ZarabiajnaBankach.pl

Pomagamy oszczędzać oraz zarabiać na produktach bankowych. Wykorzystuj promocje bankowe – podreperuj budżet …

100 zł na zakupy w Rossmann za założenie darmowego Nest Konta! Bardzo proste warunki promocji!

UWAGA!!! Ta promocja niestety już się zakończyła.
Możesz jednak skorzystać z innych aktualnie dostępnych promocji - zobacz wszystkie aktualne promocje
.

[Aktualizacja 27.11.2016 01:15] Z Uwagi na bardzo duże zainteresowanie promocją pula nagród została wyczerpała już w drugim dniu promocji. To ponownie pokazuje, że nie ma co zwlekać do ostatniej chwili. Zachęcamy do odwiedzenia innych AKTUALNYCH PROMOCJI.
P.S. Z informacji jakie udało nam się pozyskać wynika, iż każdy kto złożył wniosek i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę. Warto zatem dokończyć proces aktywacji konta i zalogować się do niego nawet jeżeli wniosek był składany w ostatniej chwili.

Załóż Nest Konto i odbierz voucher o wartości 100 zł na zakupy w Rossmannie!

Nie tak dawno pisaliśmy o starcie nowego banku Nest Bank. Bank ruszył od początku z bardzo dobrą ofertą: zupełnie darmowe konto bez warunków, lokata na 4% oraz oszczędności z premią do 30%. Dziś mamy okazję zgarnąć dodatkowo kartę podarunkową Rossmann o wartości 100 zł. Wystarczy tylko założyć konto i raz zalogować się do banku. Limit nagród to 1000 sztuk.

nest-bank-karta-podarunkowa-100-zl-rossmann

100 zł do Rossmanna za założenie najlepszego na rynku Nest Konta – tylko dla nowych klientów.

Pamiętacie doskonale cieszące się ogromnym zainteresowaniem promocje z voucherami do PizzaPortal w starym poczciwym Smart Banku, który teraz zmienił się w Nest Bank? Osoby, które ówcześnie nie przekonały się do tamtych nagród w końcu mają okazję zgarnąć niezaprzeczalnie ciekawszą nagrodę jaką jest karta podarunkowa o wartości 100 zł, którą będzie można zrealizować w drogeriach Rossmann. Akcje promocyjne tego banku były i będą popularne a wynika to głównie z dwóch faktów:

  • po pierwsze: Nest Konto to jedno z niewielu kont, które jest oferowane za bezwarunkowe 0 zł z lokatą startową na 4% i bardzo dobrym kontem oszczędnościowym oraz lokatami dla swoich klientów, którzy zdecydują się lokować nowe środki,
  • po drugie: promocja polega tylko na założeniu konta i zalogowaniu się do bankowości internetowej (nie wymaga od nas dodatkowych warunków np. płatności kartą).

Dziś oficjalnie rusza pierwsza promocja pod nowym szyldem Nest Banku – „Nest Konto PREZENT NA ŚWIĘTA” potrwa do 20 grudnia 2016 lub do wyczerpania limitu nagród, których jest aż a może tylko 1000 szt. W przypadku gdy akcja zakończy się przed czasem na stronie promocyjnej banku zniknie informacja o promocji z bonem Rossmann.

Według regulaminu promocji z oferty można skorzystać pod warunkiem, że nigdy wcześniej nie posiadaliśmy Nest Konta lub SMART Konta. Posiadanie samej lokaty w Nest Banku czy też w starym Bank SMART nie powinno dyskwalifikować nas z promocji ponieważ zapis mówi wyraźnie, że:

na dzień złożenia Wniosku, o którym mowa w ust. 4 lit. a) poniżej nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora.

Aby otrzymać nagrodę w postaci karty podarunkowej do sklepów Rossmann o wartości 100 zł należy spełnić łącznie poniższe warunki z zachowaniem ich kolejności:

a) złożyć w okresie obowiązywania Promocji wniosek o Nest Konto znajdujący się wyłącznie na Stronie Promocyjnej, zwany w dalszej części „Wnioskiem”. W Promocji brane są pod uwagę wyłącznie Wnioski złożone za pośrednictwem Strony Promocyjnej,
b) wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Nest Bank oraz wysyłanie przez Nest Bank informacji handlowych drogą elektroniczną (pkt. 4 i 5 we wniosku o założenie Nest Konta),
c) zawrzeć z Nest Bankiem umowę o Nest Konto, na podstawie Wniosku złożonego zgodnie z lit. a) powyżej. Przez zawartą umowę o Nest Konto rozumie się umowę skutecznie zawartą zgodnie z trybem przewidzianym w „Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów indywidualnych”,
d) nie korzystać z uprawnienia do odstąpienia od umowy, w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa,
e) zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku na swoje konto, nie później niż w okresie 90 dni od momentu złożenia Wniosku.

Jak wynika z powyższego jest to identyczna konstrukcja promocji bankowej jaką do tej pory stosował nasz kochany Smart Bank. Reasumując, to najprostsza z najprostszych możliwych promocji – zakładamy konto ze strony promocyjnej, logujemy się do banku i czekamy na nagrodę. Po jej otrzymaniu z kontem możemy robić co nam się żywnie spodoba – możemy je również zamknąć, można je również pozostawić chociażby z uwagi na rachunek oszczędnościowy (na chwilę obecną 2,25%) czy też bardzo dobre oferty lokat (Lokata Witaj na 4%). Z uwagi, że bank w kolejnych promocjach zawsze wyklucza byłych klientów sugerujemy pozostawienie sobie tego konta bo warunki oferowane przez nie przemawiają za tym! Równie dobrze dobrego konta za 0 zł z tak bogatą ofertą oszczędnościową próżno szukać u konkurencji. Co więcej bank oferuje bardzo dobre warunki jeżeli chodzi o konta walutowe – jeżeli jesteś tym zainteresowany to zacznij od Nest Bank

Karta podarunkowa Rossmann zostanie wysłana w ciągu 14 dni roboczych po spełnieniu warunków promocji pocztą na adres korespondencyjny podany w banku. Karta będzie ważna do 20.11.2017 roku.

Nest Bank jest jednym z niewielu banków, w których nadal można otwierać konto przelewem z innego banku. To bardzo duży plus jednak należy pamiętać o ograniczeniach jakie obecnie występują dla tej formy podpisania umowy. Warto zapoznać się z informacjami poruszanymi szeroko w tym artykule.

Na chwilę obecną konto to możemy otworzyć przelewem z banku: Alior Bank, Bank BPH, Bank Pekao, BZ WBK, BGŻ BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Aricole, Eurobank, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, PBS Bank oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Należy jednak pamiętać, że jeżeli zdecydujemy się na tą formę podpisania umowy to Twoje konto nie mogło być otwierane w przeszłości przelew (chyba, że w banku potwierdziliśmy tożsamość w między czasie). Jeżeli nie macie takiej pewności bezpieczniej będzie wybrać kuriera :)

[Aktualizacja 26.11.2016] UWAGA! Jeden z czytelników podesłał nam informację, że miał problem jak składał kilka wniosków (cała rodzina) z jednego IP. Jak przerzucił się na komórkę i udostępniał sobie sieć po Wifi oraz każdy wniosek składał z innego IP (włącz/wyłącz transmisję danych) to wszystkie konta uruchomione przelewem aktywowały się w 100 minut. Może coś w tym jest i warto kolejne wnioski składać z innego IP. Weźcie to pod uwagę!

Nest Konto to jedyne zupełnie darmowe konto bez żadnej ściemy i haczyków!

Nest Konto przejęło stare dobre cechy Smart Konta. Nest Konto lideruje w naszym rankingu najlepszych kont osobistych i zapewne długo się to nie zmieni. Jest w pełni darmowe bez żadnych haczyków bo opłaty 0 zł w ramach Nest Konta są bezwarunkowe, co oznacza, że nie jest wymagane spełnienie jakichkolwiek dodatkowych warunków. Opłaty naliczane są wyłącznie za wybrane usługi np. przelew SORBNET, przelew SWIFT, wydanie zaświadczenia czy przesyłanie wyciągów w formie papierowej. Dodatkowo możemy uruchomić rachunek oszczędnościowy Nest Oszczędności, który oferuje dobre 2,25% dla kwot do 50 tys. zł o czym możemy się przekonać patrząc na wybrane rachunki oszczędnościowe.

Więcej o ofercie Nest Banku poczytać możecie w dedykowanym szeroko rozpisanym artykule, który powstał w momencie startu banku: Startuje Nest Bank – w ofercie lokaty do 4% oraz konto Nest Rodzinne Oszczędności z premią do 30%!

Natomiast szczegółowe informacje o opłatach znajdziemy w tabeli prowizji.

Szukasz innej bardzo dobrej promocji konta bankowego? Zobacz co oferują inni…

Warto zauważyć, że w ostatnich tygodniach pojawia się coraz więcej dobrych i łatwych promocji dla kont osobistych. Coraz częściej też promocje te są krótsze w czasie lub też limitowane zatem czasami nie opłaca się odkładać decyzji do ostatniej chwili. Na dziś dzień polecamy również poniższe promocje:

Wszystkie aktualnie prowadzone promocje zawsze znajdują się w zakładce AKTUALNE PROMOCJE.

Harmonogram promocji:

Data Warunek / zdarzenie
do 20 grudnia 2016 lub wyczerpania puli 1000 szt. kont złóż wniosek o konto i zawrzyj umowę
do 90 dni od złożenia wniosku zaloguj się do bankowości internetowej Nest Bank
do 14 dni roboczych od spełnienia warunków zostania wysłana karta podarunkowa Rossmann
do 20 listopada 2017 będzie ważna karta podarunkowa Rossmann

 

Lokalna kopia dokumentów:



, , , , , , ,




Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi?

Jeżeli zdarzyło Ci się przegapić ciekawą promocję w przeszłości nie pozwól aby to się ponownie powtórzyło. Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter a będziesz informowany o wszystkich nowych wpisach bezpośrednio na Twój adres e-mail. Możesz również śledzić nasz profil na Facebook'u oraz obserwować nas na Twitterze lub na Instagramie. Pamiętaj! Nie wysyłamy SPAMu i reklam. Otrzymasz tylko i wyłącznie informację o wpisach na naszym blogu! Możesz zobaczyć przykład naszego newslettera.
Newsletter ZarabiajnaBankach.pl



169 komentarzy dla wpisu: “100 zł na zakupy w Rossmann za założenie darmowego Nest Konta! Bardzo proste warunki promocji!

  • sebastian pisze:

    Nie wiem czy to prawda ale ponoć poszły już pierwsze karty .

  • Iga pisze:

    Możliwe ponieważ…
    zgodnie z regulaminem: uczestnik, który spełni warunki określone w ust. 4 powyżej (założy konto i zaloguje się) otrzyma Voucher.Voucher zostanie wysłany uprawnionemu Uczestnikowi w terminie 14 dni ROBOCZYCH od dnia
    spełnienia warunków Promocji.
    A zatem założyłam i zalogowałam się 25.11.2016 roku – w ciągu 14 dni roboczych – tj. do 15 XII powinien zostać wysłany voucher.
    Zobaczymy :)

    • semprini pisze:

      Ja mam tak samo z jedną umowa, druga natomiast ponad tydzien później za pomocą kuriera przyszła.
      Poczekamy, zobaczymy.

  • agnesita pisze:

    składałam wniosek 25.11.2016, kurier maił być w ciągu 5 dni, dziś jest już 12.12.2016, czyli mija trzeci tydzień, kuriera ani widu, ani słychu. Dzwoniłam tam z 10 razy, za każdym razem ta sama informacja, że umowa została wysłana przez kuriera, ale pracownik nie ma dostępu do tego kiedy i nie może mi podać kiedy została wysłana. Napisałam też kilka maili z zapytaniem co się dzieje, brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Ręce opadają, szkoda gadać. Czy ktoś też ma z nimi takie przeboje??

    • ZnB pisze:

      raczej nie, kurier dojechał po około tygodniu, być może firma kurierska coś nawaliła i leży gdzieś teczka z dokumentami na półce… dobrze by było jakby Ci podali numer listu przewozowego to byś mogła do kuriera zadzwonić kiedy ma zamiar dojechać.

  • agnesita pisze:

    Konsultant nie ma dostępu do numeru listu przewozowego, nie ma nawet dostępu do daty wysyłki, tylko widzi informację, że zostało wysłane…
    No ładnie ten nestbank zaczyna…

    • ZnB pisze:

      Nie chcemy tutaj bronić Nesta bo nie takie jest nasze zadanie ale to wygląda jak przetrzymanie przesyłki przez kuriera. Zerknij na wpisy wyżej – kilka osób już pisało, że kurier był. Do nas też dojechał po ok. tygodniu. Jeżeli się nie mylimy to wysyłają to InPostem – może warto przedzwonić do nich czy nie mają przesyłki w systemie na Twoje dane.

  • agnesita pisze:

    Dzwoniłam także do InPostu, nie mają dla mnie przesyłki… :-(

  • BlackDevil pisze:

    Ja swoją paczkę od kuriera dostałem natomiast dziewczyna nie i jak ktoś wyżej pisał nie sposób ją zlokalizować. Infolinia w banku twierdzi że numer przesyłki nadaje automatycznie inpost, natomiast inpost nie poda gdzie się paczka znajduje bez jej numeru. Kontakt od kuriera wygląda tak: jeden telefon, jeśli ktoś nie odbierze to oddzwonić też nie można bo nikt nie odbiera więc trzeba czatoać przy telefonie, swoją przesyłkę dostałem w zeszły czwartek a wiosek składałem w 2 dzień promocji

  • agnesita pisze:

    ZNB napisałeś: „Generalnie z tego co udało nam się ustalić to każdy kto złożył wniosek i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę. Należy zatem doprowadzić proces aktywacji do końca (poczekać na te weryfikacje, poczekać na kuriera itd) a później się zalogować do konta” czy mógłbyś mi napisać w jaki sposób mogę doprowadzić proces aktywacji mojego wniosku do końca? konsultanci jak zdarta płyta powtarzają, że wniosek został wysłany, ale minęło już 19 dni a do mnie nie dotarł. Nestbank nie odpisuje na maile i nie potrafi udzielić merytorycznej informacji kiedy wysłał wniosek.

    • ZnB pisze:

      Niestety nie mamy wpływu na działania takie jak w Twoim przypadku :( Pozostaje oczekiwać do momentu kiedy nie stracisz cierpliwości. Generalnie to jakieś jednostkowe przypadki bo jak widzisz nikt więcej nie skarży się na takie działania.

  • sebastian pisze:

    Dostał ktoś już może :)

  • sebastian pisze:

    Udało się coś ustalić :)

    • ZnB pisze:

      Udało :) Listy po weekendzie wyruszą w drogę, z tego co wiemy bank będzie starał się dostarczyć większości osób przed świętami. P.S. Pierwsza parta już dziś wyszła :)

  • semprini pisze:

    No to dobra wiadomość. Oby nie było problemów w szczególności z tymi umowami które trzeba było przekierować na kuriera, bo utknęły w systemie…

  • sebastian pisze:

    Witam wszystkich , ktoś już dostał bony czy nadal cisza :)

  • sebastian pisze:

    Właśnie dostałem listem poleconym Pocztą Polską

  • Iga pisze:

    Czy któryś już dostał voucher? Tak jak pisałam najpóźniej do mnie powinni wysłać 15 grudnia, a nic nie dostałam…czekam do końca tygodnia.W innym razie należy przyjąć, że nie dotrzymali warunków regulaminu.

    • ZnB pisze:

      przesyłki poszły, teraz wszystko w rękach poczty, jak widzisz wyżej już docierają powoli :)

  • ZnB pisze:

    U nas właśnie dwa listy się odhaczyły, czekamy na resztę ;-) może jutro…
    A u Was jak sytuacja wygląda?

  • semprini pisze:

    U mnie zawiadomienie z poczty w skrzynce. Jak pójdę odebrać to się odezwę. Ale na nic innego nie czekałem, więc to pewnie bon. Zastanawia mnie tylko drugi rachunek otwarty na żonę, z którym były problemy bo wisiał w systemie. Ostatecznie otwarty za pośrednictwem kuriera. Ciekawe czy przyjdzie także bon. Ty ZnB miałeś taką sytuację z jednym rachunkiem – za ten otrzymałeś bon, czy czekasz?

    • ZnB pisze:

      za wniosek przekierowany na kuriera bon już jest, drugi też, nie mamy za wnioski z przelewów :P

    • semprini pisze:

      Hehe. No to ciekawe… czekam do jutra i po świętach trzeba będzie pisać reklamację.

  • ZnB pisze:

    I na potwierdzenie :)
    Nest Bank nagroda karta podarunkowa Rossman

    • Iga pisze:

      Gratuluję. U mnie ani widu ani słychu…:(

    • ZnB pisze:

      Wysyłki poszły stopniowo, poczta działa jak działa, są święta… itd.
      Poczekajmy wszyscy cierpliwie. Tak jak pisaliśmy my też dostaliśmy dopiero połowę tego co powinno przyjść! :) Też dalej czekamyyy…

    • semprini pisze:

      Iga Tobie zabrakło bo Znb wszystkie zgarnął ☺
      Moją też ?

    • ZnB pisze:

      @semprini: podobno masz awizo więc nie jęcz :P

    • Iga pisze:

      Oby nie ;) gdyby jednak Znb zgarnął wszystkie to może zaprosi nas na zakupy ;):)

    • semprini pisze:

      ZNB – awizo odebrałem. To tylko umowa z tauronu, wiec na jej podstawie niczego mi w rossmanie nie dadzą ☺
      Ale mam maila, wiec to tylko kwestia czasu zanim przyślą.
      Także możesz spać spokojnie – nie będziemy cie z Igą dręczyć ☺

    • ZnB pisze:

      Ufff… tylko niech Iga napisze, że ma maila i można iść na święta :P

    • Iga pisze:

      Tak,tak maila mam :) Pozdrawiam Świątecznie

    • semprini pisze:

      No to wszyscy mamy spokojne święta ☺, czego wszystkim życzę.

    • ZnB pisze:

      Ufff… czyli rózgi nie dostaniemy :) WESOŁYCH!

  • ZnB pisze:

    Poszły wiadomości mailowe:

    Witaj,
    Pragniemy Cię poinformować, że spełniłeś/aś wszystkie warunki w promocji NEST Konto Prezent Na Święta i otrzymasz kartę podarunkową do sieci sklepów Rossman o wartości 100 zł.

    Informujemy, że paczki są systematycznie pakowane i wysyłane do wszystkich uczestników promocji, wielu już otrzymało prezent.

    W okresie przedświątecznym dokładamy wszelkich starań, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

    Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych zakupów!

    Z poważaniem,
    Nest Bank

  • Pat pisze:

    Już głęboko po świętach :), a bonu nadal nie ma…ktoś z Was dostał w ostatnich dniach ?

    • ZnB pisze:

      Poczta śpi :( snem świątecznym.

    • Iga pisze:

      A nie – ja wczoraj dostałam:) Pozdrawiam :)

    • ZnB pisze:

      Tadaaammm – do nas też zapukał właśnie listonosz. Ale niestety to jeszcze nie wszystko… jak oni to robią że 4 przesyłki przyjdą w trzech rzutach i to w tygodniowym odstępie… :(

    • semprini pisze:

      Też nie rozumiem ich polityki. Bon do umowy zawartej po perturbacjach poprzez kuriera – przysłany. Bon do umowy zawartej tydzień wcześniej za pomocą przelewu – ciągle brak. Spodziewałem się odwrotnej kolejności… banki potrafią zaskakiwać ☺

    • ZnB pisze:

      Mamy dokładnie tę samą sytuację :D

    • semprini pisze:

      Dzisiaj przyszła druga karta podarunkowa. Tak więc z małym opóźnieniem, ale jednak.

      I teraz dwa standardowe pytania: 1. Czy warto trzymać to konto? Wiem, że jest bezpłatne ale to mnie nie przekonuje☺ Było całkiem niezłe oprocentowanie ale chyba już się kończy…
      2. Czy da się zamknąć rachunki wszystkie poprzez bankowość internetową czy trzeba im wysłać papier pocztą?
      Praktykował ktoś?

    • ZnB pisze:

      A my nadal czekamy :)
      Ad.1. To już kwestia indywidualna. Oprocentowanie jedno z lepszych a czy długo pozostanie to ciężko powiedzieć. Jak jest Ci zbędne to szkoda trzymać.
      Ad.2. Telefonicznie lub pocztą listem – tam było w Smart i wątpimy, że coś uległo zmianie.

  • Marcin pisze:

    Czy ktoś jeszcze nie dostał karte podarunkową??

  • Anna pisze:

    Do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji dotyczącej wysyłki kuponu oprócz maila że spełniłam warunki. Na infolinii Pani odpowiada że ona nie wie bo to rossmann wysyła i do tego zwykłym listem. Jakaś kpina!!! Na maile bank nie odpowiada, obsługa telefoniczna też pozostawia wiele do życzenia. Mam czekać na odpowiedź LISTEM POLECONYM szkoda że nie zwykłym co z moim kuponem. Wszystko jakieś pokrojone :\

    • semprini pisze:

      Bzdura totalna. Po pierwsze – nie wysyła Rossmann tylko Nest Bank. Na kopercie w polu nadawca jest nest bank i „pismo” też jest podpisane przez Nest Bank.
      A po drugie wszystkie bony dotychczas wysyłane były listem poleconym, wiec nie ma możliwości zaginięcia. Niech pani na infolinii dopyta kogoś bardziej zorientowanego. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Skoro dostałaś maila o przyznaniu bonu to kwestia jeszcze paru dni. Myślę że na reklamację trochę za wcześnie. Ale jak chcesz to pisz juz teraz.

    • ZnB pisze:

      Karty wysyła bank a nie Rossmann! Karty wysyłane są listem poleconym a nie zwykłym. Jakiś konsultant z ulicy tradycyjnie się trafił (jak w każdym banku).

      Do nas też nie wszystkie karty jeszcze doszły także spokojnie nie jesteś sama :) i interweniujemy już w tej sprawie.

  • BlackDevil pisze:

    Ja tez nie dostalem, ale sa sygnaly od ludzi ze opoznienie jest wina poczty, bo listy nadane np 22 grudnia docieraja np 10 stycznia, czysta kpina ze strony poczty

  • A pisze:

    Czy wszyscy już dostali karty do rosmanna czy ktoś nadal czeka tak jak ja? meil o spełnieniu warunków doszedł do mnie jeszcze w grudniu

    • ZnB pisze:

      Wśród naszej grupy znajomych kilka dni temu odhaczyły się ostatnie sztuki. Może jeszcze gdzieś coś się kisi na poczcie lub w banku. Jeżeli nie chcesz już czekać możesz śmiało zgłosić im reklamację bo to już byt długo trwa.

  • A pisze:

    Witam, uprzejmie proszę o podpowiedź co zrobić w następującej sytuacji: warunki oferty zostały spełnione, meil o spełnieniu warunków otrzymany – karty brak, następnie złożona reklamacja w tym zakresie i pomimo upływu 30 dni od jej złożenia brak odpowiedzi na reklamację?

    • ZnB pisze:

      Pierwszy raz się spotykamy z taką sytuacją. Czy dzwoniłeś może do banku dlaczego tak długo rozpatrują reklamację?

    • A pisze:

      Dziękuje za zainteresowanie problemem. Nie dzwoniłem ale w piątek odebrałem list, w którym bank napisał, że bardzo przeprasza i bon wyśle w ciągu 7 dni. Do przesyłki dołączyli pendrive’a.

    • ZnB pisze:

      No proszę, to bardzo miły gest z ich strony :)

  • malutki pisze:

    Po napisaniu reklamacji w styczniu,że nie przysłali mi bonu oraz że nie założyli mi konta-wczoraj w końcu przyznali mi odpowiedz że jednak bon do Rossmanna otrzymam oraz dodatkowo w ramach przeprosin dwa bilety do MultiKina.

1 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *



OPCJE ŚLEDZENIA KOMENTARZY DO WPISU:
Informuj mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować ten wpis bez pozostawienia komentarza.