ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł nagrody w gotówce za wzięcie pierwszej darmowej pożyczki do 3000 zł od Net Credit – jeszcze lepsze warunki! [aktualizacja]

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 25.11.2019] Uzupełniliśmy informację, z którą powinny się zaznajomić osoby korzystające z pierwszej edycji promocji. Jeżeli nie udało Wam się uzyskać pożyczki w poprzedniej edycji macie szansę skorzystać z promocji ponownie. Być może tym razem uda się przejść pozytywną weryfikację i zgarnąć 100 zł bonusu. Szczegóły jak to zrobić w treści wpisu.

Zupełnie darmowa pożyczka + bonus pieniężny w wysokości 100 zł!

Ostatnia promocja pożyczki z bonem 100 zł do Biedronki cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że organizator postanowił wystartować z II edycją takiej promocji i to na jeszcze lepszych warunkach! Tym razem za wzięcie darmowej pożyczki otrzymamy 100 zł premii w gotówce a sama nagroda zostanie przekazana jeszcze szybciej. Poza tym warunki promocji nie uległy zmianie i są nadal bajecznie proste :)

Tytułem wstępu…

Organizatorem promocji Blue Bonus jest firma Blue Services należąca do grupy Blue Media znanej głównie z dostarczania usług szybkich przelewów BlueCash (bm.pl) oraz aplikacji AutoPay do zautomatyzowanych płatności za autostrady. Blue Media jest krajową instytucją płatniczą istniejącą na rynku od 20 lat i nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash. Z firmą tą współpracuje większość polskich banków jak i wiele innych instytucji finansowych. Mamy nadzieję, że firma Blue Media jako nowy organizator promocji finansowych ożywi lekko rynek i zaserwuje nam nie jedną super promocję :)

Partnerem promocji jest Net Credit czyli jedna z bardziej znanych firm udzielających szybkich pożyczek. Net Credit działa na rynku polskim od grudnia 2011 roku i jest zarejestrowana w Rejestrze instytucji pożyczkowych w KNF oraz należy do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych.

Nagrodą w promocji jest bonus pieniężny w wysokości 100 zł wypłacany na wskazane konto bankowe. Z promocji będzie można skorzystać do 11 grudnia 2019 roku.

Warto również zapoznać się z komentarzami zamieszczonymi pod pierwszą edycją tej promocji, które mogą okazać się bardzo pomocne: 100 zł w bonie do wydania w sklepie Biedronka za wzięcie pierwszej darmowej pożyczki do 3000 zł od Net Credit. Od siebie możemy jedynie dodać, że korzystaliśmy osobiście z I edycji w celu przetestowania jej dla Was oraz oczywiście zgarnięcia nagrody. Wszystko przebiegło bez problemu, szybko i prosto. Nikt nas nie spamuje ofertami i telefonami a nagroda została przyznana przed czasem o czym pisaliśmy tutaj.

Skorzystaj z zupełnie darmowej pożyczki i zyskaj 100 zł nagrody w gotówce!

Warunki udziału w promocji

Warunki samej promocji nie uległy zmianom w stosunku do pierwszej edycji i są bardzo proste. Nadal nie wymagają od nas poświęcania nadmiernego czasu aby je spełnić. Według regulaminu II edycji promocji może z niej skorzystać każda pełnoletnia osoba, która nigdy wcześniej nie zawierała umowy pożyczki z firmą Net Credit. I to w zasadzie tyle z wymogów formalnych regulaminu. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że firma Net Credit udziela szybkich pożyczek osobom mieszkającym na terenie Polski, w wieku od 20 do 70 lat, posiadającym konto bankowe oraz numer telefonu komórkowego. Niemniej ważny jest również fakt posiadania pozytywnego statusu w bazie BIK czyli w Biurze Informacji Kredytowej, która może być weryfikowana przez pożyczkodawcę.

Jeżeli powyższe warunki spełniamy to przechodzimy do rejestracji na stronie promocji Blue Bonus podając w formularzu znajdującym się z prawej strony imię, nazwisko , telefon, swój adres mailowy oraz zaznaczając pod nim wszystkie zgody dla organizatora promocji. Następnie na adres e-mail otrzymamy link aktywacyjny do założenia konta w promocji. Po kliknięciu w link będzie można nadać hasło do konta utworzonego w Blue Bonus. Po ustawieniu hasła dochodzi do automatycznego aktywowania konta a na stronie zostanie udostępniony przycisk do zawnioskowania o pożyczkę. Sam proces przejścia przez wniosek, podpisanie umowy i otrzymanie pożyczki oraz sposoby jej spłaty opisujemy w dalszej części. Nam w poprzedniej edycji promocji zajęło to w sumie do 10 minut :)

Nagrodą w promocji jest bonus 100 zł wypłacany w gotówce na wskazane konto bankowe. Przelew nagrody zostanie zrealizowany jeżeli zostaną spełnione pozostałe warunki promocji czyli m.in. podpisanie umowy o darmową pożyczkę w firmie Net Credit w kwocie od 300 do 3000 zł na okres do 30 dni przy czym należy ją utrzymać przez minimum 14 dni, tj. nie odstępować od niej w terminie przewidzianym ustawą lub umową pożyczki oraz nie spłacać jej przed upływem powyższego terminu.

Na rejestrację w niniejszej promocji oraz zawnioskowanie o darmową pożyczkę mamy czas do 11 grudnia 2019 roku.

Jak zyskać nagrodę o wartości 100 zł?

Aby uzyskać nagrodę z promocji czyli 100 zł w gotówce należy nie później jak do 11 grudnia 2019:

  • zarejestrować się w promocji zgodnie z powyższym opisem,
  • zawnioskować o pożyczkę w kwocie od 300 do 3000 zł na okres do 30 dni,
  • nie odstępować od umowy zaciągniętej pożyczki,

a następnie spłacić zaciągniętą pożyczkę w terminie wskazanym w harmonogramie spłaty (czyli do 30 dni) jednak nie wcześniej jak przed upływem 14 dni od jej udzielenia. Spłaty pożyczki dokonujemy poprzez szybki przelew logując się do panelu klienta Net Credit lub zwykłym przelewem na konto bankowe wskazane w przesłanych dokumentach pożyczki o czym piszemy na końcu artykułu.

Po spełnieniu powyższych warunków w terminie 14 dni od złożenia wniosku o pożyczkę, firma Net Credit prześle informację do organizatora promocji, o tym czy klient zawarł umowę pożyczki i utrzymał ją przez minimum 14 dni (jest to wymóg stawiany regulaminem promocji). Następnie w terminie do 14 dni od pozyskania tej informacji zostanie wypłacony bonus na wskazane przez uczestnika promocji konto bankowe, o które poprosi organizator w przypadku spełnienia warunków promocji. Numer konta bankowego poprzedzony skrótem „PL” należy wprowadzić w polu „numer konta IBAN” wcześniej klikając w „edytuj dane” w zakładce „Twój profil”. Tym samym nagroda trafi na konto bankowe najpóźniej w ciągu miesiąca od zaciągnięcia pożyczki.

Skorzystaj z zupełnie darmowej pożyczki i zyskaj 100 zł nagrody w gotówce!

Informacja dla osób, które nie otrzymały pożyczki w poprzedniej edycji promocji

W komentarzach padło pytanie co w przypadku osób, które zarejestrowały się w poprzedniej edycji promocji i nie otrzymały pożyczki – czy w takim przypadku mogą brać udział w kolejnej edycji promocji? Z uzyskanych informacji od organizatora promocji czyli od Blue Services wynika, że tak! Zgodnie z regulaminem promocji udział w niej może wziąć każdy klient, który w przeszłości nie miał zawartej umowy pożyczki z firmą Net Credit. Ten warunek nadal jest spełniony przez osoby biorące udział w poprzedniej edycji jeżeli do zawarcia umowy nie doszło np. na wskutek odrzucenia wniosku o pożyczkę przez Net Credit. 

Tym samym takie osoby mogą spróbować podejść kolejny raz do promocji i spróbować sił ponownie. Oczywiście wymagane jest przejście na stronę promocji obecnej edycji i zalogowanie się na konto utworzone wcześniej w Blue Bonus (link do logowania znajduje się na dole formularza widocznego z prawej strony) – można również utworzyć nowe konto ale już na inny adres e-mail. Po zalogowaniu się należy zaakceptować regulamin nowej promocji i przejść ze strony promocji Blue Bonus na stronę firmy Net Credit klikając w przycisk. Następnie na stronie Net Credit należy zawnioskować kolejny raz o pożyczkę zgodnie z warunkami promocji (ustawiamy kwotę pożyczki oraz okres i klikamy „Weź 1000 zł) wykorzystując już wcześniej utworzony profil klienta (czyli logując się tym razem na konto w Net Credit za pomocą przycisku Logowanie w górnym menu).

Jak przebiega proces rejestracji w promocji i wnioskowania o pożyczkę? Przetestowaliśmy tradycyjnie na własnej skórze i… okazało się to banalnie proste ;-)

Zaczynamy oczywiście od rejestracji na stronie promocji o czym już wspominaliśmy wyżej. Na stronie promocji podajemy adres e-mail oraz zaznaczamy wszystkie zgody pod formularzem. Następnie przychodzi na maila link aktywacyjny po kliknięciu, którego możemy przejść do wnioskowania o pożyczkę za pomocą przycisku „Przejdź do promocji”.


UWAGA! W przypadku gdy będziecie korzystać z tej promocji w kilka osób na jednym komputerze pamiętajcie aby wylogować się z profilu Blue Bonus przed tym jak kolejna osoba rozpocznie proces przystąpienia do rejestracji w promocji.


Po przejściu na stronę pożyczkodawcy czyli Net Credit wypełniamy poniższy formularz danymi pożyczki – wybieramy kwotę pożyczki od 300 do 3000 zł oraz okres pożyczki.

Jak widzicie my zawnioskowaliśmy o 1000 zł na 30 dni gdzie koszt takiej pożyczki to całkowite 0 zł :) Po kliknięciu w przycisk „Weź 1000 zł” zostaliśmy przeniesieni do kolejnego formularza, w którym niestety ponownie musieliśmy wybrać te same dane wnioskowanej pożyczki.

Z prawej strony wypełniamy formularz swoimi danymi osobowymi (imię, nazwisko, dochody, adres zamieszkania, numer dowodu, pesel, itp.). Zaznaczamy również wymagane przez formularz zgody na weryfikację w bazach m.in. BIK, postanowienia ramowej umowy pożyczki, regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, politykę prywatności oraz regulamin promocji, czyli wszędzie tam gdzie widnieje na czerwono informacja „To pole jest obowiązkowe”.

Nie ma konieczności wyrażania zgody na przekazywanie naszych danych partnerom biznesowym współpracujących z Net Credit w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku o udzielenie pożyczki. Ostatnim krokiem jest autoryzacja swoich danych poprzez wysłanie przelewu w kwocie 1 zł (oczywiście kwota ta jest zwracana).

Skorzystaj z zupełnie darmowej pożyczki i zyskaj 100 zł nagrody w gotówce!

Po dosłownie kilku sekundach przychodzi SMS o rozpatrywaniu wniosku oraz mail ze wzorem umowy pożyczki. Nie minęło kilkanaście następnych sekund jak otrzymaliśmy SMS z informacją, iż wniosek został rozpatrzony pozytywnie a pożyczka udzielona. Po zalogowaniu się na nasze konto kilka minut później okazało się, że złotówka z autoryzacji została już zwrócona a pożyczka wypłacona – błyskawicznie i bezproblemowo.

Na maila otrzymaliśmy dokumenty dot. pożyczki (umowa, potwierdzenie udzielenie pożyczki oraz harmonogram spłaty, w którym podany jest rachunek do spłaty). Jak widać na poniższym screenie pożyczka jest całkowicie darmowa (RRSO = 0%) przy założeniu, że zostanie spłacona w określonym terminie.

Na koniec zalogowaliśmy się do panelu klienta w Net Credit gdzie widać dane udzielonej pożyczki, jej koszty oraz termin spłaty. Znajdują się tam też wszystkie dokumenty związane z udzieloną pożyczką, które również są przesyłane na adres e-mail.

Jak dokonać spłaty zaciągniętej pożyczki?

Spłaty pożyczki można dokonać z poziomu panelu obsługi klienta w Net Credit poprzez szybki e-przelew (sugerujemy taką właśnie formę spłaty) lub zwykłym przelewem na dane wskazane w harmonogramie spłaty. Decydując się na spłatę poprzez e-przelew w panelu klienta Net Credit wystarczy kliknąć „Spłać pożyczkę”, wybrać z listy swój bank i potwierdzić transakcję. Sam proces spłaty pożyczki nie zajmie więcej jak 2 minuty. Co ciekawe jest również możliwość spłacenia pożyczki BLIKiem ;-) Po dosłownie kilkudziesięciu sekundach przyjdzie zarówno SMS oraz wiadomość e-mail na potwierdzenie faktu spłacenia pożyczki:

W wiadomości e-mail znajdziemy dodatkowo załącznik w formacie PDF, który jest pisemnym zaświadczeniem o uregulowaniu zadłużenia

Pamiętajcie jednak, aby nie spłacać pożyczki wcześniej jak przed 14 dniami – jest to wymóg promocji i wymóg przyznania bonusu w wysokości 100 zł. Nie spóźnijcie się również ze spłatą, której należy dokonać do 30 dni od zaciągnięcia pożyczki ale nie później jak do dnia wskazanego w harmonogramie (lub w panelu klienta). W przeciwnym razie narażacie się na dodatkowe opłaty!

Porada! Ustawcie sobie przypomnienie np. w telefonie o spłacie tej pożyczki po 14 dniach jednak nie później jak przed 30 dniem od wzięcia pożyczki. Wymaganą datę spłaty znajdziecie w harmonogramie przesłanym na maila. Spóźnienie się ze spłatą będzie Was kosztować bardzoooo dużo więc nie warto przegapić tego terminu!

Skorzystaj z zupełnie darmowej pożyczki i zyskaj 100 zł nagrody w gotówce!

Przykład reprezentatywny dla pożyczki Net Credit

Reprezentatywny przykład dla pożyczki udzielonej przez instytucję pożyczkową, na rzecz której Net Credit Sp. z o.o. świadczy usługę pośrednictwa kredytowego: Dla przykładowej pożyczki 1000 zł na 30 dni (Promocyjne Warunki Spłaty) RRSO wynosi 0% (obliczone na dzień 08.10.2018); całkowita kwota pożyczki: 1000 zł; oprocentowanie stałe: 0 %; całkowity koszt pożyczki: 0 zł, w tym: Prowizja 0 zł, Opłata przygotowawcza 0 zł, Odsetki 0 zł; okres obowiązywania umowy: 30 dni; całkowita kwota do spłaty: 1000 zł. Dla przykładowej pożyczki 1000 zł na 30 dni (Standardowe Warunki Spłaty): RRSO wynosi 1971,79% (obliczone na dzień 23.01.2019); całkowita kwota pożyczki: 1000 zł; oprocentowanie zmienne w skali roku: 10 %; całkowity koszt pożyczki: 282,90 zł, w tym: Prowizja 24,70 zł, Opłata przygotowawcza 250 zł, Odsetki 8,20 zł; okres obowiązywania umowy: 30 dni; całkowita kwota do spłaty: 1282,90 zł

Sprawdź również świetną sprawdzoną promocję z bonusem 100 zł!

Po ostatnich sukcesach Blue Bonus w promocjach z darmową pożyczką czas na kolejną propozycję łatwej nagrody! To zupełnie nowa i wcześniej nie oferowana promocja Blue Bonus, gdzie za wzięcie darmowej pożyczki w Smart Pożyczka otrzymamy 100 zł nagrody w gotówce. Pożyczka wypłacana jest natychmiast, jest zupełnie bezkosztowa z RRSO równym 0% a dodatkowo możemy zgarnąć bon 100 zł do empik.com 

Szczegółowo o tej promocji pisaliśmy tutaj: 100 zł premii w gotówce za wzięcie darmowej pożyczki w Smart Pożyczka + szansa na 100 zł w bonie do empik.com w zamian za złożenie życzeń ;-)

Zobacz również alternatywną promocję z bonusem 67 zł w gotówce!

Świetna promocja darmowej pożyczki Net Credit z bonusem 100 zł w gotówce od nakręciła ten dotąd pomijany obszar promocji. Pojawiła się bowiem kolejna okazja zgarnięcia łatwej premii – tym razem za wzięcie darmowej pożyczki w Pożyczka Plus otrzymamy 67 zł nagrody w gotówce. Pożyczka wypłacana jest natychmiast przy czym jest zupełnie darmowa (jej RRSO wynosi 0%) a nagroda zostanie udostępniona w ciągu 10 dni roboczych!

O promocji tej piszemy tutaj: 67 zł premii w gotówce za wzięcie darmowej pożyczki w Pożyczka Plus – bez weryfikacji bazy BIK!

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



197 komentarzy dla wpisu: “100 zł nagrody w gotówce za wzięcie pierwszej darmowej pożyczki do 3000 zł od Net Credit – jeszcze lepsze warunki! [aktualizacja]

  • soyer81zcie pisze:

    Strona o podanym adresie nie istnieje po kliknieciu w link aktywacyjny.

    • andrew pisze:

      U mnie to samo.

    • ZnB pisze:

      W linku wysyłanym na maila jest mała pomyłka. Jest https://bluebonus.pl/pl/bluebonus-net-credit/?token=XXX a powinno być https://bluebonus.pl/bluebonus-net-credit/?token=XXX

      Tam to /pl/ jest zbędne i już to zgłosiliśmy mailowo organizatorowi promocji. Możesz sam wykasować w linku i przekleić do przeglądarki. U nas zadziałało.

    • ZnB pisze:

      Przed chwilą przyszła wiadomość, że błąd już jest poprawiony i link wysyłany poprawnie. Kto dostał błędny sugerujemy aby go poprawić ręcznie jak wyżej opisaliśmy. Ew. dla pewności można zarejestrować się jeszcze raz na innego maila.

    • Tomasz pisze:

      złożyłem wniosek o 300zł i został odrzucony bez podania powodu. ktoś wie jaka może być przyczyna?
      czy drugi raz mogę się zarejstrować, żeby dostać bonus?

    • ZnB pisze:

      Czasami wnioskowanie o najniższą kwotę nie jest zbyt szczęśliwe. Firma może podejrzewać, że przychodzisz po bonus tylko ;-) Nie musisz się ponownie rejestrować. Zaloguj się na swoje konto Blue Bonus i jeszcze raz przejdź do promocji i złóż kolejny wniosek o pożyczkę.

    • Tomasz pisze:

      ZnB dzięki, za odpowiedź. teraz włożyłem wniosek na 1550zł i mam info:

      „”Nie możesz złożyć wniosku o pożyczkę
      Nie możemy udzielić pożyczki z powodu wewnętrznej polityki firmy””

      jest sens zakładać drugie konto z innego maila?

    • ZnB pisze:

      Jest, ale fizycznie na inną osobę. Widocznie NC po pierwszej próbie wnioskowania o pożyczkę przypisało na Twoim PESELu, że „nie chcą Ci jej udzielić” i nie sądzimy że kolejne próby to zmienią. No chyba że za kilka dni…

  • waLDk pisze:

    Spora grupka musiała zapomnieć/spóźnić się ze spłatą w terminie, skoro dalej temat ciągną.

    • ZnB pisze:

      I tak i nie. Koniec roku i każdy chce nabić bazę klientów i statystyki.

    • JarekSki pisze:

      Pożyczka spłacona, teraz zaczyna się zabawa w głuchy telefon. Miałem dzisiaj dwa. Mam nadzieję że dadzą sobie szybko na wstrzymanie.

    • Marcin pisze:

      Ja brałem pożyczkę na drugi dzień po pojawieniu się tu promocji i splacilem ja już ponad tydzień temu. Jak na razie zero telefonów.

    • ZnB pisze:

      My również możemy potwierdzić. Na 3 takie pożyczki w naszym gronie przyszedł 1 (dosłownie jeden) SMS reklamowy jakiejś pożyczki i zero telefonów :)

    • Inka pisze:

      Ja dostałam kilka sms i dzwoniono z ofertą, ale było miło ;) Pani zapytała czynie interesuje pożyczka,na słowo „nie” bez zbędnych słów pożegnała się.

  • edek264 pisze:

    jesli bylem uczestnikiem pierwszej edycji to łapę się na II???

  • Tomo pisze:

    Wziąłem udział w 1 edycji choć nie przyznano mi pożyczki, czy mogę wziąć udział w 2 edycji?

    • ZnB pisze:

      Teoretycznie tak, ponieważ sama rejestracja w promocji I edycji nie ma żadnego znaczenia a fakt, że nie zawarłeś umowy pożyczki z Net Credit jest jednocześnie spełnieniem podstawowego warunku II edycji (gdzie mowa o tym, że promocja jest przeznaczona dla osób, które nie miały zawartej pożyczki z Net credit). Nie wiemy jednak jak zachowa się „system” ponieważ w Net Credit masz zapewne założony już profil na swoje dane. I teraz nie wiemy czy wystarczy:
      1. Tylko się zalogować i przejść dalej cały proces
      2. Usunąć (dezaktywować) profil wcześniej i w ramach procesu II edycji założyć go od nowa (pytanie czy same dane nie będą przeszkadzały do utworzenia nowego profilu na te same dane)
      3. Inna opcja?
      Wyślemy pytanie w tym temacie do organizatora ponieważ zapewne nie tylko Ty jesteś tym zainteresowany. Powrócimy z odpowiedzią.

    • ZnB pisze:

      Mamy już odpowiedź. Rejestrujesz się w II edycji a po przejściu z panelu promocji na stronę Net Credit wnioskujesz ponownie o pierwszą pożyczkę wykorzystując już swój profil klienta, który wcześniej utworzyłeś.

  • Martin pisze:

    Czy ktoś dostał bon za I edycję?

    • ZnB pisze:

      Jeszcze nie były rozsyłane. Mają czas do końca listopada.

    • ZnB pisze:

      Dziś przyszedł mail informujący o spełnieniu warunków I edycji promocji i że bon zostanie udostępniony do 30 listopada 2019.

    • Monika pisze:

      Witam,
      Czy ktoś dostał bon do biedronki? Dostałam informację, że mam już bonus i mam zalogować się do blue bonus, ale tam nic nie ma. To jeszcze nie są udostępnione czy mam jakiś błąd?

    • ZnB pisze:

      Dostałaś maila, że masz już bon czy że bon będzie udostępniony do 30 listopada? To duuuuża różnica ;-)

  • Łukkkasz pisze:

    Beznadzieja zadzwonili do mnie 2 razy rano, akurat nie mogłem odebrać i negatywna decyzja. Wchodzę wieczorem, nie mogą mi udzielić pożyczki ze względu na politykę firmy :) to jakiś żart ta firma, zresztą jak wszystkie takie pożyczki. Gdyby nie ta 100 nigdy bym nie zwrócił na nich uwagi

    • Marcin pisze:

      Ja tam cały proces przeszedłem w 15 minut bez żadnego telefonu. Widocznie może masz coś z BIKiem że taki problem i Ci odmówili.

    • ZnB pisze:

      Oni się nie patyczkują, widocznie chcieli o coś dopytać lub potwierdzić telefonicznie, nikt nie odbierał to odhaczają i tyle. Spróbuj złożyć wniosek ponownie na minimalną kwotę i może obędzie się bez telefonów.

  • Marta pisze:

    Poszło łatwo i gładko. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem jest ustawienie sobie przelewu na spłatę tej pożyczki z datą przyszłą tak abym przypadkiem nie zapomniała tego zrobić w terminie (swoją drogą ustawię jeszcze przypomnienie w telefonie). Jak myślicie?

    • ZnB pisze:

      Bardzo dobry pomysł. Z tym, że możemy podpowiedzieć aby przypomnienie w telefonie ustawić sobie np. na dzień później albo na wieczór tego samego dnia po to aby sprawdzić czy przelew wyszedł prawidłowo.

  • Lukk pisze:

    Heh pracuję w banku więc wiem że zdolność kredytową mam. Stały dochód ponad 5 tysięcy:) małe jedno zobowiązanie. Akurat dzwonili o 8 i 8:45 jak jestem w drodze do pracy i w pociągu nie ma warunków do rozmowy. Zanim oddzwoniłem odpisali o negacie. Niepoważna firma dla mnie. Można napisać mail prosimy o kontakt…. Teraz już mam brak możliwości uzyskania pozyzki :))) zastanawiam się kto poza promocją coś takiego bierze. W wielu bankach jest szybciej taniej bez takich bajerów

    • Lukk pisze:

      Wiem mam zastrzeżenie kredytowe w BIK może dlatego. Ale nie, kolega też ma i on dostał. Tylko on odebrał telefon

    • ZnB pisze:

      Dlaczego masz brak możliwości uzyskania pożyczki? Możesz śmiało próbować ponownie.

      Apropo zdolności kredytowej i procesowania… Pracując w banku zapewne masz świadomość, że w wielu bankach ich wew wymogi, regulacje i analizy są tak od śmigła i oderwane od rzeczywistości, że czasami co nam pozostaje to uśmiechnąć się do pracownika i wyjść co by nie psuć sobie dnia. I to jest spotykane na co dzień w bankach. Jeden odmawia KK na 2000 zł a drugi z pocałowaniem w rękę daje 15k.

      Apropo tego, że mogli napisać. Mogli, każdy może ale również i banki tego nie robią i jest to bardzo często stałą praktyką. A w przypadku takiej firmy pożyczkowej nie ma się co dziwić, idą schematem, że czas to pieniądz nie ten to następny. Np. Citibank ma równie podobne podejście. Jedna, druga próba kontaktu i koniec. Nie wiem jak Ty ale my przerobiliśmy po X razy praktycznie większość banków i wiemy z czym się je ten chleb.

  • Snajper pisze:

    Podczas wnioskowania o pożyczkę wyświetlił się następujący komunikat „PESEL już jest zarejestrowany w naszym systemie. Kontynuj logowanie”???
    Co w takiej sytuacji?

    • ZnB pisze:

      Próbowałeś wcześniej korzystać z takiej promocji lub brać pożyczkę?

    • Snajper pisze:

      No właśnie nie. Nic mi nie przychodzi do głowy, skąd mój pesel mógł się znaleźć w ich bazie!!!, liczyłem że może coś podpowiecie ;)

    • m222 pisze:

      A może brałeś kiedyś pożyczkę w innej tego typu firmie, a te firmy zmieniają nazwy, albo mają wspólnego właściciela. Ja przed skorzystaniem z tej promocji zadzwoniłem do nich, żeby sprawdzili czy mnie nie ma bazie klientów.

  • GŁOWA pisze:

    Czy adres email przy rejestracji Blue Bonus i Net Credit musi być ten sam?
    Przy próbie zarejestrowania się na BB wyskakuje komunikat: „Ten mail nie może być użyty do rejestracji”.

  • Tomo pisze:

    Brałem udział w 1 edycji ale odrzucono mi wniosek. Podobno mogę wziąć udział w 2 edycji. Klikając na stronę z rejestracją do promocji obecnej edycji wpisuję imię, nazwisko, nr telefonu i e-mail i tu właśnie pojawia się komunikat Ten mail nie może być użyty do rejestracji. Co mam teraz zrobić??

    • ZnB pisze:

      Po przejściu na stronę promocji na dole będziesz miał link do zalogowania się na istniejące konto. Blue Bonus działa podobnie jak Money Mania czyli jest jedno konto. Logujesz się na to z 1 edycji i będzie wtedy informacja o możliwości wzięcia udziału w bieżącej promocji.

    • Tomo pisze:

      Nie bardzo rozumiem. Można opisać to bardziej szczegółowo co mam zrobić?

    • ZnB pisze:

      1. Przejdź do promocji klikając w link z opisu
      2. Po prawej stronie jest formularz na dane a na jego dole malutkimi literkami „Mam już konto w BlueBonus, zaloguj się” – kliknij
      3. Zaloguj się danymi z 1 edycji
      4. Pojawi Ci się strona z możliwością zaakceptowania regulaminu 2 edycji i przejścia do wniosku o pożyczkę.

      W razie pytań pisz :)

    • Tomo pisze:

      Czy aby na pewno jeśli zrobię to co powyżej jest napisane dostanę pożyczkę wraz z bonusem w gotówce 100zł? bo logując się na swój profil mogę wziąć pożyczkę ale bez bonusu-nagrody.

    • ZnB pisze:

      Logując się na konto w Blue Bonus nie widzisz promocji?

    • Ewelina pisze:

      Ja też próbowałam dostać pożyczkę w pierwszej edycji i nie została mi przyznana z powodu wewnętrznej polityki firmy. Gdy wchodzę w nową promocję i wypełniam wniosek wpisując kwotę i ilość dni, przechodząc dalej od razu wyskakuje mi odpowiedź, iż nie została mi przyznana pożyczka z powodu polityki wewnętrznej firmy :/ Bez żadnego rozpatrywania wniosku…
      „Nie możesz złożyć wniosku o pożyczkę
      Nie możemy udzielić pożyczki z powodu wewnętrznej polityki firmy”
      Mam może usunąć profil i wypełnić wszystkie dane od nowa?

    • ZnB pisze:

      Ciężko nam coś sensownego napisać Tobie bo teraz sprowadza się to do metody prób i błędów. Może być tak, że Net Credit zapisał na Twoim PESELu informację, że z uwagi na politykę firmy nie może Ci przyznać pożyczki i tyle, koniec. Możesz spróbować usunąć profil u nich ale dane i tak w pewnym zakresie mogą zostać pozostać w ich bazie na uwarunkowania prawne (choć ręki uciąć nie damy). Jeżeli masz ochotę i czas to spróbuj. A nuż się uda ;-)

  • Ania pisze:

    Hmm, przy próbie wzięcia pożyczki na 500 zł po przejściu na następną stronę z automatu zmieniło mi się na 3000 zł. Dziwne. zmieniłam na 300, znów to samo, zmieniłam na 1000 – to samo. Średnio mi się to podoba…

    • ZnB pisze:

      Spróbuj zalogować się na swoje konto Blue Bonus w innej przeglądarce i przejdź ponownie do wniosku ze strony promocji. Sprawdziliśmy przed chwilą u siebie i takiego błędu nie mamy.

    • Ant pisze:

      ja miałam dokładnie to samo, przeskakiwało na 3000, wiec na taką kwotę złożyłam i koniec końców przyznali mi 1100.

  • Adam pisze:

    Brałem udział w promocji z bonem do biedronki i nie dostałem wiadomość o spełnieniu warunków które spelnilem?

    • ZnB pisze:

      Adam, sprawdź skrzynki typu spam. Poza tym dla porządku pisz komentarz pod promocją z I edycji – tam już jest dyskusja odnośnie nagród, rozesłanych maili itp.

  • Paweł pisze:

    W końcu i ja się skusiłem na pożyczkę mimo iż negatywnie do takiej promocji podchodzę. Ale przypadkowo zagadałem ze znajomym który brał pożyczkę w promocji z bonem biedronki i za jego namową poszło i u mnie. 10 minut i pożyczka na koncie. Czekam na nagrodę!

    • ZnB pisze:

      My również nie jesteśmy zwolennikami takich pożyczek ale jak widzisz przetestowaliśmy ją na własnym organizmie tak aby sprawdzić czy nie ma gdzie haczyków i żeby jak najwięcej informacji Wam dostarczyć. Jeżeli spłaty dokona się w terminie między 14 a 30 dniem to nie ma się czego obawiać. Jedna z najprostszych promocji! :D

  • Jackx pisze:

    Witam, dziękuję za informację o promocji, prosiłbym o wyjaśnienie pewnej kwestii. w regulaminie promocji znajduje się informacja „Organizator przeleje Bonus na podany w formularzu przez Uczestnika numer rachunku bankowego”
    Podczas rejestracji na stronie promocji jak i na stronie Net Credit nie było żadnego formularza do podania numeru rachunku bankowego. Na stronie Net Credit w zakładce rachunek bankowy wpisany jest numer rachunku, z którego wykonany został przelew weryfikacyjny i na który to rachunek wpłynęła kwota pożyczki. Czy to na ten właśnie rachunek ma wpłynąć premia? Czy trzeba będzie jeszcze uzupełniać jakieś dane konta w formularzu, który powinienem dostać od organizatora?
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Dokładnie tak jak piszesz i tak jak to jest w każdej innej tzw. akcji specjalnej organizowanej przez podmiot zewnętrzny a nie bezpośrednio przez bank. Po spełnieniu warunków promocji organizator poprosi o podanie numeru rachunku do wypłaty premii.

  • Wojak pisze:

    @ZnB a nie jest teraz tak, ze w II edycji trzeba zawnioskowac o max. kwote czyli 3k inaczej moze byc problem z udzieleniem jej przez NetCredit, (a pozniej po 30 dniach otrzymania 100zł nagarody), bo dokładniej sprawdzają pozyczkobiorce w bazach BIK, BIG itd. ?

    • ZnB pisze:

      Szczerze? Nie rozumiemy o co pytasz :P

    • Wojak pisze:

      Chodzi o dodatkowa weryfikacje przy niskich kwotach ale nie ma to juz znaczenia sam sprawdziłem.

      Czy przy spłcie pozyczki po zalogowaniu z panelu NetCredit, wybraniu banku czy blika wpisuje się w tytule przelewu numer id pozyczki ?

      Wy tam coś wpisywaliście jak spłacaliście po 14 dniach od przyznania ?

    • ZnB pisze:

      Nie, nic nie wpisywaliśmy.

  • Julia pisze:

    Obawiam się, żeby nie przychodziło do mnie pocztą później coś z logo firmy. Bo wiadomo, jak domownicy popatrzą… ;p Wiem, że umowa nie przychodzi pocztą. Ale czy później nie ma jakiś reklam w stylu: ” skorzystaj znowu z naszej oferty… itp.”? Nigdy nie brałam żadnych chwilówek i nie wiem jak to z nimi jest?

    • semprini pisze:

      Zawsze się może coś zdarzyć, choć w obecnych czasach bardziej prawdopodobna jest korespondencja elektroniczna i tu bym spodziewał się spamu. Tak czy inaczej, po otrzymaniu bonusa wyślę im pismo o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    • ZnB pisze:

      Na chwilę obecną od 8.10 nic do nas nie przyszło ;-) Kiedyś testowaliśmy również dla Was firmę Wonga i Vivus. Nigdy nie było przesyłek. Poza tym… to nie sexshop ;-) więc przesyłka reklamowa nie powinna być wyzywająca :P

  • Julia pisze:

    Dzięki za odpowiedzi, też spróbuje wycofać zgody na marketing, przetwarzanie danych osobowych i wszystko.
    Mam nadzieję, że da się to zrobić przez maila i, że wtedy już napewno nic co mogło by się nawet i jeden raz przytrafić nie będzie już miało prawa tego zrobić.

    • ZnB pisze:

      Jak na razie my złego słowa o tej firmie jak i promocji powiedzieć nie możemy. Wszystko sprawnie i zero spamowania.

  • Julia pisze:

    I mam nadzieję, że tak samo będzie z Szybką Gotówką +50 zł, z której też mam zamiar skorzystać;)

    • Julia pisze:

      Za szybko odpowiadacie, nie zdążyłam napisać drugiego komentarza. To się nazywa wzorowy portal;)

    • ZnB pisze:

      W przypadku Szybka Gotówka +50 zł czekamy na razie na więcej komentarzy by móc w całości ocenić promocję.
      P.S. Za wolno piszesz :P

  • Adam pisze:

    Szybka Gotówka też ma świetną promocję – za pierwszą darmową pożyczkę daje w bonusie 50 złotych, które później można wykorzystać na zwrot pożyczki lub na innych dowolny cel. Polecam tą firmę pożyczkową, bo jest najbardziej niezawodna i uczciwa wobec swoich klientów.

    • ZnB pisze:

      Oho! Już wysłannicy z Szybka Gotówka przyszli spamować jaka to super firma i promocja a my w kilka godzin zdążyliśmy się już przekonać, żeby Was omijać szerokim łukiem! Żadna świetna oferta a firmą jesteście chyba najbardziej zawodną. Na naszym blogu sobie nie podziałacie! Pa, pa :P

      P.S. Świetną promocję to ma Net Credit (i wszystko tu działa jak należy) a wasza firemka może się od nich jeszcze wiele uczyć.

  • ZnB pisze:

    Tak na marginesie informujemy, że vouchery do Biedronki z I edycji promocji zostały już udostępnione. Poniżej potwierdzenie. Można pobierać kody i lecieć na darmowe zakupy! :D
    100 zł do Biedronki

    Dla niezdecydowanych skorzystaniem z II edycji promocji polecamy poczytać komentarze z poprzedniej edycji. To jedna z lepszych i najmniej problemowych promocji :D

  • Snajper pisze:

    po kilku minutach od złożenia wniosku zadzwonił pracownik infolinii Net Credit i po zadaniu kilku pytań o zatrudnieniu, dochodach, pesel itp. na koniec poprosił o przesłanie skanu dowodu lub zdjęcia na e-mail info@netcredit.pl !!! czy to normalna procedura? czy to bezpieczne???

  • lukashs pisze:

    Co mam powiedzieć przy kasie w biedronce gdy będę chciał skorzystać z kodu? Brałem udział w probocji karty kredytowej Citibanku z nagrodą 400zl na karcie moja biedronka. Pamiętam, że na początku kasjerki nie wiedzialy, o co chodzi i jak mają to wbić na kasie.

    • ZnB pisze:

      Przed zapłatą musisz powiedzieć, że masz voucher (kod) elektroniczny o wartości 100 zł i chcesz nim zapłacić.

  • zzzz pisze:

    nie idzie się zalogować na stronkę bluebonus.pl-najlepsza metoda by nie placic bonu ale cwaniaki

  • zzzz pisze:

    nie idzie się zalogowac na strone bluebonus

    • Robson pisze:

      Ja jak i inni jakoś się logują. Zobacz sobie na komentarze pierwszej edycji cfaniaku 😜

  • SamuelWolny pisze:

    Mam pytanko jak wykorzystać bon?
    trzeba go podać przy kasie?
    czy można rozbijać bon na kilka zakupów, jaka jest minimalna kwota?

  • monika pisze:

    hmm powiem Wam ze ja rowniez nie moge sie zalogowac mezowi przyszlo wszystko, ja natomiast zakladalam kilka dni po nim, wszystko wg jego instrukcji i cos poszlo nie tak…zalogowac sie nie moge. zglosilam temat przez formularz kontaktowy czekamy…
    ps. nawet probujac odzyskac haslo opcja „zapomniałam hasła” zaden mail na mojego nie dochodzi

  • sebek2534 pisze:

    Witam. Jaka jest minimalna kwota pożyczki by skorzystać z bonusu?

  • m222 pisze:

    Na stronie Blue Bonus po zalogowaniu, w sekcji edytuj dane, można wpisać swój nr konta w formacie IBAN, czyli PL przed nr konta.

  • tanky pisze:

    „Strona o podanym adresie nie istnieje” – takie cos mi się pojawia po rejestracji na stronie promocji Blue Bonus. później już nie mogę użyć maila, który podałem (próbowałem z 2 maili)

    • ZnB pisze:

      Faktycznie, jakiś błąd jest. Napisaliśmy do organizatora maila, że nie można się zarejestrować. Damy znać jak coś odpiszą.

    • ZnB pisze:

      Sprawdzaliśmy przed chwilą i już działa rejestracja poprawnie. Poprawili jak widać błąd po zgłoszeniu ;-)

  • tanky pisze:

    OK, działa, musiałem założyć nowego maila, bo na te co wpisywałem nie chciało przepuścić. Piszecie „Następnie w terminie do 14 dni od pozyskania tej informacji zostanie wypłacony bonus na wskazane przez uczestnika promocji konto bankowe, o które poprosi organizator w przypadku spełnienia warunków promocji” – w jakiej formie „poprosi”?

    • ZnB pisze:

      Zapewne przyjdzie mail z prośba o uzupełnienie numeru konta w profilu Blue Bonus (już pojawiło się w profilu miejsce na jego wpisanie). To pierwsza promocja tej firmy z gotówką (poprzednio był bon do Biedronki) dlatego też na 100% nie wiemy jeszcze w jaki sposób organizować będą powiadomienia.

  • elasz1 pisze:

    Proszę o informację,czy ktoś już dostał „stówkę” na konto.Ja pożyczkę otrzymałam 13.11.
    Pozdr

    • ZnB pisze:

      Informacja z prośbą o uzupełnienie w profilu Blue Bonus konta bankowego, na którego zostanie wypłacona nagroda dla pierwszych osób powinna wyjść do końca jutrzejszego dnia także jeszcze chwilkę poczekajmy :)

    • Jacek pisze:

      na stronie BlueBonus jest napisane: „O przyznaniu nagrody poinformujemy do 31.12.2019”.

    • ZnB pisze:

      To jest graniczny termin dla osób, które skorzystają z promocji w ostatnim dniu promocji.

    • Jacek pisze:

      według regulaminu elasz1 i ja także, bo oboje dostaliśmy pożyczkę 13.11 powinniśmy stówkę mieć dzisiaj na koncie:
      13.11.2019 pożyczka; do 27.11.2019 14 dni na informacje; do 11.1214 dni od informacji na wypłatę premii.
      nawet ZNB się trochę „gubi” z terminem, bo raz pisze, że „31.12 to o jest graniczny termin dla osób, które skorzystają z promocji w ostatnim dniu promocji” a niżej „nagrody jeszcze nie zostały wypłacone a graniczny czas na to jest do 31 grudnia 2019 roku”. Czyli termin graniczny dla wszystkich to 31 grudnia, czy termin liczony zgodnie z regulaminem?

      11.12.2019

      14 dni na informacje

      14 dni od informacji na wypłatę

    • ZnB pisze:

      Jacek, nie, nie gubimy się ale kilkuletnie obcowanie z setkami różnych promocji pozwoliło trochę poznać taki proces głębiej. Nie chcemy w żadne sposób bronić tutaj organizatora (problem jest ogólnie globalny) ani go tłumaczyć. Należy jednak wziąć pod uwagę, że organizator promocji zawsze jest uzależniony od banku/innej instytucji (w tym przypadku chodzi o Net Credit). Wystarczy, że partner promocji prześle później raport i wszystko się wali. I nie ma na to złotego środka bo jeżeli termin wypłaty jest odległy (ale bezpieczny dla organizatora) to klienci kręcą nosem że długo się czeka a jak termin się skraca by właśnie zadowolić klienta to później mogą wyjść kwiatki z tego. Zauważ, że regulamin zawiera pewne zabezpieczenie „nie później niż w terminie 14 dni od dnia odebrania tej informacji od Partnera, Organizator przeleje Bonus” a i tak jak coś pójdzie nie tak to spadnie wszystko na organizatora. Dlatego czasami trzeba okazać trochę zrozumienia choć wiemy, że z tym trudno. Weź pod uwagę, że to są często duże firmy, często notowane na giełdzie i nie jest ich celem oszukiwanie kogoś, nie jest to zła wola czy też brak dobrej woli. Należy przyjąć, że każdemu zależy na jak najlepszym wizerunku i każdy stara się dotrzymywać zobowiązań ale na pewne rzeczy nie ma wpływu.

      P.S. Zobacz nową promocję Blue Bonus. Tam już jest inny zapis odnośnie wypłaty nagrody i być może wynika to właśnie ze zebranych doświadczeń z poprzednich dwóch edycji + ewentualnie wzięto po uwagę święta i początek roku który nie sprzyja takim akcjom.

    • Jacek pisze:

      ZNB – całkowicie się z Wami zgadzam i nie kieruję w Waszą stronę zarzutu gubienia się w terminach. Pomagacie nam łapać okazję i wyjaśniać procedury i za to dziękuję. Regulamin niestety jest jaki jest i zawiera kilka haczyków, żeby razie „w” było się na czym oprzeć.
      Czekamy więc spokojnie, bo warunki promocji spełniliśmy.

    • ZnB pisze:

      Nie odbieramy negatywnie Twojej wypowiedzi. Wręcz przeciwnie dobrze, że takie dyskusje są bo można przy okazji co nieco uświadomić. Regulamin MUSI zawierać jak to nazwałeś haczyki ponieważ wtedy organizator by się podłożył całkowicie. Niemniej jednak w praktyce taki haczyk i tak nic nie daje ponieważ 90% osób zwali winę na organizatora i tłumaczeń nie przyjmie ;-) My zdajemy sobie sprawę z tego jak bardzo niekomfortowa sytuacja to jest i dlatego większość organizatorów, którzy są na rynku od lat typu (Money, Bankier czy eBroker) ma tak odległe terminy wypłat – wynika to bowiem z doświadczenia z przeszłości. Blue Bonus jak widać jako nowicjusz chce swoim kosztem trochę to zmienić i kibicujemy im ale to może być ciężkie :(

      I jeszcze wracając do pierwszej Twojej wypowiedzi. Zauważ, że nie bez celu użyliśmy pewnego słowa odpisując na komentarz: „Informacja z prośbą o uzupełnienie w profilu Blue Bonus konta bankowego, na którego zostanie wypłacona nagroda dla pierwszych osób POWINNA wyjść do końca jutrzejszego dnia także jeszcze chwilkę poczekajmy :)” Powinna, jak organizator dostanie materiał (raport) na czas ;-)

    • Jacek pisze:

      Jest wiadomość. Stowke wypłaca w moim przypadku do 20 grudnia

  • qwas pisze:

    Jak to jest z tymi zgodami? Bo niby nie wszystkie obowiązkowe, ale w regulaminie jest tak:

    2.3. Warunkami wzięcia udziału w Promocji są:
    2.3.1. Wypełnienie wniosku o zawarcie umowy pożyczki (…) poprzez wypełnienie formularza prawdziwymi danymi osobowymi, wyrażenie zgód znajdujących się pod formularzem i przesłanie go do Partnera, korzystając z narzędzi dostępnych na stronie internetowej Promocji;

    Więc pytanie – czy jest tu ktoś kto nie zaznaczył wszystkich „zgód znajdujących się pod formularzem” a otrzymał bonus?
    I drugie – jak bardzo spamują (zwłaszcza telefonicznie) po wzięciu udziału w tej promocji?

    • ZnB pisze:

      Ale te zgody musisz dla organizatora promocji zaznaczyć bo inaczej nie zarejestrujesz się w promocji.

      Jeżeli chodzi o Blue Bonus – to nie ma żadnego spamu i nie będzie bo jest to poważna firma.
      Jeżeli chodzi o Net Credit – gdzieś już chyba pisaliśmy, że od października mieliśmy jeden sms (po kilku dniach od wzięcia pożyczki) i na tym koniec. Zero dziwnych telefonów.

  • qwas pisze:

    No właśnie, które muszę? Ze screena wynika że tylko pierwszą, a w regulaminie jest mowa o „zgodach znajdujących się pod formularzem”.
    Dlatego pytam, czy jest ktoś kto zaznaczył tylko pierwszą (bez partnerów biznesowych i bez marketingu w wybranych kanałach komunikacji sms/tel/mail) i otrzymał bonus.

    • ZnB pisze:

      Zarówno na screenie jak i obok niego w opisie dot. zgłoszenia do promocji jest mowa o zaznaczeniu wszystkich zgód („oraz zaznaczając pod nim wszystkie zgody dla organizatora promocji”).

  • qwas pisze:

    Nie pisałem o pierwszym screenie, tym wstępnym, ale o tych późniejszych. Na lewym jest zaznaczona tylko jedna zgoda – nie są zaznaczone zgody dla partnerów i na poszczególne kanały komunikacji (co w sumie jest sprzeczne z ostatnią zgodą na pierwszym/wstępnym formularzu, dotyczącej tego samego – a która została wyrażona)

    • ZnB pisze:

      Zacytowałeś fragment regulaminu, który dotyczy zgód zbieranych przez organizatora promocji czyli właśnie w nawiązaniu do pierwszego screena gdzie dokonuje się zapisu do promocji. Co do dalszej sprzeczności to po części masz już odpowiedź w pierwszym zdaniu. Jedne zgody zbiera organizator a drugie partner. Sądzimy, że organizator na wyrost chce się zabezpieczyć w pewien sposób co nie jest równoznaczne z tym, że wymienia się tą bazą z pożyczkodawcą.

    • Macius pisze:

      Stop ta promocja To jedno wielkie oszustwo do dnia dzisiejszego nie wpłynęła nagroda 100 zł a jak się pisze reklamację to nie odpisują Albo każą czekać nie wiadomo ile

    • ZnB pisze:

      Tylko, że nagrody jeszcze nie zostały wypłacone a graniczny czas na to jest do 31 grudnia 2019 roku zatem o co robisz burzę? Z informacji jakie pozyskaliśmy lada dzień wyjdą maile (po przeanalizowaniu raportu od partnera kto spełnił warunki promocji).

  • jabla999 pisze:

    Chyba nałapali za dużo klientów bo wszędzie dostaję karty kredytowe, bez problemu kupuje sprzęt AGD/RTV na raty a wniosek odrzucony zarówno na 1000 jak i potem drugi wniosek na 3000 zł. Dostałem komunikat: „Nie możemy udzielić pożyczki z powodu wewnętrznej polityki firmy.” ???

    • ZnB pisze:

      Zawsze możesz spróbować zadzwonić i z ciekawości podpytać w czym problem. Chętnie się również dowiemy.

  • Bodzio pisze:

    Mnie też wlaśnie odrzucili….
    Bez powodu bo zdolność mam.
    A ze ostatni dzień i późno to nawet nie ma gdzie dzwonić..

  • Łukasz pisze:

    Lipa. Już nie da się wziąć udziału w promocji, jedynie zarejestrować.

    • ZnB pisze:

      Sprawdziliśmy przed chwilą. Nadal można się zarejestrować i złożyć wniosek z promocji Net Credit. W czym masz problem dokładnie? Klikasz w link w artykule i robisz wg naszej instrukcji i będzie ok:)

  • Łukasz pisze:

    ZnB
    Pytanie do Was.
    Wchodząc na stronę bluebonus ukazuje się identyczna promocja tylko, że Smart Pożyczka, a nie z Net-Credit.
    Na Waszej stronie nie ma żadnego opisu tej promocji czy źle szukam?

  • Łukasz pisze:

    A czy wzięcie udziału w promo Net Credit wyklucza udział w Smart?

  • Łukasz pisze:

    Dzięki za odpowiedź. Jakiś pypeć na oku miałem i nie zauważyłem tej promo ze Smart ;)

    • ZnB pisze:

      Zdarza się, jest ich tak dużo, że nawet te z głównej nie wpadają w oko ;-) A tam już leci tyleee komentarzy i ludzie zacierają ręce na kolejną stówkę ;-)

  • ZnB pisze:

    Ponieważ część osób otrzymała już maila z informacją o spełnieniu warunków promocji czy może ktoś zrobić screeny na wzór tych z końca opisu poprzedniej promocji https://zarabiajnabankach.pl/100-zl-w-bonie-do-biedronki-darmowa-pozyczka-net-credit/ tak abyśmy mogli dodać stosowną informację? Możecie podsyłać na znb(małpa)zarabiajnabankach.pl

  • muhekugooo pisze:

    ktoś już dostał 100zł?

    • Wojak pisze:

      Maja wyplacic do 20 grudnia ale przy podawniau numeru konta trzeba wpisac PL…, bo odrzuca prawidłowo wpisany numer a chodzi o ten IBAN

    • muhekugooo pisze:

      a skąd info, że mają wypłacić do 20 grudnia?

    • elasz1 pisze:

      No właśnie,skąd info?Ja do tej pory nie dostałam żadnej informacji na e’maila.Nr konta bankowego wpisałam już na Bluebonus i czekam…

    • ZnB pisze:

      Osoby, które skorzystały z promocji w pierwszych jej dniach otrzymały maila z taka informacją.

    • elasz1 pisze:

      Ja skorzystałam z pożyczki 13.11. Wydaje mi się,że to był 2 dzień promocji. I nie mam od nich żadnej informacji. Nie wiem,czy nie zacząć pisać reklamacji.

    • muhekugooo pisze:

      ja brałem 14.11 i też żadnego maila nie dostałem ;/

  • m222 pisze:

    Może wysłali emaile tylko do tych, którzy nie wpisali wcześniej nr konta w swoim profilu?

    • ZnB pisze:

      Może, wysłaliśmy pytanie w tej sprawie do organizatora :) Damy znać.

    • Wojak pisze:

      Dokładnie ja nie uzupełniłem numeru konta i do mnie wysłali maila o uzupełnieniu na blue bonus. (ja jeszcze nie wiedziałem, ze przed numerem konta trzeba wpisac PL wymyslaja jakies IBAN-y)
      Mam wyraznie napisane, ze wypłaty mają byc dla osob z listopada do 20 grudnia ale jeszcze nic nie zaksiegowane na koncie.

  • Łukasz pisze:

    Ja także otrzymałem maila o spełnieniu warunków, prośbą o uzupełnienie numeru konta i informacją, że wypłacą do 20.12. Czyli do dziś. Zobaczymy, póki co nic nie wpłynęło.

  • muhekugoo pisze:

    potwierdzam jest przelew

  • Łukasz pisze:

    Potwierdzam – wpłynęło.

  • Wojak pisze:

    Ostatnie ksiegowanie a nagrody nie ma juz poszła reklamacja.
    Czuje ze to kolejna firma krzok która obławia sie na naiwnych klientach.

    @ZnB czy oprócz wysyłania do nich maila na bluebonus z regulaminu jest jakaś inna droga do składania reklamacji ?

    • Tomasz pisze:

      Mogło pójść ostatnią sesją Elixir i wpadnie Ci w poniedziałek rano

    • Jacek pisze:

      ja też nie mam,obiecali że do 20 grudnia będzie na koncie, mam rachunek w mBanku i ostatnia sesja około godziny 18 była i także ona stówki nie przyniosła

    • Wojak pisze:

      Widać, ze wybierają sobie klientów, komu dać pożyczke a pózniej komu przyznać nagrode. Swoje regulaminy mają gdzieś ale byli juz tacy i…

      Ja nawet nie dostałem zadnego maila (zaświadczenia) o terminowym uregulowaniu spłaty zadłuzenia, bo nie czekałem tylko spłaciłem 20 dnia.
      Zobaczymy co odpowiedzą na reklamacje. Jak bedzie wiecej osob, to niech piszą tutaj, składają reklamacje, zobaczymy ich skale naduzyc.

    • ZnB pisze:

      Weźcie pod uwagę, że takich przelewów puszczali zapewne tysiące. Różne bank mają różne sesje wychodzące i przychodzące. To, że ostatnia sesja Waszego banku nie złapała przelewu nie oznacza iż nie wyszedł z ich banku. Jeżeli ktoś otrzymał maila o przyznaniu nagrody to tak owa na 100% dojdzie.

      Co do pozostałych pytań. Tak wystarczy wysłać wiadomość na maila podanego w regulaminie z czym wstrzymalibyśmy się do poniedziałku ale macie pełne prawo aby go wysłać.

      Net Credit po spłaceniu pożyczki wysyła zaświadczenie o jej spłacie co widać na screenach w opisie promocji. Jeżeli takiego ktoś nie otrzymał być może mail trafił do spamu.

      P.S. Polecamy również zapoznać się z dyskusją w tym komentarzu. Nie upatrujcie w każdym przypadku złej woli czy też oszustwa bo to są zbyt duże firmy (w tym przypadku z grupy Blue Media) aby ktoś miał taki cel. Trochę zrozumienia można okazać – zobaczcie po komentarzach w I edycji z bonami do Biedronki. Mimo wielu ewidentnych błędów po stronie naszych czytelników Blue Bonus wydał bon do Biedronki i nie wysyłał klienta na drzewo. To też o czymś świadczy.

    • Wojak pisze:

      @ZnB nie probujcie Nas uświadamiać, ze jestesmy na tyle nie kumaci, że nie potrafimy sprawdzic skrzynki ze spamem.
      Ja i pewnie wiekszosc z Nas nie otrzymalo zadnego zaświadzcenia o TERMINOWEJ spłacie pozyczki. Wczesniej  moze takie wysyłali.

      Jakie setki tysiecy. Skad macie takie dane ? Jeżeli juz to było moze kilkadziesiąt osob max. bo tylko Wy wrzuciliscie ten wpis o tej pozyczce NetCredit i inne tez publikujecie. Widocznie wspołpracujecie z nimi i macie z tego interes odpowiednia korzysc finansowa inaczej…

      Sprawa zaczyna smierdziec, bo Wy jako znany w necie blog o finansach zaczynacie stawac po stronie oszusta, ktory…. a nie Nas uczciwych wisienkowiczow. Michał z livemaster dobrze okreslił takie firemki ale o tym jeszcze bedzie czas podyskutować.

      Nie wiem jak inni ale ja czekam 14 dni i na poczatek sprawe zgłaszam do UOKiK.

    • alaWojak pisze:

      Wojak, Ty to zawsze taki wojak? Popatrz na komentarze wielu promocji gdzie ludki nie wiedzą aby zajrzeć do innych skrzynek jak odbiorcza. A potwierdzenie spłaty tej pożyczki otrzymałem więc może jesteś jakiś wyjątkowy albo jej nie splaciles 😜

    • ZnB pisze:

      @Wojak, chyba masz słabe rozeznanie. Promocja widnieje na wielu stronach, forach, wykopach itp. Napisaliśmy gdzieś o setkach tysięcy? Czy też o tysiącach? Niejednokrotnie promocje z limitem nagród np. 5000 sztuk rozchodzą się nawet w kilka dni (np. Twisto) zatem i w tym przypadku liczba taka nie robiłaby wrażenia biorąc pod uwagę ilość wyświetleń wpisu z tą promocją jak i ilość komentarzy.

      I na koniec: po pierwsze nie stoimy po żadnej stronie, a o oszustwie na chwilę obecną ciężko powiedzieć zatem Twoje insynuacje są nie na miejscu. Widziałeś opisaną przez nas podobną promocję Szybkiej Gotówki? Jeżeli nie to polecamy jej lekturę przez dalszym komentowaniem.

    • Wojak pisze:

      Nie zagladam na zadne sroty, wykopy.
      Jezeli chodzi o strony, fora, blogi finansowe  to moze mnie oswiecisz i podasz chociaz dwa, trzy ?

      Bardziej zabłysne 😀

      Ja zobaczyłem i skorzystałem z Waszej strony w koperacji, wiec Wy firmujecie swoim…. czy polecaliście ją wszystkim i jeszcze komentarze, ze sprawdziacie wiarygodnośc takich firm czy ostatnio, ze wysyłacie pytania do organizatora itd.

      Papier czy tekst na blogu jest cierpliwy wszystko przyjmie.
      Proponuje na przyszłośc napisać mniej ale zeby te informacje były sprawdzone i wiarygodne….

      Fatycznie tu sie zgodze z Wami dalsze komentowanie bedzie błędem bo Wy i tak wiecie swoje.

    • alaWojak pisze:

      Uhuhuhu wojak 😜 Nie zablysniesz bo Ty nawet googla nie umiesz użyć. Na Twoim miejscu nie brał bym się za promocje zwłaszcza pożyczek bo to za trudne dla Ciebie. Masz rację. Szkoda pary na dyskusję z Tobą.

    • Wojak pisze:

      @ale.. Hejterze przed takim obsrancem jak Ty ja zawsze będe błyszczeć.

      Chyba, ze zdecydujesz się powiedziec mi to osobiscie prosto w twarz, wtedy napisze jakim trudnym przypadkiem jesteś ha,ha,ha

      Chyba, ze ktoś inny ujawni twoje dane, ip albo zmieni fajny blog w szambo.

    • ZnB pisze:

      Każdy ma prawo do swojej wypowiedzi ale w granicach tolerancji i bez obrażania się wzajemnego. Kolejne tego typu komentarze będziemy po prostu usuwać.

      Co do wcześniejszego komentarza Wojaka. Promocja została opisana nie tylko na naszym blogu i łatwo to sprawdzić. Zarówno z I jak i z II edycją nie było problemu a ewentualne jednostkowe przypadki zdarzają się w dosłownie każdej – zapewne o tym wiesz śledząc tego typu blogi czy też samemu korzystając z podobnych promocji. W przypadku naszych wątpliwości czy też pytań od czytelników, na które nie znamy odpowiedzi zawsze wysyłamy pytania czy to do banku czy do organizatora – nie ma tutaj znaczenia podmiot, który wypuszcza promocję. To standard i w 95% przypadków odpowiedzi są udzielane. 5% to te przypadki gdzie odpowiedzią jest notoryczny cytat z regulaminu co nic nie wnosi do sprawy.

    • Wojak pisze:

      Nie znam innego bloga na którym opisywana była pożyczka z NetCredit z partnerem bluebonus oprócz Waszej.

      @ZnB Jezeli pozwalacie na takie wpisy, szkalujace, obrazajace innych poważnych blogowiczów, to tylko do siebie mozecie miec pretensje.

      Jezeli chodzi o „jednostkowe przypadki” to ja juz brałem a w zasadzie My braliśmy pozyczki z róznych firm pożyczkowych (tez dla premii) jak Vivus itd. ale z nie terminowościa spotykam się pierwszy raz tym bardziej, ze wczesniej otrzymuje maila o uzupełnieniu numeru konta i wypłacie nagrody do 20 grudnia.

      Zatem nie jest tak jak piszecie Cytuje: „że ostatnia sesja Waszego banku nie złapała przelewu nie oznacza iż nie wyszedł z ich banku. Jeżeli ktoś otrzymał maila o przyznaniu nagrody to tak owa na 100% dojdzie”

      …poniewaz przelewy były ksiegowane przed godz. 14 wiec oczywistym jest, ze do mnie i chyba jeszcze dwóch osob nie zostały wysłane wogóle i czy to bedzie poniedziałek, wtorek nie trafią wcale na wczesniej prawidłowo uzupełnione konta mimo spełnienia wszystkich warunków.

      Podejrzewam, ze jest to celowe działanie partnera i nie chodzi tylko o statystyki ale…. cierpliwie poczekam na odpowiedz od bluebonus na moją pierwszą reklamacje.

    • ZnB pisze:

      Wojak, poczekamy do poniedziałku i daj znać ponieważ szkoda dalej się punktować :( Każdy scenariusz jest możliwy i na chwilę obecną nie wygdybamy co się stało.

      Co do komentarzy – nie mamy automatycznej moderacji ponieważ nie siedzimy 24h aby je akceptować/odrzucać.

      Na koniec – skąd wiesz, do której godziny organizator puszczał przelewy? W mailingu była mowa, że do 14:00?

    • Wojak pisze:

      @ZnB No i bardzo dobrze, ze nie macie, ze Nasze komentarze pojawiaja sie od razu a nie jak u innych po pewnym czasie lub wcale, czekając w moderacji, bo….

      Nie wiem dokładnie o której godzinie mogę tylko przypuszczać po wpisach a sesje w bankch są rozne o czym juz pisaliście.

      Wiem jedno, ze reklamacja musiała pójść wczoraj inaczej nie mamy nad nimi żadnej kontroli a oni nad sobą samo kontroli jak to jest w bankach.

    • ZnB pisze:

      Też jesteśmy zdania, że dobrze – ma to dużo plusów ponieważ moderacją nie blokujemy pytań i innych spostrzeżeń czytelników. Ale tym samym nie jesteśmy w stanie od razu zareagować na komentarze wykraczające poza granicę tolerancji.

      I żebyśmy się dobrze zrozumieli. Zupełnie nie negujemy Twojego podejścia co do reklamacji. Nie ma nagrody, jest reklamacja. Mamy takie samo zdanie z tą różnicą, że kilka lat korzystania z takich promocji wielokrotnie pokazało nam, że przelewy nie zawsze docierały w ten sam dzień.

      P.S. Z drugiej strony jako dostawcy rozwiązania szybkich przelewów Blue Media mogli skorzystać z własnego systemu i nie byłoby problemu ;-)

    • Wojak pisze:

      @ZnB wczoraj nie dałem rady napisać ale wieczorem po 19 otrzymałem maila na reklamacje od partnera bluebonus, ze zaległa nagroda zostanie przekazana w poniedziałek.

      …a czy tak będzie zobaczymy jutro, po sprawdzeniu konta.

    • ZnB pisze:

      @Wojak, ok dziękujemy za info. Aż dziw, że w weekend ktoś odpisał :P Tak czy siak po komentarzach, które pojawiły się po naszej dyskusji można wywnioskować, że nagrody dotarły tylko na konta konkretnych banków np. Millennium. Jutro się przekonamy czy faktycznie była to kwestia sesji eleixir czy jeszcze coś innego.

    • Wojak pisze:

      Fakt szybko odpisali na maila ale konkretnie napisali ze „powienien zostać zaksiegowany” a nie ze zostanie zakśięgowany na konocie a jak dla mnie jest to spora róznica.

  • m222 pisze:

    Dostał ktoś dzisiaj bonus na konto w ING?

  • snajper pisze:

    wczoraj odhaczyła się kolejna stówka :D

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.