ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

300 zł premii pieniężnej za założenie konta osobistego w BNP Paribas

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Konto Otwarte na Ciebie z nagrodą 300 zł w noworocznej promocji Paribas

BNP Paribas tradycyjnie już po zakończeniu jednej promocji startuje z kolejną. I tak od dziś można zarobić 300 zł w gotówce za założenie Konta Otwartego na Ciebie. Premia wypłacona zostanie za spełnienie warunków promocji czyli wpływy na konto oraz płatności kartą. Bez zmian pozostał okres karencji dla byłych klientów czyli wystarczy 9 miesięcy „odpoczynku” aby załapać się na kolejną promocję :D

Zasady przystąpienia do promocji „Skorzystaj w Nowym Roku”

Promocja „Skorzystaj w Nowym Roku” została przygotowana przez firmę Ad Astra we współpracy z BNP Paribas a produktem objętym promocją jest Konto Otwarte dla Ciebie. Nagrodą w niniejszej promocji jest premia pieniężna w wysokości 300 zł wypłacana na założone konto osobiste. Niestety w końcowym rozrachunku zarobimy troszkę mniej ponieważ część premii musimy przeznaczyć na opłatę za kartę, której nie da się uniknąć. W zamian jednak otrzymujemy kilka dodatkowych bezpłatnych opcji o czym piszemy w dalszej części. Realnie wyciągniemy z tej promocji jakieś 230-240 zł.

Otwórz Konto Otwarte dla Ciebie i zgarnij 300 zł nagrody w gotówce! 

Promocja jest skierowana do osób, które co najmniej od 9 miesięcy nie były klientem banku BNP Paribas. Jest to najkrótsza karencja jaką można spotkać w promocjach tego banku. Dość rzadko zdarza się aby taka była dostępna w innych bankach. Zapis w regulaminie odnośnie warunków przystąpienia do promocji brzmi dokładnie tak:

W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który łącznie spełnia następujące warunki:
1) nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej;
2) w okresie 9 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku

Dla wyjaśnienia wątpliwości dodamy, że posiadanie produktów w banku BGŻOptima (konto oszczędnościowe czy też lokata) nie wyklucza możliwości skorzystania z tej promocji. Pamiętajmy jednak, że BNP Paribas to wcześniej bank BGŻ BNP Paribas. Dodatkowo BNP Paribas jakiś czas temu przejął bank Raifeissen Polbank – jeżeli zatem posiadaliście w tym banku konto w przeciągu ostatnich 9 miesięcy to również nie możecie skorzystać z tej promocji.

W promocji organizowanej przez pośredników czyli takiej jak ta pierwszym krokiem jaki zawsze wykonujemy to rejestracja na dedykowanej stronie promocji – mamy na to czas max. do 6 lutego 2020 jednak nie dłużej jak do osiągnięcia 3000 sztuk rejestracji w promocji (w przypadku wyczerpania się limitu wniosków bank zablokuje możliwość rejestracji w promocji). Podczas rejestracji podajemy swoje dane oraz adres e-mail, na który przyjdzie potwierdzenie zarejestrowania się oraz link do złożenia wniosku o konto (możemy również od razu po rejestracji na stronie promocji kliknąć w przycisk Otwórz konto i taką metodę polecamy). Zgodnie z regulaminem promocji na jeden adres e-mail możemy założyć nie więcej jak jeden profil uczestnika promocji czyli jedno konto.

Po kliknięciu udostępnionego nam linku mailu (lub po kliknięciu w przycisk Otwórz konto na stronie promocji) wypełniamy wniosek o Konto Otwarte dla Ciebie wraz z Kartą Otwartą na Świat (tylko ta karta bierze udział w promocji – o jej kosztach piszemy w dalszej części) podając bezbłędnie wszystkie swoje dane osobowe zgodnie z danymi zawartymi w dowodzie osobistym – na to mamy również czas max. do 6 lutego 2020. Należy również przygotować sobie skany dowodu osobistego – są one wymagane już na etapie wnioskowania o konto. Umowę podpisujemy bez wychodzenia z domu poprzez kod SMS przy czym musi to nastąpić najpóźniej do 21 lutego 2020. Pozostałe formalności takie jak potwierdzenie naszej tożsamości oraz przekazanie karty płatniczej następuje korespondencyjnie poprzez kuriera (na potrzeby kuriera można wskazać inny adres aniżeli zameldowania, tak aby było wygodnie dla klienta). Na chwilę obecną nie ma niestety opcji otwarcia konta przelewem.

Informacja! Po złożeniu wniosku przez internet umowę podpiszemy za pomocą unikalnego kodu SMS w systemie partnera banku Autenti. Login do bankowości internetowej znajdować się będzie na umowie oraz w mailu, po aktywacji rachunku. Następnie przyjeżdża kurier, który potwierdza tożsamość oraz wydaje gotową kartę do konta. Aby aktywować rachunek, należy nadać PIN do karty (PIN do karty nadajemy poprzez wysłanie SMS na numer telefonu podany w Card Carierze – kopercie z kartą). Wskazówki/szczegóły aktywacji znajdować się będą w kopercie z kartą, którą przywiezie kurier.

Pamiętajmy! W celu skorzystania z promocji przechodzimy na specjalną stronę promocji, tam dokonujemy rejestracji i tylko z linku udostępnionego przez organizatora po rejestracji wypełniamy wniosek o konto. W przeciwnym wypadku nie zostanie nam naliczona żadna premia!

Otwórz Konto Otwarte dla Ciebie i zgarnij 300 zł nagrody w gotówce! 

Jak zyskać 300 zł nagrody w gotówce?

Nagrodą w promocji jak już zresztą wyżej wspominaliśmy jest premia pieniężna o łącznej wartości 300 zł przekazywana w formie przelewu na otworzone konto osobiste w BNP Paribas. Premia pieniężna podzielona jest na trzy części: 50 zł, 100 zł i 150 zł.

Pierwsze 50 zł zostanie przyznane jeżeli w lutym 2020 roku wykonamy min. 5 płatności (na dowolna kwotę) kartą wydaną do konta osobistego (przy czym nie wliczają się w to transakcje wykluczone z promocji).

Druga nagroda o wartości 100 zł zostanie wypłacona jeżeli w marcu oraz w kwietniu 2020 (w każdym z tych miesięcy) spełnione zostaną dwa poniższe warunki:

  • zapewnimy wpływy na konto w kwocie min. 1000 zł (nie wlicza się w to wpłat gotówkowych oraz przelewów pochodzących z rachunków w banku BNP Paribas, BGŻOptima czy też po starym banku Raiffeisen, których jesteście właścicielem) – najłatwiej zatem spełnić ten warunek wykonując przelew ze swojego konta w innym banku,
  • wykonamy płatności kartą wydaną do konta osobistego na łączną kwotę min. 300 zł (przy czym nie wliczają się w to transakcje wykluczone z promocji).

Kolejne 150 zł zostanie wypłacone jeżeli w maju oraz w czerwcu 2020 (w każdym z tych miesięcy) spełnione zostaną identyczne warunki jak wyżej opisane dla miesiąca marca/kwietnia.

Warto jednak pamiętać o tym, że druga i trzecia premia zostanie przyznana pod warunkiem, iż uzyskamy prawo kolejno do pierwszej jak i drugiej premii. Tym samym aby zgarnąć całą pulę nagród należy spełnić warunki promocji we wszystkich wskazanych miesiącach.

Wykluczone z promocji płatności kartą

Bank przez transakcje kartą tym razem rozumie tradycyjne płatności kartą za zakupy w sklepach stacjonarnych jak również za zakupy w internecie ale nie za pomocą BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay czy też Blue Media. Dokładnie precyzuje to zapis z regulaminu:

Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą, w tym także transakcje dokonywane bez fizycznego przedstawienia Karty, w szczególności transakcje internetowe, zamówienia telefoniczne lub pocztowe, z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu;

Należy również pamiętać o tym, że niektóre transakcje kartą są wyłączone z promocji – chodzi o transakcje wykonane w punktach posiadających następujące Kody MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Odbiór nagród pieniężnych

O przyznaniu premii pieniężnej organizator poinformuje poprzez wiadomość wysłaną drogą mailową najpóźniej do 20 marca (dla pierwszej premii), 22 maja (dla drugiej premii) oraz do 24 lipca 2020 roku (dla trzeciej premii).

W pierwszym mailu będzie przesłany również specjalny kod do zalogowania się na stronie promocji. Należy z jego użyciem zalogować się na stronie promocji do 25 marca 2020 i uzupełnić formularz odbioru nagrody podając w nim m.in. numer otworzonego rachunku bankowego w BNP Paribas, na który zostaną przelane wspomniane nagrody.

Przelewy nagród zostaną wykonane do ostatniego dnia miesiąca, w którym zostaną wysłane powiadomienia o przyznaniu nagród czyli do końca marca, maja oraz lipca 2020.

Szczegóły promocji znajdziecie w regulaminie.

Otwórz Konto Otwarte dla Ciebie i zgarnij 300 zł nagrody w gotówce! 

Ile kosztuje Konto Otwarte dla Ciebie?

Konto Otwarte dla Ciebie oferowane przez BNP Paribas prowadzone jest za darmo i to bezwarunkowo – nie ma konieczności spełniania dodatkowych warunków:

  • 0 zł za prowadzenie konta (bezwarunkowo),
  • 10 zł za obsługę Karty Otwartej na Świat (w ofercie banku są dostępne jeszcze inne karty ale nie biorą udziału w omawianej promocji) bez możliwości uniknięcia tej opłaty – w zamian otrzymujemy jednak możliwość wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce bez opłaty, darmowe ubezpieczenie „Rezygnacja z podróży” oraz płatności kartą za granicą bez dodatkowych kosztów przewalutowania.

Szczegółowe informacje o opłatach można znaleźć w TOiP.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 6 lutego 2020 (max. 3000 rejestracji) zarejestruj się w promocji i złóż wniosek o Konto Otwarte dla Ciebie z Kartą Otwartą na Dzisiaj
do 21 lutego 2020 podpisz umowę o konto
w lutym 2020 wykonaj min. 5 płatności bezgotówkowych kartą
w marcu, w kwietniu, w maju oraz w czerwcu 2020 (w każdym z tych miesięcy) zapewnij wpływy na konto w kwocie min. 1000 zł oraz wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł
do 20 marca 2020 zostanie przekazana informacja o przyznaniu pierwszej nagrody 50 zł
do 25 marca 2020 zaloguj się na stronie promocji i przekaż dane niezbędne do wypłaty nagrody
do 22 maja 2020 zostanie przekazana informacja o przyznaniu drugiej nagrody 100 zł
do 24 lipca 2020 zostanie przekazana informacja o przyznaniu trzeciej nagrody 150 zł
do końca marca, maja oraz lipca 2020 zostaną przekazane nagrody w formie przelewu na konto

Otwórz Konto Otwarte dla Ciebie i zgarnij 300 zł nagrody w gotówce! 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



39 komentarzy dla wpisu: “300 zł premii pieniężnej za założenie konta osobistego w BNP Paribas

  • Jacenry pisze:

    Kolejna sciema otworzyłem konto w banku w lipcu w promocji bezpieczne w sieci spelnilem warunki w grudniu miała byc premia 150 zl nie ma na infolinii umywaja rece itp szkoda zachodu i nerwow

    • ZnB pisze:

      Piszesz o tej promocji: https://zarabiajnabankach.pl/rekordowe-350-zl-premii-w-gotowce-za-konto-otwarte-na-ciebie-w-bnp-paribas/ ?

      Infolinia nie jest odpowiednim miejscem do reklamacji tej promocji: Napisałeś reklamację na adres: bezpieczniewsieci@bnpparibasplus.pl?

    • fsdf pisze:

      TO samo u mnie. Promocja Black Friday i Konto z Możliwościami – mejl nigdy nie przyszedł, nagrody nie ma. Reklamacja od miesiąca wisi w limbo. Chrzanić taki bank i promocje

    • ZnB pisze:

      To dodamy tylko od siebie dwa zdania. Zawsze w przypadku problemów czytelnicy piszą pod promocją, z której korzystali. Sprawdziliśmy i ani jeden ani drugi komentujący bieżącą promocję nie napisał wcześniej ani słowa pod właściwą promocją. Nie zdarzyło się nam jeszcze aby reklamacja nie była uznana jeżeli warunki promocji faktycznie były spełnione. Skąd zatem nagle komentarze tutaj?

    • Jarcenty pisze:

      Pisalem i mejla tam i w odziale reklamacja cisza nadal

    • Gaksvdk pisze:

      A po co mieli pisać pod okazjami? Mail do banku czy organizatora promocji napisali to wystarczające. Ale dzięki za info? Właśnie miałem zakładać i zrezygnuje 🙄

    • ZnB pisze:

      Nie będziemy dalej wchodzić w dyskusję ponieważ wszystkie Wasze komentarze powyżej są podpisane fikcyjnym mailem pomijając adresy ip z jakich zostały wysłane. Resztę do oceny pozostawiamy czytelnikom ;-)

    • Gaksvdk pisze:

      No tak. Nie wpisałem swojego maila, Bo po co Ci mój adres e-mail. A w kwestii IP się nie pogrążaj. Sugerujesz ze jest sfałszowane? Jak IP może być sfałszowane?????

      Ciekawe czemu bronisz tak tego Bnp??? Czytelnicy to sami ocenią ale Twoja reakcje i slepe bronienie czegoś co nie działa, zamiast funkcjonować prawidłowo.

    • ZnB pisze:

      Za długo siedzimy w tych promocjach aby kogoś faworyzować czy też bronić. W każdej promocji zdarzają się problemy i błędy (ludzkie i systemowe) ale jeszcze nie słyszeliśmy o sytuacji, w której spełnione zostały warunki a reklamacja nieuznana. Poza tym nikt Cię nie nakłania do korzystania z oferty tego banku.

    • Łukasz pisze:

      Dzisiaj dostałem na trzech kontach maile z informacją do podania danych do przelewu. Spełniłem warunki promocji, otrzymałem w terminie to co powinienem i oczekuję na bonus. Korzystam drugi raz z promocji BNP i nie widzę problemu.

    • ZnB pisze:

      Uważaj bo zaraz komentujący wyżej napiszą, że sami napisaliśmy Twój komentarz ;-)

      P.S. W dniu dzisiejszym rozsyłane były maile z kilku promocji BNP Paribas o czym informują czytelnicy w komentarzach pod określonymi promocjami. To tak tylko do informacji gdyby wyżej komentujący mieli ochotę sprawdzić, że to działa ;-)

    • Łukasz pisze:

      Szczerze? Nawet nie zwracam na to uwagi, zamiast tracić czas wziąłby się jeden z drugim to jakiejś pożytecznej roboty a nie wylewał tutaj swoje frustracje. Od tego są e-maile do organizatora a nie trucie dupy pod artykułami na lewo i prawo. Korzystałem przez lata z dużej liczby promocji w roznych bankach i owszem zdarzały się reklamacje ale nigdy mnie nikt nie „olał” jeśli faktycznie zostało wszystko wykonane jak trzeba. A błędy po drugiej stronie czasem były, są i będą to normalne. Tak więc dla mnie to wszystko jest bardzo podejrzane….

  • Bodzio pisze:

    Ja też dodam coś od siebie.
    3 razy korzystałem z promocji BNP Paribas – 2x konto i 1x karta kredytowa. Za każdym razem zero problemów, bonusy wypłacane prawidłowo w terminie :-)

  • Robert pisze:

    UWAGA na konta z nagrodą z BNP Paribas. Bank wynajmuje zewnętrzną firmę, która nie wypłaca nagrody pomimo spełnienia warunków, a bank umywa ręce (odrzuca reklamację) i odsyła do tej firmy, która twierdzi, że wypłaciła, po czym przestaje reagować. Ktoś na tym zarabia, ale nie klienci. (Mój przypadek to 'konto na karnawał).

    • ZnB pisze:

      Otrzymałeś odpowiedź od organizatora promocji na swoją reklamację, że wypłacili Ci premię?

  • Robert pisze:

    Broniąc BNP Paribas ZnB napisał: „Zawsze w przypadku problemów czytelnicy piszą pod promocją, z której korzystali.”
    Acha, czyli skoro czekam już szósty miesiąc na wypłatę należnej nagrody, to powineniem odszukać artykuł opisujący promocję sprzed roku, w której brałem udział, i tam wpisać skargę. A kto to przeczyta? A nikt! O to chodzi?

    • Łukasz pisze:

      Nawet jeśli napiszesz pod tym czy innym artykułem jak to nazywasz skargę:) to co Ci to da? uważasz, że to jest miejsce które rozwiąże twoje problemy. Jeśli chcesz pokazać innym, że masz problem i zniechęcić resztę do brania udziału w tego typu promocjach to uważasz, że jest to właściwa droga? W internecie widzę bardzo pojedyńcze komentarze użalające się na spółkę Astra czyli organizatora promocji a w skali kilku 10-20 tyś wniosku z wielu promocji to co to jest ? uważasz, że jesli nawet znalazłoby się 50 czy 100 osób niezadowolonych to psuli by sobie reputację dla kilkudziesięciu przypadków?? cos tu nie jest tak!!!

    • ZnB pisze:

      Pisanie pod konkretnym wpisem promocji ma sporo zalet:
      1. Pozwala wprowadzić pewien ład, porządek i usprawnia ewentualną pomoc. Kto to przeczyta? M.in. czytelnicy, którzy korzystali z promocji i być może też mają jakiś problem. Można wtedy się wymienić spostrzeżeniami i informacjami dot. tego czy odpisali na reklamację i ew. jaki powód był braku powiadomienia.
      2. Pozwala również ocenić skalę problemu – czy jest globalny na skutek jakiegoś grubego błędu czy też są to standardowe jak we wszystkich promocjach incydentalne przypadki. Jeżeli problem jest globalny to my też w pewien sposób interweniujemy zarówno do organizatora jak i do banku.
      To tyle od nas.

      P.S. Jaki związek Twój cytat ma z bronieniem kogokolwiek? Siedzimy w tym kilka lat i zawsze występuje jakiś procent błędów a gdy problem jest duży to nie zostawiamy suchej nitki tak jak to ostatnio miało miejsce w przypadku promocji Szybkiej Gotówki.

  • Robert pisze:

    Tak jest. Miałeś bracie pecha, to morda w kubeł. A nie wypisywać na forach i psuć atmosferę. Astra/Hagen też musi dorobić, mogli ukraść wszystko, a wzięli tylko trochę. Cały naród pragnie promocji BNP Paribas!

    • ZnB pisze:

      Nikt nie użył taki słów jak Ty. Czy ktoś zabronił Ci pisać lub usunął jakiś Twój komentarz? Dopóki nie jest wulgarny i obraźliwy to nigdy tego nie robimy. Rozumiemy Twoje poirytowanie faktem, że na Ciebie trafiło ale błędy (ludzkie czy też systemowe) zdarzają się wszędzie, i będą zdarzać. A oskarżanie kogoś o kradzież to dość mocne słowa – zapewne każdy bank i organizator tylko to ma na celu…

  • Michał pisze:

    Ja również nie otrzymałem bonusu. Reklamacja na maila jest sukcesywnie oddalana kolejnymi niedorzecznymi uzasadniamy. Mogę przesłać jak ktoś jest zainteresowany. Miałem już do czynienia z wieloma bankami, do wielu pisałem reklamacje ale BNP Paribas to mistrzowie w krętactwie i ściemie. Nie polecam.

    • Jarcenty pisze:

      Mam to samo dzwoniłem na warszawski nr to pani się śmieje że widzi mejla ale nie odpisuje i taka właśnie oferta bezpieczni w sieci jutro zamykam konto mam dość..

    • ZnB pisze:

      Wklej tutaj to uzasadnienie.

    • Łukasz pisze:

      W takim razie wlejcie w temacie odp. na reklamacje. Nie puste słowa… tylko jak uzasadniają odmowę wypłaty nagrody.

  • Jarcenty pisze:

    Można sobie reklamowac w nieskończoność jak oni nic nie odpisuje i mają cie w 4litetach

  • Jarcenty pisze:

    na taki jak brałem w promocji czyli bezpiecznie sieci a także telefonuje do firmy astra w stawie nic nie daje

    • Łukasz pisze:

      @Jacenty tak przejrzałem te wszystkie ostatnie promocje BNP i nie udzielałeś się wcale w komentarzch po swoim nickiem. Nie interesowałeś się swoją sytuacja? Z tego co doczytałem to informację o przyznanej nagrodzie 150 zł wysyłali bodajże 17 grudnia a Ty zacząłeś alarmować o swojej sytuacji pod tym tematem 17 stycznia. Jak to jest?

  • Bartosz pisze:

    U mnie to samo, konto moje, żony, mamy i też zero problemów. Ktoś najwyraźniej ma problemy z napisaniem prawidłowej treści w reklamacji.

    • Bogdan pisze:

      A mi to wygląda na jakiegoś jednego trolla, który robi gównoburzę bo gdzie indziej już go pogonili albo nikt nie zwraca na niego uwagi! :P

    • Łukasz pisze:

      Podobnie to widzę, szkoda czasu na odpisywanie na takie komentarze.

    • ZnB pisze:

      My również zakończyliśmy komentowanie w tym temacie. Poczekamy na rozwój wydarzeń ale jak widać pomimo deklaracji nie ma „wklejonej” odpowiedzi na reklamację.

  • Jarcety pisze:

    Uwaga jest przełom dostałem mejla że premie wypłaca na koniec stycznia więc czekam

  • podzas pisze:

    Witam. Tez reklamowalem brak wyplaty srodkow do zewnetrznej firmy. Po weryfikacji bledow jakie podal im bank odnosnie transakcji kartowych,premia na koniec miesiaca lutego 2020 zostala wyplacona. Reklamacyjne wyplaty wyplacaja zawsze na koniec miesiaca. Narazie sie jeszcze nie spotkalem z brakiem wyplaty srodkow, nawet rowniez tych co reklamowalem poza 1, ale to byl moj blad z powodu zlozenia dyspozycji zamkniecia konta

  • Kasia pisze:

    Biorę udzial w tej promocji, spełniam warunki a jak na razie nie dostałam żadnego maila, nic. Gdzie powinnam napisać ze złożeniem reklamacji?
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.