ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 23.02.2017] UWAGA! Od 1 maja 2017 następują zmiany w warunkach naliczania zwrotów jak i same wysokości zwrotów. Zarobimy o połowę mniej oraz na znacznie trudniejszych warunkach. Więcej o nich można przeczytać w dedykowanym wpisie tutaj. Nowy opis promocji i nowe warunki uzyskiwania zwrotu za zakupy opisaliśmy w całkowicie nowym wpisie dostępnym tu: Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe 

Konto Freemium oferuje do 30 zł zwrotu a konto Premium nawet 50 zł miesięcznie

Po ostatnich zmianach w T-Mobile Usługi Bankowe, o których informowaliśmy Was jakiś czas temu do oferty banku trafiły nowe konta: Konto Freemium oraz Konto Premium. W ramach nowych kont nadal możemy otrzymywać moneyback 5% za zakupy (do 50 zł miesięcznie) choć w lekko zmienionej formie o czym przeczytacie w dalszej części wpisu. Roczny zysk z promocji to nawet 300 zł a konto nadal może być zupełnie darmowe!

T-Mobile Usllugi Banowe 5 proc moneyback

Zmiany w promocji moneyback 5% – podsumowanie (warunki te obowiązują do 1 maja 2017!)

Jak już wyżej wspomnieliśmy zmiany wprowadzane przez bank nie dotyczą wyłącznie opłat za korzystanie z rachunków. Zmianie ulegają również warunki promocji moneyback 5%. Promocja w nowej odsłonie prowadzona jest pod nazwą „Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe” i niesie za sobą szereg poniższych zmian (dla klientów, którzy założyli konto do końca maja 2016 warunki te obowiązują od 1 sierpnia 2016).

Niewątpliwie najbardziej pozytywną zmianą jest zniesienie wymogu wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł w każdym miesiącu, w których chcieliśmy skorzystać z promocji. Niestety w zamian za ten gest zgodnie z najnowszym regulaminem bank wymaga teraz od nas większej aktywności w płaceniu kartą a nawet zmusza nas do pewnego minimum wydatków aby w ogóle premia była naliczana. Dodatkowo maksymalna premia uzależniona jest od rodzaju konta jakie posiadamy. I tak premie miesięczne oraz zmiany kształtują się następująco:

Konto Freemium Konto Premium
Maksymalna możliwa miesięczna premia 15 zł  x2 25 zł  x2
Wymóg płatności kartą aby premii była naliczana min. 200 zł min. 500 zł

Brak spełnienia powyższego warunku minimalnej płatności kartą w danym miesiącu automatycznie dyskwalifikuje nas z otrzymania jakiegokolwiek zwrotu w tym miesiącu. Warto zatem wziąć to pod uwagę podczas wyboru odpowiedniego konta dopasowanego do własnych potrzeb.

Zapewne wielu z Was zastanawia się dlaczego przy wysokości premii dopisaliśmy „x2”. Otóż bank dopuszcza posiadanie dwóch rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, na których można uruchomić promocję moneyback. Oczywiście zwroty będą przysługiwały pod warunkiem spełnienia warunków dla każdego z konta osobno. Premia może być zatem dwukrotnie wyższa aniżeli wydawać by się mogło!

Co więcej bank poszerzył również listę kodów MCC wykluczonych z promocji moneyback o kod 4900. Tym samym rachunki opłacane poprzez wspomagające aplikacje ;-) nie będą już brane pod uwagę przy zwrocie 5%. Pełna lista wykluczonych kodów poniżej:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

Nawet 25 zł (50 zł) miesięcznie czyli 300 zł (600 zł) zwrotu rocznie dla wszystkich!

Nadal najważniejszą cechą tej promocji jest fakt, że jest dostępna dla wszystkich niezależnie od tego czy już posiadamy konto, czy posiadaliśmy i zamknęliśmy czy też dopiero będziemy je otwierać. Prawdziwa promocja dla wszystkich. Aby przystąpić do niej należy:

  • posiadać konto i kartę (jeżeli jeszcze nie mamy konta należy je założyć)
  • wyrazić i nie odwoływać poniższe zgody:

    b. Wyrazili i nie odwołali zgody marketingowej na przetwarzanie danych w celach marketingowych o treści: Wyrażam zgodę naotrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
    Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.
    c. Wyrazili i nie odwołali zgody na weryfikację historii zobowiązań o treści: Upoważniam Bank do zasięgania informacji o moich zobowiązaniach w:
    a) instytucjach utworzonych na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy – Prawo bankowe, w szczególności w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej, o ujawnienie informacji gospodarczych dotyczących moich zobowiązań,
    b) bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej,
    c) Systemie Bankowy Rejestr , którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich
    Zgodę na weryfikację można wyrazić w Contact Center T-Mobile Usługi bankowe bądź w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, w sytuacji gdy nie została wyrażona podczas zawarcia Umowy Ramowej.

  • w przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku musimy wyrazić chęć skorzystania z promocji w Contact Center (dzwonimy na infolinię pod numer 12 370 71 00)

Premia w wysokości 5% dokonanych zakupów jest naliczana pod warunkiem, że w danym miesiącu zostaną rozliczone transakcje kartą debetową MasterCard wydaną do T-Mobile konta lub kartą kredytową T-Mobile. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 25 zł (50 zł dla dwóch kont) w przypadku konta Premium oraz 15 zł (30 zł dla dwóch kont) w przypadku konta Freemium w danym miesiącu. Sumarycznie daje nam to nawet 300 zł (600 zł dla dwóch kont Premium) w danym roku kalendarzowym . Po przekroczeniu maksymalnej kwoty zwrotu w danym miesiącu, zwrot za transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok. Zatem wystarczy aby w danym miesiącu wydać kartą min. 500 zł aby uzyskać maksymalny zwrot. Nagroda będzie wypłacana do 15-go dnia kolejnego miesiąca po spełnieniu wszystkich warunków.

W promocji uznawane są wszystkie transakcje kartą a nie tylko internetowe jak to kiedyś było w Alior Sync. Pamiętajmy, że kluczowe są transakcje zaksięgowane w danym miesiącu (data wykonania transakcji nie ma tu znaczenia) co potwierdziliśmy z bankiem:

„Uprzejmie informuję, że w odniesieniu do Promocji zwrotu kwoty zakupów dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, jak i opłaty miesięcznej za prowadzenie Konta Premium, uwzględniana jest data zaksięgowania transakcji.
Odwołując się do przykładu, jeśli wykonana zostanie transakcja 29 października i zostanie ona zaksięgowana 2 listopada, to kwota transakcji jest wliczana do łącznej kwoty transakcji kartowych wykonanych w listopadzie.”

Nowe konto Freemium – 15 zł zwrotu co miesiąc (30 zł dla dwóch rachunków)

Bank postanowił wprowadzić nową ofertę kont. Pierwszym z nich jest Konto Freemium, które ma zastąpić dotychczasowe T-Mobile Konto. Konto to pod względem opłat za jego prowadzenie jak i za obsługę karty nie wnosi rewolucji – prowadzenie konta będzie nadal za 0 zł a karta będzie darmowa pod warunkiem wykonania transakcji kartą na min. 200 zł (w przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata 6 zł). To jedyne pozytywne cechy wprowadzanej zmiany. Bank bowiem wprowadza wiele niekorzystnych zmian, m.in.:

  • opłaty za wypłaty z bankomatów w kraju i na świecie za czwartą i każdą kolejną wypłatę – koszt 6 zł od wypłaty (do tej pory było wszystko za darmo),
  • opłaty za przelewy natychmiastowe – każdy po 6 zł (do tej pory 10 przelewów było zupełnie za darmo),
  • opłatę za wpłaty we wpłatomacie – darmowa będzie tylko jedna wpłata w miesiącu, każda kolejna to koszt 0,5% nie mniej niż 1 zł,
  • znika obsługa gotówkowa w placówkach banku.

Aby zmian nie było dość bank obciął zwrot w promocji moneyback dla Konta Freemium aż o 10 zł wprowadzając dodatkowo wymóg wykonania transakcji kartą na min. 200 zł aby w ogóle uzyskać prawo do zwrotu. Do tej pory z 5% zwrotów można było uzyskać do 25 zł miesięcznie, nie było również wymagane minimum transakcji. Po zmianach zarobimy już tylko do 15 zł miesięcznie co mocno uderza w atrakcyjność tego rachunku. Osoby chcące zarabiać nadal 25 zł miesięcznie będą zmuszone do migracji na rachunek Premium (tam kwota moneyback nie uległa zmianie).

Nowe konto Premium – 25 zł zwrotu co miesiąc (50 zł dla dwóch rachunków)

Rachunek Premium to zupełna nowość w T-Mobile UB. Jego docelowa klientela to osoby aktywnie korzystające z rachunku. Standardowa opłata za Konto Premium to aż 18,90 zł miesięcznie. Z opłaty tej można być jednak zwolnionym pod warunkiem dokonania transakcji wydanymi do konta kartami (wliczają się w to też transakcje kartą kredytową!) na kwotę min. 500 zł. Nie jest to w sumie wygórowany warunek – co zatem zyskamy w więcej względem konta Freemium:

  • brak opłaty za kartę debetową,
  • darmowe bankomaty w kraju i za granicą,
  • darmowe wpłaty we wpłatomatach,
  • znika obsługa gotówkowa w placówkach banku.

Niestety w ramach bogatszego pakietu konta nie odzyskamy straconych darmowych przelewów natychmiastowych – ta usługa odchodzi już niestety w niepamięć. Konto Premium zachowuje jednak wysokość premii w promocji moneyback – w zasadzie warunek „darmowości” konta idealnie zgrywa się z premią 25 zł. Należy jednak pamiętać aby co miesiąc wydawać min. 500 zł i nie tylko z uwagi na opłatę za konto ale z uwagi na wprowadzenie takiego wymogu dla uzyskania jakiegokolwiek zwrotu moneyback! Tym samym wydanie kartą np. 300 zł nie dość, że pozbawi nas premii moneyback to pociągnie nas jeszcze po kieszeni prawie 19 zł za prowadzenie konta!

W każdej chwili można przekształcić rachunek Freemium na Premium poprzez: Infolinię, Wirtualny Oddział (audio/video) lub w placówce Banku. Zmiana zachodzi w życie od momentu złożenia dyspozycji i jest zupełnie bezpłatna. Można zmieniać również rodzaj rachunku w drugą stronę.

UWAGA – można posiadać dwa rachunki i otrzymywać podwójne zwroty miesięcznie!

Jeden z naszych czytelników (dziękujemy jaro!) poinformował w komentarzach, że można posiadać dwa rachunki dla jednej osoby. W sumie takie podejście nas już nie dziwi bo w końcu np. w BZ WBK takich rachunków można założyć nawet i więcej. Ciekawostką jest jednak fakt, że bank na obu rachunkach aktywuje promocję moneyback a co za tym idzie można uzyskiwać nawet 50 zł zwrotu za zakupy miesięcznie. Warunek jest taki, że dla każdego z kont z osobna musimy spełnić warunki promocji. Poniżej potwierdzenie tej informacji przez bank:

„W nawiązaniu do korespondencji potwierdzam, że można posiadać dwa rachunki Premium oraz do każdego z rachunków posiadać kartę.”

„W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że można otrzymywać zwrot na obydwa rachunki, jeśli na dwóch rachunkach będzie spełniony warunek promocji (tj. w przypadku Konta Premium wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 500 zł w miesiącu. Transakcje muszą zostać zaksięgowane na rachunku.)”

Zasada ta dotyczy również konta w wersji Freemium.

[Aktualizacja 10.10.2016] W ostatnich dniach bank rozesłał do swoich klientów zmiany w regulaminach wchodzące w życie z dniem 30 listopada 2016. Oficjalnie pojawiła się w nich możliwość otworzenia dwóch rachunków ROR i to w różnych wariantach – czyli można mieć dwa rachunki tego samego typu lub np. jedno konto Freemium oraz jedno konto Premium. Doprecyzowano również zapisy dotyczące transakcji dokonywanych kartą kredytową. Transakcje takie w pierwszej kolejności zaliczane są do konta otworzonego wcześniej. Oznaczałoby to, że nadal pozostanie możliwość realizowania transakcji kartą kredytową, które to zostaną zaliczone na poczet obrotu realizowane na obu rachunkach. Nowy regulamin dodaliśmy w sekcji dokumentów.

[Aktualizacja 23.02.2017] UWAGA! Od 1 maja 2017 następują zmiany w warunkach naliczania zwrotów jak i same wysokości zwrotów. Zarobimy o połowę mniej oraz na znacznie trudniejszych warunkach. Więcej o nich można przeczytać w dedykowanym wpisie tutaj.

[Aktualizacja 01.05.2017] Nowy opis promocji i nowe warunki uzyskiwania zwrotu za zakupy opisaliśmy w całkowicie nowym wpisie dostępnym tu: Nowe zasady naliczania 5% moneyback za zakupy dla konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe 

 



, , , , , , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



181 komentarzy dla wpisu: “5% moneyback za zakupy + nowe konta Freemium oraz Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

  • Jaro pisze:

    …mi tez pociągnęli opłatę chociaż wyrobiłem warunki, pewnie mają błąd ale nie oto chodzi… w kulki graja nie mogąc się z nimi w żaden sposób skontaktować ,a to nie pierwszy raz, to olewanie klientów ,..niech tak dalej robią a trzeba będzie się z nimi pożegnać tak jak z pseudo bankiem mbankiem, który wprowadza opłaty za wypłatę kartą z bankomatu poniżej 100 zl. śmiech, i żenada za wypłatę własnych pieniędzy……

  • Jacek pisze:

    Oddali opłatę; w @ odpowiadającym na zgłoszenie przeprosili, ale nerw niepotrzebny był

    • semprini pisze:

      Dzięki za info. Faktycznie, mam wplyw na wszystkich kontach.
      Coś duzo tych pomyłek mają. Jaki czas temu z kolei dokonali podwójnych wpływów z tytułu money back…
      Jak nie w tą, to w drugą stronę.

  • Rafał pisze:

    Pytanie.
    Czy jak mam konto Premium i nie zrobię transakcji na 500 zł, ale zrobię na 200 zł i zmienię na koniec miesiąca wariant konta na Freemium to pobiorą opłatę?
    I odwrotnie jak mam konto Freemium i zrobię transakcje na 500 zł i zmienię (już po rozliczeniu transakcji) na koniec miesiąca wariant na Premium to naliczą zwrot 25 zł?

    • Darekk pisze:

      Naliczą :) testowalem na koniec miesiac zmienilem na Premium i nie naliczyli oplaty.

  • Jacek pisze:

    wracając do pobranej(niesłusznie)przez Tmobile na początku grudnia opłaty za prowadzenie konta.
    Mam 2 konta premium, saldo na początku grudnia na obu równe 0; pobrali opłatę ok.20zł, za dwa dni ją oddali i teraz uwaga: NALICZYLI ODSETKI ZA ZADŁUŻENIE – 0,02PLN na każdym koncie. Złożyłem reklamację, bo myślę że te odsetki to kara za niedozwolony debet (ta opłata ok.20zł), który Bank samowolnie stworzył(nie mam otwarte linii w koncie).
    Oczywiście, że te 2 grosze to pryszcz ale tak być nie może.
    Popatrzcie na swoje konta czy u Was wszystko ok.

    • ZnB pisze:

      Hehe, no to przynajmniej widać, że system naliczania odsetek działa im prawidłowo – to już coś ;-) My byliśmy na plusie także tego efektu się ustrzegliśmy.

    • jbk pisze:

      byłem 8,53 na minus ale nic nie naliczyło może wyszło poniżej 1 gr i system nie ksiegował nic bym nie pisał bo prąd by wyszedł drożej ale walczyc trza!

    • ZnB pisze:

      A możesz jaśniej? :)

  • Mario pisze:

    Czy jezeli oplace z karty kredytowej za pomoca Sprytnego lub Skycash to bedzie sie to liczyc do cashback?

  • edek264 pisze:

    zalozylem konto premium, chce zalozyc drugie ale mnie blokuje …czyli musze poczekac na aktywacje pierwszego

  • edek264 pisze:

    ok poczekam ….:)

  • edek264 pisze:

    jak zaloze konto teraz w styczniu to musze spelnic warunki do premi czy od kolejnego pelnego miesiaca ?

    • ZnB pisze:

      moneyback jest naliczany od razu! :)

    • Irzi pisze:

      Kurcze, a ja wniosek złożyłem w stycznia. 20 stycznia przyszła karta. Od 21 jej używałem. Zdążyłem wydać do końca miesiąca 300zl. W lutym opłaty nie pobrali, bo wiadomo że w miesiącu aktywacji jest brak opłat. Ale też minął 15 luty i brak moneybacku za styczeń, za te 300zl wydane :-(
      Pisałem wczoraj do TMB o brak zwrotu, to mi odpisali :
      „Szanowny Panie,

      dziękuję za przesłaną wiadomość.

      Uprzejmie informuję, że jeśli spełnił Pan pozostałe warunki Promocji zwrotu za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, premia zostanie wypłacona ”

      Pozostałe warunki ?
      W niepełnym miesiącu trzeba jednak wydać też te 500zl ?

  • edek264 pisze:

    ok juz wiem …doczytalem :)

  • edek264 pisze:

    chce zalozyc drugie konto z poziomu pierwszego rachunku i po wpisaniu wszystkich danych wyskakuje mi Błąd Ogólny …..i nie da rady …

    • ZnB pisze:

      ale w zasadzie to się skłania tylko do wyboru rodzaju rachunku – w jaki sposób to robisz?

  • edek264 pisze:

    loguje sie, pozniej klikam na rachunki, potem klikam podpisz umowe o nowe konto i po kolei zaznaczam co mnie interesuje ….przychodzi sms i lipa

  • edek264 pisze:

    dzwonilem do tmub i powiedzieli ze na ta chwile nie moge zalozyc kolejnego konta premium czy freemium…. dziwne

  • edek264 pisze:

    no wlasnie wyglada na to ze „nie bo nie”

  • edek264 pisze:

    nie moge drugiego bo kiedys mialem w aliorsync i zamkniete bylo w 01.16 a karencja musi byc 2 lata zeby moc miec teraz dwa konta

  • semprini pisze:

    Ja od początku miałem Alior Sync. I jakieś 4 miesiące temu otworzyłem drugi rachunek. Nie było problemu. Musieli w takim razie teraz coś zakombinować. Albo nie wiedzą o co chodzi i tak to tłumaczą ☺ Tak też może być.

  • edek264 pisze:

    no wlasnie, dzwonilem pare razy na infolinie i za kazdym razem ” nie da się”

  • maciek pisze:

    Czy mogę np. co miesiąc zmieniać konto z Freemium na Premium i odwrotnie? Jeśli tak to czy jest to możliwe jedynie telefonicznie? Który dzień decyduje o tym jak traktowane jest konto w danym miesiącu i rozliczne w miesiącu kolejnym?

    • ZnB pisze:

      Z tego co wiemy to można tak robić – pytanie tylko czy w pewnym momencie nie zablokują takiej możliwości wszystkim lub osobie, która robi to nagminnie. Niestety tylko telefonicznie. Do tej pory decydował rodzaj konta na koniec miesiąca ale podczas rozmowy i zmiany konta możesz się o to dopytać.

  • maciek pisze:

    Mogliby to trochę ułatwić i umożliwić samodzielną zmianę poprzez panel klienta i ewentualnie, aby zapobiec nadużyciom wprowadzić np. jakąś opłatę po którejś kolejnej już zmianie.

  • edek264 pisze:

    przyszla mi dzis karta debetowa, szybka aktywacja i juz pierwsze transakcje :)

  • edek264 pisze:

    baa…juz spelnilem warunki :)

  • Karolina pisze:

    A nowy klient tez może założyć konto i dostać 50zł?

    • Markus pisze:

      Pewnie że tak. Zakładasz konto i robisz transakcję od razu po otrzymaniu karty i w przyszłym miesiącu będzie już zwrot kasy

  • Karolina pisze:

    Ok dzięki za info! Pozdrawiam!

  • malutki pisze:

    Czy płacąc Kartą w „Żabce” czynsz i wodę załapie się na te 5% zwrotu.Czy muszę robić normalne zakupy?

    • ZnB pisze:

      Niestety kod MCC 4900 od takich rachunków np. w Żabce został od sierpnia 2016 wykluczony ze zwrotu

  • edek264 pisze:

    tak na marginesie TMUB ma fajną aplikację mobilną…

  • AGA pisze:

    Witam
    Czy platnosc za internet i telefon komorkowy przez bm.pl zaliczy sie do zwrotu? Jak bedzie traktowana platnosc karta na allegro?
    Pozdrawiam

    • ZnB pisze:

      Płatność przez BM po ostatnich zmianach może sie nie załapać (zobacz jaki kod mcc w tytule transakcji Ci nadaje). Allegro i Payu przechodzi bez problemu. Rachunki zawsze możesz opłacić na poczcie :)

    • AGA pisze:

      Mysle ze z oplata rachunkow na poczcie wstrzymam sie do momentu zakonczenia promocji na bm.pl . Rozumiem ze platnosc na poczcie za rachunki zostanie zaliczona. Dziekuje za rozwianie watpliwosci. Pozdtawiam

    • semprini pisze:

      Tylko musisz się liczyć z prawizją którą pobierają na poczcie. Za free rachunku nie opłacisz.

    • AGA pisze:

      Owszem pobieraja prowizje ale mysle ze jezeli pozwoli to wyrobic minimalna kwote do zalapania sie na premie to mozna ti przezyc. Wiesz to nie jedyny bank w ktirym bede miala konto a w kazdym jakies warunki sa do spelnienia dlatego trzeba skalkulowac czy oplaca ci sie dana promocja. Czasem waro poswiecic pare zl.

    • ZnB pisze:

      Kalkulacja jest prosta, bo od 1000 zł opłata to 6 zł a premii jest aż 50 zł. No ale nie kontynuujmy już tego wątku – każdy kto chce to zrozumie :)

    • semprini pisze:

      Nie no sprawa jest oczywista. Jak trza to trza, nie patrzy się na te parę złotych tylko spełnia warunki.
      Zwróciłem tylko uwagę, że jest prowizja i trzeba ją wkalkulowac w inwestycję ☺
      Koniec tematu.

  • edek264 pisze:

    pisalem wczoraj do tmub i ptwierdzili ze spelnilem warunki zarowno moneybacku i 50 zł premii za styczen …

  • edek264 pisze:

    no ma byc :)

  • edek264 pisze:

    25 zł wpadło i 50 zł za wynagrodzenie …

  • Ludolfina pisze:

    No i koniec moneybacku tylko za płatności – od maja t-mobile ogranicza go do 6 miesięcy, potem trzeba już mieć produkt kredytowy…

    • Maciek pisze:

      To pewnie efekt wprowadzenia promocji „10 zł doładowania za korzystanie z T-mobile usługi bankowe”.

    • semprini pisze:

      Eee tam 10 zł… Przeliczyli się i tyle. Myśleli, że ludzie będą popełniali błędy lub nie będą w stanie cyklicznie wykonywać transakcji na 500pln. Mieli nadzieję że moneyback odbiją sobie chociaż w części wysoką opłatą. Bilans zysków i strat okazał się pewnie niekorzystny dla nich i ciach – po promocji. Poza tym każdy wyrażał zgodę na sprawdzanie w BIKU. Liczyli tez pewnie na produkty kredytowe. Niestety dla nich wyjadacze wisienek to inteligentne bestie i zdzierać z siebie nie pozwolą ☺
      No cóż… coś się kończy coś się zaczyna… może będzie jakaś fajna alternatywa.

  • semprini pisze:

    Dziady jedne!
    Ostatni moneyback i ewakuacja ze wszystkich 4 kont. I tak zrobi 3/4 obecnych klientów. Za kilka miesięcy wrócą do pozyskiwania klientów jak zobaczą jak bardzo ich portfel klientów skurczył się.
    Ale co wzięliśmy to nasze☺

  • Karol pisze:

    Czy transakcje wykonane za granicą (hotele, stacje benzynowe, restauracje) wliczają się do wymaganych 500 zł w ramach moneybacku ?

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.