ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

[Aktualizacja] 100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za każde polecenie w III edycji „Mam PKO”

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 19.12.2015] SPROSTOWANIE. Uwaga: dotyczy osób, które jeszcze nie aktywowały konta w serwisie iPKO! Najprawdopodobniej aby wziąć udział w promocji do dziś należy aktywować założone konto. Tym samym osoby, do których nie dojechał jeszcze kurier powinny go odprawić z kwitkiem. Osoby, do których jeszcze nie dzwonił konsultant niech zrezygnują z dalszego procesowania wniosku przy najbliższej rozmowie chyba, że pracownik banku potwierdzi objęcie Was promocją. Więcej informacji w tym komentarzu.

[Aktualizacja 08.11.2015] Ważna informacja! Jeżeli posiadamy rachunek w Inteligo i mamy tam podpięty nasz numer telefonu do IKO to nie podepniemy tego samego numeru do IKO w PKO BP. Musimy albo podać w PKO BP do IKO inny numer, albo zmienić numer w IKO Inteligo, albo usunąć aktywację IKO w bankowości Inteligo. Jeżeli posiadaliśmy rachunek w Inteligo ale już go zamknęliśmy to może się tak zdarzyć, że bank nie „odpiął” naszego numeru od IKO i również będzie problem. Należy wtedy podać w PKO BP dla IKO inny numer lub zadzwonić na infolinię Inteligo aby usunęli powiązanie numeru z IKO. Mamy nadzieję, że nie wyszło masło maślane :)

Łatwa stówka dla Polecanego i pięć dyszek dla Polecającego :)

W końcu PKO BP zdecydowało się podbić stawkę za klienta i pójść w ślady bliźniaczego programu Mam Inteligo! W nowej trzeciej edycji programu poleceń „Mam PKO” otrzymamy wyższą nagrodę za założenie konta z czyjegoś polecenia – 100 zł za założenie konta oraz po 50 zł za każdą osobę, która z kolei z naszego polecenia również założy konto w banku PKO BP. Promocja trwa do 19.12.2015 r. i jest podzielona na trzy etapy. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć składając odpowiedni wniosek podając kod osoby polecającej. Promocja nie wyklucza się z analogiczną ciągle trwającą ofertą Inteligo zatem możemy zgarnąć nawet 200 zł!

PKO BP Mam PKO 100 zl za zalozenie konta

100 zł za założenie konta w PKO BP

Długo czekaliśmy na ten ruch ze strony PKO BP. We wcześniejszych edycjach tej promocji bank wypłacał tylko 50 zł za założenie konta ale jak widać oferta nie cieszyła się tak dużą popularnością jak konto w Inteligo, za które nadal płacą 100 zł. Od 21 września 2015 ruszyła III edycja programu poleceń Mam PKO, w której zgarniemy tyle samo co w Inteligo czyli 100 zł. Podobnie jak w poprzednich wydaniach promocji aby otrzymać tytułową nagrodę wystarczy być nowym klientem czyli osobą, która w po 21.09.2012 roku nie posiadała konto. Poniżej dokładna definicja nowego klienta:

Nowy Klient – osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto lub Nowy pakiet PKO Banku Polskiego z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont lub pakietów wymienionych w ust 1.2., ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont lub pakietów złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont lub pakietów,

Następnie należy:

Poniżej wykaz kont, które biorą udział w promocji:

  • 1) PKO Konto za Zero,
  • 2) PKO Konto bez Granic,
  • 3) Superkonto Oszczędne,
  • 4) PKO Konto Pogodne,
  • 5) PKO Konto dla Młodych,
  • 6) Pakiet Biznes Debiut 18,
  • 7) Pakiet Biznes Rozwój,
  • 8) Pakiet Biznes Komfort Plus,
  • 9) Pakiet Biznes Sukces Plus,
  • 10) Pakiet Mobilny dla Firm.

Pamiętaj, aby zweryfikować czy wniosek który składasz jest prawidłowy i posiada formularz do wprowadzenia kodu promocyjnego, który uzyskasz od nas. Tylko taki wniosek uprawnia do wzięcia udziału w promocji. Znajdziesz go pod tym adresem. Czas na jego złożenie mamy do 19 grudnia 2015.

PKO BP Mam PKO kod polecenia

W powyższym polu oznaczonym na czerwono należy podać specjalny kod promocyjny. Jeżeli jeszcze go nie posiadasz możesz go uzyskać w prosty sposób od Nas. Będziesz miał pewność, że korzystasz ze sprawdzonego i wiarygodnego kodu polecającego PKO BP.

Po złożeniu wniosku należy poczekać na kontakt zwrotny konsultanta banku. Podczas rozmowy potwierdzamy nasze dane i ustalamy adres pod który zostanie wysłany kurier z umową.

Będąc już posiadaczem konta musimy jeszcze wykonać określone operacje. Warunkiem wypłaty nagrody jest bowiem

dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta PKO Banku Polskiego:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego konta PKO Banku Polskiego, w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, powiązanej z Nowym kontem PKO Banku Polskiego, o łącznej wartości minimum 10 zł w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet.

lub w przypadku konta firmowego

dokonanie w ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego pakietu PKO Banku Polskiego:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej, wydanej do Nowego pakietu PKO Banku Polskiego w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz
b) co najmniej jednego przelewu do ZUS zleconego w ramach Nowego pakietu PKO Banku Polskiego za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.

50 zł za skuteczne polecenie nowego klienta

Drugą możliwą nagrodą w wysokości wielokrotności kwoty 50 zł jest nagroda za skuteczne polecenie nowego klienta, który zdecyduje się na założenie konta. Polecanie kont możliwe jest po wykonaniu poniższych działań:

  • na dzień przystąpienia do programu należy posiadać konto w PKO (zakładamy, że część osób dopiero je założyła jak powyżej)
  • należy zarejestrować się w programie Mam PKO na stronie mam.pkobp.pl wyrażając jednocześnie zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych i akceptując Regulamin Programu

Pamiętajmy jednak, iż osoby przez nas polecone muszę spełnić warunki, o których mowa na samym górze – muszą być zatem nowymi klientami a przynajmniej nie posiadać konta w PKO przez ostatnie 3 lata oraz muszą wykonać określone operacje kartą oraz aplikacją iPKO.

Wypłata nagrody i nagrody dodatkowe…

Po spełnieniu warunków przez osobę polecającą jak i polecaną bank wypłaci nagrody w ciągu 75 dni od zakończenia danego etapu. Program podzielony jest na 3 następujące po sobie miesięczne etapy:

  • 1 etap 21.09. – 20.10.2015 r.
  • 2 etap 21.10. – 19.11.2015 r.
  • 3 etap 20.11. – 19.12.2015 r.

Bank przewidział również dodatkowe nagrody dla osób, które polecą największą liczbę nowych klientów:

Organizator przyzna nagrody dodatkowe trzem Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają największej liczby skutecznych poleceń Nowych kont lub Nowych pakietów PKO Banku Polskiego

Jest o co walczyć ponieważ nagrody dodatkowe to:

  • 1000,00 PLN – dla uczestnika o największej liczbie skutecznych poleceń
  • 600,00 PLN – dla uczestnika o drugiej co do wielkości liczbie skutecznych poleceń
  • 300,00 PLN – dla uczestnika o trzeciej co do wielkości liczbie skutecznych poleceń.

Dla nagród dodatkowych bank również dokonuje szczegółowej weryfikacji podobnie jak dla nagród gwarantowanych.

„Konto za zero” może być darmowe

Zapewne część z Was będzie się zastanawiało jakie konto wybrać aby nie narażać się na zbędne koszta związane z jego obsługą. Patrząc na tabelę opłat i prowizji banku wygląda na to, że dla większości osób najlepszym wyborem będzie „Konto za zero”. Jeżeli chodzi o opłaty za konto to wystarczy posiadać kartę aby było za 0 zł:

Prowadzenie rachunku – miesięcznie
W miesiącu kalendarzowym, w którym otwarto rachunek, opłata nie jest pobierana
0 zł w przypadku rachunku z kartą debetową, w przeciwnym razie 6,90 zł

Karta również może być całkowicie darmowa – wystarczy bowiem wykonać w danym miesiącu sumarycznie 300 zł operacji bezgotówkowych:

Obsługa karty – opłata miesięczna 0,00 zł – gdy dokonano operacji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł kartą debetową wydaną do rachunku 6,90  zł – gdy dokonano operacji bezgotówkowych na kwotę niższą niż 300 zł kartą debetową wydaną do rachunku

Dla osób poniżej 26 roku życia najlepszym wyborem będzie Konto dla młodych, które jest darmowe po wykonaniu min. pięciu operacji bezgotówkowych rozliczonych w danym miesiącu – w przeciwnym razie opłata wynosi od 1 do 5 zł/mies. w zależności od liczby dokonanych transakcji.

Nie masz kodu polecającego?

Żaden problem! Jesteśmy w stanie Ci pomóc podając sprawdzony i wiarygodny kod promocyjny, który jest niezbędny do otwarcia promocyjnego konta i zgarnięcia 100 zł premii. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się tutaj lub ten poniżej (pamiętaj o tym, że czasami odpowiadamy z opóźnieniem ale max do 12h):

    Proszę o przekazanie kodu polecającego aby skorzystać z promocji "Polecam PKO Bank Polski" z premią 100 zł za założenie konta.

    Imię lub nick (wymagane)

    Twój adres email (wymagane)

    Czy mogę skorzystać zarówno z programu „Mam Inteligo” i „Mam PKO”?

    Tak, programy poleceń banku Inteligo i PKO są zupełnie niezależne od siebie a co za tym idzie możemy korzystać z nich na raz i zgarnąć 200 zł za dwa konta oraz otrzymywać za jedną osobę poleconą nie 50 zł a 100 zł (po 50 zł z każdego programu). O programie poleceń „Mam Inteligo” piszemy w osobnym wpisie.

    Istotna informacja: aplikacja IKO jest wspólną aplikacją dla Inteligo oraz PKO BP. Możemy do niej podpiąć tylko raz dany numer telefonu, zatem nie uda się korzystanie z IKO na jednym numerze zarówno w Inteligo i w PKO BP jednocześnie. W takiej sytuacji musimy przygotować sobie drugi numer telefonu lub usunąć aktywację IKO w jednym z banku aby móc dodać numer do IKO w drugim.

    Harmonogram promocji:

    Data Warunek / zdarzenie
    do 19 grudnia 2015 pozyskaj kod promocyjny PKO BP – wystarczy wypełnić prosty formularz – zwrotnie otrzymasz kod polecający dzięki, któremu weźmiesz udział w promocji
    do 19 grudnia 2015 wypełnij wniosek o konto
    do 30 dni (lub 40 dni dla firm) od daty podpisania umowy dokonaj transakcji na min. 200 zł oraz transakcji na min. 10 zł poprzez aplikację IKO (klient indywidualny) lub dokonaj przelewu do ZUS (dla firm)
    do 75 dni od daty zakończenia danego etapu otrzymasz premię za założenie konta lub polecenie klienta

     

    Lokalna kopia dokumentów:



    , , , , , , , , , , ,




    Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

    Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
    Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



    60 komentarzy dla wpisu: “[Aktualizacja] 100 zł za założenie konta w PKO BP i 50 zł za każde polecenie w III edycji „Mam PKO”

    • Pawel pisze:

      Zastanawia mnie czy to ma być 200zl wydane w ciągu 30 dni czy jednorazowa płatność kartą za 200zl?

    • Tomek pisze:

      Czy trzeba utrzymać kartę, aby otrzymać 100zł za założenie i 50zł za polecenie?

      • ZnB pisze:

        Nie ma w regulaminie warunku utrzymania karty = nie musisz trzymać dłużej jak do wydania 100 zł tą kartą.

    • korczasty pisze:

      Czy wiadomo wam coś o opłacie w wysokości 20zł za zamknięcie konta przed upływem 90 dni?

    • korczasty pisze:

      To ja się właśnie o to pytam bo spotkałem się z takim twierdzeniem ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. Ani w TOIP ani w regulaminach.

      • ZnB pisze:

        Pierwsze słyszymy, dlatego poprosiliśmy o wskazanie w TOiP bo może coś przeoczyliśmy.

      • korczasty pisze:

        Sprawa wyjaśniona po korespondencji z PKO:
        „Uprzejmie informuję, że w obecnej chwili za zamkniecie rachunku bez
        względu na okres prowadzenia, nie jest pobierana opłata.
        Taka opłata była pobierana we wcześniejszych okresach.”

      • ZnB pisze:

        No i super. A na przyszłość: nie ma w TOiP = nie ma takiej opłaty! :)

      • korczasty pisze:

        Też nie mogłem znaleźć ale wątpliwości wzięły się stąd, że pewna osoba zapewniała mnie o istnieniu takiej opłaty w TOIP.

    • Tomek pisze:

      Witam

      Proponuje dodać do opisu ważne info. Osoby które miały konto w inteligo muszą przed zamknięciem konta odpiąć numer telefonu w zakładce IKO. Jeśli tego nie zrobią dostaną komunikat że numer jest już zarejestrowany.

      W takim przypadku konieczny kontakt z infolinią Inteligo. Konsultant poinformował że dział techniczny zrobi to w ok 5 dni.

      • ZnB pisze:

        Weźmiemy to pod uwagę jak będziemy redagować wpis o tym jak zamknąć konto w Inteligo. Dzięki za info!

      • art pisze:

        Ale czy to nie oznacza, że nie można mieć dwóch kont jednocześnie? PKO i Inteligo. Co za tym idzie skorzystać z dwóch promocji jednocześnie?

      • ZnB pisze:

        Można mieć jak najbardziej konto i w Inteligo i w PKO BP jednocześnie korzystając z obu promocji.

      • art pisze:

        Precyzując, czy można mieć aplikację mobilną jednocześnie inteligo i PKO, czy to nie będzie się „gryzło”. Tomek pisze coś o odpinaniu nr w inteligo, żeby aplikacja w PKOBP też działała

      • ZnB pisze:

        Niestety, po testach wychodzi na to że w jednym czasie można mieć podpięty pod jeden numer tylko jeden bank. Jeżeli masz dwa to podpinasz go na jeden dzień, robisz obrót na min. 10 zł, zmieniasz numer w bankowości dla IKO lub usuwasz aktywację i jedziesz na drugim banku. Innej rady nie ma, chyba że masz dwa numery.

    • bbb pisze:

      Uwaga, błąd w artykule:

      Konto dla młodych wcale nie jest bezwarunkowo darmowe bo trzeba wykonać 5 transakcji karta na miesiąc aby za nią nie płacić

    • marek pisze:

      Jak to jest z tymi edycjami, czy jestem kwalifikowany do edycji zgodnie z dniem złożenia wniosku w internecie czy z dniem podpisania umowy ?

      • ZnB pisze:

        Wg. regulaminu:

        otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta lub Nowego pakietu PKO Banku Polskiego, rozumiane jako:
        a) złożenie wniosku o Nowe konto lub Nowy pakiet PKO Banku Polskiego

        zatem wychodzi na to, że liczy się data złożenia wniosku

    • Dżon pisze:

      Czy dobrze rozumuje, że by zminimalizować ryzyko jakiś opłat to:

      – dostaje kartę debetową – robię nimi operacje za min. 200 zł, czekam do 75 dni (czyli de facto 2 msc) i przez ten czas by nie była pobierana opłata za karte musze robić mies. 300 zł obrotu ? Jak dostanę tę 100 zł z promocji mogę bez problemu konto zamknąć ? Jest jakiś okres wypowiedzenia ? Bo jeśli standardowo 30 dni to daje kolejny miesiąc w którym trzeba robić obrót. Dobrze myslę ?

      • ZnB pisze:

        Okres wypowiedzenia standardowo 30 dni. Co do opłat – w Inteligo po wykonaniu transakcji można było zastrzec kartę i czekać spokojnie na nagrodę. Po jej wypłaceniu zamykaliśmy konto i tyle – zero opłat. W PKO BP regulamin jest identyczny i nie mówi nic o tym, że do czasu wypłaty premii masz trzymać kartę a to jest równoznaczne z tym, że nie musisz jej trzymać. Co nie jest zabronione jest dozwolone. Jednak w PKO jej brak generuje opłatę za rachunek jak we wpisie.

      • korczasty pisze:

        Wszystko dobrze zrozumiałeś. Musisz utrzymać kartę by uniknąć opłat bo konto bez karty jest płatne.

    • jaco pisze:

      Czy zamknięcie konta można wykonać przez internet, czy też konieczna będzie wizyta w oddziale?

    • Zaknafein pisze:

      Witajcie.
      Chętnie polecę komuś konto, kto nie ma kodu:)
      Pozdrawiam

    • gravity pisze:

      Uwaga dla osób, które zamykają konto w Inteligo po zakończeniu promocji z polecaniem – zarówno dla Inteligo jak i PKO istnieje jedna aplikacja IKO i do niej może być przypisane tylko jedno konto. Ja zamknąłem konto w Inteligo nie mając takiej świadomości, a teraz chcąc skorzystać z promocji PKO nie mam możliwości zalogować się do IKO i wykonać 10 zł obrotu telefonem. Zadzwoniłem na linię Inteligo i konsultantka poinformowała, że zdarzyła się już taka sytuacja i musi to sprawdzić, poprosiła o rozłączenie się i… tyle, czekam póki co 15 minut niepewny czy ktoś zadzwoni z jakąś informacją.

      • ZnB pisze:

        Załatwiają to maks. w 2 dni. Czy konto w Inteligo masz w okresie wypowiedzenia czy już się zamknęło?

        Ale fakt, po skorzystaniu z promocji czy to w Inteligo czy w PKO najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie numeru w zakładce IKO aby uniknąć sytuacji jak wyżej.

      • gravity pisze:

        Sęk w tym, że wniosek o zamknięcie konta w Inteligo złożyłem 1,5 miesiąca temu, więc od ok. 2 tygodni jest już zamknięte (sprawdzone). Od razu po dodaniu komentarza dzwoniłem kolejny raz na Inteligo i inna konsultantka powiedziała, żeby złożyć reklamację w PKO. Zadzwoniłem do PKO, konsultantka PKO spisała reklamację o nr X z czasem rozpatrzenia 30 dni (z informacją, że na ogół załatwiają szybciej). Więc póki co czekam na informację, 300 zł mam już wydane, brakuje tylko 10 zł wydać w IKO.

      • ZnB pisze:

        Przerabialiśmy to. Dzwonisz do Inteligo (to oni byli stroną umowy i nawalili), mówisz że po zamknięciu konta nie dopełnili swoich obowiązków i prawdopodobnie „nie uwolnili Ci numeru z IKO”. Muszą Ci to poprawić i to w trybie ekspresowym – jeżeli powiedzą Ci o terminie 30 dni mówisz, że on Cię nie obowiązuje, nie jesteście już stroną umowy (została rozwiązana 2 tyg) i nie łączy Was regulamin. Nie interesują Cię ich wew. procedury – MUSZĄ poprawić błąd bez zbędnej zwłoki. Możesz zaznaczyć, że nie poprawienie go w maks. 2 dni robocze może mieć kolejne konsekwencje w postaci np. nie spełnienia warunków w PKO z winy niekompetencji pracowników Inteligo.

        Numer mieliśmy uwolniony na drugi dzień :D

    • piotrus pisze:

      czyli jesli zdezaktywowalem iko w inteligo to moge juz skorzystac na nowo z iko ale juz w pko?
      i jeszcze jedno pytanie czy moge juz zastrzec karte w inteligo i dezaktywowac iko w inteligo zony nawet jesli nie minal miesiac od zalozenia ale warunki zostaly juz spelnione( czyli 200 zl karta zaplacone i 10zl iko).

    • Banan pisze:

      Spełniłem wszystkie warunki promocji, więc poszedłem do oddziału zrezygnować z karty. Następnego dnia z konta została mi pobrana kwota 3,71 zł za korzystanie z karty. Szukam w cennikach i regulaminach i nie mogę znaleźć tej opłaty, minęły ponad dwa tygodnie, a ja wykonałem kartą ponad 5 transakcji (konto dla młodych). To jest jakaś prowizja za rezygnację z karty? Napisałem do PKO BP pytanie z jakiego tytułu pobrali mi tą kwotę.

    • kondud pisze:

      Witam
      W „REGULAMIN RAMOWY PROGRAMU ”MAM PKO”” jest taki punkt, z którego wynika, że konto powinno być aktywowane w serwisie IKO w czasie trwania edycji programu, czyli do 19-12-2015r.
      Czyli nie ma sensu składać wniosku o konto dzisiaj, bo nie ma szansy tego konta aktywować i kasy za otwarcie raczej nie dostaniemy. Czy ja dobrze to rozumiem według Was???
      cytat:
      3.1. Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont lub pakietów zdefiniowanych w ust 1.2. Nowym Klientom, przez co
      należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
      1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta lub Nowego pakietu PKO Banku Polskiego, rozumiane jako:
      a) złożenie wniosku o Nowe konto lub Nowy pakiet PKO Banku Polskiego za pośrednictwem strony internetowej https://mam.pkobp.pl
      z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu oraz
      b) aktywowanie, w czasie trwania Edycji Programu, Nowego konta lub Nowego pakietu PKO Banku Polskiego w serwisie elektronicznym
      iPKO,

      • promocyjnaaga pisze:

        no właśnie też się nad tym zastanawiałam wczoraj, dzwoniłam do nich i powiedzieli na infolinii, że wystarczy złożenie wniosku bo nikt przecież nie jest w stanie określić czy kurier dojedzie po 2, 5 czy może 14 dniach więc to by było bez sensu. Ja bynajmniej złożyłam wniosek i zobaczymy co będzie – trochę dziwny ten zapis i głupi jeżeli będzie obowiązywał literalnie

    • ZnB pisze:

      Słuchajcie, wysyłaliśmy jakiś czas temu maila do banku aby doprecyzował tą kwestię czy wystarczy tylko wniosek czy również wymagana jest aktywacja ale niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Proponujemy poniższe podejście do sprawy:

      – Osoby, do których dotarł kurier do dziś naszym zdaniem powinny dziś do północy aktywować konto aby być pewnym wzięcia udziału w promocji.

      – Osoby, do których kurier jeszcze nie dojechał a już są po rozmowie z konsultantem powinny się skontaktować z bankiem czy jest sens odbierać dokumenty od niego.

      – Osoby, które złożyły wniosek ale jeszcze nie oddzwonił do nich konsultant z banku niech poczekają na kontakt i podczas tej rozmowy potwierdzą swój udział w promocji (czy się załapaliśmy czy też nie). Jeżeli nie podziękujcie im i tyle. Jeżeli potwierdzą to zapiszcie sobie datę tej rozmowy bo później może się przydać.

      Nic więcej nie jesteśmy w stanie wymyślić na tę chwilę. Dajcie znać co ewentualnie ustaliliście w rozmowie z bankiem. Postarajcie się przekazać powyższe swoim znajomym, których poleciliście.

    • kondud pisze:

      Właśnie dzwoniłem na infolinię banku i dostałem od Pani informację, że aby wziąć udział w programie konto powinno być aktywowane do końca dzisiejszego dnia.
      Dziwny zapis bo Ci, którzy otworzyli konta a nie doczekali się kuriera będą czekać na pieniądze za otwarcie a prawdopodobnie ich nie dostaną. Lepiej już odesłać tego kuriera i nic nie podpisywać. Powinno być jasno napisane, że liczy się data złożenia wniosku i nie byłoby takich nieporozumień.

      • ZnB pisze:

        Wykonaliśmy przed chwilą trzy telefony: w dwóch przypadkach „liczy się data złożenia wniosku”, ale czy na pewno, „no tak nie ma przecież nic w regulaminie o aktywacji”, czy aby na pewno, „chwileczkę”, 5 min ciszy i „jednak trzeba aktywować konto do dziś”. W trzecim przypadku od razu powiedzieli, że trzeba aktywować do dziś.

        No nic najlepiej kuriera odprawić z kwitkiem i tyle.

        My za chwilę puścimy mailing ze sprostowaniem do osób, które się do nas zgłaszały. Poinformujcie również znajomych.

      • korczasty pisze:

        Wniosek składałem 17 grudnia. Ja również przed chwilą wykonałem telefon na infolinię. Przemiła Pani konsultantka po analizie rzeczonego zapisu w Regulaminie zgodziła się ze mną, że nie ma możliwości logistycznych aby spełnić warunki. Zaproponowała mi późniejszą reklamację (ale może być nieuwzględniona a ja zostanę bez premii) lub mogę też odprawić kuriera z przesyłką. Ale na moją prośbę udało się anulować złożony wniosek o konto.
        Ponadto Pani konsultantka obiecała opisać problem i wysłać do przemyśleń Bankowi w sprawie zmiany regulaminu.

      • ZnB pisze:

        W Inteligo istnieje identyczny program bez tego idiotycznego zapisu. Pewnie zmienią go w następnej edycji.

    • Slawko pisze:

      pomijając warunki uzyskania premii czy spotkaliście się gdzieś w regulaminie konta/karty co oznacza „transakcja bezgotówkowa” bo ja nie znalazłem? a zastanawiam się czy płatność kartą w internecie (300zł) jest honorowana do zniesienia opłaty m-cznej 6,90 czy muszą to być tylko transakcje w punktach handlowych?

      • ZnB pisze:

        PKO BP nie definiuje tego dokładnie zatem należy przyjąć iż liczy się każda transakcja bezgotówkowa.

      • Romcio pisze:

        Warunek niepobierania tych 6,90 zł to 300 zł płatności kartą (z wyjątkiem operacji typu wypłata z bankomatu, która jest operacja gotówkową !!!) – poprzez internet także wlicza się do tego limitu 300 zł.

        UWAGA – tutaj okres rozliczeniowy to nie miesiąc kalendarzowy, ale 30/31 dni uzależnione od daty wydania karty, u mnie np. to od „07” tego miesiąca do „06” przyszłego miesiąca. W tym terminie płatność musi być rozliczona, czyli nie czekaj z płatnością na ostatni dzień, gdyż na 100% płatność zostanie rozliczona już w następnym okresie rozliczeniowym !!!

    • Romcio pisze:

      W dniu wczorajszym (21.12.2015) dostałem „100 zł za założenie konta w PKO BP” – kasa jest, no i oto chodziło.

    • Romcio pisze:

      W tym artykule można znaleźć odnośniki do dwóch dokumentów
      „Regulamin_ramowy_Programu_Mam_PKO”
      „Zasady_III_edycji_Programu_Mam_PKO”
      I to tyczy się osób mających konto, które to osoby polecają konto osobom nie posiadającym konta w PKO.

      Ale nie ma tutaj linków do regulaminu, który się tyczy osób zakładających konto.

      I najprawdopodobniej osoby zakładające konto (czyli osoby polecone), które stosowny wniosek złożyły do dnia 19.12.2015 otrzymają 100 zł (oczywiście po spełnieniu odpowiednich płatności 200 zł kartą + 10 zł aplikacją) po aktywowaniu konta po 19 grudnia.

      Ale osoby polecające nie otrzymają premii 50 zł za te swoje wyżej wymienione polecone osoby, czyli za osoby, które aktywowały konto po 19 grudnia.

      Na tą chwilę moja polecona osoba czeka na drugi telefon z PKO, ponieważ pani konsultantka musi zasięgnąć stosownych informacji aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Pierwsza rozmowa trwała prawie 20 minut. Czyli nawet infolinia PKO gubi się w regulaminach. Na wszelki wypadek notujemy imiona /nazwiska konsultantów + godzina rozmowy, aby było się na co powoływać w przypadku składania reklamacji w przyszłości.

      No i kurier wczoraj został odprawiony z kwitkiem, ale jakby co, to niepodpisane dokumenty nie zostały na tą chwilę zwrócone do banku przez tegoż kuriera.

      • ZnB pisze:

        Załączone regulaminy dotyczą obu stron :) Z tego co nam się udało ustalić (nie mamy jeszcze tego na piśmie) kluczowa dla obu stron jest data aktywacji konta przez osobę Poleconą do 19.12.

        Ciekawi jednak jesteśmy jak to się zakończy w Twoim przypadku. Wg. naszej opinii regulamin kolejnej edycji zostanie zmieniony i wyrównany do tego z programu Mam Inteligo.

      • Romcio pisze:

        Sprawa zakończyła się tak, że miała oddzwonić konsultantka po skonsultowaniu się ze swoim MEGA-konsultantem. No i oczywiście nie oddzwoniła, czyli lipa.

    • Michał pisze:

      Czy ktoś już otrzymał nagrodę z tej promocji? Mają czas do połowy marca, jeśli liczyć od końca grudnia. Kurcze, chciałbym już zamknąć konto, bo tych 300 zł nie wydaje się tak łatwo mając jeszcze inne karty na liście…

    • Michał pisze:

      Kurcze, faktycznie w grudniu przelali, lecę jutro zamknąć. Nie wiesz czy za kartę zastrzeżoną w połowie miesiąca potrącają 6,90zł jeśli nie wyda się 300zł?

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



    OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
    Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.