też dostałam info od MM o zakwalifikowaniu do wypłaty premii. Na MM wniosek ma na razie status wysłany

  • Jerzy pisze:

    Nie otrzymałem maila o przyznanej premii,ale wszedłem na stronę MM i w w edycji MM 5 mam zaznaczone-premia przyznana.Myślę,że trzeba teraz czekać jedynie na przelew.

  • ZnB pisze:

    Czy ktoś z Was nie dostał maila o przyznaniu premii?

  • semprini pisze:

    To może tak troszkę z innej beczki. Konto otworzyliśmy żonie, celem zgarnięcia maksymalnej premii. Jak na razie warunki spełniamy i wszystko jest na dobrej drodze, aby otrzymać zwrot 240 zł…
    Nie mniej jednak, dziś do żony zadzwonili z call center i zaproponowali przystąpienie do promocji „Razem lepiej” (tak na marginesie nie widziałem u Was opisu tej promocji). Z uwagi, że do zgarnięcia w tej promocji jest 3 x 10 zł, żona od razu zgodziła się na przystąpienie do niej. Teraz czytam regulamin tej promocji i ostatni punkt brzmi:

    „Każda promocja organizowana przez Bank jest odrębna i oparta o odrębne regulaminy. Promocje organizowane w Banku nie podlegają łączeniu.”

    I teraz pytanie, czy tym sposobem nie wykluczyliśmy siebie z promocji w której już bierzemy udział Money Mania 5 „Zyskuj z eKontem 500 zł” ???

    Znb co o tym myślisz?

    Ps. Poniżej link jakby ktoś potrzebował do promocji „Razem lepiej”.

    https://www.mbank.pl/pdf/promocje/konta/regulamin-promocji-razem-lepiej-do-30-11-2016.pdf

    • ZnB pisze:

      Ciężko tu coś na szybko napisać. Nie sądzimy jednak aby bank miał tu na celu pozbywania premii uczestników promocji Zyskuj z eKontem. Prawdopodobnie mają tu na myśli, że promocje z tego samego obszaru nie podlegają łączeniu.

      Promocja nie była do tej pory opisana bo dopiero dziś takiej zaproszenie u nas na koncie się pojawiło a przelew na potrzeby otwarcia rachunku w innym banku poszedł już dawno. Widać, że nie ma tutaj reguły, że promocja jest udostępniana od razu na drugi dzień. Opiszemy w wolnej chwili.

  • Ms89 pisze:

    Dziś dostałem 100 PLN premii z moneymanii, a wczoraj zwrot z zakupów.
    Więc wszystko jest ok

  • ZnB pisze:

    Dobra to chwalić się teraz kto nie dostał maila i/lub premii a powinien? :) Oszacujemy jakość tej akcji.

    • jacek pisze:

      Witam, niestety brak maila i premii u mnie i u żony, a warunki na bank spełnione. Założyliśmy konto 24 kwietnia i do tej pory wszystko odbywało się z gigantycznym opóźnieniem: wiadomość o uzupełnienie zgody na zwolnienie banku z tajemnicy dwa tygodnie za wszystkimi, 10 zł za aplikację mobilną dopiero po złożeniu reklamacji, a teraz brak maila i premii… zastanawiam się, czy oni widzą wszystkie nasze konta w promocji razem, czy może je pogrupowali? Syn założył konto tydzień przed nami i wszystko ma w terminie …

  • jacek pisze:

    Mam pytanie – do kogo reklamacja o brak maila z powiadomieniem o przyznaniu premii i wypłaty premii? 24 czerwca zgłosiłem brak informacji o przyznanej premii do money.pl, ale odpisali, żeby zgłaszać sprawę do banku, bo to oni tworzą listę do przelewów… czy takie reklamacje w ogóle mają sens? zdarzyło się komuś pozytywne rozpatrzenie po terminach promocji ?

    • ZnB pisze:

      Reklamację zgłaszaj do Money: money-mania@firma.money.pl
      Niech sobie jaj nie robią z tym odsyłaniem do mBanku. Oni są organizatorem, były wyrażone zgody na przekazywanie danych dotyczących obsługi promocji i to jest ich obowiązek aby reklamację doprowadzić do końca.

  • ABC pisze:

    Zwrot z zakupów liczony jest także od od płatności kartą przez PayU Allegro. Płatności kartą wykonane w ostatnim dniu miesiąca a rozliczone w następnym też biorą do wyliczenia zwrotu ale w miesiącu rozliczenia np. płatność 30.04 rozliczona 2.05 -2% policzone za maj. Płatność blik w sklepie internetowym też liczą do zwrotu. Sprawdziłam na swoich płatnościach ;)

    • ZnB pisze:

      Wszyscy są Ci wdzięczni za tak cenne informacje! :D

    • Slawko pisze:

      też dokonywałem płatności w internecie, ale pierwsze zwroty będę miał w lipcu i w razie przyznanych zwrotów za płatności w internecie, o których nie ma mowy w regulaminie mogą w późniejszym terminie pobrać z konta mylnie przekazany bonus + odsetki i doprowadzić do minusowego salda jeżeli np konto będzie wyzerowane i wtedy ods 10%?

  • adrian pisze:

    Póki co jadą sobie ze mną w kulki. Ani maila, ani przelewu nie dostałem, choć wykonałem zdrowo ponad 5 operacji. Kiedy zgłosiłem reklamację odesłali mnie do mbanku. Spróbuję się tam czegoś dowiedzieć. Na ten moment promocja lipna, czuję się oszukany :( .

    • adrian pisze:

      Złożyłem reklamację w mbanku, siedziałem z nimi około 40minut na telefonie żeby dokładnie omówić sprawę. Poczekałem około tygodnia i mbank przesłał mi pieniądze. W kwestii moneymanii, to nawet na moim koncie nie zaznaczyli, że się zakwalifikowałem. Ogólnie mbank z tego co ja rozumiem zachował się w porządku, natomiast moneymania leci sobie w kulki… Tak czy inaczej jeśli ktoś uważa, że wypełnił wymogi promocji, to warto walczyć o swoje, bo da się wygrać :) .

    • ZnB pisze:

      Składałeś reklamację do Money Mania?

  • BlackDevil pisze:

    Dziewczyna rowniez nie dostala ani maila ani wyplaty promocyjnej chociaz warunki byly spelnione, potwierdzam to co bylo napisane kilka postow wyzej ze odeslali ja zeby skontaktowala sie z bankiem co tez uczynila, wisiala na telefonie dokladnie 41minut za ktore oczywiscie operator pobiera oplate bo numer infolini nie jest pokrywany z darmowych minut, wiec kazda reklamacja w tym banku to masakra. Mam tam konto kilkanacie lat i sie przyzwyczailem, jestem w miare zadowolony, ale jakakolwiek reklamacja to liczcie sie z kosztami, zglaszalem kiedys ze doladowanie telefonu za 5 zl nie doszlo do skutku, telefon na infolinie wyniosl mnie 10zl…

  • JJ pisze:

    Nie otrzymałam 10 zl premii za obowiazkowe zalogowanie sie do aplikacji mobilnej w ciagu 24 godz.
    Pani na infolinii potwierdzila, ze takie zalogowanie miało miejsce, dlaczego wiec mam czekać na rozpatrzenie reklamacji na co bank ma czas 30 dni??
    O co tu chodzi? Czy może o to zeby konto otworzyć a potem zostac wystrychnietym na dudka?
    Bank ma klienta, ale klient obiecanej proocji to juz nie.

  • JJ pisze:

    Tak, money wypłaciło premię w wyznaczonym terminie.

  • JJ pisze:

    Jaka jest diagnoza ZnB? Dlaczego bank nie wywiązuje się z obiecanych premii i nie daje klientowi
    Zarobić na Banku ??:)

    • ZnB pisze:

      Nie wiemy, gdzieś musi być błąd banku w indywidualnych przypadkach (w tym m.in. Twoim) bo premię z Money dostałeś a z mBank już nie. A zwroty za transakcje dostajesz?

  • JJ pisze:

    Jeszcze nie dostałam zwrotu za transakcje, liczę, ze do końca lipca powinien wpłynąc.
    Konto załozyłam w maju, wiec czerwiec był pierwszym miesiacem w ktorym trzeba bylo spelnic warunki -1000 wplyw, logowanie do Ap. Mobilnej oraz transakcje karta na min 250 zl.
    Wszystkie te warunki spelnilam, a obiecanej kasy nie ma :)

  • semprini pisze:

    Mam pytanie do uczestników promocji. Czy otrzymał już ktoś w lipcu zwrot za spełnienie warunków w czerwcu (rachunek otwarty w maju)?
    Jeżeli tak to kiedy? Tak czekam, czekam i zaczynam się powoli niepokoić. Co prawda jeszcze cały tydzień nie mniej jednak z tymi promocjami różnie bywa.

  • semprini pisze:

    Heloooo. Ponawiam pytanie do uczestników promocji: czy ktoś w lipcu otrzymał zwrot 2% za transakcje kartą w czerwcu?

    Proszę o info.

    • Slawko pisze:

      u mnie jeszcze 0,00. tylko pytanie czy jak termin wypada na niedziele to wypłacą w niedziele czy w piątek czy może w poniedziałek 01-08-2016?

    • ZnB pisze:

      mBank potrafił nie raz wypłacić w weekend (np. za polecenia czy za mOkazje)

    • Slawko pisze:

      potwierdzał wpływ za czerwiec
      PS płatności internetowe, jak już wcześniej pisano też są brane do wyliczeń % zwrotu.

    • Slawko pisze:

      potwierdzam (literówka)

  • semprini pisze:

    Ok. To mnie uspokoiles ☺

    Trochę się martwie bo jednocześnie korzystam z innej promocji mBanku i obawiam się że mogą się wykluczyć a konsultanci sami mieli różne teorie na ten temat. Więc czekam na wpływ.

  • JJ pisze:

    Po reklamacji otrzymałam nagrodę 10,- oraz zapewnienie, ze moje uczestnictwo w promocji jest aktualne.
    29 lipca otrzymałam również zwrot 2%. Tak więc wszytsko, jak na razie, jest OK.
    pozdr.

  • ABC pisze:

    Pytanie do uczestników promocji. Czy ktoś otrzymał już 2% zwrotu we wrześniu za sierpień ? J mam zaksięgowany zwrot 16.09 w wysokości 0,14 zł. Pani na infolinii była mi w stanie wytłumaczyć skąd się wzięła ta kwota. Zwroty 2% moneyback przychodziły do tej pory końcem miesiąca a minimalna kwota naliczona nie może być przecież niższa niż 5 zł (trzeba wydać min. 250 zł aby coś naliczyli). Czy ktoś ma podobną sytuację ?

  • RobertZ pisze:

    Czy ktoś z Was już może otrzymał dodatkowy bonus (240 zł.)?

  • semprini pisze:

    Konto otworzone w maju. Warunki promocji spełnione w miesiącach: VI, VII, VIII, IX i X. Czyli rozumiem że do końca listopada powinienem otrzymać:

    a) 2% za wykonane transakcje w ostatnim z 5 miesięcy (październiku),

    b) 240 zł premii ?

    Dobrze to interpretuje? W listopadzie juz nie musze wykonywać transakcji na sumę 250pln jedynie wystarczą 4 transakcje kartą celem uniknięcia opłaty za kartę?

  • semprini pisze:

    No to poczekam. Trudno. Ważne żebym nie robił niepotrzebnie „pustych przebiegów” czyli płatności kartą na 250pln bo i tak money backu juz nie będzie. Zrobię 4 transakcje kartą i mogę czekać. A płatności zrobię kartą TMUB. Przynajmniej będzie pożytek z tego ☺

  • semprini pisze:

    Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje… Czy dostaliście zwrot money back w październiku za transakcje wykonywane we wrześniu? Tak sobie analizuje historię i widzę, że w październiku nie było wpływu z tego tytułu… Transakcje kartą we wrześniu były na 700 złotych, z tego 500 to płatności w internecie… Może dlatego nie otrzymałem zwrotu, bo nie było 250 płatności stacjonarnych? Co o tym sądzicie?

  • ABC pisze:

    U mnie tez nie ma money backu za IX ani premii 240 zł. Konto zakładane w IV i od maja spełnione warunki więc do końca października powinna być wypłata

  • august40a pisze:

    Witam, konto założyłem w IV, pierwszy money back otrzymałem za maj w czerwcu, 5 miesięcy, w których spełniałem warunki to V,VI,VII,VIII,IX. Do tej pory nie dostałem 240 zł. Zadzwoniłem na call center, by złożyć reklamację, a tam pracownik infolinii odmówił jej przyjęcia argumentując, że powinienem jeszcze wykonać operacje kartą na min. 250 zł w X. Oparł swoją interpretację na tym punkcie regulaminu „II Premia za płatności kartą i przelew wynagrodzenia
    1. Uczestnik Promocji, który w okresie określonym w § 3 ust. 1, spełnił warunki uczestnictwa
    w Promocji wskazane w § 4, otrzymuje raz w miesiącu premię za płatności kartą i płatności
    BLIK, przez okres 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od drugiego miesiąca,
    4
    następującego po miesiącu, w którym zawarto Umowę. Premia będzie wypłacana w postaci
    zwrotu na rachunek eKonto z taryfą standard lub eKonto z taryfą plus w wysokości 2%
    wartości płatności kartą i w wysokości 4% wartości płatności BLIK, o których mowa w § 5 II
    ust. 2 i 3, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 5 II ust. 4, nie więcej jednak niż 50
    zł w danym miesiącu kalendarzowym.”
    Stwierdził,że płatności karta na kwotę 250 zł powinny się zaczynać w drugim miesiącu po miesiącu otwarcia konta w moim przypadku powinien być to VI. Mam do was pytanie, jak wy rozumiecie ten punkt regulaminu, gdyż on odesłał mnie z kwitkiem i kazał pisać sobie reklamację do działu prawnego mBanku? Proszę o szybkie odpowiedzi, z góry za nie dziękuję

  • Łukasz pisze:

    U mnie to samo, brak premii za październik, brak premii 240zł, a warunki spełnione. Konto założone w kwietniu.

  • ZnB pisze:

    Po pierwsze – za październik chyba nikt nie dostał ani cashback ani premii 240 zł

    Po drugie – jeżeli „Uczestnik Promocji, który w okresie określonym w § 3 ust. 1, spełnił warunki uczestnictwa w Promocji wskazane w § 4, otrzymuje raz w miesiącu premię za płatności kartą i płatności BLIK, przez okres 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od drugiego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zawarto Umowę.” czyli premia wypłacana jest począwszy od drugiego miesiąca po miesiącu podpisania umowy czyli warunki należy spełnić miesiąc wcześniej. Tak to rozumiemy i tak to działało wcześniej bo przecież premii 240 zł w poprzednim miesiącu zostały wypłacone tylko że jak już pisaliśmy z opóźnieniem – zerknijcie w komentarze pod tym wpisem https://zarabiajnabankach.pl/zyskuj-z-ekontem-ii-edycja-nawet-500-zl-od-mbanku-dla-nowych-klientow/#comment-9123 gdzie premia została wypłacona 12 października zamiast 30 września. W mBanku często takie opóźnienia występowały….

    • Łukasz pisze:

      Mój błąd, oczywiście chodziło mi o premię za wrzesień, której jeszcze nie otrzymałem.

    • semprini pisze:

      Ok. Rozumiem opóźnienie w premii 240 zł, choc bede sie tym przejmował w przyszłym miesiącu, jeżeli do końca listopada nie wpłynie… Bardziej mi chodzi brak wpływu za 4 miesiąc w którym spelnilem warunki (wrzesień) powinni 2% przelać do końca października… Jeżeli okaże się że mi tego września nie zaakceptuja przez to że płaciłem kartą przez internet to niepotrzebnnie kartą płaciłem w październiku…
      W poprzednich miesiącach kasa była na koncie regulaminowo.

      Wiec ponawiam pytanie – czy ktoś spełnił warunki we wrześniu i nie otrzymał money backu do końca października? Czy zwroty naliczano od płatności internetowych?

    • Slawko pisze:

      tak. spełniłem i za wrzesień nie dostałem, a zawsze pilnowałem, aby stacjonarne płatności przekroczyły 250 zł, a internetowo to tak przy okazji.

    • semprini pisze:

      No to nie jestem sam. Z ta różnicą, że stacjonarnych płatności na 200 zł, a internetowych na 500 miałem we wrześniu…

      Zobaczymy.

    • Slawko pisze:

      teraz się zalogowałem i widzę bonus na dniu dzisiejszym za wrzesień.

    • Slawko pisze:

      haha a teraz Wam powiem ciekawostkę- kwota cashbacku jest brana do wyliczeń (*0,02%). mogłem wybrać więcej :/. Czyli Ci co nie osiągają max50 zł mogą próbować się podpierać cashbackiem. chyba, że bank to sprawdzi i skoryguje.

  • semprini pisze:

    U mnie nadal brak jakiegokolwiek wpływu. Poczekam parę dni i jeśli nic nie wpłynie będę reklamował… Przecież płatność w aptece internetowej, jakby nie było, to też punkt handlowo-usługowy:)

  • bankowy pisze:

    Z tym cashbackiem to mają jak widzę spore problemy. Zakładałem konto w maju, więc u mnie wydatki kartą zacząłem od czerwca. Przez te kilka miesięcy 2x nie otrzymałem tych 2% (korzystałem tylko z karty). Reklamacje były uwzględniane i te kilka złociszy lądowało na koncie. Ciekawe jak będzie z finalnym bonusem. Mają czas do końca listopada zarówno ze zwrotem za październik jak i 240zł, zobaczymy czy tym razem obejdzie się bez reklamacji.

    • Slawko pisze:

      pisząc o cashabacku miałem na myśli wypłatę gotówki w kasie sklepu podczas zakupów a nie moneyback gdzie zwracają 2% od transakcji kartą.

    • ZnB pisze:

      Slawko – oczywista oczywistość of kors ;-)

    • semprini pisze:

      Jestem w podobnej sytuacji jeśli chodzi o liczbę miesięcy bo też konto zakładałem w maju. Zgodnie z warunkami 5 miesięcy płatności zostało zachowane z naszej strony… Ale w związku z tymi opóźnieniami masz zamiar dokonywać płatności na 250pln także w listopadzie? Tak na wszelki wypadek żeby nie mieli się czego przyczepić po złożeniu reklamacji.

  • ABC pisze:

    U mnie też na razie nie ma naliczonego 2% money backu za IX (dla mnie za piąty m-c). Wczoraj dzwoniłam na infolinię z zapytaniem dlaczego nie mam nic naliczone. Pan, po chwili oczekiwania, poinformował mnie, że wystąpiły u nich problemy techniczne końcem października i money back będą rozliczać wczoraj i dzisiaj. Poczekam do jutra, jak nic nie dojdzie to znów zadzwonię ale nie z zapytaniem a reklamacją :((

  • semprini pisze:

    Ok – wszystko gra. Wpłynęło za wrzesień, tj. za IV miesiąc. Czyli teraz do końca listopada powinno wpłynąć za październik – V miesiąc + premia.

    Tak więc reasumując – jest obowiązek płatności kartą na 250pln w listopadzie? Czy już nie muszę tego warunku spełniać? Obawiam się, że jeżeli przeciagna wypłaty do początku grudnia to w przypadku reklamacji będą się czepiać ze w listopadzie warunki nie były spełnione chociaż listopad to już byłby VI miesiąc…

    Ktoś wyżej miał problem z reklamacja i takie tłumaczenia przedstawial pracownik infolinii.

    • ABC pisze:

      Dostałam wczoraj money back za IX (piaty m-c) i premię 240 zł. W październiku miałam 5 płatności kartą aby uniknąć opłaty ale na kwotę niższą niż 250 zł. Tak więc u mnie nie szukali takiego haczyka i uważam, że nie mają prawa się tego czepić. Jeśli naliczą ci money back za piaty m-c i miałeś premię za aktywację to automatycznie masz spełnione warunki i powinieneś dostać premię 240 zł.

    • semprini pisze:

      Ok. Tez tak myślę. Premie za październik powinienem do końca listopada dostać bo transakcje w październiku (V m-cu spełnienia warunków) wykonałem na 500 zł. Z tym ze jeśli się spóźnią tak jak teraz i będę składał reklamację w grudniu to już nic nie zrobię z tym, że brak płatności na 250 zł w listopadzie – mam zamiar wykonać jedynie 5 transakcji celem uniknięcia opłaty.

      Ale to takie gdybanie i zgodnie z regulaminem należy mi się i tyle. I do końca listopada powinny być dwa wpływy – money back i premia 240pln.

      Dzięki za odpowiedzi.

  • Fallen pisze:

    Nie rozumiem tych zwrotów pt.: „Zwrot z tytułu promocji Moneyback”

    Konto założyłem na początku maja, funkcjonowało od 08.05. Od razu też aplikację mobilną zarejestrowałem.

    Zwroty za płatności dostałem następujące:
    29.07 – 29,94 zł
    28.09 – 50 zł

    No i dobra co z czerwcem i co z sierpniem pomiędzy tymi miesiącami i co z kolejnym już miesiącem? Kartę używam jako główną więc sporo transakcji kartą dokonuje, jak widać zresztą po zwrocie 50 zł chociażby we wrześniu, ale w każdym miesiącu sporo kartą obracałem, natomiast dostałem tylko 2 zwroty z 2 miesięcy, a powinno ich być już 5. Pisać do supportu mbanku? Ktoś ma taką sytuację też?

    240 zł finalnego jeszcze nie mam.

    29.06 dostałem 100 zł z Money PL Sp z.o.o 'Premia’ jak coś.

    • Fallen pisze:

      Aha, naturalnie zapewniany był również wpływ 1000+ zł w każdym miesiącu, również w obecnym już.

    • ZnB pisze:

      Pozostaje Ci tylko złożenie reklamacji na te miesiące wsteczne bo inaczej tego nie wyjaśnisz.

    • Fallen pisze:

      Tak, na czacie opisałem sprawę, za miesiąc pomiędzy wypłatami lipiec-wrzesień została złożona w moim imieniu reklamacja, przyszedł mi już numer reklamacji na maila, także zobaczymy. Natomiast co do ubiegłego miesiąca, to w imieniu mBanku mnie przeproszono i dostałem informację, że jest ogólne opóźnienie, 9 listopada nastąpi wypłata zaległej płatności.

      A miesiąc czerwiec to ta wypłata z lipca podobno. Chociaż sam się już w tym pogubiłem. Eh..zawsze to tak tylko promocje ładnie na papierze wyglądają. :P

      W Millennium 100 zł bonusu dostałem dopiero po reklamacji też. Jak ktoś się nie upomni o swoje, to rzadko kiedy bonusy dostanie na to wychodzi. :P

      I żeby nie było, to naturalnie nie piszę tego w kontekście jakiejkolwiek pretensji do 'zarabiajnabankach’, przeciwnie wdzięczny jestem za szereg informacji promocyjnych, chodzi mi jedynie o działania samych banków już. :)

    • ZnB pisze:

      Wiesz co i tak i nie. Jak się zapewne domyślasz korzystamy z promocji nagminnie a reklamacji nie składamy nawet w 5% przypadkach. Do tej pory zdarzyło nam się upominać o swoje tylko w BZ WBK (to chyba najgorszy bank pod względem obsługi reklamacji), Millennium (ale to tylko był błąd z jednym poleceniem), mBank (z mOkazjami), Paribas (promocja z grouponem) i Eurobank.

      Także miałeś po prostu pecha, że trafiło na Ciebie ;-)

  • bankowy pisze:

    @Fallen
    Wypłatę w lipcu dostałeś za czerwiec i nie podobno, tylko na pewno. To wynika z regulaminu, zwrot naliczają do końca następnego miesiąca. Mi też zapomnieli przelać za kilka miesięcy, z reklamacjami nie ma żadnych problemów, przynajmniej ja nie miałem. Czekam na ostatni zwrot i bonus i dziękuję za dotychczasową współpracę.

  • Robert pisze:

    Ja też 2 razy składałem reklamację bo nie dostałem cashback w maju i czerwcu (potem wypłacili jedynie z płatności karta więc kolejny raz się upominałem o płatności dokonane BLIK). A teraz złożyłem reklamację dotyczącą premii finalnej 240 zł bo do tej pory nie wpłynęła pomimo spełnienia warunków. Więc jest to dosyć uciążliwe:-(

  • Slawko pisze:

    dzisiaj otrzymałem zwrot za X (ostatni) + 240.

  • semprini pisze:

    Ja na razie otrzymałem zwrot za ostatni miesiąc money back.

    240 zł na razie nie widać.
    A skoro piąty money back wpłynął 240 zł także powinno…

1 2 3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.