ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł w bonie Sodexo za założenie Konta Internetowego w Alior Bank (bardzo krótki okres karencji!)

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

Długo wyczekiwana promocja w Alior Banku w końcu jest dostępna!

W końcu mamy najbardziej wyczekiwaną promocję od prawie 2 lat. Mowa tu o Koncie Internetowym Alior Banku, które w historii naszego bloga dało zarobić tylko raz i to prawie dwa lata temu! Teraz bank za założenie Konta Internetowego oferuje bon Sodexo o wartości 100 zł. Co ciekawe z promocji mogą skorzystać byli klienci ponieważ w promocji zdefiniowano bardzo krótki okres karencji. Ta oferta może okazać się hitem wakacji ;-)

Bon Sodexo 100 zł dla nowych jak i dla byłych klientów Aliora!

Promocja „Konto internetowe z bonem Sodexo” zgodnie z regulaminem przeznaczona jest tylko dla „nowych” klientów Alior Banku. Przez „nowych” bank jednak rozumie osoby, które:

od dnia 01.01.2017 do dnia złożenia wniosku, o którym mowa w pkt. 1, nie będą posiadaczami/ współposiadaczami rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku,z wyłączeniem Karty Kibica, Karty Rejestracyjnej i Konta Technicznego.

a to oznacza, że wystarczyło zamknąć skutecznie konta w Alior Bank do końca roku 2016! Co ważne posiadanie konta w T-Mobile Usługi Bankowe nie wyklucza z tej promocji – tą informację potwierdzaliśmy z bankiem. Gdyby było inaczej to w zasadzie większość naszych czytelników byłaby uziemiona z uwagi na nadal trwającą promocję ze zwrotem 5% za zakupy, dzięki której uzyskują do 300 zł w gotówce rocznie.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy do dnia 25 sierpnia 2017 wypełnić wniosek o Konto Internetowe wraz z kartą. Następnie należy podpisać umowę w trybie on-line (za pomocą przelewu z innego banku) lub w trybie kuriera. O ile jeszcze nie tak dawno polecaliśmy zawieranie umów za pomocą przelewu o tyle po zmianach jakie zaszły dokładnie rok temu (pisaliśmy o nich tutaj) jest z tym coraz więcej problemów. Coraz mniej banków obsługuje ten standard a i sami ostatnio na promocji Eurobanku mieliśmy spore problemy z otworzeniem konta w ten sposób. Ponieważ nagrody nie są tutaj limitowane sugerujemy wybieranie kuriera. Decyzja jednak należy tylko i wyłącznie do Was.

Jak zdobyć nagrodę w wysokości 100 zł w bonie Sodexo?

Po podpisaniu umowy i otrzymaniu karty płatniczej można przystąpić do spełniania warunków promocji. Warunki te są banalnie proste i wymagają tylko zrealizowania płatności kartą na kwotę łączną min. 1000 zł w ciągu kolejnych dwóch miesięcy przy czym powinny one być wykonane:

  • nie później jak do końca 3-ego miesiąca kalendarzowego od otwarcia konta (miesiąc aktywacji już liczymy jako pierwszy miesiąc),
  • na kwotę łączną nie mniejszą jak 500 zł w danym miesiącu,
  • w punktach handlowych czy też przez internet, które nie posiadają wykluczonego kodu MCC (standardowe zakupy w sklepach stacjonarnych, internetowych, na stacjach paliw itp. zaliczają się do promocji bez problemu.

Standardowo już (jak i w TMUB) do transakcji bezgotówkowej nie są zaliczane te wykonane w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) równy:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 9406, określający Totalizator Sportowy,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.\

Nagroda w postaci bonu Sodexo o łącznej wartości 100 zł zostanie wysłana (każdemu uczestnikowi promocji, który spełni powyższe warunki) najpóźniej w terminie do 30 listopada 2017 za pośrednictwem Poczty Polskiej  na adres korespondencyjny wskazany w banku. Bony Sodexo można wykorzystać w większości punktów handlowych takich jak markety, dyskonty, sklepy odzieżowe czy apteki.

2,5% do 100 tys. zł dla nowych środków na 4 miesiące

Alior Bank dorzucił do swojej oferty nowe konto oszczędnościowe – Konto Lokacyjne. Z podwyższonego oprocentowania do 2,5% na 4 miesiące do 100 tys. zł mogą skorzystać zarówno nowi jak i starzy klienci banku.

Ci pierwsi czyli nowi klienci banku mają proste zadanie – wystarczy, że założą Konto Lokacyjne a każda złotówka do 100 tys. zł przez okres 4 miesięcy będzie oprocentowana na 2,5%. Warto dodać, że w przypadku nowych klientów można dodatkowo zgarnąć bon Sodexo o wartości 100 zł. Szczegóły tutaj.

Ci drudzy czyli obecni klienci banku oprócz otworzenia Konta Lokacyjnego muszą dodatkowo spełnić warunek ulokowania tzw. nowych środków w banku w stosunku do salda z dnia 1 sierpnia 2017 roku. Oznacza to, że na 2,5% mogą być oprocentowanie tylko środki ponad to saldo. Co to oznacza? Jeżeli w dniu 1 sierpnia 2017 na wszystkich rachunkach Alior Banku posiadaliśmy np. 5 tys. zł to wpłacając na Konto Lokacyjne kwotę 40 tys. zł tylko różnica czyli 35 tys. zł będzie traktowane jako nowe środki.

Więcej o dodatkowym Koncie Lokacyjnym na 2,5% przeczytać można we wpisie: 2,5% do 100 tys. zł na Koncie Lokacyjnym w Alior Bank + 100 zł dla nowych klientów

Ile kosztuje Konto Internetowe w Alior Bank?

O opłatach za konto można wyczytać już dużo z grafiki przedstawiającej promocję. W zasadzie poza opłatą za kartę, której można uniknąć konto jest zupełnie darmowe.

  • 0 zł za prowadzenie konta,
  • 0 zł za kartę debetową – wystarczy dokonać min. 300 zł płatności kartą miesięcznie, w przeciwnym wypadku opłata wynosi 6 zł,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów własnych,
  • 0 zł za wypłaty co najmniej 100 zł z bankomatów sieci Euronet na terenie kraju, poniżej tej kwoty bank pobiera opłatę aż 5 zł!
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą.

Warto zaznaczyć, że opłata za kartę jest pobierana od kart ze statusem „Do aktywacji”, „Aktywna”, „Zablokowana”. Więcej informacji na temat opłat znaleźć można w TOiP.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 25 sierpnia 2017 złóż wniosek o Konto Internetowe z kartą
do końca 3 miesiąca kalendarzowego dokonaj transakcji na łączną kwotę min. 1000 zł (w miesiącu nie mniej jak min. 500 zł) – szczegółowe warunki tych transakcji znajdują się w opisie wyżej
do 30 listopada 2017 zostanie wysłana nagroda w postaci bonu Sodexo 100 zł

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



88 komentarzy dla wpisu: “100 zł w bonie Sodexo za założenie Konta Internetowego w Alior Bank (bardzo krótki okres karencji!)

  • MK pisze:

    nie uwierzycie , po sprawdzeniu telefonicznie że konto zamknałem w 2016, konsultant stwierdził iż nadal jestem klientem banku bo juz miałem konto i nie moge wziąśc udział w promocji ! Pójde chyba do oddziału banku pokaże regulamin i porozmawiam z pracownikiem.

    • Zaknafein pisze:

      Hej.
      Konsultant wie, tyle ile zje:) Decyduje regulamin i tego się trzymaj – nawet w rozmowie z konsultantem (sam przechodziłem przez to w CITI, gdzie musiałem kolejnym konsultantom i ich koordynatorom tłumaczyć na czym polega odstąpienie od umowy i jakie niesie za sobą skutki:), aby w końcu przyznali mi rację)
      Sprawdź, kiedy w 2016 złożyłeś wypowiedzenie, gdyż zwykle jest 1 miesiąc okresu wypowiedzenia, więc jeśli zamykamy konto w połowie grudnia, to umowa wygasa w połowie stycznia – wtedy to przestajesz być klientem:)

    • ZnB pisze:

      Nie słuchaj ich i tyle. Jeżeli wraz z okresem wypowiedzenia wyrobiłeś się z zamknięciem nadal w 2016 to składaj wniosek internetowo i daruj sobie użeranie się z infolinią czy oddziałem. Starta czasu ;-)

  • Tomasz pisze:

    Posiadanie Kantoru Walutowego Alior wyklucza?

    • ZnB pisze:

      Kantor Aliora nie prowadzi rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zatem nie powinno to wykluczać. W regulaminie masz bowiem wprost napisane, że wykluczają RORy Aliora.

  • Marek S. pisze:

    Jeśli wezmę naklejkę zbliżeniową zamiast karty to spełnię warunki otrzymania nagrody?

  • Marek S. pisze:

    Czy jeśli aktywacja konta nastąpi np w dniu 31.07 to nie zdążę wykonać transakcji na kwotę 500zł w danym miesiącu. I co za tym idzie nie spełnię warunków nagrody? Dobrze rozumiem?

    • ZnB pisze:

      Nie. Masz 3 miesiące na spełnienie warunków z czego w w dwóch kolejnych po min. 500 zł w miesiącu. Czyli jak aktywujesz konto 31.07 to warunki spełniasz w sierpniu i we wrześniu i po problemie :)

    • Marek S. pisze:

      Dzieki :)

  • Andrzej pisze:

    Czy jak jestem pełnomocnikiem do rachunku innej osoby to jestem wykluczony z promocji? Regulamin nic nie wspomina o pełnomocnikach.

    • ZnB pisze:

      Zawsze wychodzimy z założenia, że co nie jest zabronione jest dozwolone. Jeżeli nie jesteś współposiadaczem tego konta i masz tylko upoważnienie do niego to nie wyklucza Cię to z promocji.

  • Mariusz pisze:

    Czyli po otrzymaniu bonu, mogę zastrzec kartę i nie płacić za nią prowizji? Czy bez kombinowania i sztucznego utrzymywania konta mogę je zamknąć po otrzymaniu bonu?

    • ZnB pisze:

      tak zastrzegasz kartę i tyle, bank nie wydaje automatycznie w jej miejsce nowej jak to jest np. w przypadku BZ WBK

    • suabo pisze:

      ” Warto zaznaczyć, że opłata za kartę jest pobierana od kart ze statusem “Do aktywacji”, “Aktywna”, “Zablokowana”. ”

      czyli za karte ze statusem „zastrzezona” nie bedzie oplat?

  • D@ral pisze:

    Czy jeśli r-k do karty kibica w Aliorze i założe ror przez centrum produktów w bankowości internetowej, to też dostanę BON ?

    • ZnB pisze:

      Chyba jakiś słów zabrakło w tym pytaniu i nie do końca jest zrozumiałe. Uzupełnisz?

    • D@ral pisze:

      Mam kartę kibica w Alior Banku i rachunek do niej, logując przez bankowość internetową mam możliwość otwarcia konta. Czy założenie konta z tej opcji upoważnia mnie do dostania bonu ?

    • ZnB pisze:

      Wydaje się nam, że tak (bo regulamin nie precyzuje tego) choć tego nie potwierdzaliśmy z bankiem. Zawsze dla pewności możesz skorzystać z wniosku, który podaliśmy wtedy będziesz miał 100% pewności udziału w promocji.

  • D@ral pisze:

    A co z poleceniami ? 60 zł jak dobrze widze. Można to połączyć ?

    • ZnB pisze:

      Za założenie konta z polecenia nie otrzymasz premii chyba że o czymś nie wiemy. Premia przysługuje tylko osobie, która poleca.

  • Zibi pisze:

    Czy jeżeli otworzę konto jeszcze w lipcu i wykonam transakcje po 500 zł w sierpniu i wrześniu, to czy już we wrześniu mogę zrezygnować z karty do konta żeby nie płacić prowizji, czy konieczne utrzymanie karty w celu otrzymania bonu do 30 listopada?

    • ZnB pisze:

      W naszej opinii regulamin nie wymaga utrzymania karty – przeczytaj ze 2x i ew. wróć jeżeli twierdzisz inaczej lub masz wątpliwości to podyskutujemy o konkretnym zapisie ;-)

  • JarekSki pisze:

    Czy ktoś założył konto przelewem i czy był jakiś problem bo chciałem otworzyć tak żeby załapać się jeszcze na otwarcie w lipcu.

    • zd pisze:

      Przelewm weryfikacyjnym nie udało mi się. Teraz złożyłam wniosek z odbiorem umowy przez kuriera. Konto w Aliorze zamknęłam w grudniu 2016

    • korczasty pisze:

      Mnie nie puściło z trzech różnych banków…

    • ZnB pisze:

      Nie rozumiemy po co bawicie się w te przelewy. Napisaliśmy, że jest z nimi coraz więcej problemów. Wybierajcie kuriera i po sprawie. Szkoda Waszego czasu :)

    • korczasty pisze:

      Z wygody Drogi ZnB. Nie zawsze wszystkim z kurierami po drodze.

    • ZnB pisze:

      Jasne, ale ten „rynek” niestety się kurczy. Już garstka banków na to zezwala (przelewy) a mimo to i tak jest z tym problem. Wszystko przez zmiany w prawie, które są sztuczne ale nie mamy na to wpływu. Więcej pisaliśmy o tym tutaj: https://zarabiajnabankach.pl/od-1-lipca-2016-trudniej-otworzyc-rachunek-za-pomoca-przelewu-rekomendacja-knf/
      P.S. Niestety trzeba ponownie przyzwyczaić się do kurierów i placówek jak to było na początku.

      P.S.2. Tak na marginesie udaje się Wam puszczać różne przelewy w ramach jednego wniosku, czy też za każdym razem cały proces lecicie od nowa?

    • korczasty pisze:

      No i moi drodzy wykrakałem problemy z kurierem!
      Wczoraj miały przyjść moje papiery z banku (nawet otrzymałem stosownego smsa od DHL) ale niestety nie doczekałem się. A byłem w domu prawie calutki dzień. Wieczorem około 20:00 sprawdzam status przesyłki i co widzę? „Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i zostanie ona zwrócona do Nadawcy”. Oczywiście natychmiast interweniuję na infolinii i otrzymuję zapewnienie, że jutro (4.08) na pewno dokumenty dojadą a kurier zadzwoni przed doręczeniem. Myślicie, że się udało? No nie ma tak łatwo.
      Dzisiaj siedzę i czekam dalej. Nagle dostaję smsa z treścią o nieudanym doręczeniu. Sprawdzam status i widzę „Kurier DHL nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia. Ponowna próba doręczenia nastąpi w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych”. Krew mnie zalewa. Dzwonię na info DHL a tam facet mnie przełącza do kuriera żebym się z nim dogadał!!!! Kurier oczywiście nie odbiera telefonu więc nie mam z kim rozmawiać.
      W poniedziałek wracam do pracy po urlopie i nie będę miał już tyle czasu na czekanie. Właściwie po co czekać w domu skoro kurierzy wyrabiają co im się podoba a BOK reklamacje odbija z powrotem na kurierów…

      I właśnie dlatego, drogi ZnB, wolałem przelewy weryfikacyjne od panów kurierów. Tym bardziej, że podobne przejścia z DHL już miałem w przeszłości.

    • ZnB pisze:

      Każdy wolał przelewy ale to się kończy… :(

    • Jbk pisze:

      Ja bym napisal do DHL o zaplate za stracony czas czekania w domu minimalna po 10 zl/godzine skoro awizowali i lecieli w kulki

  • JarekSki pisze:

    I jeszcze pytanie – jak rachunek będzie miał datę otwarcia w sierpniu, to jak zrobię jeszcze w sierpniu płatności pow. 500 zł i później to samo we wrześniu to spełniam warunki promocji? czy miesiąc w którym robię te min. 500zł musi być „cały”, czyli otwarcie w sierpniu(niepełny) i wrzesień, październik(całe) po min. 500 zł?

    Ps. próbowałem z przelewem(wniosek odrzucony) bo na stronie promocji Aliora była adnotacja „polecamy”.

    • ZnB pisze:

      Wg. nas liczy się już pierwszy miesiąc – tak wynika z regulaminu. A co do przelewu to tak jak napisaliśmy są z tym coraz większe problemy :(

    • malutki pisze:

      Z T-mobile mi się udało założyć przelewem.

  • zd pisze:

    Przy wysyłaniu wnisku z opcją kuriera też mam problem. Po wypełnieniu danych i próbach wysyłania, pojawia się komunikat: Błąd systemu (próbowałam w piątek z jednego komputera, a w sobotę z innego komputera). Co teraz mam zrobić?

  • JC pisze:

    Czy kiedy mam już w Alior Banku konto firmowe z bonusem do 1500 zł (jednoosobowa działalność), to dostanę też bon sodexo za założenie konta indywidualnego?

  • ciapucha pisze:

    Zastanawiam się, czy mógłbym te 500 zł kartą zrealizować na poczcie płacąc rachunek. Słyszałem, że mimo, że poczta deklaruje, że zainstalowała we wszystkich placówkach nowe terminale to i tak zdarza się, że transakcja kwalifikowana jest jako gotówkowa… a my przecież potrzebujemy bezgotówkowej :) …jeśli robiliście taką operację na poczcie to napiszcie czy została zakwalifikowana jako bezgotówkowa i czy bank zaliczył ją do operacji zmniejszających kwotę transakcji bezgotówkowych do wykonania (jaki mcc?). Z góry dziękuję.

    • ZnB pisze:

      U nas po testach wyszło, że Poczta przy wpłatach (opłaconych kartą) nadaje kod MCC 4829. Czy tak jest wszędzie to nie mamy pojęcia ale w większości przypadków się to potwierdza. Taki kod MCC przechodzi w zasadzie wszędzie ale nie w Alior Bank/T-Mobile Usługi Bankowe.

    • malutki pisze:

      Ale w opisie promocji podane są kody które nie wliczają się i jest tam 4829-wiec jak płatność na poczcie może przejść?

    • ZnB pisze:

      W tej promocji nie przejdzie płatność na poczcie chyba, że są różne kody MCC w placówkach – tego nie wiemy.

  • malutki pisze:

    Ale jak mam samemu i w jakim Banku jest to możliwe sprawdzenie tego MCC.W ING,CITI BANKU,PKO-nie mogę tego sprawdzić,a w BGŻ nie potrafią nawet konsultanci tego sprawdzić

  • Kroso pisze:

    Przelew weryfikacyjny odrzucony wniosek kurierem złożony,dzwonią z banku ze nie mogę założyć konta przez kuriera dlatego ze wiele lat temu byłem ich klientem .I mogę tylko telefonicznie założyć rachunek ponownie.Zapewniali tez ze skorzystam z tej promocji bo to jest wyjątkowy przypadek i moge sie powołać na rozmowę telefoniczna.Chciałem to dostac na pismie ale powiedzieli ze niema takiej możliwości, ale moge składać reklamacje powołując sie na rozmowę która jest nagrywana.
    Czy ktos kto miał juz kiedyś konto tez tak miał?

    • JarekSki pisze:

      Tak, też tak miałem zadzwoniła konsultantka, konto założyłem, zapewniała mnie że będę uczestniczył w promocji.

    • ZnB pisze:

      Dziwne podejście banku. Spróbujemy to wyjaśnić…

  • Kroso pisze:

    Dziwne podejście banku ,ale jeśli to będzie prawda to jest pewien plus szybciej założyłem konto , teraz czekam tylko na karet do bankomatu.Tylko ze niby ma to trwać 14 dni mam nadzieje ze przyjdzie wcześniej ,bo przekładam zakupy (poza jedzeniem naturalnie :)) do czasu otrzymania karty :)

  • zd pisze:

    Do mnie również dzwonili w sprawie wniosku. Ale powiedzieli, że konto mogę założyć, ale bonu nie otrzymam, gdyż przekroczyłam ich wewnętrzny limit bycia klientem Alior Banku. Chociaż zgodnie z Regulaminem mogę przystąpić do promocji, gdyż konto zamknęłam w grudniu 2016. Na pytanie o ten wewnętrzny limit, odpowiedział, że to jest tajemnica bankowa i nie może mi powiedzieć. Z tego wynika, iż są dwa Regulaminy promocji – jawny i tajny.

    • dgal pisze:

      Ja też miałem telefon z Banku, konto założone i w/g zapewnień „dziecka” z infolinii miało być od razu aktywne ( posiadam CIF z czynnej pożyczki gotówkowej ). Niestety konto jest nieaktywne,nie mogę się zalogować – następne „mądre dziecko” na infolinii zmusza mnie do wizyty w Oddziale, gdyż tylko z poziomu Oddziału można je aktywować . O co tu chodzi , konto miało być internetowe, a nie tradycyjne, nie dam sobie wcisnąć kolejnego produktu podczas wizyty w Oddziale, zapewne o to im chodzi. Złożyłem reklamację ale mam czekać 30 dni na jej rozpatrzenie. Nie interesują mnie wizyty w placówce , w Regulaminie zakładania konta internetowego nie ma mowy o konieczności wizyt w Oddziale. Szanowni Państwo z Alior Banku tak się nie traktuje Klienta, Regulamin powinien jednakowo obowiązywać dwie strony umowy.

  • BB pisze:

    Myślałem że oni są bardziej niezależni od T-Mobile ale niestety nie. TEN SAM SYF i BURDEL.
    W promocji karta z tabletem lenovo, wzialem karte kredytową w t-mobile usługi bankowe. Wszystko się udało, zrezygnowałem z karty, odczekałem 2 miesiące z saldem 0zł. Zlikwidowali karte, został mi teraz dostep do bankowości internetowej, którego nie zdązyłem wypowiedzieć bo jeść nie woła.

    Zapisałem się do promocji Aliora z Sodexo a Pani do mnie dzwoni i mówi, że dane na wniosku nie zgadzają się z danymi jakie są w Alior banku. TO mowie niech mnie o wszystko wypyta. Biore UMOWE O KARTE KREDYTOWĄ z t-mobile i jej odpowiadam na pytania zgodnie z umową z t-mobile a ona nadal twierdzi, że jest niezgodność danych.
    Dobra dzwonie do T-mobile. Pytam o co chodzi. To kobieta zadaje mi pytania. Na koniec mówi, że niestety ale nie zostałem uwierzytelniony z powodu….. podania złej daty ważności dowodu osobistego. WTF !!!! Oni w systemie mają inną date niż ja na dowodzie, mimo że mają mój skan dowodu i sami przygotowywali umowę o kartę, którą przysłali kurierem.

    Po prostu jeden wielki BURDEL. Jestem w trakcie wyjaśniania jakim cudem w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniły się moje dane osobowe w ich systemie.

    Jak to wyjasnie, i uzyskam Bon Sodexo to napisze do nich co myślę o ich bałaganie i upewnie sie na piśmie, że wszystkie umowy ramowe w tych bankach są wypowiedziane na 100%.

    W Citi biore udział w kolejnej promocji, żona również i do tej pory ZERO problemów, w ogóle kontakt ze strony banku zupełenie odmienny niż w Alior i T-Mobile do tego stopnia, że aż mnie „przekupili” na pozostawienie DARMOWEJ kredytówki i dalsze korzystanie z niej.

    • JarekSki pisze:

      Też mam z nimi przejścia. Też musiałem zasuwać do oddziału w celu aktualizacji danych. Wypełniłem wniosek o założenie konta przez internet, podałem swoje dane osobowe. Później dzwoni infolinia, powtarzam te dane powtórnie. I co z tego skoro kartę debetową wysłali pod inny adres, adres który był aktualny kilka lat temu kiedy miałem u nich rachunek. Podobnie stary nr telefonu na który szły SMS-y dopiero zmieniłem dane sam w ustawieniach. Mamy 17.08 a ja czekam na nową kartę. Gdyby nie planowany jednorazowy większy zakup to pewnie z wyrobieniem się z 500zł obrotu byłby problem. Zwłaszcza że na innych kontach też robię moneybacki.

    • BB pisze:

      Zamykam konto, dzwonie na infolinie.Zamykają konto, wyrażam zgode itd. Na koniec informacja że usługi sa zamkniete ale jakbym chciał wypowiedzieć umowe ramową to musze iść do oddziału. OK. Ide. Na drugi dzień.Dzień dobry, chciałbym wypowiedzieć umowe ramową. KOnsternacja w całym oddziale. Pani konsultuje się ze wszystkimi w oddziale a na koniec dzwoni w tajemnicze miejsca. Komicznie śmieszna sytuacja ale ok. Na koniec przychodzi do mnie i informue że to jest niemozliwe. TO pytam wprost. CO mam zrobić aby za 2 lata być nowym klientem dla banku bo korzystam z promocji dla nowych osób i nie interesuje mnie dożywotni kontrakt z jakimkolwiek bankiem. Znowu stos telefonów. NIkt nic nie wie, co sie dzieje, o co gościowi chodzi.Patrzeli jak na debila ktory w sumie chcialby jedynie wypowiedziec na stałe zawarta umowe.
      Koniec końców, nie wiedzieli co maja zrobić i powiedzieli, ze nic nie moga zrobić w mojej sprawie. Do widzenia. I tyle na temat umowy ramowej. Dostałem bon Sodexo i teraz w całej okazałości leje na ten bank bo to jest jeden wielki syf i burdel a w połączeni z t-mobile to ślepy prowadzi kulawego. Nigdy wiecej tych dwóch komicznych banków.

  • Janek pisze:

    Próbuję teraz aktywować przelewem, a tu klops – serwer im nie działa:
    503 Service Unavailable

    No server is available to handle this request.

  • Kroso pisze:

    Czy jeśli wydam kartą 1000 zł już w pierwszym miesiącu to to mogę od razu do końca miesiąca złożyć rezygnacje z karty? Czy muszę jednak w 2 miesiącu wydać 500 zł .wtedy razem było by to już 1500zł.
    Pisze,że łącznie trzeba wydać 1000zł a minimalnie po 500 w miesiącu.

    • ZnB pisze:

      Łącznie należy wydać 1000 zł przy czym w każdym miesiącu minimalnie 500 zł. Zatem nie ma innego wyjścia jak dokonanie transakcji w każdym z tych miesięcy po min. 500 zł bo inaczej nagrody nie będzie :(

  • BB pisze:

    Udało się aktywować przelewem poprzez PEKAO, także moge potwierdzić, że z tego banku działa uwierzytelnianie. Inna sprawa to burdel aliorowo t-mobilowy ale to już osobny wątek.

  • Bigbluee pisze:

    Czy we wniosku o konto zawarty jest też wniosek o kartę? W opisie tutaj nie ma nic na ten temat a po otwarciu konta w zakładce o kartach nie ma wzmianki jakoby karta została zamówiona. Jest informacja Brak Kart. Chcę się tylko upewnić, że karte trzeba dodatkowo zamówić ręcznie. Chciałbym uniknąc sytuacji że dojdzie do mnie jedna karta a w tym czasie zamowie ręcznie drugą.

    • ZnB pisze:

      W 4 kroku składanego wniosku jest możliwość zamówienia karty (domyślnie zaznaczona). Nie wiemy jednak co Ty wybrałeś…

  • Bigbluee pisze:

    Wybrałem, że chcę karte zamówić, i wszystko wypełniłem natomiast zmyliła mnie informacja na koncie o „Braku Kart”. Sądziłem, że skoro w umowie jest zawarta informacja o zamówionej karcie to taka informacja równiez pojawi sie od razu po zalogowaniu na koncie, chociazby po to aby sprawdzić jaki jest status.
    Z tym bankiem nigdy nic nie wiadomo. Skoro potrafią zmienić datę wazności dowodu w niewyjasnionych okolicznościach, to wszystko jest możliwe.
    Dzięki za odpowiedź.

    • ZnB pisze:

      Zapewne się tam pojawi jak wydrukują i nadadzą jej numer. A bank jaki jest to każdy widzi, ważne że są nagrody ;-) jakoś przebolejemy ich obsługę :P

  • Karolina pisze:

    Pytanie techniczne: korzystam z tej promocji, w miesiącu sierpniu zapłaciłam w sumie 512 zł, ale zaksięgowane zostały operacje tylko na 450 zł, ostatnia z 26.08. na 62 zł wisi jako zrealizowana, a nie zaksięgowana. Przestudiowałam regulamin i wg mnie liczy się data dokowania transakcji, a nie jej data księgowania, bowiem „Transakcja bezgotówkowa – zapłata za towary i usługi przy użyciu Karty”.
    Co prawda dzień się jeszcze nie skończył i może ją zaksięgują, ale chcę się „uspokoić”.

    • ZnB pisze:

      My zazwyczaj staramy się wykonywać te transakcje na tyle wcześniej aby właśnie unikać takich sytuacji. W tej promocji regulamin mówi jednak o wykonaniu a nie o zaksięgowaniu transakcji zatem musi być ok! ;-)

      Warunkiem otrzymania przez Uczestnika Promocji Nagrody premiowej jest spełnienie
      poniższego warunku:
      1) Uczestnik wykona Kartą do Konta Transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę 1000 zł w ciągu kolejnych dwóch miesięcy kalendarzowych, minimalnie 500 złotych w miesiącu. Na wykonanie transakcji Uczestnik ma 3 miesiące kalendarzowe, licząc od miesiąca, w którym została podpisana Umowa o Konto i Kartę.

    • agata pisze:

      My tez pytalismy i powiedziala nam po konsultacji z kims innym ze liczy sie data ksiegowania (nam chodzilo o wykonanie transakcji 31.08 czy zaliczy sie juz na wrzesien bo byla juz polowa limitu na wrzesien ;) )

  • walDk pisze:

    Złożyłem wniosek i nie doczekałem się kuriera ani informacji z banku. Zadzwoniłem po tygodniu, okazało się, że w sytuacji gdy spłacam raty (a więc już mam rachunek) za towar zakupiony w sklepie RTV to nie mogę wziąć udziału w promocji – to chyba chodzi o to konto techniczne, tak myślę. Dziwna polityka.

    • ZnB pisze:

      To jakaś bzdura bo taki rachunek nie jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym. Ehh cały Alior…

  • paprok pisze:

    Do mnie zadzwonili sami że mam nadany numer klienta i nie mogę skorzystać, mówię mam raty ale nie konto. Powiedziała żebym podszedł do oddziału to to ogarną i dadzą bon pomimo tego że promocja się skończyła, lecz do oddziału mi aktualnie nie po drodze – kurier miał przyjechać…

    • walDk pisze:

      Zadzwoniłem w tym samym temacie wczoraj na infolinię, dowiedziałem się, że regulamin o tym wprawdzie nie mówi, ale takie są wewnętrzne wytyczne i np. spłacający raty kredytowe nie mogą skorzystać z promocji. Po zapytaniu czy te wytyczne są tajne i dlaczego nie znalazły się w regulaminie, reklamacja została przyjęta i będą analizować jej zasadność. Zobaczymy co wymyślą.

  • karluk pisze:

    Czy po zrealizowaniu 2 płatności po 500 PLN mogę zastrzec kartę i za nią już nie płacić w kolejnych miesiącach?
    Czy też muszę czekać z jej zastrzeżeniem do czasu kiedy otrzymam nagrodę?

    • Tomasz pisze:

      Dołączam się do pytania, po wykonaniu wszystkich wymaganych transakcji mogę BEZ PÓŹNIEJSZYCH PROBLEMÓW zamykać konto czy lepiej czekać do otrzymania bonu (bądź decyzji o otrzymaniu bonu)?

      Jest tylko wzmianka:
      „Uczestnik otrzyma Nagrodę Premiową pod
      warunkiem, że co najmniej do czasu przekazania
      Nagrody Premiowej nie zostanie wypowiedziana
      ani rozwiązana Umowa o Konto.”

      Nie ma nic o karcie, ale jak czytam o problemach jakie napotykają inni uczestnicy promocji wolę spytać jak to bywa z tym bankiem z waszego doświadczenia albo jak wy robicie?

    • Tomasz pisze:

      Przepraszam w pierwszym zdaniu miałem na myśli KARTĘ.

  • Jacek pisze:

    Czy ktoś z Zarabiaczy otrzymał już bon?

    • Angel999 pisze:

      Przecież otrzymanie bonu to odleglejszy temat bo dopiero chyba pod koniec przyszłego miesiąca mija termin wysyłki kuponów o ile mnie pamięć nie myli… Zawsze można odszukać i przeczytać regulamin ;)

  • Kroso pisze:

    Do 30listopada mają wszyscy najpóźniej otrzymać bony czyli już powinni zaczynać wysyłać ,list polecony idzie średnio tydzień :)

  • BB pisze:

    Nikt nic nie dostał?

  • Kroso pisze:

    Czekam do 30 listopada potem reklamacja jak nie dojdzie.

  • BB pisze:

    „Nagroda Premiowa zostanie wysłana
    Uczestnikowi za pośrednictwem Poczty Polskiej
    na adres korespondencyjny wskazany Bankowi
    jako adres korespondencyjny Uczestnika,
    najpóźniej w terminie do 30 listopada 2017 r”

    Czyli w sumie mogą wysłać listem zwykłym 30.11 i dojdzie za 2 tygodnie…

  • Kroso pisze:

    No masz rację 30 to data wysyłki a nie dostarczenia co nie znaczy ze nie można pisać reklamacji :)

  • Angel999 pisze:

    Wczoraj odebraliśmy z żoną bony Sodexo więc zaglądajcie do skrzynek.
    Nie wiem czy miał na to wpływ mój telefon z udawaniem greka że czemu jeszcze nie dostałem ale konsultant powiedział że kupony zostały wysłany i doszły po ok 3 dniach roboczych.
    Teraz można jeszcze chyba w tym miesiącu zamykać i brać się za nowe promocje :)

  • Agata pisze:

    U nas o dziwo ja dostalam a maz jeszcze nie ;) wiec domyslam sie ze moze w poniedzialek dopiero dostanie (przesylki wysylane w tym samym dniu sa w stanie przyjsc w roznych dniach ;) )

  • dgal pisze:

    Przesyłki dostaliście listem zwykłym czy poleconym ?

    • Agata pisze:

      Polecony za potwierdzeniem odbioru :)
      Za duze rysyko wysylac zwyklym listem nie majac potwierdzenia ze ktos w ogole to odebral…

    • BB pisze:

      Za duże ryzyko powiadasz. Powiedz to tym co wysyłają karty kredytowe listem zwykłym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.