Logo Bankier.pl Logo mBank

Zgarnij Premię z mBiznes
kontem Standard

150 złod Bankier.pl*
0 zł
gwarantowane przez 24 miesiące
za najważniejsze usługi w koncie przez 24 miesiące**
  1. 1
    Zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o konto - masz czas do 18.11.2019 r.
  2. 2
    W ciągu 1 miesiąca podpisz umowę o prowadzenie rachunku (nie później niż do 18.12.2019 r.)
  3. 3
    Spełnij warunek aktywności na koncie – masz na to dwa miesiące od otwarcia konta
  4. 4
    Wiadomość o przyznaniu premii otrzymasz 31.03.2020 r.

* Warunkiem otrzymania premii w wysokości 150 zł od Bankier.pl jest złożenie wniosku poprzez stronę mbiznes10.zgarnijpremie.pl i podpisanie umowy o prowadzenie rachunku mBiznes Standard w mBanku w terminie jednego miesiąca od przesłania wniosku (nie później niż do 18.12.2019). Dodatkowo w ciągu dwóch miesięcy od otwarcia konta (nie później niż do 18.02.2020) wykonanie co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej i/lub przelewu inicjowanego przez uczestnika promocji (nie wliczają się w to przelewy wewnętrzne).

** To nie jest oferta. Szczegółowe warunki i opłaty związane z mBiznes kontem Standard i Promocją „Konto firmowe z gwarancją 0 zł na 24 miesiące” są określone odpowiednio w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bieżących dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. , Regulaminie Promocji „Konto firmowe z gwarancją 0 zł na 24 miesiące”.

Promocja trwa od 01.10.2019 r. do 04.12.2019 r. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe, stowarzyszenia zwykłe, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, kościoły, parafie, związki wyznaniowe, szkoły niepubliczne, przedszkola publiczne, przedszkola niepubliczne prowadzone przez osobę fizyczną, publiczne jednostki oświatowe, zwanych dalej Uczestnikami Promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:

a) w okresie trwania Promocji złożą wniosek promocyjny o otwarcie rachunku bieżącego mBiznes konto Standard (zwanego dalej rachunkiem bieżącym) za pośrednictwem miejsc, które znajdować się będą na stronie www.mBank.pl, na stronach Partnerów Banku, a także w placówkach mBanku, Punktach Obsługi mFinanse S.A., za pośrednictwem konsultanta mLinii pod numerami telefonu 801 300 800 lub +48 42 6300 800, za pośrednictwem doradcy mLeasing sp. z o.o. oraz za pośrednictwem Businessvoice sp. z o.o.
b) w okresie trwania Promocji zawrą z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku bieżącego.

Z Promocji wyłączeni są przedsiębiorcy, którzy w dniu 30.09.2019 r. posiadali jakikolwiek rachunek bieżący w Banku, dla danego numeru NIP. Uczestnik Promocji, który spełnił powyższe warunki, otrzyma do nowo otwartego rachunku bieżącego mBiznes konto Standard na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego:
a) prowadzenie rachunku za 0 zł,
b) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w złotówkach (Elixir),
c) kartę debetową za 0 zł miesięcznie,
d) 0 zł prowizji za wypłaty w złotówkach z bankomatów własnych, Planet Cash, Euronetu i Santander Bank Polska S.A. na terenie Polski,
e) 0 zł prowizji za wpłaty w złotówkach we wpłatomatach mBanku , Planet Cash, Euronetu na terenie Polski.
f) 0 zł opłaty miesięcznej za kartę debetową, w tym kartę Visa Foto Business oraz brak miesięcznej opłaty za wizerunek karty Visa Foto Business, na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego.
Po zakończeniu okresu promocyjnego wszystkie opłaty będą pobierane zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.

Lista najważniejszych usług została opracowana na podstawie badania zrealizowanego przez firmę Ipsos Sp. z o.o. na zlecenie mBanku S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie marzec–kwiecień 2015 r. metodologią CAPI na próbie 1016 przedsiębiorców. CAPI to metoda badawcza polegająca na przeprowadzeniu wywiadu z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych (np. laptop, tablet), na których zapisywane są udzielone odpowiedzi.